probleme si rezolvari pt mitsu carisma

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
new72coral
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 11, 2010 12:23 pm

Mesaj de new72coral » Vin Feb 19, 2010 12:33 pm

stie cineva unde este pozitionat filtrul de polen sau habitaclu la o mitsu. carisma din `97?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Feb 19, 2010 4:56 pm

Foloseste cu incredere Search.

Avatar utilizator
new72coral
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 11, 2010 12:23 pm

Mesaj de new72coral » Mar Feb 23, 2010 12:25 pm

Va multumesc mult!

Avatar utilizator
FlorinS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 13, 2010 6:08 pm

Mesaj de FlorinS » Lun Mar 01, 2010 10:01 pm

Stie careva ce sa ii fac la o Mitsubishi Carisma 1.6 16 v din 96, care dimineata face figuri cu relantiul o pornesc greu si trebuie sa o tin turata vreo 5 min ca sa nu moara la rece dupa aia isi revine

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Mar 02, 2010 9:06 am

Autoshoc-ul dus probabil. Cel mai bine fa o verificare la un electrician auto pe faza asta.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Mar 04, 2010 7:41 pm

salutare...pentru cei cu carisme dinainte de 99 sa aveti grija de directie,se gaseste foarte greu,eu am masina suspendata de 2 saptamani,pentru ca nu reusesc cei de la piese sa gaseasca modelul pentru masina mea(din 95) deja mi-au adus 2 tipuri si nici unu nu sa potrivit,desi lea comandat unele dupa seria de sasiu,de la depozit de la cluj au spus ca numai japonezii mai fac pentru modelul asta si am gasit un depozit de piese japoneze in germania si le-am comandat de acolo,sper sa fie cele bune de data asta...telescoapele pe toata masina,fata spate au costat 980 de ron manopera 400 total suspensia toata masina 1380 ron asta in cazul in care sunt bune arcurile,la mine arcurile sunt stas aaa si era sa uit,cine imi recomandda un filtru sport bun,c as vrea sa il schimb...ms mult

Avatar utilizator
FlorinS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 13, 2010 6:08 pm

Mesaj de FlorinS » Dum Mar 07, 2010 4:46 pm

Am fost la un electrician si mi-a zis ca am probleme cu iacul ,stie careva cat costa daca pot sa il gasesc sh , ca am fost la un magazin de piese in Tg-Jiu si mi s-a spus ca costa 2700 lei e prea mult nu dau atata nici batut

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Vin Mar 19, 2010 6:44 pm

tocmai am aflat ca de fapt carisma mea nu e GDI ci GLXi cine sie care e de fapt diferenta,ce reprezinta GLX?
si inca o intrebare...daca schimbi telescoapele trebuie reglat pe urma si unghiu de fuga? pt ca de cand le-am schimbat sa dus rau unghiu...e de la telescoape sau so fi stricat altceva?
multumesc anticipat

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Sâm Mar 20, 2010 11:28 pm

Din cate stiu eu GLX vine de la un nivel de echipare si nu neaparat de la motorizare ...de exemplu GLX in cazul tau inseamna: GL= Grande Luxe iar X-ul vine probabil de la o imbunatatire in plus ..pot sa fie praguri , eleron ,etc. Intr-adevar te duce in eroare faptul ca si GDI SI GLX pot descrie un singur lucru incepand amandoua cu G dar daca pe motor scrie GDI nu te mai innebuni cu GLX-ul.

Acuma mai este o chestie ! masina din ce an e ?? ca daca e inainte de '96 sigur nu e GDI are acelasi motor (4G93) cu 16valve de 1834cmc DAR este MPI(Multi-Point Injection) si nu GDI (Gasoline Direct Injection) ! sper sa fi inteles

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mar Mar 23, 2010 4:12 pm

am inteles sa traiti...mersi mult...chiar la motorizare m-am gandit,dar ai lamurit problema clar acuma...da e dinainte de 96,e de fapt 95 probabil ca de Grande luxe pentru ca avea ceva imitatie de lemn pe bord...
si daca vad ca tot te pricepi,imi poti spune si de la ce ar putea trepida motorul? de tras trage ca inainte,doar ca e mai zgomotos si trepideaza...
si inca ceva...am mai pus intrebarea,dar nu mi-a raspuns nimeniu...daca schimb telescoapele,trebuie reglat si unghiu de fuga? pentru ca le-am schimbat si e dereglat acua unghiu destul de tare,si e reglat doar de vreo 3 luni....sper sa primesc raspuns de data asta multumesc mult

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori