Distributie Defecta

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
alecsgeorge
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 18, 2013 12:41 pm

Mesaj de alecsgeorge » Joi Dec 26, 2013 3:28 pm


am un mitsubishi carisma din 99 motorizare 1.8 16 v 125 cp si din prostia mea mi-a cedat distributia.
a mai patit cineva asa ceva pe aceasi motorizare ? si ce sa intamplat ? ce sa stricat in afara de distributie ?

P.s Vreau raspuns de la cineva care chiar a patzit asa ceva nu din auzite

Avatar utilizator
Cosmin30
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 14, 2013 2:28 pm

Mesaj de Cosmin30 » Mie Ian 01, 2014 9:42 pm

Motorul 1.8 DOHC GDI de 125CP sau cel mai nou de 122CP este un asa numit motor "cu interferenta''.
Adica in momentul cand se intampla ceva cu cureaua de distributie pistonul loveste supapele....

In functie de momentul si turatia la care cedeaza distributia te poti alege cu supape "indoite'', pistoane deteriorate, etc, nu poti vedea exact stricaciunile decat dupa ce dai chiuloasa jos.
Te sfatuiesc, daca tot o sa desfaci motorul, sa schimbi sau sa cureti cu motorina si tacheti hidraulici, acestia tind sa nu functioneze in parametri dupa vreo 100000 de Km pe genul acesta de motor.
Deasemenea nu strica o curatare a galeriei de admisie, clapetei de acceleratie si blocarea EGR-ului.

Cati Km avea distributia cand a cedat ?

Avatar utilizator
marius21377
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 12, 2012 5:39 pm

Mesaj de marius21377 » Joi Ian 02, 2014 3:42 pm

Salutare! Am un Outlander 1 din 2004,1977cm3,100kw din la ?nceputul lui Decembrie am sesizat un alt mers al motorului dec?t cel normal asa ca am dus masina la service( unul mare "autorizat"service-ul nu știu daca si mecanicii) dupa o analiza au constatat ca intinzatorul de la cureaua de distribuție este defect, l-au schimbat(cica) si hai la drum, ?nainte de Craciun hai ca tot omu la drum numai ca ce sa vezi pe autostrada constanta-buc, poc..falll fall cureaua sa rupt eram pe undeva pe la 3500 de turati 120 km/ora! Cam ce credeți voi ca este in motorul meu??? Cineva zice( si sper sa ni facă misto) ca este posibil sau ca exista motoare care au pontoane cu capul concav si atunci supapa nu mai loveste in el! Asi vrea sa mi Spune-ți si mie ce credeți despre aceasta situație, ați mai patit careva ... Tare teama am de ce o fi acolo pana pe 10 cand tre sa o duc in service. Știe cineva un service bun pentru in constanta???

Avatar utilizator
Cosmin30
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 14, 2013 2:28 pm

Mesaj de Cosmin30 » Joi Ian 02, 2014 9:06 pm

Scuze pentru vestea proasta, dar conform Autodata si motorul tau (4G63) este unul "cu interferenta'', deci pistonul loveste in supape daca cedeaza cureaua de distributie.

In mod normal ar trebui sa ai garantie pe lucrarea executata in service, respectiv schimbarea intinzatorului.
Te sfatuiesc sa te duci la ei si sa le ceri sa iti repare motorul pe baza garantiei oferite.

Avatar utilizator
marius21377
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 12, 2012 5:39 pm

Mesaj de marius21377 » Vin Ian 03, 2014 1:13 pm

Multumesc,Cosmin30! Dupa ce am mai citit sie eu,se pare ca este cum zici tu!
Este clar ca ma duc la ei! Dar vreau să-mi confirme ?nainte de a se apuca de treaba ca sunt instare sa o facă!

Avatar utilizator
alecsgeorge
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 18, 2013 12:41 pm

Mesaj de alecsgeorge » Dum Ian 05, 2014 3:59 pm

multumesc cosmine asta stiam deja credeam ca e cineva care a patzit asa ceva!

Avatar utilizator
cotcodac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 10:22 pm

Mesaj de cotcodac » Mie Ian 08, 2014 9:55 pm

In momentul in care s-a pus diagnosticul<intinzator hidraulic , curea distributie> nu s-a solicitat inlocuirea tuturor reperelor care interactioneaza cu distributia ? Exista posibilitatea ca sa fi cedat o rola sau pompa de apa sau chiar cureaua de distributie sub influenta intinzatorului nou.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori