Noutati Auto
QUOTE (Tanaka @ Jan 25 2010, 01:24 PM) Modelul 408 este de fapt urmaşul lui Peugeot 307 sedan, comercializat ?n ţările emergente, iar
succesorul de drept al lui 407 se va numi 508.
Peugeot 508 - va ?nlocui actualele 407 şi 607
Conform unor surse din cadrul Peugeot, ?nlocuitorul sedan-ului 407 se va numi Peugeot 508 şi va scoate din gamă şi actualul 607. Noul model este aşteptat ?n 2011, urm?nd ca din 2012 să primească şi o versiune hibridă.
Noul Peugeot 508 se anunţă un sedan de ?naltă performanţă, ce va primi şi o versiune crossover cu tracţiune integrală hibridă. Aceasta va ajunge pe piaţă ?n prima jumătate a anului 2012, după ce va fi lansată versiunea sedan ?n primăvara anului 2011.
Peugeot 508 va fi nu doar un ?nlocuitor mai bun pentru 407 şi 607, ci şi un model mai eficient de construit. Grupul PSA Peugeot-Citroen a crescut mult ?n ultimii 4 ani pe pieţele din China şi Brazilia, din acest motiv ?n aceste zone Peugeot a inceput comercializarea unei versiuni sedan pentru 308 - numită 408. America Latină va primi şi un pick-up bazat pe 206+, iar Citroen va lansa un SUV compact, alături de crossover-ul C3 Picasso.
Astfel, Peugeot va creşte utilizarea capacităţii sale de producţie de la 85% la 105% ?n 2012.
aceeasi sursa
succesorul de drept al lui 407 se va numi 508.
Peugeot 508 - va ?nlocui actualele 407 şi 607
Conform unor surse din cadrul Peugeot, ?nlocuitorul sedan-ului 407 se va numi Peugeot 508 şi va scoate din gamă şi actualul 607. Noul model este aşteptat ?n 2011, urm?nd ca din 2012 să primească şi o versiune hibridă.
Noul Peugeot 508 se anunţă un sedan de ?naltă performanţă, ce va primi şi o versiune crossover cu tracţiune integrală hibridă. Aceasta va ajunge pe piaţă ?n prima jumătate a anului 2012, după ce va fi lansată versiunea sedan ?n primăvara anului 2011.
Peugeot 508 va fi nu doar un ?nlocuitor mai bun pentru 407 şi 607, ci şi un model mai eficient de construit. Grupul PSA Peugeot-Citroen a crescut mult ?n ultimii 4 ani pe pieţele din China şi Brazilia, din acest motiv ?n aceste zone Peugeot a inceput comercializarea unei versiuni sedan pentru 308 - numită 408. America Latină va primi şi un pick-up bazat pe 206+, iar Citroen va lansa un SUV compact, alături de crossover-ul C3 Picasso.
Astfel, Peugeot va creşte utilizarea capacităţii sale de producţie de la 85% la 105% ?n 2012.
aceeasi sursa
Mazda Atenza (Mazda6) facelift - a fost lansată oficial ?n Japonia
Mazda a anunţat ?nceperea comercializării modelului Mazda Atenza (Mazda6) facelift pe piaţa din Japonia. Disponibilă ?n trei variante de caroserie - Sedan, Sport şi SW, noua Mazda Atenza a fost rafinată nu doar ca design ci şi ca tehnologie.
Mazda Atenza a atras o gamă largă de clienţi prin stilul său sportiv şi performanţele extraordinare ?n condus. ?mbunătăţirile pentru noua Mazda Atenza sunt bazate pe evoluţia limbajului "Zoom-Zoom", incluz?nd modificări ?n ceea ce priveşte protecţia mediului şi siguranţa, performanţele dinamice, designul interior şi exterior, precum şi nivelul de calitate.
Modelele Atenza cu motor de 2.0 litri, disponibile ?n variantă Sedan şi Sport Wagon au primit noul propulsor pe benzină MZR 2.0 litri DISI, cu injecţie directă de carburant. Acesta oferă suficientă putere precum şi o economie de carburant mai bună, ce depăşeşte "limita din Japonia cu 15%". Adiţional, ?ntreaga gamă Atenza, inclusiv cele cu tracţiune faţă (FWD) c?t şi cele cu tracţiune integrală (4WD) se ?ncadrează ?n categoria Super-Ultra-Low Emission Vehicule (SU-LEV), emisiilor lor fiind cu cel puţin 75% mai mici dec?t nivelul stabilit de Guvernul Japoniei ?n 2005 ca standard.
?mbunătăţirile performanţelor dinamice includ direcţia asistată electric şi setările suspensiilor revizuite, ceea ce se traduce printr-o mai bună manevrabilitate şi stabilitate la viteze mari. Cu noile suspensii faţă şi spate optimizate, noua Atenza oferă un condus mai rafinat, ?ntr-un confort ?mbunătăţit.
?n exterior noua Atenza a adoptat faţa noii familii Mazda, cu grila frontală ?n cinci puncte şi alte elemente de design ce-i măresc sportivitatea. Jantele de "17 şi "18 au un nou design, iar gama de culori exterioare include noi nuanţe: Clear Water Blue Metallic şi Midnight Bronze Mica ?i subliniază identitatea premium.
Noua Mazda Atenza a fost pusă de astăzi ?n v?nzare la toţi dealeri din Japonia. Versiunea europeană, Mazda6 este aşteptată ?n versiunea facelift la Salonul Auto de la Geneva (2-14 martie 2010).
Noua Mazda6 facelift pentru 2010 beneficiază de noi faruri şi blocuri optice spate, ce-i subliniază caracterul sportiv. Cele şase motorizări disponibile clienţilor vor include şi noul MZR 2.0 DISI, echipat cu o transmisie automată cu cinci trepte. Gama motoarelor pe benzină mai includ mozorizările Mazda MZR 1.8 şi 2.5, iar pe partea diesel, motorul MZR CD 2.2 este disponibil ?n trei versiuni de putere - ?ntre 129 şi 180 CP.
Noua Mazda6 a primit şi c?teva setări pentru şasiu şi sisteme de siguranţă noi, precum sistemul de iluminare adaptiv şi hill-lanch assist.
Mazda6 facelift va fi pusă ?n v?nzare ?n primăvara acestui an, după ce va fi prezentată ?n premieră mondială publicului la Salonul Auto de la Geneva.
Sursa
Mazda a anunţat ?nceperea comercializării modelului Mazda Atenza (Mazda6) facelift pe piaţa din Japonia. Disponibilă ?n trei variante de caroserie - Sedan, Sport şi SW, noua Mazda Atenza a fost rafinată nu doar ca design ci şi ca tehnologie.
Mazda Atenza a atras o gamă largă de clienţi prin stilul său sportiv şi performanţele extraordinare ?n condus. ?mbunătăţirile pentru noua Mazda Atenza sunt bazate pe evoluţia limbajului "Zoom-Zoom", incluz?nd modificări ?n ceea ce priveşte protecţia mediului şi siguranţa, performanţele dinamice, designul interior şi exterior, precum şi nivelul de calitate.
Modelele Atenza cu motor de 2.0 litri, disponibile ?n variantă Sedan şi Sport Wagon au primit noul propulsor pe benzină MZR 2.0 litri DISI, cu injecţie directă de carburant. Acesta oferă suficientă putere precum şi o economie de carburant mai bună, ce depăşeşte "limita din Japonia cu 15%". Adiţional, ?ntreaga gamă Atenza, inclusiv cele cu tracţiune faţă (FWD) c?t şi cele cu tracţiune integrală (4WD) se ?ncadrează ?n categoria Super-Ultra-Low Emission Vehicule (SU-LEV), emisiilor lor fiind cu cel puţin 75% mai mici dec?t nivelul stabilit de Guvernul Japoniei ?n 2005 ca standard.
?mbunătăţirile performanţelor dinamice includ direcţia asistată electric şi setările suspensiilor revizuite, ceea ce se traduce printr-o mai bună manevrabilitate şi stabilitate la viteze mari. Cu noile suspensii faţă şi spate optimizate, noua Atenza oferă un condus mai rafinat, ?ntr-un confort ?mbunătăţit.
?n exterior noua Atenza a adoptat faţa noii familii Mazda, cu grila frontală ?n cinci puncte şi alte elemente de design ce-i măresc sportivitatea. Jantele de "17 şi "18 au un nou design, iar gama de culori exterioare include noi nuanţe: Clear Water Blue Metallic şi Midnight Bronze Mica ?i subliniază identitatea premium.
Noua Mazda Atenza a fost pusă de astăzi ?n v?nzare la toţi dealeri din Japonia. Versiunea europeană, Mazda6 este aşteptată ?n versiunea facelift la Salonul Auto de la Geneva (2-14 martie 2010).
Noua Mazda6 facelift pentru 2010 beneficiază de noi faruri şi blocuri optice spate, ce-i subliniază caracterul sportiv. Cele şase motorizări disponibile clienţilor vor include şi noul MZR 2.0 DISI, echipat cu o transmisie automată cu cinci trepte. Gama motoarelor pe benzină mai includ mozorizările Mazda MZR 1.8 şi 2.5, iar pe partea diesel, motorul MZR CD 2.2 este disponibil ?n trei versiuni de putere - ?ntre 129 şi 180 CP.
Noua Mazda6 a primit şi c?teva setări pentru şasiu şi sisteme de siguranţă noi, precum sistemul de iluminare adaptiv şi hill-lanch assist.
Mazda6 facelift va fi pusă ?n v?nzare ?n primăvara acestui an, după ce va fi prezentată ?n premieră mondială publicului la Salonul Auto de la Geneva.
Sursa
Skoda Octavia - primeşte motorul 1.2 TSI de 105 CP
Skoda Octavia va avea o nouă motorizare. Actuala linie de motoare pe benzină va fi extinsă cu un motor turbo cu patru cilindri, 1.2 TSI de 105 CP şi 175 Nm, un motor care este deja disponibil pentru modelul Skoda Yeti.
Noul motor 1.2 TSI dispune de un cuplu maxim de 175 Nm ?ntre 1,550 - 4,100 rpm, şi o viteză de reacţie extrem de mare, fiind soluţia ideală at?t pentru oraş, c?t şi pentru drumuri lungi. Motorul poate fi cuplat fie la o cutie manuală cu şase viteze sau o transmisie DSG cu şapte trepte.
Urmărind noul trend, volum c?t mai mic şi putere mare, acest motor modern face posibilă combinarea criteriilor economice şi de mediu, cu o senzaţie uluitoare ?n timpul condusului. Cu un consum mediu de 5.7 litri/100 km şi emisii record de 114g CO2/km, Octavia 1.2 TSI dispune de norma de poluare EU5, fiind momentan motorul cu cel mai redus consum de benzină al gamei. Această nouă motorizare va fi disponibilă din februarie 2010.
"Suntem foarte m?ndri de cel mai mic motor al nostru, pentru că este combinaţia ideală ?ntre cea mai nouă tehnologie, costuri mici pentru ?ntreţinere şi emisii reduse. Este un motor avansat care oferă plăcere la condus ?n orice ?mprejurare", Dr. Eckhard Scholz, Consiliul Director Skoda Auto, Responsabil pentru Dezvoltarea Tehnologică.
Noul propulsor continuă tradiţia de peste 110 ani a mărcii Skoda ?n producerea de motoare. Fabrica de la Mlada Boleslav a ?nceput producerea acestei unităţi ?n 2009, plănuind să ajungă la 1.000 unităţi / zi ?n acest an. Pentru realizarea obiectivului, departamentul de producţie a motoarelor din cadrul Skoda Auto dispune de un număr de 600 de angajaţi produc?nd un număr impresionant de 2.800 motoare / zi. ?n afară de 1.2 TSI, aici se produc două versiuni ale motorizării 1.2 HTP (două nivele diferite de putere) şi se execută asamblarea finală pentru 1.4 MPI şi pentru motoarele diesel 1.4 TDI PD, 2.0 TDI PD, 2.0 TDI CR.
Sursa
Skoda Octavia va avea o nouă motorizare. Actuala linie de motoare pe benzină va fi extinsă cu un motor turbo cu patru cilindri, 1.2 TSI de 105 CP şi 175 Nm, un motor care este deja disponibil pentru modelul Skoda Yeti.
Noul motor 1.2 TSI dispune de un cuplu maxim de 175 Nm ?ntre 1,550 - 4,100 rpm, şi o viteză de reacţie extrem de mare, fiind soluţia ideală at?t pentru oraş, c?t şi pentru drumuri lungi. Motorul poate fi cuplat fie la o cutie manuală cu şase viteze sau o transmisie DSG cu şapte trepte.
Urmărind noul trend, volum c?t mai mic şi putere mare, acest motor modern face posibilă combinarea criteriilor economice şi de mediu, cu o senzaţie uluitoare ?n timpul condusului. Cu un consum mediu de 5.7 litri/100 km şi emisii record de 114g CO2/km, Octavia 1.2 TSI dispune de norma de poluare EU5, fiind momentan motorul cu cel mai redus consum de benzină al gamei. Această nouă motorizare va fi disponibilă din februarie 2010.
"Suntem foarte m?ndri de cel mai mic motor al nostru, pentru că este combinaţia ideală ?ntre cea mai nouă tehnologie, costuri mici pentru ?ntreţinere şi emisii reduse. Este un motor avansat care oferă plăcere la condus ?n orice ?mprejurare", Dr. Eckhard Scholz, Consiliul Director Skoda Auto, Responsabil pentru Dezvoltarea Tehnologică.
Noul propulsor continuă tradiţia de peste 110 ani a mărcii Skoda ?n producerea de motoare. Fabrica de la Mlada Boleslav a ?nceput producerea acestei unităţi ?n 2009, plănuind să ajungă la 1.000 unităţi / zi ?n acest an. Pentru realizarea obiectivului, departamentul de producţie a motoarelor din cadrul Skoda Auto dispune de un număr de 600 de angajaţi produc?nd un număr impresionant de 2.800 motoare / zi. ?n afară de 1.2 TSI, aici se produc două versiuni ale motorizării 1.2 HTP (două nivele diferite de putere) şi se execută asamblarea finală pentru 1.4 MPI şi pentru motoarele diesel 1.4 TDI PD, 2.0 TDI PD, 2.0 TDI CR.
Sursa
Maserati a ales Alfa Romeo MiTo - pentru reţeaua sa de service
O sută de exemplare Alfa Romeo MiTo, produse exclusiv pentru reţeaua de service-uri Maserati vor circula ?n cur?nd pe străzile din Europa. Pentru Maserati, Alfa Romeo MiTo este maşina de curtoazie perfectă pentru clienţii ce apreciază stilul italian.
Maşinile speciale Alfa Romeo MiTo se vor distinge prin culoarea exterioară Maserati Ocean Blue şi vor fi echipate cu cel mai puternic motor din gamă - propulsorul 1.4 MultiAir Turbo ce dezvoltă 170 CP.
Adiţional, maşinile dedicate reţelei de service Maserati vor avea două detalii exclusive: o plăcută inscripţionată ?Limited Edition? pe sistemul de aer condiţionat şi o alta pe praguri, din aluminiu, pe care scrie ?Alfa Romeo for Maserati?.
Toate cele 100 de maşini vor fi echipate generos: tapiţerie din piele, climatizare automată dual-zone, volan ?mbrăcat ?n piele, navigaţie prin satelit, sistem Blue&Me cu port USB, faruri bi-xenon.
Datorită acestei iniţiative cu Alfa Romeo, reţeaua europeană de service a Maserati va putea oferi clienţilor o maşină foarte specială, ?n linie cu filozofia Maserati p?nă la cele mai mici detalii.
Sursa
O sută de exemplare Alfa Romeo MiTo, produse exclusiv pentru reţeaua de service-uri Maserati vor circula ?n cur?nd pe străzile din Europa. Pentru Maserati, Alfa Romeo MiTo este maşina de curtoazie perfectă pentru clienţii ce apreciază stilul italian.
Maşinile speciale Alfa Romeo MiTo se vor distinge prin culoarea exterioară Maserati Ocean Blue şi vor fi echipate cu cel mai puternic motor din gamă - propulsorul 1.4 MultiAir Turbo ce dezvoltă 170 CP.
Adiţional, maşinile dedicate reţelei de service Maserati vor avea două detalii exclusive: o plăcută inscripţionată ?Limited Edition? pe sistemul de aer condiţionat şi o alta pe praguri, din aluminiu, pe care scrie ?Alfa Romeo for Maserati?.
Toate cele 100 de maşini vor fi echipate generos: tapiţerie din piele, climatizare automată dual-zone, volan ?mbrăcat ?n piele, navigaţie prin satelit, sistem Blue&Me cu port USB, faruri bi-xenon.
Datorită acestei iniţiative cu Alfa Romeo, reţeaua europeană de service a Maserati va putea oferi clienţilor o maşină foarte specială, ?n linie cu filozofia Maserati p?nă la cele mai mici detalii.
Sursa
Suzuki Kizashi - pentru Europa debuteaza la Geneva
Suzuki va prezenta in cadrul Salonului Auto de la Geneva versiunea europeana a berlinei Kizashi. Noul model japonez va fi lansat pe pietele din Europa in aceasta vara.
Din punct de vedere estetic, modelul european nu va fi foarte diferit de cel care este deja comercializat in SUA,
asa cum se poate vedea in aceasta prima imagine oficiala.
Intr-o prima faza, clientii europeni vor putea comanda noul Suzuki Kizashi intr-o singura versiune de motorizare pe benzina, de 2,4 litri si 178 de cai-putere. Puterea va fi transmisa catre ambele punti prin intermediul unei cutii de viteze automata de tip CVT. Ulterior, este posibil sa fie introdus si un diesel.
Suzuki va prezenta la Geneva alaturi de Kizashi conceptul plug-in Swift Hybrid, pe care l-am vazut deja la Tokyo, si o noua varianta Grand Vitara.
Momentan, acestea sunt singurele detalii pe care constructorul japonez le-a dezvaluit, insa cu siguranta toate informatiile si fotografiile cu noul Kizashi vor aparea inainte de debutul progrmat la Geneva, in primele zile ale lunii martie.
Sursa
Suzuki va prezenta in cadrul Salonului Auto de la Geneva versiunea europeana a berlinei Kizashi. Noul model japonez va fi lansat pe pietele din Europa in aceasta vara.
Din punct de vedere estetic, modelul european nu va fi foarte diferit de cel care este deja comercializat in SUA,
asa cum se poate vedea in aceasta prima imagine oficiala.
Intr-o prima faza, clientii europeni vor putea comanda noul Suzuki Kizashi intr-o singura versiune de motorizare pe benzina, de 2,4 litri si 178 de cai-putere. Puterea va fi transmisa catre ambele punti prin intermediul unei cutii de viteze automata de tip CVT. Ulterior, este posibil sa fie introdus si un diesel.
Suzuki va prezenta la Geneva alaturi de Kizashi conceptul plug-in Swift Hybrid, pe care l-am vazut deja la Tokyo, si o noua varianta Grand Vitara.
Momentan, acestea sunt singurele detalii pe care constructorul japonez le-a dezvaluit, insa cu siguranta toate informatiile si fotografiile cu noul Kizashi vor aparea inainte de debutul progrmat la Geneva, in primele zile ale lunii martie.
Sursa
QUOTE (Tanaka @ Jan 14 2010, 05:12 PM) Ford Transit Connect fabricat ?n Rom?nia - disponibil la vanzare
Ford se pregateste sa produca noul B-Max la Craiova
Urmasul modern lui Fusion se pregateste de productie la Craiova. Noul Ford B-Max va fi lansat oficial in acest an.
Dupa ce Romania a garantat imprumutul de 400 de milioane de euro pe care Ford l-a luat de la Banca Europeana de Investitii, intreaga suma urmeaza sa fie investita de divizia europeana Ford la demararea asamblarii noului model de segment mic B-Max in uzina de la Craiova.
B-Max este urmasul de drept al lui Fusion, modelul urmand insa sa scape de liniile mai degraba utilitare ale stramosului sau si sa vina cu un nou design, inspirat din cel al conceptului Iosis Max. Ford B-Max va fi construit pe platforma de succes a lui Fiesta si va dispune de atat o noua generatie de motorizari de capacitate cilindrica redusa (1.0 litri de 90-110 CP), cat si de unitatile deja prezente pe noua generatie Fiesta.
Conform planului Ford, targetul de productie este de 30.000 de unitati in 2010, linia de asamblare de la Craiova urmand sa creasca ritmul pana la nu mai putin de 250.000 de unitati anual in urmatorii doi ani.
Sursa
Ford se pregateste sa produca noul B-Max la Craiova
Urmasul modern lui Fusion se pregateste de productie la Craiova. Noul Ford B-Max va fi lansat oficial in acest an.
Dupa ce Romania a garantat imprumutul de 400 de milioane de euro pe care Ford l-a luat de la Banca Europeana de Investitii, intreaga suma urmeaza sa fie investita de divizia europeana Ford la demararea asamblarii noului model de segment mic B-Max in uzina de la Craiova.
B-Max este urmasul de drept al lui Fusion, modelul urmand insa sa scape de liniile mai degraba utilitare ale stramosului sau si sa vina cu un nou design, inspirat din cel al conceptului Iosis Max. Ford B-Max va fi construit pe platforma de succes a lui Fiesta si va dispune de atat o noua generatie de motorizari de capacitate cilindrica redusa (1.0 litri de 90-110 CP), cat si de unitatile deja prezente pe noua generatie Fiesta.
Conform planului Ford, targetul de productie este de 30.000 de unitati in 2010, linia de asamblare de la Craiova urmand sa creasca ritmul pana la nu mai putin de 250.000 de unitati anual in urmatorii doi ani.
Sursa
Infiniti FX37S şi FX50S - Limited Edition
Infiniti EX37S şi FX37S pot fi numite un fel de ediţii speciale ?n puzderia de SUV-uri şi crossovere cu pretenţii de lux, prin prizma rarităţii. Dar acum au şi o ediţie specială adevărată.
Modele Infiniti FX şi EX se bucură de un statut de exclusivitate ?n peisajul foarte populat al crossover-lor de lux ?n Europa. Dar niponii nu se mulţumesc şi oferă clienţilor care vor ceva mai special Infiniti FX37S Limited Edition şi FX50S Limited Edition. ?n imagini avem portretizat doar modelul FX50S, dar cele două versiuni vor fi preparate similar.
Limited Edition ?nseamnă astfel vopsea Black Obsidian ?n standard, sau nuanţa perlată Moonlight White, cea din imagini, care se comandă explicit fiind un opţional. Un alt element spectaculos al acestei ediţii speciale este reprezentat de jantele negre "Turbine" cu dimensiunea de 21 de inchi, care reuşesc să personalizeze semnificativ exteriorul. La interior, ocupanţii se vor bucura de piele Graphite de pe scaune, sau cea Alcantara de pe plafon, plus covoraşele pluşate. Pentru ca S-ul din titulatură să fie justificat, bordul prezintă finisaje din fibră de carbon autentică regăsită şi pe panourile uşilor.
Viaţa la bord este făcută şi mai veselă de sistemul audio Bose Premium Sound cu 11 incinte acustice, iar cea a şoferului este simplificată de sistemul de navigaţie care are stocate hărţile din 22 de ţări, put?nd localiza peste 22.000 de adrese din ghidul Michelin Green Guide. Mai trebuie menţionat că doar 100 de astfel de unităţi vor fi oferite (din care 4 ajung in Romania), şi pentru a proba acest lucru, fiecare exemplar va purta o plăcuţă cu numărul de ordine.
Rezervările pentru modelul FX Limited Edition se pot face la centrele Infiniti. Preţurile se situează ?ntre 72.300 euro pentru modelul FX37S cu motor V6 de 320 CP şi 81.600 euro pentru modelul FX50S cu motor V8 de 390 CP.
Principalele caracteristici tehnice Infiniti FX
? Combinaţie ?ntre un model sport şi un SUV
? Posibilitatea de a alege un motor V6 de 3,7 litri cu 320 CP sau V8 de 5,0 litri cu 390 CP
? Transmisie automată cu 7 trepte şi padele pentru schimbarea vitezelor ca dotare standard
? Sistem inteligent de tracţiune integrală
? Suspensie cu control activ al ratei de amortizare (CDC - Continuous Damping Control)
? Cea mai bună manevrabilitate din clasa sa
? Direcţie activă spate (RAS) ?n echiparea standard a modelelor cu motor V8
? Cel mai uşor SUV din clasa sa
? Funcţii moderne, precum monitorul de vedere perimetrică
? 5 stele la testele de siguranţă Euro NCAP
Infiniti EX37S şi FX37S pot fi numite un fel de ediţii speciale ?n puzderia de SUV-uri şi crossovere cu pretenţii de lux, prin prizma rarităţii. Dar acum au şi o ediţie specială adevărată.
Modele Infiniti FX şi EX se bucură de un statut de exclusivitate ?n peisajul foarte populat al crossover-lor de lux ?n Europa. Dar niponii nu se mulţumesc şi oferă clienţilor care vor ceva mai special Infiniti FX37S Limited Edition şi FX50S Limited Edition. ?n imagini avem portretizat doar modelul FX50S, dar cele două versiuni vor fi preparate similar.
Limited Edition ?nseamnă astfel vopsea Black Obsidian ?n standard, sau nuanţa perlată Moonlight White, cea din imagini, care se comandă explicit fiind un opţional. Un alt element spectaculos al acestei ediţii speciale este reprezentat de jantele negre "Turbine" cu dimensiunea de 21 de inchi, care reuşesc să personalizeze semnificativ exteriorul. La interior, ocupanţii se vor bucura de piele Graphite de pe scaune, sau cea Alcantara de pe plafon, plus covoraşele pluşate. Pentru ca S-ul din titulatură să fie justificat, bordul prezintă finisaje din fibră de carbon autentică regăsită şi pe panourile uşilor.
Viaţa la bord este făcută şi mai veselă de sistemul audio Bose Premium Sound cu 11 incinte acustice, iar cea a şoferului este simplificată de sistemul de navigaţie care are stocate hărţile din 22 de ţări, put?nd localiza peste 22.000 de adrese din ghidul Michelin Green Guide. Mai trebuie menţionat că doar 100 de astfel de unităţi vor fi oferite (din care 4 ajung in Romania), şi pentru a proba acest lucru, fiecare exemplar va purta o plăcuţă cu numărul de ordine.
Rezervările pentru modelul FX Limited Edition se pot face la centrele Infiniti. Preţurile se situează ?ntre 72.300 euro pentru modelul FX37S cu motor V6 de 320 CP şi 81.600 euro pentru modelul FX50S cu motor V8 de 390 CP.
Principalele caracteristici tehnice Infiniti FX
? Combinaţie ?ntre un model sport şi un SUV
? Posibilitatea de a alege un motor V6 de 3,7 litri cu 320 CP sau V8 de 5,0 litri cu 390 CP
? Transmisie automată cu 7 trepte şi padele pentru schimbarea vitezelor ca dotare standard
? Sistem inteligent de tracţiune integrală
? Suspensie cu control activ al ratei de amortizare (CDC - Continuous Damping Control)
? Cea mai bună manevrabilitate din clasa sa
? Direcţie activă spate (RAS) ?n echiparea standard a modelelor cu motor V8
? Cel mai uşor SUV din clasa sa
? Funcţii moderne, precum monitorul de vedere perimetrică
? 5 stele la testele de siguranţă Euro NCAP
QUOTE (Tanaka @ Jan 14 2010, 05:12 PM) Ford Transit Connect fabricat ?n Rom?nia - disponibil la vanzare
300 de unităţi Transit Connect - produse la Craiova
Ford Rom?nia a asamblat anul trecut Craiova circa 300 de utilitare Transit Connect ?n cele patru luni de producţie. Maşinile au ajuns ?n număr mic pe piaţa rom?nească, fiind exportate pe pieţe precum Marea Britanie, Germania sau Italia.
Ford a ?nceput producţia la uzina craioveană ?n luna septembrie a anului trecut, iar primele maşini , modele Tranzit Connect, au ajuns la dealeri ?n noiembrie. Compania a produs anul trecut 300 de unităţi dar susţine că şi-a ?ndeplinit obiectivele.
"?n prezent, activitatea Ford ?n Rom?nia se concentrează, ?n principal, pe ?ndeplinirea criteriilor de calitate şi respectarea standardelor, şi nu neapărat pe volumul producţiei. Odată ajunsă la capacitate de operare maximă, fabrica Ford de la Craiova va produce p?nă la 300,000 de vehicule şi 300.000 de motoare pe an", au spus reprezentanţii companiei.
Sursa
300 de unităţi Transit Connect - produse la Craiova
Ford Rom?nia a asamblat anul trecut Craiova circa 300 de utilitare Transit Connect ?n cele patru luni de producţie. Maşinile au ajuns ?n număr mic pe piaţa rom?nească, fiind exportate pe pieţe precum Marea Britanie, Germania sau Italia.
Ford a ?nceput producţia la uzina craioveană ?n luna septembrie a anului trecut, iar primele maşini , modele Tranzit Connect, au ajuns la dealeri ?n noiembrie. Compania a produs anul trecut 300 de unităţi dar susţine că şi-a ?ndeplinit obiectivele.
"?n prezent, activitatea Ford ?n Rom?nia se concentrează, ?n principal, pe ?ndeplinirea criteriilor de calitate şi respectarea standardelor, şi nu neapărat pe volumul producţiei. Odată ajunsă la capacitate de operare maximă, fabrica Ford de la Craiova va produce p?nă la 300,000 de vehicule şi 300.000 de motoare pe an", au spus reprezentanţii companiei.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator