Buna ziua ,
Sunt posesor al unui Mitsubishi Carisma 1.8 gdi 120 cp din 2001 de foare putin timp si am tot auzit de inchiderea supapei Agr ca ar avea legatura si cu relantiul care fluctueaza foarte putin. As fi recunoscator daca ar putea sa imi explice si mie cineva mai detaliat ce consecinte are si cum se face treaba asta .
Multumesc !
Supapa Agr
Eu nu stiu nimic despre supapa Agr, ce face ea?
Clapeta de acceleratie si senzorul de aer le-ai curatat?
Ar mai fi o supapa EGR, dar aia pune probleme mai mult masinilor diesel, eu cand am desfacut-o pe a mea sa o curat la 60.000km era curata bec, dadeam cu degetul in ea si nu se lua nimic. Nu stiu cati km ai tu, dar daca nu ai de 10 ori mai multi nu prea cred ca e ea de vina.
Da si tu mai multe detalii despre problema. In ce conditii fluctueaza, amplitudinea fluctuatiilor, ce factori influentaza stabilitatea relanti-ului etc. Daca face mai mult cand ai ac sau alti consumatori puternici porniti, daca face doar la rece, daca face doar cand stai cu piciorul pe frana, sau mai stiu eu ce detalii.
Si explica mai bine ce e cu agr si cum ai vazut ca se inchide.
Clapeta de acceleratie si senzorul de aer le-ai curatat?
Ar mai fi o supapa EGR, dar aia pune probleme mai mult masinilor diesel, eu cand am desfacut-o pe a mea sa o curat la 60.000km era curata bec, dadeam cu degetul in ea si nu se lua nimic. Nu stiu cati km ai tu, dar daca nu ai de 10 ori mai multi nu prea cred ca e ea de vina.
Da si tu mai multe detalii despre problema. In ce conditii fluctueaza, amplitudinea fluctuatiilor, ce factori influentaza stabilitatea relanti-ului etc. Daca face mai mult cand ai ac sau alti consumatori puternici porniti, daca face doar la rece, daca face doar cand stai cu piciorul pe frana, sau mai stiu eu ce detalii.
Si explica mai bine ce e cu agr si cum ai vazut ca se inchide.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori