probleme si rezolvari pt mitsu carisma
ssTour , mersi mult...foarte util blogul
acum am o chestiune noua...care ma pus un pic in ceata....treaba sta in felul urmator: imi tot faceam probleme cu uleiul ala de l-am fost pus in plus,si ce anume mi-ar fi facut la motor,deasta te tot bazai ... si am primit de la cineva o noua informatie in legatura cu uleiul,si anume,ca daca in timp ce merge motorul,deschizi capacul pe unde bagi uleiul,cel de sus,si iti sare ulei pe acolo inseamna ca e bai....si m-am gandit sa verific,desi dupa mine nu prea are sens,datorita faptului ca totusi pe acolo ajunge in baie,ma gandesc ca e o legatura...dar in fine,si sare ulei pe acolo cand e motorul pronit....spune-mi te rog,sa imi fac probleme,sau a fost doar o vorba spusa de cineva fara sa stie ce vorbeste?
si inca ceva,unde anume e plasata pompa de benzina la carisma,sa vad cum sta treaba cu membrana respectiva
mersi inca o data pentru tot,si scuze daca sunt cicalitor si stresant...dar prefer sa intreb de mai multe ori,chiar daca inteleg de la inceput,pentru a-mi intra in subconstient respectiva informatie....oricum,felicitari pentru ca ai cunostinte in domeniu destul de avansate,chiar foarte avansate
numa bine la toata lumea si criza cat mai usoara
:D
acum am o chestiune noua...care ma pus un pic in ceata....treaba sta in felul urmator: imi tot faceam probleme cu uleiul ala de l-am fost pus in plus,si ce anume mi-ar fi facut la motor,deasta te tot bazai ... si am primit de la cineva o noua informatie in legatura cu uleiul,si anume,ca daca in timp ce merge motorul,deschizi capacul pe unde bagi uleiul,cel de sus,si iti sare ulei pe acolo inseamna ca e bai....si m-am gandit sa verific,desi dupa mine nu prea are sens,datorita faptului ca totusi pe acolo ajunge in baie,ma gandesc ca e o legatura...dar in fine,si sare ulei pe acolo cand e motorul pronit....spune-mi te rog,sa imi fac probleme,sau a fost doar o vorba spusa de cineva fara sa stie ce vorbeste?
si inca ceva,unde anume e plasata pompa de benzina la carisma,sa vad cum sta treaba cu membrana respectiva
mersi inca o data pentru tot,si scuze daca sunt cicalitor si stresant...dar prefer sa intreb de mai multe ori,chiar daca inteleg de la inceput,pentru a-mi intra in subconstient respectiva informatie....oricum,felicitari pentru ca ai cunostinte in domeniu destul de avansate,chiar foarte avansate
numa bine la toata lumea si criza cat mai usoara

QUOTE (calvaree @ May 20 2010, 11:20 PM) si inca ceva,unde anume e plasata pompa de benzina la carisma
In rezervor. rabatezi bancheta spate, scoti un capac, dupa 3 mufe de la plutitor si ce or mai fi (nu uita sa le abgi exact cum le scoti), bagi mana in rezervor si scoti pompa cu tot cu filtrul de benzina atasat de ea.
Ca o paranteza, preferabil sa nu ai multa benzina in rezervor cand te bagi la scotocit, oricum o sa miroasa in masina ...
In rezervor. rabatezi bancheta spate, scoti un capac, dupa 3 mufe de la plutitor si ce or mai fi (nu uita sa le abgi exact cum le scoti), bagi mana in rezervor si scoti pompa cu tot cu filtrul de benzina atasat de ea.
Ca o paranteza, preferabil sa nu ai multa benzina in rezervor cand te bagi la scotocit, oricum o sa miroasa in masina ...
mersi mult chacha....cred ca o sa fac operatiunea zilele astea ca e aproape de rosu benzina....
trebuie sa vad si ce are la motor...sa o duc la mecanic sa regleze ce e de reglat pe acolo , pentru ca din pacate ma lovit "criza" asta cum nu se poate mai rau si cred ca va trebui sa vand masina....o sa incerc labursa sa vad ce optiuni am.Oricum multumesc tuturor pentru ajutor,si sper sa vin in curand cu vesti despre alta mitsa
multumesc din nou chacha pentru informatie
si ssTour trebuie sa iti multumesc si tie
trebuie sa vad si ce are la motor...sa o duc la mecanic sa regleze ce e de reglat pe acolo , pentru ca din pacate ma lovit "criza" asta cum nu se poate mai rau si cred ca va trebui sa vand masina....o sa incerc labursa sa vad ce optiuni am.Oricum multumesc tuturor pentru ajutor,si sper sa vin in curand cu vesti despre alta mitsa
multumesc din nou chacha pentru informatie
si ssTour trebuie sa iti multumesc si tie
esti sigur ca ai desfacut "carapacea"? pentru ca filtrul e vizibil chiar si pentru cine nu stie ce inseamna filtru in general,daca nu ai,inseamna ca trebuie sa iti cumperi unul,e mai aplatizat,arata ca o sita foarte deasa si e cel mai jos in tot mecanismu ala de il scoti de acolo.....si apoi unde la roata poti cauta filtru de benzina?
daca as intra pentru prima oara aici,as zice ca intrebi doar la misto...imi cer scuze daca gresesc
oricum problema mea ssTour iar te bazai,zilele astea am dat scaunele jos,pentru ca am dat deja comanda de cele necesare pentru cele noi...si ieri am zis sa fac operatiunea cu pompa de benzina din rezervor,daca tot am avut ditai accesul acolo(apropo,fara scaune zici ca e microbuz carisma ) am scos tot si totul pare in regula,filtrul e intact,fara mizerii,pompa suna bine,si nu da rateuri,deci,nu cred sa fie probleme acolo....dupa ce am pus la loc toata treaba am zis sa pornesc un pic si sa deschid capota sa vad daca nu aud ceva sunete suspecte,de auzit am auzit,dar nu le pot descrie,si ce ma deranjeaza cel mai tare e tremuratul motorului....dar sa trecem....si dupa vreo 10 minute opresc motoru,afara era canicula,si zic sa verific uleiul,ma gandeam ca stand in caldura da de sa mai evapora surplusul....si cand scot joja(cred ca asa ii zice,nu?) am constata cu stupoare ca pe langa faptul ca e crescut nivelul,iar,se afla o spuma,ca cea de care ai zis tu mai sus...nu m-am gandit sa ridic si capacul de la motor sa vad daca e si acolo spuma....deci totusi uleiul ala in plus cu care am mers ceva vreme nu cred ca nu a lasat urmari....ce sa fie dus,de imi baga apa in baie?
si mai intreb ceva,cand pornesc motorul si desfac capacul pe unde bag uleiul e normal sa sara ulei afara? pentru ca cineva mi-a zis ca daca ajunge sa sara ulei pe acolo atunci e bai....crezi ca e chiar bai? pentru mine nu prea are logica pentru ca pe acolo bag uleiul...nu stiu ce sa zic,las un specialist
cam atat deocamdata...multumesc mult ssTour pentru rabdare si promtitudine,si chacha pentru pontul cu pompa de benzina macar am ajuns la un diagnostic preventiv
daca as intra pentru prima oara aici,as zice ca intrebi doar la misto...imi cer scuze daca gresesc
oricum problema mea ssTour iar te bazai,zilele astea am dat scaunele jos,pentru ca am dat deja comanda de cele necesare pentru cele noi...si ieri am zis sa fac operatiunea cu pompa de benzina din rezervor,daca tot am avut ditai accesul acolo(apropo,fara scaune zici ca e microbuz carisma ) am scos tot si totul pare in regula,filtrul e intact,fara mizerii,pompa suna bine,si nu da rateuri,deci,nu cred sa fie probleme acolo....dupa ce am pus la loc toata treaba am zis sa pornesc un pic si sa deschid capota sa vad daca nu aud ceva sunete suspecte,de auzit am auzit,dar nu le pot descrie,si ce ma deranjeaza cel mai tare e tremuratul motorului....dar sa trecem....si dupa vreo 10 minute opresc motoru,afara era canicula,si zic sa verific uleiul,ma gandeam ca stand in caldura da de sa mai evapora surplusul....si cand scot joja(cred ca asa ii zice,nu?) am constata cu stupoare ca pe langa faptul ca e crescut nivelul,iar,se afla o spuma,ca cea de care ai zis tu mai sus...nu m-am gandit sa ridic si capacul de la motor sa vad daca e si acolo spuma....deci totusi uleiul ala in plus cu care am mers ceva vreme nu cred ca nu a lasat urmari....ce sa fie dus,de imi baga apa in baie?
si mai intreb ceva,cand pornesc motorul si desfac capacul pe unde bag uleiul e normal sa sara ulei afara? pentru ca cineva mi-a zis ca daca ajunge sa sara ulei pe acolo atunci e bai....crezi ca e chiar bai? pentru mine nu prea are logica pentru ca pe acolo bag uleiul...nu stiu ce sa zic,las un specialist
cam atat deocamdata...multumesc mult ssTour pentru rabdare si promtitudine,si chacha pentru pontul cu pompa de benzina macar am ajuns la un diagnostic preventiv
esti belea..cum sa se evapore surplusul?
oricum, fiind f cald afara uleiul sigur a devenit mult mai subtire si din cauza asta ti se pare ca a mai crescut nivelul.despre spume nu stiu ce se intampla
despre zgomotele la motor tot caldura ar putea fi o explicatie; stiu ca la diesel sigur in momentul in care temperaturile sunt crescute motorul nu merge 'rotund' si este mai zgomotos. eu simt la mine lucrul asta, dar cel mai bine cica se vede la un 1.9 din grupul VAG
oricum, fiind f cald afara uleiul sigur a devenit mult mai subtire si din cauza asta ti se pare ca a mai crescut nivelul.despre spume nu stiu ce se intampla
despre zgomotele la motor tot caldura ar putea fi o explicatie; stiu ca la diesel sigur in momentul in care temperaturile sunt crescute motorul nu merge 'rotund' si este mai zgomotos. eu simt la mine lucrul asta, dar cel mai bine cica se vede la un 1.9 din grupul VAG
surplusul,stimate coleg,ma gandeam ca se evapora,data fiind ipoteza spusa de ssTour cum ca s-ar putea sa intre apa in baie,ma asteptam cu caldura sa se evapore apa,nu uleiul...discut cu ssTour problema de ceva vreme,si el mi-a spus ca poate intra apa in baia de ulei,si mi-a dat si simptomele,si una din simptome e spuma din ulei,uleiul singur nu face spuma,iar acum cand verific are spuma
as fi putut sa iau in calcul si varianta mentionata de tine(ligla) in care nivelul sa fie crescut datorita caldurii,dar am problema cresterii nivelului de ceva vreme,si chiar am scos din ulei pana a ajuns la nivelul dat de carte,dar acum e crescut iar,si e destul peste maxim,si nu se mananca de la el,in mers,asa cum mi-a spus tot ssTour ca ar fi trebuit sa se intample
iar trepidatul motorului de care vorbeam,nu poate fi de la caldura,pentru ca intampin aceasta problema tot de ceva vreme,se poate vedea cu ceva pagini in urma pe acest topic...iar cazul motoarelor diesel nu mi se potriveste,pentru ca a mea e benzina,si am trecut deja o vara caniculara cu ea,si mergea mai mult decat lin,fata de cum trepideaza acum,nu se auzea,si nici nu se simtea cand era motorul pornit...nu e un zguduit ca de cutremur,dar scutura mana cand o tii pe schimbator si volan,lucru,care nu il facea inainte
in sinea ei,carisma,e o masina exceptionala,si foarte rezistenta,si totul a mers la ea,mai mult decat bine,pana au ajuns sa puna mana mecanici romani la ea,fara suparare dar in tara noastra cred ca peste 80 % din serviceuri,nu au mecanici,ci doar "flusarari"
tin sa anunt ca vorbesc din perspectiva unui necunoscator in ceea ce priveste motorul masinii,dar nu sunt nici "afon"
si mai mult ma tem sa apelez la mecanicii nostrii,pentru ca din cauza lor ma bat acum de tot felul de belele,asa ca studiez comportamentul,si intreb aici,pentru ca sunt destui cunoscatori pe forum,si chiar te ajuta mult informatiile primite de aici
as fi putut sa iau in calcul si varianta mentionata de tine(ligla) in care nivelul sa fie crescut datorita caldurii,dar am problema cresterii nivelului de ceva vreme,si chiar am scos din ulei pana a ajuns la nivelul dat de carte,dar acum e crescut iar,si e destul peste maxim,si nu se mananca de la el,in mers,asa cum mi-a spus tot ssTour ca ar fi trebuit sa se intample
iar trepidatul motorului de care vorbeam,nu poate fi de la caldura,pentru ca intampin aceasta problema tot de ceva vreme,se poate vedea cu ceva pagini in urma pe acest topic...iar cazul motoarelor diesel nu mi se potriveste,pentru ca a mea e benzina,si am trecut deja o vara caniculara cu ea,si mergea mai mult decat lin,fata de cum trepideaza acum,nu se auzea,si nici nu se simtea cand era motorul pornit...nu e un zguduit ca de cutremur,dar scutura mana cand o tii pe schimbator si volan,lucru,care nu il facea inainte
in sinea ei,carisma,e o masina exceptionala,si foarte rezistenta,si totul a mers la ea,mai mult decat bine,pana au ajuns sa puna mana mecanici romani la ea,fara suparare dar in tara noastra cred ca peste 80 % din serviceuri,nu au mecanici,ci doar "flusarari"
tin sa anunt ca vorbesc din perspectiva unui necunoscator in ceea ce priveste motorul masinii,dar nu sunt nici "afon"
si mai mult ma tem sa apelez la mecanicii nostrii,pentru ca din cauza lor ma bat acum de tot felul de belele,asa ca studiez comportamentul,si intreb aici,pentru ca sunt destui cunoscatori pe forum,si chiar te ajuta mult informatiile primite de aici
salut ssTour,si multumesc de promtitudine
spuma da,e cea de care mi-ai spus tu,cu tenta galbuie,oricum o sa mai verific o data,unde se vede cel mai bine ?
iar cu tremuratul,tremura si la relanti,nu merge rotund.
cum pot verifica volanta?si ambreiajul? hai ca ma bag eu,numai spune-mi unde sa cercetez
multumesc inca o data pentru ajutor....dupa ce fac masina,si is cu toate in regula te invit la Sighisoara fac eu cinste
spuma da,e cea de care mi-ai spus tu,cu tenta galbuie,oricum o sa mai verific o data,unde se vede cel mai bine ?
iar cu tremuratul,tremura si la relanti,nu merge rotund.
cum pot verifica volanta?si ambreiajul? hai ca ma bag eu,numai spune-mi unde sa cercetez
multumesc inca o data pentru ajutor....dupa ce fac masina,si is cu toate in regula te invit la Sighisoara fac eu cinste
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori