Noutati Auto
Lancia Flavia - bazată pe noul Chrysler 200, va debuta la Geneva
Lancia, va lansa o versiune rebranduită a modelului Chrysler 200 ?n Europa, numită Flavia, conform declaraţiilor lui Sergio Marchionne, CEO al Fiat. Noul model va debuta la Geneva, ?n martie şi va fi v?ndut ca sedan şi cabriolet din 2012.
Explor?nd potenţialul alianţei Lancia-Chrysler, la Salonul Auto de la Geneva constructorul italian va prezenta conceptul Lancia Flavia - un vehicul de segment D ?n versiune sedan şi convertible - ce ?mbrăţişează stilul adoptat de modelul Chrysler 200 şi ar putea fi lansat pe pieţele europene ?ntr-un timp record (producţia ar putea ?ncepe ?n doar 6 luni), anunţă Lancia ?ntr-un comunicat de presă oficial.
Din punctul de vedere al dimensiunilor, Lancia Flavia Concept (?n versiune sedan şi decapotabilă) se află ?n topul segmentului D, garant?nd un spaţiu interior excepţional şi un confort la bord foarte bun. Designul exterior al conceptului Lancia Flavia este caracterizat de suprafeţe curate şi linii elegante, precum şi de noua grilă pe care tronează logo-ul Lancia, alături de originalele faruri şi lumini de ceaţă. ?n spate se remarcă blocurile optice cu lumini LED. Lancia Flavia Convertible are un acoperiş din material textil cu control electric.
Ambele configuraţii sunt caracterizate de un interior ?mbrăcat ?n piele, confirm?nd semnătura de ?naltă calitate a Lancia, precum şi de numeroase echipamente ?n dotarea standard: ESC (programul electronic de stabilitate), numeroase airbaguri, controlul tracţiunii, volan multifuncţional cu controale pentru cruise control, radio şi telefonul mobil.
Sursa
Lancia, va lansa o versiune rebranduită a modelului Chrysler 200 ?n Europa, numită Flavia, conform declaraţiilor lui Sergio Marchionne, CEO al Fiat. Noul model va debuta la Geneva, ?n martie şi va fi v?ndut ca sedan şi cabriolet din 2012.
Explor?nd potenţialul alianţei Lancia-Chrysler, la Salonul Auto de la Geneva constructorul italian va prezenta conceptul Lancia Flavia - un vehicul de segment D ?n versiune sedan şi convertible - ce ?mbrăţişează stilul adoptat de modelul Chrysler 200 şi ar putea fi lansat pe pieţele europene ?ntr-un timp record (producţia ar putea ?ncepe ?n doar 6 luni), anunţă Lancia ?ntr-un comunicat de presă oficial.
Din punctul de vedere al dimensiunilor, Lancia Flavia Concept (?n versiune sedan şi decapotabilă) se află ?n topul segmentului D, garant?nd un spaţiu interior excepţional şi un confort la bord foarte bun. Designul exterior al conceptului Lancia Flavia este caracterizat de suprafeţe curate şi linii elegante, precum şi de noua grilă pe care tronează logo-ul Lancia, alături de originalele faruri şi lumini de ceaţă. ?n spate se remarcă blocurile optice cu lumini LED. Lancia Flavia Convertible are un acoperiş din material textil cu control electric.
Ambele configuraţii sunt caracterizate de un interior ?mbrăcat ?n piele, confirm?nd semnătura de ?naltă calitate a Lancia, precum şi de numeroase echipamente ?n dotarea standard: ESC (programul electronic de stabilitate), numeroase airbaguri, controlul tracţiunii, volan multifuncţional cu controale pentru cruise control, radio şi telefonul mobil.
Sursa
Maserati GranCabrio Sport
După ce la Frankfurt, ?n 2009, a prezentat modelul GranCabrio, Maserati a anunţat pentru Salonul Auto de la Geneva debutul modelului GranCabrio Sport, o maşină decapotabilă ce duce performanţa şi manevrabilitatea la un nou nivel.
Concept pentru a oferi modelului GranCabrio o versiune mai sportivă, care să stea alături de GranTurismo S şi Quattroporte Sport GT S, noul Maserati GranCabrio Sport foloseşte o versiune mai puternică dar şi mai eficientă a motorului de 4,7 litri V8, cuplat la o cutie de viteze ZF automată cu şase rapoarte.
Motorul cu aspiraţie normală produce ?n această configuraţie 331 kW/450 CP şi are un cuplu maxim de 510 Nm. Prin programul ?Friction Reduction?, Maserati a făcut motorul lui GranCabrio Sport să fie mai reactiv la cerinţele şoferului şi mai economic cu 6% ?n ceea ce priveşte consumul de carburant. Viteza maximă a lui GranCabrio Sport este de 285 km/h.
Noul Maserati GranCabrio Sport a primit şi o suspensie activă revizuită, setată pentru un comportament mai sportiv iar sistemul de fr?nare are discuri duble, perforate.
După ce-şi va celebra premiera mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva (3-13 martie 2011), Maserati GranCabrio Sport va fi pus ?n v?nzare pe cele 62 pieţe ale constructorului italian ?ncep?nd din vara anului 2011.
Sursa
După ce la Frankfurt, ?n 2009, a prezentat modelul GranCabrio, Maserati a anunţat pentru Salonul Auto de la Geneva debutul modelului GranCabrio Sport, o maşină decapotabilă ce duce performanţa şi manevrabilitatea la un nou nivel.
Concept pentru a oferi modelului GranCabrio o versiune mai sportivă, care să stea alături de GranTurismo S şi Quattroporte Sport GT S, noul Maserati GranCabrio Sport foloseşte o versiune mai puternică dar şi mai eficientă a motorului de 4,7 litri V8, cuplat la o cutie de viteze ZF automată cu şase rapoarte.
Motorul cu aspiraţie normală produce ?n această configuraţie 331 kW/450 CP şi are un cuplu maxim de 510 Nm. Prin programul ?Friction Reduction?, Maserati a făcut motorul lui GranCabrio Sport să fie mai reactiv la cerinţele şoferului şi mai economic cu 6% ?n ceea ce priveşte consumul de carburant. Viteza maximă a lui GranCabrio Sport este de 285 km/h.
Noul Maserati GranCabrio Sport a primit şi o suspensie activă revizuită, setată pentru un comportament mai sportiv iar sistemul de fr?nare are discuri duble, perforate.
După ce-şi va celebra premiera mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva (3-13 martie 2011), Maserati GranCabrio Sport va fi pus ?n v?nzare pe cele 62 pieţe ale constructorului italian ?ncep?nd din vara anului 2011.
Sursa
Aston Martin Virage
Aston Martin lansează la Salonul Auto de la Geneva, ?n martie, noul model Virage, o maşină sport cu o eleganţă supremă, dar puternică. Aston Martin Virage are un motor V12 de 6.0 litri cu 497 CP şi 570 Nm şi vine ?n versiune coupe şi Volante.
Aston Martin Virage combină sportivitatea unei maşini performante cu luxul, confortul şi rafinamentul. Motorul V12 amplasat frontal oferă performanţe uluitoare, completate de agilitatea vehiculului dată de distribuţia perfectă a greutăţii (50:50).
Aston Martin Virage se poziţionează ?ntre elegantul DB9 şi sportivul DBS, oferind clienţilor o maşină ce răm?ne luxoasă ?n timp ce livrează performanţe cruciale, accesibile fără efort. Motorul său V12 de 6.0 litri produce 365 kW/497 CP şi 570 Nm, fiind cuplat la o cutie de viteze automată Touchtronic II cu şase trepte.
Noul Aston Martin Virage, ?n versiunea coupe şi decapotabilă (Virage Volante) este disponibil acum ?n reţeaua globală a producătorului, dar preţurile vor fi confirmate la Salonul Auto de la Geneva (3-13 martie 2011), unde ?şi va face debutul alături de alte două noi maşini: V8 Vantage S şi noul Cygnet. Toate aceste modele vor fi disponibile clienţilor ?n acest an.
Sursa
Aston Martin lansează la Salonul Auto de la Geneva, ?n martie, noul model Virage, o maşină sport cu o eleganţă supremă, dar puternică. Aston Martin Virage are un motor V12 de 6.0 litri cu 497 CP şi 570 Nm şi vine ?n versiune coupe şi Volante.
Aston Martin Virage combină sportivitatea unei maşini performante cu luxul, confortul şi rafinamentul. Motorul V12 amplasat frontal oferă performanţe uluitoare, completate de agilitatea vehiculului dată de distribuţia perfectă a greutăţii (50:50).
Aston Martin Virage se poziţionează ?ntre elegantul DB9 şi sportivul DBS, oferind clienţilor o maşină ce răm?ne luxoasă ?n timp ce livrează performanţe cruciale, accesibile fără efort. Motorul său V12 de 6.0 litri produce 365 kW/497 CP şi 570 Nm, fiind cuplat la o cutie de viteze automată Touchtronic II cu şase trepte.
Noul Aston Martin Virage, ?n versiunea coupe şi decapotabilă (Virage Volante) este disponibil acum ?n reţeaua globală a producătorului, dar preţurile vor fi confirmate la Salonul Auto de la Geneva (3-13 martie 2011), unde ?şi va face debutul alături de alte două noi maşini: V8 Vantage S şi noul Cygnet. Toate aceste modele vor fi disponibile clienţilor ?n acest an.
Sursa
Volkswagen Golf Cabrio
Volkswagen aduce la Geneva noul Golf VI Cabrio. Această denumire se ?ntoarce ?n gama constructorului German după o absenţă de 12 ani. Ultimul Golf Cabrio era realizat pe platforma lui Golf III şi prezenta elemente de la Golf IV.
Volkswagen a prezentat astăzi imaginile oficiale ale noului Golf Cabrio. Modelul este bazat pe versiunea cu trei uşi a lui Golf VI şi ar putea deveni ?nlocuitorul lui Eos ?n gamă. ?n cazul ?n care Eos şi Golf Cabrio ar exista ?n paralel, acest lucru ar putea duce la confuzie ?n r?ndul clienţilor şi la canibalizarea v?nzărilor celor două modele - ?n plus, ampatamentul este identic, lungimea diferă cu 30 de milimetri, iar lăţimea diferă cu numai 11 milimetri. Acoperişul soft-top este angrenat electro-hidraulic şi poate fi cobor?t sau montat la loc ?n doar 9.5 secunde. Influenţa versiunii cu trei uşi a lui Golf este mai mult dec?t evidentă, singura diferenţă dintre cele două modele fiind plafonul şi montanţii A, B şi C. Linia montantului A a fost ?nclinată semnificativ ?nspre pasageri pentru a acomoda plafonul decapotabil.
?n ceea ce priveşte gama de motorizări, clienţii pot să aleagă ?ntre şase motorizări otto supraalimentate şi echipate cu injecţie directă, patru motorizări TSI şi două motorizări TDI. Cel mai puţin puternic motor oferit pe Golf Cabrio este un 1.2 Tsi de 105 CP, ?n timp ce motorul cel mai puternic din gamă este comun cu cel al lui Golf GTI şi oferă 210 CP. Golf VI Cabrio este oferit şi ?n două versiuni diesel. Una dintre ele are un motor 1.6 TDI de 105 CP, ?n timp ce versiuea mai puternică beneficiază de aportul unui motor de 2.0 litri şi 140 CP. Versiunea 1.6 TDI poate fi comandată şi cu o transmisie DSG cu şapte trepte.
Versiunea de bază a lui Golf VI Cabrio porneşte de la 23.625 euro cu TVA inclus pe piaţa din Germania. Preţurile pentru celelalte pieţe vor fi anunţate ?n cur?nd. Debutul modelul va avea loc la Salonul Auto de la Geneva. Deşi Golf a ajuns la cea de-a şasea generaţie, versiunea cabrio a acestui model este abia la a patra generaţie propriu-zisă. Explicaţia din spatele acestei afirmaţii este că producţia lui VW Golf I Cabrio a fost prelungită pe toată durata de fabricaţie a lui Volkswagen Golf II, după care a fost urmat de Volkswagen Golf III Cabrio. Versiunea Cabrio a lui Volkswagen Golf IV era defapt un Golf III Cabrio restilizat. Odată cu cea de-a cincea generaţie a lui Golf, versiunea decapotabilă a acestui model a fost denumită Eos, dar se pare că nemţii s-au răzg?ndit.
Sursa
Volkswagen aduce la Geneva noul Golf VI Cabrio. Această denumire se ?ntoarce ?n gama constructorului German după o absenţă de 12 ani. Ultimul Golf Cabrio era realizat pe platforma lui Golf III şi prezenta elemente de la Golf IV.
Volkswagen a prezentat astăzi imaginile oficiale ale noului Golf Cabrio. Modelul este bazat pe versiunea cu trei uşi a lui Golf VI şi ar putea deveni ?nlocuitorul lui Eos ?n gamă. ?n cazul ?n care Eos şi Golf Cabrio ar exista ?n paralel, acest lucru ar putea duce la confuzie ?n r?ndul clienţilor şi la canibalizarea v?nzărilor celor două modele - ?n plus, ampatamentul este identic, lungimea diferă cu 30 de milimetri, iar lăţimea diferă cu numai 11 milimetri. Acoperişul soft-top este angrenat electro-hidraulic şi poate fi cobor?t sau montat la loc ?n doar 9.5 secunde. Influenţa versiunii cu trei uşi a lui Golf este mai mult dec?t evidentă, singura diferenţă dintre cele două modele fiind plafonul şi montanţii A, B şi C. Linia montantului A a fost ?nclinată semnificativ ?nspre pasageri pentru a acomoda plafonul decapotabil.
?n ceea ce priveşte gama de motorizări, clienţii pot să aleagă ?ntre şase motorizări otto supraalimentate şi echipate cu injecţie directă, patru motorizări TSI şi două motorizări TDI. Cel mai puţin puternic motor oferit pe Golf Cabrio este un 1.2 Tsi de 105 CP, ?n timp ce motorul cel mai puternic din gamă este comun cu cel al lui Golf GTI şi oferă 210 CP. Golf VI Cabrio este oferit şi ?n două versiuni diesel. Una dintre ele are un motor 1.6 TDI de 105 CP, ?n timp ce versiuea mai puternică beneficiază de aportul unui motor de 2.0 litri şi 140 CP. Versiunea 1.6 TDI poate fi comandată şi cu o transmisie DSG cu şapte trepte.
Versiunea de bază a lui Golf VI Cabrio porneşte de la 23.625 euro cu TVA inclus pe piaţa din Germania. Preţurile pentru celelalte pieţe vor fi anunţate ?n cur?nd. Debutul modelul va avea loc la Salonul Auto de la Geneva. Deşi Golf a ajuns la cea de-a şasea generaţie, versiunea cabrio a acestui model este abia la a patra generaţie propriu-zisă. Explicaţia din spatele acestei afirmaţii este că producţia lui VW Golf I Cabrio a fost prelungită pe toată durata de fabricaţie a lui Volkswagen Golf II, după care a fost urmat de Volkswagen Golf III Cabrio. Versiunea Cabrio a lui Volkswagen Golf IV era defapt un Golf III Cabrio restilizat. Odată cu cea de-a cincea generaţie a lui Golf, versiunea decapotabilă a acestui model a fost denumită Eos, dar se pare că nemţii s-au răzg?ndit.
Sursa
Alfa Romeo MiTo (2011) şi MiTo Quadrifoglio
Versiunea Quadrifoglio Verde a lui Alfa Romeo MiTo va debuta la Salonul Auto de la Geneva alături de un mic "facelift" care afectează doar interiorul şi gama de culori a modelului.
Italienii de la Alfa Romeo vor aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea Quadrifoglio a lui MiTo. Odată cu această versiune, Alfa Romeo aduce facelift-ul lui MiTo, care reprezintă mai mult o actualizare pentru generaţia 2011. Vorbim de culori noi şi de o tapiterie nouă, nefiind operate modificări mecanice la acest model. Versiunea Quadrifoglio a lui MiTo este echipată cu un motor MultiAir de 1.4 litri care oferă 170 CP.
Interiorul lui MiTo Quadrifoglio Verde este echipat cu scaune sport ?mbrăcate ?n Alcantara. La interior, culorile principale sunt verde şi negru, iar aceste detalii pot fi observate pe scaune, pe volan, pe maneta fr?nei de parcare şi pe schimbătorul de viteze. Această versiune a lui MiTo va debuta pe piaţa din Europa ?n luna aprilie. De asemenea, trebuie să menţionăm că m?nerele uşilor au fost modificate, iar oglinzile laterale au fost şi ele redesenate subtil.
Alături de MiTo, standul Alfa Romeo de la Geneva va găzdui două exemplare Giulietta. Unul dintre acestea este ?n versiunea Quadrifoglio Verde şi vopsit ?n nuanţa Rosso Competizione, iar celălaltă prezintă pachetul Sport care include jante de aliaj de 18 inch, scaunle cu tapiţerie semi-piele, elemente din aliaj la interior, Blue&Me cu navigaţie Tom Tom şi altele.
Sursa
Versiunea Quadrifoglio Verde a lui Alfa Romeo MiTo va debuta la Salonul Auto de la Geneva alături de un mic "facelift" care afectează doar interiorul şi gama de culori a modelului.
Italienii de la Alfa Romeo vor aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea Quadrifoglio a lui MiTo. Odată cu această versiune, Alfa Romeo aduce facelift-ul lui MiTo, care reprezintă mai mult o actualizare pentru generaţia 2011. Vorbim de culori noi şi de o tapiterie nouă, nefiind operate modificări mecanice la acest model. Versiunea Quadrifoglio a lui MiTo este echipată cu un motor MultiAir de 1.4 litri care oferă 170 CP.
Interiorul lui MiTo Quadrifoglio Verde este echipat cu scaune sport ?mbrăcate ?n Alcantara. La interior, culorile principale sunt verde şi negru, iar aceste detalii pot fi observate pe scaune, pe volan, pe maneta fr?nei de parcare şi pe schimbătorul de viteze. Această versiune a lui MiTo va debuta pe piaţa din Europa ?n luna aprilie. De asemenea, trebuie să menţionăm că m?nerele uşilor au fost modificate, iar oglinzile laterale au fost şi ele redesenate subtil.
Alături de MiTo, standul Alfa Romeo de la Geneva va găzdui două exemplare Giulietta. Unul dintre acestea este ?n versiunea Quadrifoglio Verde şi vopsit ?n nuanţa Rosso Competizione, iar celălaltă prezintă pachetul Sport care include jante de aliaj de 18 inch, scaunle cu tapiţerie semi-piele, elemente din aliaj la interior, Blue&Me cu navigaţie Tom Tom şi altele.
Sursa
Noul Hyundai i40
Hyundai a publicat primele imagini oficiale cu i40, modelul care se va lua la tr?ntă ?n Europa cu VW Passat şi Opel Insignia. Deocamdată, doar ?n versiune break.
Hyundai a publicat astăzi primele fotografii oficiale ale noului i40 ?n versiune break. At?t i40 CW, c?t şi i40 sedan ?şi vor face apariţia ?n pemieră mondială la Geneva şi se vor bate ?n segmentul mediu cu Volkswagen Passat, Opel Insignia, Citroen C5 sau cu noul Peugeot 508.
Dacă Hyundai a prezentat p?nă astăzi exclusiv o serie de desene realiste cu noul său model, galeria foto alăturată aduce primele imagini reale cu noul model sud-coreean. Noul Hyundai i40 şochează la nivelul designului printr-o serie de linii fluide extrem de diferite de cele ale vechiului Sonata şi care preiau parţial ideea estetică promovată ?n premieră prin SUV-ul compact ix35.
Conform primelor informaţii, noul i40 va dispune ?n momentul lansării de patru motoare, două pe benzină (1.6 GDI de 135 CP şi 2.0 GDI de 177 CP) şi două diesel (1.7 litri 115 CP/260 Nm şi 1.7 litri 136 CP/325 Nm). Cele două versiuni mai puternice diesel şi pe benzină pot fi cuplate at?t la cutia manuală standard cu şase trepte, c?t şi la una automată cu şase rapoarte. Foarte interesant este faptul că Hyundai se va putea lăuda cu motorul cu cele mai mici emisii de CO2 din clasa sa, versiunea diesel de 115 CP echipată cu un sistem Stop&Start reuşind să coboare ştacheta p?nă la 113 grame/km şi p?nă la un consum mediu mixt de 4.3 litri/100 km.
Sursa
Hyundai a publicat primele imagini oficiale cu i40, modelul care se va lua la tr?ntă ?n Europa cu VW Passat şi Opel Insignia. Deocamdată, doar ?n versiune break.
Hyundai a publicat astăzi primele fotografii oficiale ale noului i40 ?n versiune break. At?t i40 CW, c?t şi i40 sedan ?şi vor face apariţia ?n pemieră mondială la Geneva şi se vor bate ?n segmentul mediu cu Volkswagen Passat, Opel Insignia, Citroen C5 sau cu noul Peugeot 508.
Dacă Hyundai a prezentat p?nă astăzi exclusiv o serie de desene realiste cu noul său model, galeria foto alăturată aduce primele imagini reale cu noul model sud-coreean. Noul Hyundai i40 şochează la nivelul designului printr-o serie de linii fluide extrem de diferite de cele ale vechiului Sonata şi care preiau parţial ideea estetică promovată ?n premieră prin SUV-ul compact ix35.
Conform primelor informaţii, noul i40 va dispune ?n momentul lansării de patru motoare, două pe benzină (1.6 GDI de 135 CP şi 2.0 GDI de 177 CP) şi două diesel (1.7 litri 115 CP/260 Nm şi 1.7 litri 136 CP/325 Nm). Cele două versiuni mai puternice diesel şi pe benzină pot fi cuplate at?t la cutia manuală standard cu şase trepte, c?t şi la una automată cu şase rapoarte. Foarte interesant este faptul că Hyundai se va putea lăuda cu motorul cu cele mai mici emisii de CO2 din clasa sa, versiunea diesel de 115 CP echipată cu un sistem Stop&Start reuşind să coboare ştacheta p?nă la 113 grame/km şi p?nă la un consum mediu mixt de 4.3 litri/100 km.
Sursa
Jaguar XKR-S - motor V8 de 550 CP
Jaguar a anunţat cel mai puternic model de serie produs vreodată, noul XKR-S, ce-şi va celebra premiera la Salonul Auto de la Geneva. Motorul său V8 de 550 CP şi 680 Nm are emisii de sub 300 g CO2/km, fiind lider ?n clasa sa.
După ce anul trecut, tot la Geneva, Jaguar a prezentat cel mai rapid XK - XKR Coupe cu 510 CP - anul acesta producătorul britanic revine şi se autodepăşeşte.
Av?nd sub capotă un motor supercharged V8 de 5.0 litri, suspensie modificată şi un nou design mai aerodinamic, noul XKR-S este expresia supremă a Jaguar pentru lux şi performanţă.
Motorul noului Jaguar XKR-S produce 550 CP şi 680 Nm, suficient pentru a atinge o viteză maximă de 300 km/h. Acceleraţia de la 0-100 km/h se realizează ?n 4,2 secunde.
XKR-S nu este doar cel mai rapid Jaguar construit vreodată, ci este şi cel mai agil, cu timp de răspuns foarte bun şi concentrat pe şofer. Mai mult, noul Jaguar XKR-S este singurul model din clasa sa ce emite mai puţin de 300 grame CO2/km.
Detaliile tehnice complet vor fi dezvăluite ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, unde noul Jaguar XKR-S ?şi va celebra premiera mondială (3-13 martie 2011).
Sursa
Jaguar a anunţat cel mai puternic model de serie produs vreodată, noul XKR-S, ce-şi va celebra premiera la Salonul Auto de la Geneva. Motorul său V8 de 550 CP şi 680 Nm are emisii de sub 300 g CO2/km, fiind lider ?n clasa sa.
După ce anul trecut, tot la Geneva, Jaguar a prezentat cel mai rapid XK - XKR Coupe cu 510 CP - anul acesta producătorul britanic revine şi se autodepăşeşte.
Av?nd sub capotă un motor supercharged V8 de 5.0 litri, suspensie modificată şi un nou design mai aerodinamic, noul XKR-S este expresia supremă a Jaguar pentru lux şi performanţă.
Motorul noului Jaguar XKR-S produce 550 CP şi 680 Nm, suficient pentru a atinge o viteză maximă de 300 km/h. Acceleraţia de la 0-100 km/h se realizează ?n 4,2 secunde.
XKR-S nu este doar cel mai rapid Jaguar construit vreodată, ci este şi cel mai agil, cu timp de răspuns foarte bun şi concentrat pe şofer. Mai mult, noul Jaguar XKR-S este singurul model din clasa sa ce emite mai puţin de 300 grame CO2/km.
Detaliile tehnice complet vor fi dezvăluite ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, unde noul Jaguar XKR-S ?şi va celebra premiera mondială (3-13 martie 2011).
Sursa
Honda Civic GT - costă 20.435euro ?n Rom?nia
Importatorul Honda ?n ţara noastră a anunţat că oferă două versiuni noi ale lui Civic ?ncep?nd cu această lună. Acestea sunt Civic GT şi Civic Confort. Ambele versiuni reprezintă niveluri de echipare mai speciale, nefiind vorba de modificări mecanice.
Clienţii şi pasionaţii de Honda din Rom?nia au la dispoziţie acum două niveluri de echipare noi pentru Civic. Astfel, există acum un nou model entry-level, intitulat Comfort, precum şi un nou v?rf de gamă, intitulat GT. ?n ciuda denumirii, modelul Civic GT este reprezentat de o caroserie cu cinci uşi, nu de hatchback-ul cu trei uşi. Civic GT beneficiază de o tapiţerie din piele şi Alcantara, ornamente exterioare cormate, grilă faţă sport, jante de aliaj Dark Crome pe 17 şi alte dotări specifice segmentului premium.
Cu toate acestea, modelul nu renunţă la spiritul practic, beneficiind ?n continuare de sistemul "Magic Seats" care permite rabatarea banchetei din spate 60/40 sau plierea completă a acesteia pentru a facilita transportul obiectelor agabaritice ?n zona locurilor din spate. Versiunea 1.4 Comfort MT a lui Civic porneşte de la 17.955 de euro cu TVA inclus ?n Rom?nia.
Sursa
Importatorul Honda ?n ţara noastră a anunţat că oferă două versiuni noi ale lui Civic ?ncep?nd cu această lună. Acestea sunt Civic GT şi Civic Confort. Ambele versiuni reprezintă niveluri de echipare mai speciale, nefiind vorba de modificări mecanice.
Clienţii şi pasionaţii de Honda din Rom?nia au la dispoziţie acum două niveluri de echipare noi pentru Civic. Astfel, există acum un nou model entry-level, intitulat Comfort, precum şi un nou v?rf de gamă, intitulat GT. ?n ciuda denumirii, modelul Civic GT este reprezentat de o caroserie cu cinci uşi, nu de hatchback-ul cu trei uşi. Civic GT beneficiază de o tapiţerie din piele şi Alcantara, ornamente exterioare cormate, grilă faţă sport, jante de aliaj Dark Crome pe 17 şi alte dotări specifice segmentului premium.
Cu toate acestea, modelul nu renunţă la spiritul practic, beneficiind ?n continuare de sistemul "Magic Seats" care permite rabatarea banchetei din spate 60/40 sau plierea completă a acesteia pentru a facilita transportul obiectelor agabaritice ?n zona locurilor din spate. Versiunea 1.4 Comfort MT a lui Civic porneşte de la 17.955 de euro cu TVA inclus ?n Rom?nia.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori