Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Noi 12, 2010 9:15 pm

Opel Ampera - va costa 36.050euro in Europa

Opel a anunţat că preia rezervări pentru modele electric cu autonomie extinsă Ampera, primul vehicul de acest fel ?n Europa.
Preţul de pornire este de 36.050 euro, fără TVA.

Mobilitatea electrică este cea mai bună soluţie pentru reducerea emisiilor automobilelor şi dependenţa de carburanţii fosili, dar maşinile electrice trebuie să fie şi atractive pentru o gamă largă de clienţi. Acum, acest ţel ambiţios a devenit considerabil mai uşor de atins - odată cu apariţia revoluţionarului vehicul electric Ampera.

Majoritatea şoferilor vor accepta cu uşurinţă o maşină electrică, precum Ampera. Şi asta datorită puternicului motor electric şi a bateriilor Li-Ion de 16 kWh, alături de sistemul unic de propulsie cu autonomie extinsă. ?n timp ce oferă toate beneficiile unui vehicul electric de ultimă generaţie, precum emisii zero şi performanţe bune, inovativul Ampera nu se loveşte de principalul dezavantaj tipic, precum autonomia scăzută sau timpul ?ndelungat de re?ncărcare a bateriilor de capacitate mare.

Acest lucru face ca Opel Ampera, primul vehicul electric din Europa, să ofere posesorilor săi libertatea de a conduce oriunde, oric?nd doresc, fără grijă că se vor descărca bateriile.

Producătorul german oferă noul Opel Ampera la un preţ de bază recomandat ?ncep?nd de la 42.900 euro, inclusiv TVA-ul naţional. ?n Germania, cu TVA de 19%, Ampera are un preţ net de 36.050 euro. Pentru că nivelele de echipare diferă de la o ţară la alta, preţurile ?n fiecare ţară pot fi uşor diferite.

Clienţii care doresc să-şi rezerve un Ampera se pot ?nregistra pe site-ul www.opel-ampera.com. Livrările vor ?ncepe ?n cel de-al patrulea trimestru al anului 2011. Compania va anunţat cur?nd şi variante de finanţare şi scheme de leasing pentru Ampera.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Noi 12, 2010 9:25 pm

Volvo V60 - costa 29760euro in Romania

Disponibil ?n cinci variante de echipare şi o gamă largă de motorizări pe benzină şi diesel, noul Volvo V60 este disponibil ?n Rom?nia ?ncep?nd de la 24.000 Euro (fără TVA) pentru motorizarea pe benzină T3 de 150 CP şi cutie manuală.

Pentru ?nceput, noul Volvo V60 este oferit clienţilor din Rom?nia ?n două variante de motorizare diesel şi patru variante de motorizare pe benzină.
Motorizările diesel sunt: D3, doi litri, 5 cilindri şi 163 CP şi D5 de 2.4 litri, ?n cinci cilindri cu 205 CP. Ambele motorizări diesel pot fi comandate cu transmisie manuală sau automată ?n 6 trepte. Motorizarea diesel D5 ?n varianta cu transmisie automată poate fi comandată at?t cu tracţiune faţă c?t şi cu tracţiune integrală AWD.
Opţiunea motorizărilor pe benzină pentru noul Volvo V60 este deschisă de noul motor T3 de 1.6 litri GTDi ce dezvoltă 150 CP la un cuplu de 240Nm. Disponibil numai cu transmisie manuală ?n şase trepte, motorul T3 consumă doar 6.7 l/100km ?n regim mixt şi emite ?n medie 155g CO2 /km.
Pe aceeaşi cilindree funcţionează şi motorizarea T4 capabilă de 180 CP cu transmisie at?t manuală c?t şi automată, cu ambreiaj dublu Powershift, ambele cu şase trepte. At?t motorizările T3, c?t şi T4 cu transmisie manuală oferă ?n echiparea standard tehnologia Start-Stop care opreşte motorul atunci c?nd vehiculul staţionează, spre exemplu, la culoarea roşie a semaforului, pentru a reduce consumul de carburant.
Motorizarea turbo pe benzina 2.0 GTDi ?n patru cilindri a noului Volvo V60 este disponibilă cu 203 CP, 300 Nm cuplu şi un consum mixt de 8.1 litri, respectiv 8.3 litri la 100 km ?n variantele de transmisie manuală sau Powershift cu şase trepte.
?ncep?nd cu luna noiembrie 2011, pe aceeaşi cilindree (1999 cmc), Volvo V60 va fi disponibil şi cu motorizarea sportivă T5 de 240 CP, 320 Nm cuplu şi acceleraţie 0-100 km/h ?n numai 7.5 s (transmisie manuala). T5 va fi disponibil de asemenea şi ?n varianta de transmisie automată tip Powershift cu şase trepte.
Gama motorizărilor pe benzină este ?ncheiată de cea mai performantă motorizare disponibilă noului Volvo V60: T6 AWD. Motorul de 3 litri este capabil de 304 CP şi un cuplu maxim de 440 Nm pe o plajă de turaţii ?ntre 2100 şi 4200 rpm. Astfel, noul Volvo V60 T6 AWD cu transmisie automată tip Geartronic ?n şase trepte accelerează de la 0-100 km/h ?n numai 6.2 secunde.

Volvo V60 este disponibil ?n următoarele versiuni de echipare: Basic (standard), Kinetic, Momentum, Summum si R Design. La acestea se adaugă o gamă largă de opţionale care permit personalizarea maşinii ?n conformitate cu dorinţele fiecărui cumpărător.

?n echipare standard, noul Volvo V60 oferă următoarea selecţie de opţionale: sistemul de prevenire şi evitare a coliziunilor frontale la viteze mici (City Safety), sistem de control avansat al stabilităţii şi tracţiunii cu funcţie de suport ?n viraje, sistem de airbaguri specific Volvo, protecţie la impact pentru scaunele faţă (WHIPS), sistem de protecţie la răsturnare ROPS, fr?nă de parcare electrică, şasiu dinamic sau confort, climatizare automată, sistem audio Performance cu şase difuzoare, radio CD player, ecran color multifuncţional 5”, intrare AUX 3.5”, computer de bord, banchetă spate rabatabilă 40/20/40, prelata portbagaj (soft), plasă protecţie bagaje, duze spălător parbriz ?ncălzite, jante 16”, tapiţerie textilă.

Versiunea R Design este destinată celor care ?şi doresc ca dinamica noului Volvo V60 să se reflecte vizual at?t la exterior c?t şi ?n opţiunile alese la interior.
Linia R Design, disponibilă şi pentru sedanul S60, include pachetul exterior de stilizare R Design (ornamente exterioare bright d?cor geamuri laterale, grilă frontală R Design, oglinzi laterale R Design, ţevi eşapament st?nga/dreapta R design, difuzor spate stilizat, spoiler faţă stilizat, jante de aliaj 18” IXION), un şasiu dinamic special adaptat pentru cerinţe exigente de sportivitate şi pachetul de opţiuni interioare R Design (volan piele Sport ?n 3 spiţe cu inserţii de aluminiu şi emblema R Design, comenzi audio pe volan, pilot automat, instrumente de bord R Design, schimbător de viteze şi pedale Sport, ornamente specific de aluminiu, covoraşe textile R Design, scaune Sport/tapiţerie piele R Design şi cotieră spate cu suport pentru pahare).

?n Rom?nia, noul Volvo V60 are un preţ de pornire de 29.760 Euro (TVA 24% inclus) pentru motorizarea pe benzina T3/150 CP, transmisie manuală, ?n varianta de echipare standard şi poate ajunge la 52.638 Euro pentru motorizarea de top T6 AWD/ 304 CP, transmisie automată Geartronic, versiune de echipare Summum.

Modelul poate fi configurat şi comandat prin intermediul reprezentantele Volvo autorizate cu un termen curent estimat de fabricaţie de 2 p?nă la 3 luni.
Sursa

[IMG=http://img99.imageshack.us/img99/6626/volvov6015m.jpg][/IMG]

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Noi 13, 2010 3:10 pm

RAR va monitoriza nivelul emisiilor de CO2 la masinile noi


Registrul Auto Roman va monitoriza, incepand cu 1 ianuarie 2011, nivelul emisiilor de dioxid de carbon produse de masinile noi, anunta Mediafax.

Potrivit unui proiect de hotar?re de Guvern, RAR va monitoriza incepand cu luna ianuarie a anului viitor, nivelul emisiilor de dioxid de carbon in cazul masinilor noi. Proiectul face parte dintru-un regulament elaborat de Comisia Europeană, ce vizează reducerea emisiilor de dioxid de carbon la nivelul Uniunii Europene.

"Obiectivul proiectului CE este stabilirea unor standarde de performanţă pentru emisiile generate de autoturismele noi ?nmatriculate ?n Uniunea Europeană, ca parte a abordării integrate a Comunităţii de a reduce emisiile de CO2 generate de autovehiculele uşoare, asigur?nd totodată funcţionarea corespunzătoare a pieţei interne şi se bazează pe un proces de măsurare şi monitorizare a acestor emisii, iniţiat ?n conformitate cu decizia Parlamentului European şi a Consiliului European din 22 iunie 2000", se arată ?n proiectul de act normativ.

Pentru ?ndeplinirea prevederilor CE, proiectul prevede cooperarea RAR cu Direcţia Regim Permise de Conducere şi ?nmatriculare a Vehiculelor, care urmează să transmită Registrului datele privind autoturismele noi ?nmatriculate ?n anul respectiv.

Rezultatele programului urmeaza sa fie prezentate Comisiei Europene.

http://www.voom.ro/stiri/RAR_va_monitor ... or_noi.htm

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Noi 15, 2010 8:31 pm

Nissan Murano CrossCabriolet - premieră mondială la Los Angeles

Primul crossover decapotabil cu tracţiune integrală din lume oferă o experienţă de condus senzaţională ?n aer liber tipică unui model convertible dar ?n acelaşi timp şi versatilitatea unui model 4x4.

Put?nd acomoda patru adulţi, cu spaţiu suficient pentru a transporta crose de golf chiar şi cu acoperişul jos, noul Nissan Murano CrossCabriolet oferă şi un interior premium, se arată ?n scurtul comunicat de presă al producătorului japonez.

După ce va fi prezentat ?n premieră mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Los Angeles (19-28 noiembrie 2010), noul Nissan Murano CrossCabriolet va ajunge pe piaţă la ?nceputul anului 2011.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 16, 2010 12:10 am

Jaguar pregăteşte XE, rivalul lui Seria 3 şi C-Klasse

Anul 2013 va aduce un nou concurent important ?n segmentul mediu premium. Jaguar va dezvălui XE, urmaşul lui X-Type, un rival de temut pentru noul Seria 3 şi faceliftul lui C-Klasse.

Ultimii ani au marcat revenirea brandului Jaguar pe segmentul premium, constructorul britanic bucur?ndu-se de o apreciere constantă a publicului european. Pentru a se putea menţine ?nsă ?n graţiile celui mai exigent critic, constructorul britanic trebuie să pluseze şi cu un reprezentant al segmentului D, demn de duelul cu BMW Seria 3 şi Mercedes C-Klasse.

Reprezentantul Jaguar va purta indicativul XE şi va ajunge pe piaţă abia ?n 2013. Modelul britanic va fi dezvoltat pe o platforma din aluminiu, cu tracţiune spate, identică cu cea pe care o va folosi Jaguar pentru a lansa o sportivă specială. Urmaşul lui X-Type va adopta o caroserie de tip coupe, cu cinci uşi, construită ?n ?ntregime din aluminiu, modelată după designul fraţilor mai mari XF şi XJ, cu influenţe preluate de la conceptul C-X75.

Sub capota viitorului XE se vor afla unităţi diesel şi benzină cu patru sau şase cilindri, preluate de la Ford, cuplate la o transmisie automată cu opt rapoarte, de provenienţă ZF. ?n 2015 publicul ar putea primi chiar şi o versiune hibridă, propulsată de un ansamblu compus dintr-un motor diesel V6 de 3.0 litri, existent ?n prezent ?n gamă, şi o unitate electrică de 47 de cai putere.

http://www.automarket.ro/stiri/jaguar-p ... 34565.html

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Noi 16, 2010 9:14 pm

Mazda3 - primeşte un nou motor diesel de 1.6 litri

Oficialii Mazda au anunţat că modelul lor de clasă compactă a primit un motor diesel de 1.6 litri şi 115 CP. Unitatea vine alături de o transmisie manuală cu şase trepte, un sistem de injecţie nou, o turbină cu geometrie variabilă şi cu filtru de particule fără ?ntreţinere. Puterea maximă este atinsă la 3.600 rpm, ceea ce ?nseamnă că o obţine cu 400 rpm mai "jos" dec?t unitatea precedentă şi că oferă 6 CP ?n plus faţă de aceasta.

Cuplul motor maxim a crescut cu 30 Nm şi atinge acum valoarea de 270 Nm. Plaja de turaţii pe care acesta este oferit este situată ?ntre 1.750 rpm şi 2.700 rpm. Consumul de carburant a fost redus cu 2.2 procente şi acum este de 4.4 litri la sută ?n ciclul combinat. Emisiile de CO2 au fost reduse şi ele cu 1.7 procente, ating?nd 117 grame CO2 per kilometru ?n ciclul combinat şi permit respectarea normelor Euro 5. Versiunea sedan a lui Mazda3 are un coeficient aerodinamic de 0.28, ?n timp ce hatchback-ul are un coeficient aerodinamic de 0.30, valori bune spre foarte bune ?n segmentul compact.

Raportul de compresie al motorului a fost redus, iar supapa EGR este echipată cu un sistem special care permite ?ncălzirea rapidă a motorului. Cei de la Mazda au renunţat la sistemul cu patru supape pe cilindru ?n favoarea distribuţiei cu două supape pe cilindru pentru a reduce frecările, spun ei, lucru care a dus la reducerea masei cu 4 kilograme. Transmisia este şi ea mai uşoară cu 3 kilograme dec?t unitatea cu cinci trepte pe care o ?nlocuieşte. Distribuţia este realizată pe curea, iar raportul de compresie este de 16.0 la 1. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată ?n 11 secunde at?t pentru hatchback, c?t şi pentru sedan şi viteza maximă este de 186 km/h pentru Mazda3 hatchback, respectiv 188 km/h pentru Mazda3 Sedan.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 16, 2010 10:23 pm

Viitorul Audi A3 sedan va fi un "urmaş spiritual" al vechiului 80

Audi promite că noua generaţie a modelului A3 va aduce cu sine un nou derivat de caroserie cu patru uşi, un sedan care va ?ncerca să reediteze succesul unui model cu tradiţie: Audi 80.

Audi continuă să ?şi extindă gama de modele pentru a acoperi toate nevoile publicului din segmentul premium. Recent, oficialii din Ingolstadt, ?n frunte cu Rupert Stadler, au declarat că o variantă sedan a actualului Audi A3 a primit undă verde pentru producţie.

Noul derivat de caroserie va debuta cel mai probabil ?n 2013, odată cu lansarea pe piaţă a noii generaţii A3, aşteptată să ofere pe l?ngă varianta sedan şi opţiuni Sportback, hatchback, cabrio şi coupe. Modelul va lua naştere pentru a activa ?n primul r?nd pe două dintre cele mai importante pieţe ale lumii Statele Unite şi China, ?nsă sedanul va exista şi ?n portofoliul celorlalte divizii mondiale Audi.

Noul A3 sedan se va poziţiona sub actualul A4, care a crescut cu 220 de mm de la lansarea sa iniţială, ?n 1994. Aşadar, mezinul cu patru uşi va ?ncerca să se identifice ca fiind un "urmaş spiritual" al vechiul 80. Dimensiunile, aproximativ 4.5 metri lungime, ?l vor face mai scurt dec?t Jetta.

Sub caroserie se va afla noua platformă modulară MQB, a celor de la Volkswagen, considerată mult mai ieftină şi mai uşor de produs dec?t actuala PQ35. Arhitectura suspensiei va fi tipică, cu conexiune multi-link pe spate, ?n timp ce opţiunile de propulsie vor oferi clientului oportunitatea de a alege ?ntre tracţiune faţă şi tracţiune integrală.

Sub capotă vor exista versiuni benzină cu capacităţi cuprinse ?ntre 1.4 litri şi 2.5 litri (?n cazul versiunilor RS), dar şi dieseluri de 1.6 şi 2.0 litri. Surse neoficiale nu exclud nici varianta unui tren de propulsie hibrid, pus ?n funcţiune de o unitate electrică, conectate la pachetul de baterii litiu-ion, şi una convenţională, de 1.4 litri Turbo.

Noul A3 sedan promite să lupte cu noua ofensivă compactă de la BMW şi Mercedes, rivalii premium care vor aduce pe piaţă a doua generaţie Seria 1 şi versiunea de serie a conceptului F800 Style, dezvoltat pe platforma lui A-Klasse.

http://www.automarket.ro/stiri/viitorul ... 34598.html

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Noi 17, 2010 8:41 pm

Porsche Cayman R - ?n premieră la Salonul Auto de la Los Angeles

Porsche prezintă ?n premieră mondială la Los Angeles o nouă versiune a modelului Cayman.
Noul Porsche Cayman R are un motor ce dezvoltă 330 CP şi este mai uşor cu 55 kg dec?t Cayman S. Modelul va fi lansat pe piaţă ?n februarie 2011.

Alfabetul Porsche păstrează litera R pentru maşini sport foarte speciale: R vine de la responsive (cu răspuns imediat), rafined (rafinat) şi mai ales racy (sportiv). Noul Cayman R combină toate aceste atribute fără compromis.
Cu 55 kg mai uşor şi cu 10 CP mai mult dec?t Cayman S, noul model coupe cu motor central de la Porsche este creat pentru un comportament spectaculos pe şosea. Av?nd un şasiu sport adaptat special, acesta oferă o experienţă de condus şi mai precis faţă de Cayman S.

Porsche Cayman R este propulsat de acelaşi motor cu şase cilindri de 3,4 litri ce dezvoltă acum 330 CP. ?n configuraţia standard, acesta transmite puterea către roţile din spate prin intermediul unei cutii de viteze manuală cu şase trepte. Astfel, Cayman R accelerează de la 0-100 km/h ?n 5.0 secunde. Opţional există şi cutia de viteze PDK cu şapte trepte, ce reduce timpul de accelerare la 4,9 secunde. Pentru performanţe şi mai impresionante, Cayman R poate fi echipat cu pachetul opţional Sport Chrono, reuşind astfel o acceleraţie p?nă la 100 km/h ?n doar 4,7 secunde. Noul coupe cu motor central este capabil de o viteză maximă de 282 km/h ?n cazul cutiei manuale sau 280 km/h echipat cu transmisia PDK. Consumul mediu de carburant este de 9,7 litri/100 km ?n cazul cutiei manuale şi 9,3 litri/100 ?n cazul transmisiei PDK.

Noul Porsche Cayman R ?şi face debutul ?n premieră mondială ?n cadrul salonului Auto de la Los Angeles, urm?nd ca din februarie 2011 să fie disponibil pe piaţă. Preţul ?n Germania va fi de 69.830euro.

Video: Porsche Cayman R


Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mie Noi 17, 2010 8:56 pm

Pe langa aspectul superb al bolidului, parca au exagerat cu veredele de la culoarea caroseriei pe bord + consola centrala. Din randarile astea, cel putin, arata dubios.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Noi 17, 2010 9:16 pm

Volkswagen Eos facelift - lansat la Salonul Auto de la Los Angeles

Volkswagen se va prezenta astăzi, la Salonul Auto de la Los Angeles, cu versiunea revizuită a modelului Eos, anticipată deja de un set de imagini oficiale şi de mai multe informaţii preliminare.

Modelul german debutează la salonul californian din raţiuni economice, piaţa din Statele Unite fiind responsabilă pentru cel mai mare volum de unităţi al modelului cabriolet. Lansarea mondială va fi urmată ?n luna ianuarie de introducerea pe piaţa europeană şi ?n luna martie de cea pe piaţa americană.
Design exterior

Cum era de aşteptat, Eos preia liniile de design specifice Volkswagen, mulţumindu-se cu modificări estetice timide, care se resimt mai mult ?n partea frontală. Aici blocurile optice au fost redesenate ?n stilul celor de pe Golf şi Passat, grila a fost ?nlocuită, iar farurile au primit şi un set de lumini LED.

Profilul noului Eos se individualizează prin jantele cu design nou, cu dimensiuni de 16, 17 şi 18 inch, toate din aliaj. Modificări timide au fost operate şi ?n partea posterioară, unde blocurile optice au primit de asemenea lumini LED, iar spoilerul a fost şi el redesenat, asemeni celui frontal.
Interior revizuit

La interior, germanii au optat pentru finisaje cromate ?n echiparea standard, pentru un Ambience Pack reconfigurat, pentru o piele Nappa specială, capabilă să reflecte razele soarelui ?ntr-o mai mare măsură, şi pentru un levier al schimbătorului redesenat, ?n cazul transmisiei DSG.

La capitolul tehnologie şi confort, Eos facelift propune publicului un acoperiş rabatabil ?n 25 de secunde, ce poate fi acţionat şi prin telecomandă, care vine ?n dotarea standard şi cu o opţiune panoramică, menită să asigure o lumină interioară abundentă chiar şi atunci c?nd maşina este acoperită.

Pasagerii vor avea la dispoziţie un ecran color cu funcţie tactilă, un sistem nou de lumini adaptive, acces şi pornire fără cheie, precum şi noul asistent de parcare, celebru ?n gama Volkswagen.
Motorizări mai eficiente

Dacă ?n Statele Unite Eos va fi oferit cu o singură motorizare, unitatea pe benzină de 2.0 litri TSI, 200 de cai putere şi cutie DSG, ?n Europa decapotabila va pune la dispoziţia clienţilor trei motoare pe benzină şi un diesel.

Versiunea entry-level va fi pusă ?n mişcare de motorul 1.4 TSI de 122 de cai putere, capabil să ofere 200 de Nm ?ncă de la 1500 de rotaţii. Unitatea cu injecţie directă oferă o viteză maximă de 198 de km/h şi un consum de carburant de 6.6 litri. Această motorizare poate fi comandată şi cu pachetul BlueMotion Technology, care vine cu o serie de modificări tehnice, menite să reducă cifra medie a consumului la 6.2 litri.

Următorul nivel de putere oferit de VW este garantat de propulsorul 1.4 TSI de 160 de cai putere şi 240 de Nm, livraţi de asemenea la 1500 de rotaţii. Resursele sunt suficiente pentru a asigura o viteză maximă de 217 km/h,fără a face compromisuri ?n materie de consum, care se opreşte la 6.8 litri/100 de km.

Cea mai puternică unitate pe benzină va fi motorul de 2.0 litri TSI, dispus să ofere 210 cai şi 280 de Nm la 1700 de rotaţii, suficient pentru a garanta o viteză maximă de 238 de km/h şi un consum de 7.1 litri/100 de km. Lista de opţionale va include şi o cutie DSG pentru această motorizare, care promite un consum de 7.5 litri/100 de km şi o viteză maximă de 236 km/h.

Fanii dieselului vor fi nevoiţi să se mulţumească doar cu unitatea TDI de 2.0 litri şi 140 de cai, ce oferă 320 de Nm şi 5.2 litri la 100 de km, cu 0.3 litri mai puţin dec?t ?n cazul vechii variante. Motorul poate fi comandat şi el cu pachetul BlueMotion Technology, care reduce consumul p?nă la valoarea de 4.8 litri/100 de km, garant?nd aceeaşi viteză maximă de 207 km/h. Bine?nţeles, poate exista şi reversul medaliei, o cutie DSG urm?nd să crească consumul cu p?nă la 5.7 litri, ?n cazul versiunii standard, sau cu p?nă la 5.3 litri, ?n cazul versiunii BlueMotion.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator