probleme si rezolvari pt mitsu carisma

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DjLeX.YaKuZa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 02, 2008 4:31 pm
Contact:

Mesaj de DjLeX.YaKuZa » Mie Apr 09, 2008 3:55 pm

am o intrebare...e posibil sa cada 3 piese deodata la o masina?am o carisma din 98 si astia de la service o zis ca o cazut pompa de benzina pompa de presiune si regulatorul...eu nu cred asa ceva

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Apr 09, 2008 4:18 pm

Eu cred ca ei habar nu au ce are masina si dau cu presupusul. Daca ai veni la mine cu calc tau ca nu mai porneste si eu ti-as zice sa schimbi hard-diskul si sursa si inca ceva cum ar fi? Eu nu cred ca ti-ai face o parere buna despre mine. Cred ca ar fi bine sa ceri o a doua opinie.

Avatar utilizator
DjLeX.YaKuZa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 02, 2008 4:31 pm
Contact:

Mesaj de DjLeX.YaKuZa » Mie Apr 09, 2008 8:56 pm

tocmai asta am zis si eu si de asta vam intrebat si pe voi...ca dupa ce am cumparat 2 pompe de benzina una de la un magazin si una de la ei acuma imi spune asta dupa o luna si ceva de stat in service

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Joi Apr 10, 2008 4:12 pm

QUOTE (DjLeX.YaKuZa)tocmai asta am zis si eu si de asta vam intrebat si pe voi...ca dupa ce am cumparat 2 pompe de benzina una de la un magazin si una de la ei acuma imi spune asta dupa o luna si ceva de stat in service


intresant...auzi, da mai multe detalii sau ce simptome are poate reusim sa te ajutam in vreun fel,,,,
ai masurat presiunea in rampa sa vezi cat ai ? bujiile se uda? daca erai din buc te ajutam cu cea mai mare placere:D

Avatar utilizator
DjLeX.YaKuZa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 02, 2008 4:31 pm
Contact:

Mesaj de DjLeX.YaKuZa » Vin Apr 11, 2008 6:03 pm

QUOTE (mayer_maryus)QUOTE (DjLeX.YaKuZa)tocmai asta am zis si eu si de asta vam intrebat si pe voi...ca dupa ce am cumparat 2 pompe de benzina una de la un magazin si una de la ei acuma imi spune asta dupa o luna si ceva de stat in service


intresant...auzi, da mai multe detalii sau ce simptome are poate reusim sa te ajutam in vreun fel,,,,
ai masurat presiunea in rampa sa vezi cat ai ? bujiile se uda? daca erai din buc te ajutam cu cea mai mare placere:D

pai cadea in bot cum sar spune la turatie mare park se oprea motoru park se ineca...e pana acuma mai statea cat de cat la relantii da acuma nu mai sta mai deloc la relantii si si o zis ca trebuie sa o accelereze pana la 3000 de turatii ca sa poata sa ii zica calculatoru ce e defect...am schimbat o pompa aceleasi simptome apoi am zis ca na sa iau de la ei alta pompa am luat si dupa vreo 3 zile de cand o venit pompa mi`o zis ca is defecte pompa de benzina pompa de presiune regulator si nu mai stiu ce senzor da chiar in halu asta n`am auzit doar nu am intrat cu ea sub tir sa se strice tot botu si acuma o zis ca cica o pus`o pe direct si merge la relantii da nu stiu de ce so apucat ei sa modifice si daca merge pe direct inseamna ca daca o pune cum era si are aceleasi simptome inseamna ca nu`i pompa de benzina dupa parerea mea asa ar fi logic sa vad maine ca sta creca de o luna si ceva la ei nu am avut nici timp sa stau pe capu lor si si`o facut de cap asta o fost greseala mea asta este.

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Mar Apr 15, 2008 4:34 pm

inseamna ca ai fluctuatii de curent pe firul care duce direct la pompa de benzina, asta se poate intampla di cauza oxidarii lui

dar rar am auzit de astfel de pb.....am patit-o si eu, dar altfel la un ursulet nu era stransa piulita la borna + de la pompa si mergea , ba facea figuri...iar mergea....se oprea motorule...etc...

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Mai 01, 2008 1:53 pm

Speram sa nu ajung la topicul asta dar deah, asta e.....

Deci povestea e urmatoarea: sunt incepator (adica am permisu de 3-4 saptamani si peste 3000 km facuti cu Carisma) si azi am avut prima buba cu ea:

Cred ca s-a rupt cablul de ambreiaj (boala incepatorului). Problema e urmatoarea:

Cu motorul pornit nu pot schimba nici o treapta de viteza. Cu motorul oprit schimb. Iar pedala de ambreiaj e moarta, adica moale si fara nici o reactie. Buba e ca m-a lasat la semafor iar la fiecare oprire moare motorul si il pornesc cu ea bagata in treapta 1 si asa plec mai departe. Deci ambreiajul e mort , nu pot sa o controlez decat cu frana (moare motorul) sau cu pornire motor (pelaca imediat de pe loc). Problema am patit-o acum juma de ora si turbez ca fiind novice nu am habar ce ar putea fi si pe deasupra mai e si 1 Mai.

Aveti idee care e cauza si eventual cat costa o asemenea piesa dusa?

Multumesc anticipat.


AVIZ AMATORILOR (incepatorilor): Luati-va oameni buni Dacia 1310 si invatati sa conduceti si apoi o Mitsa ca e pacat de Mitsa. Nu imi dau seama ce i-am putut face dar e clar ca e vina de incepator....


LE: Am sunat mecanicul si am verificat masina: s-a dus supapa de ambreiaj si automat s-a scur si tot lichidul de ambreiaj (sau frana ma rog, ca tot de frana e si acolo). Deci maine la service cu ea. Aveti idee cam in ce costa operatia si un cost?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Mai 06, 2008 12:46 pm

QUOTE (mayer_maryus)o pb intalnita de mine a fost variatia motorului la relanti pt motorul de 18 gdi , s-a rezolvat insa
prin curatarea regulatorului de relanti

Aceeasi problema am avut-o si eu la 1.6i si datorita sfatului de mai sus am stiut care este cauza si s-a rezolvat imediat. Multumesc.

Altele au fost (nu neaparat probleme, mai degraba consumabile):

- cilindru ambreiaj (probabil de la uzura, are 78.000 km masina). Unul original este 630 RON la Ausburg (nu am gasit altfel) dar vedeti ca am un mecanic care tine la buzunarul meu si dupa cautari multiple a vazut ca se potriveste perfect cel de la Cielo care este 38 RON fara TVA . Subliniez ca nu este o improvizatie ca sa stiti pe viitor sa nu aruncati cu banii aiurea...
- curea alternator (model 1325 cu 5 caneli), azi am comandat si maine ajunge, vreo 40 RON
- placute frana (pe spate le am de la fostul proprietar) iar pe fata m-au costat 118 RON fara TVA.

Cam atat. Am mentionat si preturile la piese datorita faptului ca poate sunt viitori doritori de Mitsa Carisma si sa stie preturile de intretinere pentru ca si chestia cu "japonezele sunt scumpe rau la piese" este relativ un mit. Mie mi se par preturi de bun simt cele de mai sus.

Legat de service, cine doreste, am gasit Workshop Manual pentru Carisma (este foarte complet si in 3 limbi - engleza, spaniola, suedeza). Are 620 Mb dar se rezolva cu un link provizoriu de download.

De o luna tot promit ca o sa pun poze cu ea dar efectiv nu am avut timp. O sa imi fac timp sa pun ceva poze. Am vreo doua dar nu din cele mai bune unghiuri, le voi posta pe alea dar la topicul adecvat....

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Joi Mai 29, 2008 12:00 pm

un ulei bun pt 1,8gdi este Castrol Formula RS 10W-60 este ulei sintetic
ce alte uleiuri ati folosi (motor,cutie)

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Mai 29, 2008 12:26 pm

Motor 1.6i din 2001 , recomandare de la vechiu proprietar ce a folosit el si tot cu asta voi continuasi eu, peste 700 km cand fac revizia, va fi Mobil Super S 10W40 (semisintetic).

Sincer nu ma pricep dar continui cu ce a bagat el pentru ca sunt multumit de masina dar nu stiu ce inseamna sa fi nemultumit ca sa compar

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori