SUBARU IMPREZA 2.0R SPORT
Dupa cum spune titlul am avut placerea datorita colegului si prietenului Florin de pe forum, sa conduc un Subaru pentru prima data, masina mea preferata. Modelul este un 2.0R Sport, cu motor de 2 litri aspirat si 150 CP. Sa incepem cu exteriorul, la cat de frumos este Lancer din fata si urat din spate, Impreza este superba din toate unghiurile mai ales pe culoarea alba. Pot sa spun ca in poze este uratica fata de cum arata in realitate, parca are ceva din Seria 1 de la BMW din lateral. Interiorul este chiar ok, nu am vazut inca la nici o masina cu bord din plastic tare si fete de usi la fel, o senzatie ca nu este de fapt acest tip de plastic, ci ceva moale ca la masinile care se respecta. Pot sa spun ca dupa ce am vazut interiorul de aproape, pentru mine nu mai exista Lancer, ma refer la modelul nou bineinteles. Pe usi sunt niste bucati de plastic exact ca la mine la Lancer, care iti dau impresia ca esti intr-o masina din anul 2008 si nu ceva de prin anii '90. Aceleasi bucati de plastic sunt si pe bord, bord care te inconjoara de peste tot. Mi-a placut mult domul cu MP3 playerul, aeratoarele si comenzile pentru AC. Computerul de bord este undeva sus spre baza parbrizului. Din cate am observat nu exista ecran intre cadrane care sa indice cand intra ESP si sistemele de control al tractiunii, pur si simplu nu stii cand intra, dar mai ales nu simti cand intra din cauza tractiunii 4X4. Consumul indicat pe ecran era de 16,4 dar domnisoara de la vanzari spunea ca a mers in oras si cu 13 litri la suta de km. Masina avea keyless, trebuie tinut piciorul pe ambreiaj si apesi pe butonul de Start/Stop pentru a porni, respectiv a opri motorul. Ca pozitie la volan pot sa spun ca mi-a placut, scaunele Recaro te tin foarte bine, pozitia la volan este ok, comenzile la fel, cotiera tot cam jos dar se poate tine cotul pe ea, totusi mi s-a parut ca e cam inghesuit locul de la pedale. Are niste oglinzi enorme de camion dar care arata chiar misto ca design si se vede excelent in ele, sunt foarte practice. Pedala de ambreiaj tine foarte sus si este mai tare la apasare fata de a mea de exemplu, iar ce nu mi-a placut deloc este schimbatorul cu care parca mestecam mamaliga, groaznic, am reusit sa nu nimeresc a 4-a si sa bag a 2-a. Pana in prezent eu nu am mers cu masina sa aiba schimbatorul ca la Lancer-ul meu 2.0 benzina, la Impreza pur si simplu trebuie sa ghicesti vitezele, eventual dupa un timp poate te obisnuiesti. Legat de motor, trage de rupe, huruie bestial, si smuceste la schimbarea fiecarei viteze fara sa simti deloc ca ai pierde aderenta, aici se vede si 4X4 ce inseamna. Oricum cu asa motor de fiecare data schimbi cat mai sus, ca nu poti sa te abtii sa nu il auzi cum face pe la 6500 de ture. Treptele de viteza sunt cam lungi dar motorul trage bine in toate. Ca suspensie mi s-a parut mai comoda decat la mine dar ferma, nu se simt chiar toate denivelarile de pe drum, dar se aude zgomotul rulajului cam tare. Frana tinea foarte bine si mai ales masina incepe sa franeze imediat ce ciupesti pedala, si franeaza serios. Ce nu mi-a placut deloc a fost scartaitul daca pot sa ii spun al haionului, care facea mai rau ca la Solenza pe care am avut-o, groaznic se auzea. De fapt cele 3 lucruri care mi se par deranjante la masina sunt: zgomotul haionului, cutia imprecisa si pretul de 25000 DDP. Pretul mi se pare enorm pentru o masina la clasa aceasta, daca vreau limuzina am de ales intre VW Passat, Honda Accord, Mazda 6 si Skoda Octavia, daca vreau masina sport am de ales intre Mazda 3 MPS si Renault Megane RS, daca vreau un hatch simplu iau un Golf, un Focus sau un Astra si nu ma duce nici unul la pretul acesta. Da ok are 4X4 dar daca imi iau o masina mica 4X4 as face-o pentru sportivitate si nu stiu cum sa spun dar Mazda 3 MPS la 260 CP chiar si fara 4X4 cam ii da rusine rau Imprezei. Oricum mai exista vad un model tot Impreza 2.0R dar nu Sport, ce costa 21000 DDP, si nu are praguri, scaune Recaro si pesemne si altele. Asta la pret parca mai merita.
- Fişiere ataşate
-
- 11042008001.jpg (48.84 KiB) Vizualizat de 7200 ori
-
- 11042008003.jpg (50.09 KiB) Vizualizat de 7196 ori
-
- 11042008007.jpg (45.78 KiB) Vizualizat de 7192 ori
-
- 11042008008.jpg (53.42 KiB) Vizualizat de 7193 ori
-
- 11042008009.jpg (47.58 KiB) Vizualizat de 7198 ori
-
- 11042008011.jpg (32.33 KiB) Vizualizat de 7192 ori
- zeus_anoxia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm
de ce o vad mai des, mi se pare din ce in ce mai tare!
in ultimul timp, indiferent de marca/model, hatchback-urile sunt din ce in ce mai misto, mult peste variantele sedan care prezinta niste posterioare umflate, incomode, instabile si urate. Din punctul asta de vedere lancerul face exceptie doar datorita formei si pozitiei stopurilor "a la alfa".
tipul de caroserie hatchback avantajeaza orice model sport.
wrx sti mi se pare cel putin bestiala...am vazut una neagra pe splai si chiar e unica si speciala ca design (dar nu din poze)...nene cum se auzea motorul cand era accelerata...sound unic, design unic...nu am cuvinte!
ce-i drept masina nu are bling, bling la tarani...
in ultimul timp, indiferent de marca/model, hatchback-urile sunt din ce in ce mai misto, mult peste variantele sedan care prezinta niste posterioare umflate, incomode, instabile si urate. Din punctul asta de vedere lancerul face exceptie doar datorita formei si pozitiei stopurilor "a la alfa".
tipul de caroserie hatchback avantajeaza orice model sport.
wrx sti mi se pare cel putin bestiala...am vazut una neagra pe splai si chiar e unica si speciala ca design (dar nu din poze)...nene cum se auzea motorul cand era accelerata...sound unic, design unic...nu am cuvinte!
ce-i drept masina nu are bling, bling la tarani...
Pai nu are bling-bling la tarani ca nu are jante cromate , nu e o ''balena'' si nu are atat de mult spatiu ca burtosul care sta la volan sa stea ca in fotoliu , pozitie total inadecvata in condusul sportiv si nu ''dizal''. Si ma bucur ca nu are atractie pt tarani , e o masina mult mai exclusivista asa . E un motor care consuma suficient de mult ca sa-i sperie :twisted: , ca taranul daca vrea consum se orienteaza dupa lux , nu dupa sportivitate, sound , feeling ,etc
Sincer , nici eu nu pot sa zic ca ma dau in vant dupa modelul nou , dar nu e urat , dar nici nu are acel ceva care te atrage la modelele vechi. Dar... mi-as lua modelul nou , daca o sa-l schimb pe asta vechi .
La evo nu-mi place spatele , mult prea inalt . In rest , masina este ok, si este tot o exclusivista
Sincer , nici eu nu pot sa zic ca ma dau in vant dupa modelul nou , dar nu e urat , dar nici nu are acel ceva care te atrage la modelele vechi. Dar... mi-as lua modelul nou , daca o sa-l schimb pe asta vechi .
La evo nu-mi place spatele , mult prea inalt . In rest , masina este ok, si este tot o exclusivista
Modelul nou de subaru arata mai bine decat cel vechi.
Are niste forme definite, niste linii clare, sportive.
Masina e deosebita la design, numai ca unora le ia mai mult sa realizeze acest lucru.
Nu e o masina pentru oricine si e bine ca mai sunt si astfel de masini...
Sigur, prin comparatie cu new lanceru/evo care au un design european 100%, subaru devine o masina urata, dar mie nu mi se pare asa.
Are un design simplu, care nu ia ochii, dar care atrage atentia.
Cat costa masina asta ?
Aaaa naspa, e urata!
Si nu are nici tdi de la vw.
De kkt.
Impreza intr-o anumita configuratie arata chiar bestial si mai apreciez faptul ca au avut curaj sa faca niste schimbari chiar daca stiau si ei ca nu sunt cele mai sexy pentru marea majoritate.
Sper sa nu ajunga in situatia ingrata de a se prostitua cu tdi-uri de la vw sau sa copieze design-uri celebre pentru a vinde si a rezista pe piata.
Are niste forme definite, niste linii clare, sportive.
Masina e deosebita la design, numai ca unora le ia mai mult sa realizeze acest lucru.
Nu e o masina pentru oricine si e bine ca mai sunt si astfel de masini...
Sigur, prin comparatie cu new lanceru/evo care au un design european 100%, subaru devine o masina urata, dar mie nu mi se pare asa.
Are un design simplu, care nu ia ochii, dar care atrage atentia.
Cat costa masina asta ?
Aaaa naspa, e urata!
Si nu are nici tdi de la vw.
De kkt.
Impreza intr-o anumita configuratie arata chiar bestial si mai apreciez faptul ca au avut curaj sa faca niste schimbari chiar daca stiau si ei ca nu sunt cele mai sexy pentru marea majoritate.
Sper sa nu ajunga in situatia ingrata de a se prostitua cu tdi-uri de la vw sau sa copieze design-uri celebre pentru a vinde si a rezista pe piata.
- a_liverpool
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 04, 2012 2:24 pm
Mie imi place mai mult lancerul sportback decat subaru. In opinia mea arata mai bine. Si daca e sa compar rallyart-ul sportback e chiar mai sportiva in design. SI nici nu te faci de rusine cu ea. Ca design, cred ca impreza veche arata mai bine decat modelul nou. Mie intotdeauna mi-a placut modelul vechi care comparabil cu modelul vechi de la lancer ii este superior. Bine nu vreau sa zic acum ca subaru nu e o masina buna, ca nu are performante bune. Poate sunt subiectiv ca sunt fan mitsubishi dar e o chestie de gusturi. Sunt 2 marci care vor castiga din ce in ce mai multi europeni. Sunt sigur de asta, pentru ca ofera o experienta incomparabila la volan. Ceva propriu, unic care din pacate nu gasesti la europeni. Poate doar la afla romeo ca design. Sper ca japonezii sa ne impresioneze incontinuare cu noile lor concepte, pentru ca sunt ferm convins ca voi ramane fidel familiei japoneze. Indiferent ca e mitsubishi, subaru, toyota sau honda. Pentru mine astea sunt marcile potrivite. Luxul, luminitele, optiunile nu ma incanta cu nimic, feeling-ul la volan si placerea care ti-o ofera si bineinteles privirile taranilor cu masini nemtesti.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori