Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Sep 29, 2010 4:01 pm

Ferrari SA Aperta

Ferrari va lansa la Salonul Auto de la Paris bolidul SA Aperta, cu ocazia celebrarii a 80 de ani de Pininfarina, un partener de nadejde al Casei auto de la Maranello, alaturi de care a proiectat si a construit cele mai frumoase supercaruri.

Autoturismul este versiunea cabrio a modelului Ferrari 599 si va fi produs in numar de numai 80 de unitati. Evident, pana la ora actuala toate exemplarele SA Aperta sunt deja rezervate pentru clientii cu conturi grase.

Decapotabil sportiva este pusa in miscare de motorul V12, care produce 670 CP.

Initialele SA vin de la Sergio si Andrea Pininfarina, iar numele Aperta (deschis) se refera la faptul ca supercarul este gandit a fi condus decapotat in cea mai mare parte a timpului, plafonul textil extrem de subtire fiind utilizat numai in situatii exceptionale. Supercarul va cost aprox. 400.000euro.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Sep 29, 2010 4:09 pm

VW Golf by Wimmer RS

Deşi limitele fizice ale motorului TFSI de 2.0 litri dezvoltat de Volkwagen păreau să fie cei 270 de cai putere dezvoltaţi de Golf R, tunerii de la Wimmer RS ţin să contrazică orice logică şi prezintă oficial o versiunea ultraperformantă a compactei germane.

?n versiunea Wimmer RS, Volkswagen Golf R ajunge la nu mai puţin de 478 de cai putere (+208) şi la un cuplu maxim de 650 Nm (+260), cifre cu adevărat spectaculoase dacă luăm ?n considerare faptul că la mijloc se află un motor cu patru cilindri.

Evident, modificările de care a avut nevoie unitatea TFSI de 2.0 litri pentru a ajunge la aceste performanţe sunt şi ele radicale. Vorbim de o reprogramare completă a Unităţii de Control al motorului, de schimbarea turbinei, de noi specificaţii ale sistemului de admisie şi de răcire şi de ?nlocuirea pompei de ulei, a fr?nelor şi a sistemului de evacuare, ale cărui terminaţii au acum un diametru uriaş, de 84 de milimetri.

Conform datelor tehnice oferite de tunerul german,
viteza maximă pe care o poate atinge Golf R Wimmer RS este de 290 km/h.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Sep 29, 2010 4:19 pm

Honda Jazz Hybrid!

Honda va prezenta noul Jazz Hybrid la Salonul Auto de la Paris de la finele acestei luni. Modelul este primul hibrid din segmentul B şi preia ?n mod integral trenul de propulsie găsit pe Insight şi CR-Z. Sistemul Honda IMA oferă emisii de 104gr CO2/km ?n cazul lui Jazz Hybrid, iar consumul mediu de carburant este anunţat la 4.4 litri la sută. Valorile consumului de carburant şi ale emisiilor sunt furnizate de testele celor de la Honda şi nu sunt omologate de organismul ACEA. Debutul comercial al acestui model va avea loc ?n prima parte a anului 2011.

Cea mai importantă realizare la acest model este faptul că volumul portbagajului a rămas neschimbat, iar spaţiul interior este şi el la acelaşi nivel. Portbagajul oferă un volum de 300litri, iar sistemul Magic Seats permite obţinerea unui volum de ?ncărcare de 831litri prin plierea banchetei din spate, care duce la formarea unei podele plate. Astfel, Honda are trei hibrizi compacţi ?n gamă ?n acelaşi timp, ?n timp ce Toyota se poate lăuda cu numai două modele de acest gen. Totodată, compania din Hiroshima i-a surclasat pe rivalii de la Toyota ?n ceea ce priveşte rapiditatea lansării unui hibrid de segment B.

Motorul i-VTEC de 1400cmc al lui Jazz Hybrid dezvoltă 88CP la 5.800 rpm şi oferă un cuplu motor maxim de 121 Nm la 4.500 rpm. ?n cazul lui Insight, unitatea este capabilă să ducă modelul de 1.276 kg de la 0 la 100 km/h ?n 12.4 secunde şi să atingă ulterior o viteză maximă de 182km/h. Motorul electric furnizează 26CP şi 24 Nm ?n plus. Cea mai sportivă ?ncarnare a sistemului IMA este reprezentată de CR-Z, care poate să accelereze 0-100km/h ?n 9.9secunde şi să atingă o viteză maximă de 200km/h. Oficialii Honda nu au specificat dacă Jazz va avea o transmisie CVT sau o cutie de viteze manuală cu şase rapoarte.
Sursa


Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Mie Sep 29, 2010 11:18 pm

Imi place.

Au avansat si vreun pret?

Sper sa fie cu CVT.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Sep 30, 2010 11:29 am

Pare sa fie, intr-adevar, dotata cu CVT:
http://img.netcarshow.com/Honda-Jazz_Hy ... per_06.jpg

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Sep 30, 2010 7:20 pm

Noul Ford Focus ST

Puternicul model al gamei Focus debutează oficial la Salonul Auto de la Paris. Este o premieră mult aşteptată de fanii mărcii dar aceştia vor mai avea de aşteptat p?nă vor putea cumpăra acest model. Noul Ford Focus ST va fi comercializat abia ?n 2012.

Dezvoltarea modelului ST este făcută de Grupul Ford Performance Vehicles format din Team RS (Europa) şi SVT (SUA). Pentru Europa, Team RS a avut grijă ca noul Focus ST să fie un automobil cu adevărat performant folosindu-se de experienţa c?ştigată prin dezvoltarea modelului legendar Focus RS şi a generaţiei anterioare a modelului ST.

Inima noului model ST este un propulsor EcoBoost cu patru cilindri de doi litri ce dezvoltă 250 CP şi 360 Nm. Transmisia puterii va fi făcută prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu şase trepte.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Sep 30, 2010 7:26 pm

Noul Volkswagen Passat - Generaţia B7

Noul Volkswagen reprezintă o adevărată evoluţie a modelului Passat, ?nsă chiar dacă nu vorbim despre o maşină complet nouă, producătorul german ţine să afirme că fiecare componentă este nouă, cu excepţia plafonului.

Maşina este mai lungă cu 4 mm, cu 4,769 metri pentru sedan şi 4,771 pentru varianta Estate, ?n timp ce lăţimea a rămas la 1,82 m iar ?nălţimea are tot 1,474 m. ?n exterior partea frontală se ?nscrie ?n trendul actual al mărcii germane, ?n timp ce ?n spate, stopurile au fost complet redesenate. ?n interior ?nsă, modificările sunt mai puţine, ?ncadr?ndu-se cu uşurinţă ?n categoria celor tipice pentru un facelift.

Motorizarea de bază va fi asigurată de un 1.6 litri TDI de 105 CP, ce va primi şi sistem start stop. Emisiile de CO2 vor fi foarte mici, de doar 109 grame de CO2 la fiecare km, ?n timp ce consumul redus va asigura o autonomie teoretică de peste 1000 de km. 2.0 TDi este şi el prezent, ?n variantele de 140 şi 170 CP. Gama de motoare pe benzină este compusă din 1.4 TSI de 122 CP, 1,8 TSi de 160 CP şi un 2.0 litri TSI de 210 CP, ?n timp ce v?rful de gamă e reprezentat de 3.6 litri V6 de 300 CP cuplat la un diferenţial electronic. Evident, DSG pe toată gama la cerere.

Siguranţa va fi sporită de un sistem ce fr?nează automat pentru a evita o coliziune, şi care ?n plus, poate să şi accelereze maşina automat atunci c?nd detectează o colizune din spate iminentă iar ?n faţă este liber.
Livrările noului Volkswagen Passat vor demara ?ncă din luna noiembrie a acestui an.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Sep 30, 2010 7:33 pm

QUOTE Honda Jazz Hybrid!

Toyota Auris Hybrid!

Noua Toyota Auris Hybrid, primul si unicul model hibrid integral din clasa compacta, care include tehnologia Hybrid Synergy Drive (HSD), a fost lansat ieri, pe piata din Romania. Citadina ecologica de la Toyota va fi comercializata la un pret de 19.516 euro (fara taxe).

Toyota Auris HSD are un consum de numai 3,8 litri/100 km si emite doar 89 de grame de CO2/km. Puterea maxima a sistemului hibrid este de 136 CP, performanta comparabila ce poate fi comparata cu oricare hatchback cu propulsor conventional pe benzina sau Diesel, de 2.0 litri capacitate.

Sistemul HSD este capabil sa functioneze atat in modul integral electric, cat si in modul combinat (benzina si electric). Acesta este format dintr-un motor pe benzina de 1,8 litri VVT-i si un motor electric, care asigura o accelerare de la 0 la 100 km/h in 11,4 secunde si o viteza de top de 180 km/h.

Nivelul de echipare standard ofera numeroase elemente de siguranta activa si pasiva (inclusiv sistem de asistenta la pornirea in rampa HAC), senzori de lumina si ploaie, sistem Smart Entry&Push Start, camera de luat vederi pentru mersul inapoi cu vizualizare intr-un display integrat in oglinda retrovizoare electrocromatica si multe altele.

Noua Auris HSD costa in Romania aproximativ 24.200euro (cu TVA inclus) modelul putand fi comandat de la dealerii Toyota din intreaga tara.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Sep 30, 2010 7:53 pm

Lamborghini Sesto Elemento

Lamborghini a publicat primele imagini oficiale ale conceptului Sesto Elemento, pe care constructorul italian ?l va dezvălui ?n cadrul Salonului Auto de la Paris.

Denumit oficial Sesto Elemento, conceptul vine cu linii agresive şi cu o alură sportivă care nu se ?ndepărtează ?nsă mult de designul lui Gallardo, cel mai mic şi mai uşor model din gama Lambo.

Caracteristica principală a conceptului pe care Lamborghini l-a prezentat este masa sa extrem de cobor?tă: doar 999kg!! Este cel mai uşor concept creat vreodată de Lamborghini, astfel că motorul V10 de 5.2 litri şi 570 CP care echipează prototipul ?l duce ?n doar 2.5 secunde de la 0 la 100 km/h. Deci cu nu mai puţin de o secundă mai puţin dec?t cifrele din cartea tehnică a lui Gallardo Superleggera, model care dispune de acelaşi propulsor.

La capitolul design, Sesto Elemento nu impresionează la fel cum a făcut-o Estoque, cel mai recent concept Lamborghini, ?nsă liniile sale ar putea sta la baza viitoarei generaţii Gallardo. Cu toate acestea, prezenţa ubicuă a fibrei de carbon, care se regăseşte pe toate elementele exterioare ale maşinii, este garantul unei apariţii pe c?t de spectaculoase, pe at?t de atractive.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Oct 01, 2010 9:53 am

Noul Opel Astra Sports Tourer

Opel a dezvaluit noul Astra Sports Tourer la Paris, a doua varianta a noii versiuni a modelului Astra. Avand aceleasi elemente de design specifice marcii Opel si aceeasi denumire Sports Tourer ca si modelul similar Insignia de dimensiuni mai mari, Astra Sports Tourer se caracterizează, de asemenea, prin furnizarea unei calitati superioare si a unui nivel ridicat de functionalitate.

Designul portbagajului, care permite organizarea flexibila a spatiului, asigurand un volum de incarcare impresionant de pana la 1.550 litri, este completat de noul sistem FlexFold pentru bancheta din spate, care permite plierea acesteia la simpla atingere a unui buton.

Noul Astra Sports Tourer este echipat cu acelasi sistem de suspensie spate si sasiu mecatronic inferior FlexRide inovator ca si modelul hatchback. Alte echipamente de ultima generatie, precum sistemul de iluminare frontala adaptiva AFL+ si scaunele fata ergonomice certificate din punct de vedere ortopedic adauga un plus de confort si siguranta la placerea unica din timpul calatoriei.

Sports Tourer va fi disponibil cu 9 motoare diesel si pe benzina, care ofera de la 95CP la 180CP. Tehnologia Start/Stop care permite reducerea consumului de carburant va fi utilizata ?n premiera la inceputul anului viitor pentru motorul CDTI de 1,3 litri, caracterizat printr-un nivel scazut al emisiilor de CO2, de numai 109g/km.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator