Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Oct 25, 2011 9:41 pm

Foarte frumos Takeri, dar spatele aduce un pic a seria 3 de la bemve.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Oct 28, 2011 7:31 pm

Toyota FT-86 - primele detalii şi fotografii cu modelul de serie

Primele imagini cu versiunea de serie (mai exact, este modelul modificat de Modellista, tunerul de casă a Toyota) a coupe-ului sportiv Toyota FT-86 au ajuns pe internet ?naintea debutului oficial programat pentru Salonul Auto de la Tokyo (30 noiembrie - 11 decembrie 2011).

Din fotografiile scăpate pe internet se observă că designul noului model Toyota FT-86 este foarte similar cu cel al conceptului afişat la mai toate saloanele auto internaţionale din ultima vreme, ?nsă există şi c?teva diferenţe clare.

?n timp ce parte frontală şi-a păstrat aspectul de gură deschisă, versiunea de serie vine cu faruri mai puţine agresive, iar lateralul pare şi el mai lin. ?n spate se observă cele mai mari diferenţe, cu noul design al blocurilor optice şi difuzorul integrat ?n bara de protecţie cu design simplificat.

Per total, maşina este ?ncă foarte agresivă şi orientată către performanţă.
Sursa


Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Joi Noi 10, 2011 1:47 pm

Mitsubishi a prezentat noul Outlander PX-MiEV



Pentru ediţia din acest an a Salonului Auto de la Tokyo, cei de la Mitsubishi au de prezentat printre alte modele un Mirage şi un PX-MiEV II. Să ?ncepem totuşi cu al doilea, care poartă un nume excelent pentru o imprimantă nouă. ?n fine, dacă ar fi să-l compari cu primul concept PX-MiEV care a fost expus ?n urmă cu doi ani tot la Tokyo, ai putea fi tentat să spui că PX-MiEV II nu este prea diferit.

Totuşi, dacă vei privi cu mai multă concentrare, vei constata că unele detalii au fost modificate parcă ?n scopul prezentării unui concept premergător unei versiuni pentru producţie. Elementele ar fi barele de protecţie, farurile, stopurile, forma spatelui şi a jantelor.

?n locul propulsorului de 1.6 litri, noul concept va ascunde sub capotă un motor de 2.0 litri MIVEC cu patru cilindri, capabil să producă 93 CP. Acesta se va ?nfrăţi cu două motoare electrice de 60 kW (80 CP), unul plasat ?n faţă, iar celălalt ?n spate, care vor asigura o deplasare cu emisii zero pentru aproximativ 50 de kilometri.

Mitsubishi PX-MiEV II va avea o autonomie totală situată pe undeva pe la 800 de kilometri, dar ?n acest caz vei avea nevoie şi de combustibil. Totuşi, consumul mediu va ?nregistra o valoare de 1,66 l/100 km. Sună bine, dar dacă viitorul Outlander va face asta sau nu răm?ne de văzut.


Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Mar Noi 29, 2011 6:58 pm

R8 GTR este modelul 2011 al campaniei:

Tune it! Safe!



La Salonul Auto de la Essen din Gemania a fost prezentat modelul realizat special pentru campania Tune it! Safe! - un Audi R8 GTR modificat de ABT. Maşina a fost construită pentru a promova tuningul responsabil sau mai exact faptul că germanii sunt de acord cu modificatul maşinilor, dar fără să fie afectată siguranţa.

Audi R8 GTR ABT a ?mbrăcat uniforma poliţiei germane şi accesoriile aferente peste caroseria realizată cu elemente din fibră de carbon. Cei de la ABT Sportsline l-au ?ncălţat pe R8 GTR cu jante cu dimensiuni de 19 inci şi pneuri noi, mai performante. ?n plus, echipa de la casa de tuning a ?mbunătăţit suspensiile şi a revizuit sistemul de fr?nare.

Chiar dacă nu a fost accesoriat cu staţii de emisie-recepţie sau radar performant, interiorul a fost echipat cu scaune sport Recaro şi inserţii din fibră de carbon. Oricum, Audi R8 GTR ABT nu se va angaja la Poliţia din Germania, fiind pregătit special pentru evenimentul de la Essen. Dar dacă şi-ar propune acest lucru, ar avea şanse, pentru că ?n CV apar date interesante. Are putere de muncă de la un motor V10 de 5.2 litri, care produce 612 CP şi 550 Nm cuplu şi poate să alerge după infractori cu o viteză maximă de 325 km/h. Sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează ?n 3,2 secunde.







Audi R8 GTR preia ştafeta de la alte modele care au fost blazonul campaniei Tune it! Safe! ?n anii precedenţi.
De exemplu, ?n 2010 maşina aleasă a fost un MINI E, iar ?n 2009 - un BMW 123d.

Sursa.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Dec 12, 2011 11:24 am

BMW Seria 6 Gran Coup?



Pentru cei pe care ?i cheamă Mercedes-Benz CLS, Audi A7 Sportback sau poate Porsche Panamera, noul model prezentat de BMW este un motiv serios de ?ngrijorare. A trecut ceva timp de la prezentarea conceptului Gran Coup? la Salonul Auto de la Beijing din luna aprilie a anului 2010, dar acum aşteptarea a luat sf?rşit: BMW ne arată noul Seria 6 Gran Coup?.

Modelul are o lungime de 5.007 milimetri şi este mai lung ?n comparaţie cu versiunea ?n trei uşi cu 111 milimetri. Nu este doar o senzaţie de lungime accentuată ? spaţiul pentru pasagerii din spate este mult mai generos. ?n lăţime, Seria 6 Gran Coup? are 1.894 de milimetri, iar ?n ?nălţime măsoară 1.392 de milimetri. Dacă vrei să-l compari cu noul sedan Seria 5, vei constata că este cu 102 milimetri mai lung, cu 34 de milimetri mai larg şi cu 72 de milimetri mai scund.





Dincolo de portiere vei găsi ?n mare parte acelaşi interior pe care ?l are şi Seria 6 Coup?, dar cei de la BMW au folosit materiale noi şi inserţii proaspete, iar poziţia scaunelor este puţin mai ?naltă. Teroretic, la interior ar fi loc pentru ″4+1 persoane″. Portbagajul are 460 de litri, adică fix la fel cum are şi cel de pe Seria 6 Coup?.



Ce se va ?nt?mpla sub capotă?

BMW Seria 6 Gran Coup? se va lansa pe piaţă ?n trei versiuni de motorizare, dar toate conectate la o cutie de viteze automată cu opt trepte. In primul r?nd, versiunea pe benzină 640i va avea un motor de 3.0 litri cu şase cilindri ?n linie şi va livra 320 CP. Astfel, sprintul de la 0 la 100 km/h se va realiza ?n 5,4 secunde, iar viteza maximă va fi de 250 km/h. Pe de altă parte, motorul diesel 640d va avea aceeaşi capacitate, dar va oferi 313 CP. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h şi viteza maximă vor fi identice, dar consumul mediu va fi diferit ? ?ntre 5,5 şi 5,7 l/100 km, ?n comparaţie cu 7,7 şi 7,9 l/100 km ?n cazul lui 640i.

Ultimul, dar nu cel din urmă este tot un motor pe benzină, disponibil pentru versiunea 650i. De această dată este vorba despre un propulsor V8 de 4.4 litri care va fi capabil să furnizeze 450 CP. Demarajul de la 0 la 100 km/h se va realiza ?n 4,5 secunde, urm?nd ca viteza maximă să fie atinsă la 250 km/h. Consumul mixt va avea o valoare cuprinsă ?ntre 8,6 şi 8,8 l/100 km. Mai mult dec?t at?t, ?n acest caz puterea va fi disptribuită at?t către puntea spate, c?t şi printr-un sistem de tracţiune integrală. Totuşi, pentru cei care ?şi doresc o sălbăticiune V8 cu 560 CP, purtătoare de emblemă M6 Gran Coup?, va mai dura o vreme p?nă c?nd şi acesta se va alătura gamei.



Noul BMW Seria 6 Gran Coup? va debuta la Salonul Auto de la Geneva ?n luna martie a anului 2012.








Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Ian 02, 2012 11:39 am

Prima şi singura limuzină oficială Dacia - Duster Birou Mobil!



E cam exagerat să vrem de la Dacia o limuzină (deşi ?n istoria Dacia a exista o propunere de 1310 limuzină...). Iată ?nsă că inginerii de la RTR (Renault Technologie Roumanie) au vrut să ne demonstreze că modelele Dacia, ?n special Dacia Duster, se pretează la surprize de proporţii. Prin urmare, un grup de 23 de masteranzi au lucrat timp de 4 luni de zile pentru a crea acest Duster Birou Mobil.



Nu vă g?ndiţi că veţi vedea această maşină ?n coloana oficială a preşedintelui sau pe la nunţi de prestigiu: conceptul Duster Birou Mobil este un unicat, care nu ?şi propune să ajungă ?n produţia de serie. Obiectivul a fost altul, acela de a le permite studenţilor să descopere ce ?nseamnă lucrul pe un proiect auto real, ?n cadrul echipelor RTR, fiind vorba de prima promoţie a masterului IPA (Ingineria Proiectelor Auto), acreditat la Facultăţile din Craiova, Bucureşti, Piteşti şi Iaşi.

Caietul de sarcini pentru acest proiect a fost: o maşină care să ruleze şi ?n care să se poată lucra ca ?n birourile Renault. Prin urmare, s-a pornit de la un model Dacia Duster, care a fost alungit cu 1,5 metri ?n stilul limuzinelor americane "stretch": a fost adăugat un segment ?ntre cele două portiere, cu panourile laterale realizate din inox şi geamurile din plexiglas.



Pentru că denumirea maşinii este Duster Birou Mobil, a fost acordată o mare atenţie şi interiorului maşinii - practic, amenajarea habitaclului a constituit un mini-proiect ?n sine, fiind integrate foarte multe tehnologii pentru obţinerea unui rezultat remarcabil. Stagiarii au montat chiar şi un frigider, precum şi un al doilea sistem de climatizare.

Gadgeturile electronice sunt toate de ultimă generaţie şi sunt g?ndite pentru o conferinţă ?n mişcare, maşina fiind dotată cu reţea WiFi, router 3G şi tablete, dar şi o cameră video "round-table", conectată la calculatorul propriu Renault inclus ?n Duster Birou Mobil.



?n spatele postului de conducere se pot instala confortabil 4 persoane, care au la dispoziţie şi două ecrane LCD de mari dimensiuni, iar comunicarea ?ntre "birou" şi postul de conducere este asigurată prin Bluetooth. Evident, şoferul are la dispoziţie şi un sistem GPS, iar sistemul infotainment este la un cu totul alt nivel dec?t ?ntr-o Dacie obişnuită.

Pentru a păstra masa maşinii la cote c?t mai reduse, ?n jur de 1,6 tone, s-a recurs la eliminarea scaunului pasagerului din faţă, la limitarea spaţiilor de depozitare (maşina nu are portbagaj) şi la folosirea motorului pe benzină de 1,6 litri, mai uşor. Prin urmare, maşina nu a necesitat modificări ale suspensiilor, masa suplimentară, faţă de a unui Duster 4x2, fiind de numai 336 kg.

Sursa.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Feb 21, 2012 10:02 pm

Peugeot 4008 - informaţii tehnice şi detalii

Fratele din partea celor de la Peugeot al lui Mitsubishi ASX se prezintă ?ntr-o galerie foto completă. Noul SUV compact va fi lansat la Geneva şi apare pe piaţă ?n acest an.

După ce acum aproape o jumătate de an ne-a prezentat primele fotografii oficiale ale noului SUV compact 4008, Peugeot a completat astăzi "oferta" printr-un set complet de imagini, dublat de un comunicat de presă care anunţă ceva mai multe detalii despre modelul francezilor.

Vă reamintim faptul că Peugeot 4008 este fratele lui C4 Aircross, cele două modele fiind construite pe platforma lui Mitsubishi ASX. Astfel, trioul ASX-4008-C4 Aircross este a doua linie de modele construite pe aceeaşi platformă de către cei trei producători după deja cunoscutele Outlander-4007-C-Crosser.

Noul Peugeot 4008 este cu 30 de centimetri mai scurt dec?t 4007, av?nd aceeaşi lungime precum ASX. Ampatamentul este de 2670 de milimetri, iar portbagajul poate duce 416 litri cu roată de rezervă de dimensiuni normale sau 442 de litri dacă ?n locul acesteia este comandat un kit de reparare rapidă a pneului ?n caz de pană.

Noul Peugeot 4008 va fi lansat ?mpreună cu patru motoare, două pe benzină şi două diesel. Pentru motoarele pe benzină veţi avea la dispoziţie o unitate de 1.6 litri de 115 CP şi 152 Nm sau una de 2.0 litri şi 150 de cai. Ambele dispun de o cutie manuală cu cinci trepte. La capitolul diesel, Peugeot 4008 se laudă cu un HDi de 1.6 litri, 115 şi 270 Nm (280 Nm cu overboost) sau cu versiunea "franceză" a motorului Mitsubishi de 1.8 litri, 150 CP şi 300 Nm testat de Automarket pe ASX. Motoarele diesel sunt cuplate unei cutii manuale cu şase rapoarte. Toate motoarele cu excepţia "benzinei" de 1.6 litri pot fi comandate ?n versiune 4x4.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Feb 28, 2012 8:50 pm

Toyota Yaris - in dotarea Politiei Rutiere

Serviciul Rutier din cadrul Inspectoratului de Politie Judeţean Iaşi este dotat cu un automobil marca Toyota Yaris, ce va fi folosit de efectivele poliţiei rutiere ?n activităţile destinate creşterii gradului de siguranţă rutieră pe raza judeţului Iaşi.

?n baza parteneriatului existent la nivel local pentru siguranţa traficului rutier, ?ncep?nd cu luna februarie a.c., autoturismul este dat ?n folosinţă gratuită (comodat) instituţiei de TOYOTA IAŞI, prin S.C. MEGA AUTO S.R.L. Iaşi, dealer autorizat Toyota & Lexus, p?nă la sf?rşitul anului 2012.

Modelul Toyota Yaris pentru Poliţia Rutieră Iaşi este dotat cu mijloace corespunzătoare domeniului de activitate şi echipată conform cerinţelor muncii operative (dispozitive de avertizare optică şi acustică, inscripţionată cu ?nsemnele specifice etc.)

Prin aceasta iniţiativă, SERVICIUL RUTIER IAŞI şi TOYOTA IAŞI ?şi propun să contribuie la ?mbunătăţirea serviciului poliţienesc, promovarea comportamentelor adecvate ?n trafic şi a activităţilor de educaţie rutieră ai căror beneficiari sunt membrii comunităţii ieşene.
Sursa


Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Feb 28, 2012 11:25 pm



E funny rau masinuta asta in trafic, in piele si oase e parca mai accentuata discrepanta intre dimensiunea masinii si a girofarelor.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Feb 29, 2012 10:33 pm

Hai ma, ce Dumnezeu... mai bine baga niste Colt'uri Ralliart SH!

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori