probleme si rezolvari pt mitsu carisma
- mayer_maryus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm
Salut!
De cand am luat masina, am martorul motor aprins. Am fost cu ea in service - cyl. nr 4 Mysfire.... cu alte cuvinte are loc o aprindere proasta la respectivul cilindru. Am schimbat bujiile, dar imi este clar ca e pb de la bobina de inductie (stiu asta pentru ca un amic de-al meu a avut o masina identica cu a mea - exact aceeasi pb).
Ideea este ca masina nu are delcou, in schimb are 2 bobine de inductie, cate una pentru 2 cilindri. La reprezentanta bobina costa 162+tva=194 euro. Nu mi se pare tocmai putin, pentru o bobina care se pare ca mai iese din functie (40.000km -la atata i-a iesit amicului meu) si mai ales ca sunt 2.
Ideea ca masina merge chiar ok. Mi s-a intamplat sa sesizez ca la un moment dat ca nu merge un cilindru- dar nu simt o pb chiar asa de mare.... consumul este ok.
In ceea ce priveste cutia de viteze: am schimbat kitul de ambreiaj. Pentru informatiile dumneavoastra sa stiti urmatoarele:
1. Placa - 250 ron
2. Disc - 190 ron
3. Rulment - 110 ron.
Total 550 ron.
Piesele sunt de la Sachs si Valeo (nefiind cunoscator - am inteles de la mai multi ca sunt piese foarte buna - originalul fiind facut tot pe la ele) Stiu doar ca la reprezentanta doar discul de ambreiaj era 450 ron si mai mult decat atat, in bucuresti, era disponibil in 40 de zile.
Sa nu va sperie faptul ca pe cutie scrie volvo sau renault... ca de fapt inteleg ca pe masinile astea sta o cutie unica pentru aceste marci, astfel e si usor sa gasiti kitul.
Mitsubishi carisma 1.6 103 ps
De cand am luat masina, am martorul motor aprins. Am fost cu ea in service - cyl. nr 4 Mysfire.... cu alte cuvinte are loc o aprindere proasta la respectivul cilindru. Am schimbat bujiile, dar imi este clar ca e pb de la bobina de inductie (stiu asta pentru ca un amic de-al meu a avut o masina identica cu a mea - exact aceeasi pb).
Ideea este ca masina nu are delcou, in schimb are 2 bobine de inductie, cate una pentru 2 cilindri. La reprezentanta bobina costa 162+tva=194 euro. Nu mi se pare tocmai putin, pentru o bobina care se pare ca mai iese din functie (40.000km -la atata i-a iesit amicului meu) si mai ales ca sunt 2.
Ideea ca masina merge chiar ok. Mi s-a intamplat sa sesizez ca la un moment dat ca nu merge un cilindru- dar nu simt o pb chiar asa de mare.... consumul este ok.
In ceea ce priveste cutia de viteze: am schimbat kitul de ambreiaj. Pentru informatiile dumneavoastra sa stiti urmatoarele:
1. Placa - 250 ron
2. Disc - 190 ron
3. Rulment - 110 ron.
Total 550 ron.
Piesele sunt de la Sachs si Valeo (nefiind cunoscator - am inteles de la mai multi ca sunt piese foarte buna - originalul fiind facut tot pe la ele) Stiu doar ca la reprezentanta doar discul de ambreiaj era 450 ron si mai mult decat atat, in bucuresti, era disponibil in 40 de zile.
Sa nu va sperie faptul ca pe cutie scrie volvo sau renault... ca de fapt inteleg ca pe masinile astea sta o cutie unica pentru aceste marci, astfel e si usor sa gasiti kitul.
Mitsubishi carisma 1.6 103 ps
QUOTE (YaKuZa)am si eu o problema cu carisma mea...incepuse sa`mi faca o problema cand o acceleram facea niste pauze "cadea in bot" k si cum sar opri motoru ... si o inceput sa`mi faca din ce in ce mai des...si am dus`o la mitsubishi si nu gaseste ce are...o zis ca pompa de benzina am schimbat`o si tot asa imi face. Pana acuma nu imi facea probleme la relantii da acuma de cand am lasat`o la astia nu mai merge nici la relantii...o fi vreun senzor ceva?:-??...dak atzi avut si voi vreo problema asemanatoare sau care stitzi va rog sa ma ajutati si p mine
am si eu aceiasi problema...daca ai rezolvat-o zi si mie te rog cum ai reusit...poate nu fac atatea drumuri prin service-uri
am si eu aceiasi problema...daca ai rezolvat-o zi si mie te rog cum ai reusit...poate nu fac atatea drumuri prin service-uri
QUOTE (mayer_maryus)o pb intalnita de mine a fost variatia motorului la relanti pt motorul de 18 gdi , s-a rezolvat insa
prin curatarea regulatorului de relanti
Salutare, am si eu aceeiasi problema cu masina mea, dar nu am depistat inca unde este localizat regulatorul de relanti . Imi poti spune cu aproximatie?
Tnx
prin curatarea regulatorului de relanti
Salutare, am si eu aceeiasi problema cu masina mea, dar nu am depistat inca unde este localizat regulatorul de relanti . Imi poti spune cu aproximatie?
Tnx
Din pacate eu am dus-o la service si i-am spus mecanicului de acolo sa il curete si a facut-o el. Dar sincer dupa vreo 7-10 mii de km problema a inceput iar deci nu stiu ce sa zic, plus citind si pe forumuri straine, este cam o "caracteristica" tipica petnru Carisma asa ca nu stiu daca merita efortul.
Altfel cum as putea ajuta este sa uploadez undeva service manualul de la Carisma insa cu mentiunea/problema ca are aproape 700 Mb si nu stiu unde as putea face un upload permanent pentru a ajuta si pe altii si sa fie acolo sus :-D . In acel manual gasesti orice pana la ultimu surub.
Altfel cum as putea ajuta este sa uploadez undeva service manualul de la Carisma insa cu mentiunea/problema ca are aproape 700 Mb si nu stiu unde as putea face un upload permanent pentru a ajuta si pe altii si sa fie acolo sus :-D . In acel manual gasesti orice pana la ultimu surub.
Aici poti pina la 300 MB http://www.hotshare.net/ro/
Si aici gasesti mai multe linkuri http://www.filehosthome.com/file-hostin ... p?size=700
Si aici gasesti mai multe linkuri http://www.filehosthome.com/file-hostin ... p?size=700
Il voi posta aici linku http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=950 pentru a pastra topicul si a fi mai usor de gasit. Acum las calcu la upload si cand e gata il postez.
Cheers
Cheers
- mitsucarisma2000
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mai 03, 2008 8:07 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori