Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Feb 07, 2011 10:28 pm

Peugeot 308 - facelift

Peugeot a prezentat primele imagini ale lui 308 facelift. Modificările estetice au fost aplicate asupra ?ntregii game de modele: hatchback, CC şi break.

Francezii de la Peugeot au operat un facelift ?n gama 308. Noul aspect al gamei 308 va fi dezvăluit la Salonul Auto de la Geneva, dar primele imagini ale modelelor din gamă au fost deja dezvăluite de marca franceză. At?t versiunea hatchback a lui 308, c?t şi versiunile SW şi CC au fost afectate de facelift ?n acelaşi mod. Mai precis, francezii au renunţat la celebrul "z?mbet" care a debutat ?n urmă cu c?ţiva ani pe modelul 407 şi l-au ?nlocuit cu o parte frontală inspirată din aspectul conceptului 5 By Peugeot şi a celui mai nou model din gamă, 508.

Peugeot 308 a primit un set de lumini de poziţie de zi cu LED-uri, o grilă faţă schimbată complet, blocuri optice noi, o capotă modificată şi o bară faţă redesenată. Rezultatul este o reducere de 25 de kilograme a părţii frontale. Posteriorul nu a primit nicio modificare, ceea ce reprezintă o uşoară dezamăgire ?n comparaţie cu aspectul proaspăt al părţii frontale care va acompania noua gamă. Cei de la Peugeot spun că aerodinamica modelului a fost ?mbunătăţită graţie acestor modificări.

Peugeot a creat şi o versiune ecologică a lui 308, care beneficiază de sistemul microhibrid e-HDi. Această versiune este echipată cu un motor 1.6 HDi de 110 CP, sistem stop-start şi un sistem de regenerare a bateriei. Emisiile de CO2 ale modelului sunt acum de 98 de grame per kilometru, iar acesta vine ?n standard cu anvelope cu rezistenţă la rulare redusă. Toate versiunile vin ?n standard cu aer condiţionat, ESP şi geamuri electrice.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Feb 08, 2011 11:53 am

SsangYong SUT 1 Concept - se lanseaza la Geneva

SsangYong a anunţat că va prezenta un nou concept bazat pe popularul Actyon la Salonul Auto de la Geneva, ?n martie, denumit SUT 1.
Cu un design modern şi un motor turbo diesel de 2.0 litri şi 155 CP, noul model va fi lansat pe piaţă ?n 2012.

Păstr?nd caracteristicile esenţiale ale unui pick-up tradiţional, conceptul Sports Utility Truck (SUT) 1 se prezintă cu un design exterior contemporan, ce reflectă stilul aşteptat de la o camionetă sportivă din zilele noastre.

Conceptul SUT 1 este similar ?n dimensiuni cu Actyon Sports - 4.985 mm lungime x 1.910 mm lăţime x 1.755mm ?nălţime, cu un ampatament generos de peste 3 metri (3.060 mm). Sub capotă se află un nou motor turbo diesel de 2.0 litri ce dezvoltă o putere de 155 CP şi un cuplu maxim de 360 Nm, respect?nd totodată şi normele de poluare EU5. Cuplul este livrat pe o largă plajă de turaţii, ?ntre 1.500 şi 2.800 rpm, vehiculul oferind acceleraţii fără efort.

C?nd va fi lansat pe pieţele europene, ?n 2012, noul model SsangYong va fi oferit cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte sau cu una automată, cu tracţiune pe faţă sau tracţiune integrală.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Feb 08, 2011 8:26 pm

Opel Ampera - se lanseaza la Geneva

Opel a publicat prima fotografie oficială cu versiunea de serie a lui Ampera. Modelul electric/hibrid cu autonomie extinsă va fi prezentat ?n premieră mondială la Geneva.

Versiunea de serie a modelului Opel Ampera, fratele european al lui Chevrolet Volt, va fi prezentată ?n premieră mondială de constructorul german ?n cadrul propriului stand de la Salonul Auto de la Geneva. Modelul cu propulsie electrică care poate deveni un hibrid ?n configuraţie serie atunci c?nd bateria este descărcată şi intră ?n funcţiune şi motorul termic va fi prezentat pentru prima dată ?n configuraţia finală, anterioarele două ediţii ale Salonului din Geneva fiind dedicate unor variante de pre-producţie ale modelului german.

Pentru că modelul este clasificat ca fiind un vehicul electric/hibrid, Ampera nu plăteşte taxă de poluare, ?n ciuda faptului că este echipat cu un motor pe benzină care susţine sistemul de propulsie. Bateria modelului se poate ?ncărca ?n doar patru ore, iar rularea ?n modul 100% electric poate să aibă loc pe o distanţă cuprinsă ?ntre 40 şi 80 de kilometri, ceea ce ?nseamnă mai mult dec?t distanţa medie parcursă de navetiştii din Europa.

CUM FUNCŢIONEAZĂ?
Numeroase studii independente, dar şi cercetări ale constructorilor de automobile care dezvoltă vehicule electrice, au arătat faptul că 80% dintre europeni conduc mai puţin de 60 de kilometri pe zi. Dat fiind acest fapt, autonomia electrică anunţată de Opel pentru Ampera ?n condiţii normale de utilizare ar trebui să fie mai mult dec?t suficientă pentru cei 80% din Europeni. Dacă faceţi parte din cei 20% care conduc mai mult de 60 de kilometri pe zi, nu-i nicio problemă: motorul cu ardere internă funcţionează pe post de generator după terminarea bateriei şi creşte autonomia p?nă la 500 de kilometri. Odată parcurşi 580 de kilometri, modelul nu se opreşte pur şi simplu, deoarece se presupune că şoferul a fr?nat cel puţin odată pe drum, lucru care a ?ncărcat acumulatorii cu energie electrică şi a prelungit autonomia.

Bateria lui Opel Ampera se poate ?ncărca de la o priză standard de curent alternativ de 230V ?n doar patru ore, spun oficialii mărcii. Aşadar, vehiculul ar putea fi ?ncărcat chiar şi la serviciu, ?n cazul ?n care nu există posibilitatea ?ncărcării la domiciliu. ?n anii ce vor urma, există posibilitatea ca spaţiile comerciale să ofere facilităţi de ?ncărcare pentru vehiculele electrice, după modelul celor din Statele Unite ale Americii.

PERFORMANŢE
Conform comunicatului oficial Opel care ?nsoţeşte prima fotografie oficială a modelului german, Ampera va putea atinge o viteză maximă de 161 de kilometri pe oră, ?n timp ce acceleraţia 0-100 km/h este de 9 secunde.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Feb 12, 2011 4:21 pm

Hyundai i10 - facelift

După ce a ?ncheiat anul 2010 pe podiumul celor mai bine v?ndute modele ale clasei A, Hyundai i10 propune acum publicului o nouă versiune, facelift. Noul model este disponibil ?n Rom?nia la preţuri ?ncep?nd de la 7.050 euro plus TVA.

Prevăzut cu motorizarea 1.1 litri benzină, noul Hyundai i10 facelift oferă 69 CP, respect?nd normele de poluare Euro 5. Toate versiunile de echipare ale noului Hyundai i10 includ dotări standard precum ABS, aer condiţionat şi ?nchidere centralizată.

Noul model Hyundai i10 pune la dispoziţia clienţilor săi un pachet extrem de avantajos, care include 5 ani garanţie transferabilă, ?n limita a 100.000 kilometri şi 3 ani asistenţă rutieră gratuită.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Feb 12, 2011 4:28 pm

Chevrolet Camaro ZL1

Chevrolet Camaro ZL1 a debutat astăzi la Salonul Auto de la Chicago. Este cel mai performant Camaro şi cel mai avansat tehnologic model din clasa sa. Noul ZL1, cu motor de 6,2 litri turbo ce dezvoltă 550 CP, va fi lansat pe piaţă la ?nceputul lui 2012.

Av?nd sub capotă un motor V8 supercharged ce produce 410 kW/550 CP şi 677 Nm, ZL1 va fi cel mai rapid Camaro oferit vreodată de Chevrolet. Dar pe l?ngă putere, Camaro ZL1 include şi tehnologii avansate, un şasiu şi suspensii modificate ce-l ajută să aibă performanţe echilibrate ?n orice condiţii. Dezvoltarea riguroasă a lui Camaro ZL1 continuă şi capabilităţile maşinii vor fi dezvăluite oficial mai t?rziu ?n acest an, după ?ncheierea perioadei de teste.

ZL1 face referire la motorul de curse din aluminiu cu acelaşi nume, ce a fost dezvoltat la sf?rşitul anilor 60 şi instalat pe c?teva modele de serie Camaro din 1969. Doar 69 unităţi au fost construite cu acest motor, dar au reuşit să obţinut un statut mistic printre entuziaşti. Noul Camaro ZL1 este un pas uriaş ?nainte pentru gama sa, aduc?nd un nou nivel de performanţă ?n acest segment.

Chevrolet Camaro ZL1 a fost prezentat ?n premieră astăzi la Salonul Auto de la Chicago (10-20 februarie 2011), urm?nd a fi lansat pe piaţă la ?nceputul anului 2012.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Feb 12, 2011 4:36 pm

Noul Kia Rio - debutează ?n premieră la Geneva

Kia a prezentat primele imagini oficiale ale noii generaţii a modelului de oraş Rio ce dezvăluie un design puternic şi ?ndrăzneţ, marc?nd "the next big step" ?n revoluţia de design din cadrul companiei. Noul Rio va debuta la Salonul de la Geneva.

Kia a dezvăluit astăzi primele fotografii cu noua generaţie Rio, ce va fi prezentată oficial la Salonul Auto de la Geneva, alături de noua Picanto.

Noua generaţie Kia Rio are un ampatament mai mare cu 70 mm (2570 mm) şi promite un conform mai bun pentru pasagerii săi, precum şi o capacitate de ?ncărcare mai mare, p?nă la 292 litri. Modificările dimensiunilor exterioare includ: +55 mm lungime, -15 mm ?nălţime şi +25 mm lăţime.

?n interior, noul model va oferi un nivel mai ?nalt de calitate, asociat p?nă acum modelelor din clasele superioare, precum şi o variată gamă de dotări.

Modelul de clasă B al Kia va fi oferit clienţilor cu o gamă extensivă de motoare eficiente pe benzină şi diesel. ?n funcţie de piaţă, aceasta va include unitatea diesel de 1,1 litri cu 70 CP şi emisii de doar 85 grame CO2/km. Noul motor pe benzină 1.2 litri turbo cu injecţie directă (GDI) va fi disponibil din 2012.

Noua Kia Rio va ajunge pe piaţă ?n septembrie ca hatchback cu 5 uşi, urm?nd ca din 2012 să fie disponibilă şi versiunea cu 3 uşi. Preţurile şi alte detalii vor fi anunţate ?n apropierea datei de lansare pe piaţă.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Feb 12, 2011 4:44 pm

Noul Chevrolet Aveo - in premieră europeana la Geneva

Ca şi la Salonul Auto de la Paris, Chevrolet are o mulţime de noutăţi şi pentru Geneva, printre care şi debutul european al noului Aveo sedan cu patru uşi. Pe l?ngă designul exterior modificat, noul Aveo vine pe piaţă şi cu noutăţi tehnologice.

Modelul Chevrolet Aveo sedan a fost lansat la Salonul Auto de la Detroit din SUA, ?n ianuarie (pe aceasta piaţă autovehiculul va fi v?ndut cu denumirea Sonic) şi are multe dintre noile şi curajoasele elemente de design ale variantei hatchback. Totuşi, ?n timp ce varianta hatchback va atrage probabil cumpărătorii mai tineri, Chevrolet estimează că designul mai matur al variantei sedan va atrage un tip diferit de cumpărători, ?n special cei cu familie.

Interiorul nu este doar spaţios, ci şi caracterizat prin elemente de design moderne, de exemplu, panoul de instrumente inspirat de designul motocicletelor. Consola centrală are o lumină de fundal modernă de culoare albastră, ?n timp ce toată partea din faţă a habitaclului este dominată de bordul arcuit. Clienţii noului Aveo vor aprecia calitatea materialelor utilizate la interior, precum şi spaţiile de stocare multiple din consola centrala şi sistemul audio modern cu conexiune USB şi aux-in şi cu funcţie Bluetooth.

Toate modelele sunt prevăzute cu suspensie faţă McPherson. Servodirecţia electronică (EPS), controlul electronic al stabilităţii (ESC) şi fr?nele ABS sunt dotări standard.

Gama de motoare pe benzină include două unităţi de 1,2 litri (de 70 CP şi 86 CP), una de 1,4 litri (100 CP) şi una de 1,6 litri (115 CP). Pentru prima dată, Aveo va fi disponibil cu două versiuni ale motorului diesel de 1,3 litri (de 75 CP şi 95 CP), prevăzute cu tehnologie Start/Stop.

Prima transmisie automată cu 6 trepte de viteza folosită de Chevrolet ?ntr-un autovehicul de mici dimensiuni va fi oferită opţional pentru Aveo 1.4 şi 1.6, pe majoritatea pieţelor; transmisiile manuale sunt cu 5 sau 6 trepte de viteză, ?n funcţie de motorul ales.

După ce-şi va celebra premiera europeană ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva (3-13 martie), noul Chevrolet Aveo sedan va fi lansat pe piaţă din vara anului 2011.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Feb 20, 2011 5:55 pm

Dacia MPV - va fi lansat ?n 2012 la un preţ de 13.000euro

Monovolumul Dacia va fi produs ?n Maroc ?n două variante, una de familie (MPV) şi una utilitară şi va fi lansat ?n 2012 la un preţ ?ncep?nd cu 13.000 de euro.

Monovolumul Dacia, la fel de spaţios ca Renault Grand Scenic, va costa c?t un Modus. MPV-ul Dacia va costa de la 13.000 de euro ?n versiunea pe benzină şi 15.000 euro ?n cazul celei diesel, cu circa 2.000 de euro mai mult dec?t break-ul MCV ?n versiunea cu şapte locuri.

Noul model Dacia va fi dotat ?n cazul versiunii diesel cu motor 1,5 dCi, de 90 şi 105 cai putere. ?n cazul versiunii pe benzină, va fi folosit probabil motorul 1,2 TCE de 100 CP, se arată ?n articol.

Dacia MPV va avea o lungime de aproximativ 4,5 metri, un format comparabil cu cel al Renault Grand Scenic, iar habitaclul va putea transporta p?nă la şapte adulţi. Modularitatea va fi similară cu cea a breakului MCV, care dispune de banchete rabatabile. Astfel, va exista şi versiunea cu trei r?nduri de locuri.

Versiunea utilitară a MPV-ului Dacia (cod K67) va avea uşi laterale culisante şi uşile din spate asimetrice, asemănătoare cu cele ale lui Logan MCV.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Feb 20, 2011 6:01 pm

Lancia Thema - bazat pe noul Chrysler 300C, se lansează la Geneva

Lancia va lansa la Salonul Auto de la Geneva propria sa versiune de Chrysler 300C, ce va primi numele Lancia Thema. Noul sedan Lancia va fi construit alături de Chrysler 300C la uzina din Canada şi va fi lansat pe piaţă la sf?rşitul anului 2011.

a v?nzare din octombrie la toţi dealerii europeni, noua Lancia Thema este disponibilă ?n două versiuni de echipare - Gold şi Platinum - şi trei motoare: benzină 3,6 litri V6 de 292 CP cu transmisie automată cu 8 trepte şi diesel 3,0 V6 de 190 sau 224 CP, ambele cu transmisie automată cu 5 trepte.

Noua Lancia Thema prezintă sistemul infotainment Uconnect ce include navigaţie prin satelit, ecran tactil de 8,4? şi conectivitate cu periferice. Pe versiunea Platinum, Lancia Thema are navigaţie prin satelit Garmin plus un sistem audio premium cu 9 difuzoare şi subwoofer de 500 W.

Noul v?rf al gamei Lancia oferă peste 70 de sisteme de siguranţă pasive şi active, inclusiv Keyless Enter-N-Go, ESC, Active Pedestrian Protection, Adaptive Cruise Control (ACC), Forward Collision Warning (FCS), Blind Spot Detection, Cross Path Detection, Parkview Rear Back-Up Camera, faruri inteligente, etc.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Feb 20, 2011 6:07 pm

Lancia Ypsilon - noua generaţie

Odată cu a 25-a aniversare a legendarului Ypsilon, Lancia va lansa la Salonul Auto de la Geneva noua generaţie Ypsilon ce va fi pus ?n v?nzare din luna iunie. Lancia Ypsilon va fi disponibilă cu 3 motoare inclusiv cel de 0,9 litri TwinAir de 85 CP.

Ajuns la a patra generaţie - cu peste 1,5 milioane de unităţi ?n circulaţie - Lancia Ypsilon este un mix de tehnologie, putere şi lux ?n doar 3,84 metri lungime şi pentru prima oară, este propus ?n versiune cu 5 uşi pentru o mai multă uşurinţă ?n utilizare şi confort.

Sinteză perfectă a stilului sofisticat şi substanţei, noul Ypsilon confirmă personalitatea de bază a versiunii precedente printr-un caracter distinctiv ce seduce prin aspectul plăcut şi elegant, tehnologie de ultimă generaţie aplicată motoarelor ce nu doar reduce consumul de carburant şi emisiile graţie tehnologiilor TwinAir, MultiJet II şi Start&Stop - dar oferă şi o atmosferă plăcută la bord datorită unor facilităţi unice ?n segmentul său, precum sistemele ?Blue&Me - TomTom LIVE? şi ?Smart fuel?, pe l?ngă inovativele Magic Parking2, farurile cu Xenon şi stopuri cu LED-uri.

Noua generaţie Lancia Ypsilon va fi lansată pe piaţă cu 3 motoare, 17 modalităţi de personalizare, din care 4 sunt cu 2 tonuri, şi 3 versiuni de echipare (Silver, Gold şi Platinum).

Gama de motorizări cuprinde 2 unităţi pe benzină: 1,2 8V 69 CP şi 0,9 TwinAir de 85 CP, cel din urmă cu transmisie semi-automată, şi una turbodiesel: 1.3 MultiJet II de 95 CP. Pe unele pieţe va fi disponibilă şi o versiune a motorului 1.2 8V cu alimentare duală, benzină şi GPL.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator