Noutati Auto
Skoda - are un nou logo
Logo-ul de pe modelele Skoda actuale se schimbă cu unul nou, simplificat şi mult mai "exact", aşa cum ?l numesc oficialii mărcii.
Skoda şi a prezentat astăzi la Geneva noul logo şi noua identitate vizuală. Anunţat ?ncă de la sf?rşitul anului trecut, noul logo al mărcii din Cehia se simplifică şi este prezentat sub sloganul "The New Power of Skoda".
Conform comunicatului oficial al brandului ceh, faceliftul pe care ?l primeşte logo-ul oficial se distinge prin două caracteristici principale: prospeţime şi precizie. Noul design preia aceleaşi elemente regăsite pe logo-ul vechi, dar le rearanjează şi le schimbă cromatica. Astfel, săgeata ?naripată răm?ne verde, dar ?şi schimbă nuanţa din "Natural Green" ?n "Skoda Green", conturul acesteia fiind cromat. Fundalul metalic dispare complet, la fel cum o face numele Skoda Auto, care nu se mai regăseşte ?n logo-ul nou al mărcii. ?n sf?rşit, conturul negru este ?nlocuit cu un cerc metalic.
Prima apariţie a noii forme a logo-ului Skoda a fost prezentată - ?n versiune alb-negru - pe Vision D Concept, prototipul pe care marca din Cehia ?l prezintă ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.
Sursa
Logo-ul de pe modelele Skoda actuale se schimbă cu unul nou, simplificat şi mult mai "exact", aşa cum ?l numesc oficialii mărcii.
Skoda şi a prezentat astăzi la Geneva noul logo şi noua identitate vizuală. Anunţat ?ncă de la sf?rşitul anului trecut, noul logo al mărcii din Cehia se simplifică şi este prezentat sub sloganul "The New Power of Skoda".
Conform comunicatului oficial al brandului ceh, faceliftul pe care ?l primeşte logo-ul oficial se distinge prin două caracteristici principale: prospeţime şi precizie. Noul design preia aceleaşi elemente regăsite pe logo-ul vechi, dar le rearanjează şi le schimbă cromatica. Astfel, săgeata ?naripată răm?ne verde, dar ?şi schimbă nuanţa din "Natural Green" ?n "Skoda Green", conturul acesteia fiind cromat. Fundalul metalic dispare complet, la fel cum o face numele Skoda Auto, care nu se mai regăseşte ?n logo-ul nou al mărcii. ?n sf?rşit, conturul negru este ?nlocuit cu un cerc metalic.
Prima apariţie a noii forme a logo-ului Skoda a fost prezentată - ?n versiune alb-negru - pe Vision D Concept, prototipul pe care marca din Cehia ?l prezintă ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.
Sursa
Conceptul Toyota FT-86 II prezentat la Salonul Auto de la Geneva ne arată cum pregătesc niponii viitorul model sport cu tracţiune pe spate care va ieşi pe piaţă ?n 2012.
Geneva Motor Show 2011
Toyota Celica se ?ntoarce. Iute şi furioasă GALERIE FOTO
Conceptul Toyota FT-86 II prezentat la Salonul Auto de la Geneva ne arată cum pregătesc niponii viitorul model sport cu tracţiune pe spate care va ieşi pe piaţă ?n 2012, scrie Auto Express
Cu un aspect "Fast & Furious", FT-86 II este o evoluţie a conceptului FT-86 prezentat la Salonul Auto de la Tokyo din 2009. Prototipul de la Geneva este mai scurt, mai lat şi mai jos dec?t ultima generaţie de Celica (4,235mm lungime, 1,795 mm lăţime şi 1,270 mm ?nălţime).
Cu un motor boxer ?n 4 cilindri de 2 litri şi 200 cai putere, FT-86 II accelerează de la 0 la 100 kmh ?n mai puţin de 7 secunde. Conceptul a fost dezvoltat ?mpreună cu cei de la Subaru
Geneva Motor Show 2011
Toyota Celica se ?ntoarce. Iute şi furioasă GALERIE FOTO
Conceptul Toyota FT-86 II prezentat la Salonul Auto de la Geneva ne arată cum pregătesc niponii viitorul model sport cu tracţiune pe spate care va ieşi pe piaţă ?n 2012, scrie Auto Express
Cu un aspect "Fast & Furious", FT-86 II este o evoluţie a conceptului FT-86 prezentat la Salonul Auto de la Tokyo din 2009. Prototipul de la Geneva este mai scurt, mai lat şi mai jos dec?t ultima generaţie de Celica (4,235mm lungime, 1,795 mm lăţime şi 1,270 mm ?nălţime).
Cu un motor boxer ?n 4 cilindri de 2 litri şi 200 cai putere, FT-86 II accelerează de la 0 la 100 kmh ?n mai puţin de 7 secunde. Conceptul a fost dezvoltat ?mpreună cu cei de la Subaru
- Fişiere ataşate
-
- toyota_ft86_II_concept_geneva_2011_22.jpg (160.26 KiB) Vizualizat de 2083 ori
-
- toyota_ft86_II_concept_geneva_2011_4.jpg (146.32 KiB) Vizualizat de 2078 ori
-
- toyota_ft_86_ii_live_geneva_2011.jpg (83.65 KiB) Vizualizat de 2079 ori
-
- toyota_ft86_II_concept_geneva_2011_9.jpg (171.05 KiB) Vizualizat de 2079 ori
-
- toyota_ft86_II_concept_geneva_2011_1.jpg (148.5 KiB) Vizualizat de 2078 ori
-
- toyota_ft86_II_concept__2011_5.jpg (34.92 KiB) Vizualizat de 2083 ori
-
- ft86_04.jpg (39.5 KiB) Vizualizat de 2086 ori
-
- 14_Toyota_FT_86II_thumb_630_380.jpg (107.82 KiB) Vizualizat de 2078 ori
Alfa Romeo a publicat primele fotografii ale unuia dintre cele mai reuşite concepte prezentate ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva. Este vorba de 4C Concept, un prototip care prefigurează un viitor coupe sportiv compact care, conform comunicatului italienilor, re?nvie pasiunea sportivă ?n gama Alfa Romeo.
Vorbim de un concept pur sportiv cu două locuri, cu motor amplasat central şi tracţiune spate, care are o lungime de patru metri şi un ampatament de doar 2.4 metri care ?i conferă - ?mpreună cu distribuţia maselor 40% pe faţă şi 60% pe spate - o agilitate greu ?nt?lnită ?n lumea auto de astăzi. Designul conceptului italian este inspirat din cel al fratelui mai mare 8C Competizione, iar materialele vin pe aceeaşi filieră. Vorbim de elemente precum fibra de carbon şi aluminiul şi de soluţii tehnice pret-a-porter precum motorul turbo pe benzină de 1750 cmc, cutia TCT automată cu dublu ambreiaj şi selectorul DNA prezent pe toate modelele de generaţie nouă ale italienilor.
Mulţumită materialelor uşoare utilizate la construcţie, Alfa Romeo 4C Competizione reuşeşte să vină cu o masă proprie de doar 850 de kilograme, mai mică dec?t cea a lui Fiat 500, de exemplu. ?n aceste condiţii, raportul masă/putere este de 4 kilograme/cal putere, unul excelent pentru un viitor model de serie care promite să se ?ncadreze ?n limita a 50.000 de euro. Performanţele se ?ncadrează ?n aşteptări, cele 5 secunde de care are nevoie 4C Competizione pentru 0-100 km/h şi viteza maximă de 250 km/h fiind mai mult dec?t suficiente pentru un coupe compact.
Modelul de serie care va fi dezvoltat pe baza conceptului 4C va apărea pe piaţă anul viitor şi va prelua 90% din designul acestuia.
Vorbim de un concept pur sportiv cu două locuri, cu motor amplasat central şi tracţiune spate, care are o lungime de patru metri şi un ampatament de doar 2.4 metri care ?i conferă - ?mpreună cu distribuţia maselor 40% pe faţă şi 60% pe spate - o agilitate greu ?nt?lnită ?n lumea auto de astăzi. Designul conceptului italian este inspirat din cel al fratelui mai mare 8C Competizione, iar materialele vin pe aceeaşi filieră. Vorbim de elemente precum fibra de carbon şi aluminiul şi de soluţii tehnice pret-a-porter precum motorul turbo pe benzină de 1750 cmc, cutia TCT automată cu dublu ambreiaj şi selectorul DNA prezent pe toate modelele de generaţie nouă ale italienilor.
Mulţumită materialelor uşoare utilizate la construcţie, Alfa Romeo 4C Competizione reuşeşte să vină cu o masă proprie de doar 850 de kilograme, mai mică dec?t cea a lui Fiat 500, de exemplu. ?n aceste condiţii, raportul masă/putere este de 4 kilograme/cal putere, unul excelent pentru un viitor model de serie care promite să se ?ncadreze ?n limita a 50.000 de euro. Performanţele se ?ncadrează ?n aşteptări, cele 5 secunde de care are nevoie 4C Competizione pentru 0-100 km/h şi viteza maximă de 250 km/h fiind mai mult dec?t suficiente pentru un coupe compact.
Modelul de serie care va fi dezvoltat pe baza conceptului 4C va apărea pe piaţă anul viitor şi va prelua 90% din designul acestuia.
- Fişiere ataşate
-
- 604007l.jpg (157.64 KiB) Vizualizat de 2082 ori
-
- 385521l.jpg (164.88 KiB) Vizualizat de 2076 ori
-
- 526899l.jpg (112.12 KiB) Vizualizat de 2075 ori
-
- 136396l.jpg (101.39 KiB) Vizualizat de 2073 ori
2300 de maşini Nissan şi Infiniti - "măturate" de tsunami
Nissan estimează că aproximativ 1300 de exemplare Infiniti M, FX şi EX au fost distruse de valurile tsunami. La acestea se adaugă alte 1000 de maşini Nissan, printre care şi 370Z.
Japonezii ?ncă se află ?n faza de contabilizare a pierderilor cauzate de cutremurul şi valurile tsunami produse la finalul săptăm?nii trecute. ?n aceeaşi situaţie se află şi marii constructori de automobile care deţineau linii de producţie sau puncte de distribuţie ?n acea zonă.
Grupul Nissan a publicat astăzi un comunicat oficial ?n care anunţă că valul tsunami a avariat serios cel puţin 2300 de unităţi, care aşteptau pe coasta Pacificului să fie ?ncărcate ?n vase de transport, cu destinaţia SUA. Din cele 2300 de unităţi avariate, se pare că 1300 sunt exemplare M, EX şi FX ale diviziei premium Infiniti, cu destinaţie America de Nord. Modelele japoneze se aflau ?ntr-o parcare din apropierea punctelor de ?ncărcare atunci c?nd au fost lovite de valul tsunami.
?n acelaşi comunicat emis de Nissan se arată că printre maşinile avariate se aflau şi c?teva exemplare ale roadsterului 370Z. Imaginile de la faţa locului au surprins un morman de modele Nissan şi Infiniti, multe dintre ele sf?rşind chiar ?n flăcări. Maşinile avariate ?n portul Hitachi erau produse de uzina Nissan şi Infiniti din prefectura Tochigi, apropiată zonei distruse de valurile tsunami.
?n prefectura Miyagi, lovită de asemenea de tsunami, alte 1000 de maşini asamblate pentru dealerii locali au fost avariate de valul distrugător.
Seismul produs vineri la 130 de kilometri distanţă de coasta Japoniei a afectat serios activitatea marilor branduri japoneze. Patru producători de automobile din Ţara Soarelui Răsare au avut activitate perturbată din cauza cutremurului şi a valurilor tsunami.
Sursa
Nissan estimează că aproximativ 1300 de exemplare Infiniti M, FX şi EX au fost distruse de valurile tsunami. La acestea se adaugă alte 1000 de maşini Nissan, printre care şi 370Z.
Japonezii ?ncă se află ?n faza de contabilizare a pierderilor cauzate de cutremurul şi valurile tsunami produse la finalul săptăm?nii trecute. ?n aceeaşi situaţie se află şi marii constructori de automobile care deţineau linii de producţie sau puncte de distribuţie ?n acea zonă.
Grupul Nissan a publicat astăzi un comunicat oficial ?n care anunţă că valul tsunami a avariat serios cel puţin 2300 de unităţi, care aşteptau pe coasta Pacificului să fie ?ncărcate ?n vase de transport, cu destinaţia SUA. Din cele 2300 de unităţi avariate, se pare că 1300 sunt exemplare M, EX şi FX ale diviziei premium Infiniti, cu destinaţie America de Nord. Modelele japoneze se aflau ?ntr-o parcare din apropierea punctelor de ?ncărcare atunci c?nd au fost lovite de valul tsunami.
?n acelaşi comunicat emis de Nissan se arată că printre maşinile avariate se aflau şi c?teva exemplare ale roadsterului 370Z. Imaginile de la faţa locului au surprins un morman de modele Nissan şi Infiniti, multe dintre ele sf?rşind chiar ?n flăcări. Maşinile avariate ?n portul Hitachi erau produse de uzina Nissan şi Infiniti din prefectura Tochigi, apropiată zonei distruse de valurile tsunami.
?n prefectura Miyagi, lovită de asemenea de tsunami, alte 1000 de maşini asamblate pentru dealerii locali au fost avariate de valul distrugător.
Seismul produs vineri la 130 de kilometri distanţă de coasta Japoniei a afectat serios activitatea marilor branduri japoneze. Patru producători de automobile din Ţara Soarelui Răsare au avut activitate perturbată din cauza cutremurului şi a valurilor tsunami.
Sursa
BMW M3 pickup surprins astazi in teste pe Nurburgring:
QUOTE The spring is already here, so it?s time for the Nurburgring?s asphalt to meet new tires. Weird or not, but let?s face it, nobody would expect a M3 pickup just to came in from the-middle-of-nowhere, no information about this car being ever released.
Rumors about a 414 horsepower 4 liter V8 under the bonnet of this cars are already starting to spread, and let?s face it that combined with some racing stripes it would look very good.
While expecting for new information to come about this car, we can only assume that the design team back there at BMW are just blowing some steam of or are preparing a bit of arrogance for the Essen Motor Show.
Stay tuned!
sursa
QUOTE The spring is already here, so it?s time for the Nurburgring?s asphalt to meet new tires. Weird or not, but let?s face it, nobody would expect a M3 pickup just to came in from the-middle-of-nowhere, no information about this car being ever released.
Rumors about a 414 horsepower 4 liter V8 under the bonnet of this cars are already starting to spread, and let?s face it that combined with some racing stripes it would look very good.
While expecting for new information to come about this car, we can only assume that the design team back there at BMW are just blowing some steam of or are preparing a bit of arrogance for the Essen Motor Show.
Stay tuned!
sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori