probleme de articulatie fata
- ilies robert
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Oct 22, 2008 6:34 pm
salut!am cumparat de curand o mitsu carisma 1,8 din 95/07 si am descoperit probleme la articulatia fata,se aud zgomote cand trec peste denivelari si gropi ,m-am uitat la bucse si arata bine toate (cele vzibile ).am fost la un mecanic si mi-a strans ceva p la caseta de directie sau sub ea la axul volanului daca retin , dar parca se aude si mai tare si i-am dat si bani pt asta M-am mai invartit eu p langa ea si am obrervat ca atunci cand apas pe aripile fata se aude ceva si in capatul de sus al amortizatorului. Stie cineva care sant problemele,clar sant mai multe si cat ar costa ?
Ceao.Robi am avut si eu de curand aproape aceeasi problema,facea urat pe stanga fata.Era pivotul,l-am cumparat eu(k sa ies mai ieftin) iar la service mi-au zis k nu-i bun.Au incercat si ei sa-l caute dar aceleasi rezultate(acelasi model),asa k a trebuit sa cumpar bratul cu totul(392 ron).Daca la tine "cloncane"si cand te apesi pe ea poate e dus rulmentul din capu' telescopului.
am mai auzit pe multi k nu se schimba pivotul, eu am o carisma did din 2002 si s a schimbat pivotul fara probleme si dak nu ma insel se pot schimba si celelalte 2 bucse ale basculei. pivotul a costat 75 de lei si decat sa dau 4 mil pe cea mai ieftina bascula am scapoat mai usor k la mn doar pivotii erau varza.
salutare si eu am carisma din 95,si am aceeasi problema de cand am luat masina,am schimbat pivoti bielete stabilizatoare,capeti bara,si sunetul nu a disparut,cand ma apas pe masina nu se aude decat in mers la denivelari bruste,cei drept nici nu e un sunet puternic,doar o bocaneala minora.
mie insa imi pare ca e mai mult un sunet de tabla flambata decat de fier pe fier,eu ma gandesc sa imi pun o bara de torsiune,dar nu foarte curand...
mult succes cu masina
mie insa imi pare ca e mai mult un sunet de tabla flambata decat de fier pe fier,eu ma gandesc sa imi pun o bara de torsiune,dar nu foarte curand...
mult succes cu masina
Verificati sa nu atinga arcul in caroserie.am patit si eu asa si aveam pivoti noi.i-am sudat ca am zis ca joaca in brat si tot nu s-a rezolvat apoi am scos amortizorul si am verificat rulmentul crezand ca ala e buba.cand am pus totul inapoi am pus flansa de la rulment intr-o alta pozitie crezand ca nu conteaza.cand am plecat am zis ca se rupe masina in doua la ce galagie facea.am scos iar amortizorul l-am mai bajbait si cand sa il pun inapoi nu mai intrau prezoanele la locul lor.abia atunci am vazut ca arcul atingea in caroserie.am scos iar amortizorul si am schimbat pozitia flansei incat amortizorul cu tot cu arc sa fie spre exteriorul masinii.uitati-va de jur imprejurul arcului sa nu atinga pe undeva.s-a mai vorbit despre asta in topicul "zgomot la directie,,.
salut baieti . mai toti zic ca nu se schimba pivotii la carisma dar nu e adevarat. Pivotul nou vine cu o siguranta. problema e la demontare ca daca te apuci sa bati cu ciocanul ai stricat bratul asa ca recomand o presa extractoare. mult succes si pt baietii cu bataile pe fata sa stiti ca si amortizorul in sine poate fi de vina
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator