Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Noi 04, 2010 12:48 pm

Pai stai. Ei spun 8500, dar, de fapt, e fara TVA!

PS Mai e si DOAR roz, la inceput.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Noi 04, 2010 9:18 pm

Noul SsangYong Korando

SsangYong lansează ?n această toamnă noul crossover Korando. Modelul va fi oferit clienţilor cu un nou motor diesel, de 2.0 litri cu 175 CP, foarte eficient, cu tracţiune 2WD sau AWD şi două niveluri de echipare. Primele livrări vor ?ncepe ?n 2011.

Numele Korando are numeroase ecouri ?n afara Europei, fiind un nume puternic ?n segmentul SUV. Korando se află ?n Cartea recordurilor coreene (Korean Guinness Book of World Records) ca cel mai longeviv brand auto al ţării. Lansat prima oară ?n 1974, Korando a ?nceput un nou capitol ?n istoria auto coreeană ca primul modele 4x4 dezvoltat ?n ţară, ?n 1983. Următoarea evoluţie importantă a avut loc ?n 1996 odată cu adoptarea tehnologiei diesel a Mercedes-Benz, c?nd a fost introdusă a treia generaţie a modelului.

Acum, după cinci ani de absenţă de pe piaţa auto, Korando s-a ?ntors, ?ntr-o nouă formă pentru a-şi rec?ştiga locul printre cele mai bune modele crossover din segmentul SUV-urilor compacte.

Noul SsangYong Korando reprezintă un pas ?nainte important pentru brand. Previzionat de conceptul C200 şi recent dezvăluit la Mallorca ?n cadrul unei conferinţe internaţională de presă, Korando marchează mai multe ?premiere?. Ca şi ?crossover?, noua maşină permite brandului SsangYong să-şi extindă gama de SUV-uri cu un vehicul ce combină caracteristicile de bază ale unui 4x4/SUV cu accesibilitatea unui hatchback de familie, oferind companiei intrarea pe un sector de piaţă ?n continuă creştere.

?n Europa, SsangYong Korando va fi lansat ?n cinci versiuni: cu tracţiune faţă, tracţiune integrală, cutia cu 6 trepte manuală şi
automată şi două niveluri de echipare.

Sub capotă, noul SsangYong Korando va avea un nou motor e-XDi200 de 2.0 litri diesel, Euro 5, ce dezvoltă 175 CP.
Vehiculul are un consum mediu de doar 6.0 litri/100 km.

Siguranţa pasagerilor va fi asigurată de cele şase airbaguri - două faţă, două laterale şi tip cortină - aflate ?n dotarea standard, alături de ESP cu protecţie anti-răsturanre, asistenţă la fr?nare, hill start assist şi ESS (Emergency Stop Signal). Alte dotări standard de sigunţă includ primul r?nd de tetiere active şi sistem de prindere ISOFIX.

Noul Korando, ce va concura cu modele precum Ford Kuga, Hyundai ix35, Kia Sportage, Nissan Qashqai şi Volkswagen Tiguan, se alătură astfel gamei actuale de modele formată din Kyron, Rexton şi Rodius. Primele livrări vor ?ncepe ?n ianuarie 2011 la preţuri deocamdată nespecificate.
Sursa


Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Noi 04, 2010 9:28 pm

QUOTE (Tanaka @ Nov 4 2010, 09:18 PM) Noul SsangYong Korando
.....
Noul Korando, ce va concura cu modele precum Ford Kuga, Hyundai ix35, Kia Sportage, Nissan Qashqai şi Volkswagen Tiguan, se alătură astfel gamei actuale de modele formată din Kyron, Rexton şi Rodius. Primele livrări vor ?ncepe ?n ianuarie 2011 la preţuri deocamdată nespecificate.
cu ASX nu concureaza ...

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Noi 04, 2010 9:34 pm

Suzuki Kizashi - costa 26.500euro ?n Rom?nia

Propunerea Suzuki pentru segmentul mediu din Rom?nia se numeşte Kizashi şi pleacă de la 26.500 de euro.
Modelul este echipat cu un motor de 2.4 litri şi 178CP.

Suzuki a adus anul acesta la Salonul Auto de la Paris modelul Kizashi Sport, privit ca versiunea europeană a modelului de clasă medie, v?ndut deja pe piaţa din Statele Unite. La numai două luni de la debutul său parizian, modelul japonez ajunge şi pe piaţa din Rom?nia, unde ?şi propune să concureze cu greii segmentului, Volkswagen Passat, Opel Insignia sau Citroen C5.

Pentru a putea pune la ?ncercare potenţialul omologilor săi de clasă D, Kizashi este oferit pe piaţa autohtonă cu o motorizare entry-level de 2.4 litri, singura disponibilă ?n acest moment. Propulsorul pe benzină livrează 178CP la 6500 de rotaţii şi un cuplu motor de 230 Nm la 4000 de rotaţii.

Singura opţiune de motorizare este oferită ?n Rom?nia ?n două configuraţii. Prima dintre ele este cea cu transmisie manuală ?n şase rapoarte, care livrează resursele motorului punţii anterioare şi promite o acceleraţie de la 0 - 100 de km/h ?n 7.8 secunde şi o viteză maximă de 215 km/h. Valorile consumului pendulează ?ntre 6.3 litri/100 de km ?n mediul urban şi 10.6 litri la 100 de km ?n oraş. Preţul fixat de importatorul Suzuki ?n Rom?nia este de 26.500 de euro (TVA inclus).

Pentru cei care ?şi doresc o cutie automată, Suzuki oferă transmisia sa CVT, dispusă să livreze resursele motorului ambelor punţi, cu ajutorul unei tracţiuni integrale. Performanţele scad cu o secundă la capitolul acceleraţie, iar viteza maximă se opreşte la 205 km/h.

Creşte de asemenea şi consumul: ?n mediul urban este etichetat cu 11.3 litri/100 de kilometri, ?n timp ce ?n extraurban valoarea sa se opreşte la 6.6 litri/100 km. Preţul pentru acest v?rf de gamă pleacă de la 29.500 de euro cu TVA.

Asemeni omologului său de peste Ocean, Kizashi-ul v?ndut ?n Europa şi implicit ?n Rom?nia se va individualiza prin jantele de 18 inch din aliaj, prin garda la sol cobor?tă cu 10 mm, grila frontală de tip fagure, spoilerele revizuite uşor şi pragurile laterale.

Accentele sportive se transmit şi ?n interior, unde japonezii au introdus un volan sport ?mbrăcat ?n piele perforată, cusută cu aţă contrastantă, asemeni scaunelor. Nu lipsesc nici inserţiile cromate, regăsite la nivelul planşei de bord şi al portierelor.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Noi 04, 2010 9:48 pm

Apropo de Korando. Acum vreo luna si ceva am vazut unul live, in trafic, pe langa Casa Poporului, in timpul unor filmari. Era neinmatriculat (avea o placuta pe care scria Korando) si era urmarit de un... Lancer negru din care se faceau poze si o camioneta ''burdusita'' cu camere video.

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Vin Noi 05, 2010 1:21 pm

Probabil ca la noi se face spotul de lansare daca era Korando cel nou... ) Nu stiu ce sa zic de SsangYong, dar cred ca nu au mai scos un model nou de ceva vreme, Rexton saracul a acumulat ani... Motorizarea o fi tot Mercedez ?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Noi 05, 2010 1:35 pm

Sigur era Korando-ul nou, cel din pozele de mai sus. Din nefericire nu am apucat sa fac si poze fiindca vorbeam la mobil in clipa cand a trecut pe langa mine. Imi aduc aminte ca si pozele oficiale cu Jaguar X-Type facelift au fost facute tot in .ro, pe Calea Victoriei.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Noi 05, 2010 3:51 pm

Noua Mazda2 - costă 12.090euro ?n Rom?nia

Dezvăluit ?n premieră mondială ?n cadrul Salonului Auto de la Paris, noul Mazda2 facelift va sosi ?n cur?nd şi ?n Rom?nia. Constructorul nipon a pus deja pe raft eticheta de preţ a subcompactului restilizat, care vine cu modificări estetice discrete şi o gamă de motorizări Euro 5. Totodată, faceliftul va aduce cu sine şi un şasiu revizuit, care se angajează să ofere clienţilor Mazda o rulare ceva mai confortabilă.

La nivel exterior, Mazda2 adoptă o grilă nouă, proiectoare restilizate, linii laterale ascendente, un nou set de jante de 16 inch şi două noi culori de caroserie: Albastru Aquatic şi Roşu Burgundy. La interior, pasagerii pot comanda un sistem audio cu magazie de CD-uri şi conexiune auxiliară, aer condiţionat manual sau automat, cruise control şi scaune ?ncălzite faţă. Diferenţele sunt făcute de instrumentele de bord revizuite şi de tapiţeria ?n mai multe nuanţe.

Pe piaţa autohtonă, noul Mazda2 facelift va pleca de la 12.090 de euro cu TVA inclus, preţ valabil pentru versiunea echipată cu motor 1.3i de 75 de cai putere şi transmisie cu cinci trepte. Propulsorul de 1.3 litri este disponibil ?nsă ?n două versiuni de putere, cea mai generoasă ?nsum?nd 84 de cai şi 121 de Nm, cu un consum de numai 5.1 litri/100 de kilometri.

Pentru cei care ?şi doresc un propulsor ceva mai puternic, Mazda oferă unitatea de 1.5 litri şi 102 cai putere GTA la preţul de 14.790 de euro. ?n premieră pentru modelul de clasă B, Mazda introduce şi o cutie automată, disponibilă doar pe versiunea de 1.5 litri. Preţul pentru cei care ?şi doresc un şofat mai relaxat este de 13.790euro.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Noi 09, 2010 6:20 pm

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake

Sindelfingen, cea mai mare uzină de producţie a Mercedes-Benz, va adăuga ?ncă un model ?n portofoliul său. Acum, uzina produce C-Class Sedan, E-Class Sedan şi Estate, S-Class şi coupe-urile CLS şi CL, precum şi modelele Maybach şi vehiculele blindate Mercedes-Benz Guard. Recent, uzina a ?nceput să producă şi modelul SLS AMG şi o serie limitată B-Class cu propulsie electrică şi alimentare cu hidrogen. Din 2014, Mercedes-Benz SL va fi de asemenea produs la uzina din Sindelfingen.

Decizia de producţie a conceptului CLS Shooting Brake reflectă şi flexibilitatea uzinei. Noul model va fi construi pe aceeaşi linie de asamblare cu CLS şi E-Class Sedan.

Proaspăta şi emoţionala interpretare a limbajului de design coupe şi-a celebrat premiera la Salonul Auto din China, ?n aprilie 2010. Acum, acest proiect de studiu al viitoarelor coupe-uri va deveni realitate. ?n 2012, Mercedes-Benz CLS Shooting Brake va fi lansat pe piaţă.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Noi 09, 2010 6:43 pm

Noul Volkswagen Passat - costă 20.393euro ?n Rom?nia

Noua generaţie a lui Volkswagen Passat este mai ieftină dec?t precedenta, iar versiunea entry-level este mai puternică. Mai mult, toate motoarele sunt turbo şi toate versiunile sunt mai ieftine dec?t precedentele.

Volkswagen a anunţat preţurile noii generaţii Passat ?n Rom?nia. Modelul pleacă de la 20.393 de euro cu toate taxele incluse ?n versiunea 1.4 TSI Bluemotion Trendline. Cea mai ieftină versiune diesel este 1.6 TDI, care oferă 105 CP şi o transmisie manuală cu şase rapoarte, iar preţul de pornire este de 21.815 euro cu toate taxele incluse. Pentru a trece graniţa de 150 CP, Volkswagen ne cere 22.517 euro cu toate taxele incluse, reprezent?nd versiunea 1.8 TSI de 160 CP ?n nivelul de echipare Comfortline al lui Passat.

Cea mai ieftină versiune cu tracţiune integrală a lui Passat este echipată cu motorul TDI CR de 2.0 litri şi 140 CP, care oferă 140 CP şi 320 Nm şi are un preţ de pornire de 23.870 de euro. Cel mai puternic diesel din gamă este un 2.0 TDI de 170 CP şi 350 Nm, care vine alături de o transmisie DSG cu şase trepte şi are un preţ de pornire de 27.425 de euro cu toate taxele incluse pentru nivelul de echipare Comfortline al lui Passat. Cea mai potentă motorizare pe benzină a lui Passat este un 2.0 TSI de 211 CP care are un preţ de pornire de 28.599 de euro cu toate taxele incluse şi vine ?n versiunea de echipare Highline şi cu o transmisie manuală cu şase rapoarte.

Un element interesant la noul Passat B7 este faptul că Volkswagen a renunţat cu totul la propulsoarele aspirate pe benzină şi a redus preţul de pornire al modelului său de clasă medie. ?n timp ce generaţia B6 a acestui model pornea de la 21.467 de euro cu toate taxele incluse şi venea cu un motor 1.6 de 102 CP şi o transmisie manuală cu cinci trepte, noua generaţie a lui Passat este oferită alături de un motor 1.4 TSI de 122 CP ?n versiunea de bază, care beneficiază şi de o transmisie manuală cu şase rapoarte. O altă schimbare importantă la capitolul motorizări a fost eliminarea unităţii V6 FSI, care reprezenta v?rful gamei Passat.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori