Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Noi 23, 2010 8:42 pm

Noul Ford Capri - rival pentru Scirocco şi Astra GTC!

Versiunea cu trei uşi a lui Focus ST nu va exista ?n generaţia nouă a modelului, aceasta urm?nd să fie ?nlocuită de coupe-ul compact Capri.

Ford nu va oferi viitoarea generaţie a lui Focus ?n versiune cu trei uşi, aceasta urm?nd să fie ?nlocuită de un model coupe de sine stătător care va readuce ?n industria auto denumirea Capri. Acesta este răspunsul pe care Ford l-a pregătit pentru VW Scirocco şi pentru viitorul Opel Astra GTC, despre care Mark Adams, vicepreşedintele de design al celor de la Opel, l-a numit "un rival pur-s?nge al lui Scirocco".

Conform presei internaţionale, un prim concept care anunţă noul Ford Capri va vedea lumina zilei la Salonul Auto de la Detroit (ianuarie 2011), urm?nd să fie lansat - la fel ca ?n cazul noului Focus - pe toate pieţe lumii ?n aceeaşi formă. Asemănările cu Focus nu se vor opri aici, designul noului Ford Capri urm?nd să preia multe elemente caracteristice fratelui său compact cu cinci uşi.

?n ceea ce priveşte motorul noului Ford Capri, constructorul american nu va apela la artificii tehnice, urm?nd să folosească aceleaşi unităţi pe care le are la această oră pe m?nă. Astfel, motorul de top al noului coupe compact al celor de la Ford va fi EcoBoost-ul de 2.5 litri şi 250 CP, acesta urm?nd să fie acompaniat de motoare mai mici de 200 CP din gama Ford, implicit de un diesel. Diferenţele faţă de versiunea ST a viitorului Focus vor apărea, astfel, exclusiv la nivelul numărului de uşi, a formei posterioare şi a masei proprii, care ?n cazul lui Capri va fi ceva mai redusă. La acest rezultat se va ajunge prin utilizarea multor elemente din fibră de carbon şi printr-o caroserie din aluminiu.
Sursa


Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Noi 23, 2010 8:48 pm

Holy crap, cu designul asta mi se pare ca-si bat joc de istorie.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Noi 23, 2010 8:51 pm

Audi A7 - costa 61250euro ?n Rom?nia

Modelul se ?ncadrează ?ntre A5 Sportback şi A8 şi este oferit ?n doar două versiuni pe piaţa din ţara noastră. Clienţii pot opta fie pentru un 3.0 TDI de 245 CP, fie pentru un 3.0 TFSI de 300 CP. Ambele motorizări vin cu o transmisie S-Tronic cu şapte trepte şi dubluambreiaj. Modelul de nişă din Ingolstadt se luptă pe segmentul deschis ?n urmă cu c?ţiva ani de Mercedes-Benz CLS. Versiunea de bază porneşte de la 61.249 de euro cu TVA inclus.

Cei de la Audi propun versiunea diesel ca modelul entry-level, ?n timp ce versiunea pe benzină porneşte de la 61.800 de euro cu TVA inclus. Audi A7 are o lungime de 4.97 metri, o lăţime de 1.91 metri şi o ?nălţime de 1.42 metri. Toate aceste elemente formează un aspect similar cu cel al unui coupe, iar capota lungă şi profilul alungit au şi ele un cuv?nt de spus ?n această privinţă. Graţie acestor elemente stilistice, modelul este un coupe cu patru uşi, care va rivaliza cea de-a doua generaţie a lui Mercedes-Benz CLS şi viitorul coupe cu patru uşi de la BMW.

Versiunea 3.0 TDI a lui Audi A7 accelerează de la 0 la 100 km/h ?n 6.5 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 250 km/h. Viteza maximă este limitată electronic la pragul respectiv. Cuplul motor maxim este de 500 Nm şi este oferit ?ncă de la 1.400 rpm, ?n timp ce puterea maximă este atinsă la 4.500 rpm, turaţie ridicată pentru un diesel. Masa modelului este de 1.845 kilograme, iar Audi A7 vine ?n standard cu tracţiune integrală cu sistemul quattro.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 23, 2010 11:17 pm

Un prinţ saudit a cumpărat 1% din GM

Revenirea la bursă a celor de la GM l-a determinat pe un prinţ saudit să cumpere, cu 500 de milioane de dolari, acţiuni care totalizează 1% din activele companiei americane.

Prinţul saudit Alwaleed bin Talal Alsaud a anunţat că a cumpărat 1% din General Motors, plătind 500 de milioane de dolari pentru acţiunile aferente. Miliardarul saudit nu se află la prima mişcare de acest gen, el deţin?nd deja diferite procente din companii cunoscute ale lumii, precum Citigroup, Disney sau News Corp.

GM a revenit la bursa din New York ?n cursul săptăm?nii trecute, după ce compania a trecut prin probleme financiare grave şi printr-o restructurare ?n cursul anului 2009 ?n urma căreia statul american a preluat activele GM şi a investit ?n brandul de la Detroit circa 50 de miliarde de dolari. Oferta publică iniţială la bursă a fost de 15.8 miliarde de dolari, constructorul sper?nd că investitorii arabi vor ?ncerca să cumpere c?t mai multe acţiuni. P?nă ?n acest moment, doar Alwaleed bin Talal a confirmat cumpărarea unui procent din activele societăţii.

"Prin această achiziţie ne-am bazat pe puterea globală a celor de la General Motors, pe preţul relativ atractiv oferit şi pe prognozele de creştere ale GM ?n Brazilia şi China", a declarat proaspătul deţinător al unui procent din compania care timp de 76 de ani a deţinut prima poziţie la nivel mondial ?n ceea ce priveşte volumul v?nzărilor auto.
CINE ESTE ALWALEED BIN TALAL ALSAUD?

Prinţul care şi-a ?nsuşit 1% din GM se află ?n topul 20 al bogaţilor lumii realizat de Forbes, averea sa cifr?ndu-se la 25 de miliarde de dolari. Alwaleed bin Talal Alsaud are 53 de ani, este căsătorit şi are doi copii, domeniul său de activitate fiind reprezentat de investiţiile ?n diferite companii cu nume ale lumii.

http://www.automarket.ro/stiri/un-print ... 34751.html

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 23, 2010 11:57 pm

http://www.automarket.ro/stiri/kia-preg ... 34754.html

Kia pregăteşte versiuni sportive ale viitoarelor modele Rio şi Cee'd

Succesul ?nregistrat de Skoda cu versiunile RS ale modelelor Fabia şi Octavia ar putea fi urmat şi de coreenii de la Kia, care pregătesc replici asemănătoare ?n segmentul compact. Potrivit unor surse din interiorul constructorului coreean, viitoarele generaţii Kia Cee'd şi Rio vor beneficia de versiuni sportive, cel mai probabil puse ?n mişcare de propulsoare diesel.

Primul model care va sparge gheaţa ?n acest segment va fi Rio, gata să debuteze pe piaţă ?n 2012 cu un diesel 1.7 CRDi, dispus să livreze peste 150 de cai putere.

?n funcţie de succesul acestuia, coreenii vor lansa şi o versiune sportivă a modelului Cee'd, programată să debuteze ?nsă ceva mai t?rziu. Sub capotă se va ascunde un motor diesel 2.0 CRDi capabil să ofere cel puţin 180 de cai. Momentan este neclar dacă modelul va purta un indicativ separat sau va fi v?ndut doar ca o versiune superioară a modelului de bază.

Totodată, Kia a decis să stopeze planurile de dezvoltare ale modelului roadster, destinat să concureze cu Mazda MX-5. Văzut ca un proiect ambiţios al designerului Peter Schreyer, roadsterul a fost abandonat momentan pentru o mai bună concentrare a resurselor pe piaţa din China, unde v?nzările sunt ?n continuare ?n creştere.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Noi 24, 2010 8:04 pm

Opel Corsa - facelift

Noul facelift al autovehiculului Corsa are la bază designul deja existent, de succes. Acesta reţine caracterul prietenos, abordabil, ?nsă introduce un aspect ?ndrăzneţ, dinamic care se poate vedea ?n noul limbaj de design al Opel.

Execuţia sportivă este realizată prin modificarea proporţiilor grilelor superioare şi inferioare. Grila inferioară a devenit mai lată şi mai ?naltă, cre?nd imaginea unui autovehicul mai mare. De asemenea, la o examinare mai detaliată, se poate observa că o atenţie deosebită a fost acordată plasei grilajului, care ?nlocuieşte barele grilajului orizontal actual. S-a obţinut astfel un autovehicul cu o postură mai dinamică ?n timpul rulării. Impozanta siglă Opel este integrată ?n bara cromată sculptată de dimensiuni mai mari cu un design nou, adăug?nd la aspectul expresiv al părţii frontale.

Familia Corsa continuă să dezvolte modelele speciale, ?ndrăzneţe şi sportive, denumite Color Line. Varianta Color Edition de succes, cu acoperiş vopsit negru şi jante de 17 inch negre ultra lucioase, culori exterioare strălucitoare şi nenumărate alte dotări suplimentare, reprezintă 20 la sută din toate v?nzările Corsa din Germania. Ca urmare a acestui răspuns extraordinar, Opel introduce varianta Color Edition peste tot ?n Europa.

Un nou pachet "Linea" a fost creat pentru a atrage clienţi mai tineri care doresc să ?şi personalizeze autovehiculul Corsa. Acesta este caracterizat prin două dungi mari albe sau negre de-a lungul caroseriei. Culoarea jantelor de 17 inch şi a capacelor oglinzilor laterale se asortează cu dungile.

Versiunea OPC de 141 kW/192 CP este cel mai performant model din familia Corsa şi a fost, de asemenea, reconceput pentru a se potrivi cu noua gamă Corsa, ?n special datorită noilor faruri şi noii grile.

Motoarele noului Opel Corsa au o putere ce variază ?ntre 65 CP şi 192 CP. Această gamă de sisteme de propulsie a fost revitalizată ?n 2010 cu multe motoare noi, care reduc consumul de carburant şi emisiile de CO2 cu 13 procente, sporind ?n acelaşi timp puterea motorului ?n majoritatea cazurilor.

De acum ?nainte, tehnologia ecologică Start/Stop devine o caracteristică standard a Corsa ecoFLEX cu motor 1.3 CDTI 70 kW/95 C P. Datorită acestei noi caracteristici, consumul de combustibil ?n ciclul mixt este redus de la 3,7 la 3,5 litri/100 km şi emisiile de la 98 la numai 94 g/km CO2 ?n cazul versiunilor cu trei uşi. Variante cu cinci uşi ajunge le 3,6 l/100 km şi emite numai 95 g/km CO2. Tehnologia Start/Stop oferă cele mai mari beneficii ?n mediul urban, cu un consum de combustibil de 4,2 litri la 100 kilometri, faţă de 4,6 l/100 km la modelul anterior.

?n plus faţă de stilul său atletic, dinamic şi plăcerea sporită ?n timpul călătoriei, Corsa oferă clienţilor săi şi un nivel ridicat de calitate. Raportul de calitate DEKRA 2010 pentru Germania a desemnat Corsa ca fiind c?ştigătorul general, cu cea mai mică rată de apariţie a defecţiunilor dintre toate autovehiculele testate. DEKRA (Deutscher Kraftfahrzeug-?berwachungs-Verein) este un furnizor de servicii complete pentru mobilitatea sigură şi eficientă şi este cea mai bună organizaţie tehnică expertă.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Noi 25, 2010 12:32 am

Grupul Hyundai-Kia devine primul producator asiatic din Europa

Coreenii de la Hyundai si Kia au devenit principalii jucatori asiatici pe piata din Europa, reusind sa depaseasca Toyota.

Grupul Hyundai, format din marcile Hyundai si Kia, a devenit cel mai mare producator auto asiatic de pe piata europeana. Hyundai a depasit Toyota, pe fondul scaderii vanzarilor la modelele japoneze, cauzata de recall-ului masiv de la inceputul anului.

Marcile coreene Hyundai si Kia au inregistrat vanzari cu 4 procente mai mari decat in perioada similara a anului trecut, ajungand la un total de 521.369 de unitati. Toyota, incluzand si brandul de lux Lexus, a avut un declin de 11 procente pe piata din Europa, ajungand pe locul doi in topul producatorilor asiatici care opereaza pe Batranul Continent.

Baza cresterii vanzarilor din contul Hyundai a fost reprezentata de noile modele ix35, i30 si cee?d. Hyundai a castigat teren important si pe piata nord-americana, unde au castigat procente importante din cota de piata a marcii Toyota, dupa ce producatorul nipon a rechemat in service peste 8 milioane de vehicule.

?Este clar ca Hyundai si Kia au beneficiat de recall-ul masiv de la Toyota?, a declarat un analist auto din Seul, Coreea de Sud. Vanzarile de masini noi pe piata europeana au scazut cu 5% in primele zxece luni din 2010, ajungand la 11,6 milioane unitati comercializate.

voom.ro

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Noi 27, 2010 9:57 am

800 de modele Opel Insignia ST - comandate de Politia germana

Politia landului german Hesse a comandat 800 de modele Opel Insignia Sports Tourer, dintre care 100 vor fi livrate pana la sfarsitul acestui an. Aceasta achizitie incurajeaza economia germana, dar arata si incerederea politiei germane in combi-ul Opel.


Noile modele Opel Insignia Sports Tourer de politie sunt dotate cu echipamentul specific, dintre care amintim luminile LED de avertizare si un portbagaj tip "sertar" care poate fi dotat cu echipamentul necesar agentilor sau poate fi inlocuit cu o cusca pentru cainele de politie.

Insignia Sports Tourer inglobeaza tehnologii de ultima ora, oferite intr-o caroserie de lux cu aspect sportiv. Modelul etaleaza acelasi design atletic, puternic si elegant ca si versiunea berlina. Mark Adams, vice-presedintele GM Europe Design descrie modelul Insignia ca fiind o combinatie intre frumusetea sculpturala si precizia germana, reunind perfectiunea inginereasca si emotia intr-o armonie perfecta.

Politia germana nu a oferit informatii cu privire la pretul de achizitie sau propulsoarele cu care va fi dotata noua flota de masini. Cel mai probabil propulsoar este cel de 1.6 litri capabil sa produca 180 CP si 230 Nm.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Noi 27, 2010 10:15 am

Noul Hyundai Grandeur

Hyundai a prezentat o serie noua de imagini cu modelul Grandeur. Noul sedan va fi comercializat in unele tari sub numele de Azera. Noul model va umple spatiul dintre Sonata si Genesis.


Noul Hyundai Grandeur a fost surprins anul acesta in timpul testelor in Europa si se pare ca va debuta oficial in 2011. Coreenii duc o campanie de dezvoltare si improspatare a gamei de modele. Acestia au imbunatatit gama prin noile modele Equus, Genesis sedan si Coupe, Sonata, Tucson, Accent si Elantra.

Design-ul modelului Hyundai Grandeur continua filozofia de deisgn fluida. Noul model este inspirat de modelele Sonata si Genesis si completeaza spatiul dintre cele doua. Noul Sedan de familie va fi realizat pe baza unei platforme cu tractiune frontala si se pare ca va fi dotata cu propulsoare cu sase cilindri in V.

Hyundai a declarat ca noul model este inspirat de o pasare care planeaza gratios. Noul Grandeur se doreste a fi un sedan premium, iar design-ul elegant confirma acest lucru. Singurele indicii cu privire la o latura mai dinamica se observa in partea din spate, unde bara proeminenta si luminile LED continue indica un aer putin mai sportiv.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Noi 29, 2010 6:20 pm

Nissan Leaf - este Maşina Anului 2011 ?n Europa

Nissan Leaf a devenit primul model cu propulsie alternativă care ?şi adjudecă cel mai r?vnit premiu auto din Europa. Dacia Duster a fost ultimul ?ntre cei şapte finalişti.

Nissan Leaf, primul model electric al celor de la Nissan, şi-a adjudecat titlul European Car of the Year 2011. Titlul modelului japonez subliniază ?ncă o dată faptul că modelele ecologice c?ştigă teren at?t pe piaţă, c?t şi ?n preferinţele juriilor de specialitate. Dacia Duster, singurul SUV care a intrat ?n finala COTY 2011, a fost la final ultimul ?ntre cei şapte finalişti.

Leaf a adunat 257 de puncte, reuşind să-şi adjudece locul ?nt?i după o bătaie umăr la umăr cu Alfa Romeo Giulietta. Modelul italian a reuşit să se claseze pe poziţia a doua ?n clasament, cu 248 de puncte. De altfel, finalul a fost unul extrem de str?ns, al treilea model clasat pe podium - Opel Meriva - adun?nd cu doar patru puncte mai puţin dec?t Giulietta.

?n afara podiumului s-au clasat Ford C-Max (224 de puncte), Citroen C3/DS3 (175 de puncte) şi Volvo S60/V60, cu 145 de puncte. Dacia Duster se mulţumeşte cu singura calificare ?n finală din istoria mărcii de la Mioveni, clas?ndu-se pe poziţia a şaptea, cu 132 de puncte.

CLASAMENT FINAL EUROPEAN CAR OF THE YEAR 2011

1. NISSAN LEAF (257p)
2. Alfa Romeo Giulietta (248p)
3. Opel Meriva (244p)
4. Ford C-Max (224p)
5. Citroen C3/DS3 (175p)
6. Volvo S60/V60 (145p)
7. Dacia Duster (132p)


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator