Noutati Auto
Volkswagen Touareg R-Line
Volkswagen propune publicului pachetul estetic R-Line pentru SUV-ul Touareg. Kitul oferă un look mai agresiv modelului din Wolfsburg.
Volkswagen a dezvăluit astăzi primele imagini şi informaţii ale pachetului R-Line, disponibil pentru actuala generaţie Touareg. Ca de obicei, pachetul aduce cu sine o serie de accesorii estetice, menite să sporească agresivitatea SUV-ului din Wolfsburg.
Designerii au ales să instaleze două spoilere modificate, cel posterior fiind echipat şi cu un deflector care ?nglobează două evacuări cromate. Nu puteau lipsi pragurile laterale, eleronul posterior, montat pe hayon, şi nici elementele cromate. Pachetul poate include şi jante de 20 de inch, din aliaj, suspensii sportive, un volan sport cu inserţii negre, pedale din aluminiu şi elemente decorative din acelaşi material.
Cei care optează pentru R-Line Plus, v?rful pachetului estetic, primesc ?n plus, pe l?ngă cele enumerate mai sus, şi un set de scaune sport, ?mbrăcate ?n două nuanţe de piele.
Accesoriile R-Line sunt disponibile pentru toată gama Touareg, chiar şi pentru versiunea hibridă. Preţul pachetului estetic, pe piaţa din Germania, este cuprins ?ntre 1840 şi 2200euro.
Sursa
Volkswagen propune publicului pachetul estetic R-Line pentru SUV-ul Touareg. Kitul oferă un look mai agresiv modelului din Wolfsburg.
Volkswagen a dezvăluit astăzi primele imagini şi informaţii ale pachetului R-Line, disponibil pentru actuala generaţie Touareg. Ca de obicei, pachetul aduce cu sine o serie de accesorii estetice, menite să sporească agresivitatea SUV-ului din Wolfsburg.
Designerii au ales să instaleze două spoilere modificate, cel posterior fiind echipat şi cu un deflector care ?nglobează două evacuări cromate. Nu puteau lipsi pragurile laterale, eleronul posterior, montat pe hayon, şi nici elementele cromate. Pachetul poate include şi jante de 20 de inch, din aliaj, suspensii sportive, un volan sport cu inserţii negre, pedale din aluminiu şi elemente decorative din acelaşi material.
Cei care optează pentru R-Line Plus, v?rful pachetului estetic, primesc ?n plus, pe l?ngă cele enumerate mai sus, şi un set de scaune sport, ?mbrăcate ?n două nuanţe de piele.
Accesoriile R-Line sunt disponibile pentru toată gama Touareg, chiar şi pentru versiunea hibridă. Preţul pachetului estetic, pe piaţa din Germania, este cuprins ?ntre 1840 şi 2200euro.
Sursa
Mercedes-Benz C 63 AMG - facelift
Mercedes-Benz C 63 AMG este acum mai atractiv ca niciodată: cu un design modificat, v?rful Clasei C este completat de numeroase ?mbunătăţiri tehnologice ce conduc la oferirea unei plăceri şi mai mari a condusului, la un consum de carburant mai mic.
Inspirat de SL 63 AMG, noul Mercedes-Benz C 63 AMG a primit ?o faţă? mai agresivă, o capotă din aluminiu, grila radiatorului cu o singură linie orizontală, noi faruri cu semnalizatoare şi lumini de zi cu LED-uri. ?n spate se remarcă spoilerul cu un nou design, ce integrează şi un difuzor negru, blocurile optice au fost revizuite iar jantele din aluminiu sunt de 18? cu pneuri late 235/40 R18 echipează roţile din faţă şi 255/35 R18 pe cele din spate.
Interiorul a primit o nouă planşă de bord, panoul de instrumente a fost upgradat, şi au fost integrate decoraţiuni din aluminiu şi accente de carbon.
Sub capotă, noul C 63 AMG continuă a aibă acelaşi propulsor V8 de 6,3 litri cu aspiraţie normală ce dezvoltă 336 kW / 457 CP şi 600 Nm. Transmisia este asigurată de o cutie SpeedShift MCT cu 7 trepte ce-i permite sedanului să accelereze p?nă la 100 km/h ?n 4,5 secunde (4,6 secunde pentru versiunea Estate), iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. Modul ?Controlled Efficiency? alături de noul sistem de direcţie asistat electric ajută la reducerea consumului de carburant cu aproximativ 10%, p?nă la 12.0 litri/100 km (12,3 litri/100 km pentru Estate).
Puterea motorului V8 poate fi crescută la 358 kW / 487 CP prin pachetul opţional AMG Performance. Astfel, acceleraţia de la 0-100 km/h se realizează ?n 4,4 secunde (4,5 secunde pentru Estate).
Agilitatea, aderenţa şi confortul au fost ?mbunătăţite datorită numeroaselor optimizări ale suspensiei sport AMG. Noi sistem de asistenţă şi noua generaţie de telemetrie cu acces la internet măresc at?t siguranţa c?t şi confortul la bordul noului Mercedes-Benz C 63 AMG.
Disponibil pe piaţă ?n iulie 2011, noul Mercedes-Benz C 63 AMG este disponibil ?n versiune Sedan şi Estate ?ncep?nd cu 71.340 Euro (valabil ?n Germania, cu TVA de 19% inclus pentru C 63 AMG Sedan / 73.899 Euro pentru Estate ). Pachetul AMG Performance costă 7.116 Euro (6.461 Euro pentru Estate).
Sursa
Mercedes-Benz C 63 AMG este acum mai atractiv ca niciodată: cu un design modificat, v?rful Clasei C este completat de numeroase ?mbunătăţiri tehnologice ce conduc la oferirea unei plăceri şi mai mari a condusului, la un consum de carburant mai mic.
Inspirat de SL 63 AMG, noul Mercedes-Benz C 63 AMG a primit ?o faţă? mai agresivă, o capotă din aluminiu, grila radiatorului cu o singură linie orizontală, noi faruri cu semnalizatoare şi lumini de zi cu LED-uri. ?n spate se remarcă spoilerul cu un nou design, ce integrează şi un difuzor negru, blocurile optice au fost revizuite iar jantele din aluminiu sunt de 18? cu pneuri late 235/40 R18 echipează roţile din faţă şi 255/35 R18 pe cele din spate.
Interiorul a primit o nouă planşă de bord, panoul de instrumente a fost upgradat, şi au fost integrate decoraţiuni din aluminiu şi accente de carbon.
Sub capotă, noul C 63 AMG continuă a aibă acelaşi propulsor V8 de 6,3 litri cu aspiraţie normală ce dezvoltă 336 kW / 457 CP şi 600 Nm. Transmisia este asigurată de o cutie SpeedShift MCT cu 7 trepte ce-i permite sedanului să accelereze p?nă la 100 km/h ?n 4,5 secunde (4,6 secunde pentru versiunea Estate), iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. Modul ?Controlled Efficiency? alături de noul sistem de direcţie asistat electric ajută la reducerea consumului de carburant cu aproximativ 10%, p?nă la 12.0 litri/100 km (12,3 litri/100 km pentru Estate).
Puterea motorului V8 poate fi crescută la 358 kW / 487 CP prin pachetul opţional AMG Performance. Astfel, acceleraţia de la 0-100 km/h se realizează ?n 4,4 secunde (4,5 secunde pentru Estate).
Agilitatea, aderenţa şi confortul au fost ?mbunătăţite datorită numeroaselor optimizări ale suspensiei sport AMG. Noi sistem de asistenţă şi noua generaţie de telemetrie cu acces la internet măresc at?t siguranţa c?t şi confortul la bordul noului Mercedes-Benz C 63 AMG.
Disponibil pe piaţă ?n iulie 2011, noul Mercedes-Benz C 63 AMG este disponibil ?n versiune Sedan şi Estate ?ncep?nd cu 71.340 Euro (valabil ?n Germania, cu TVA de 19% inclus pentru C 63 AMG Sedan / 73.899 Euro pentru Estate ). Pachetul AMG Performance costă 7.116 Euro (6.461 Euro pentru Estate).
Sursa
BMW Seria 1 M Coupe - costa 53.568euro ?n Rom?nia
Gama de modele M a BMW se extinde ?ncă o dată pentru a atrage un nou public-ţintă, mai t?năr. Noul BMW Seria 1 M Coupe va debuta pe piaţa din Rom?nia pe 26 martie, dar deja disponibil pentru comenzi.
La BMW Seria 1 M Coupe, tehnologia unui automobil superperformant este combinată cu agilitatea unui model compact, totul av?nd ca scop crearea unei dimensiuni complet noi a plăcerii condusului ?n stil sportiv. Filozofia BMW M este transpusă, ?n premieră, ?ntr-un automobil din acest segment: performanţă demnă de motorsport disponibilă ?ntr-un automobil pentru uz cotidian.
BMW Seria 1 M Coupe ?ntruchipează sentimentul inconfundabil M ?ntr-o manieră extrem de concentrată. Motorul cu şase cilindri dispuşi ?n linie, cu tehnologia M TwinPower Turbo şi injecţie directă, dezvoltă o putere maximă de 250 kW/340 CP. Curba de putere este orientată spre turaţii ridicate (puterea maximă este atinsă la 5980 rpm), ?n stilul specific pentru modelele BMW M, ?n timp ce cuplul maxim este oferit ?ntre 1500 şi 4500 rpm, pentru un răspuns fulgerător ?n orice condiţii.
Prin tehnologia şasiului derivată din motorsport, raportul masă-putere redus la 4,4 kilograme per CP şi componentele optimizate aerodinamic, automobilul garantează transformarea puterii superioare de propulsie ?ntr-o dinamică emoţionantă. BMW Seria 1 M Coupe accelerează ?n 4,9 secunde de la 0 la 100 km/h şi atinge 200 km/h după 17,3 secunde. Şi ?n ceea ce priveşte eficienţa, modelul atinge niveluri remarcabile pentru categoria sa de performanţă. Consumul mediu de combustibil ?n ciclul EU este de 9,6 litri per 100 kilometri, ?n timp ce emisiile CO2 au un nivel de 224 grame per kilometru.
Sportivitatea remarcabilă de care dispune BMW Seria 1 M Coupe este evidenţiată la exterior de aspectul atletic pe care ?l propune designul caroseriei. La interior, materialele de ?naltă calitate şi cockpitul, specific unui model M, creează ambianţa unei maşini sport premium. Este un automobil cu patru locuri care reproduce filozofia M şi la interior: capabil să facă faţă provocărilor pe circuit şi suficient de versatil pentru utilizarea confortabilă ?n traficul cotidian. De asemenea, preferinţele individuale ?n materie de confort, siguranţă şi infotainment pot fi ?ndeplinite printr-o selecţie extinsă de echipamente care sunt disponibile şi pentru BMW Seria 1 Coupe, inclusiv programul BMW ConnectedDrive.
Sursa
Gama de modele M a BMW se extinde ?ncă o dată pentru a atrage un nou public-ţintă, mai t?năr. Noul BMW Seria 1 M Coupe va debuta pe piaţa din Rom?nia pe 26 martie, dar deja disponibil pentru comenzi.
La BMW Seria 1 M Coupe, tehnologia unui automobil superperformant este combinată cu agilitatea unui model compact, totul av?nd ca scop crearea unei dimensiuni complet noi a plăcerii condusului ?n stil sportiv. Filozofia BMW M este transpusă, ?n premieră, ?ntr-un automobil din acest segment: performanţă demnă de motorsport disponibilă ?ntr-un automobil pentru uz cotidian.
BMW Seria 1 M Coupe ?ntruchipează sentimentul inconfundabil M ?ntr-o manieră extrem de concentrată. Motorul cu şase cilindri dispuşi ?n linie, cu tehnologia M TwinPower Turbo şi injecţie directă, dezvoltă o putere maximă de 250 kW/340 CP. Curba de putere este orientată spre turaţii ridicate (puterea maximă este atinsă la 5980 rpm), ?n stilul specific pentru modelele BMW M, ?n timp ce cuplul maxim este oferit ?ntre 1500 şi 4500 rpm, pentru un răspuns fulgerător ?n orice condiţii.
Prin tehnologia şasiului derivată din motorsport, raportul masă-putere redus la 4,4 kilograme per CP şi componentele optimizate aerodinamic, automobilul garantează transformarea puterii superioare de propulsie ?ntr-o dinamică emoţionantă. BMW Seria 1 M Coupe accelerează ?n 4,9 secunde de la 0 la 100 km/h şi atinge 200 km/h după 17,3 secunde. Şi ?n ceea ce priveşte eficienţa, modelul atinge niveluri remarcabile pentru categoria sa de performanţă. Consumul mediu de combustibil ?n ciclul EU este de 9,6 litri per 100 kilometri, ?n timp ce emisiile CO2 au un nivel de 224 grame per kilometru.
Sportivitatea remarcabilă de care dispune BMW Seria 1 M Coupe este evidenţiată la exterior de aspectul atletic pe care ?l propune designul caroseriei. La interior, materialele de ?naltă calitate şi cockpitul, specific unui model M, creează ambianţa unei maşini sport premium. Este un automobil cu patru locuri care reproduce filozofia M şi la interior: capabil să facă faţă provocărilor pe circuit şi suficient de versatil pentru utilizarea confortabilă ?n traficul cotidian. De asemenea, preferinţele individuale ?n materie de confort, siguranţă şi infotainment pot fi ?ndeplinite printr-o selecţie extinsă de echipamente care sunt disponibile şi pentru BMW Seria 1 Coupe, inclusiv programul BMW ConnectedDrive.
Sursa
BMW Seria 6 Cabrio - costa 89.342euro ?n Rom?nia
Noul BMW Seria 6 Cabriolet, ?şi va face debutul pe piaţa din Rom?nia pe 26 martie dar este deja disponibil pentru comenzi ?n două variante de motorizare:
640i, la preţul de 72.050 Euro fără TVA şi 650i, la preţul de 83.600 Euro fără TVA.
Noul model vine cu o serie de premiere tehnologice pentru segmentul său, printre care două motorizări TwinPower Turbo de ultimă generaţie, cutie de viteze automată cu 8 trepte disponibilă standard pe ambele versiuni, direcţie integrală (Integral Active Steering) sau display cu tehnologie flat screen la interior.
Noul model va fi fabricat la Dingolfing, Germania, ?n aceeaşi locaţie cu gama BMW Seria 5 şi BMW Seria 7, folosind tehnologii inovatoare de planificare a producţiei, dar şi soluţii de eficientizare care reduc consumul de energie. Este exemplu noului sistem de prese cu prelucrare progresivă care poate prelucra p?nă la 160 de componente pe minut şi realizează o economie, pe parcursul unui an, de aproximativ 5 milioane kW/h comparativ cu procesele convenţionale de matriţare.
Noul BMW Seria 6 Cabriolet continuă o tradiţie bogată a mărcii şi trece valorile automobilelor BMW decapotabile cu patru locuri printr-o interpretare modernă. Noul model păstrează trăsăturile clasice de design, aşa cum au fost definite de BMW 501, 502 sau 503 - capota alungită care inspiră putere şi prestanţă, habitaclu ?mpins mult ?n spate, ampatamentul mărit pentru mai multă stabilitate pe şosea. ?n acelaşi timp oferă toate elementele pentru o călătorie luxoasă şi confortabilă, specifică unui Grand Tourer, dar oferă şi sportivitatea remarcabilă BMW.
Sursa
Noul BMW Seria 6 Cabriolet, ?şi va face debutul pe piaţa din Rom?nia pe 26 martie dar este deja disponibil pentru comenzi ?n două variante de motorizare:
640i, la preţul de 72.050 Euro fără TVA şi 650i, la preţul de 83.600 Euro fără TVA.
Noul model vine cu o serie de premiere tehnologice pentru segmentul său, printre care două motorizări TwinPower Turbo de ultimă generaţie, cutie de viteze automată cu 8 trepte disponibilă standard pe ambele versiuni, direcţie integrală (Integral Active Steering) sau display cu tehnologie flat screen la interior.
Noul model va fi fabricat la Dingolfing, Germania, ?n aceeaşi locaţie cu gama BMW Seria 5 şi BMW Seria 7, folosind tehnologii inovatoare de planificare a producţiei, dar şi soluţii de eficientizare care reduc consumul de energie. Este exemplu noului sistem de prese cu prelucrare progresivă care poate prelucra p?nă la 160 de componente pe minut şi realizează o economie, pe parcursul unui an, de aproximativ 5 milioane kW/h comparativ cu procesele convenţionale de matriţare.
Noul BMW Seria 6 Cabriolet continuă o tradiţie bogată a mărcii şi trece valorile automobilelor BMW decapotabile cu patru locuri printr-o interpretare modernă. Noul model păstrează trăsăturile clasice de design, aşa cum au fost definite de BMW 501, 502 sau 503 - capota alungită care inspiră putere şi prestanţă, habitaclu ?mpins mult ?n spate, ampatamentul mărit pentru mai multă stabilitate pe şosea. ?n acelaşi timp oferă toate elementele pentru o călătorie luxoasă şi confortabilă, specifică unui Grand Tourer, dar oferă şi sportivitatea remarcabilă BMW.
Sursa
McLaren MP4-12C - a intrat ?n producţie
După debutul mondial ?n faţa publicului la Goodwood Festival of Speed şi după numeroase prezentări exclusive pentru clienţi şi media din toată lumea ?n 2010, primul supercar McLaren MP4-12C a ?nceput să fie produs la centrul din Anglia.
McLaren Automotive plănuieşte să producă p?nă la 1.000 unităţi ?n 2011. Cele mai multe vor fi construite ?n centrul de producţie al McLaren unde s-au investit 40 milioane de lire şi care va fi gata ?n luna mai, ca locaţie adiacentă centrului tehnologic McLaren din Woking, Anglia.
Noul supercar McLaren MP4-12C a fost prezentat prima oară publicului la Festivalul Vitezei Goodwood ?n iulie 2010, ?naintea debutului de la Pebble Beach Concours d?Elegance din august. Modelul 12C a fost de asemenea prezentat ?n numeroase evenimente exclusive unor clienţi selectaţi şi jurnaliştilor din toată lumea c?nd McLaren Automotive a făcut un tur al oraşelor unde vor fi deschise cele 35 de reprezentanţe.
Sursa
După debutul mondial ?n faţa publicului la Goodwood Festival of Speed şi după numeroase prezentări exclusive pentru clienţi şi media din toată lumea ?n 2010, primul supercar McLaren MP4-12C a ?nceput să fie produs la centrul din Anglia.
McLaren Automotive plănuieşte să producă p?nă la 1.000 unităţi ?n 2011. Cele mai multe vor fi construite ?n centrul de producţie al McLaren unde s-au investit 40 milioane de lire şi care va fi gata ?n luna mai, ca locaţie adiacentă centrului tehnologic McLaren din Woking, Anglia.
Noul supercar McLaren MP4-12C a fost prezentat prima oară publicului la Festivalul Vitezei Goodwood ?n iulie 2010, ?naintea debutului de la Pebble Beach Concours d?Elegance din august. Modelul 12C a fost de asemenea prezentat ?n numeroase evenimente exclusive unor clienţi selectaţi şi jurnaliştilor din toată lumea c?nd McLaren Automotive a făcut un tur al oraşelor unde vor fi deschise cele 35 de reprezentanţe.
Sursa
Top 10 World Car Awards 2011
Numărătoarea inversă a ?nceput ?n pregătirea conferinţei de presă ce va anunţa c?ştigătorii World Car Awards 2011 co-găzduită de Bridgestone la Salonul Auto de la New York, pe 21 aprilie 2011. P?nă atunci organizatorii au anunţat semi-finalistele.
Un juriu format din 66 jurnalişti auto internaţionali au selectat următorul top 10 maşini finaliste ?n ambele categorii principale (World Car of the Year şi World Performance Car). Membrii juriului reprezintă ?ntr-un mod echilibrat continentele Asia, Europa, America de Nord, America de Sud precum şi alte regiune ale lumii.
Top 10 maşini finaliste pentru titlul Maşina Anului 2011:
- Audi A1
- Audi A8
- BMW 5 Series
- BMW X3
- Jaguar XJ
- Jeep Grand Cherokee
- Mercedes-Benz SLS
- Nissan LEAF
- Porsche Cayenne
- Volvo S60 / V60
Top 10 maşini finaliste pentru titlul Maşina Performantă a Anului 2011:
- Aston Martin Rapide
- Audi RS 5 Coupe
- Cadillac CTS-V Coupe
- Ferrari 458 Italia
- Lamborghini Gallardo SUPERLEGGERA
- Mercedes-Benz S63 / CL 63 AMG
- Mercedes-Benz SLS AMG
- Porsche 911 GT2RS
- Porsche 911 Turbo
- Renault Megane III / Renault Sport
Top 8 maşini finaliste pentru titlul ?Designul Anului 2011?: Alfa Romeo Giulietta, Aston Martin Rapide, Audi A7, Citroen DS3, Ferrari 458, Honda CR-Z, Kia Sportage şi Nissan Juke.
Top 6 maşini finaliste pentru titlul ?Cea mai ecologică maşină 2011?: BMW 320d Efficient Dynamics Edition, Chevrolet Volt, Hyundai Sonata Hybrid, Mercedes-Benz B-Class F-Cell, Nissan LEAF şi smart electric drive.
Juriul va reevalua aceste topuri la toate categorii, ?n pregătirea rundei finale de vot din februarie. Fiecare maşină va fi notată pentru valoare, siguranţă, protecţia mediului, atracţie emoţionale şi ?nsemnătate. Topul cu cele 3 finaliste va fi anunţat ?n cadrul Salonului auto de la Geneva, pe 1 martie.
Maşinile c?ştigătoare ale premiului ?World Car of the Year? au fost Volkswgen Polo ?n 2010, Volkswgen Golf ?n 2009, Mazda2 ?n 2008, Lexus LS460 ?n 2007, BMW Seria 3 ?n 2006 şi Audi A6 ?n 2005.
Maşinile c?ştigătoare ale premiului ?World Performance Car? au fost Audi R8 V10 ?n 2010, Nissan GT-R ?n 2009, Audi R8 ?n 2008, Audi RS4 ?n 2007 şi Porsche Cayman S ?n 2006.
?World Car Design of the Year? a fost c?ştigat de Chevrolet Camaro ?n 2010, Fiat 500 ?n 2009, Audi R8 ?n 2008, Audi TT ?n 2007 şi Citroen C4 ?n 2006.
?World Green Car? a fost c?ştigat de Volkswagen BlueMotion (Golf, Passat, Polo) ?n 2010, Honda FCX Clarity ?n 2009, BMW 118d cu Efficient Dynamics ?n 2008, Mercedes-Benz E320 Bluetec ?n 2007 şi Honda Civic Hybrid ?n 2006.
Sursa
Numărătoarea inversă a ?nceput ?n pregătirea conferinţei de presă ce va anunţa c?ştigătorii World Car Awards 2011 co-găzduită de Bridgestone la Salonul Auto de la New York, pe 21 aprilie 2011. P?nă atunci organizatorii au anunţat semi-finalistele.
Un juriu format din 66 jurnalişti auto internaţionali au selectat următorul top 10 maşini finaliste ?n ambele categorii principale (World Car of the Year şi World Performance Car). Membrii juriului reprezintă ?ntr-un mod echilibrat continentele Asia, Europa, America de Nord, America de Sud precum şi alte regiune ale lumii.
Top 10 maşini finaliste pentru titlul Maşina Anului 2011:
- Audi A1
- Audi A8
- BMW 5 Series
- BMW X3
- Jaguar XJ
- Jeep Grand Cherokee
- Mercedes-Benz SLS
- Nissan LEAF
- Porsche Cayenne
- Volvo S60 / V60
Top 10 maşini finaliste pentru titlul Maşina Performantă a Anului 2011:
- Aston Martin Rapide
- Audi RS 5 Coupe
- Cadillac CTS-V Coupe
- Ferrari 458 Italia
- Lamborghini Gallardo SUPERLEGGERA
- Mercedes-Benz S63 / CL 63 AMG
- Mercedes-Benz SLS AMG
- Porsche 911 GT2RS
- Porsche 911 Turbo
- Renault Megane III / Renault Sport
Top 8 maşini finaliste pentru titlul ?Designul Anului 2011?: Alfa Romeo Giulietta, Aston Martin Rapide, Audi A7, Citroen DS3, Ferrari 458, Honda CR-Z, Kia Sportage şi Nissan Juke.
Top 6 maşini finaliste pentru titlul ?Cea mai ecologică maşină 2011?: BMW 320d Efficient Dynamics Edition, Chevrolet Volt, Hyundai Sonata Hybrid, Mercedes-Benz B-Class F-Cell, Nissan LEAF şi smart electric drive.
Juriul va reevalua aceste topuri la toate categorii, ?n pregătirea rundei finale de vot din februarie. Fiecare maşină va fi notată pentru valoare, siguranţă, protecţia mediului, atracţie emoţionale şi ?nsemnătate. Topul cu cele 3 finaliste va fi anunţat ?n cadrul Salonului auto de la Geneva, pe 1 martie.
Maşinile c?ştigătoare ale premiului ?World Car of the Year? au fost Volkswgen Polo ?n 2010, Volkswgen Golf ?n 2009, Mazda2 ?n 2008, Lexus LS460 ?n 2007, BMW Seria 3 ?n 2006 şi Audi A6 ?n 2005.
Maşinile c?ştigătoare ale premiului ?World Performance Car? au fost Audi R8 V10 ?n 2010, Nissan GT-R ?n 2009, Audi R8 ?n 2008, Audi RS4 ?n 2007 şi Porsche Cayman S ?n 2006.
?World Car Design of the Year? a fost c?ştigat de Chevrolet Camaro ?n 2010, Fiat 500 ?n 2009, Audi R8 ?n 2008, Audi TT ?n 2007 şi Citroen C4 ?n 2006.
?World Green Car? a fost c?ştigat de Volkswagen BlueMotion (Golf, Passat, Polo) ?n 2010, Honda FCX Clarity ?n 2009, BMW 118d cu Efficient Dynamics ?n 2008, Mercedes-Benz E320 Bluetec ?n 2007 şi Honda Civic Hybrid ?n 2006.
Sursa
Hyundai i40 - se lansează la Geneva
Hyundai a dat publicităţii primele detalii şi fotografii cu noul model i40, ce va ?nlocui sedan-ul de clasă mijlocie Sonata pe pieţele europene. Noul Hyundai i40, disponibil ca sedan şi break va fi lansat oficial la Salonul Auto de la Geneva 2011.
Hyundai va prezenta două noi modele de serie pentru Europa, precum şi cel mai nou concepte al său, la Salonul Auto de la Geneva. Cele trei vehicule anunţă o nouă eră pentru Hyundai, sintetizat de noul slogal: ?New Thinking. New Possibilities?.
Noul model din segmentul D, Hyundai i40, ?şi va celebra premiera mondială la Geneva. Creat şi dezvoltat la centrul european Hyundai din Germania, noul i40 va conduce compania către segmentul ?premium? ce vor face ca facilităţile high-end şi calitatea să fie oferite clienţilor la un preţ accesibil.
Evoluţia brandului este evidentă şi ?n estetica limbajului de design ?fluidic sculpture? ce oferă modelului Hyundai i40 o siluetă atractivă şi inovativă ?n jurul unui interior spaţios şi luxos. Prima imagine oficială a noului Hyundai i40 dezvăluită astăzi arată forme sculptate şi un interior de ?naltă calitate.
Noul Hyundai i40 va fi prezentat la Geneva alături de Veloster, noul coupe cu trei uşi ce-şi va celebra aici debutul european. O altă premieră europeană va fi conceptul Curb.
Sursa
Hyundai a dat publicităţii primele detalii şi fotografii cu noul model i40, ce va ?nlocui sedan-ul de clasă mijlocie Sonata pe pieţele europene. Noul Hyundai i40, disponibil ca sedan şi break va fi lansat oficial la Salonul Auto de la Geneva 2011.
Hyundai va prezenta două noi modele de serie pentru Europa, precum şi cel mai nou concepte al său, la Salonul Auto de la Geneva. Cele trei vehicule anunţă o nouă eră pentru Hyundai, sintetizat de noul slogal: ?New Thinking. New Possibilities?.
Noul model din segmentul D, Hyundai i40, ?şi va celebra premiera mondială la Geneva. Creat şi dezvoltat la centrul european Hyundai din Germania, noul i40 va conduce compania către segmentul ?premium? ce vor face ca facilităţile high-end şi calitatea să fie oferite clienţilor la un preţ accesibil.
Evoluţia brandului este evidentă şi ?n estetica limbajului de design ?fluidic sculpture? ce oferă modelului Hyundai i40 o siluetă atractivă şi inovativă ?n jurul unui interior spaţios şi luxos. Prima imagine oficială a noului Hyundai i40 dezvăluită astăzi arată forme sculptate şi un interior de ?naltă calitate.
Noul Hyundai i40 va fi prezentat la Geneva alături de Veloster, noul coupe cu trei uşi ce-şi va celebra aici debutul european. O altă premieră europeană va fi conceptul Curb.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator