Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Mar 01, 2010 8:45 pm

Volkswagen Sharan - primele imagini oficiale

Germanii de la Volkswagen au prezentat primele imagini ale lui Sharan inainte de debutul de la Geneva, pregatit pentru maine. Modelul este la cea de-a doua generatie si este dezvoltat pe aceeasi platforma cu Golf si Passat.

Volkswagen a prezentat primele imagini oficiale ale noului Sharan cu o zi inainte de debutul public de la Salonul Auto de la Geneva. La fel ca intreagul portofoliu Volkswagen, noul monovolum al nemtilor a primit "fata" lui Golf. Modelul este realizat pe aceeasi platforma cu Passat si Golf si reprezinta o revolutie fata de generatia precedenta, dezvoltata in colaborare cu cei de la Ford.

Constructorul german lasa astfel in urma 15 ani in care Sharan a folosit o platforma comuna cu Ford si Seat. Odata cu noua platforma, Sharan primeste motorizari diesel si otto cu care publicul este deja obisnuit, iar cei de la VW vor implementa si o transmisie DSG cu dubluambreiaj si un sistem de tractiune integrala de tip Haldex.

Modelul prezinta un set de usi spate glisante, care merg pe un set de sine, ceea ce usureaza accesul la locurile de pe cel de-al treilea rand de scaune. Noul monovolum de la Volkswagen va sta la baza fratelui de concern Seat Alhambra, care va debuta public la Salonul Auto de la Paris din aceasta toamna. Astfel, cei de la Volkswagen renunta la colaborarea cu Ford. Americanii de la Ford au ales deja o noua directie, dezvoltand noile S-Max si Galaxy pe platforma lui Mondeo.
Sursa



PS: replica lui Grandis?

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Mar 01, 2010 8:50 pm

Lada 2190 ? low cost rusesc

Avtovaz răspunde la succesul modelului Logan cu un low cost numit Lada 2190, model care va avea un preț maxim de 6.150 euro și un preț de bază care ar trebui să graviteze ?n jur a 5.000 de euro.

Renault Logan devine o amenințare tot mai serioasă pentru automobilele rusești, prin urmare rușii au hotăr?t să contraatace cu un low cost autohton. Acesta vine de la Avtovaz și se numește Lada 2190 și va fi lansat la viitorul Salon de la Moscova, urm?nd să fie asamblat at?t ca berlină c?t și ca versiune break.

Se zvonește că rușii au cumpărat chiar de la Renault motoarele 1.4 MPI de 75 și din imagini se observă că ?n interior există anumite elemente care par venite din magazia de piese Dacia.

La exterior se vede că este o mașină rusească av?nd forma caracteristică și aspectul robust. ?n schimb ?ncearcă să imite modernismul cu o parte frontală care pare inspirată vag de cea de la VW. Marele atu al acestui model va fi prețul, sursele rusești spun?nd că ?n general prețurile vor gravita ?n jurul a 5.000 de euro și cea mai scumpă versiune va fi de 6.150 euro (250.000 ruble).
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 02, 2010 6:53 pm

Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera - la Salonul Auto de la Geneva

Cel mai rapid Gallardo, versiunea Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera este prezentata oficial cu o noapte ?naintea dezvăluirii oficiale.

Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera ia foarte ?n serios renumele pe care ?l poartă și este cel mai ușor model de șosea pe care Lamborghini ?l oferă ?n acest moment. Scăp?nd de 70 kg, LP570-4 Superleggera c?ntărește doar 1.340 kg. Factorul cheie a fost folosirea fibrei de carbon la elemente de exterior și interior. Masa este dispusă sub raportul 43/57 fiind o premisă irefutabilă a sportivității.

Are 10 CP ?n plus, motorul V10 de 5.2 litri dezvolt?nd 570 CP. Astfel raportul masă/putere este spectaculos, fiind vorba de 2,35 kg per kg. Puterea este livrată 30% pe puntea din față și 70% pe cea din spate. Evident performanțele sunt la cote ?nalte Gallardo Superleggera put?nd atinge 100 km/h ?n doar 3,4 secunde și o viteză de top de 325 km/h. Noua generație nu este doar mai rapidă, ci și mai eficientă italienii spun?nd că are emisii și consum reduse cu 20% față de anteriorul Gallardo Superleggera. Consumul mediu declarat al noului Superleggera este de 13,5 litri la 100 km parcurși.

?n materie de design, tot ce a fost ?ntreprins a urmat directive aerodinamice precise, dar au contribuit și la aparențe. Astfel noul Gallardo primește un spoiler foarte agresiv dar care asigură curgerea c?t mai naturală a aerului. Aerodinamica este ?mbunătățită și ?n partea din spate prin difuzorul proeminent și eleronul masiv (care nu vine ?nsă standard, ci doar ca opțional).

Interiorul este un fel de paradis al fibrei de carbon, consola centrală, panourile ușilor și scaunele fiind din acest material nobil. Contrar așteptărilor habitaclul nu este auster și clienții beneficiază ?ncă de climatizare, geamuri electrice și piele Alcantara, adică de toate dotările "extra" de care ai nevoie pentru a te bucura de un Lamborghini Gallardo.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 02, 2010 7:01 pm

Skoda Fabia RS si Fabia Combi RS - la Salonul Auto de la Geneva

Skoda a prezentat la Geneva versiunea RS a modelelor Fabia si Fabia Estate. Acestea dispun de un propulsor pe benzina de 1.4 litri care livreaza 180 CP.

Skoda a prezentat in cadrul Salonului Auto de la Geneva versiunile RS ale lui Fabia si Fabia Combi. Versiunea RS a celor doua modele a fost construita pe aceeasi platforma ca si Volkswagen Polo GTI sau Seat Ibiza Cupra. De asemenea, Fabia RS si Fabia Combi RS imprumuta de la germani propulsorul pe benzina dublu supraalimentat de 1.4 litri care livreaza 180 de cai putere. Motorul a fost cuplat la o transmisie automata DSG cu sapte trepte si dublu ambreiaj.

In ceea ce priveste performantele modelelor, oficialii cehi au anuntat ca Fabia RS si Fabia Combi RS sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 7.3 secunde iar viteza maxima la care pot ajunge este de 225 km/h in cazul hatchback-ului si de 227 km/h pentru versiunea Combi. Consumul anuntat de producator este de 6.4 litri/100 km. Tot la nivel dinamic, Fabia RS se bucura de noul diferential electronic XDS.

La nivel estetic Fabia RS a suferit modificari minore. Aceasta dispune de o noua bara de protectie fata cu lumini de pozitie prevazuta cu LED-uri, de un spoiler spate nou, de un deflector de aer si de o evacuare dubla. Pentru ca ecuatia cehilor la nivel exterior sa fie completa, Fabia RS dispune de jante din aliaj de 17 inch. In ceea ce priveste interiorul, noile modele au fost dotate cu scaune sport inscriptionate cu sigla RS, volan in piele si pedale de aluminiu.
Sursa



Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 02, 2010 7:30 pm

Ford Focus SportWagon - la Salonul Auto de la Geneva

Primele imagini ale lui Ford Focus SW au fost prezentate inainte de debutul de la Salonul Auto
de la Geneva. Modelul este asteptat sa debuteze in decursul anului 2011.
Primele imagini oficiale ale lui Ford Focus SW au aparut pe internet inainte de debutul de la Salonul Auto de la Geneva, programat pentru maine. Modelul face parte din ofensiva globala a celor de la Ford si va fi distribuit pe aceleasi piete pe care va "intra" si noul Focus. La fel ca in cazul rivalilor sai precum Volkswagen Golf Variant, Kia Cee'd SW, Renault Megane SportTourer si altii, Ford a aplicat design-ul lui Focus in mare parte si pe versiunea break a acestuia.

Ford Focus SportWagon primeste gama de motorizari si interiorul modelului pe care este bazat, oferind in plus un nivel ridicat de spatiu in portbagaj si un plus de spirit practic. Noul Focus SW debuteaza alaturi de fratele sau hatchback si de noile S-Max, C-Max, Grand C-Max si Galaxy. In standul Ford de la Salonul Auto de la Geneva vor fi prezente si modelele Kuga si Mondeo, care primesc cate un motor nou si o transmisie cu dubluambreiaj Powershift.

Cei de la Ford au dezvaluit faptul ca vor dezvolta si o versiune de performanta a noului Focus, care va beneficia de un motor EcoBoost. Pentru moment, detaliile acestui model sunt putine, iar titulatura pe care o va purta acesta este neclara. In urma cu ceva vreme, cei de la Ford au declarat ca nu vor mai crea niciun model RS, ceea ce inseamna ca viitoarea versiune de performanta a lui Focus va purta denumirea ST sau va avea un alt nume. In urma cu cateva saptamani, cei de la Ford au unit divizia europeana de performanta RallySport cu divizia americana de performanta SVT. La fel ca noul Focus, versiunea sportiva a acestei compacte va fi un model global, deci va fi disponibila in aceeasi forma pe toate pietele pe care opereaza cei de la Ford.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 03, 2010 5:52 pm

QUOTE (Tanaka @ Feb 23 2010, 08:29 PM) Subaru Impreza XV ? crossover la Geneva 2010

Subaru Impreza XV - lansat la Salonul Auto de la Geneva

Subaru prezenta la Salonul Auto de la Geneva, ?n premieră europeană, conceptul Subaru Hybrid Tourer Concept, alături de crossoverul Subaru Impreza XV, ca premieră mondială - modelul fiind comercializat ?n Europa din această vară.
Subaru a dezvăluit primele fotografii şi date tehnice preliminare ale noului său crossover bazat pe hatchback-ul Impreza, denumit Subaru Impreza XV. Modelul va fi disponibil clienţilor cu două motorizări boxer de 2.0 litri, pe benzină şi diesel, şi tracţiune integrală S-AWD. Transmisia va fi asigurată de cutii de viteze manuale cu 5 şi 6 trepte, precum şi de una automată cu 4 trepte, Sportshift. Noul Subaru Impreza XV se remarcă printr-o gardă la sol mărită, de minim 150-155 mm, precum şi prin protecţiile subtile de la nivelul inferior al caroseriei, specifice unui model off-road.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Mar 05, 2010 5:27 pm

Noul Citroen C3 - in Romania de la 10.890 de euro

Citroen a lansat oficial noul C3 pe piata din Romania. Modelul pleaca de la 10.890 de euro cu TVA inclus, in timp ce versiunea de top a lui C3 are un pret de pornire de 17.090 euro.
Citroen lanseaza astazi noul Citroen C3 pe piata din Romania. Subcompacta are un pret de pornire de 10.890 de euro cu TVA inclus, valabil pentru versiunea 1.1i de 61 CP in nivelul de echipare City. Citroen C3 este disponibil in trei versiuni de echipare ? City, Confort si Exclusive si gama de motorizari include trei diesel-uri si patru motoare pe benzina. Echipat cu o motorizare diesel, noul C3 emite sub 118 grame de CO2 per kilometru, iar motorizarile pe benzina emit intre 134 si 160 grame CO2 per kilometru.

Citroen C3 vine in segmentul B cu un element inedit ? parbrizul Zenith care este disponibil optional pe nivelul Confrot si in dotarea standard pe nivelul Exclusive. Suprafata vitrata extinsa ofera o vizibilitate si o luminozitate deosebita dar si o experienta unica la volan, prin senzatia de libertate si deschidere. Nivelul de echipare standard include numeroase elemente de siguranta cum ar fi ABS, AFU, EBD, airbag-uri frontale si laterale. Citroen ofera sistemul
ESP ca dotare optioanala, alaturi de airbag-uri cortina fata-spate. Pentru cei care aleg nivelul de echipare Confort, ESP-ul este optional, in timp ce airbag-urile cortina fata si spate sunt oferite in standard pe acest nivel de ecihpare si pe Exclusive. In cazul nivelului de echipare de top, clientii primesc si ESP standard, alaturi de numeroase alte dotari.

Gama de motorizari diesel include trei unitati, care ofera 70, 90 si 110 CP. Motorizarile pe benzina sunt patru la numar si respecta toate normele Euro 5. Acestea ofera intre 61 si 120 CP. Cele doua versiuni de 90 si 120 CP sunt supraalimentate, pe cand motoarele de 61 si 75 CP sunt aspirate si au o cilindree de 1.1, respectiv 1.4 litri. Toate motoarele sunt cuplate unor cutii de viteze manuale cu cinci trepte, cu exceptia motorului HDi de 110 CP, care este cuplat unei cutii de viteze cu sase trepte si a motorului Vti de 120 CP, care poate fi echipat si cu o cutie de viteze automate cu patru trepte.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Mar 08, 2010 2:46 pm

Alfa 8C Spider - in Romania

Alfa 8C Spider, una dintre cele mai exclusiviste masini din toate timpurile, va fi prezentata in noul showroom Alfa Romeo din complexul City Gate.

Din luna mai, cu ocazia inaugurarii noului showroom Alfa Romeo din complexul City Gate, Romania se va numara printre putinele tari din lume care vor avea privilegiul de a prezenta si comercializa unul dintre cele mai exclusiviste si ravnite autoturisme produse vreodata: Alfa 8C Spider, versiunea cabrio a nu mai putin celebrei Alfa 8C Competizione.

Produsa in doar 500 de unitati si dedicata celor mai pasionati colectionari, 8C Spider este un supercar pursange, in cel mai profund spirit Alfa Romeo. Considerata de foarte multi drept cea mai frumoasa masina a zilelor noastre si inzestrata cu un timbru sonor specific, inconfundabil, 8C Spider desavarseste trio-ul decapotabilelor italiene spectaculoase, deschis de Giulietta Spider a anilor ?50 si de celebra Duetto condusa de Dustin Hoffman in filmul The Graduate in 1967, si marcheaza intr-un mod inedit centenarul marcii italiene, sarbatorit anul acesta.

Pentru a sublinia si mai mult caracterul exclusivist al modelului si pentru a confirma autenticitatea unui astfel de obiect de colectie, casa din Milano a ales sa inscriptioneze placutele de inmatriculare ale fiecarui exemplar. In Romania, la City Gate - Bucuresti, va fi prezentat modelul cu numarul 150, in versiunea de culoare Rosso Competizione, un propulsor V8 de 4.7 l 450 CP, cutie automata in 6 trepte si atributul de a atinge 100 km/h in doar 4,4 secunde.

Pretul stabilit de producator este de aproximativ 220 000 Euro, cu taxe incluse.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 09, 2010 8:50 pm

Nissan LEAF -primul vehicul electric comercializat in Romania

Nissan a prezentat revolutionarul Nissan LEAF, primul vehicul electric ce va fi comercializat in SUA, Japonia si cateva state din Europa, printre care si Romania.
Incepand din vara, Nissan Romania va demara inscrierea pentru LEAF atat pentru companii interesate sa-si schimbe flota de masini cat si pentru persoane fizice.

Nissan Leaf este o masina de familie, din clasa C, care ofera spatiu, practicabilitate si performante comparabile cu multe modele compacte dar cu o mare diferenta, este un vehicul electric pur. Cele 48 de baterii litiu-ion, amplasate sub podea, ofera o putere de 107 CP si un cuplu de 280 Nm.
Construita pe o platforma cu totul noua, Nissan LEAF are 4,44 m lungime, 1,77 m latime si inaltime de 1,55 m si un generos ampatament de 2,7 m.
Cu un exterior distinctiv dar care pastreaza influente ale modelelor existente, in special in linia geamurilor laterale si a plafonului, Nissan Leaf se prezinta ca una din cele mai aerodinamice modele din gama. Designerii de la Nissan au incercat si au reusit sa creeze o forma care sa reduca semnificativ rezistenta din partea aerului. Inclusiv blocurile optice din fata sunt desenate astfel incat fluxul de aer sa nu fie directionat catre oglinzile exterioare.
Farurile si stopurile lui Nissan LEAF, folosesc tehnologia LED (light-emitting diode) si ofera avantajul reduceri cu 50 % a consumului de energie electrica, ajutand Nissan Leaf sa atinga o autonomie de 160 km cu bateriile incarcate la maxim.
Cu un incarcator rapid DC de 50kW , bateriile se incarca la 80% din capacitate in numai 30 minute iar cu un incarcator obisnuit pot ajunge la 100%, in 8 ore. Si foarte important, capacitatea sistemului de baterii, se diminueaza cu 20% in 10 ani. Nu de alta dar un sistem de baterii nou va costa cam 7000 euro!

Cu un pret de pornire de 26.000 euro, Nissan isi incepe productia la uzina din Oppama, Japonia (50.000 unitati/an), urmand ca la sfarsitul lui 2012 sa atinga un numar de 200.000 de unitati si cu noua fabrica din Smyrna (Tennessee).
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 09, 2010 9:00 pm

Aston Martin One-77 - va oferi o viteză maximă de peste 350 km/h!

Supercar-ul Aston Martin One-77 a mai făcut un pas ?n stabilirea unui nou record pentru marca britanică. ?n primele teste de mare viteză a depăşit toate predicţiile şi a dobor?t confortabil borna 200 mph (320 km/h),
ajung?nd la un maxim de 350 km/h.
După ce a c?ştigat premiul pentru design la Concorso d'Eleganza, One-77 se află acum ?n procesul de dezvoltare, ?nainte să fie lansat oficial pe piaţă, ?n acest an, efectu?nd teste de mare viteză ?ntr-o locaţie secretă din sudul Europei. ?ntr-o serie de teste terminate săptăm?na trecută, supercar-ul Aston Martin One-77 a depăşit aşteptările originale şi a ?nregistrat o viteză maximă de 220,007 mp/h (354,86 km/h). Testele dinamice sunt programate să continue ?n acest an.

Propulsat de un nou motor Aston Martin de 7,3 litri V12, One-77 este creat pentru a oferi un nivel de putere şi performanţă care să-ţi taie respiraţia. Cu stilul său dramatic ?n două uşi, două locuri, coupe-ul este bazat pe o structură monococă din fibră de carbon şi adoptă noi tehnologii de aerodinamică activă.

One-77 este ultima expresie a ceea ce ?nseamnă Aston Martin şi combină tehnologia modernă şi designul cu o construcţie manuală şi exclusivism maxim, pentru a deveni cea mai r?vnită formă de artă auto din lume.

Aşa cum sugerează şi numele său, Aston Martin va crea doar 77 unităţi, numerotate individual,
iar livrările vor ?ncepe ?n vara anului 2010.
Aston Martin One-77 in action


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori