Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Oct 01, 2010 2:56 pm

Kia Optima

Kia Optima este noua propunere a coreenilor pentru piaţa din Europa. Modelul vine alături de un diesel VGT de 1.7 litri care poartă codul U2 şi dezvoltă 136 CP. Există şi o versiune otto a acestui model, echipată cu motorul de 2.0 litri CVVL de 170 CP. Motorul diesel va echipa şi modelul Sportage, dar va dezvolta 115 CP şi va fi oferit doar ?n versiunea cu tracţiune faţă şi transmisie manuală cu şase trepte.

Motorul diesel este oferit opţional alături de un sistem stop-start, care reduce emisiile de CO2 de la 122g/km la 113g/km. Motorizarea pe benzină este optimizată şi ea pentru un consum scăzut de carburant, deşi furnizează 170 CP din 2.0 litri. Pe l?ngă distribuţia variabilă, noul motor beneficiază şi de supraalimentare ?n două trepte.

Exemplarul prezentat la Salonul Auto de la Paris este echipat cu un plafon cu panouri solare, suport lombar reglabil electric pentru scaunul şoferului şi semnalizatoare laterale integrate ?n oglinzi. Sistemul audio beneficiază de şase difuzoare, iar Optima are oglinzi laterale pliabile electric şi sistem de asistenţă la parcare ?n lista de opţionale. Design-ul noului model permite un coeficient aerodinamic de 0.29. Consumul de carburant a fost şi el redus, dar oficialii Kia nu au specificat valorile acestuia.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Oct 01, 2010 3:03 pm

Renault Laguna facelift

Facelift-ul lui Renault Laguna a debutat public la Salonul Auto de la Paris. Modelul a fost modificat subtil de echipa noului designer Laurens van den Acker. At?t versiunea berlină, c?t şi Estate vor primi noile modificări, const?nd ?n blocuri optice restilizate, grilă faţă restilizate, oramente noi pentru spoilerul faţă şi capotă motor nouă. Posteriorul lui Laguna nu este modificat prea mult, fiind vorba doar de o mică schimbare la nivelul părţii inferioare a barei de protecţie şi a tips-urilor ţevilor de evacuare.

Oficialii Renault nu au anunţat modificări majore la nivel mecanic, dar consumul de carburant al lui Laguna a fost redus subtil. Motorul dCi de 1.5 litri şi 110 CP emite acum cu opt grame de CO2 pe kilometru mai puţin, ating?nd pragul de 120g/km. Sistemul 4Control al celor de la Renault va fi oferit ?n mod opţional alături de motoarele dCi de 130 şi 150 CP, iar versiunea berlină va primi şi ea sistemul ? oficialii Renault Rom?nia confirm?nd deja o asemenea versiune pentru viitorul apropiat.

Renault nu va sta pe g?nduri ?n ceea ce priveşte momentul introducerii lui Laguna facelift pe piaţă, modelul fiind deja disponibil pe majoritatea pieţelor pe care activează constructorul francez. Modificările operate la nivelul acestui model sunt minore şi reprezintă schimbarea unor materiale şi a unor butoane. Sistemul de navigaţie al celor de la Renault a fost integrat ?n standard.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Oct 01, 2010 7:24 pm

Citroen C5 facelift

Recunoscut ca unul dintre cele mai atrăgatoare modele din segment, Citroen C5 a fost usor ?mbunătaţit. Schimbările permit maşinii să-şi păstreze caracterul şi o fac, ?n acelaşi timp, vizibilă şi uşor de recunoscut pe drum.

Una din principalele modificări este adăugarea LED-uri ?n faruri. Active zi şi noapte, acestea ?mbunataţesc semnătura luminoasa a modelului, combinate cu tehnologia "light guide." Farurile ?şi menţin toate funcţiile deja existente, inclusiv tehnologia xenon bi-direcţionala şi proiectoarele ce lumineaza ?n viraje. Stopurile dob?ndesc un aspect de "Cristal Fumuriu," fiind transparente ?n partea de mijloc.

Citroen C5 inaugurează noua tehnologie micro-hibrid ce va fi aplicată pe numeroase modele ale gamei. Iniţial va fi disponibilă cu motorul HDi 110 DPFS, versiune echipată cu cutia de viteze electronică EGS6 cu padele ?n spatele volanului, şi cauciucuri cu rezistenţă redusă la rulare.

Tehnologia micro-hibrid este formată dintr-un sistem Start & Stop de generaţie a doua, cu alternator reversibil, pentru mai multa performanţă. Comparativ cu prima generaţie, puterea a fost crescută cu 70% p?nă la 2.2 kW, incluz?nd acum şi o unitate electronică. Montarea sistemului pe un motor diesel este o premieră mondială ?n segmentul maşinilor pentru pasageri.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Oct 05, 2010 10:40 pm

Porsche 911 Carrera GTS si 911 Speedster

Doua ultra-sportive, versiuni fascinante ale familiei de modele 911 si-au facut debutul la Salonul Auto de la Paris: 911 Carrera GTS ca atlet de top ?n gama Carrera, si Speedster 911, care va merge la vanzare in editie limitata de 356 de exemplare, pentru a pastra legenda vie.

Cu o putere de 408 CP, noul 911 Carrera GTS si-a ocupat locul sau in varful gamei de modele Carrera. Deoarece motorul de 3,8 litri dezvolta cu 23 CP mai mult decat 911 Carrera S, noul GTS, disponibil in versiunile Coup? si Cabriolet, umple golul de sub 911 GT3 si ai sai 435 CP.

Ca si caracteristica unica in familia Carrera, 911 Carrera GTS combina caroseria mai lata cu 44 mm a lui Carrera 4 cu un ecartament mai mare si clasica tractiune spate. Noul Carrera GTS consuma numai 10,2 litri/100 km, in timp ce emisiile de CO2 sunt de 240 g / km.

Odata cu noul Carrera, Porsche a dezvaluit si noul 911 Speedster, construit in serie limitata. In amintirea primului model Porsche care a purtat numele Speedster - Speedster 356 - productia pentru acest model se rezuma la 356 de automobile. Masina cu doua locuri, cu o putere de 408 CP, la fel ca si Carrera GTS, difera semnificativ de ceilalti membri ai familiei 911. Este mai joasa cu 60 mm, dispune de parbriz panoramic si este cu 44 mm mai lata in partea din spate.

Aroma sportiva este amplificata de culoarea exterioara "Pure Blue", care a fost dezvoltata exclusiv pentru Speedster, oferind un contrast interesant cu blocurile optice si aplicatiile negre de pe diferite elemente ale caroseriei.
Ambele modele vor apărea pe piata in luna decembrie 2010.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 05, 2010 10:59 pm

PREVIEW: Noul Subaru Impreza

Subaru pregateste deja noua generatie a modelului compact Impreza, model cu o traditie impresionanta ce i-a adus recunoastere internationala constructorului nipon. Dar intr-un segment foarte disputat si, in general, intr-o industrie cu competitie acerba durata de viata a generatiilor unui model se reduce semnificativ cu fiecare iteratie.

Astfel fotografii au reusit sa obtina aceste imagini cu un prototip al noii generatii in Alpii elvetieni, imagini ce au fost publicate de spyshots.nl. Paleta de motorizari va include bineinteles propulsoare “cuminti” de 110 CP si 150 CP pe benzina si diesel, dar si mult-asteptatele versiuni WRX si WRX STI. Nu exista informatii oficiale despre acestea, dar este de asteptat ca puterile maxime sa ramana aproape neschimbate.

Totusi exista si posibilitatea ca Subaru sa pregateasca o surpriza “eco”, dupa cum se vehiculeaza ca o va face Mitsubishi cu noul Lancer Evolution, dar dupa parerea mea, si aici cred ca toti impatimitii volanului imi dau dreptate, aceasta ar fi cea mai mare greseala pentru constructorul nipon. Subaru inseamna S-AWD, motor boxer si dinamica similara masinii de raliu. Deja actuala Impreza a pierdut din farmecul precedentelor generatii prin “domolirea” acesteia si renuntarea la geamurile fara rama tipice Subaru.

In orice caz avem suficient timp sa emitem ipoteze, sa le discutam si apoi sa le infirmam ca urmare a informatiilor noi disponibile, deoarece lansarea noii generatii Impreza va avea loc, cel mai probabil, la Salonul Auto de la Frankfurt din 2012.







http://www.garajul.ro/blog/2010/09/16/p ... u-impreza/

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Oct 06, 2010 9:44 am

Lincoln - va debuta in Europa

In urmatorii cinci ani Lincoln va debuta in Europa. Pe langa aceste planuri marete de a cuceri Europa, CEO-ul Ford a spus ca Lincoln va reveni in curand pe primul loc in topul brandurilor premium pe piata americana.

Odata acest lucru realizat, brandul de provenienta Ford va fi supus unui plan de internationalizare, care include, printre altele, lansarea a sapte noi modele care vor contribui la reimprospatarea imaginii Lincoln.

Oficialul a adaugat ca acest proces este palpapil datorita inchiderii Mercur si a diviziei Premium Automotive Group. In momentul actual gama Lincoln este formata din sedanurile MKZ si MKS, crossover-urile MKX si MKT si a navelor amiral Town Car si SUV-ul Navigator.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Oct 06, 2010 9:53 am

Ford Focus si Focus ST - informatii oficiale

Odata cu Salonul Auto de la Paris, Ford a lansat noi informatii si imagini cu noul Focus, model ce va fi lansat pe piata in variante de caroserie hatchback si break, in timp ce Focus ST nu este decat o previzualizare sub forma de prototip al modelului ce va intra in productie in 2012.

Noul Ford Focus va fi comercializat in 120 de piete la nivel mondial, impreuna cu derivatele sale, C-Max si Grand C-Max. Gama de propulsoare va fi una generoasa, formata atat din unitati pe benzina, cat si dieseluri.

Oferta de motorizari va cuprinde: Duratec Ti-VCT de 1.6 litri si 105 si 125 CP, unitatea Ecoboost de 1.6 litri, cu versiuni de putere de 150 si 180CP, cu sistem Start-Stop, propulsorul Duratorq TDCi de 1,6 litri si 95 si 115 CP, cu acelasi sistem Start-Stop si motorul Duratorq TDCi de 2,0 litri, cu versiunile 115 CP, 140 CP SI 163 CP.

Cea mai puternica versiune disponibila initial, EcoBoost 1,6 litri, 180 CP/240 Nm de cuplu, va avea o viteza de top de 222 km/h, in timp ce sprintul 0-100 km/h va fi realizat in 7,9 secunde. Consumul in regim mixt declarat este de 6 litri la 100 km.

Economicele dieseluri de 1,6 litri 95 si 115 CP inregistreaza un consum de 4,2 litri la 100 km, in ciclu combinat.

Ford Focus ST este pus in miscare de motorul EcoBoost de 2 litri cu versiunea de putere de 250CP si un cuplu de 350 Nm.
Aceasta unitatea ar putea echipa si modelul de serie.
Sursa


Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Oct 07, 2010 3:48 pm

Cea mai ''tare'' masina de politie




Cea mai ciudata si amuzanta unitate mobila de politie din lume se afla, de curand, in slujba politiei britanice.

Cu o lungime totala ''impresionanta'' de 1.82 metri, noul vehicul folosit de oamenii legii pare sa se potriveasca de minune cu criza economica mondiala.

Astfel, pe langa dotarile specifice unei masini de politie pregatita sa faca ''lege si ordine'' precum sirena sau girofar albastru, mai beneficiaza si de o facilitate unica: pedale!

''Masina'' de politie costa 1000 de lire sterline si poate atinge senzationala viteza maxima de 32 km/h.

Sursa: http://www.voom.ro/lifestyle/cea-mai-ma ... olitie.htm

OFICIAL: Noul Volkswagen Eos







Volkswagen a publicat primele imagini cu noul Eos. Aşa cum era de aşteptat, cabrioletul compact al germanilor preia liniile de design ale lui Golf.

Salonul Auto de la Los Angeles din acest an va marca debutul noului Volkswagen Eos. Modelul este bazat pe platforma lui Volkswagen Golf VI şi urmăreşte noul limbaj estetic al modelelor din Wolfsburg. ?n ceea ce priveşte schimbările estetice, Eos se remarcă prin noile blocuri optice, noua grilă faţă, noua capotă şi noua bară faţă. Practic, ?ntreaga parte frontală a fost schimbată şi seamănă acum cu cea a lui Touareg. Blocurile optice au fost echipate cu LED-uri de poziţie de zi, iar fundalul acestora este ?nchis.

Posteriorul lui Eos pare să fie preluat direct de la Golf cu modificările de rigoare. Bara de protecţie faţă a fost şi ea redesenată, iar stopurile au fost aplatizate. Spre deosebire de rivalii de la Peugeot, cei de la Volkswagen nu au integrat un difuzor de aer ?n bara de protecţie spate. ?n schimb, bara de protecţie faţă a primit o fantă de aerisire mai mare, pentru a ?mbunătăţi răcirea noilor propulsoare 1.4 TSI de 122 CP, 1.4 TSI de 170 CP şi 2.0 TSI de 210 CP (cel din urmă fiind motorul lui VW Golf VI GTI).Modelul Eos este oferit şi ?n compania unui propulsor 2.0 TDI de 140 CP, care prezintă un consum de carburant redus cu 0.7 litri, ating?nd o medie de 4.8 litri la sută.

Printre modificările operate la interior, Eos a primit un nou afişaj color multifuncţional, sistem de pornire şi acces fără cheie, cea de-a doua generaţie a sistemului Park Assist şi multe altele. Sistemul opţional Light Assist preia comanda blocurilor optice şi reglează intensitatea cu care acestea luminează ?n funcţie de necesităţile şoferului şi de celelalte vehicule de pe şosea. Cei de la Volkswagen au dezvoltat şi o nouă tapiţerie din piele pentru acest model, intitulată Cool Leather, care reflectă lumina soarelui şi reduce dramatic temperatura scaunelor c?nd vehiculul a fost parcat ?n soare.

Sursa: automarket

--
Fata de Passat, noul EOS chiar arata bine dupa facelift.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Oct 07, 2010 7:52 pm

Dodge Charger - facelift pentru 2011

Dodge a prezentat primele detalii şi fotografii cu noul Charger, facelift pentru 2011. Programat pentru lansarea ?n SUA la sf?rşitul anului, modelul a primit o nouă parte frontală, cu spoiler agresiv şi o grilă masivă, stopuri distinctive, cu LED-uri.

Dodge spune că Charger are volan cu trei spiţe şi materiale de o calitate mai bună. Mai mult, noul Charger a primit şi un upgrade tehnologic, beneficiind de opţiuni precum Uconnect Touch, cu navigaţie Garmin, adaptive cruise control şi monitorizare a punctului mort.

Sub capotă, noul Dodge Charger oferă clienţilor posibilitatea de a alege ?ntre un motor V6 de 3,6 litri Pentastar şi unul V8 5,7 HEMI. Compania nu a dezvăluit detaliile tehnice specifice, dar conform unor documente scăpate anterior pe internet, motorul V6 are 305 CP şi 363 Nm iar unitatea V8 oferă 380 CP şi 555 Nm.

Ca şi la vechiul model, tracţiunea standard este pe puntea spate dar opţional se poate alege sistemul de tracţiune integrală permanentă.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Oct 07, 2010 8:29 pm

MG Rover - lansează primul său model după 15 ani

Sub patronatul chinezilor de la SAIC, brandul britanic MG Rover va reveni pe piaţa europeană la sf?rşitul acestui an. Modelul va fi unul de segment mediu.

Deşi sunt blamaţi pentru plagierea mai multor modele europene de succes, chinezii au şi capacitatea de a crea lucruri originale. Este cazul celor de la SAIC, grupul chinez care a cumpărat compania britanică MG Rover, cu intenţia de a renaşte brandul legendar.

După o perioadă ?n care nu au mai circulat zvonuri despre viitorul MG, chinezii anunţă că primul model semnat de britanici, după 15 ani de pauză, va debuta oficial la sf?rşitul acestui an. Botezat MG6, noul v?rf de lance al britanicilor, va fi construit de uzina engleză din Longbridge, o mare parte a componentelor urm?nd să fie aduse direct din China.

Noul MG6 se va prezenta publicului ca un model de dimensiuni medii, disponibil ?n variantă hatchback şi sedan, gata să se dueleze cu Ford Mondeo şi chiar BMW Seria 3.

Constructorul britanic şi-a păstrat sediul ?n Birmingham, unde sunt angajaţi 300 de ingineri şi chiar 30 de designeri, responsabili pentru evoluţia lui MG Rover. Cu ajutorul lor au fost dezvoltate modelele Roewe 550 şi 350, v?ndute pe piaţa din China, precum şi conceptul Zero MG, expus anul acesta la Beijing.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori