probleme si rezolvari pt mitsu carisma
- mayer_maryus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm
Am si eu de citeva sapatamini incoace o problema ciudata cu pornirea masinii , in sensul ca bag cheia in contact si nu zice "nimic" , pauza totala ... prima data am repornit-o trasa , dupa care un timp nu mi-a mai facut talente ... si tot asa de vreo citeva ori mi-a mai facut figura asta , i-am dat de mai multe ori din cheie si a luat-o , ultima oara cind mi-a mai facut figura am dat la cheie pina m-am plictisit , am lasat-o in pace si dupa citeva ore cind am revenit a luat-o din prima ca si cum nu s-ar fi intimplat nimic ....
... acum imi vine ideea sa dau un telefon unui tip de la M Car , un sef de atelier mecanic la ei (aveam cartea lui de vizita) si care stiam ca are si el o Carisma identica cu a mea , ii spun "fenomenul" , ii dau de inteles ca atunci cind face figuri nu se aude nici-un "pis" , nimic la masina si-l intreb daca a intilnit fenomenul acesta ... Tipul imi zice ca da , a avut si el o data problema asta si ca si la el si in cosecinta si la mine 100% sint carbunii de la electromotor/starter care trebuie schimbati si ca e bine sa schimb si rulgmentii daca tot il dau jos ...
Intrebarea mea e daca ati mai intilnit si alti confrati "fenomenul" asta si ce rezolvari ati gasit ? ... caci deocamdata am comandat si mi-a venit si setul de carbuni si bucsile , dar cum n-am ajuns pe la un service , nu le-am schimbat inca ...
... acum imi vine ideea sa dau un telefon unui tip de la M Car , un sef de atelier mecanic la ei (aveam cartea lui de vizita) si care stiam ca are si el o Carisma identica cu a mea , ii spun "fenomenul" , ii dau de inteles ca atunci cind face figuri nu se aude nici-un "pis" , nimic la masina si-l intreb daca a intilnit fenomenul acesta ... Tipul imi zice ca da , a avut si el o data problema asta si ca si la el si in cosecinta si la mine 100% sint carbunii de la electromotor/starter care trebuie schimbati si ca e bine sa schimb si rulgmentii daca tot il dau jos ...
Intrebarea mea e daca ati mai intilnit si alti confrati "fenomenul" asta si ce rezolvari ati gasit ? ... caci deocamdata am comandat si mi-a venit si setul de carbuni si bucsile , dar cum n-am ajuns pe la un service , nu le-am schimbat inca ...
... pina acum se pare ca cineva de aici ... http://www.mitsubishi-forums.com/t28686 ... -again.htm ... a patit exact acelasi fenomen ca mine si intradevar au fost si la el carbunii de la electromotor ...
alte sugestii ?
alte sugestii ?
QUOTE (grecu1967 @ Sep 18 2009, 09:53 AM) ... pina acum se pare ca cineva de aici ... http://www.mitsubishi-forums.com/t28686 ... -again.htm ... a patit exact acelasi fenomen ca mine si intradevar au fost si la el carbunii de la electromotor ...
alte sugestii ?
Dap , ieri mi-a facut iar figura cu pornitul , am plecat dimineata de-acasa , no problem , cind am dat sa plec iar dintr-o parcare mai tirziu n-a mai vrut sa porneasca , am tot dat la cheie , nimic , chem un prieten sa ma traga si dupa vreo juma' de ora cind vine tipul bag cheia si "zum" o ia ... zic gata ma duc la service sa dea electromotorul jos .
L-au dat jos si dupa ce l-a desfacut electricianul s-au vazut ca intradevar carbunii erau extrem de uzati si deci s-a adeverit cele spuse de "meseriasi" , dar am avut si surprize neplacute . In primul rind am comandat si setul de carbuni si setul de bucsi de electromotor de la M Car . Numai ca setul de asa zise bucsi nu este ce-a ce trebuie in sensul ca in loc sa fie bucsi din acelea de bronz grafitat care se afla pe electromotor , in pungulita cu insemnele Mitsubisihi sint un fel de capacel si o siguranta care electricianul mi-a zis ca n-are ce face cu alea si mi-a si aratat , noroc ca bucsile de bronz de pe electromotor nu erau uzate asa ca tzeapa pt. mine 50 Ron . A doua surpriza neplacuta si care mi-a lasat un gust amar a fost in sensul ca in punguta cu cei 2 carbuni vine si un arc care are rolul de a apasa pe acei carbuni , dar nici pe acesta nu l-am putut monta deoarece , culmea , era mult mai mare decit cel original si nu intra bine in lacasul prevazut pt. el , iar daca il fortezi risti sa spargi suportul de plastic care-l tine , eventual poti sa-ncerci sa mai tai din el , deci in consecinta l-am folosit tot pe cel vechi , aceste aspacte m-au dezamagit , caci nu ma asteptam la asemenea "surprize" din partea mult-trimbitatei fiabilitati japoneze , desi cine stie pe unde erau facute aceste piese de schimb .
E adevarat ca pe electromotor scrie "Made in France" , deci nu e japonez si electricianul mi-a zis ca seamana identic cu multe "Valeo-uri" care vin montate pe multe tipuri de masini in special Renault-uri . Pe de alta parte a mers ceva tinind cont ca masina are 200.000 km si se vedea ca n-a fost "umblat" la electromotor pina in prezent , deci a tinut ceva timp ... sper sa nu mai imi faca probleme .
alte sugestii ?
Dap , ieri mi-a facut iar figura cu pornitul , am plecat dimineata de-acasa , no problem , cind am dat sa plec iar dintr-o parcare mai tirziu n-a mai vrut sa porneasca , am tot dat la cheie , nimic , chem un prieten sa ma traga si dupa vreo juma' de ora cind vine tipul bag cheia si "zum" o ia ... zic gata ma duc la service sa dea electromotorul jos .
L-au dat jos si dupa ce l-a desfacut electricianul s-au vazut ca intradevar carbunii erau extrem de uzati si deci s-a adeverit cele spuse de "meseriasi" , dar am avut si surprize neplacute . In primul rind am comandat si setul de carbuni si setul de bucsi de electromotor de la M Car . Numai ca setul de asa zise bucsi nu este ce-a ce trebuie in sensul ca in loc sa fie bucsi din acelea de bronz grafitat care se afla pe electromotor , in pungulita cu insemnele Mitsubisihi sint un fel de capacel si o siguranta care electricianul mi-a zis ca n-are ce face cu alea si mi-a si aratat , noroc ca bucsile de bronz de pe electromotor nu erau uzate asa ca tzeapa pt. mine 50 Ron . A doua surpriza neplacuta si care mi-a lasat un gust amar a fost in sensul ca in punguta cu cei 2 carbuni vine si un arc care are rolul de a apasa pe acei carbuni , dar nici pe acesta nu l-am putut monta deoarece , culmea , era mult mai mare decit cel original si nu intra bine in lacasul prevazut pt. el , iar daca il fortezi risti sa spargi suportul de plastic care-l tine , eventual poti sa-ncerci sa mai tai din el , deci in consecinta l-am folosit tot pe cel vechi , aceste aspacte m-au dezamagit , caci nu ma asteptam la asemenea "surprize" din partea mult-trimbitatei fiabilitati japoneze , desi cine stie pe unde erau facute aceste piese de schimb .
E adevarat ca pe electromotor scrie "Made in France" , deci nu e japonez si electricianul mi-a zis ca seamana identic cu multe "Valeo-uri" care vin montate pe multe tipuri de masini in special Renault-uri . Pe de alta parte a mers ceva tinind cont ca masina are 200.000 km si se vedea ca n-a fost "umblat" la electromotor pina in prezent , deci a tinut ceva timp ... sper sa nu mai imi faca probleme .
QUOTE (YaKuZa @ Mar 24 2008, 03:44 PM) nope...e pompa de benzina:(...si tre sa faca comanda in belgia
AM AVUT EXACT ACEEASI PROBLEMA ...ADICA DEFECTUL CARE IL DESCRII TU ...CAND O ACCELERAM ,CADEA IN BOT PARCA NU PRIMEA BENZINA LA UN ANUMIT PUNCT....AM PUSO PE TESTER SI AM GASIT CEVA LA CLAPETA DE ACCELERATIE...DECI MAI EXACT THROTLE SENSOR ....E UN POTENTIOMETRU CARE ESTE ACTIONAT DE CLAPETA DE ACCELERATIE CAND ACCELEREZI SI INTR-UN ANUMIT PUNCT NU MAI CITEA ...ASA CA DEBITMETRU PRIMEA COMENZI ERONATE SI DE AICI PORNESTE TOT ....SA-L COMANZI TE COSTA 11 MIL CA VINE PE ORIG. DAR AM AVUT NOROC SI L-AM GASIT LA DEZMEMBRARI CU UN 1,5 MIL.......AAA AM UITAT , TOT SENZORUL ASTA ARE LEGATURA CU RELANTIUL...L-AM SCHIMBAT ...REGLAT RELANTI...MERGE SUPER SI NU MAI FACE PROBLEME
AM AVUT EXACT ACEEASI PROBLEMA ...ADICA DEFECTUL CARE IL DESCRII TU ...CAND O ACCELERAM ,CADEA IN BOT PARCA NU PRIMEA BENZINA LA UN ANUMIT PUNCT....AM PUSO PE TESTER SI AM GASIT CEVA LA CLAPETA DE ACCELERATIE...DECI MAI EXACT THROTLE SENSOR ....E UN POTENTIOMETRU CARE ESTE ACTIONAT DE CLAPETA DE ACCELERATIE CAND ACCELEREZI SI INTR-UN ANUMIT PUNCT NU MAI CITEA ...ASA CA DEBITMETRU PRIMEA COMENZI ERONATE SI DE AICI PORNESTE TOT ....SA-L COMANZI TE COSTA 11 MIL CA VINE PE ORIG. DAR AM AVUT NOROC SI L-AM GASIT LA DEZMEMBRARI CU UN 1,5 MIL.......AAA AM UITAT , TOT SENZORUL ASTA ARE LEGATURA CU RELANTIUL...L-AM SCHIMBAT ...REGLAT RELANTI...MERGE SUPER SI NU MAI FACE PROBLEME
Salutare! am si eu o problema ..detin o carisma 1.9 ddi 75 kw din 2003 decembrie..imi statea bateria aprinsa in bord si am fost la un electrician si am dat alternatorul jos si mi-a zis ca ar exista o problema la rotorul de la alternator..dar ca sa fac comanda am nevoie de codurile de pe alternator care nu se mai vad...sunt jupite..si in nici un magazin de piese nu rezolv nimic fara acel cod...tot ce se mai vede pe alternator e marca: VALEO si ca e de 125 Ah..atata tot
dupa ce am pus alternatorul la loc merge..nu mai sta bateria aprinsa dar se aprinde daca trec de 2000 de turatii si se stinge dupa ce o csot pe liber
electricianu mi-a zis ca a lipit el ceva acolo nu stiu exact ce..dar ca nu stie cat o sa tine
m-ar putea ajuta cineva cu o solutie?
multumesc
dupa ce am pus alternatorul la loc merge..nu mai sta bateria aprinsa dar se aprinde daca trec de 2000 de turatii si se stinge dupa ce o csot pe liber
electricianu mi-a zis ca a lipit el ceva acolo nu stiu exact ce..dar ca nu stie cat o sa tine
m-ar putea ajuta cineva cu o solutie?
multumesc
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
sal. eu locuiesc in spania. aici eu imi cumpar piesele de la o firma care are legatura cu dezmembrarile. eu le trimit datele exacte ale masinii si se ocupa ei de tot . daca vrei ma pot interesa ca nu ma costa nimic . trimite datele masinii si ma interesez . ti le trimite prin posta, plata la primire . trei luni garantie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori