Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Mai 26, 2011 7:59 pm


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mai 31, 2011 6:38 pm

Renault Megane Sport Tourer - intra in dotarea Politiei Romane

Poze surprinse in garajul importatorului Renault, inaintea unei prezentari.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Iun 08, 2011 9:10 pm

Opel Astra GTC - fotografii şi detalii complete

Opel prezintă noul Astra GTC, versiunea coupe a actualei generaţii a compactei proprii. Modelul va fi disponibil ?ncep?nd cu această toamnă pe pieţele europene.

După ce la sf?rşitul lunii aprilie ne-a făcut cunoştinţă pentru prima dată cu versiunea cu trei uşi a noii generaţii Astra, denumită - aşa cum era normal - GTC, Opel ne prezintă astăzi o galerie foto completă cu modelul pe care ?l vom admira ?n premieră mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, din toamna anului ?n curs.

La fel cum am putut observa ?n aprilie, Astra GTC se diferenţiază estetic mai mult dec?t o făcea p?nă acum de versiunea cu cinci uşi. De altfel, designerii Opel au schimbat ?ntr-at?t de mult noul model ?n comparaţie cu cel vechi, ?nc?t niciunul dintre panourile caroseriei - cu excepţia oglinzilor laterale - nu este identic cu cele de pe Astra cu cinci uşi. Şi blocurile optice se schimbă, cele frontale fiind ceva mai alungite şi prezent?nd un design interior modificat.

Modificările faţă de versiunea deja existentă pe străzi nu se opresc aici. Astra GTC are ampatamentul mărit cu un centimetru şi ecartamentele lăţite cu 30 de milimetri pe faţă şi cu 40 de milimetri pe spate, aceste elemente garant?nd o ţinută de drum mult mai dinamică pentru coupe-ul german.

La capitolul tehnologie, noul Astra GTC primeşte at?t a doua generaţie a sistemului Opel Eye (care ?n plus faţă de ce făcea p?nă acum poate să măsoare distanţa p?nă la vehiculul din faţă şi să ajusteze luminile de zi şi de noapte ?n funcţie de asta), c?t şi celelalte sisteme pe care le-am văzut deja pe noua generaţie a lui Opel Zafira.

P?nă la lansarea versiunii supersport OPC, care este aşteptată abia la anul, Astra GTC va fi prezentă pe piaţă ?mpreună cu trei motorizări pe benzină şi un diesel. Vorbim, pe de o parte, de unitatea 2.0 CDTI de 165 CP şi 380 Nm (129 grame CO2/km), pe de altă parte de 1.4 Turbo de 120 şi 140 CP şi de 1.6 Turbo de 180 CP, acesta din urmă fiind cel mai potent motor existent la lansare.

Noul Opel Astra GTC


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Iun 08, 2011 9:20 pm

Noul Audi Q3 - costa 30300euro in Romania

Importatorul Audi ?n ţara noastră a prezentat noul Audi Q3 ?n prezenţa dealerilor mărcii şi a unui public numeros. Preţul de pornire al noului SUV Audi este de 30.300 de euro cu TVA inclus.

?n cadrul unui eveniment de prelansare, Audi a prezentat la Bucureşti noul Q3. SUV-ul va fi disponibil pentru v?nzare ?n termen de c?teva săptăm?ni şi reprezintă cel mai mic model din paleta Q a celor de la Audi. Potrivit primelor informaţii, noul Audi Q3 porneşte de la 30.300 de euro cu TVA inclus pe piaţa din Rom?nia. Modelul va fi echipat cu motorizări TDI de 2.0 litri, dar şi cu unităţi TFSI de aceeaşi cilindree. Debutul oficial al lui Audi Q3 a avut loc ?n China, la Salonul Auto de la Shanghai.

La momentul lansării, toate modelele oferite vor fi echipate cu sistemul de tracţiune integrală quattro ?n standard. Ulterior, cei de la Audi vor oferi şi o versiune entry-level, care va avea tracţiune faţă şi un motor 2.0 TDI de 140 CP, care ?l va ajuta să obţină un consum de 5.2 litri la sută ?n regim mixt, potrivit primelor informaţii. Actuala versiune entry-level este tot un 2.0 TDI de 140 CP, dar aceasta are tracţiune integrală. Există şi o versiune TDI de 177 CP, oferită doar ?n compania unei transmisii S-Tronic cu şapte trepte şi tracţiune integrală.

Cele două versiuni TFSI ale lui Audi Q3 oferă 170 sau 211 CP. Cel mai puternic model din gama Q3, un 2.0 TFSI de 211 CP, accelerează de la 0 la 100 km/h ?n doar 6.9 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 230 km/h. Noul Q3 este produs la fabrica din Martorell, Spania, iar primele unităţi vor fi puse la v?nzare la nivel european ?ncep?nd cu această lună.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Iun 11, 2011 3:53 pm

Mazda BT-50 Freestyle Cab - premieră mondială la Melbourne

Versiunea Freestyle Cab a noului Mazda BT-50 ?şi va celebra debutul global la Salonul Auto din Australia (1-10 iulie 2011). Modelul beneficiază de acces facil la compartimentul pasagerilor iar volumul de ?ncărcare a benei ajunge la 1.453 litri.

Utiliz?nd configuraţia revoluţionară a uşilor de la RX-8, Mazda BT-50 Freetyle Cab oferă o combinaţie unică de spaţiu pentru patru persoane, o deschidere largă a uşilor fără st?lp central şi capacitate mare de ?ncărcare.

Pe fiecare parte a cabinei, uşa din faţă şi panoul de acces din spate oferă o deschidere largă de 1,408 mm ce facilitează intrarea şi cobor?rea din vehicul. Confortul pasagerilor din spate a fost ridicat la un nivel nemaivăzut p?nă acum la o versiune Mazda Freetyle Cab. Bancheta are şezutul mai lung cu 50 mm pentru un suport ?mbunătăţit şi pentru o mai bună stabilitate la montarea scaunelor pentru copii, ?n timp ce spătarele au fost ?nălţate cu 128 mm.

Confortul este combinat cu funcţionalitatea. Scaunele spate pot fi demontate şi cu panourile de acces pentru spate deschise la un unghi de aproape 90 grade, ?ncărcarea şi stocarea bagajelor ?n compartimentul pasagerilor din spate este mult uşurată.

Un alt avantaj al noului Mazda BT-50 Freestyle ?l reprezintă capacitatea superioară de transport. Bena are dimensiuni mai mari, at?t ?n lungime c?t şi ?n lăţime şi ?nălţime, oferind acum o capacitate de 1.453 litri, cu 266 litri mai mult dec?t la modelul curent Freestyle Cab.

Noul Mazda BT-50 va fi pus ?n v?nzare ?n Australia ?n a doua parte a acestui an.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Iun 11, 2011 3:59 pm

Mazda2 - facelift cu noul motor 1.3 SKYACTIV

Mazda a ?mbunătăţit compacta Demio (Mazda2) pentru piaţa Japoneză, anunţ?nd totodată că a ?nceput preluarea comenzilor pentru modelul Mazda2 facelift inclusiv cu motor 1.3 SKY ce consumă doar 3,3 litri, la preţuri pornind de la 1.149.000 yeni (9860 Euro).

Noua Mazda2 este lansată pe piaţă oficial ?ncep?nd cu 30 iunie 2011, fiind disponibilă clienţilor cu un nivel ?mbunătăţit al confortului şi plăcerii condusului. Adiţional, noul motor 1.3 SKYACTIV ce consumă doar 3,3 litri/100 km este disponibil ?n premieră pe noua Mazda2 pe piaţa japoneză.

Modelul Mazda2 (Demio) este primul model al producătorului japonez ce beneficiază de tehnologia revoluţionară SKYACTIV. Motorul 1.3 SKYACTIV cu injecţie directă de carburant atinge un nivel excepţional de eficienţă graţie celei mai mari rate de compresie din lume: 14:0:1. Transmisia este asigurată de o cutie automată CVT.

De asemenea, modelul are integrat şi sistemul auto start-stop (idle-stop) ce contribuie la micşorarea consumului de carburant ?n mediul urban.
Pe l?ngă noul motor 1.3 SKYACTIV, noua Mazda2 include şi sistemul "intelligent-Drive Master" (i-DM), ce ?ncurajează şoferul să conducă ?ntr-un stil care să ofere pasagerilor confort şi să ?mbunătăţească consumul de carburant. Display-ul i-DM arată şoferului ?n timp real ce trebuie să facă, iar la sf?rşitul călătoriei oferă un scor general şi sfaturi practice.

Modelul Mazda2 cu motor 1.3 SKYACTIV are şi o lungă listă de dotări standard, ce mai include printre altele sismtele: i-stop, i-DM, DSC (Dynamic Stability Control (DSC), Traction Control System (TCS) şi jante din aliaj exclusive de 14 inch).

Preţul de v?nzare recomandat pe piaţa Japoniei pentru Mazda2 cu motor 1.3 SKYACTIV este de 1,400,000 yen (12.000 euro), inclusiv taxe.

Noua Mazda2 facelift cu motor 1.3 SKYACTIV va fi prezentată europenilor cel mai probabil la Salonul Auto de la Frankfurt, ?n septembrie, urm?nd ca din toamnă să ajungă şi ?n showroom-uri.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Iun 16, 2011 6:09 pm

Noua Toyota Yaris

Toyota a prezentat primele imagini oficiale ale noului Yaris. Modelul vine cu un aspect mai agresiv, ce promite să-i schimbe imaginea ?n segmentul său.

Japonezii de la Toyota au prezentat primele imagini oficiale ale noii generaţii Yaris. Modelul prezintă un aspect similar cu cel al versiunii HSD Hybrid prezentate ?n primăvara acestui an la Salonul Auto de la Geneva. Lui Yaris i se potriveşte de minune noul limbaj de design aplicat de Toyota, liniile noului model fiind trasate cu iscusinţă peste forma care l-a caracterizat pe acest model, neexist?nd riscul pierderii identităţii. Mai mult dec?t at?t, Yaris are acum un aspect mult mai agresiv şi mai dinamic, o schimbare plăcută faţă de actuala generaţie.

La interior, ceasurile de bord au fost amplasate ?n spatele volanului, la fel ca ?n cazul altor modele din segment şi din gama Toyota. Aşadar, şoferul pierde cele două torpedouri ?n favoarea unui panou de instrumente mai lizibil, modificare ?nspre bine, spunem noi. Exemplarul prezentat ?n imaginile de presă este ?n versiunea de echipare de top, cu sistem de navigaţie, scaune ?mbrăcate ?n piele, volan ?mbrăcat ?n piele şi multe altele. Nivelul respectiv de echipare, cel mai probabil Luna, prezintă un volan ?mbrăcat ?n piele cu cusături de culoare roşie, iar aceleaşi cusături sunt găsite şi pe scaune. Ceasurile de bord au dimensiuni generoase, iar indicatorul nivelului de carburant, turometrul şi vitezometrul sunt cu afişaj analogic.

Pentru moment, nu există informaţii concrete despre gama de motorizări a viitorului Yaris. Cel mai probabil, gama de motorizări va include propulsoare otto de 1.0 şi 1.3 litri, ?n versiuni ?mbunătăţite ale actualelor unităţi. ?n schimb, versiunea hibridă a acestui model va debuta ?n 2013 şi va folosi tehnologia Hybrid Synergy Drive ?n compania unui motor otto de cilindree mai mică.
Sursa


Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Joi Iun 16, 2011 6:18 pm


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Iun 16, 2011 7:26 pm

Ford B-Max - va fi produs la Craiova

Uzina Ford din Craiova va construi modelul B-Max şi motorul 1.0 EcoBoost din 2012. Fabrica va renunţa la Transit Connect ?n favoarea unui alt model de clasă mică, anunţă oficialii Ford Rom?nia.

Fabrica Ford din Craiova va produce, ?ncep?nd cu anul 2012, noul motor EcoBoost de 1.0 litri. Pe l?ngă noul propulsor, uzina Ford va construi şi modelul B-Max, a cărei producţie va demara ?n prima parte a anului 2012. Ulterior, la fabrica respectivă va fi produs un al doilea model de clasă B, anunţă oficialii Ford Rom?nia. Totodată, Ford ?şi păstrează angajamentul de a investi peste 675 de milioane de euro şi de a transforma fabrica din Craiova ?ntr-o unitate de producţie modernă şi competitivă la nivel global.

Ford B-Max se prezintă ca fiind un vehicul inovator ?n clasa mică, a cărei caroserie elimină montantul central şi dispune de uşi glisante. ?n comparaţie cu alte modele din segment, accesul va fi ?nlesnit, iar interiorul va prezenta un plus de confort şi flexibilitate, spun cei de la Ford.

Odată cu introducerea viitorului model de clasă B din gama Ford pe liniile de producţie de la Craiova, acest model ?l va ?nlocui pe Transit Connect. Aşadar, noul plan transformă fabrica de la Craiova ?ntr-o unitate specializată pentru producţia de vehicule aparţin?nd clasei B, oferind oportunităţi sporite prin utilizarea componentelor şi platformelor comune pentru vehicule cu dimensiuni similare. Fabrica Ford din Craiova nu este singura supusă unor modificări ?n planul de producţie, uzinele din Spania, Turcia şi Germania urm?nd să suporte şi ele anumite modificări.

CALENDARUL PRODUCŢIEI LA CRAIOVA

Primăvara 2012 - ?ncepe producţia lui B-Max, model de segment B construit pe platforma lui Fiesta. Tot atunci ?ncepe şi producţia motorului EcoBoost cu trei cilindri de un litru care promite un consum foarte scăzut şi o putere maximă de 120 CP.

Finalul anului 2012 - Ford mută producţia lui Transit Connect de la Craiova la Valencia. Linia de producţie ?ncepe să se pregătească de un al doilea model de segment B.

Primăvara lui 2013 - Ford ?ncepe producţia celui de-al doilea model de segment B la Craiova, despre care ?n acest moment nu se ştie nimic. Acesta va fi momentul la care fabrica din Craiova va produce 300.000 de maşini pe an, capacitatea maximă permisă de situl de producţie din Oltenia.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Iun 16, 2011 8:22 pm

Noul BMW M5

La scurtă vreme de la dezvăluirea primelor imagini şi informaţii despre noul M5, cei de la BMW au răspuns cu un comunicat oficial despre acest model.

Deşi BMW a pregătit prezentarea oficială a noului M5 pentru 23 iunie, ?n cadrul unui eveniment care va avea loc la Nurburgring, internetul şi-a făcut ?ncă o dată datoria faţă de fanii mărcii şi a scos de la naftalină primele imagini oficiale ale celui mai puternic Seria 5 din gama bavarezilor. Imaginile au fost publicate de olandezii de la Auto Week. Oficialii BMW au răspuns prompt, prezent?nd toate detaliile noii generaţii M5.

După cum anunţau şi olandezii de la AutoWeek, noul M5 este echipat cu un motor V8 TwinPower Turbo, care dezvoltă 560 CP ?ntre 6.000 şi 7.000 rpm. Cuplul motor maxim furnizat de această unitate este de 680 Nm şi este oferit ?ntre 1.500 şi 5.750 rpm. Accelerarea de la 0 la 100 km/h este realizată ?n 4,4 secunde, ?n timp ce timpul 0-200 km/h este de 13 secunde. ?n ciclul standard de test utilizat ?n Uniunea Europeană, noul BMW M5 consumă 9.9 litri la sută ?n regim mixt, ?n timp ce emisiile de CO2 sunt de 232 grame pe kilometru.

?n comparaţie cu generaţia precedentă, noul M5 este cu 10% mai puternic şi oferă cu 30% mai mult cuplu, deşi consumă cu 30% mai puţin carburant. Acelaşi motor este găsit şi pe X5 M sau X6 M. ?n timp ce X5 M şi X6 M au la dispoziţie o cutie automată cu opt trepte, noul M5 va fi strunit printr-o transmisie automată cu dublu ambreiaj M DCT, care oferă şapte rapoarte. Viteza maximă este limitată la 250 km/h, dar pachetul M Driver ?nlătură această restricţie şi permite atingerea unei viteze de 300 km/h.

Modelul - inspirat evident din conceptul M5 pe care BMW l-a prezentat ?n cadrul Salonului Auto de la Shanghai - va fi prezentat oficial ?n faţa presei la Nurburgring, dar publicul va putea să admire noul model ?n toată splendoarea sa la Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc la mijlocul lunii septembrie.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori