Noutati Auto
QUOTE (Tanaka @ Sep 7 2010, 07:18 PM) Peugeot iOn - geamanul lui Mitsu i-MiEV
Primul vehicul electric de la Peugeot s-a arătat ?n versiunea de producţie şi va debuta public la Salonul Auto de la Paris. Peugeot iOn va costa 29.950euro ?n Franţa şi are o autonomie de 150 de kilometri cu o ?ncărcare de 6 ore.
.......................
macar volanul sa-l schimbe...arata ca dracu' leu' ala lipit acolo
Primul vehicul electric de la Peugeot s-a arătat ?n versiunea de producţie şi va debuta public la Salonul Auto de la Paris. Peugeot iOn va costa 29.950euro ?n Franţa şi are o autonomie de 150 de kilometri cu o ?ncărcare de 6 ore.
.......................
macar volanul sa-l schimbe...arata ca dracu' leu' ala lipit acolo
Noul Ford Focus ST
Ford va lansa la Salonul Auto de la Paris 2010 noul Ford Focus ST. Primele imagini cu noul hot hatch Focus 3 ST, dar şi un minim de informaţii, au fost făcute publice.
Noul Ford Focus ST va beneficia sub capotă de un propulsor turbo de 2,0 litri, care va produce 247 CP, oferind astfel şi mai multă putere dintr-o cilindree redusă. Cert este că noul Focus ST va păstra culoarea Orange şi pentru această nouă generaţie.
Maşina va fi disponibilă spre v?nzare la ?nceputul anului 2012, conform comunicatului de presă. Ca şi o mică premieră, toate cele trei tipuri de caroserie (sedan, hatch şi break) vor fi prezente ?mpreună, ?n acelaşi salon.
O dată cu prezentarea noului Ford Focus ST, la standul constructorului de la Salonul Auto Paris 2010 vor putea fi admirate şi C-MAX, Grand C-MAX şi Ford Mondeo facelift. Informaţiile complete despre toate noutăţie Ford vor fi furnizate ?n zilele de presă ale salonului parizian.
Sursa
Ford va lansa la Salonul Auto de la Paris 2010 noul Ford Focus ST. Primele imagini cu noul hot hatch Focus 3 ST, dar şi un minim de informaţii, au fost făcute publice.
Noul Ford Focus ST va beneficia sub capotă de un propulsor turbo de 2,0 litri, care va produce 247 CP, oferind astfel şi mai multă putere dintr-o cilindree redusă. Cert este că noul Focus ST va păstra culoarea Orange şi pentru această nouă generaţie.
Maşina va fi disponibilă spre v?nzare la ?nceputul anului 2012, conform comunicatului de presă. Ca şi o mică premieră, toate cele trei tipuri de caroserie (sedan, hatch şi break) vor fi prezente ?mpreună, ?n acelaşi salon.
O dată cu prezentarea noului Ford Focus ST, la standul constructorului de la Salonul Auto Paris 2010 vor putea fi admirate şi C-MAX, Grand C-MAX şi Ford Mondeo facelift. Informaţiile complete despre toate noutăţie Ford vor fi furnizate ?n zilele de presă ale salonului parizian.
Sursa
Car of The Year 2011
Oficialii European Car of The Year, cea mai prestigioasă competiţie ?n domeniu, au anunţat lista celor 41 de modele care se vor lupta pentru titlul cel mare.
Organizatorii celei mai importante competiţii europene rezervate automobilelor de serie, European Car of the Year, au anunţat lista celor 41 de modele care se vor lupta ?n această toamnă pentru titlul de Maşina Anului 2011 ?n Europa. C?ştigătorul din 2010 este Volkswagen Polo, iar deţinătorul titlului din 2009 este Opel Insignia. Procesul de votare are două etape, prima urm?nd să prezinte o listă mai scurtă de nominalizaţi ?n data de 2 noiembrie 2010, iar cea de-a doua rundă va decerna c?ştigătorul, pe 29 noiembrie.
Toţi pretendenţii la titlu sunt modele disponibile ?n cel puţin cinci ţări din Europa, ale căror v?nzări sunt aşteptate să atingă minim 5.000 de exemplare pe an. Numărul de candidaţi din acest an este mai mare dec?t la ediţia precedentă, sfid?nd recesiunea economică. Ca de obicei, nemţii au numeroase modele inscrise ?n luptă, dar francezii, coreenii şi japonezii nu stau nici ei deoparte. De data aceasta, avem şi o prezenţă rom?nească ?n "persoana" lui Dacia Duster.
P?nă pe 2 noiembrie 2010, toate modelele au o şansă egală la titlu. După această dată, juriul va alege şapte finalişti. Juriul de la Maşina Anului 2011 ?n Europa este format din 59 de membri, care reprezintă 23 de ţări europene. Reprezentarea juriului este făcută ?n funcţie de mărimea ţării şi de importanţa acesteia ?n industria auto. Ţările care au cei mai mulţi membri ?n juriu sunt Franţa, Germania, Marea Britanie, Italia şi Spania, toate av?nd c?te şase membri ?n juriu.
Membrii juriului Maşina Anului 2011 ?n Europa sunt aleşi pentru competenţele personale, nu pentru publicaţia pe care o reprezintă. Noii membri sunt propuşi de un comitet ?n baza recomandărilor făcute de grupuri regionale. Anual, fiecare membru trebuie să confirme faptul că testarea automobilelor este un element major al activităţii sale profesionale. Comitetul juriului ?n 2011 este format din: preşedinte - Hakan Matson ? Dagens Industri (Suedia); vicepreşedinte ? Sergio Piccione ? El Mundo (Spania) şi de secretarul general Frank Jansse ? Stern (Germania).
Iată lista celor 41 de modele care concurează pentru această disticţie prestigioasă:
1. Alfa Romeo Giulietta
2. Audi A1
3. Audi A7
4. Audi A8
5. BMW Seria 5
6. BMW X3
7. Chevrolet Spark
8. Citroen C3/DS3
9. Citroen C4
10. Dacia Duster
11. Fiat Doblo
12. Ford C-Max / Grand C-Max
13. Honda CR-Z
14. Hyundai ix20
15. Hyundai ix35
16. Jaguar XJ
17. Jeep Grand Cherokee
18. Kia Sportage
19. Kia Venga
20. Lexus CT200h
21. Mazda5
22. Mercedes-Benz CLS
23. Mini Countryman
24. Mitsubishi ASX
25. Mitsubishi i-MiEV/ Peugeot iOn/ Citroen C-Zero
26. Nissan Juke
27. Nissan Leaf
28. Nissan Micra
29. Opel Meriva
30. Peugeot RCZ
31. Porsche Cayenne
32. Renault Fluence
33. Renault Latitude
34. Renault Wind
35. Saab 9-5
36. Suzuki Kizashi
37. Suzuki Swift
38. Volkswagen Passat
39. Volkswagen Touareg
40. Volkswagen Sharan/ Seat Alhabra
41. Volvo S60/V60
Oficialii European Car of The Year, cea mai prestigioasă competiţie ?n domeniu, au anunţat lista celor 41 de modele care se vor lupta pentru titlul cel mare.
Organizatorii celei mai importante competiţii europene rezervate automobilelor de serie, European Car of the Year, au anunţat lista celor 41 de modele care se vor lupta ?n această toamnă pentru titlul de Maşina Anului 2011 ?n Europa. C?ştigătorul din 2010 este Volkswagen Polo, iar deţinătorul titlului din 2009 este Opel Insignia. Procesul de votare are două etape, prima urm?nd să prezinte o listă mai scurtă de nominalizaţi ?n data de 2 noiembrie 2010, iar cea de-a doua rundă va decerna c?ştigătorul, pe 29 noiembrie.
Toţi pretendenţii la titlu sunt modele disponibile ?n cel puţin cinci ţări din Europa, ale căror v?nzări sunt aşteptate să atingă minim 5.000 de exemplare pe an. Numărul de candidaţi din acest an este mai mare dec?t la ediţia precedentă, sfid?nd recesiunea economică. Ca de obicei, nemţii au numeroase modele inscrise ?n luptă, dar francezii, coreenii şi japonezii nu stau nici ei deoparte. De data aceasta, avem şi o prezenţă rom?nească ?n "persoana" lui Dacia Duster.
P?nă pe 2 noiembrie 2010, toate modelele au o şansă egală la titlu. După această dată, juriul va alege şapte finalişti. Juriul de la Maşina Anului 2011 ?n Europa este format din 59 de membri, care reprezintă 23 de ţări europene. Reprezentarea juriului este făcută ?n funcţie de mărimea ţării şi de importanţa acesteia ?n industria auto. Ţările care au cei mai mulţi membri ?n juriu sunt Franţa, Germania, Marea Britanie, Italia şi Spania, toate av?nd c?te şase membri ?n juriu.
Membrii juriului Maşina Anului 2011 ?n Europa sunt aleşi pentru competenţele personale, nu pentru publicaţia pe care o reprezintă. Noii membri sunt propuşi de un comitet ?n baza recomandărilor făcute de grupuri regionale. Anual, fiecare membru trebuie să confirme faptul că testarea automobilelor este un element major al activităţii sale profesionale. Comitetul juriului ?n 2011 este format din: preşedinte - Hakan Matson ? Dagens Industri (Suedia); vicepreşedinte ? Sergio Piccione ? El Mundo (Spania) şi de secretarul general Frank Jansse ? Stern (Germania).
Iată lista celor 41 de modele care concurează pentru această disticţie prestigioasă:
1. Alfa Romeo Giulietta
2. Audi A1
3. Audi A7
4. Audi A8
5. BMW Seria 5
6. BMW X3
7. Chevrolet Spark
8. Citroen C3/DS3
9. Citroen C4
10. Dacia Duster
11. Fiat Doblo
12. Ford C-Max / Grand C-Max
13. Honda CR-Z
14. Hyundai ix20
15. Hyundai ix35
16. Jaguar XJ
17. Jeep Grand Cherokee
18. Kia Sportage
19. Kia Venga
20. Lexus CT200h
21. Mazda5
22. Mercedes-Benz CLS
23. Mini Countryman
24. Mitsubishi ASX
25. Mitsubishi i-MiEV/ Peugeot iOn/ Citroen C-Zero
26. Nissan Juke
27. Nissan Leaf
28. Nissan Micra
29. Opel Meriva
30. Peugeot RCZ
31. Porsche Cayenne
32. Renault Fluence
33. Renault Latitude
34. Renault Wind
35. Saab 9-5
36. Suzuki Kizashi
37. Suzuki Swift
38. Volkswagen Passat
39. Volkswagen Touareg
40. Volkswagen Sharan/ Seat Alhabra
41. Volvo S60/V60
BMW Seria 6 Concept - ?n premieră la Salonul Auto de la Paris
Noua generaţie a coupeului BMW Seria 6 ne este arătat ?n primele imagini, sub forma unui concept care va fi expus ?n premieră mondială la Salonul Auto Paris 2010.
O maşină ?ndelung aşteptată, noul BMW Seria 6 nu este de natură să rezerve surprize, fiind clar versiunea coupe derivată din BMW Seria 5. Stilul provocator şi nonconformist din era Bangle a lăsat locul unuia sobru, serios, Seria 6 respir?nd un dinamism stilat.
Farurile şi grila cu cei doi "rinichi" nu mai au dimensiuni şi forme revoluţionare, dar reuşesc să ?i confere maşinii acel "bot de rechin" specific coupe-urilor BMW. Spatele maşinii mizează mult pe liniile orizontale, cre?nd o impresie de lăţime foarte mare, ?n timp ce agresivitatea sportivă pare mai domolită.
De remarcat evacuările foarte discret integrate ?n designul general, un semn al ?ncercării celor de la BMW de a se detaşa de imaginea de forţă brută şi, implicit, de maşini poluante. Per ansamblu, BMW Seria 6 are o siluetă elegantă, muchia centrală şi roţile cu jante de mari dimensiuni (probabil chiar de 22") duc?ndu-te cu g?ndul exact la ce trebuie: un Grand Tourism luxos şi dinamic.
Interiorul maşinii este, cum altfel, o evoluţie ?n aceeaşi temă stilistică pe care o regăsim şi la Seria 5, dar, ?n cazul conceptului Seria 6, delimitarea cockpitului şoferului este mai clară. Un fel de re?ntoarcere la origini, dar cu accent pe simplitatea vizuală, care, de fapt, ascunde cele mai noi tehnologii şi gadgeturi electronice.
Răm?ne de văzut dacă maşina de serie va prelua ideea ideea interesantă a pedalierului sau tapiţeria maron de pe bord şi volan - este de aşteptat ca aceste detalii să facă parte dintr-un pachet special de individualizare a maşinii.
Sursa
Noua generaţie a coupeului BMW Seria 6 ne este arătat ?n primele imagini, sub forma unui concept care va fi expus ?n premieră mondială la Salonul Auto Paris 2010.
O maşină ?ndelung aşteptată, noul BMW Seria 6 nu este de natură să rezerve surprize, fiind clar versiunea coupe derivată din BMW Seria 5. Stilul provocator şi nonconformist din era Bangle a lăsat locul unuia sobru, serios, Seria 6 respir?nd un dinamism stilat.
Farurile şi grila cu cei doi "rinichi" nu mai au dimensiuni şi forme revoluţionare, dar reuşesc să ?i confere maşinii acel "bot de rechin" specific coupe-urilor BMW. Spatele maşinii mizează mult pe liniile orizontale, cre?nd o impresie de lăţime foarte mare, ?n timp ce agresivitatea sportivă pare mai domolită.
De remarcat evacuările foarte discret integrate ?n designul general, un semn al ?ncercării celor de la BMW de a se detaşa de imaginea de forţă brută şi, implicit, de maşini poluante. Per ansamblu, BMW Seria 6 are o siluetă elegantă, muchia centrală şi roţile cu jante de mari dimensiuni (probabil chiar de 22") duc?ndu-te cu g?ndul exact la ce trebuie: un Grand Tourism luxos şi dinamic.
Interiorul maşinii este, cum altfel, o evoluţie ?n aceeaşi temă stilistică pe care o regăsim şi la Seria 5, dar, ?n cazul conceptului Seria 6, delimitarea cockpitului şoferului este mai clară. Un fel de re?ntoarcere la origini, dar cu accent pe simplitatea vizuală, care, de fapt, ascunde cele mai noi tehnologii şi gadgeturi electronice.
Răm?ne de văzut dacă maşina de serie va prelua ideea ideea interesantă a pedalierului sau tapiţeria maron de pe bord şi volan - este de aşteptat ca aceste detalii să facă parte dintr-un pachet special de individualizare a maşinii.
Sursa
Volvo S60 R-Design
Divizia sportivă R-Design a celor de la Volvo a pregătit un pachet de modificări importante pentru noile S60 şi V60. Sedanul şi break-ul primesc un design nou şi o ţinută de drum substanţial ?mbunătăţită.
După ce a promovat intens noul S60 şi urmează să prezinte publicului varianta break a acestuia, botezată V60, Volvo se preocupă şi de cei care au aşteptări ceva mai dinamice de la modelele suedez. Mai exact, divizia sportivă R-Design a pregătit o serie de modificări importante pentru sedanul şi break-ul care se bat cu cu BMW Seria 3 şi Audi A4.
Echipa de ingineri a modificat substanţial direcţia, care oferă acum un răspuns mult mai precis şi un feedback mai bun. Suspensiile au fost şi ele modificate, ?n special ?n partea posterioară, pentru a obţine un răspuns mai bun şi pentru a ?nlătura senzaţia de ruliu. Rigiditatea amortizoarelor a crescut şi ea cu 15%, ?nsă nu afectează foarte mult confortul interior.
Nici sistemul de control DSTC nu a scăpat listei de modificări, o serie de sisteme electronice noi, printre care şi deja cunoscutul Corner Traction Control, capabil să ajute substanţial la abordarea virajelor str?nse, fiind recalibrat.
Pachetul R-Design poate fi comandat ?mpreună cu toate motorizările existente ?n prezent pe S60 şi V60, incluz?nd aici chiar şi versiunea ecologică DRIVe, pusă ?n mişcare de un motor diesel de 1.6 litri şi 115CP.
Sursa
Divizia sportivă R-Design a celor de la Volvo a pregătit un pachet de modificări importante pentru noile S60 şi V60. Sedanul şi break-ul primesc un design nou şi o ţinută de drum substanţial ?mbunătăţită.
După ce a promovat intens noul S60 şi urmează să prezinte publicului varianta break a acestuia, botezată V60, Volvo se preocupă şi de cei care au aşteptări ceva mai dinamice de la modelele suedez. Mai exact, divizia sportivă R-Design a pregătit o serie de modificări importante pentru sedanul şi break-ul care se bat cu cu BMW Seria 3 şi Audi A4.
Echipa de ingineri a modificat substanţial direcţia, care oferă acum un răspuns mult mai precis şi un feedback mai bun. Suspensiile au fost şi ele modificate, ?n special ?n partea posterioară, pentru a obţine un răspuns mai bun şi pentru a ?nlătura senzaţia de ruliu. Rigiditatea amortizoarelor a crescut şi ea cu 15%, ?nsă nu afectează foarte mult confortul interior.
Nici sistemul de control DSTC nu a scăpat listei de modificări, o serie de sisteme electronice noi, printre care şi deja cunoscutul Corner Traction Control, capabil să ajute substanţial la abordarea virajelor str?nse, fiind recalibrat.
Pachetul R-Design poate fi comandat ?mpreună cu toate motorizările existente ?n prezent pe S60 şi V60, incluz?nd aici chiar şi versiunea ecologică DRIVe, pusă ?n mişcare de un motor diesel de 1.6 litri şi 115CP.
Sursa
- ciprian_dobretrifan
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 20, 2009 5:35 pm
Peugeot a anuntat ca va prezenta in ultima zi din septembrie la salonul de la Paris conceptul EX1, masina electrica de doua locuri ce dispune de doual propulsoare ce dezvolta in total 340 CP.
[attachment=10206:peugeot_..._concept.jpg]
La acelasi salon francezii aduc modelul 508, dar si versiunea de serie a masinii electrice de clasa mini iOn.
EX1 e un concept aniversar in anul in care marca implineste doua secole de existenta. Masina are cateva elemente de design care s-au regasit si la conceptul SR1 prezentat in primavara kla Geneva, dar este departe de productia in serie, dat fiind ca o masina 100% electrica ce dezvolta 340 CP ar fi incredibil de scumpa.
Decapotabila isi propune sa arate ca si masinile electrice pot fi sportive, insa cele care intra in serie au motoare mult mai mici. Peugeot aduce la Paris si versiunea de serie a modelului 100% electric iOn care va fi lansat curand in Europa si are la baza un model Mitsubishi.
Francezii aduc la salon un alt model cu totul nou, 508 - care va fi lansat la inceput de 2011 in Europa atat in versiune berlina, cat si break.
La stand va fi prezenta si o versiune hibrida a crossover-ului 3008, insa spre deosebire de alte hibride din piata modelul va dispune de un motor diesel alaturi de cel electric, nu de unul pe benzina.
Peugeot s-a infiintat in 1810 ca moara de macinat cafea, din 1886 a pornit productia de biciclete, iar din 1891, productia de automobile.
sursa
[attachment=10206:peugeot_..._concept.jpg]
La acelasi salon francezii aduc modelul 508, dar si versiunea de serie a masinii electrice de clasa mini iOn.
EX1 e un concept aniversar in anul in care marca implineste doua secole de existenta. Masina are cateva elemente de design care s-au regasit si la conceptul SR1 prezentat in primavara kla Geneva, dar este departe de productia in serie, dat fiind ca o masina 100% electrica ce dezvolta 340 CP ar fi incredibil de scumpa.
Decapotabila isi propune sa arate ca si masinile electrice pot fi sportive, insa cele care intra in serie au motoare mult mai mici. Peugeot aduce la Paris si versiunea de serie a modelului 100% electric iOn care va fi lansat curand in Europa si are la baza un model Mitsubishi.
Francezii aduc la salon un alt model cu totul nou, 508 - care va fi lansat la inceput de 2011 in Europa atat in versiune berlina, cat si break.
La stand va fi prezenta si o versiune hibrida a crossover-ului 3008, insa spre deosebire de alte hibride din piata modelul va dispune de un motor diesel alaturi de cel electric, nu de unul pe benzina.
Peugeot s-a infiintat in 1810 ca moara de macinat cafea, din 1886 a pornit productia de biciclete, iar din 1891, productia de automobile.
sursa
- Fişiere ataşate
-
- peugeot_ex1_concept.jpg (39.46 KiB) Vizualizat de 1705 ori
Range Rover Evoque - primele imagini
Range Rover a prezentat astăzi versiunea proprie a lui LRX. Modelul este mai uşor dec?t fratele său de la Land Rover, are un design mai agresiv şi emite mai puţine grame de CO2/km. Modelul este echipat cu un motor pe benzină 2.0litri, supraalimentat cu o turbină şi furnizează 240CP, pe care ?i struneşte cu ajutorul unei transmisii automate cu şase rapoarte. Suspensia modelului este auto-adaptivă şi foloseşte sistemul MagneRide, ?n timp ce direcţia electrică este standard, iar clienţii primesc şi un sistem de regenerare a energiei cinetice pierdute la fr?nare.
Range Rover Evoque este oferit alături de trei teme de design exterior. Acestea se numesc Pure, Prestige şi Dynamic. Versiunea Pure reprezintă o abordare minimalistă a design-ului lui Evoque şi utilizează culori naturale şi ornamente din metal lustruit. Versiunea Prestige beneficiază şi de un interior special, iar exteriorul primeşte un set de jante de aliaj de 19". Evoque Dynamic le este destinat clienţilor care doresc un kit de caroserie redesenat şi un set de jante de aliaj de 19" sau 20", alături de un interior cu un design mai sportiv.
Debutul public al lui Range Rover Evoque va avea loc la Salonul Auto de la Paris din această lună, iar v?nzările modelului vor ?ncepe ?n toamna anului 2011. Lăţimea modelului pare să fie apropiată de cea a lui Range Rover Sport, iar capacităţile ?n teren accidentat par să facă parte din CV-ul lui Evoque.
Sursa
Range Rover a prezentat astăzi versiunea proprie a lui LRX. Modelul este mai uşor dec?t fratele său de la Land Rover, are un design mai agresiv şi emite mai puţine grame de CO2/km. Modelul este echipat cu un motor pe benzină 2.0litri, supraalimentat cu o turbină şi furnizează 240CP, pe care ?i struneşte cu ajutorul unei transmisii automate cu şase rapoarte. Suspensia modelului este auto-adaptivă şi foloseşte sistemul MagneRide, ?n timp ce direcţia electrică este standard, iar clienţii primesc şi un sistem de regenerare a energiei cinetice pierdute la fr?nare.
Range Rover Evoque este oferit alături de trei teme de design exterior. Acestea se numesc Pure, Prestige şi Dynamic. Versiunea Pure reprezintă o abordare minimalistă a design-ului lui Evoque şi utilizează culori naturale şi ornamente din metal lustruit. Versiunea Prestige beneficiază şi de un interior special, iar exteriorul primeşte un set de jante de aliaj de 19". Evoque Dynamic le este destinat clienţilor care doresc un kit de caroserie redesenat şi un set de jante de aliaj de 19" sau 20", alături de un interior cu un design mai sportiv.
Debutul public al lui Range Rover Evoque va avea loc la Salonul Auto de la Paris din această lună, iar v?nzările modelului vor ?ncepe ?n toamna anului 2011. Lăţimea modelului pare să fie apropiată de cea a lui Range Rover Sport, iar capacităţile ?n teren accidentat par să facă parte din CV-ul lui Evoque.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator