probleme si rezolvari pt mitsu carisma

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Joi Mai 06, 2010 9:29 pm

cum am mai spus ...surplusul de ulei se consuma degeaba, arde ...daca e putin peste maxim nu e rost sa te panichezi , dar vezi sa nu fie mai mult

Avatar utilizator
horatiu_vecerdea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 24, 2010 9:21 am

Mesaj de horatiu_vecerdea » Vin Mai 14, 2010 12:10 am

A inceput sa faca figuri iarasi
Am schimbat sistem electronic de injectie ( cu altul vechi ) , a mers nici o luna .
Mecanicul zice ca e pompa de benzina , nu stiu ce sa mai cred .

SFATURI pls

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Vin Mai 14, 2010 6:50 pm

ssTour... se pare ca e ceva nasol acolo....uleiul nu se consuma degeaba,ci dimpotriva,creste nivelul....cred ca imi baga pe undeva benzina in baie ai idee ce poate fi dus?
mersi mult,si scuze ca te tot sacai,realitatea e ca nu am fondurile necesare sa o duc la un mecanic....si atunci tot intreb pe aici,macar sa astiu sa nu fortez nota,si sa stric mai tare....
astept orice informatie de la cine se pricepe...dar am scris ssTour,pentru ca ma mai ajutat inainte,si stie domeniu...

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Mai 14, 2010 7:30 pm

Teoretic ai probleme cu aprinderea. Presupunem garnituri sau inceput de fise slabe. Garnituri gen capac cobultori/bujii, poate scapi cu o bujie slaba care nu da mereu scanteie, etc. Investigheaza initial prin aria asta inainte de a da cu banii...

Avatar utilizator
horatiu_vecerdea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 24, 2010 9:21 am

Mesaj de horatiu_vecerdea » Vin Mai 14, 2010 7:39 pm

poate sa imi dea si mie cineva un sfat ???

@moderare: Din regulament:
QUOTE 8. Se interzic posturile monosilabice ("cool", "de acord", "super", "rullz", "vreau si eu d-ala", si altele asemenea) si posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii in afara de aria de vanzari/cumparari. In ambele cazuri se va aplica un WARNING. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un FORUM. Scrierea cu ?nflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor ?n care pot aparea confuzii - limba romana este suficienta, nu vrem sa descifram mesaje tip SMS ("akm postez", "tb sa vb", etc)
Daca cineva te poate ajuta, iti rapsunde, nu cred ca vrei sa ne dam aiurea cu parerea pe banii tai daca nu stim.

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Vin Mai 14, 2010 11:01 pm

QUOTE (calvaree @ May 14 2010, 06:50 PM) cred ca imi baga pe undeva benzina in baie

benzina in baia de ulei apare cel mai des cand este dusa mebrana de la pompa de alimentare
verifica si fii sigur ca este vorba de benzina

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Vin Mai 14, 2010 11:43 pm

@horatiu
relanti neregulat : injectoare infundate, filtru de benzina infundat, sonda lambda, bujii , senzor acceleratie, fisele prea vechi-contacte imperfecte... eu zic sa o iei de la cel mai ieftin la cel mai scump

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Dum Mai 16, 2010 10:10 pm

multumesc ssTour,am zis ca e benzina pentru ca miroase un pic,nu tare dar are iz de benzina,si m-am gandit ca nu are ce alt lichid sa fie acol deca benzina,nu?
mai poate intra altceva in baia de ulei,alt lichid?
daca membrana se poate duce de la surplusul de ulei(despre care am spus cu cateva posturi inainte) aunci cred ca asta e buba...
are cineva idee cat costa membrana?si daca mai trebuie ceva schimbat o data cu ea?

o sa fac si o paranteza,probabil nu e locul,dar vreau sa laud un picut masina,desi nu merge ea la cel mai inalt nivel al potentei ei,totusi,saptamana trecuta a oprit langa mine la semafor un audi A 5,nu stiu nimic despre masina respectiva,si nu ma intereseaza pt ca nu imi place audi in general,dar vreau sa zic,ca ma provocat,a dat semn sa facem un pic de liniuta,si am acceptat, in primele 3 trepte am tinut-o pana la 6000 de ture,zi a lasat audiul in spate....am ramas eu uimit,ca totusi cu defecte,tine piept pe sosea.....asta asa sa laud un pic masina pentru cei care intra aici si se gandesc,oare merita sa investeasca bani in reparatii la masina asta.....fratilor,merita cu siguranta,si o sa investesc in continuare la ea,pentru ca nu m-a lasat niciodata cand am avut nevoie....

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Lun Mai 17, 2010 6:29 pm

QUOTE (calvaree @ May 16 2010, 10:10 PM) mai poate intra altceva in baia de ulei,alt lichid?

da poate fi apa...dar rar se intampla si de obicei se vede o spuma galbuie cand deschizi capacul pe unde bagi ulei

daca membrana se poate duce de la surplusul de ulei = aici vorbeam de membrana de la pompa de benzina --si in cazul in care e dusa aceasta membrana - iti intra benzina in motor si mai departe surplusul de lichid in baie - ai inteles??
cat despre cursa ta cu Audi A5 ... este posibil sa fi fost un A5 de 1,8l sau de 2.0 si un sofer fara experienta

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mar Mai 18, 2010 2:43 pm

nu apare spuma de nici o culoare inseamna ca e benzina...si da am inteles acuma circuitului benzinei pana in baia de ulei :D
intreb iarasi are cineva idee cat costa membrana respectiva si daca mai trebuie luat ceva si schimbat o data cu ea?
si ca simptome noi,probabil imi poti da un verdict mai clar,cum ca e membrana, cand accelerez dintro data nu mai creste "rotund" in ture,ci sacadat,se aud parca rateuri nu foarte mari dar ezita un pic la acceleratie

cat despre audi era un tip undeva la 35 de ani si in plus el a cerut-o nu eu....deci cred ca m-am descurcat bine :D:D
era o paranteza doar pentru criticii mitsubishelor,ca totusi tin piept multor masini...ca idee generala tot mai multa lume imi sare in cap cu chestia asta,oarecum avand ceva impotriva japonezelor....nu inteleg de ce,eu sincer nu as da carisma pe multe alte masini pe care le lauda ei,nu spun care,pentru ca nu vreau sa fac reclama proasta nimanui,si nici sa ridic in slavi mitsubishi,vreau doar sa inteleaga toti cei care sunt impotriva japonezelor ca nu sunt facute in "iad" masinile, si se dezmembreaza cum te urci in ele... cunosc oameni care si-au cumparat mitsubishi si nu le-a mai trebuit alta masina,majoritatea au L200 sunt mai mult decat multumiti de ele,si s-au convins pe propria piele ca nu e adevarat zvonul cum ca iti iei japoneza si lucrezi numai sa intretii masina,te folosesti de ea foarte bine,si ca rezistenta in piese sunt mai mult decat multumit...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori