Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 09, 2010 1:54 pm

Peugeot are o noua sigla!

Peugeot a prezentat astazi, la implinirea a 100 de ani de la fabricarea primei masini, o sigla moderna care duce mai departe imaginea "Leului din Sochaux".Odata cu prezentarea conceptului SR1 si cu implinirea centenarului diviziei auto a marcii, Peugeot prezinta o noua sigla si un nou slogan. Nu este vorba de o modificare radicala, ci mai degraba de o retusare a clasicului leu din sigla producatorului din Sochaux.

Conform comunicatului oficial Peugeot, noua sigla a fost realizata pornind de la noul slogan - Motion and Emotion, urmand sa apara in pemirea pe un model de serie odata cu lansarea noului RCZ, competitorul direct al lui Audi TT. Dezvoltat de centrul de creatie Peugeot Style, leul modern este mai simplu ca design, mai dinamic, are o noua postura si prezinta o fluiditate imbunatatita. Look-ul este accentuat de suprafata bi-metalica care il compune, aceasta utilizand atat finisarile mate, cat si cele lucioase pentru crearea unui efect tri-dimensional interesant.

Leul din sigla Peugeot este simbolul marcii inca de la lansare, el aparand pe piata in gama francezilor in 1858, atunci cand Peugeot producea solnite, biciclete, cadre de crinolina si ferastraie de mana.



Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 09, 2010 2:30 pm

Mazda RX-9 - un nou model sportiv

Mazda RX-8 va fi inlocuita in 2011 de modelul RX-7, dar se pare ca japonezii au planuri si mai marete. Britanicii de la Cars UK sustin ca Mazda va lansa un alt model nou, RX-9, un automobil sportiv despre care am auzit vorbindu-se inca de la inceputul lui 2009.

Acesta va folosi acelasi motor ca si RX-7, propulsorul rotativ Renesis 16X. Numai ca, spre deosebire de RX-7, care ofera 250 CP, agregatul de pe Mazda RX-9 va dezvolta 350CP. In plus, viitoarele modele vor beneficia de noua tehnologie dezvoltata de constructorul nipon prin care consumul de combustibil, impreuna cu emisiile, scad cu circa 20%.

Mazda RX-7 va fi oferita intr-o varianta mai putin performanta pentru a pastra pretul cat mai jos posibil, astfel incat viitorul model sa poata face fata concurentei, in special lui Toyota FT-86.

Potrivit speculatiilor, Mazda ar putea renunta la modelul RX-8 odata cu lansarea lui RX-7 si RX-9, masini al caror pret ar putea pleca de la 22.500 euro, respectiv 39.500 euro.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 09, 2010 3:27 pm

Buick Regal GS - la Detroit 2010

Salonul Auto Detroit 2010 aduce versiunea pentru America a lui Opel Insignia OPC. Care, deocamdată, este ?n stadiul de concept, are siglă Buick, se numeşte Regal GS şi are mai puţin cu 70 CP.

Că Opel Insignia se bucură de un succes neaşteptat, mai ales ?n vreme de criză economică, nu mai este o noutate. Nici faptul că este oferit pe pieţele din China sau SUA sub titulatura Buick. Iar cea mai puternică versiune este Insignia OPC.

?nsă nu ne-am fi aşteptat ca aceasta să fie degonflată doar pentru că nu mai are sigla Opel - ceea ce se ?nt?mplă cu Buick Regal GS Concept, care urmează a fi prezentat la Salonul Auto Detroit 2010.

Astfel, maşina pregătită pentru americani are un motor turbo de numai 2,0 litri (?n locul celui V6, de 2,8 litri, de pe Insignia OPC), iar puterea maximă dezvoltată este de 255 CP, faţă de 325 CP ?n cazul lui Insignia OPC. Totuşi, nu s-a renunţat la tracţiunea integrală, sistemul fiind dotat şi cu un diferenţial cu alunecare limitată.

Renunţ?nd la paralela cu Opel Insignia OPC, trebuie remarcat faptul că performanţele lui Buick Regal GS vor fi foarte bune pentru clasa lui: 127 CP/litru şi un demaraj 0-100 km/h ?n 6 secunde. Configuraţia suspensiei faţă este aceeaşi de la Insignia OPC, fiind vorba despre arhitectura HiPerStrut, iar sistemul de fr?nare beneficiază de discuri de fr?nă de "14, de origine Brembo. Bine?nţeles, din meniu nu lipseşte suspensia adaptivă, cu trei moduri de funcţionare.

?n ce priveşte aspectul maşinii, cei de la Buick este clar că vizează o clientelă mai t?nără: jante de "20, scaune Recaro, volan şi pedalier sportive. Dacă şi preţul va fi imbatabil, s-ar putea să asistăm la un nou succes GM, de data aceasta pe continentul american.



Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 09, 2010 4:37 pm

Noul Opel Meriva - primele imagini

Opel a dezvaluit astazi primele imagini ale mult asteptatului sau MPV, botezat Meriva. Noua generatie vine cu propulsoare economice, tinuta de drum mai buna si o deschidere inteligenta a usilor.

Cu numai cateva zile inainte de debutul primului mare salon auto al anului, Opel dezvaluie imaginile mult asteptatului Meriva. MPV-ul german confirma tendintele de design anticipate de numeroasele fotografii spion si pastreaza trasaturile conceptului prezentat in 2008 la Geneva.

Spre surprinderea multora, Meriva preia in versiunea de serie deschiderea opusa a portierelor, botezata sugestiv FlexDoors, capabila sa usureze accesul in habitaclu pentru cei de pe locurile din spate. Al doilea rand de portiere se deschide pana la un unghi de 90 de grade si se blocheaza automat la plecarea de pe loc, fara a putea fi deblocat in mers.

Cum era si normal, tendintele inaugurate de Astra si Insignia au fost preluate si de Meriva, atat in partea frontala cat si in cea posterioara.In plus, suprafata vitrata a crescut in zona posterioara pentru a creste campul vizual al copiilor.

MPV-ul este caracterizat de un interior versatil, care poate fi configurat cu usurinta dupa nevoile fiecarei familii. Bancheta din spate poate fi rabatata complet sau poate fi mutata pentru mai mult spatiu la nivelul picioarelor. Inginerii germani au venit cu o solutie ingenioasa si in ceea ce priveste spatiile de depozitare, solutie botezata FlexRail.

Spre deosebire de vechea generatie, noul Meriva vine cu o latime mai mare si un ampatament generos, ceea ce se traduce in tinuta de drum imbunatatita. Sub caroserie, Opel a folosit o platforma hibrida, creata cu componente provenind de la modele precum Corsa, Zafira si Astra.

Propulsia va fi asigurata de sase motoare turboalimentate, regasite si pe Astra, care vor oferi puteri totale cuprinse intre 74 si 138 de cai putere dar si o economie de carburant de 15%. Nu va lipsi nici versiunea EcoFlex, care va impresiona probabil la capitolele consum si emisii.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 09, 2010 5:33 pm

Volvo S60 - primele poze oficiale!

Premiera mondială a noului Volvo S60 va avea loc ?n primăvara acestui an, cu ocazia Salonului Auto Geneva 2010.

Noul Volvo S60 se arată ?n toată splendoarea lui ?n primele poze oficiale. Diferenţele la nivel stilistic nu sunt prea mari faţă de conceptul omonim de la Salonul Auto Detroit 2009 - este, totuşi, vizibilă adaptarea maşinii la condiţiile industriale actuale.

Astfel, berlina suedeză are două perechi de portiere clasice (nu cu deschidere ?n sens invers, ca la concept), iar liniile generale sunt o idee mai puţin futuriste. Oricum, Volvo S60 aduce ?n peisaj o puternică imagine de marcă şi reprezintă o schimbare reuşită de stil, maşina av?nd o individualitate bine conturată.

Noul Volvo S60 va figura ?n segmentul berlinelor medii, ?ncerc?nd să atace eşalonul premium, aşa cum o fac Honda Accord sau noul Opel Insignia.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 09, 2010 6:56 pm

Mercedes C-Klasse Coupe - va rivaliza BMW Seria 1

BMW Seria 1 va avea un rival de la Mercedes-Benz incepand cu anul acesta.
Modelul respectiv se va numi C-Klasse Coupe si este bazat pe platforma actualului W204.
Mercedes-Benz va lansa un rival pentru BMW Seria 1 in 2010 sub forma lui C-Klasse Coupe. Modelul respectiv este bazat pe generatia W204 a lui C-Klasse si este cea de-a doua tentativa a celor de la Mercedes-Benz pe segmentul hatchback-urilor premium cu tractiune spate. Pentru moment, cei de la Mercedes nu au prezentat inca o imagine oficiala a viitorului coupe bazat pe C-Klasse, modelul din imagini fiind realizat prin prelucrare digitala de catre americanii de la Insideline.

Spre deosebire de CLK, noul C-Klasse Coupe va utiliza atat platforma, cat si design-ul lui C-Klasse, iar pretul va fi pe masura acestora. Exista posibilitatea ca Mercedes sa utilizeze geamuri laterale fara rama si pentru cel de-al doilea set de geamuri al lui C-Klasse Coupe ? la fel ca in cazul lui CL (viitorul S-Klasse Coupe) si al actualului E-Klasse Coupe. Pe de alta parte, unele voci anunta faptul ca producatorul german nu poate sa realizeze acest lucru pastrandu-si standardul de calitate si oferind un pret competitiv, motiv pentru care ar putea utiliza o solutie conventionala, cu geamurile laterale din spate fixate intr-o rama.

Gama de motorizari a noului C-Klasse Coupe va cuprinde atat propulsoare CGI cu injectie directa, cat si unitati CDI cu un consum de carburant cat mai scazut posibil. Exista posibilitatea implementarii unei versiuni AMG, care va utiliza noul propulsor V8 bi-turbo de 5.5 litri, in locul actualului V8 aspirat de 6.2 litri. Totodata, cei de la Mercedes-Benz ar putea crea si o versiune hibrida a lui C-Klasse, care va utiliza un motor V6 aspirat alaturi de o unitate electrica.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 09, 2010 11:37 pm

Volkswagen Amarok

Volkswagen a dezvăluit, ?n avanpremieră, toate detaliile şi fotografiile noului Amarok, modelul pick-up anunţat ca vehicul de suport ?n Raliul Dakar. Noul pick-up Volkswagen Amarok va fi lansat pe piaţă ?n 2010.

Modelul de serie Volkswagen Amarok păstrează fidel designul conceptului SAR (Search and Rescue) lansat la Hanovra, ?n septembrie anul trecut. Av?nd o lungime de 5,25 m, pick-up-ului Amarok are o bena cu suprafaţa utilă de 2.52 de mp şi o lungime de 1.55 m, şi fi utilizată ?n numeroase moduri, sarcina utila maximă fiind de 1150 de kg.

La lansare, noul pick-up Volkswagen Amarok va fi disponibil exclusiv ?n versiune Double Cab, prezentată de altfel şi ?n fotografiile dezvăluite astăzi. Ulterior, ?n primăvara anului 2011, clienţii vor putea opta şi pentru caroserie Single Cab.

Noul Volkswagen Amarok va avea ?n dotare facilităţi şi dotări ?mprumutate de la modelele pentru persoane precum Golf şi Passat. Printre acestea se număra sistemul de climatizare automat, sistemul audio cu radio CD, bancheta spate rabatabilă, ABS şi ESP.

Gama de motorizări pregătită de Volkswagen pentru primul său pick-up este formată din două propulsoare TDI de 2.0 litri care dezvoltă 122 şi 163 CP şi au un consum mediu de 7,6, respectiv 7,8 litri/100 km. Amarok poate fi comandat at?t ?n versiune 2x4, c?t şi 4x4, cuplaj manual sau permanent.

Noul Volkswagen Amarok va avea drept concurenţi modele precum Nissan Navara, Mitsubishi L200, Mazda BT-50 sau Toyota Hilux, dar mai ales pick-up-urile americane, de la Ford şi General Motors.




Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Ian 10, 2010 12:48 pm

Volkswagen Passat CC R-Line - este disponibil pentru comenzi

Echiparea R-Line este deja disponibilă pentru şapte modele Volkswagen, iar acum a venit r?ndul modelului Passat CC să primească o notă de sportivitate. Noul Volkswagen Passat CC R-Line este disponibil pentru comenzi.

?n exterior, pachetul R-Line oferă modelului Passat CC jante din aluminiu de 17" (opţional de 18") R-Line "Mallory" cu pneuri 235/45 R17. Spoilerul din faţă şi pragurile laterale au fost restilizate, iar blocurile optice din spate sunt fumurii.

?n interior, Volkswagen Passat CC R-Line beneficiază ?n dotarea standard de inserţii din aluminiu, volan ?mbrăcat ?n piele cu trei spiţe şi butoane multifuncţionale. Pachetul R-Line mai include lumini de ceaţă şi sistemul Park Pilot.

Pachetul R-Line este disponibil tuturor versiunile Volkswagen Passat CC, indiferent de motorizare. Preţul de pornire este de 2,200 euro pentru Passat CC 2,0 TDI cu 140 CP şi cutie manuală cu şase trepte.

Gama R-Line numără acum opt membri, incluz?nd modelele Golf, Scirocco, Touran, Tiguan, Passat, Passat Variant şi Touareg


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Ian 10, 2010 1:47 pm

Ford S-MAX şi Ford Galaxy - facelift pentru 2010

Ford va prezenta ?n premieră la Salonul Auto de la Bruxeles, ?n ianuarie, versiunile facelift S-MAX şi Galaxy. Cu un design proaspăt, noile MPV-uri de la Ford beneficiază de ?mbunătăţiri ale interiorului precum şi de o gamă de motorizări mai eficientă.

Noile modele S-MAX şi Galaxy anunţă un an 2010 important pentru lansările Ford Europa, dar mai important, introducerea unor noi şi inovative tehnologii şi facilităţi, ce vor schimba percepţia maşinilor ?n care doar stai şi conduci. "Am oferit ambelor modele un aspect nou, proaspăt, mai premium, dar dedesubt se ablă cele mai importante schimbări", a spus John Fleming, vice preşedintele şi CEO al Ford of Europe. "S-MAX şi Galaxy sunt primele modele europene ce beneficiază de noua gamă de motoare EcoBoost, cu injecţie directă şi sistem turbo. Şi acesta este doar ?nceputul lui 2010".

C?nd vor fi lansate pe piaţă, ?n primăvara anului 2010, noile Ford S-MAX şi Galaxy vor fi disponibile cu noul propulsor turbo de 2.0 litri EcoBoost, ce produce 203 CP (149 kW), iar ?n gama diesel se va afla motorul 2.0 Duratorq TDCi cu 140 CP (103 kW), plus o variantă de 163 CP (120 kW). Adiţional, noua transmisie automată cu dublu ambreiaj Ford PowerShift va fi disponibil pentru prima oară ?n gama Ford de maşini mari. Această cutie de viteze se va afla ?n dotarea standard a versiunii cu motorul pe benzină EcoBoost şi opţional pentru celelalte.

?n ceea ce priveşte siguranţa, noile Ford S-MAX şi Ford Galaxy vor include sistemul BLIS (Blind Spot Information System) şi cel de ?nchidere automată a uşilor din spate pentru protejarea copiilor (Rear Door Power Child Lock).

Noile Ford S-MAX şi Ford Galaxy vor fi construite alături de Mondeo la uzina Genk din Belgia. Preţurile vor fi anunţate ?n apropierea datei de lansare pe piaţă, ?n primăvara acestui an, după premiera de la Brussels Motor Show din 13 ianuarie.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Ian 10, 2010 4:04 pm

Mercedes C-Klasse facelift

Site-ul oficial Mercedes din Marea Britanie a dezvaluit accidental fotografiile lui C-Klasse facelift.
Modelul va fi prezentat oficial anul acesta.
Desi Mercedes a incercat sa tina secrete fotografiile lui C-Klasse facelift, divizia britanica a constructorului german a facut o gafa care nu a ramas neexploatata de presa auto mondiala. Astfel, pe site-ul oficial Mercedes UK, iubitorii marcii au avut surpriza de a constata ca in configuratorul lui C-Klasse apar imaginile faceliftului in locul celor ale modelului vechi, asa cum e normal.

Conform imaginilor prezentate in premiera de worldcarfans, noul C-Klasse nu vine cu modificari estetice substantiale, modelul ramanand fidel liniilor modelului actual. Schimbarile vizeaza spoilerul frontal, aparitia unui set de lumini de zi LED si includerea intre optiuni a unor jante noi.

Interiorul este si mai zgarcit in modificari, singurele schimbari observabile pe singura fotografie disponibila cu habitaclul fiind regasite la nivelul manerului torpedoului. La nivelul motorizarilor, modificarile vor viza mai ales imbunatatirea performantelor de mediu a propulsoarelor deja existente in gama, nefiind insa exclusa aparitia unor noi motoare diesel.

Noul C-Klasse facelift isi va face aparitia luna acesta la Detroit.


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori