Hyundai a prezentat ?n Coreea de Sud faceliftul SUV-ului Santa Fe, ce urmează a intra la vanzare din luna septembrie.
Schimbarile exterioare se rezuma la cele clasice: spoilere, oglinzi si jante in timp ce in interior cateva detalii sunt si ele noi. Principala noutate insa, consta in doua motoare diesel, de 2.0 si 2,2 litri cu puteri de 184, respectiv 200 CP. Nici cuplu maxim nu este uitat, 392 Nm pentru versiunea de 2.0 litri si 436 Nm pentru 2.2.
Ambele motorizari vor fi cel mai probabil cuplate cu transmisii automate.
In Europa faceliftul va fi prezentat cel mai probabil la Salonul Auto de la Frankfurt din toamna.
Hyundai Santa Fe
- Fişiere ataşate
-
- santafe.jpg (50.88 KiB) Vizualizat de 6642 ori
-
- santafe16.jpg (59.02 KiB) Vizualizat de 6612 ori
-
- santafe15.jpg (55.22 KiB) Vizualizat de 6623 ori
-
- santafe12.jpg (51.44 KiB) Vizualizat de 6614 ori
-
- santafe10.jpg (63.34 KiB) Vizualizat de 6620 ori
-
- santafe2.jpg (65.19 KiB) Vizualizat de 6621 ori
Nu am de gand sa dezvolt un subiect interminabil pe aceasta tema. Nu imi plac astfel de dispute, mi-am exprimat doar parerea personala.
Duster s-a dorit cel mai ieftin SUV de pe piata. Nu stiu cat putem vorbi despre personalitatea unui produs cu titlul "cel mai ieftin".
Parerea mea este ca "personalitatea" autoturismului apare atunci cand echipa care-l proiecteaza da tot ce este mai bun pentru realizarea unui produs echilibrat. Spun echilibrat pentru ca autoturismul este un mare compromis, iar daca dorim sa facem un compromis atunci trebuie sa facem o medie a tuturor factorilor care intra in ecuatia acestui compromis. Atata vreme cat planul nostru este de "a cheltui cat mai putin bani, sa castigam cat mai mult" ma indoiesc ca rezultatul final va fi unul de calitate.
Asta o spun si despre Santa Fe, Tucson, sau oricare alta tentativa de masina care vine repede sa ia ochii omului printr-un pret mic si promisiuni mari.
Nu militez pentru cel mai ieftin, militez pentru pretul corect.
Duster s-a dorit cel mai ieftin SUV de pe piata. Nu stiu cat putem vorbi despre personalitatea unui produs cu titlul "cel mai ieftin".
Parerea mea este ca "personalitatea" autoturismului apare atunci cand echipa care-l proiecteaza da tot ce este mai bun pentru realizarea unui produs echilibrat. Spun echilibrat pentru ca autoturismul este un mare compromis, iar daca dorim sa facem un compromis atunci trebuie sa facem o medie a tuturor factorilor care intra in ecuatia acestui compromis. Atata vreme cat planul nostru este de "a cheltui cat mai putin bani, sa castigam cat mai mult" ma indoiesc ca rezultatul final va fi unul de calitate.
Asta o spun si despre Santa Fe, Tucson, sau oricare alta tentativa de masina care vine repede sa ia ochii omului printr-un pret mic si promisiuni mari.
Nu militez pentru cel mai ieftin, militez pentru pretul corect.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori