Scris: Mar Noi 16, 2010 8:26 pm
Astazi am fost la dealerul Nissan din Galati cu un amic interesat de Juke. Recunosc ca am plecat putin cam sceptic deoarece nu ma asteptam la o impresie pozitiva din partea masinii avand in vedere design-ul foarte controversat dar si marca, care nu imi trezeste cine stie ce admiratie sau incredere avand in vedere parteneriatul cu Renault.
La prima vedere a masinii am ramas placut impresionat de faptul ca nu e asa de ugly cum pare din poze. In realitate arata mult mai bine. Poti chiar sa il compari cu un hatch putin inaltat. Garda la sol chiar daca are o valoare destul de mare (18 cm) nu este atat de evidenta tot datorita design-ului care o face sa para foarte dinamica.
La interior, pot spune ca am fost din nou surprins de spatiu. Este mai mare ca intr-un hatch comparativ chiar cu Lancer-ul meu, poate o idee mai mic in spate. Latimea interiorului este OK, iar eu care am 186 cm si 100kg chiar mi-am gasit o pozitie foarte buna la condus, iar cel care ar fi stat in spatele meu cred ca ar fi putut calatori 300km fara dureri de picioare. Portbagajul e micut, cred ca pana in 300 litri, nu este adanc din cauza unei cutii multifunctionale care se afla sub podeaua portbagajului, care la nevoie ar putea fi inlaturata.
Ne urcam la volanul masinii de drive, un Juke de 1.6 117CP cutie manuala in 5 trepte, 4x2, cu toate ca as fi preferat motorul turbo de 190 CP. In mers masina se simte ca un hatch din nou, pozitia de condus e joasa si nu te simti cocotat ca intr-un SUV. Motorul mi s-a parut mai anemic decat 1.5-ul meu de pe Lancer dar cred ca cel turbo se va descurca admirabil cu masinutza asta. Toate comenzile sunt la indemana, materialele sunt mai bune ca la Lancer, scaunele sunt profilate foarte bine, iar cutia are rapoartele surprinzator de scurte. Asputea spune ca rapoartele sunt asemanatoare cu ale lui 350Z, masina care am condus-o in urma cu vreo 2 ani si ceva.
Traseul de drive a inclus si portiuni denivelate unde suspensia si-a facut treaba foarte bine, aici ma refer la denivelari scurte (piatra cubica). PE curbe masina sta surprinzator de bine avand in vedere garda la sol si faptul ca era 4x2. La un viraj de aproximativ 120 grade apordat in treapta 4 cu 110 la ora nu a crasnit deloc.
Per total mi-a placut destul de mult masina si cred ca va avea vanzari bune avand in vedere segmentul de piata caruia se adreseaza.
Din partea mea aceasta masina a adunat destule bile albe si avand in vedere ca la anul intentionez achizitionarea unei alte masini o sa cantareasca destul in optiunile mele.
Voi merge sa fac drive si cu motorul turbo de 190 CP si revin cu impresii.
Pana atunci astept un feedback de la voi cu pareri de la cei care au facut drive-test cu acest model dar si de la ceilalti.
La prima vedere a masinii am ramas placut impresionat de faptul ca nu e asa de ugly cum pare din poze. In realitate arata mult mai bine. Poti chiar sa il compari cu un hatch putin inaltat. Garda la sol chiar daca are o valoare destul de mare (18 cm) nu este atat de evidenta tot datorita design-ului care o face sa para foarte dinamica.
La interior, pot spune ca am fost din nou surprins de spatiu. Este mai mare ca intr-un hatch comparativ chiar cu Lancer-ul meu, poate o idee mai mic in spate. Latimea interiorului este OK, iar eu care am 186 cm si 100kg chiar mi-am gasit o pozitie foarte buna la condus, iar cel care ar fi stat in spatele meu cred ca ar fi putut calatori 300km fara dureri de picioare. Portbagajul e micut, cred ca pana in 300 litri, nu este adanc din cauza unei cutii multifunctionale care se afla sub podeaua portbagajului, care la nevoie ar putea fi inlaturata.
Ne urcam la volanul masinii de drive, un Juke de 1.6 117CP cutie manuala in 5 trepte, 4x2, cu toate ca as fi preferat motorul turbo de 190 CP. In mers masina se simte ca un hatch din nou, pozitia de condus e joasa si nu te simti cocotat ca intr-un SUV. Motorul mi s-a parut mai anemic decat 1.5-ul meu de pe Lancer dar cred ca cel turbo se va descurca admirabil cu masinutza asta. Toate comenzile sunt la indemana, materialele sunt mai bune ca la Lancer, scaunele sunt profilate foarte bine, iar cutia are rapoartele surprinzator de scurte. Asputea spune ca rapoartele sunt asemanatoare cu ale lui 350Z, masina care am condus-o in urma cu vreo 2 ani si ceva.
Traseul de drive a inclus si portiuni denivelate unde suspensia si-a facut treaba foarte bine, aici ma refer la denivelari scurte (piatra cubica). PE curbe masina sta surprinzator de bine avand in vedere garda la sol si faptul ca era 4x2. La un viraj de aproximativ 120 grade apordat in treapta 4 cu 110 la ora nu a crasnit deloc.
Per total mi-a placut destul de mult masina si cred ca va avea vanzari bune avand in vedere segmentul de piata caruia se adreseaza.
Din partea mea aceasta masina a adunat destule bile albe si avand in vedere ca la anul intentionez achizitionarea unei alte masini o sa cantareasca destul in optiunile mele.
Voi merge sa fac drive si cu motorul turbo de 190 CP si revin cu impresii.
Pana atunci astept un feedback de la voi cu pareri de la cei care au facut drive-test cu acest model dar si de la ceilalti.