Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Ian 17, 2010 5:28 pm

BMW Seria 3 Coupe şi Cabrio - facelift

BMW a arătat ?n sf?rşit lumii faceliftul BMW Seria 3 cuvenit versiunilor Coupe şi Cabrio. Prin această ?nnoire cele două capătă un aspect mai elegant dar şi noile "angel eyebrows".

BMW Seria 3 Coupe şi Cabrio primesc la ?nceput de an modificări care oferă un plus de eleganţă, av?nd rolul de a cizela fără a schimba fundamental imaginea. La primul contact, cea mai evidentă modificare ne relevă faptul că noul BMW Seria 3 Coupe nu mai are doar "angel eyes" ci şi "angel eyebrows", blocurile optice, cu o formă mai elegantă, primind ?n partea superioară şi o reţea de LED-uri, care se potriveşte de minune cu "coroana" luminoasă devenită emblematică pentru bavareze.

A doua trăsătură proeminentă este că partea frontală converge spre noul BMW Seria 5, grila fiind mai bombată şi spoilerul av?nd un design inspirat de la fratele mai mare. ?n spate schimbările nu sunt at?t de evidente, singurele ?nnoiri fiind spoilerul mai bombat, dar nu radical, şi blocurile optice, care au acum o nouă arhitectură a fasciculelor luminoase.

Prin această rearanjare a LED-urilor cei de la BMW au vrut să se asigure că Seria 3 Coupe, sau Cabrio, sunt uşor recognoscibile privite şi din spate, nu doar din faţă. Ca modificări exterioare mai trecem ?n revistă, un nou design al oglinzilor şi introducerea a trei noi culori: Deep Sea Blue Metallic, Vermillion Red MetalliC şi Mineral White Metallic.

?n interior modificările de aparenţă sunt minore, dar versiunea Cabrio primeşte o dotare nouă, care mai mult se simte dec?t se vede, este vorba de pielea cu o capacitate sporită de reflecţie a razelor solare, ?n zilele ?nsorite contactul cu tapiţeria urm?nd să fie mai puţin arzător cu p?nă la 20 de grade. Cu siguranţă fetele se vor bucura cel mai mult de această facilitate după o zi de plajă.

?n materie de motorizări faceliftul vine, aşa cum spuneam şi anterior, şi cu noul motor N55 de 3.0 litri I6, cu o singură unitate turbo, dar care, beneficiind de tehnologia Valvetroinic, reuşeşte să absoarbă mai mult aer, oferind aceeaşi putere de 306 CP. ?n schimb, ?n materie de cuplu, noul propulsor livrează 400 Nm, dar ?i livrează ?ncă de la 1.200 rpm, cu 200 de rotaţii mai jos dec?t precedenta unitate N54.

Acest motor va merge ?nsă mai departe pe versiunea 335is, pe care o aşteptăm ?n cur?nd. Cu propulsorul N55 şi cutia manuală cu 6 trepte, BMW 335i Coupe reuşeşte să atingă 100 km/h ?n 5,3 secunde. Modelul Cabrio atinge aceeaşi viteză ?n 5,5 secunde, iar transmisia DCT cu şapte rapoarte mai adaugă c?te 0,2 secunde ?n plus la cifrele dinamice ale fiecărei versiuni.

?n comunicatul oficial se mai vorbeşte şi de modificări la nivelul versiunii 328i, dar aceasta nu este disponibilă ?n Rom?nia, fiind destinată doar pieţei americane. Prezentarea ?n faţa publicului larg a faceliftului se va marca la Geneva peste circa 9 săptăm?ni.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Ian 18, 2010 5:18 pm

Peugeot 408 ? teaser ?n China

Peugeot pregăteşte pentru piaţa din China introducerea modelului Peugeot 408, care nu este urmaşul global al lui 407.

Pe 25 ianuarie, adică ?ntr-o săptăm?nă, Peugeot lansează modelul Peugeot 408, nu vă entuziasmaţi, nu este ceea ce o sa primim şi noi, ci doar pentru China. Versiunea chineză, după cum echivoc se menţionează ?n presa internaţională, ar fi un fel de caroserie sedan a lui Peugeot 308, ?n Europa zvonindu-se că următoare berlină va purta indicativul 508.

Astfel ?n China, joint-venture-ul DongFeng-Peugeot, cei care vor produce "408-ul chinezesc" au lansat primele imagini teaser cu acest model. Există ?nsă o mică inadvertenţă ?ntre zvonurile care circulă şi datele şi imaginile vehiculate de chinezi. Lungimea acestui model este dată de cei de la Auto Sina ca fiind 4,68 metri, cam c?t actualul Peugeot 407, iar ?ntr-una din poze se observă că spatele nu prea este de notchback (versiunea ?n trei volume derivată din hatchback), ci tinde spre forma unui sedan.
Ampatamentul, cu cei 2,78 metri ai săi, este, de asemenea, mai lung cu 18 centimetri dec?t cel al unui Peugeot 308, deci nu ştim dacă să luăm de bună partea că ar fi o extensie a gamei 308, sau este o versiune de sine stătătoare destinată doar Chinei. După cum se poate observa şi calitatea materialelor din interior este mai "chinezească", trăsătură care ne face să excludem supoziţia că aceeaşi versiune ar putea ajunge şi ?n Europa. Pe de altă parte interiorul ţinteşte puţin a 308, pentru a spori şi mai mult confuzia. Totul va fi clarificat pe 25 ianuarie, c?nd vom afla ce este şi cui se adresează acest model.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Ian 20, 2010 5:35 pm

Noua Mazda5 - primele fotografii si informatii

Mazda va lansa in martie la Salonul de la Geneva noua generatie a lui Mazda5. Acesta promite sa revolutioneze segmentul monovolumelor printr-un design interesant.
oficiale legate de noua generatie a monovolumului Mazda5, unul dintre pretendentii la pozitia de top a segmentului monovolumelor de segment superior.

Desi japonezii sunt zgarciti in ceea ce priveste informatiile oficiale legate de noul lor model, primul comunicat de presa ne dezvaluie cateva dintre detalii interesante. Astfel, aflam ca scopul principal al designului exterior al noului Mazda5 a fost acela de a lansa o noua linie estetica care se bazeaza mai ales pe emotie. Pe langa "fata" imprumutata aproape in totalitate de la noua generatie a lui Mazda3, noul "5" vine cu linii laterale fluide care se termina in sina de deschidere a usilor si care transforma un design semiutilitar intr-unul plin de incarcaturi estetice care face parte din modelul fluid dezvoltat odata cu lansarea conceptului Nagare.

"Principalul scop urmarit atunci cand am creat noul Mazda5 a fost sa dezvoltam un monovolum care combina performantele ecologice superioare pe care le cer vremurile actuale cu o noua expresie a designului", sustine Hideki Matsuoka, managerul de dezvoltare al proiectului.

Interiorul lui Mazda 5 poate gazdui sapte persoane, scaunele si locurile beneficiind de o abordare practica de top. Japonezii nu au dezvaluit intreaga gama de motorizari disponibile pentru noul lor model, marginindu-se sa afirme ca variantele pe benzina inseamna o unitate de 1.8 litri si una de 2.0 litri dezvoltata special pentru Mazda5. Noul motor DISI de 2.0 litri este dublat de sistemul i-stop (Start&Stop in versiune Mazda) si de o cutie manuala cu sase rapoarte. Automarket va va oferi intreaga lista de motorizari disponibile si caracteristicile tehnice ale fiecarui motor in momentul in care acestea vor fi disponibile.

Noul Mazda5 va fi lansat in premiera mondiala in 2 martie la Salonul Auto de la Geneva, urmand ca monovolumul nipon sa intre pe pietele europene in toamna acestui an.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Ian 20, 2010 5:51 pm

Dacia Duster - primul video de prezentare

Prezentat ?n premieră pe 8 decembrie, SUV-ul Dacia Duster a fost dezvăluit oficial doar din exterior.
Cu o lună şi jumătate ?naintea lansării oficiale de la Salonul Auto de la Geneva a apărut pe internet un nou clip video cu primul SUV 4x4 al Dacia, Duster. Spotul publicitar prezintă modelul Dacia Duster plec?nd dintr-o parcare subterană şi ajung?nd pe un v?rf de munte.

Dacia va lansa modelul Duster cel mai probabil ?n luna aprilie pentru reprezentanţii presei şi ?n mai la nivel comercial, a declarat marţi pentru MEDIAFAX preşedintele Consiliului de Administraţie al producătorului, Jacques Chauvet.

El a adăugat că mai multe detalii despre preţul de v?nzare al automobilului vor fi oferite la salonul de la Geneva. "Duster va oferi o valoare foarte bună pentru preţul la care va fi comercializat", a spus Chauvet, preciz?nd că noul concept va oferi un raport calitate-preţ la fel ca Loganul.

Chauvet nu a dorit să ofere detalii privind numărul de unităţi Duster care vor fi produse la Dacia ?n acest an, dar a menţionat că există o flexibilitate semnificativă a capacităţii de producţie, care se va plia pe cerere.

DACIA Duster - H79 - x4


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Ian 20, 2010 6:10 pm

MINI Crossman - primele poze

MINI Crossman este cea mai importantă noutate MINI a noului deceniu.
Strategia de promovare MINI Crossman a fost sabotată şi seria teaserelor pare acum inutilă pentru că deja au apărut primele poze cu modelul integral. Aşa cum anticipam, noul 4x4 MINI este din punct de vedere al designului un MINI autentic, dar arată mai sportiv dec?t am fi preconizat, mai ales cu jantele negre de pe versiunea Cooper S. O mare necunoscută răm?ne numele, unii ?l numesc Countryman, ?n timp ce britanicii ?i spun Crossman, iar noi tindem să le dăm crezare, mai ales că prima denumire nu prea este demnă de un automobil care se vrea foarte "trendy".

Similitudinile cu prototipul MINI Beachcomber sunt evidente mai ales ?n partea frontală,unde traditionalele blocuri optice rotunde, par mai ?ncruntate, iar grila faţă aduce puţin cu mustaţa lui Watson, secundul lui Sherlock Holmes. Impresia generală nu este ?nsă de crossover rubensian, ci mai degrabă Crossman pare o versiune cu 5 uşi a lui MINI Cooper, spatele fiind ?n special zona de maximă asemănare. Şi interiorul este c?t se poate de familiar posesorilor de MINI, păstr?nd nota retro-funky.

Din fericire pentru cei din departamentul de comunicare, "binevoitorul" care a stricat surpriza MINI cu aceste imagini nu a dat "din casă" şi detalii tehnice concrete. Singura certitudine este tracţiunea integrală care se va numi All4 şi este ?nrudită cu xDrive de la BMW. Acest model va strica tradiţia MINI şi va fi primul model produs ?n afara graniţelor Marii Britanii, adică la Graz ?n Austria. Preţul se preconizează ?n jur de 20.000 de euro. Oficial vom afla mai multe la Detroit.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Ian 21, 2010 4:19 pm

Toyota Auris 2010 - ?n premieră la Salonul Auto de la Geneva

Toyota Auris facelift, ?n versiune europeană, ?şi va celebra premiera la Salonul Auto de la Geneva, urm?nd ca ?n showroom-uri să ajungă la primăvară. Noua Auris pentru 2010 va fi oferită clienţilor şi ?ntr-o versiune hibridă - Auris HSD.
După ce a fost lansată pe piaţa Japoniei ?n octombrie 2009, Toyota a anunţat că modelul Auris cu facelift pentru 2010 va fi văzută ?n premieră europeană la Salonul Auto de la Geneva, ?n martie.

Av?nd o reputaţie solidă pentru spaţiul interior, confort, practicalitate şi fiabilitate, Toyota Auris 2010 combină modificările stilului exterior, calitatea interiorului şi ergonomia cu o gamă largă de tehnologii "curate", alături de o experienţă de condus mai rafinată.

?n exterior se remarcă designul grilei radiatorului uşor modificat, precum şi spoilerele faţă/spate revizuite. Farurile şi blocurile optice spate au fost de asemenea modificate, iar oglinzile laterale au semnalizatoare integrate.

Gama de motorizări ale noii Toyota Auris va include trei propulsoare pe benzină şi trei diesel, ce vor oferi clienţilor performanţe şi economie de carburant, graţie beneficiilor Toyota Optimal Drive. Noua Toyota Auris 2010 va oferi, ?n premieră clienţilor din segmentul C, o versiune hibridă - Auris HSD (Hybrid Synergy Drive).

?n septembrie 2009, la Salonul Auto de la Frankfurt, Toyota a prezentat Toyota Auris HSD sub formă de concept. Primul model european ce a primit sistemul HSD - acelaşi grup moto propulsor de pe noua generaţie Toyota Prius, oferea o acceleraţie de la 0-100 km/h ?n 10 secunde dar era lider ?n clasa sa ?n ceea ce priveşte emisiile de CO2 - sub 100 g CO2/km.

Detaliile complete despre noua Toyota Auris pentru 2010 vor fi dezvăluite odată cu debutul de la Salonul Auto de la Geneva (2-14 martie 2010).
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Ian 22, 2010 4:12 pm

MINI Countryman - este noul crossover MINI 4x4

MINI Countryman (numele poate varia pe anumite pieţe, avertizează producătorul) este noul crossover 4x4. MINI a dezvăluit complet toate detaliile şi fotografiile oficiale, ?naintea debutului ?n premieră mondială de la Geneva.
MINI Countryman, ca un veritabil crossover, vine să acopere un gol ?ntre conceptul clasic al unui model MINI şi modernul SUV, sau ?n concepţia BMW/MINI, SAV (Sports Activity Vehicle). MINI Countryman vine ?n dotarea standard cu patru locuri, dar opţional, fără nici un cost ?nsă, clienţii pot primi o banchetă spate cu trei locuri. Interiorul oferă un confort sporit pe distanţe lungi, cu spaţiu generos pentru picioare, cap şi umeri. Scaunele din spate se mişcă individual, iar ?n cazul banchetei, aceasta se rabatează sub raportul 60:40. De asemenea unghiul spătarelor poate fi reglat individual (?n cazul banchetei cu 3 locuri - 40:20:40 grade), mărind capacitatea compartimentului pentru bagaje de la 350 litri la 1170 litri.

MINI Countryman va fi lansat pe piaţă cu trei motoare pe benzină şi două diesel, toate de nouă generaţie, dezvoltate de Grupul BMW, ce respectă normele de poluare EU5 (ULEV II ?n SUA). Puterea generată de acestea variază ?ntre 90 CP la MINI One D Countryman p?nă la 184 CP pentru MINI Cooper S Countryman.

Motorul de 1.6 litri de pe modelul de top este dotat pentru prima oară cu sistemul twin-scroll turbo şi injecţie directă de carburant, precum şi managementul variabil al valvelor oferind astfel cel mai bun echilibru ?ntre putere şi consumul de carburant. MINI Countryman are ?n dotarea standard numeroase tehnologii ce contribuie la optimizarea consumului, precum regenerarea energiei din fr?nare, Auto Start Stop, indicator al schimbării optime a vitezelor.

Transmisia este manuală cu şase trepte ?n dotarea standard, ?nsă motoarele pe benzină pot fi echipate opţional cu o cutie automată Steptronic, cu şase trepte.

Tot opţional, MINI Cooper S Countryman şi MINI Cooper D Countryman sunt disponibile cu tracţiunea integrală permanentă ?MINI ALL4?, ce include un diferenţial electrohidraulic ce distribuie variabil cuplul motor ?ntre cele două axe. ?n condiţii normale de condus, p?nă la 50% din cuplu este direcţionat roţilor din spate, dar ?n cazuri extreme, acest procent poate ajunge p?nă la 100%.

Noul MINI Countryman va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva (2-14 martie 2010). Preţurile noului MINI Countryman ?ncă nu au fost dezvăluite.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Ian 22, 2010 4:29 pm

QUOTE (Tanaka @ Jan 17 2010, 05:28 PM) BMW Seria 3 Coupe şi Cabrio - facelift
Acest motor va merge ?nsă mai departe pe versiunea 335is, pe care o aşteptăm ?n cur?nd.

BMW 335is - primele imagini

Desi BMW nu a facut nici un anunt oficial legat de noul 335is Coupe si Cabrio, au aparut deja primele fotografii cu modelul mult asteptat.
Sportiva germana reprezinta veriga din gama producatorului bavarez si va umple golul dintre 335i si M3.
Noul BMW 335is va primi sub capota noul motor N55 bi-turbo de 3,0 litri, care este o evolutie a precedentului N54. In noua versiune, propulsorul "sase in linie" este capabil sa dezvolte o putere maxima de 322 CP si un cuplu motor de 450 Nm. Acesta poate ajunge la 500 Nm cu ajutorul functiei "overboost". Puterea este transmisa catre putea spate prin intermediul unei cutii de viteze manuala cu 6 trepte sau a uneia automate cu dublu ambreiaj si 7 rapoarte.

Este de asteptat ca 335is sa primeasca aceleasi suspensii sport semnate de divizia de performanta M cu care a fost echipat si noul Z4 sDrive35is. Astfe, 335is va beneficia de o suspensie adjustabila care coboara garda la sol a masinii cu 10 mm pentru o mai buna stabilitate in virajele care sunt abordate mai agresiv.

Bineinteles, noile BMW 335is Coupe si Cabrio vor primi pachetul aerodinamic M Sport care contine, intre altele, spoilere fata si spate redesenate, jante din aliaj de 18 inch, insertii de culaore inchisa pentru grila radiatorului si un sistem de evacuare sport cu patru tevi de esapament din inox.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Ian 22, 2010 4:52 pm

Alfa Romeo, Maserati si Abarth - vor fi o singură marcă!

Fiat pregăteşte măsuri drastice ?n ?ncercarea de a reduce pierderile suferite de mai multe dintre mărcile di grup. Cea mai radicală va fi sinergia Alfa Romeo cu Maserati şi Abarth.

Fiat are de g?nd să creeze un nou brand grup pentru modelele sale sportive Alfa Romeo , Maserati şi Abarth. Nu se specifică cum se va numi noua grupare de mărci, dar cei de la autonews.com spun că a fost desemnată deja persoana care le va conduce, este vorba de Harald J. Wester, actualul CEO Maserati şi Abarth. CE0-ul Alfa, italianul Sergio Cravero, va fi realocat pe o altă poziţie ?n cadrul grupului Fiat, cel mai probabil.

Motivul din spatele acestei fuziuni va fi desigur eficienţa şi asigurarea unei linii de modele c?t mai completă. Principala marcă vizată este Alfa Romeo, care, constant, a pierdut anual ?ntre 200 şi 400 milioane de euro ?n ultima decadă. Italienii se g?ndesc astfel tot mai serios să stopeze investiţiile ?n Alfa, urm?nd ca după lansarea lui Giulietta, marca să r?m?nă doar cu două modele proaspete, Mi.To şi Giulietta, planurile pentru ?nlocuitorul lui 166 fiind abandonate. Sinergia cu Maserati şi Abarth ar construi astfel un brand mai complet , care acoperă un segment mult mai variat, dec?t acoperă cele trei ?n prezent. Probabil ?n termeni de imagine ar suferi alianţa formată din trei branduri legendare.

A doua perspectivă pentru Alfa ar fi folosirea platformelor de la Chrysler pentru două modele mai mari, ceea ce ar presupune ca noile Alfa să fie produse ?n America. Planul complet pentru viitorul Alfa se va comunica ?n luna Aprilie şi va viza următorii patru ani.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Ian 25, 2010 1:24 pm

QUOTE (Tanaka @ Jan 18 2010, 05:18 PM) Peugeot 408 ? teaser ?n China

Peugeot 408 - Informaţii oficiale

Acesta este Peugeot 408, un model care numeric pare a fi descendentul lui Peugeot 407, dar de fapt aparţine unei clase cu o cifră mai jos.
Modelul este de fapt urmaşul lui Peugeot 307 sedan, comercializat ?n ţările emergente, iar succesorul de drept al lui 407 se va numi 508.

Teoretic, acest model este un Peugeot 308 cu portbagaj, dar chiar de la prima vedere ne putem da seama că nu este doar at?t, ci este un model nou cu un design deloc controversat. Dacă ne referim la modelele Peugeot notchback invariabil ?n minte ne apare controversatul Peugeot 206 Sedan, ei bine cu 408 nu este cazul să str?mbăm din nas. După cum se poate observa designul este unitar, chiar foarte cuminte pentru un Peugeot, mai ales că a dispărut gura uriaşă ?nlocuită de o priză mai discretă şi spatele este chiar conservator, amintind de Peugeot 406 Coupe.

Ca dimensiuni acest model nu este deloc mic, măsur?nd 4,68 metri ?n lungime, 1,81 metri lăţime şi 1,52 ?nălţime, iar ampatamentul este de 2,71 metri. Portbagajul este foarte generos av?nd 562 litri, fiind din toate punctele de vedere mai spaţios dec?t 307 Sedan.

Apartenenţa la Peugeot 308 este evidentă ?n interior, habitaclul fiind identic cu cel al hatchback-ului. Pe lista de dotări apar sisteme ca: 6 airbaguri, climatizare auto bi-zonă, ABS, ESP, cruise control, sistem Isofix, jante de aliaj pe 17 inch.

Gama de motorizări este deocamdată destul de austeră, anunţ?ndu-se doar două motoare 1.6 pe benzină de 106 CP şi 2.0 tot benzină de 147 CP. Acest model este ?n principal adresat chinezilor şi Americii Latine, fiind produs ?n Argentina, dar cum am avut parte şi de Peugeot 206 Sedan, sau de alte versiuni sedan concurente care ?n Vest nu au ajuns, este foarte posibil ca modelul să ajungă şi ?n Rom?nia.
aceeasi sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator