Noutati Auto
eu is satul de forme de astea care trebuiau sa apara la mai multe modele...dar de fapt nu au aparut la nici unul...de exemplu si la Sportback erau niste poze la inceput de ziceai mama mama ce fain e modelul...care ulterior a capatat alta forma..nu in sensul rau...dar nici pe aproape de pozele de prezentare.. de ex farurile alea ascutite...s-au transformat in unele mult mai "blande" ...la fel si "backu" ..e mai mult family decat sport
Opel Astra Sports Tourer - costa 16450euro ?n Rom?nia
Cea de-a doua versiune de caroserie a noului Astra J, aşteptată să se v?ndă ?n 125.000 de exemplare, a debutat ?n
Rom?nia cu un preţ de 16.450 de euro cu TVA inclus.
Opel a anunţat astăzi preţurile noului Astra Sports Tourer. Creatorii primului automobil break din Germania cer 16.450 de euro pentru versiunea entry-level a lui Astra Sports Tourer pe piaţa din Rom?nia. Versiunea respectivă este echipată cu un motor 1.4 Ecotec de 100 CP şi reprezintă nivelul de echipare Essentia. Nivelul de echipare Enjoy costă 16.830 de euro pentru aceeaşi motorizare.
Cea mai ieftină motorizare turbo din gamă este reprezentată de unitatea de 1.4 litri, care oferă 120 CP şi 200 Nm la un preţ de pornire de 17.860 de euro cu TVA inclus. Cea mai ieftină versiune diesel a lui Astra Sports Tourer porneşte de la 19.350 de euro cu TVA inclus şi are 110 CP, care sunt puşi pe şosea prin intermediul unei transmisii manuale cu şase rapoarte ? oferite ?n standard. Ulterior, cei de la Opel vor introduce şi oversiune ecoflex, care va fi echipată cu un motor diesel de 1.3 litri de 95 CP şi promite emisii de CO2 scăzute şi un consum de carburant extrem de redus.
Cel mai scump Opel Astra Sports Tourer este echipat cu un motor 2.0 CDTI de 160 CP şi beneficiază de aportul unei tranmisii automate cu şase trepte. Versiunea respectivă este oferite ?n trei niveluri de echipare (deja cunoscute pentru fanii Opel) ? Enjoy, Cosmo şi Sport. Primul dintre acestea costă 22.390 de euro cu TVA inclus, ?n timp ce nivelul de echipare Sport are un preţ de plecare de 24.070 de euro cu TVA inclus. Versiunea testată de Automarket ?n cadrul lansării internaţionale din Istanbul are un preţ de 24.230 şi este ?n nivelul de echipare Cosmo.
sursa
Cea de-a doua versiune de caroserie a noului Astra J, aşteptată să se v?ndă ?n 125.000 de exemplare, a debutat ?n
Rom?nia cu un preţ de 16.450 de euro cu TVA inclus.
Opel a anunţat astăzi preţurile noului Astra Sports Tourer. Creatorii primului automobil break din Germania cer 16.450 de euro pentru versiunea entry-level a lui Astra Sports Tourer pe piaţa din Rom?nia. Versiunea respectivă este echipată cu un motor 1.4 Ecotec de 100 CP şi reprezintă nivelul de echipare Essentia. Nivelul de echipare Enjoy costă 16.830 de euro pentru aceeaşi motorizare.
Cea mai ieftină motorizare turbo din gamă este reprezentată de unitatea de 1.4 litri, care oferă 120 CP şi 200 Nm la un preţ de pornire de 17.860 de euro cu TVA inclus. Cea mai ieftină versiune diesel a lui Astra Sports Tourer porneşte de la 19.350 de euro cu TVA inclus şi are 110 CP, care sunt puşi pe şosea prin intermediul unei transmisii manuale cu şase rapoarte ? oferite ?n standard. Ulterior, cei de la Opel vor introduce şi oversiune ecoflex, care va fi echipată cu un motor diesel de 1.3 litri de 95 CP şi promite emisii de CO2 scăzute şi un consum de carburant extrem de redus.
Cel mai scump Opel Astra Sports Tourer este echipat cu un motor 2.0 CDTI de 160 CP şi beneficiază de aportul unei tranmisii automate cu şase trepte. Versiunea respectivă este oferite ?n trei niveluri de echipare (deja cunoscute pentru fanii Opel) ? Enjoy, Cosmo şi Sport. Primul dintre acestea costă 22.390 de euro cu TVA inclus, ?n timp ce nivelul de echipare Sport are un preţ de plecare de 24.070 de euro cu TVA inclus. Versiunea testată de Automarket ?n cadrul lansării internaţionale din Istanbul are un preţ de 24.230 şi este ?n nivelul de echipare Cosmo.
sursa
Noua Volkswagen Jetta - costa 15985euro ?n Rom?nia
Volkswagen lansează ?n Rom?nia noua generaţie a modelului Jetta, prezentată ?n premieră mondială ?n iunie la New York. Disponibilă ?n trei versiuni de echipare, cu trei motorizări, noua Jetta are preţuri cuprinse ?ntre 15.985-22.627 Euro, cu TVA.
Dezvăluită ?n iunie, ?n cadrul unui eveniment la New York, noua generaţie a celui mai bine v?ndut sedan din lume, cu peste 9,6 milioane de unităţi construite p?nă acum, este disponibilă şi ?n Rom?nia. Noua Volkswagen Jetta ?mbină perfect avantajele caracteristice unei limuzine de primă clasă, cu atributele clasei compacte şi impresionează prin calitatea superioară.
Pentru Rom?nia, Volkswagen oferă noua Jetta cu trei motoare, unul pe benzină şi două diesel. Unitatea pe benzină de 1.2 TSI dezvoltă 105 CP şi este prezentă pe versiunea de bază, Trendline, ce are preţul de doar 12.891 euro, fără TVA.
Gama motoarelor diesel este formată din unitatea de 1.6 litri TDI de 105 CP şi 2.0 TDI de 140 CP, cu transmisii manuale cu cinci trepte sau automate DSG, cu 6 sau 7 trepte.
?n versiunea de bază, noua Volkswagen Jetta are incluse pe lista dotărilor facilităţi precum: aer condiţionat Climatic, airbaguri frontale, laterale şi cortină, computer de bord, geamuri electrice faţă/spate, radio CD RCD 210 cu MP3, sistem electronic de stabilitate a maşinii (ESP), ABS, ASR, EDL, MSR, etc.
Preţuri Volkswagen Jetta 2011 ?n Rom?nia (fără TVA):
- Volkswagen Jetta 1.2 TSI 105 CP Trendline 12.891 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 Trendline 14.688 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP DSG 7 Trendline 16.288 Euro
- Volkswagen Jetta 1.2 TSI 105 CP Comfortline 13.493 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP Comfortline 15.290 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP Highline 15.737 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP DSG 7 Comfortline 16.891 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP DSG 7 Highline 17.338 Euro
- Volkswagen Jetta 2.0 TDI 140 CP CR Highline 17.022 Euro
- Volkswagen Jetta 2.0 TDI 140 CP CR DSG Highline 18.248 Euro
Volkswagen lansează ?n Rom?nia noua generaţie a modelului Jetta, prezentată ?n premieră mondială ?n iunie la New York. Disponibilă ?n trei versiuni de echipare, cu trei motorizări, noua Jetta are preţuri cuprinse ?ntre 15.985-22.627 Euro, cu TVA.
Dezvăluită ?n iunie, ?n cadrul unui eveniment la New York, noua generaţie a celui mai bine v?ndut sedan din lume, cu peste 9,6 milioane de unităţi construite p?nă acum, este disponibilă şi ?n Rom?nia. Noua Volkswagen Jetta ?mbină perfect avantajele caracteristice unei limuzine de primă clasă, cu atributele clasei compacte şi impresionează prin calitatea superioară.
Pentru Rom?nia, Volkswagen oferă noua Jetta cu trei motoare, unul pe benzină şi două diesel. Unitatea pe benzină de 1.2 TSI dezvoltă 105 CP şi este prezentă pe versiunea de bază, Trendline, ce are preţul de doar 12.891 euro, fără TVA.
Gama motoarelor diesel este formată din unitatea de 1.6 litri TDI de 105 CP şi 2.0 TDI de 140 CP, cu transmisii manuale cu cinci trepte sau automate DSG, cu 6 sau 7 trepte.
?n versiunea de bază, noua Volkswagen Jetta are incluse pe lista dotărilor facilităţi precum: aer condiţionat Climatic, airbaguri frontale, laterale şi cortină, computer de bord, geamuri electrice faţă/spate, radio CD RCD 210 cu MP3, sistem electronic de stabilitate a maşinii (ESP), ABS, ASR, EDL, MSR, etc.
Preţuri Volkswagen Jetta 2011 ?n Rom?nia (fără TVA):
- Volkswagen Jetta 1.2 TSI 105 CP Trendline 12.891 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 Trendline 14.688 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP DSG 7 Trendline 16.288 Euro
- Volkswagen Jetta 1.2 TSI 105 CP Comfortline 13.493 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP Comfortline 15.290 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP Highline 15.737 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP DSG 7 Comfortline 16.891 Euro
- Volkswagen Jetta 1.6 TDI 105 CP DSG 7 Highline 17.338 Euro
- Volkswagen Jetta 2.0 TDI 140 CP CR Highline 17.022 Euro
- Volkswagen Jetta 2.0 TDI 140 CP CR DSG Highline 18.248 Euro
Mercedes-Benz C-Klasse - facelift
Mercedes i-a aplicat lui C-Klasse un facelift complet. Generaţia W204 a debutat pe piaţă ?n 2007, dar nemţii au aşteptat aproape patru ani pentru a schimba ceva la modelul lor de clasă medie. Modificările operate prin facelift afectează at?t exteriorul, c?t şi interiorul şi gama de motorizări. Pe scurt, facelift-ul lui C-Klasse pare să fie reuşit şi promite destul de multe, iar rivalii nu mai au prea multe de făcut p?nă la debutul viitoarelor generaţii.
Partea frontală a primit o nouă bară faţă, o grilă nouă şi un set de blocuri optice schimbate. Blocurile optice par să fie inspirate din cele prezente pe SL şi sunt extinse mai mult ?nspre aripi. Clienţii care optează pentru instalaţia bi-xenon vor avea blocuri optice cu o bandă de LED-uri suplimentară, care ia forma unui C. Modificările la nivelul posteriorului sunt limitate la adăugarea de stopuri cu LED-uri şi la o bară spate modificată subtil.
Interiorul a crescut din punct de vedere calitativ şi are un design mai apropiat de gama actuală a constructorului din Stuttgart. C-Klasse a primit un nou volan, un bord nou, inserţii de lemn, fante de aerisire noi şi alte elemente care fac uitat plasticul ?n exces de la interior şi transformă acest facelift ?n echivalentul unui model nou ?n ceea ce priveşte interiorul. Opţional, clienţii pot beneficia de un ecran de rezoluţie mare pentru sistemul multimedia.
Cu excepţia versiunilor 4Matic, toate motorizările beneficiază ?n standard de sistemul Start&Stop. Graţie acestui sistem şi a modificărilor operate la nivelul motorizărilor, cei de la Mercedes-Benz se laudă cu reducerea consumului de carburant pentru toată gama C-Klasse. Din 2011, transmisia 7G-Tronic va putea fi comandată ?n gama C-Klasse, iar debutul va avea loc pe C250 CDI 4Matic. De asemenea, cei de la Mercedes-Benz au integrat sistemele Attention Assist şi Distronic Plus.
Debutul comercial va avea loc ?n ianuarie 2011. Oficialii mărcii nu au dezvăluit ?ncă preţurile acestui facelift ?n Rom?nia.
Sursa
Mercedes i-a aplicat lui C-Klasse un facelift complet. Generaţia W204 a debutat pe piaţă ?n 2007, dar nemţii au aşteptat aproape patru ani pentru a schimba ceva la modelul lor de clasă medie. Modificările operate prin facelift afectează at?t exteriorul, c?t şi interiorul şi gama de motorizări. Pe scurt, facelift-ul lui C-Klasse pare să fie reuşit şi promite destul de multe, iar rivalii nu mai au prea multe de făcut p?nă la debutul viitoarelor generaţii.
Partea frontală a primit o nouă bară faţă, o grilă nouă şi un set de blocuri optice schimbate. Blocurile optice par să fie inspirate din cele prezente pe SL şi sunt extinse mai mult ?nspre aripi. Clienţii care optează pentru instalaţia bi-xenon vor avea blocuri optice cu o bandă de LED-uri suplimentară, care ia forma unui C. Modificările la nivelul posteriorului sunt limitate la adăugarea de stopuri cu LED-uri şi la o bară spate modificată subtil.
Interiorul a crescut din punct de vedere calitativ şi are un design mai apropiat de gama actuală a constructorului din Stuttgart. C-Klasse a primit un nou volan, un bord nou, inserţii de lemn, fante de aerisire noi şi alte elemente care fac uitat plasticul ?n exces de la interior şi transformă acest facelift ?n echivalentul unui model nou ?n ceea ce priveşte interiorul. Opţional, clienţii pot beneficia de un ecran de rezoluţie mare pentru sistemul multimedia.
Cu excepţia versiunilor 4Matic, toate motorizările beneficiază ?n standard de sistemul Start&Stop. Graţie acestui sistem şi a modificărilor operate la nivelul motorizărilor, cei de la Mercedes-Benz se laudă cu reducerea consumului de carburant pentru toată gama C-Klasse. Din 2011, transmisia 7G-Tronic va putea fi comandată ?n gama C-Klasse, iar debutul va avea loc pe C250 CDI 4Matic. De asemenea, cei de la Mercedes-Benz au integrat sistemele Attention Assist şi Distronic Plus.
Debutul comercial va avea loc ?n ianuarie 2011. Oficialii mărcii nu au dezvăluit ?ncă preţurile acestui facelift ?n Rom?nia.
Sursa
Noua Toyota Yaris
Primele imagini ale versiunii japoneze a lui Toyota Yaris au ieşit la iveală pe internet. Versiunea europeană va arăta la fel şi debutează anul viitor.
Modelul este deja la a treia generaţie şi vine cu un aspect inspirat din cel al lui Prius. Spre deosebire de actuala generaţie, aspectul a devenit mai futurist şi prezintă unele linii care ar putea să nu fie apreciate de vechii clienţi ai modelului. ?n practică, aspectul exterior al lui Yaris a devenit "unisex", lucru care ar trebui să facă modelul mai atrăgător pentru clienţii de sex masculin, după cum a subliniat Hirofumi Yamamoto ?ntr-un interviu penru o publicaţie britanică.
Noul Toyota Yaris are o lungime de 3.890 milimetri, o lăţime de 1.700 mm şi o ?nălţime de 1.500 mm. Ampatamentul are 2.510 milimetri, ceea ce ?l face pe Yaris cu 100 mm mai lung faţă de generaţia actuală, ?n timp ce ampatamentul a crescut cu 50 de milimetri. Pasagerii din spate vor beneficia de 35 de milimetri ?n plus pentru genunchi, ?n timp ce masa modelului a fost redusă cu 30 de kilograme faţă de actuala generaţie.
Debutul european al noului Yaris va avea loc ?n vara anului 2011. Modelul va fi oferit cu două motoare pe benzină şi cu un diesel. Ulterior va fi introdusă şi o versiuen hibridă, care va debuta pe piaţă undeva ?n anul 2012. Va exista şi o versiune de performanţă, care va fi echipată cu un motor de 1.5 litri şi 109 CP, dar aceasta nu va intra ?n Europa, unde ar fi oricum surclasată de orice rival din segmentul subcompact. Motoarele pe benzină vor oferi 69 CP şi 90 Nm ? pentru versiunea de 1.0 litri, respectiv 94 CP şi 120 Nm pentru versiunea de 1.3 litri. Ambele vor beneficia de un sistem Stop&Start şi vor parcurge aproximativ 30 de kilometri cu un singur litru de carburant.
Sursa
Primele imagini ale versiunii japoneze a lui Toyota Yaris au ieşit la iveală pe internet. Versiunea europeană va arăta la fel şi debutează anul viitor.
Modelul este deja la a treia generaţie şi vine cu un aspect inspirat din cel al lui Prius. Spre deosebire de actuala generaţie, aspectul a devenit mai futurist şi prezintă unele linii care ar putea să nu fie apreciate de vechii clienţi ai modelului. ?n practică, aspectul exterior al lui Yaris a devenit "unisex", lucru care ar trebui să facă modelul mai atrăgător pentru clienţii de sex masculin, după cum a subliniat Hirofumi Yamamoto ?ntr-un interviu penru o publicaţie britanică.
Noul Toyota Yaris are o lungime de 3.890 milimetri, o lăţime de 1.700 mm şi o ?nălţime de 1.500 mm. Ampatamentul are 2.510 milimetri, ceea ce ?l face pe Yaris cu 100 mm mai lung faţă de generaţia actuală, ?n timp ce ampatamentul a crescut cu 50 de milimetri. Pasagerii din spate vor beneficia de 35 de milimetri ?n plus pentru genunchi, ?n timp ce masa modelului a fost redusă cu 30 de kilograme faţă de actuala generaţie.
Debutul european al noului Yaris va avea loc ?n vara anului 2011. Modelul va fi oferit cu două motoare pe benzină şi cu un diesel. Ulterior va fi introdusă şi o versiuen hibridă, care va debuta pe piaţă undeva ?n anul 2012. Va exista şi o versiune de performanţă, care va fi echipată cu un motor de 1.5 litri şi 109 CP, dar aceasta nu va intra ?n Europa, unde ar fi oricum surclasată de orice rival din segmentul subcompact. Motoarele pe benzină vor oferi 69 CP şi 90 Nm ? pentru versiunea de 1.0 litri, respectiv 94 CP şi 120 Nm pentru versiunea de 1.3 litri. Ambele vor beneficia de un sistem Stop&Start şi vor parcurge aproximativ 30 de kilometri cu un singur litru de carburant.
Sursa
Noul Fiat Freemont
Fiat va lansa anul acesta la Geneva modelul Freemont, varianta europeană a americanului Dodge Journey. Monovolumul ?i va lua locul lui Ulysse.
Zvonurile care anunţau ?n urmă cu o săptăm?nă posibilitatea ca Fiat să v?ndă ?n Europa propriul monovolum, bazat pe americanul Dodge Journey, par să se adeverească. Informaţiile sunt ?ntărite ?ntr-un articol publicat de Automotive News, ?n care se arată că italienii sunt decişi să ?şi ?ncerce norocul ?n acest segment, cu o variantă rebranduită a modelului de peste Ocean.
Potrivit publicaţiei, modelul se va numi Freemont şi va ajunge pe piaţă ?n luna iunie a anului viitor, nu ?nainte de a fi expus ?n premieră mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, din luna martie. Noul Freemont va fi un monovolum cu alură de SUV destinat să ia locul actualului Ulysse, aşteptat să iasă din producţie ?n perioada imediat următoare.
Primul rod al colaborării dintre Chrysler şi Fiat, ajuns pe piaţa europeană, va fi v?ndut ?n interiorul tuturor celor 5000 de concesionari ai grupului, răsp?ndiţi pe Bătr?nul Continent.
Noul Freemont va prelua de la fratele său american acelaşi interior revizuit şi aceeaşi suspensie nouă, trăsături proaspăt expuse odată cu faceliftul modelului Journey din această toamnă. Sub capotă va exista ?nsă un propulsor diesel Multijet, de 2.0 litri, capabil să livreze 170 de cai putere. Nu este exclusă nici alternativa unei variante cu tracţiune integrală.
Producţia viitorului Fiat Freemont va fi asigurată de uzina americană din Toluca, unde ia naştere ?n prezent şi versiunea pentru Statele Unite a modelului Fiat 500.
Sursa
Fiat va lansa anul acesta la Geneva modelul Freemont, varianta europeană a americanului Dodge Journey. Monovolumul ?i va lua locul lui Ulysse.
Zvonurile care anunţau ?n urmă cu o săptăm?nă posibilitatea ca Fiat să v?ndă ?n Europa propriul monovolum, bazat pe americanul Dodge Journey, par să se adeverească. Informaţiile sunt ?ntărite ?ntr-un articol publicat de Automotive News, ?n care se arată că italienii sunt decişi să ?şi ?ncerce norocul ?n acest segment, cu o variantă rebranduită a modelului de peste Ocean.
Potrivit publicaţiei, modelul se va numi Freemont şi va ajunge pe piaţă ?n luna iunie a anului viitor, nu ?nainte de a fi expus ?n premieră mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, din luna martie. Noul Freemont va fi un monovolum cu alură de SUV destinat să ia locul actualului Ulysse, aşteptat să iasă din producţie ?n perioada imediat următoare.
Primul rod al colaborării dintre Chrysler şi Fiat, ajuns pe piaţa europeană, va fi v?ndut ?n interiorul tuturor celor 5000 de concesionari ai grupului, răsp?ndiţi pe Bătr?nul Continent.
Noul Freemont va prelua de la fratele său american acelaşi interior revizuit şi aceeaşi suspensie nouă, trăsături proaspăt expuse odată cu faceliftul modelului Journey din această toamnă. Sub capotă va exista ?nsă un propulsor diesel Multijet, de 2.0 litri, capabil să livreze 170 de cai putere. Nu este exclusă nici alternativa unei variante cu tracţiune integrală.
Producţia viitorului Fiat Freemont va fi asigurată de uzina americană din Toluca, unde ia naştere ?n prezent şi versiunea pentru Statele Unite a modelului Fiat 500.
Sursa
Kia Pro_Cee'd - facelift
Kia va profita de ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Geneva pentru a expune publicului faceliftul modelului Pro_Cee'd.
După ce s-a preocupat de restilizarea variantelor cu cinci uşi şi break ale modelului Cee'd, Kia ?şi va ?ndrepta atenţia anul care vine şi asupra derivatului cu design sportiv al gamei compacte. Actualul Pro_Cee'd va fi şi el supus unei operaţii estetice, similare celei suferite de fraţii cu cinci uşi.
Modelul coreean va prelua blocurile optice retuşate timid şi noua grilă frontală, care defineşte filosofia de design croită de Peter Schreyer. Modificări vizibile vor exista şi la nivelul spoilerului anterior, unde publicul va face cunoştinţă cu prize de aer ceva mai generoase, menite să sublinieze sportivitatea coreeanului cu trei uşi.
Faceliftul nu va aduce motorizări noi pentru Pro_Cee'd, sub capota acestuia urm?nd să se regăsească propulsoarele diesel şi benzină ale fraţilor cu cinci uşi. Noutatea abslută ar urma să o reprezinte introducerea unei noi versiuni de putere pentru dieselul de 1.6 litri, care va fi astfel capabil să ofere 130 de cai. Bine?nţeles, toate unităţile vor respecta noile norme de poluare Euro 5, pregătite să intre ?n vigoare de la ?nceputul lui 2011.
Sursa
Kia va profita de ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Geneva pentru a expune publicului faceliftul modelului Pro_Cee'd.
După ce s-a preocupat de restilizarea variantelor cu cinci uşi şi break ale modelului Cee'd, Kia ?şi va ?ndrepta atenţia anul care vine şi asupra derivatului cu design sportiv al gamei compacte. Actualul Pro_Cee'd va fi şi el supus unei operaţii estetice, similare celei suferite de fraţii cu cinci uşi.
Modelul coreean va prelua blocurile optice retuşate timid şi noua grilă frontală, care defineşte filosofia de design croită de Peter Schreyer. Modificări vizibile vor exista şi la nivelul spoilerului anterior, unde publicul va face cunoştinţă cu prize de aer ceva mai generoase, menite să sublinieze sportivitatea coreeanului cu trei uşi.
Faceliftul nu va aduce motorizări noi pentru Pro_Cee'd, sub capota acestuia urm?nd să se regăsească propulsoarele diesel şi benzină ale fraţilor cu cinci uşi. Noutatea abslută ar urma să o reprezinte introducerea unei noi versiuni de putere pentru dieselul de 1.6 litri, care va fi astfel capabil să ofere 130 de cai. Bine?nţeles, toate unităţile vor respecta noile norme de poluare Euro 5, pregătite să intre ?n vigoare de la ?nceputul lui 2011.
Sursa
OFICIAL: Noul KIA Picanto
Kia Motors Corporation a dezvaluit astazi primele fotografii oficiale ale noii generatii Picanto, model conceput cu ideea de a se diferentia clar de restul segmentului din care face parte.
Complet redesenat si reproiectat, noul automobil de clasa mini a fost creat de echipa europeana de design de la Frankfurt, sub supravegherea designerului sef Peter Schreyer.
Kia Picanto va avea un design mult mai dinamic si masculin, simplitatea estetica specifica generatiei actuale fiind abandonata. ”Privit din profil, noul Picanto este caracterizat de o linie mediana ascendenta extrem de pronuntata, dar si de ”sculpturi” concave si convexe. Rezultatul este o impletire apetisanta de lumini si umbre ce confera designului caracter si agresivitate”, a declarat Schreyer.
Dezvoltat pe o platforma complet noua, Picanto beneficiaza de un ampatament marit, care a determinat o usoara crestere a dimensiunilor exterioare, dar si a spatiului interior. Astfel, cea de-a doua generatie Picanto s-a maturizat pentru a oferi mai mult spatiu pasagerilor si, in acelasi timp, o tinuta de drum imbunatatita.
Sub capota mezinului coreean se vor afla patru noi propulsoare ecologice, de 1.0 si 1.2 litri, ce vor deveni un adevarat etalon al clasei pentru nivelul extrem de scazut al emisiilor de carbon.
In timp ce actualul Picanto era oferit doar intr-o versiune cu 5 usi, noul model va fi disponibil si intr-o varianta sportiva, cu 3 usi, ce va fi comercializata doar in Europa.
Inspirand incredere, soliditate si maturitate, noua generatie de Picanto este desemnata sa sparga barierele segmentului A (clasa mini) si va fi prezentata oficial la Salonul Auto de la Geneva din martie 2011.
http://www.garajul.ro/blog/2011/01/04/o ... a-picanto/
Kia Motors Corporation a dezvaluit astazi primele fotografii oficiale ale noii generatii Picanto, model conceput cu ideea de a se diferentia clar de restul segmentului din care face parte.
Complet redesenat si reproiectat, noul automobil de clasa mini a fost creat de echipa europeana de design de la Frankfurt, sub supravegherea designerului sef Peter Schreyer.
Kia Picanto va avea un design mult mai dinamic si masculin, simplitatea estetica specifica generatiei actuale fiind abandonata. ”Privit din profil, noul Picanto este caracterizat de o linie mediana ascendenta extrem de pronuntata, dar si de ”sculpturi” concave si convexe. Rezultatul este o impletire apetisanta de lumini si umbre ce confera designului caracter si agresivitate”, a declarat Schreyer.
Dezvoltat pe o platforma complet noua, Picanto beneficiaza de un ampatament marit, care a determinat o usoara crestere a dimensiunilor exterioare, dar si a spatiului interior. Astfel, cea de-a doua generatie Picanto s-a maturizat pentru a oferi mai mult spatiu pasagerilor si, in acelasi timp, o tinuta de drum imbunatatita.
Sub capota mezinului coreean se vor afla patru noi propulsoare ecologice, de 1.0 si 1.2 litri, ce vor deveni un adevarat etalon al clasei pentru nivelul extrem de scazut al emisiilor de carbon.
In timp ce actualul Picanto era oferit doar intr-o versiune cu 5 usi, noul model va fi disponibil si intr-o varianta sportiva, cu 3 usi, ce va fi comercializata doar in Europa.
Inspirand incredere, soliditate si maturitate, noua generatie de Picanto este desemnata sa sparga barierele segmentului A (clasa mini) si va fi prezentata oficial la Salonul Auto de la Geneva din martie 2011.
http://www.garajul.ro/blog/2011/01/04/o ... a-picanto/
Volvo XC30 - viitorul rival al lui BMW X1
Dezvoltarea lui Volvo S40 a fost sistată pentru un an şi jumătate pentru a-i face loc lui XC30, un SUV compact care va debuta ?n 2013 şi va rivaliza modele precum BMW X1, Audi Q3 şi Mercedes-Benz GLC.
Suedezii de la Volvo au prioritizat dezvoltarea unui SUV entry-level, care s-ar putea numi XC30. Modelul va debuta pe piaţă p?nă la finele anului 2013 şi va rivaliza viitoarele Mercedes-Benz GLC şi Audi Q3, alături de actualul BMW X1, bine?nţeles. Viitorul XC30 este bazat pe platforma lui C30 şi este destinat clienţilor tineri. La fel ca ?n cazul lui XC60, modelul este destinat să atingă un nivel mare de profitabilitate, iar preţul redus ar trebui să ?l ajute să ?l depăşească pe modelul menţionat anterior la v?nzări, deşi este bestseller-ul gamei ?n acest moment.
La nivel estetic, modelul va avea o ?nfăţişare compactă şi va prelua o bună parte din faţa lui XC60. Lungimea lui XC30 va fi de 4.350 milimetri, iar modelul va oferi cinci locuri şi va avea un plus de dinamism şi un interior superior rivalilor săi. Accelerarea dezvoltării lui XC30 vine cu preţul ?nt?rzierii lansării lui S40, model a cărei renaştere a fost trasă pe dreapta pentru ?ncă 18 luni ?n speranţa că vor avea toată echipa de ingineri liberă pentru dezvoltarea rapidă şi eficientă a noului model.
Volvo XC30 ar putea fi oferit ?n două versiuni, una dintre acestea av?nd ampatamentul mărit. Respectiva versiune va fi v?ndută pe piaţa din China, unde modelele de acest gen sunt mai atractive dacă au un ampatament mare. Cei de la Volkswagen au o strategie similară ?n cazul lui Tiguan, model care are un ampatament cu 115 milimetri mai mare ?n China.
Sursa
Dezvoltarea lui Volvo S40 a fost sistată pentru un an şi jumătate pentru a-i face loc lui XC30, un SUV compact care va debuta ?n 2013 şi va rivaliza modele precum BMW X1, Audi Q3 şi Mercedes-Benz GLC.
Suedezii de la Volvo au prioritizat dezvoltarea unui SUV entry-level, care s-ar putea numi XC30. Modelul va debuta pe piaţă p?nă la finele anului 2013 şi va rivaliza viitoarele Mercedes-Benz GLC şi Audi Q3, alături de actualul BMW X1, bine?nţeles. Viitorul XC30 este bazat pe platforma lui C30 şi este destinat clienţilor tineri. La fel ca ?n cazul lui XC60, modelul este destinat să atingă un nivel mare de profitabilitate, iar preţul redus ar trebui să ?l ajute să ?l depăşească pe modelul menţionat anterior la v?nzări, deşi este bestseller-ul gamei ?n acest moment.
La nivel estetic, modelul va avea o ?nfăţişare compactă şi va prelua o bună parte din faţa lui XC60. Lungimea lui XC30 va fi de 4.350 milimetri, iar modelul va oferi cinci locuri şi va avea un plus de dinamism şi un interior superior rivalilor săi. Accelerarea dezvoltării lui XC30 vine cu preţul ?nt?rzierii lansării lui S40, model a cărei renaştere a fost trasă pe dreapta pentru ?ncă 18 luni ?n speranţa că vor avea toată echipa de ingineri liberă pentru dezvoltarea rapidă şi eficientă a noului model.
Volvo XC30 ar putea fi oferit ?n două versiuni, una dintre acestea av?nd ampatamentul mărit. Respectiva versiune va fi v?ndută pe piaţa din China, unde modelele de acest gen sunt mai atractive dacă au un ampatament mare. Cei de la Volkswagen au o strategie similară ?n cazul lui Tiguan, model care are un ampatament cu 115 milimetri mai mare ?n China.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori