SAAB

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Mie Sep 29, 2010 11:16 pm

Motorul de 1.9 bi-turbo diesel e de la Fiat.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Sep 30, 2010 11:26 am

Corect. Iar restul motoarelor erau de la GM, fostul proprietar.

In legatura cu stirea de mai sus:
Mai precis, e vorba de motoare cu 4 cilindri turbo, de 1.6 litri -generatia urmatoare, nu cea actuala, dezvoltata in colaborare cu PSA. Viitorul 9-3 (lansare in 2012, design revolutionar realizat de Jason Castriota -of Maserati Birdcage, Bertone Mantide and more fame) va fi principalul beneficiar al intelegerii, in timp ce noul 9-2 va prelua si platforma actualului Mini Countryman.

''Parerea mea''? Vesti bune pentru o marca vazuta ca Cenusareasa brandurilor premium europene. Am speranta ca SAAB va redeveni ce era in anii 80 si ca vom vedea modele cu adevarat revolutionare si sportive, cu un design futurist si dinamic, spre deosebire de actuala gama de Opel-uri reciclate.

Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Joi Sep 30, 2010 1:14 pm

Fanii se bucura sa auda asta .

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Sep 30, 2010 2:29 pm

Chiar si ''admiratorii'', nu neaparat doar fanii inraiti.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Oct 12, 2010 7:57 pm

Noul Saab 9-3 - se va lansa oficial ?n 2012

Urmaşul actualului Saab 9-3 va debuta pe piaţă ?n 2012, cu un design complet nou, cu o nouă tracţiune integrală şi un motor pe benzină ?mprumutat de la BMW.
Saab revine ?ncet pe linia de plutire cu ajutorul proaspătului 9-5, ?nsă asul din m?neca sudezilor răm?ne viitorul 9-3, programat să debuteze oficial abia ?n 2012, ?n cadrul Salonului Auto de la Paris.

Văzut ca o cheie a succesului, 9-3 va adopta un design diferit de ceea ce am văzut p?nă ?n prezent la Saab şi se va axa pe folosirea unui tren de rulare cu tracţiune integrală, dezvoltat ?mpreună cu cei de la American Axle pentru a obţine o reducere a consumului cu 10%, comparativ cu actualele versiuni cu propulsie faţă. Tracţiunea 4x4 va fi una electrică şi nu mecanică, suedezii plănuind să o extindă ?n toată gama.

Cu o lungime de aproximativ 4.7 metri şi o lăţime mai mare dec?t cea a actualei generaţii, viitorul 9-3 va prinde formă sub ?ndrumarea lui Jason Castriota, proaspăt investit ?n funcţia de director de design al Saab. Potrivit acestuia, linia finală a maşinii este gata, doar blocurile optice fiind ?ncă ?n faza de creaţie.

Dezvoltat pe o platformă intens modificată a actualului 9-3, vitorul model va putea să dea naştere mai multor variante de caroserie, printre care un hatchback şi chiar un cabrio. Sub capotă vom regăsi cel mai probabil propulsorul pe benzină de 1.6 litri şi 200CP, oferit de BMW ?n urma acordului ?ncheiat cu o zi ?nainte de debutul Salonului Auto de la Paris.

Surse neoficiale au declarat că producţia va demara oficial peste 24 de luni, ceea ce ?nseamnă ca la ?nceputul lui octombrie 2012 vom vedea deja primele exemplare ieşite de pe linia de asamblare. Saab speră să v?ndă anual 80.000 de unităţi ale noului model.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 12, 2010 10:13 pm

Totusi, platforma nu va fi o varianta ''intens modificata'' a celei folosita pentru actualul 9-3, ci o versiune scurtata a celei utilizate de 9-5.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Oct 15, 2010 3:43 pm

Saab - transmite pe internet procesul de asamblare

Clienţii Saab vor avea posibilitatea de a-şi urmări viitoarea maşină ?n timpul procesului de asamblare. Oficialii Saab au anunţat că acest serviciu va fi oferit din 2011 şi face parte din noua ofensivă de a ?mbunătăţi experienţa clientului ?n cadrul mărcii Saab. Pe l?ngă posibilitatea urmăririi prin internet a asamblării modelului pe care l-au cumpărat, clienţii Saab vor avea posibilitatea să vină la fabrica din Trollhattan pentru a-şi ridica singuri maşina de la porţile fabricii.

Sistemul de supraveghere a asamblării difuzează imagini ?n direct pe internet, iar proprietarul este notificat prin SMS la fiecare moment important al producţiei. Astfel, fie că automobilul tocmai şi-a primit motorul şi cutia de viteze, sau că interiorul a fost instalat, clientul va fi informat de noutăţile legate de automobilul său. Noii proprietari ai mărcii Saab au creat aceste servicii pentru a rivaliza cu producătorii germani de automobile, care le oferă clienţilor o experienţă specială ?n cazul modelelor personalizate, acestea put?nd fi ridicate direct de la fabrică.

Cei de la Spyker Cars vor să transforme marca Saab ?n ceva mai mult dec?t un simplu producător de automobile premium. Pe viitor, programul de personalizare al mărcii se va extinde dramatic, clienţii urm?nd să aibă posibilitatea de a alege numeroase elemente ale maşinii după bunul plac. Desigur, toate aceste componente vor veni cu un preţ, iar profitabilitatea mărcii şi popularitatea acesteia ar putea să crească ?n urmă măsurilor de personalizare.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 15, 2010 8:15 pm

Ce bine arata 9-5ul in poza de mai sus. Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Oct 21, 2010 9:44 pm

Noul Saab 9-5

Materialele din interior, suspensiile și direcția lui Saab 9-5 vor fi modificate de inginerii suedezi după ce acestea au fost criticate de jurnaliști ?n urma testelor.

La nici un an de la lansarea oficială pe piața europeană a modelului 9-5, Saab a anunțat - prin vocea responsabilului de produs Christopher McKinnon - că unele elemente constitutive ale acestui model vor fi ?munătățite pentru a putea să emită pretenții ?n lupta cu rivalii germani premium.

Conform oficialului Saab, schimbările vor afecta at?t materialele interioare, c?t și caracteristicile dinamice ale mașinii. Acestea au fost des criticate de presa europeană, modificările urm?nd astfel să fie realizate pentru ca Mercedes, BMW și Audi să fie ajunși din urmă c?t mai repede.

Pe de altă parte, McKinnon a declarat că următorul produs pe care Saab ?l va lansa pe piață - primul sub conducerea Spyker - va fi versiunea break a lui 9-5. Aceasta va apărea pe piață ?n vara anului 2011 și va fi lansată oficial, cel mai probabil, ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, ?n luna martie. ?n planurile Saab vor urma SUV-ul compact 9-4X (sf?rșitul lui 2011), noul 9-3 (2012) și, ulterior, mult-discutatul model de oraș 9-2.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Oct 21, 2010 9:54 pm

Saab 9-4X

Saab a prezentat noul său crossover: 9-4X. Modelul este bazat pe platforma lui 9-3 şi va debuta la Salonul Auto de la Los Angeles. Sub capota acestui model stă un V6 oferit ?n două variante de putere – 265 CP şi 300 CP. Versiunea de 265 CP are o cilindree de 3.0 litri şi este aspirată natural. Alături de transmisia automată cu şase trepte oferită standard, Saab 9-4X accelerează de la 0 la 100 km/h ?n 9.0 secunde.

Versiunea Aero a lui 9-4X este echipată cu un motor V6 turbo de 2.8 litri, care dezvoltă 300 CP şi 400 Nm. Cuplul motor maxim este furnizat ?ntre 2.000 şi 5.000 rpm şi ?i permite modelului 9-4X să accelereze de la 0 la 100 km/h ?n 8.3 secunde. Nu există infromaţii momentan despre o eventuală versiune diesel a acestui model, motorizare preferată de publicul european. Modelul 9-4X beneficiază de un şasiu adaptiv, care oferă trei setări: Intelligent, Comfort, Sport. Motorul are un mod suplimentar de răspuns, intitulat Eco. Modul Eco este activat de la un buton separat şi recalibrează răspunsul la pedala de acceleraţie pentru a furniza un consum de carburant c?t mai redus.

Şasiul adaptiv al lui Saab 9-4X este legat de sistemul Saab DriveSense. Acest sistem permite reglarea direcţiei şi a suspensiilor. ?n standard, modelul 9-4X beneficiază şi de un sistem de faruri adaptive cu bi-xenon, care oferă şi iluminare activă pe viraje. Printre elementele tehnice al lui 9-4X sunt incluse şi diferenţialul spate cu alunecare limitată controlat electronic şi sistemul de tracţiune integrală cu variatorul de cuplu care reglează ?n permanenţă raportul dintre cuplul primit de puntea faţă şi cuplul motor primit de puntea spate. Toate aceste elemente ar trebui să ?i confere lui 9-4X titlul de lider al segmentului crossover ?n materie de manevrabilitate.
Susa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori