Noutati Auto
Noul Dodge Charger
Noul Dodge Charger a debutat oficial la Salonul Auto de la Los Angeles. Muscle car-ul american a primit un facelift exterior si interior si un nou propulsor V6 de 3.6 litri.
Noul Dodge Charger este inspirat de cea de-a doua generatie produsa intre 1968-1970. Noul model este disponibil cu tractiune integrala si tractiunea spate. Tractiunea integrala se activeaza automat doar cand rotile spate pierd aderenta. Chrysler a declarat ca a dorit sa pastreze tema de muscle car clasic, dar a dorit sa ii ofere un caracter mai modern.
Principala modificare consta in folosirea unui sistem de stopuri pe intreaga latime a masinii, la fel ca si modelul clasic. Sistemul de iluminare spate este compus din 164 lumini LED. Partea frontala a primit o grila putin mai proeminenta, iar restul elementelor frontale pastreaza design-ul modelului actual. Interiorul a fost de asemenea imbunatit, acesta a primit o noua consola centrala si materiale de calitate superioara.
Noul Charger va fi disponibil cu un propulsor Hemi V8 de 5.7 litri capabil sa dezvolte o putere maxima de 370 CP. Muscle car-ul va primi si noul Pentastar V6 de 3.6 litri, acesta dezvolta o putere maxima de 292 CP si un cuplu de 350 Nm. Modelul dotat cu propulsorul Hemi atinge 0-100 km/h in mai putin de 6 secunde.
Sursa
Noul Dodge Charger a debutat oficial la Salonul Auto de la Los Angeles. Muscle car-ul american a primit un facelift exterior si interior si un nou propulsor V6 de 3.6 litri.
Noul Dodge Charger este inspirat de cea de-a doua generatie produsa intre 1968-1970. Noul model este disponibil cu tractiune integrala si tractiunea spate. Tractiunea integrala se activeaza automat doar cand rotile spate pierd aderenta. Chrysler a declarat ca a dorit sa pastreze tema de muscle car clasic, dar a dorit sa ii ofere un caracter mai modern.
Principala modificare consta in folosirea unui sistem de stopuri pe intreaga latime a masinii, la fel ca si modelul clasic. Sistemul de iluminare spate este compus din 164 lumini LED. Partea frontala a primit o grila putin mai proeminenta, iar restul elementelor frontale pastreaza design-ul modelului actual. Interiorul a fost de asemenea imbunatit, acesta a primit o noua consola centrala si materiale de calitate superioara.
Noul Charger va fi disponibil cu un propulsor Hemi V8 de 5.7 litri capabil sa dezvolte o putere maxima de 370 CP. Muscle car-ul va primi si noul Pentastar V6 de 3.6 litri, acesta dezvolta o putere maxima de 292 CP si un cuplu de 350 Nm. Modelul dotat cu propulsorul Hemi atinge 0-100 km/h in mai putin de 6 secunde.
Sursa
Noul BMW X3 a venit oficial in Romania
http://www.0-100.ro/2010/11/19/foto-nou ... n-pitesti/
A doua generatie SAV-ului (Sports Activity Vehicle) BMW X3 a pasit oficial in Romania la un pret de pornire de 33.200 euro fara TVA (41.168 euro inclusiv TVA de 24%). Primul dealer care a tinut un eveniment de lansare pe piata romaneasca este Motor AG din Pitesti, insa toti dealerii BMW din tara organizeaza in urmatoarele zile evenimente de tip porti deschise pentru ca potentialii clienti sa studieze in detaliu masina.
Prima generatie X3 a fost lansata in a doua parte a anului 2003 si de atunci a suferit permanent imbunatatiri minore. Singura schimbare vizibila a avut loc in 2007, odata cu facelift-ul.
Intr-o atmosfera relaxata, de seara, cu putina presa si multi clienti importanti din judetul Arges, Motor AG a lansat joi seara (18 noiembrie) noul BMW X3. Fiindca lansarile de automobile nu mai sunt de ani buni doar lansari de masini si atat, dealerul BMW din Pitesti a devenit pentru scurt timp si galerie de arta si magazin de articole sportive. Artistul Giulian Dumitru si-a prezentat sculpturile intr-o mica expozitie cu vanzare, iar proprietarul magazinelor Himalaya, David Neacsu, a fost si el prezent la eveniment, avand un colt al sau langa noul X3, pe ideea ca masina este potrivita pentru cei cu activitati sportive.
Noul BMW X3 dispune de cutie de viteze automata cu opt trepte, standard, si de functie Stop & Start, care opreste automat motorul cand masina sta pe loc la semafor sau in aglomeratie si il reporneste cand soferul intenioneaza sa demareze (la eliberarea pedalei de frana la masinile automate si la apasarea ambreiajului la vehiculele cu transimisii manuale), a anuntat BMW.
Tractiunea integrala este standard, iar masina poate fi echipata optional cu o suspensie adaptiva, la fel ca modelele Seria 5 GT si Seria 5. Noul X3 este astfel primul model din familia X de la BMW care este echipat cu suspensie adaptiva. In plus,noul X3 este si primul model X cu directie 100% electrica.
De asemenea, noul BMW X3 are head-up display (tehnologie care proiecteaza o holograma a indicatorului de viteza pe parbriz, pentru ca seferul sa nu-si abata privirea de la drum), conexiune la internet si camere de luat vederi ce compun o imagine de sus, de jur imprejurul masinii.
X3 a crescut considerabil in dimensiuni, apropiindu-se de cotele primei generatii X5, pentru a se diferentia mai puternic de X1.
Pentru inceput, la lansare, noul X3 va fi disponibil cu doua motorizari, ambele Euro 5 (taxa pe poluare zero lei in Romania):
* xDrive20d, motor turbo diesel cu patru cilindri in linie, care dezvolta 184 Cai Putere (CP) la 4.000 de rotatii pe minut (rpm) si un cuplu maxim de 380 Newton-metru (Nm) intre 1.750 si 2.750 rpm. Cu acest motor, X3 accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora (km/h) in 8,5 secunde, viteza maxima fiind de 210 km/h. Consumul mediu de carburant este de 5,6 litri de motorina pentru 100 de kilometri parcursi, iar emisiile de dioxid de carbon sunt de 149 de grame pe kilometru. Aceasta versiune costa 33.200 euro fara TVA (41.168 euro cu TVA).
* xDrive35i, motor turbo pe benzina cu sase cilindri in linie, care dezvolta 306 CP la 5.800 rpm si un cuplu maxim de 400 Nm la 1.300 rpm. Cu acest propulsor, noul X3 ajunge la prima suta in 5,7 secunde, iar viteza de top este 245 km/h. Consumul mediu este de 8,8 litri de benzina pentru 100 de kilometri parcursi, iar emisiile de dioxid de carbon masoara 204 grame pe kilometru. Aceasta versiune costa 41.700 euro fara TVA (51.708 euro cu TVA).
http://www.0-100.ro/2010/11/19/foto-nou ... n-pitesti/
A doua generatie SAV-ului (Sports Activity Vehicle) BMW X3 a pasit oficial in Romania la un pret de pornire de 33.200 euro fara TVA (41.168 euro inclusiv TVA de 24%). Primul dealer care a tinut un eveniment de lansare pe piata romaneasca este Motor AG din Pitesti, insa toti dealerii BMW din tara organizeaza in urmatoarele zile evenimente de tip porti deschise pentru ca potentialii clienti sa studieze in detaliu masina.
Prima generatie X3 a fost lansata in a doua parte a anului 2003 si de atunci a suferit permanent imbunatatiri minore. Singura schimbare vizibila a avut loc in 2007, odata cu facelift-ul.
Intr-o atmosfera relaxata, de seara, cu putina presa si multi clienti importanti din judetul Arges, Motor AG a lansat joi seara (18 noiembrie) noul BMW X3. Fiindca lansarile de automobile nu mai sunt de ani buni doar lansari de masini si atat, dealerul BMW din Pitesti a devenit pentru scurt timp si galerie de arta si magazin de articole sportive. Artistul Giulian Dumitru si-a prezentat sculpturile intr-o mica expozitie cu vanzare, iar proprietarul magazinelor Himalaya, David Neacsu, a fost si el prezent la eveniment, avand un colt al sau langa noul X3, pe ideea ca masina este potrivita pentru cei cu activitati sportive.
Noul BMW X3 dispune de cutie de viteze automata cu opt trepte, standard, si de functie Stop & Start, care opreste automat motorul cand masina sta pe loc la semafor sau in aglomeratie si il reporneste cand soferul intenioneaza sa demareze (la eliberarea pedalei de frana la masinile automate si la apasarea ambreiajului la vehiculele cu transimisii manuale), a anuntat BMW.
Tractiunea integrala este standard, iar masina poate fi echipata optional cu o suspensie adaptiva, la fel ca modelele Seria 5 GT si Seria 5. Noul X3 este astfel primul model din familia X de la BMW care este echipat cu suspensie adaptiva. In plus,noul X3 este si primul model X cu directie 100% electrica.
De asemenea, noul BMW X3 are head-up display (tehnologie care proiecteaza o holograma a indicatorului de viteza pe parbriz, pentru ca seferul sa nu-si abata privirea de la drum), conexiune la internet si camere de luat vederi ce compun o imagine de sus, de jur imprejurul masinii.
X3 a crescut considerabil in dimensiuni, apropiindu-se de cotele primei generatii X5, pentru a se diferentia mai puternic de X1.
Pentru inceput, la lansare, noul X3 va fi disponibil cu doua motorizari, ambele Euro 5 (taxa pe poluare zero lei in Romania):
* xDrive20d, motor turbo diesel cu patru cilindri in linie, care dezvolta 184 Cai Putere (CP) la 4.000 de rotatii pe minut (rpm) si un cuplu maxim de 380 Newton-metru (Nm) intre 1.750 si 2.750 rpm. Cu acest motor, X3 accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora (km/h) in 8,5 secunde, viteza maxima fiind de 210 km/h. Consumul mediu de carburant este de 5,6 litri de motorina pentru 100 de kilometri parcursi, iar emisiile de dioxid de carbon sunt de 149 de grame pe kilometru. Aceasta versiune costa 33.200 euro fara TVA (41.168 euro cu TVA).
* xDrive35i, motor turbo pe benzina cu sase cilindri in linie, care dezvolta 306 CP la 5.800 rpm si un cuplu maxim de 400 Nm la 1.300 rpm. Cu acest propulsor, noul X3 ajunge la prima suta in 5,7 secunde, iar viteza de top este 245 km/h. Consumul mediu este de 8,8 litri de benzina pentru 100 de kilometri parcursi, iar emisiile de dioxid de carbon masoara 204 grame pe kilometru. Aceasta versiune costa 41.700 euro fara TVA (51.708 euro cu TVA).
OFICIAL: Audi RS3 Sportback - compactul german de 340 de cai
Audi a prezentat astăzi primele informaţii şi imagini ale celui mai puternic A3 produs vreodată. Este vorba despre versiunea de performanţă RS3 Sportback, echipată cu 340 de cai putere şi tracţiune quattro.
Audi introduce astăzi, oficial, mezinul gamei sale de performanţă, RS3 Sportback, un model aşteptat de fanii brandului din Ingolstadt şi spionat ?ndelung de publicaţiile de specialitate. Modelul german are la bază varianta Sportback a compactului A3, sub caroseria căreia a fost introdus propulsorul pe benzină de 2.5 litri turbo, regăsit şi pe fratele TT-RS.
Unitatea cu cinci cilindri este capabilă să livreze un total de 340 de cai putere şi 450 de Nm, cuplul maxim fiind resimţit pe o plajă de turaţii genroasă, cuprinsă ?ntre 1600 şi 3500 de rotaţii. Pentru a putea ţine ?n fr?u bagajul de resurse, inginerii din Ingolstadt au făcut uz de sistemul de tracţiune integrală quattro şi de transmisia automată cu dublu ambreiaj şi şapte rapoarte S-Tronic.
Toate aceste trasături converg către performanţe demne de invidiat pentru un model din acest segment: acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se realizează ?n 4.6 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h. La capitolul consum Audi RS3 Sportback nu dezamăgeşte, valoarea medie anunţată de producător fiind de numai 9.1 litri/100 de kilometri. Lucru valabil şi pentru emisii, care se opresc la 212 g/km.
Pentru a putea fi demn de indicativul RS, modelul de performanţă a fost supus unui proces de slăbire, care a dus la o masă totală de numai 1575 de kilograme. Lista modificărilor continuă cu direcţia electromecanică, cu garda la sol redusă cu 25 de mm, cu sistemul de fr?nare, care include discuri de 270 mm pe faţă şi 310 mm pe spate, cu etriere ?n patru pistoane şi cu jante de 19 inch din aliaj, ?ncălţate cu pneuri de 235/25 pe faţă şi 225/35 pe spate. Pentru fanii senzaţiilor extreme, Audi oferă şi un nou sistem ESP, ce poate fi complet dezactivat.
Din punct de vedere estetic, RS3 Sportback impresionează prin generozitatea prizelor de aer frontale, prin grila supradimensionată, prin bosajele mai largi din fibră de carbon şi prin evacuarea cu ţeavă dublă, al cărei sunet poate fi modificat.
La interior, logo-urile RS abundă alături de finisajele din aluminiu, scaunele sport şi volanul cu fund plat sunt ?mbrăcate ?n piele, iar afişajul central oferă noi informaţii despre presiunea turbinei, despre temperatura uleiului şi despre rotaţii.
Cel mai puternic A3 de serie produs vreodată de Audi va fi asamblat la uzina deschisă de nemţi la Gyor, ?n Ungaria, debutul v?nzărilor fiind fixat pentru luna ianuarie a anului viitor. Preţul pentru piaţa din Germania a fost fixat la 49.900 de euro.
http://www.automarket.ro/stiri/oficial- ... 34720.html
Audi a prezentat astăzi primele informaţii şi imagini ale celui mai puternic A3 produs vreodată. Este vorba despre versiunea de performanţă RS3 Sportback, echipată cu 340 de cai putere şi tracţiune quattro.
Audi introduce astăzi, oficial, mezinul gamei sale de performanţă, RS3 Sportback, un model aşteptat de fanii brandului din Ingolstadt şi spionat ?ndelung de publicaţiile de specialitate. Modelul german are la bază varianta Sportback a compactului A3, sub caroseria căreia a fost introdus propulsorul pe benzină de 2.5 litri turbo, regăsit şi pe fratele TT-RS.
Unitatea cu cinci cilindri este capabilă să livreze un total de 340 de cai putere şi 450 de Nm, cuplul maxim fiind resimţit pe o plajă de turaţii genroasă, cuprinsă ?ntre 1600 şi 3500 de rotaţii. Pentru a putea ţine ?n fr?u bagajul de resurse, inginerii din Ingolstadt au făcut uz de sistemul de tracţiune integrală quattro şi de transmisia automată cu dublu ambreiaj şi şapte rapoarte S-Tronic.
Toate aceste trasături converg către performanţe demne de invidiat pentru un model din acest segment: acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se realizează ?n 4.6 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h. La capitolul consum Audi RS3 Sportback nu dezamăgeşte, valoarea medie anunţată de producător fiind de numai 9.1 litri/100 de kilometri. Lucru valabil şi pentru emisii, care se opresc la 212 g/km.
Pentru a putea fi demn de indicativul RS, modelul de performanţă a fost supus unui proces de slăbire, care a dus la o masă totală de numai 1575 de kilograme. Lista modificărilor continuă cu direcţia electromecanică, cu garda la sol redusă cu 25 de mm, cu sistemul de fr?nare, care include discuri de 270 mm pe faţă şi 310 mm pe spate, cu etriere ?n patru pistoane şi cu jante de 19 inch din aliaj, ?ncălţate cu pneuri de 235/25 pe faţă şi 225/35 pe spate. Pentru fanii senzaţiilor extreme, Audi oferă şi un nou sistem ESP, ce poate fi complet dezactivat.
Din punct de vedere estetic, RS3 Sportback impresionează prin generozitatea prizelor de aer frontale, prin grila supradimensionată, prin bosajele mai largi din fibră de carbon şi prin evacuarea cu ţeavă dublă, al cărei sunet poate fi modificat.
La interior, logo-urile RS abundă alături de finisajele din aluminiu, scaunele sport şi volanul cu fund plat sunt ?mbrăcate ?n piele, iar afişajul central oferă noi informaţii despre presiunea turbinei, despre temperatura uleiului şi despre rotaţii.
Cel mai puternic A3 de serie produs vreodată de Audi va fi asamblat la uzina deschisă de nemţi la Gyor, ?n Ungaria, debutul v?nzărilor fiind fixat pentru luna ianuarie a anului viitor. Preţul pentru piaţa din Germania a fost fixat la 49.900 de euro.
http://www.automarket.ro/stiri/oficial- ... 34720.html
Viitorul Citroen C1 va fi mai mare şi mai ?ndrăzneţ
Urmaşul actualului Citroen C1 va debuta ?n 2012. Modelul va avea aceeaşi platformă cu Peugeot 108 şi Toyota Aygo şi va deveni mai mare, iar design-ul va fi mai ?ndrăzneţ.
Cea de-a doua generaţie a lui Citroen C1 va fi mai mare şi mai agresivă, spun englezii de la Autocar. Design-ul va fi inspirat din aspectul modelelor din noua gamă DS, iar unele elemente de la actualul model vor fi păstrate şi pentru cea de-a doua generaţie. ?n timp ce uşa hayon-ului răm?ne identică cu cea folosită de actualul C1, montanţii C vor realiza o formă specială şi se vor uni ?ntr-un spoiler spate. Pentru a acoperi lipsa lui C2, modelul C1 va deveni mai mare şi va fi bazat pe platforma menţionată anterior.
Viitorul Citroen C1 va fi mai lung cu aproximativ 15 centimetri dec?t actualul model, ceea ce ?l va transforma ?ntr-un rival pentru Renault Twingo. Concernul PSA Peugeot-Citroen ?l vede pe Twingo ca un competitor de top al segmentului său şi consideră că noua versiune a lui C1 ar trebui să surclaseze modelul Renault din toate punctele de vedere. La fel ca p?nă acum, Citroen va ?mpărţi platforma tehnică a lui C1 cu Peugeot şi Toyota. Parteneriatul dintre cele trei mărci va naşte trei modele cu platforma tehnică şi motoarele identice, diferenţele fiind legate de estetică şi de preţ.
Inima noului C1 va fi un motor cu trei cilindri de 1.0 litri şi 75 CP. Ulterior, cei trei producători vor realiza şi o versiune 1.2 THP de 135 CP. Noile propulsoare vor fi fabricate la uzina din Douvrin, ?n care francezii de la PSA vor investi 175 de milioane de euro. Fabrica va furniza 320.000 de unităţi pe an ?ncep?nd cu 2013. Citroen C1 este del mai bine v?ndut din trio-ul format de el, 107 şi Aygo. ?n timp ce japonezii de la Toyota au v?ndut 8.000 unităţi Aygo ?n Franţa ?n primele 9 luni ale anului, Citroen a v?ndut 24.000 unităţi C1 ?n aceeaşi perioadă.
Deşi noul C1 nu va excela ?n materie de dotări premium, preţul modelului nu va fi extrem de scăzut. Anumite trăsături de design vor fi preluate de la conceptul C-Cactus prezentat la Frankfurt ?n 2007. Ulterior, francezii ar putea realiza o versiune DS a lui C1, care va avea un nivel de echipare deosebit şi un aspect special. Sunt şanse mari ca versiunea respectivă să fie singura care beneficiază de motorul 1.2 THP de 135 CP.
http://www.automarket.ro/stiri/viitorul ... 34717.html
Urmaşul actualului Citroen C1 va debuta ?n 2012. Modelul va avea aceeaşi platformă cu Peugeot 108 şi Toyota Aygo şi va deveni mai mare, iar design-ul va fi mai ?ndrăzneţ.
Cea de-a doua generaţie a lui Citroen C1 va fi mai mare şi mai agresivă, spun englezii de la Autocar. Design-ul va fi inspirat din aspectul modelelor din noua gamă DS, iar unele elemente de la actualul model vor fi păstrate şi pentru cea de-a doua generaţie. ?n timp ce uşa hayon-ului răm?ne identică cu cea folosită de actualul C1, montanţii C vor realiza o formă specială şi se vor uni ?ntr-un spoiler spate. Pentru a acoperi lipsa lui C2, modelul C1 va deveni mai mare şi va fi bazat pe platforma menţionată anterior.
Viitorul Citroen C1 va fi mai lung cu aproximativ 15 centimetri dec?t actualul model, ceea ce ?l va transforma ?ntr-un rival pentru Renault Twingo. Concernul PSA Peugeot-Citroen ?l vede pe Twingo ca un competitor de top al segmentului său şi consideră că noua versiune a lui C1 ar trebui să surclaseze modelul Renault din toate punctele de vedere. La fel ca p?nă acum, Citroen va ?mpărţi platforma tehnică a lui C1 cu Peugeot şi Toyota. Parteneriatul dintre cele trei mărci va naşte trei modele cu platforma tehnică şi motoarele identice, diferenţele fiind legate de estetică şi de preţ.
Inima noului C1 va fi un motor cu trei cilindri de 1.0 litri şi 75 CP. Ulterior, cei trei producători vor realiza şi o versiune 1.2 THP de 135 CP. Noile propulsoare vor fi fabricate la uzina din Douvrin, ?n care francezii de la PSA vor investi 175 de milioane de euro. Fabrica va furniza 320.000 de unităţi pe an ?ncep?nd cu 2013. Citroen C1 este del mai bine v?ndut din trio-ul format de el, 107 şi Aygo. ?n timp ce japonezii de la Toyota au v?ndut 8.000 unităţi Aygo ?n Franţa ?n primele 9 luni ale anului, Citroen a v?ndut 24.000 unităţi C1 ?n aceeaşi perioadă.
Deşi noul C1 nu va excela ?n materie de dotări premium, preţul modelului nu va fi extrem de scăzut. Anumite trăsături de design vor fi preluate de la conceptul C-Cactus prezentat la Frankfurt ?n 2007. Ulterior, francezii ar putea realiza o versiune DS a lui C1, care va avea un nivel de echipare deosebit şi un aspect special. Sunt şanse mari ca versiunea respectivă să fie singura care beneficiază de motorul 1.2 THP de 135 CP.
http://www.automarket.ro/stiri/viitorul ... 34717.html
O cifra cam mare IMO!
Volkswagen investeste 52 miliarde de euro pentru a deveni lider mondial al pietei auto
http://www.voom.ro/stiri/VW_investeste_ ... a_auto.htm
Oficialii Volkswagen au anuntat ca vor investi aproape 52 miliarde de euro pana in a doua parte a anului 2015, pentru modernizarea fabricilor si extinderea gamei de modele, anunta Mediafax.
Constructorul auto german Volkswagen va investi 51,6 miliarde de euro in extinderea si modernizarea portofoliului de masini, pentru a deveni lider mondial al pietei pana in anul 2018. Oficialii companiei au anuntat ca investitiile se vor concentra in special in extinderea proprietatilor, achizitionarea de noi echipamente sau dezvoltarea fabricilor Volkswagen.
57 de procente din suma totala vor fi directionate catre Germania, 27% din acesti bani vor fi directionati catre brandurile detinute grupul german, iar companiile mixte ale VW din China vor investi, in plus, 10,6 miliarde de euro in aceeasi perioada, din lichiditati proprii.
Conform unui comunicat al companiei germane, in viitor se va pune accentul pe propulsiile hibride si integral electrice, segment pe care Volkswagen a ramas in urma concurentei, in special in urma constructorului Toyota.
Martin Winterkorn, directorul Volkswagen a declarat: "Grupul Volkswagen va contribui la conturarea unor puncte cheie din domeniul tehnologiei auto, iar pentru a putea finalize aceste proiecte, compania va continua sa investeasca in tehnologii eco, eficienta si modele noi".
In 2009, grupul german a anuntat investitii de 25,8 miliarde de euro pentru perioada 2010-2012.
Volkswagen investeste 52 miliarde de euro pentru a deveni lider mondial al pietei auto
http://www.voom.ro/stiri/VW_investeste_ ... a_auto.htm
Oficialii Volkswagen au anuntat ca vor investi aproape 52 miliarde de euro pana in a doua parte a anului 2015, pentru modernizarea fabricilor si extinderea gamei de modele, anunta Mediafax.
Constructorul auto german Volkswagen va investi 51,6 miliarde de euro in extinderea si modernizarea portofoliului de masini, pentru a deveni lider mondial al pietei pana in anul 2018. Oficialii companiei au anuntat ca investitiile se vor concentra in special in extinderea proprietatilor, achizitionarea de noi echipamente sau dezvoltarea fabricilor Volkswagen.
57 de procente din suma totala vor fi directionate catre Germania, 27% din acesti bani vor fi directionati catre brandurile detinute grupul german, iar companiile mixte ale VW din China vor investi, in plus, 10,6 miliarde de euro in aceeasi perioada, din lichiditati proprii.
Conform unui comunicat al companiei germane, in viitor se va pune accentul pe propulsiile hibride si integral electrice, segment pe care Volkswagen a ramas in urma concurentei, in special in urma constructorului Toyota.
Martin Winterkorn, directorul Volkswagen a declarat: "Grupul Volkswagen va contribui la conturarea unor puncte cheie din domeniul tehnologiei auto, iar pentru a putea finalize aceste proiecte, compania va continua sa investeasca in tehnologii eco, eficienta si modele noi".
In 2009, grupul german a anuntat investitii de 25,8 miliarde de euro pentru perioada 2010-2012.
Ford aduce in tara noul Focus in aprilie-mai 2011, dar pana atunci ofera cadou tichete Rabla
Ford Romania va incepe sa comercializeze noua generatie a Focus in aprilie-mai 2011, a declarat seful Companiei Nationale de Vanzari (CNV) a Ford din Romania, Henrik Nenzen. Totodata el a spus ca toti dealerii Ford vor acorda un al patrulea tichet Rabla cadou (3.800 lei) cumparatorilor care vin la showroom-uri cu trei vouchere.
?In primavara vom aduce versiunea cu cinci usi a noului Ford Focus, iar in urmatoarele luni dupa aceea, pana in vara, vor fi lansate si versiunile sedan si break?, a spus Nenzen, dupa o conferinta de presa organizata luni (22 noiembrie) pentru a anunta noile oferte comerciale ale marcii pentru clientii din Romania.
Ford Romania a lansat luni serviciul FordLeasing, oferit in parteneriat cu UniCredit Leasing. Concret, acest serviciu vine sa revigoreze vanzarile Ford pe piata locala si presupune ca agentul de vanzari din showroom sa prezinte clientilor, pe langa oferta pentru masina, si o oferta de finantare. Astfel, intreg procesul de achizitie a unei masini se simplifica si se scurteaza. Prin lansarea FordLeasing, dealerii marcii din tara vor acorda, pana la sfarsitul anului, finantare cu o rata de dobanda de 4,9%. Oficialii UniCred Leasing au spus ca nu au ?in minte? valoarea dobanzii efective?
Dincolo de lansarea noului Focus, Ford Romania are planuri ambitioase privind extinderea retelei de nationale dealeri.
Ford Romania are 37 de concesionari in prezent, insa intr-un orizont de timp de un an reteaua va fi extinsa cu inca zece noi dealeri, potrivit lui Nenzen.
?Vom mai avea inca 10 dealeri pana la sfarsitul anului viitor. Unii dintre ei deja au inceput sa construiasca si urmatorii noi cinci dealeri vor fi operationali pana la sfarsitul lui martie (2011 ? n.r.)?, a declarat Nenzen.
Informatiile vin in contextul in care Ford Romania si TiriacAuto se bat pe dealerii marcii din tara. Pe larg despre acest subiect poti citi aici.
El a precizat ca se asteapta la vanzari de aproape 6.000 de automobile Ford in Romania, in acest an, echivalentul unei cote de piata de aproximativ 6%.
Estimarile Ford pentru piata de automobile din Romania se invart in jurul valorii de 95.900 unitati pentru 2010 si de 103.000 masini in 2011.
Cifrele de vanzari pe Romania anunate de unele marci, inclusiv de Ford, sunt sau au fost inexacte pentru ca asa-zisele livrari se refera atat la automobilele comercializate in Romania, dar si la cele livrate in alte tari (reexporturi). Astfel circa 37% dintre masinile Ford declarate ca vandute in Romania in primele noua luni din 2010 au mers de fapt la clienti de peste hotare. De aici apar cifre eronate privind vanzarile si cota de piata.
Henrik Nenzen se afla la sefia Companiei Nationale de Vanzari (CNV) a Ford din Romania din 27 septembrie, cand l-a inlocuit pe Paul Flanagan. Acesta din urma a condus CNV scurt timp, de la infiintare, 1 august 2010, si pana pe 27 septembrie. CNV a Ford din Romania are 38 de angajati.
http://www.0-100.ro/2010/11/22/ford-adu ... ete-rabla/
Ford Romania va incepe sa comercializeze noua generatie a Focus in aprilie-mai 2011, a declarat seful Companiei Nationale de Vanzari (CNV) a Ford din Romania, Henrik Nenzen. Totodata el a spus ca toti dealerii Ford vor acorda un al patrulea tichet Rabla cadou (3.800 lei) cumparatorilor care vin la showroom-uri cu trei vouchere.
?In primavara vom aduce versiunea cu cinci usi a noului Ford Focus, iar in urmatoarele luni dupa aceea, pana in vara, vor fi lansate si versiunile sedan si break?, a spus Nenzen, dupa o conferinta de presa organizata luni (22 noiembrie) pentru a anunta noile oferte comerciale ale marcii pentru clientii din Romania.
Ford Romania a lansat luni serviciul FordLeasing, oferit in parteneriat cu UniCredit Leasing. Concret, acest serviciu vine sa revigoreze vanzarile Ford pe piata locala si presupune ca agentul de vanzari din showroom sa prezinte clientilor, pe langa oferta pentru masina, si o oferta de finantare. Astfel, intreg procesul de achizitie a unei masini se simplifica si se scurteaza. Prin lansarea FordLeasing, dealerii marcii din tara vor acorda, pana la sfarsitul anului, finantare cu o rata de dobanda de 4,9%. Oficialii UniCred Leasing au spus ca nu au ?in minte? valoarea dobanzii efective?
Dincolo de lansarea noului Focus, Ford Romania are planuri ambitioase privind extinderea retelei de nationale dealeri.
Ford Romania are 37 de concesionari in prezent, insa intr-un orizont de timp de un an reteaua va fi extinsa cu inca zece noi dealeri, potrivit lui Nenzen.
?Vom mai avea inca 10 dealeri pana la sfarsitul anului viitor. Unii dintre ei deja au inceput sa construiasca si urmatorii noi cinci dealeri vor fi operationali pana la sfarsitul lui martie (2011 ? n.r.)?, a declarat Nenzen.
Informatiile vin in contextul in care Ford Romania si TiriacAuto se bat pe dealerii marcii din tara. Pe larg despre acest subiect poti citi aici.
El a precizat ca se asteapta la vanzari de aproape 6.000 de automobile Ford in Romania, in acest an, echivalentul unei cote de piata de aproximativ 6%.
Estimarile Ford pentru piata de automobile din Romania se invart in jurul valorii de 95.900 unitati pentru 2010 si de 103.000 masini in 2011.
Cifrele de vanzari pe Romania anunate de unele marci, inclusiv de Ford, sunt sau au fost inexacte pentru ca asa-zisele livrari se refera atat la automobilele comercializate in Romania, dar si la cele livrate in alte tari (reexporturi). Astfel circa 37% dintre masinile Ford declarate ca vandute in Romania in primele noua luni din 2010 au mers de fapt la clienti de peste hotare. De aici apar cifre eronate privind vanzarile si cota de piata.
Henrik Nenzen se afla la sefia Companiei Nationale de Vanzari (CNV) a Ford din Romania din 27 septembrie, cand l-a inlocuit pe Paul Flanagan. Acesta din urma a condus CNV scurt timp, de la infiintare, 1 august 2010, si pana pe 27 septembrie. CNV a Ford din Romania are 38 de angajati.
http://www.0-100.ro/2010/11/22/ford-adu ... ete-rabla/
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (the1 @ Nov 22 2010, 01:00 PM) Lista modificărilor continuă cu direcţia electromecanică, cu garda la sol redusă cu 25 de mm, cu sistemul de fr?nare, care include discuri de 270 mm pe faţă şi 310 mm pe spate, cu etriere ?n patru pistoane şi cu jante de 19 inch din aliaj, ?ncălţate cu pneuri de 235/25 pe faţă şi 225/35 pe spate.
Ciudat. Nu contest calculele AUDI, dar avand vederea sursa ( Automarket ) care scrie articole din avion cateodata, imi pun pun o intrebare. De ce sunt mai mari cauciucurile / etrierii pe spate ? Cand in mod normal augmentarile se fac in sens invers si anume mai mari pe spate decat pe fata, chiar daca tractiunea nu e pe spate, ci integrala.
Ciudat. Nu contest calculele AUDI, dar avand vederea sursa ( Automarket ) care scrie articole din avion cateodata, imi pun pun o intrebare. De ce sunt mai mari cauciucurile / etrierii pe spate ? Cand in mod normal augmentarile se fac in sens invers si anume mai mari pe spate decat pe fata, chiar daca tractiunea nu e pe spate, ci integrala.
Noul Chrysler 300C - detalii şi fotografii oficiale
Aşa cum a procedat cu noul Sebring, ce acum poartă numele 200, echipa de marketing a Chrysler a pregătit lansarea noii generaţii a modelului 300C cu un site dedicat special, ce include numeroase fotografii tip teaser. Modelul va fi lansat ?n ianuarie.
Fotografiile de detaliu publicate confirmă noul stil de design adoptat de Chrysler şi pentru noul 300C, cu lunii mai puţin musculoase, combinate cu un interior mai de calitate şi mai elegant faţă de generaţia anterioară.
Pe l?ngă schimbările de design, noul Chrysler 300C va beneficia şi de ?mbunătăţiri tehnice: un nou şasiu şi motorizările V6 Pentastar de 3,6 litri şi V8 Hemi 5,7 litri. O versiune mai puternică, SRT8, este aşteptată de asemenea să completeze oferta noului Chrysler 300C.
Noua generaţie 300C va fi prezentat oficial ?n cadrul Salonului Auto de la Detroit (10-23 ianuarie 2011).
Sursa
Aşa cum a procedat cu noul Sebring, ce acum poartă numele 200, echipa de marketing a Chrysler a pregătit lansarea noii generaţii a modelului 300C cu un site dedicat special, ce include numeroase fotografii tip teaser. Modelul va fi lansat ?n ianuarie.
Fotografiile de detaliu publicate confirmă noul stil de design adoptat de Chrysler şi pentru noul 300C, cu lunii mai puţin musculoase, combinate cu un interior mai de calitate şi mai elegant faţă de generaţia anterioară.
Pe l?ngă schimbările de design, noul Chrysler 300C va beneficia şi de ?mbunătăţiri tehnice: un nou şasiu şi motorizările V6 Pentastar de 3,6 litri şi V8 Hemi 5,7 litri. O versiune mai puternică, SRT8, este aşteptată de asemenea să completeze oferta noului Chrysler 300C.
Noua generaţie 300C va fi prezentat oficial ?n cadrul Salonului Auto de la Detroit (10-23 ianuarie 2011).
Sursa
Nebunie ?n SUA: Oprah a dat cadou 275 de exemplare ale viitorului VW Beetle
Primul teaser oficial al noului VW Beetle a fost prezentat ?ntr-una dintre cele mai urmărite emisiuni TV din SUA. Ca bonus, fiecare spectator care se afla ?n platou va primi maşina cadou.
Volkswagen a prezentat ?n cadrul ?ndrăgitei emisiuni TV americane The Oprah Winfrey Show silueta noii generaţii VW Beetle, aceasta fiind prima apariţie oficială a unui teaser legat de noua "broscuţă". Alegerea emisiunii a fost făcută fără mari eforturi, Oprah fiind recunoscută ?n SUA ca unul dintre cei mai mari fani şi ambasadori ai modelului german.
Surpriza prezentării primului teaser al lui Beetle a fost şi mai mare pentru cei 275 de membri ai publicului emisiunii, care au fost anunţaţi ?n direct că vor primi, imediat după lansarea noului Beetle ?n SUA, c?te un exemplar al modelului german.
Oprah Winfrey şi Volkswagen Beetle sunt două legende americane. ?n aceste condiţii, c?nd Oprah ne-a propus aceasta incredibilă oportunitate de a ?mpărţi experienţa Beetle cu publicul său, am dorit instantaneu să luăm parte la acest proiect, a spus Jonathan Browning, directorul biroului american al celor de la Volkswagen. Toţi cei 275 de spectatori prezenţi ?n public au primit cheile noii lor maşini, aceştia fiind scutiţi, de asemenea, de taxele necesare ?nmatriculării maşinii.
Noua generaţie a lui VW Beetle va fi prezentată ?n primăvara anului viitor, urm?nd să apară ?n showroom-uri p?nă la sf?rşitul anului. Conform comunicatului celor de la Volkswagen, noul Beetle va beneficia de aceleaşi linii neo-moderne care au făcut ?nconjurul Păm?ntului, dar va aduce cu sine sisteme tehnologice de ultimă generaţie.
http://www.automarket.ro/stiri/nebunie- ... 34744.html
http://www.youtube.com/watch?v=3OI9yvWg ... r_embedded
Primul teaser oficial al noului VW Beetle a fost prezentat ?ntr-una dintre cele mai urmărite emisiuni TV din SUA. Ca bonus, fiecare spectator care se afla ?n platou va primi maşina cadou.
Volkswagen a prezentat ?n cadrul ?ndrăgitei emisiuni TV americane The Oprah Winfrey Show silueta noii generaţii VW Beetle, aceasta fiind prima apariţie oficială a unui teaser legat de noua "broscuţă". Alegerea emisiunii a fost făcută fără mari eforturi, Oprah fiind recunoscută ?n SUA ca unul dintre cei mai mari fani şi ambasadori ai modelului german.
Surpriza prezentării primului teaser al lui Beetle a fost şi mai mare pentru cei 275 de membri ai publicului emisiunii, care au fost anunţaţi ?n direct că vor primi, imediat după lansarea noului Beetle ?n SUA, c?te un exemplar al modelului german.
Oprah Winfrey şi Volkswagen Beetle sunt două legende americane. ?n aceste condiţii, c?nd Oprah ne-a propus aceasta incredibilă oportunitate de a ?mpărţi experienţa Beetle cu publicul său, am dorit instantaneu să luăm parte la acest proiect, a spus Jonathan Browning, directorul biroului american al celor de la Volkswagen. Toţi cei 275 de spectatori prezenţi ?n public au primit cheile noii lor maşini, aceştia fiind scutiţi, de asemenea, de taxele necesare ?nmatriculării maşinii.
Noua generaţie a lui VW Beetle va fi prezentată ?n primăvara anului viitor, urm?nd să apară ?n showroom-uri p?nă la sf?rşitul anului. Conform comunicatului celor de la Volkswagen, noul Beetle va beneficia de aceleaşi linii neo-moderne care au făcut ?nconjurul Păm?ntului, dar va aduce cu sine sisteme tehnologice de ultimă generaţie.
http://www.automarket.ro/stiri/nebunie- ... 34744.html
http://www.youtube.com/watch?v=3OI9yvWg ... r_embedded
QUOTE (the1)''Bonusuri guvernamentale''??? In .ro??
Guvernul va introduce stimulente fiscale pentru cumpărătorii de maşini electrice
Guvernul va introduce un pachet de stimulente financiare pentru ?ncurajarea achiziţiilor de maşini electrice, destinate at?t cumpărătorilor, prin acordarea unei "prime ecologice", c?t şi producătorilor, prin deducerea cheltuielilor sau ajutoare de stat.
Facilităţile menite să ?ncurajeze producţia şi achiziţia de autovehicule electrice vor fi incluse ?ntr-o strategie privind ?ncurajarea vehiculului electric.
Intenţia Guvernului este de a elabora şi pune ?n practică măsuri de stimulare financiară pentru achiziţia de vehicule electrice (precum acordarea unei "prime ecologice"), pentru ?ncurajarea şi realizarea infrastructurii de ?ncărcare necesară exploatării vehiculelor electrice (acordarea unei prime sau deducerea cheltuielilor din impozitul pe profit), precum şi pentru dezvoltarea producţiei de vehicule electrice şi componente ?n Rom?nia (prin scheme de ajutor se stat sau ajutor de minimis).
Potrivit surselor, vor fi introduse şi măsuri de atragere a investiţiilor străine directe pentru fabricarea automobilelor electrice şi a componentelor acestora ?n Rom?nia.
Pentru facilitarea introducerii autovehiculelor electrice ?n Rom?nia, printre altele, Guvernul va creşte cantitatea de energie din surse regenerabile produsă ?n Rom?nia, va dezvolta infrastructura de ?ncărcare a bateriilor pentru autovehicule electrice şi va elabora o strategie naţională privind reciclarea bateriilor pentru autovehicule electrice.
Sursa
Guvernul va introduce stimulente fiscale pentru cumpărătorii de maşini electrice
Guvernul va introduce un pachet de stimulente financiare pentru ?ncurajarea achiziţiilor de maşini electrice, destinate at?t cumpărătorilor, prin acordarea unei "prime ecologice", c?t şi producătorilor, prin deducerea cheltuielilor sau ajutoare de stat.
Facilităţile menite să ?ncurajeze producţia şi achiziţia de autovehicule electrice vor fi incluse ?ntr-o strategie privind ?ncurajarea vehiculului electric.
Intenţia Guvernului este de a elabora şi pune ?n practică măsuri de stimulare financiară pentru achiziţia de vehicule electrice (precum acordarea unei "prime ecologice"), pentru ?ncurajarea şi realizarea infrastructurii de ?ncărcare necesară exploatării vehiculelor electrice (acordarea unei prime sau deducerea cheltuielilor din impozitul pe profit), precum şi pentru dezvoltarea producţiei de vehicule electrice şi componente ?n Rom?nia (prin scheme de ajutor se stat sau ajutor de minimis).
Potrivit surselor, vor fi introduse şi măsuri de atragere a investiţiilor străine directe pentru fabricarea automobilelor electrice şi a componentelor acestora ?n Rom?nia.
Pentru facilitarea introducerii autovehiculelor electrice ?n Rom?nia, printre altele, Guvernul va creşte cantitatea de energie din surse regenerabile produsă ?n Rom?nia, va dezvolta infrastructura de ?ncărcare a bateriilor pentru autovehicule electrice şi va elabora o strategie naţională privind reciclarea bateriilor pentru autovehicule electrice.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator