SAAB

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Joi Iun 24, 2010 9:04 pm

9-4X aduce un pic a Touareg sau mi se pare mie ?

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Iun 25, 2010 12:30 pm

Nu mi se pare, Touaregul asta cu facelift e groaznic, parca au legat cu sarma un bot de golf peste Touareg. SAABul e simpatic. Cel mai mult imi place ala mic si rosu, e euro-chic asa

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Iul 01, 2010 3:02 pm

Saab 9-4X - debutează ?n 2010

Constructorul suedez a confirmat recent intenţiile sale de a dezvolta modelul de serie 9-4X.
Scandinavii promit ca dată de lansare sf?rşitul acestui an.

Saab continuă planul său de revenire pe profit şi anunţă oficial, ?n cadrul noii sale campanii publicitare "Move your Mind", un nou model care se va adăuga gamei ?n următorii ani. Este vorba despre crossover-ul anticipat deja de presa internaţională şi botezat 9-4X.

Dacă o confirmare oficială era aşteptată din moment ?n moment, cu siguranţa data debutului este o surpriză pentru public şi pentru presă. Suedezii promit că noul 9-4X va debuta live spre sf?rşitul anului, ceea ce ?nseamnă că 2010 va marca şi ?nceperea producţiei. Publicul va putea cumpăra sau conduce noul crossover scandinav abia la ?nceputul lui 2011.

Dezvoltarea lui 9-4X se va face pe platfroma Theta, de provenienţă General Motors, care găzduieşte ?n prezent şi Cadillac SRX. Gama de motorizări va fi una cu care deja ne-am obişnuit: două unităţi pe benzină de 2.0 şi 2.8 litri, acompaniate de un diesel V6 de 3.0 litri, furnizat de italienii de la VM Motori, recunoscuţi pentru experienţa lor ?n acest domeniu.

Unităţile vor fi acompaniate de un sistem de tracţiune integrală semnat de Haldex,
care va fi ?nsă disponibil doar ?mpreună cu transmisia automată cu şase rapoarte.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Aug 03, 2010 9:51 pm

QUOTE Saab planuieste un rival pentru MINI si Audi A1

Saab 9-2 - construit in colaborare cu BMW

Saab va folosi platforma viitoarei generaţii Mini pentru a dezvolta modelul 9-2, un hatchback premium,
gata să se bată cu deja celebrul Audi A1.

Victor Muller, proaspătul director executiv Saab, a declarat că viitorul 9-2 va fi dezvoltat ?n colaborare cu BMW. Suedezii erau de mult timp ?n căutarea unui partener puternic pentru crearea unui model de clasă mică, capabil să rivalizeze cu noul Audi A1.

Mezinul Saab va fi dezvoltat pe o platformă cu tracţiune faţă, care va fi utilizată şi de noua generaţie Mini, dar şi de entry level-ul compact al nemţilor, care se va numi tot Seria 1. Sub capota modelului sudez vor fi folosite doar unităţi turbo, cu o capacitate cilindrică destul de mică.

P?nă atunci ?nsă, eforturile scandinavilor se vor concentra asupra celor 100 de unităţi electrice ale lui Saab 9-3, pregătite să iasă pe stradă, pentru teste, la jumătatea anului viitor. Chiar şi aşa, o tehnologie pur-electrică de serie, semnată de Saab va debuta abia ?n 2016. P?nă atunci publicul cu ?nclinaţii ecologiste va putea cumpăra versiuni Bio Power a modelelor actuale, capabile să funcţioneze cu bio-etanol. Tehnologia va fi extinsă apoi şi ?n cazul versiunilor diesel.
Sursa


Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Aug 04, 2010 12:12 am

Saab Cooper

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Aug 09, 2010 5:41 pm

Saab revine ?n WRC

Surse din interiorul Saab susţin faptul că producătorul suedez proaspăt cumpărat de Spyker va reintra ?n WRC ?n 2014. Modelul pe care Saab ?l va pune la dispoziţia echipelor interesante va fi o versiune WRC a viitorului model 92, care ?n varianta de serie va fi un reprezentant al segmentului citadin premium.

Conform primelor informaţii, oficialii Saab/Spyker au avut deja o serie de ?ntrevederi cu reprezentanţii FIA, urm?nd ca discuţiile să continue pe baza unui plan bine stabilit ?n cursul Raliului Franţei, care va avea loc ?n luna octombrie. "Prima ?nt?lnire a avut deja loc şi există foarte mult entuziasm din toate părţile. La fel ca Mini, Saab are o istorie bogată ?n WRC, iar ?ntoarcerea mărcii ?n motorsport este c?t se poate de logică", susţine o sursă din interiorul Saab citată de britanicii de la Autocar.

Zvonurile legate de re?ntoarcerea Saab ?n WRC vin la doar o săptăm?nă după ce Mini, un alt nume mare al istoriei raliurilor, şi-a anunţat revenirea prin modelul Countryman. ?n cazul ?n care viitorul Saab 92 va intra ?ntr-adevăr ?n WRC, este foarte probabil ca acest model să beneficieze de aceeaşi unitate turbo de 1.6 litri pe care va avea sub capotă şi versiunea WRC a lui Mini Countryman.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Aug 19, 2010 7:28 pm

Saab 9-4x - debuteaza la Salonul Auto de la Los Angeles

Versiunea de serie a noului model este aşteptată să fie similară conceptului Saab 9-4X BioPower, prezentat la Salonul Auto de la Detroit, ?n 2008

Crossoverul compact a fost dezvoltat de Saab c?nd ?ncă era sub umbrela General Motors, astfel ?nc?t va ?mpărtăşi platforma Theta, precum şi componentele principale, cu Cadillac SRX. La fel ca şi fratele american, noul Saab 9-4X va fi construit la uzina General Motors din Mexico.

Deocamdată detaliile sunt foarte puţine, ?nsă noul model este aşteptat să ajungă ?n showroom-uri ?n prima jumătate a anului 2011.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Sep 07, 2010 7:25 pm

Saab 9-3 facelift - la Salonul Auto de la Paris

Facelift-ul lui Saab 9-3 va debuta la Salonul Auto de la Paris din această toamnă. Modelul va primi un aspect inspirat din cel al fratelui său mai mare şi va beneficia de motorizări noi şi mai economice. Potrivit primelor informaţii, consumul de carburant va fi ?mbunătăţit cu 12%, iar aerodinamica modelelor va fi perfecţionată. Totodată, transmisiile vor avea rapoarte noi, iar anvelopele utilizate p?nă ?n prezent vor fi schimbate cu un nou model, care va furniza o economie suplimentară de carburant. Bara de protecţie spate va avea o formă diferită, iar portierele vor primi ornamente noi.

Pe l?ngă modificările menţionate mai sus, modelul primeşte un set de jante de aliaj de 19 inch preluate direct de la fratele său mai mare, alături de două culori noi. Astfel, clienţii vor putea comanda noul 9-3 facelift at?t ?ntr-o nuanţă de maro, c?t şi ?ntr-o nuanţă nouă de argintiu. La interior, schimbările vor fi imperceptibile, dar anumite materiale vor fi ?nlocuite cu elemente de calitate superioară, pentru a aduce modelul suedez c?t mai aproape de rivalii săi din segmentul premium.

Gama de motorizări a lui 9-3 facelift va include at?t motorizări diesel care vor oferi 130, respectiv 150 CP, c?t şi motoare pe benzină de 2.0 litri care vor furniza un maxim de 220 CP.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Sep 18, 2010 5:09 pm

Noul Saab 9-3 Turbo Diesel

Acum, toate motoarele diesel din gama modelelor 2011, sunt dotate cu unităţi turbo mai puternice, iar la Sport Sedan motorul 1.9 TTiD de 180 CP are emisii de doar 119g/km şi un consum redus excepţional ?n ciclu urban de doar 4,5 l/100km. ?n termenii emisiilor de CO2 raportat la numărul de cai putere, această combinaţie reprezintă cea mai eficientă performanţă a segmentului.

Inginerii Saab au reuşit furnizarea unei performanţe extraordinare, ca rezultat al unui program de dezvoltare de 18 luni concentrat pe obţinerea unei scăderi medii de 12 procente a consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2. Pentru modelele Sport Sedan, rezultatul este atingerea unei valori de sub 120g/km a emisiilor de CO2, valoare critica ?n calculul taxelor şi impozitelor din multe pieţe europene.

Prin introducerea sistemelor turbo cu două stagii ?n ?ntreaga gama diesel, inginerii de la Saab au modificat sistemul de management al motoarelor pentru a obţine mai multă putere şi cuplu, concomitent cu ?mbunătăţirea drastică a consumului de combustibil şi a emisiilor.

Acum, gama 1.9 litri diesel cuprinde noul motor TTiD de 130 CP (?nlocuieşte precedentul motor TiD cu simplă turbină, de 120 CP), motorul TTiD de 160 CP (?nlocuieşte versiunea TiD de 150 CP) şi v?rful de gamă diesel bi-turbo de 180 CP capabil de un cuplu de 400 Nm.

Cu aceste motoare şi cu transmisia manuală, specificaţiile Linear şi Vector ale modelelor Sport Sedan furnizează performanţe deosebite, cu un consum mediu de doar 4.5 l/100km şi emisii de doar 119g/km. Pentru Sport Combi aceste valori sunt de 4.6 l/100km şi 122g/km ?n timp ce pentru 9-3 Convertible, disponibil cu motoarele de 160 şi 180 CP, valorile sunt de 5.1 l/100km şi 134 g/km.

Pentru optimizarea emisiilor şi a consumului de combustibil, ?n cazul modelelor Sport Sedan şi Sport Combi, rapoartele cutiei de transmisie au fost modificate uşor fără a afecta timpii acceleraţiilor de pe loc sau viteza maximă.

Continuarea editiei distincte TX
?n versiunile Vector şi Aero, ediţia TX este continuată, fiind inspirată de succesul avut cu ediţia limitată neagră Saab 9-3 Turbo X. La exterior, ediţia TX se distinge prin finisajul grilei frontale titanium-metalizat, spoilerul faţă, jante aliaj 17? sau 18?, pe l?ngă multe detalii. ?n habitaclu găsim ornamente fibră de carbon, volan sport ?mbrăcat ?n piele şi covoraşe distincte. Sunt disponibile şase culori exterioare.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Sep 29, 2010 4:24 pm

Modelele Saab - vor avea motoare BMW

Saab şi BMW au ajuns la un acord ce permite producătorului suedez să utilizeze la viitoarele modele motoare create de BMW, conform unui comunicat de presă oficial. Viitorul Saab 9-2 ar putea utiliza platforma lui MINI Countryman.

BMW a anunţat oficial că a primit o comandă fermă din partea producătorului suedez de automobile Saab, pentru motoare pe benzină.
Contractul pentru livrarea motoarelor ?ncep?nd cu 2012 a fost semnat de Ian Robertson, membru al boardului de management BMW AG, responsabil de V?nzări şi Marketing, şi de CEO-ul companiei Saab Automobile, Jan?ke Jonsson, la Trollh?ttan, ?n Suedia.

Motoarele, cu patru cilindri şi cele mai recente tehnologii de economisire a carburantului, sunt destinate noii serii de modele Saab şi vor fi asamblate la uzina BMW din Marea Britanie.

Ambele companii au fost de-acord să nu divulge nicio informaţie financiară sau detaliile legate de volumul comenzii.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori