probleme si rezolvari pt mitsu carisma
sunt sigur de asta,numai ca ideea e ca de data asta vreau sa o vopsesc eu,am un prieten cu atelier de tinichigerie,si vorbesc sa ma lase la el sa lucrez la ea...am planuri mari cu masina asta,numa ca acuma deh e criza,finantele sunt sub nivel de dezvoltare
si apoi daca e sa ma gandesc la cum s-a imbranzit pe alocuri unde au vopsit anul trecut cand am avut-o lovita in spate cei de la seprezentanta seat (acolo am avut-o la reparat) nu prea imi vine sa apelez la service...
acuma probabil multi o sa zica:uite un dus cu pluta,dar vin dinainte sa zic,sa astepte rezultatul,va dura ceva pana atunci,dar nu e graba nu?>
si apoi daca e sa ma gandesc la cum s-a imbranzit pe alocuri unde au vopsit anul trecut cand am avut-o lovita in spate cei de la seprezentanta seat (acolo am avut-o la reparat) nu prea imi vine sa apelez la service...
acuma probabil multi o sa zica:uite un dus cu pluta,dar vin dinainte sa zic,sa astepte rezultatul,va dura ceva pana atunci,dar nu e graba nu?>
- horatiu_vecerdea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Apr 24, 2010 9:21 am
- horatiu_vecerdea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Apr 24, 2010 9:21 am
QUOTE (chacha @ May 3 2010, 12:31 PM) Incearca aici....accesoriile nu intra in categoria probleme Carisma, nu?
e o problema caci , am cumparat masina in graba si mecanicul nu a verificat tot , asa ca am nevoie de un set de butoane pentru geamuri cele de la sofer ( nu functioneaza bine ) si becul acela care se aprinde cand deschizi usa ca sa vezi ceva cand e noapte nu este e doar un plastic de dizain l-am dat jos si e doar o mufa acolo
e o problema caci , am cumparat masina in graba si mecanicul nu a verificat tot , asa ca am nevoie de un set de butoane pentru geamuri cele de la sofer ( nu functioneaza bine ) si becul acela care se aprinde cand deschizi usa ca sa vezi ceva cand e noapte nu este e doar un plastic de dizain l-am dat jos si e doar o mufa acolo
Bun, fara suparare, dar se pare ca la fiecare post incalci cate ceva din Regulament. De exemplu, acum ai citat intreg postul anterior. Te rog sa citesti Regulamentul, altfel se lasa cu warn de data viitoare. E normal sa nu stii regulamentul dar la fel de normal e sa il citesti cand esti nou pe un forum. Alta problema, incearca te rog sa folosesti majuscule, puncte, virgule si alte semne care ajuta citirea unui paragraf. Ma repet, nu o lua personal, dar e obositor sa citesti, iar pentru moderator de asemenea, sa tot curete dupa useri.
Acum revin la partea tehnica:
1. Butoanele pentru geamuri de la sofer (cat si de la celelate usi) sunt o problema cunoscuta la Carisma, acestea se oxideaza. Vestea proasta e ca nu prea se gasesc decat pe original iar in cazul consolei de la sofer (se vinde doar cu totul) parca e vreo 1000 RON. Ar mai fi o varianta cu dezmembrari, am mai dat sugestii la alti useri, cauta topicurile dedicate pentru astea din categoria Carisma si o sa vezi niste ponturi (multe nu exista).
2. Senzorul de la usa: cel de la sofer e diferit ca principiu de celelalte. Si acestea au obiceiul prost sa se oxideze datorita mizeriei, gen praf, umezeala (idem la butoane de pe usi). Senzorii de la pasageri care contin un simplu arc si o masa costa vreo 20 ron pe original, sunt ieftini, cel de la sofer e putin mai destept, are 2 contacte, datorita faptului ca citeste si alte informatii pe care le comanda, gen sunet cand uiti farurile aprinse cu motor oprit si iese soferul din masina, etc... Aici recomand 2 varianta, daca nu e oxidat tot, poti face scurt in interiorul senzorului intre 2 pini si atunci functioneaza ca un senzor normal de la celelate usi si nu prea afecteaza functionarea altor chestii de la masina (de aceea nu prea am inteles de ce e diferit de ceilalti, inca nu a gasit eu limitarile) sau din pacate aceeasi problema, comanzi altul nou. Tinand cont ca ceeilalti senzori sunt max 20 ron, nici asta nu poate costa o avere pe original. Nici nu recomand cumpararea de la dezembrari pentru ca nu stii cat te va tine si subliniez, au obiceiul prost sa se oxideze destul de repede, nefiind chiar etansa zona.
Acum revin la partea tehnica:
1. Butoanele pentru geamuri de la sofer (cat si de la celelate usi) sunt o problema cunoscuta la Carisma, acestea se oxideaza. Vestea proasta e ca nu prea se gasesc decat pe original iar in cazul consolei de la sofer (se vinde doar cu totul) parca e vreo 1000 RON. Ar mai fi o varianta cu dezmembrari, am mai dat sugestii la alti useri, cauta topicurile dedicate pentru astea din categoria Carisma si o sa vezi niste ponturi (multe nu exista).
2. Senzorul de la usa: cel de la sofer e diferit ca principiu de celelalte. Si acestea au obiceiul prost sa se oxideze datorita mizeriei, gen praf, umezeala (idem la butoane de pe usi). Senzorii de la pasageri care contin un simplu arc si o masa costa vreo 20 ron pe original, sunt ieftini, cel de la sofer e putin mai destept, are 2 contacte, datorita faptului ca citeste si alte informatii pe care le comanda, gen sunet cand uiti farurile aprinse cu motor oprit si iese soferul din masina, etc... Aici recomand 2 varianta, daca nu e oxidat tot, poti face scurt in interiorul senzorului intre 2 pini si atunci functioneaza ca un senzor normal de la celelate usi si nu prea afecteaza functionarea altor chestii de la masina (de aceea nu prea am inteles de ce e diferit de ceilalti, inca nu a gasit eu limitarile) sau din pacate aceeasi problema, comanzi altul nou. Tinand cont ca ceeilalti senzori sunt max 20 ron, nici asta nu poate costa o avere pe original. Nici nu recomand cumpararea de la dezembrari pentru ca nu stii cat te va tine si subliniez, au obiceiul prost sa se oxideze destul de repede, nefiind chiar etansa zona.
- horatiu_vecerdea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Apr 24, 2010 9:21 am
QUOTE Accesorii gasesti pe comanda , la fel si butoanele de la sofer care costa maxim 650 ron
unde ai gasit asa ieftine? eu am cautat can am cumparat masina si cele mai ieftine pe care le-am gasit au fost 950 ron
dar nu am cumparat,le-am reconditionat pe cele vechi,cu niste cuiute date prin foc,si puse in locul axelor pe care erau prinse,si merg numa bine
si asa ca o paranteza: nici cu 650 ron nu le-as fi cumparat...is numa niste plasticuri dale-ncolo,ca doar plasticu se rupe cu circuitul dinauntru,ar fi trebuit sa se gandeasca sa faca numa plasticul sa il schimbi...dar aici e politica lor,nu stim noi de ce au ales asa
unde ai gasit asa ieftine? eu am cautat can am cumparat masina si cele mai ieftine pe care le-am gasit au fost 950 ron
dar nu am cumparat,le-am reconditionat pe cele vechi,cu niste cuiute date prin foc,si puse in locul axelor pe care erau prinse,si merg numa bine
si asa ca o paranteza: nici cu 650 ron nu le-as fi cumparat...is numa niste plasticuri dale-ncolo,ca doar plasticu se rupe cu circuitul dinauntru,ar fi trebuit sa se gandeasca sa faca numa plasticul sa il schimbi...dar aici e politica lor,nu stim noi de ce au ales asa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori