Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Ian 13, 2011 10:03 pm

Noua Honda Civic - ?n premieră la Detroit

Honda Civic Si Concept coupe şi Civic Concept sedan şi-au făcut debutul ?n premieră mondială la Detroit, oferind primele detalii asupra direcţiei de stil pe care a 9-a generaţie Honda Civic o va adopta c?nd va fi lansată ?n primăvară.

Honda Civic Si Concept coupe este o versiune de design cu specificaţii SUA şi nu va fi disponibilă ?n Europa, ?n timp ce conceptul Civic sedan prezintă direcţia de stil a modelului de serie ce va fi pus ?n v?nzare ?n serie limitată pe anumite pieţe europene. Noua generaţie Honda Civic pentru pieţele din Europa va fi ?n continuare construită ?n Marea Britanie, neav?nd legătură din punct de vedere tehnic cu nici un model american.

Noile Honda Civic ?mbrăţişează viziunea companiei, ce doreşte ?un Civic pentru toată lumea? - expresie originară ?n definirea scopului primei generaţii Civic. Cu cea mai largă gamă de motoare disponibile ?n clasa sa, noua linie Honda Civic pentru 2012 intenţionează să ?ndeplinească nevoile unui grup tot mai mare de clienţi. ?Gama diversă include un sedan şi un coupe, cu motoare convenţionale pe benzină, două versiuni sportive ?Si?, alături de un versiune cu propulsie hibridă şi una cu gaz natural (CNG).

Luate ca ?ntreg, noile modele Civic vor oferi un echilibru perfect ?ntre economia de carburant, emisiile scăzute şi plăcerea condusului performant, unic ?n industria auto.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Ian 13, 2011 10:32 pm

Noul Mercedes SLK

Mercedes a dezvăluit astăzi noua generaţie a modelului SLK. Roadsterul vine cu o platformă nouă, cu un şasiu mai sportiv, dar şi cu un motor diesel.

Mercedes ?şi propune să ?nceapă noul an cu dreptul, fanii constructorului german urm?nd să facă cunoştinţă luna aceasta cu noua generaţie a modelului SLK. Programat să debuteze live ?n cadrul ceremoniilor care marchează ?mplinirea a 125 de ani de existenţă Mercedes, roadsterul propune publicului o platformă nouă, o versiune diesel şi un şasiu orientat mai mult către sportivitate.

Designul a evoluat simţitor, ?mprumut?nd o serie de elemente estetice ale fratelui mai mare, SLS AMG, apreciat deja de publicul din ?ntreaga lume. Roadsterul răm?ne conservator şi păstrează acoperişul hard-top, echipat acum cu un panou vitrat electromagnetic, ce ?şi poate schimba transparenţa prin simpla apăsare a unui buton.

Interiorul nu se abate de la liniile fratelui mai mare SLS, păstr?nd guri de ventilaţie distincte, instrumente de bord noi şi un nivel de echipare cu mult superior vechii generaţii.

Sub capota roadsterului din Stuttgart ?şi vor face loc trei versiuni pe benzină. Entry-level-ul şi versiunea de mijloc vor fi motorizate de aceeaşi unitate de 1.8 litri, ?n două variante de putere: 185CP (SLK200) si 205CP (SLK250). Versiunea entry-level este echipată cu o transmisie manuală cu şase trepte şi se poate lăuda cu o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h ?n doar 7 secunde.

V?rful de gamă va fi asigurat de versiunea SLK350, pusă ?n mişcare de un propulsor V6, cu injecţie directă şi o capacitate de 3.5 litri, capabil să livreze o putere totală de 305CP. Motorul este asistat de o transmisie automată cu şapte rapoarte, capabilă să propulseze modelul de la 0 la 100 de km/h ?n doar 5.6 secunde.

Inginerii din Stuttgart au adăugat reţetei şi o serie de modificări menite să reducă consumul, printre care şi un sistem start-stop, ceea ce face ca, ?n ciclu mediu, consumul să se oprească la doar 7.1 litri/100 de kilometri.

Noutatea absolută ?n gama de motorizări este unitatea diesel de 2.1 litri, bi-turbo, cu patru cilindri, capabilă să ofere 205CP.

Pe viitor, publicul ar putea primi şi un urmaş al versiunii SLK55, pus ?n mişcare de motorul V8, semnat de divizia AMG, responsabil pentru producerea a 428CP!!
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Ian 14, 2011 8:10 pm

Subaru Impreza Concept

Subaru a anunţat astăzi că la Salonul Auto de la Geneva, ?n martie, noul Subaru Impreza Concept şi Subaru Trezia vor fi prezentate ca premiere europene. "Conceptul tehnologic de maşină sport cu tracţiune spate" va fi prezentat ?n premieră mondială.

Subaru, brand al cărei reputaţie s-a construit pe motor boxer sistemul de tracţiune integrală ?symmetrical all-wheel drive?, va prezenta ?n premieră mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva (3-13 martie 2011) un nou concept de vehicul, de data aceasta cu tracţiune spate.

Ştirea că Subaru lucrează de ceva vreme cu Toyota la platforma unei maşini sport nu mai este o noutate, producătorul japonez fiind primul care a oferit primele detalii despre propria sa versiune, prin conceptul FT-86 prezentat ?n 2009. Acum este r?ndul Subaru să-şi prezinte propria creaţie, sau cel puţin tehnologia din spatele acesteia.

Noul concept ce va fi prezentat la Geneva, bazat pe această nouă platformă, ?va fi unul tipic Subaru, cu tehnologia sa de bază: motorul orizontal-opus Subaru Boxer?. Conceptul a fost creat pentru a arăta cum plănuieşte compania să integreze experienţa sa ?n construcţia de maşini pentru pasageri cu motoare boxer ?ntr-un vehicul cu tracţiune spate, explică Subaru ?n cadrul unui comunicat de presă.

Alături de noul concept, standul Subaru de la Geneva va găzdui şi noul Subaru Impreza Concept (foto) şi Subaru Trezia ce vor fi prezentate ca premiere europene.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 22, 2011 9:01 am

Ferrari FF

Ferrari a prezentat primul său model de serie cu tracţiune integrală - FF. Totodată, acesta este şi ?nlocuitorul lui 612 Scaglietti şi cel mai practic Ferrari creat vreodată.

Oficialii Ferrari au dezvăluit astăzi primele imagini şi informaţii tehnice ale noului FF. Acesta este ?nlocuitorul lui 612 Scaglietti şi este, ?n acelaşi timp, cel mai practic Ferrari din istorie. Pe l?ngă asta, noul FF ( acronim pentru Ferrari Four) este primul model italian cu tracţiune integrală. Modelul este propulsat de un motor V12 cu injecţie directă, care are o cilindree de 6.262 centimetri cubi şi oferă o putere maximă de 660 CP la 8.000 rpm. Cuplul motor maxim al unităţii V12 la 65 de grade este de 683 Nm şi este oferit la 6.000 rpm. Consumul mediu de carburant este estimat la 15.4 litri la sută, ?n timp ce emisiile de CO2 sunt de 360 de grame per kilometru. Modelul poate să atingă o viteză maximă de 335 km/h.

Sistemul inovator de tracţiune integrală de la Ferrari este cu 50% mai uşor dec?t un sistem convenţional de tracţiune integrală şi păstrează distribuţia ideală a greutăţii pentru un automobil. Graţie acestui sistem, noul Ferrari FF oferă performanţe maxime indiferent de condiţiile meteorologice. Modelul este echipat şi cu noua generaţie de amortizoare electromagnetice SCM3 şi cu un sistem de fr?nare cu elemente din carbon şi ceramică realizat de Brembo.

Transmisia acestui model este de tip trans-axle, adică inginerii Ferrai au montat cutia de viteze cu dubluambreiaj l?ngă puntea spate. Modelul poate accelera de la la 100 km/h ?n 3.7 secunde, graţie at?t puterii remarcabile, c?t şi a raportului de 2.7 kg per cal putere. Graţie distribuţiei optime a greutăţii, modelul promite să ofere un nivel excepţional al manevrabilităţii. Fiind vorba de cel mai practic model Ferrari creat vreodată, acesta oferă un volum al portbagajului de 400 de litri (ce poate fi extins la 800 prin plierea banchetei din spate) şi poate găzdui patru pasageri. Exteriorul poate fi vopsit ?n şase nuanţe speciale.
Debutul noului Ferrari Four va avea loc la Salonul Auto de la Geneva.

Ferrari FF


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 22, 2011 9:11 am

Noul Kia Picanto - primele imagini de la interior

Kia a publicat primele imagini ale interiorului noului Picanto. Acestea ne prezintă un habitaclu ?n care materialele sunt mult ?mbunătăţite faţă de versiunea actuală.

După ce Kia a publicat acum două săptăm?ni primele imagini cu exteriorul noii generaţii a modelului de oraş Picanto, coreenii recidivează prezent?ndu-ne, de această dată, două instantanee din habitaclul noului lor model.

Imaginile care au apărut pe internet ?n Brazilia prezintă volanul şi ceasurile de bord ale lui Picanto, detalii din care nu prindem foarte mult din esenţa habitaclului modelului Kia. Cu toate acestea, este de notat volanul cu interior glossy net ?mbunătăţit faţă de actualul Picanto şi ceasurile de bord iluminate cu LED-uri albastre. Per total, prima impresie este una bună, imaginea fiind cea a unui model pentru care calitatea materialelor şi a asamblării a contat mai mult dec?t p?nă acum.

Noul Picanto va fi prezentat oficial ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva. E foarte probabil ?nsă ca galeria completă de imagini să apară cu mult ?naintea lansării oficiale a modelului corean.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 22, 2011 9:17 am

Mitsubishi "Jump 2013" - planul pe termen mediu

Mitsubishi a anunţat "Jump 2013", planul său de afaceri pe termen mediu pentru perioada 2011 - 2013. Producătorul va lansa 8 noi vehicule cu propulsie electrică p?nă ?n 2015, ?ncep?nd cu modele hibride ?n 2013. Colt nu va avea un succesor ?n Europa.

Noul plan al Mitsubishi Motors Corporation (MMC) reflectă imensele schimbări ?n cererea industrie auto cauzate de dificultăţile economiei mondiale. Concentr?ndu-şi resursele de business ?n zone importante precum creşterea rapidă pe pieţele emergente şi iniţiativele de mediu, reform?ndu-şi totodată structura costurilor. Jump 2013 ţinteşte către „creştere şi salt ?nainte”.

?n ceea ce priveşte produsele, MMC va lansa 8 noi vehicule cu propulsie electrică p?nă ?n 2015, ca parte a eforturilor sale de a reduce impactul asupra mediului. Acestea vor include şi vehicule hibride ?n 2013 pentru ?mbunătăţirea eficienţei consumului de carburant faţă de maşinile convenţionale. ?n paralel, MMC ?şi va păstra strategia globală axată pe maşini compacte şi SUV-uri, la care se aşteaptă o cerere ?n creştere, ?n special pe pieţele emergente.

Pe pieţele ?n plină dezvoltare, Mitsubishi are ?n plan extinderea liniei sale de produse, introduc?nd vehicule cu cerere mare pe piaţă, precum SUV-uri şi vehicule compacte globale, eficiente, cu preţuri competitive ("Global Small").

?n Europa, Mitsubishi a decis să nu introducă un succesor pentru modelul specific zonal Colt.

MMC ?şi va ?ntări capacitatea de producţie pe pieţele emergente pentru a răspunde cererii din aceste regiuni. ?n Thailanda, Mitsubishi va construi o a treia fabrică, devenind astfel a doua zonă mare de export după Japonia. ?n China, MMC ?şi va ?ntări capacitatea de producţie prin joint-venture cu un partener local iar ?n Rusia va demara producţia unui nou SUV. ?n acelaşi timp, capacităţile de producţie din Japonia, SUA şi Europa vor fi ajustate la volumele de v?nzări targetate.

Pe l?ngă alianţa cu PSA Peugeot Citroen, Mitsubishi ?şi va extinde cooperarea cu Nissan.
Sursa

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Ian 24, 2011 10:39 pm

Noul Citroen C4 - costa 14949euro ?n Rom?nia

Fiind prezent ?n showroom-urile Citroen din Rom?nia ?ncep?nd din februarie, noul Citroen C4 poate fi comandat de la un preţ competitiv pentru segmentul berlinelor compacte ?n funcţie de nivelul de echipare.

Disponibil ?n trei niveluri de echipare, denumite sugestiv Attraction, Seduction şi Exclusive, noul Citroen C4 prezintă numeroase atuuri, uimind prin inovaţiile sale ?n primul r?nd :
- un design cu linii elegante, sculptate şi o calitate a finisajelor remarcabilă
- un interior spaţios, av?nd cel mai mare portbagaj din clasa sa, de 408 litri
- inovaţii utile şi intuitive, precum sistemul de supraveghere a unchiului mort sau limitatorul - regulatorul de viteze programabil
- dotări unice la bord ?n segmentul său, precum scaunele pentru şofer şi pasager cu reglaj lombar şi funcţie de masaj, 2 facilităţi excepţionale pentru confortul la bord, sau priza de 230 V, foarte utilă mai ales ?n cazul persoanelor active şi clienţilor flote
- o gestiune inteligentă a consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2 cu tehnologia micro-hybridă e-HDi şi utilizarea de materiale reciclabile ?n construcţia vehiculului ?n proporţie de 15%, un record ?n grupul PSA Peugeot-Citroen.

După noul Citroen C5 lansat ?n 2008 şi noul Citroen C3 lansat ?n 2009, noul Citroen C4 demonstrează ?ncă o dată calităţile mărcii ?n termeni de inovaţie şi tehnologii folosite ?n scopul re?nnoirii gamei principale.

Citroen C4 2011 - preţuri ?n Rom?nia, cu TVA inclus:
- Citroen C4 VTi 95 CP Attraction - 14949 euro
- Citroen C4 VTi 120 CP Seduction - 17150 euro
- Citroen C4 VTi 120 CP A/T Seduction - 18650 euro
- Citroen C4 THP 155 CP Exclusive - 21050 euro
- Citroen C4 HDi 90 CP Attraction - 17000 euro
- Citroen C4 HDi 110 CP Seduction - 19200 euro
- Citroen C4 e-HDi 110 CP Seduction - 20300 euro
- Citroen C4 HDi 110 CP Exclusive - 21100 euro
- Citroen C4 e-HDi 110 CP Exclusive - 22200 euro
- Citroen C4 HDi 150 CP Exclusive - 23100 euro

Noul Citroen C4 va fi lansat oficial ?n Rom?nia pe 3 februarie 2011.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Ian 24, 2011 10:44 pm

Noul Fiat Freemont

Fiat a preluat primul model din gama Chrysler pentru a-l comercializa sub sigla sa ?n Europa. Vorbim de Freemont, versiunea italiană a lui Dodge Journey. Debutul are loc ?n martie, la Salonul Auto de la Geneva.

Alianţa Fiat-Chrysler a ?nceput să aducă modele americane ?n Europa. Mai precis, modelul Dodge Journey a fost preluat integral de italienii de la Fiat şi va fi lansat ?n Europa ?n cea de-a doua jumătate a lui 2011. Fiat Freemontl va debuta la Salonul Auto de la Geneva din luna martie şi este construit la fabrica grupului Chrysler din Toluca, Mexic. ?n aceeaşi fabrică este construită şi versiunea americană a lui Fiat 500, dar legăturile dintre cele două modele se termină la uzina din care provin şi la sigla pe care o poartă pe grila faţă.

Noul model al gamei Fiat ?ncearcă să combine flexibilitatea şi spiritul practic ?ntr-un mod original. Freemont are o lungime de 4.890 milimetri, o lăţime de 1.880 milimetri şi o ?nălţime de 1.720 milimetri. Modelul italian de origine americană se m?ndreşte cu cel mai mare ampatament din segment ? 2.890 milimetri. Graţie ampatamentului mare, modelul oferă şapte locuri ?n standard. Accesibilitatea pe cel de-al treilea r?nd de scaune este mărită graţie faptului că portierele din spate se deschid la un unghi maxim de 90 de grade. Al treilea r?nd de scaune poate fi pliat printr-o singură mişcare simplă pentru a crea o platformă plată de ?ncărcare.

?n ceea ce priveşte motorizările, noul Fiat Freemont va fi oferit alături de două versiuni de putere ale unui motor MultiJet de 2.0 litri. Astfel, propulsorul va oferi fie 140 CP, fie 170 CP. ?n primă fază, Fiat va oferi modelul Freemont ?n versiunea cu tracţiune faţă şi cutie de viteze manuală, dar va fi introdusă ulterior şi o versiune cu transmisie automată, alături de mai multe versiuni cu tracţiune integrală. ?n standard, modelul beneficiază de şapte airbag-uri, ABS cu Brake Assist, ESP cu Hill Holder şi un sistem de siguranţă electronic care previne răsturnarea.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 29, 2011 10:02 am

Pagani Huayra - debutează oficial la Salonul Auto de la Geneva 2011

Pagani a dezvăluit oficial supercarul Huayra ?naintea debutului programat pentru Salonul Auto de la Geneva, ?n martie. Urmaşul lui Zonda are un motor de 700 CP de la AMG şi costă aproximativ 1 milion de euro.

Numit după zeul v?ntului, noul Pagani Huayra este propulsat de un motor V12 bi-turbo de 6.0 litri, de provenienţă AMG, ce dezvoltă o putere de 710 CP/522 kW şi un cuplu maxim de 1.000 Nm. Transmisia este asigurată de o cutie secvenţială XTRAC cu şapte viteze ce c?ntăreşte doar 96 kg, fiind montată transversal ?n spatele motorului. Specificaţiile de performanţă ?ncă nu au fost finalizate dar din testele iniţiale a rezultat că noul supercar Pagani Huayra, ce c?ntăreşte 1.350 kg, poate accelera de la 0-100 km/h ?n 3,3 secunde, iar viteza maximă este de 370 km/h.

Designul maşinii poate nu c?ştigă prea mulţi fani, ?nsă Huayra a fost creată pentru o eficienţă aerodinamică maximă. Din acest motiv maşina are patru flapsuri ajustabile ce pot opera independent pentru ?mbunătăţirea forţei de apăsare atunci c?nd este nevoie. Mai mult, caroserie uşoară din fibră de carbon incorporează uşi gullwing şi mai multe prize de aer ce ajută răcirea motorului.

?n interior, cabina noului Pagani Huayra este elegantă, cu tapiţerie din piele premium combinată cu decoraţiuni din aluminiu şi fibră de carbon. Faţă de alte super-maşini, Huayra include şi un sistem infotainment cu ecran tactil şi conectivitate bluetooth.

Producţia noului Pagani Huayra este programată să ?nceapă ?n acest an iar preţul este aşteptat să pornească de la 1.000.0000 euro.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Ian 29, 2011 10:11 am

Suzuki Solio - lansat pe piata din Japonia

Suzuki Motor Corporation a anunţat lansarea ?n Japonia a noului model Solio un monovolum care oferă economie de combustibil, o cabină ?naltă, spaţioasă, totul ?ntr-o caroserie compactă. Modelul ar putea ?nlocui Wagon R ?n Europa.

Suzuki Solio reflectă un concept de dezvoltare a unui monovolum ?nalt, compact, uşor de condus şi cu un consum redus de carburant al propulsorului de 1,2 litri. Dimensiunile sale compacte permit o manevrabilitate excelentă pe străzile oraşului beneficiind ?n acelaşi timp de un interior generos. Principalele noutăţi sunt reprezentate de uşile glisante ale caroseriei, ?n completarea cărora vine şi noul sistem de scaune rabatabile ?one touch? (o singură atingere), permiţ?nd o varietate de aranjamente ?n interior. Fiind uşor de condus, uşor de utilizat şi economic, noul Solio oferă tot ceea ce se aşteaptă de la o maşină compactă.

Suzuki a creat noul Solio pentru a fi o alegere ideală pentru clienţii japonezi ?n căutarea unei maşini care să realizeze tranziţia de la maşini mini la un model mai compact. Suzuki se aşteaptă ca noul Solio să se alăture modelului Swift ca un pilon de creştere ?n v?nzări ?n categoria compactă.

Pentru anul 2011, Suzuki şi-a propus ca obiective de v?nzare pe piaţa internă un număr de 12,000 de unităţi.

Totodată, Suzuki va furniza aproximativ 800 de unităţi lunar către Mitsubishi Motor Corporation. Acest acord OEM se limitează doar la piaţa japoneză.
Noul Suzuki Solio este disponibil la dealerii Suzuki din Japonia de la ?nceputul lunii ianuarie.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori