Regulator Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Lun Iun 18, 2012 9:01 pm

pai la mine e facut tot traseul de mine...sa cumpar nou era foarte scump,iar la dezmembrari nu prea imi place sa ma bag...asa ca l-am facut din teava zincata,
toba originala nu o mai pot pune pentru ca era praf,asta e si motivul pentru care am schimbat-o...si cineva mi-a facut cadou asta sport nounouta...
traseul a trebuit sa il schimb pentru ca am agatat toata evacuarea intr-un pavaj,si sa stricat din fata pana in spate asa ca a trebuit sa ma descurc
treba cu resetatu am incercat deja si tot la fel e,singura ameliorare a fost dupa ce am dat avans la relanti
nu pot sa zic ca nu am putere,merge chiar bine...si sunetul incepe sa imi placa tot mai mult...deocamdata trebuie sa o las asa cu toba asta.poate se poate face ceva si cu relantiul...
multumesc mult pentru sfaturi
cand o sa ajung acasa in seara asta o sa verific si fisele,bujiile in mod normal nu ar trebui sa fie pentru ca nu am inca 5000 km cu ele...dar desigur nu e o lege ca trebuie sa tina atat



cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Mar Iun 19, 2012 12:40 am

Ferifica fisele.daca una e ciupita poate face asa ceva.porneste masina pe intuneric si vezi daca da scanteie la sasiu sau daca ai vreo fisa ia si schimba si fa proba.
Spor la treaba!

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Mar Iun 19, 2012 11:22 pm

ce fel de toba ai pus .. una facuta de firma sau una facuta privat ..
daca e facuta privat, se poate sa nu fie bine facuta.
Gasele trebuie sa fie oprite putin si nu au voie sa iasa fara putina piedica.

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Mie Iun 20, 2012 12:21 pm

wartech24:Gasele trebuie sa fie oprite putin si nu au voie sa iasa fara putina piedica.
Asta se intampla la motoarele in doi timpi.la cele in patru timpi nu mai este nevoie ca gazele sa fie reciclate.cel in patru timpi functioneaza pe alt principiu.iar pentru reciclarea gazelor la cele in patru timpi exista valva EGR (optional).

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mie Iun 20, 2012 3:50 pm

exact asta e toba si merg cu silencerul pus...cea din imagine[attachment=17020:SA401985_500x500.JPG]
fisele par ok...mai demult insa mi-am amintit zilele trecute ca am deschis capota noaptea in curte si cand acceleram pe fise se vedeau ceva flame
dar azi am observat inca ceva nasol...la urcarea unei pante mi-a patinat ambreiajul de 2 ori
poate din cauza asta sa faca si figura asta?se duce ambreiajul?
in rest la evacuarea gazelor nu am modificat nimic,catalizatorul e la locul lui,rezonatorul la fel,doar am inlocuit teava


va multumesc pentru raspunsuri
korn84 cred ca iti sunt dator cu imaginea cusaturii in jurul airbagului,asta daca mai e cazul,sau daca nu cumva ma insel:) daca da o sa incerc sa ma revansez
mersi wartech24




cu respect
calvaree
Fişiere ataşate
SA401985_500x500.JPG
SA401985_500x500.JPG (28.52 KiB) Vizualizat de 2353 ori

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Mie Iun 20, 2012 5:24 pm

Eh... M-am lăsat la m?na mea cu tapiteria.luasem nişte scaune de Honda accord '95 de la un atelier şi am scos husa de pe unul şi am studiat puţin cum se prinde şi mi s-a părut prea complicat.nu mai zic că la acea Honda scaunele erau fără airbag şi făcute ceva mai simplu.de cur?nd am tapiţat scaunul de la birou şi a ieşit ok. .
?n legătură cu ambreiajul... Nu cred că este ăla.eu am păţit ce zici tu la ceva maşini şi s-a rezolvat prin schimbarea fişelor.la un Renault scenic parcă am schimbat o chestie care arată că un pod ?ntre bujii.acel pod se pune peste bujii ?nsă din cauza sistemului prost g?ndit dacă una din bujii nu face atingere bine trebuie să schimbi acel pod că să fii sigur că nu este de acolo.la tine este mai simplu şi ia numai c?teva minute să faci proba.asta ar fi cauza cea mai comună.?ncearcă aşa şi apoi mai vorbim.la un opel vectra "din cauza vitezei" am omis să schimbăm fisele şi am ajuns să schimbăm tot felul de senzori şi bobine degeaba plus ca am dat şi catalizatorul jos şi am deranjat jumate de oraş.?n final am schimbat fişele şi s-a rezolvat.o altă cauza pentru acest comportament ar mai fi şi senzorul care măsoară turaţia şi care se află ?ntre cutia de viteze şi motor şi citeşte rotaţia plăcii de presiune(sper că m-am exprimat corect)?nsă acela trebuie cumpărat şi probat pe c?nd o fişa o găseşti oriunde.
Spor la treabă!

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Mie Iun 20, 2012 8:37 pm

QUOTE (korn84 @ Jun 20 2012, 11:21 AM) Asta se intampla la motoarele in doi timpi.la cele in patru timpi nu mai este nevoie ca gazele sa fie reciclate.cel in patru timpi functioneaza pe alt principiu.iar pentru reciclarea gazelor la cele in patru timpi exista valva EGR (optional).

nu este vorba de reciclarea gazelor ...
daca gazele trec prin toba fara asa fie putin oprite .. atunci pierzi si din incarcatura de amestec din cilindru .. sau daca e orpit prea mult atunci nu ai destul amestec in cilindru.

Ma chinui sa explic .. sper sa intelegi ce vreau sa spun ...

o toba trebuie construita pentru fiecare motor altfel se poate sa ai mai multe pierderi de putere decat cresteri ..

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Mie Iun 20, 2012 11:11 pm

Eu totuşi cred că te referi la motorul ?n doi timpi.la motorul ?n doi timpi gazele evacuate sunt folosite pe post de supapă de evacuare pentru că unui motor ?n doi timpi ?i lipseşte aceasta.?n momentul ?n care gazele sunt evacuate din urma lor vine şi amestecul de aer-combustibil.toba trebuie făcută ?n aşa fel ?nc?t o parte din gazele evacuate să se ?ntoarcă ?napoi şi să ?mpingă amestecul de aer-combustibil ?napoi ?n cilindru.această treaba se ?nt?mplă mai mult prin rezonanţă sonică dec?t prin fumul propriu-zis.?n aşa fel se formează şi o presiune ?n cilindru ca un fel de supra ?ncărcare(super charged).la motoarele ?n patru timpi sunt patru cicluri ?n loc de două:admisie-compresie-explozie-evacuare şi de aceea nu mai este nevoie de tobă.?ntradevar şi toba are un rol important (acela de evacuare) şi de aceea i-am şi propus lui Calvaree să ?şi pună toba originală ?napoi.din cauză ca ea lipseşte o poate scoate de tot pe cea actuală.?n afară de zgomot nu va păţi nimic.este posibil ca ea să nu poată evacua gazele şi să facă probleme ?nsă el spune ca ?n ture mari maşina merge bine...

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Iun 21, 2012 4:20 pm

ok o sa incerc sa verific treaba cu fisele
dar toba e ok?
de unde e luata specifica pentru motoare mari
1.8 ma gandesc ca face parte din categorie nu?
nu vad pierderi de putere la masina,din contra am acceleratie mai buna si pleaca mai repede
toata chestia e ca atunci cand trebuie sa merg mai mult timp cu 50-60 km/h din cand in cand mai cade in cap dar chestia dispare la viteza mai mare,iar in momentul accelerarii nu are nici un rateu

despre tapiterie,ma bucur ca ai rezolvat,nu era un motor de racheta toata chestia
in seara asta sau maine o sa postez o poza cu primul scaun facut de mine cap coada,desi nu sunt multumit de anumite aspecte,totusi zic ca e ok...urmeaza unul
'facelift' dar timpul e dusmanul meu acum

va multumesc mult pentru ajutor



cu respect
calvaree

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Joi Iun 21, 2012 7:36 pm

Ai ?ncercat să mergi cu mai mult de 90 km/h?poţi depăşi 90h?la c?te turaţii ?ţi face probleme?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori