Noutati Auto
SsangYong Korando C - primele imagini
Versiunea de serie a conceptului C200 va fi prezentată de SsangYong ?n cadrul Salonului Auto de la Paris. Primele imagini anunţă un crossover cu un design ceva mai cuminte.
?n 2008, la Salonul Auto de la Paris, SsangYong suprindea publicul cu un concept uimitor. Crossover-ul se numea C200 şi promitea un model de serie complet diferit de ceea ce prezentaseră coreenii p?nă atunci.
La doi ani de atunci, constructorul asiatic mizează totul pe versiunea de serie a conceptului C200. Botezat Korando C, SUV-ul compact va debuta live pentru public ?n cadrul aceluiaşi Salon de la Paris, din această toamnă, c?nd vom afla probabil şi noul proprietar al brandului, titlu disputat ?ntre Mahindra şi Renault.
Versiunea de serie Korando C se va lansa pe piaţă cu un motor turbodiesel de 2.0 litri şi 178 de cai putere, capabil să respecte normele de poluare Euro 5. Resursele vor fi transmise punţii faţă sau ambelor axe, atunci c?nd se optează pentru tracţiune integrală. După lansare, SsangYong va adăuga listei de motorizări un propulsor pe benzină, de 1.8 litri şi o versiune hibridă, care va fi pusă ?n mişcare de o unitate electrică şi de un diesel.
Potrivit informaţiilor puse la dispoziţie de coreeni, noul model va oferi o echipare bogată la un preţ accesibil, pentru a respecta tradiţia.
Sursa
Versiunea de serie a conceptului C200 va fi prezentată de SsangYong ?n cadrul Salonului Auto de la Paris. Primele imagini anunţă un crossover cu un design ceva mai cuminte.
?n 2008, la Salonul Auto de la Paris, SsangYong suprindea publicul cu un concept uimitor. Crossover-ul se numea C200 şi promitea un model de serie complet diferit de ceea ce prezentaseră coreenii p?nă atunci.
La doi ani de atunci, constructorul asiatic mizează totul pe versiunea de serie a conceptului C200. Botezat Korando C, SUV-ul compact va debuta live pentru public ?n cadrul aceluiaşi Salon de la Paris, din această toamnă, c?nd vom afla probabil şi noul proprietar al brandului, titlu disputat ?ntre Mahindra şi Renault.
Versiunea de serie Korando C se va lansa pe piaţă cu un motor turbodiesel de 2.0 litri şi 178 de cai putere, capabil să respecte normele de poluare Euro 5. Resursele vor fi transmise punţii faţă sau ambelor axe, atunci c?nd se optează pentru tracţiune integrală. După lansare, SsangYong va adăuga listei de motorizări un propulsor pe benzină, de 1.8 litri şi o versiune hibridă, care va fi pusă ?n mişcare de o unitate electrică şi de un diesel.
Potrivit informaţiilor puse la dispoziţie de coreeni, noul model va oferi o echipare bogată la un preţ accesibil, pentru a respecta tradiţia.
Sursa
Suzuki Grand Vitara - facelift
Suzuki Marea Britanie a anunţat astăzi un nou look pentru popularul Grand Viara. Versiunile cu 3 şi 5 uşi ale modelului au beneficiat de o restilizare a spatelui, acum fără roata de rezervă montată ?n exterior.
Printre ultimele modificări aduse modelului Suzuki Grand Vitara se numără şi reducerea lungimii totale cu 200 mm, oferindu-i astfel un aspect mai urban. ?n locul roţii de rezervă amplasată ?n exterior s-a introdus un kit de reparaţie şi un dispozitiv de umflare.
Grand Vitara şi-a păstrat capacităţile off-road, fiind unul dintre puţinele vehicule compacte 4x4 din clasa sa ce include un dispozitiv electronic de schimbare ?n modul high/low gear (reductor) şi un diferenţial blocabil ?n dotarea standard.
Disponibil doar pe versiunile cu 5 uşi, motorul 1.9 DDiS a fost revizuit pentru a ?ndeplini normele de poluare EU5. Motoarele pe benzină de 1.6 şi 2.4 litri sunt disponibile pentru modelul cu 3 uşi iar ce de 2,4 pentru versiunea cu 5 uşi.
Sursa.
Suzuki Marea Britanie a anunţat astăzi un nou look pentru popularul Grand Viara. Versiunile cu 3 şi 5 uşi ale modelului au beneficiat de o restilizare a spatelui, acum fără roata de rezervă montată ?n exterior.
Printre ultimele modificări aduse modelului Suzuki Grand Vitara se numără şi reducerea lungimii totale cu 200 mm, oferindu-i astfel un aspect mai urban. ?n locul roţii de rezervă amplasată ?n exterior s-a introdus un kit de reparaţie şi un dispozitiv de umflare.
Grand Vitara şi-a păstrat capacităţile off-road, fiind unul dintre puţinele vehicule compacte 4x4 din clasa sa ce include un dispozitiv electronic de schimbare ?n modul high/low gear (reductor) şi un diferenţial blocabil ?n dotarea standard.
Disponibil doar pe versiunile cu 5 uşi, motorul 1.9 DDiS a fost revizuit pentru a ?ndeplini normele de poluare EU5. Motoarele pe benzină de 1.6 şi 2.4 litri sunt disponibile pentru modelul cu 3 uşi iar ce de 2,4 pentru versiunea cu 5 uşi.
Sursa.
Citroen - pregăteşte modelul premium DS5
După ce a scos pe piaţă DS3 şi se pregăteşte să anunţe noul DS4, Citroen va aduce ?n cadrul Salonului Auto de la Paris, care va avea loc la toamnă, conceptul care va prefigura cel de-al treilea membru al liniei sale premium. Este vorba de DS5, model care este programat pentru lansare ?n versiunea de serie ?n cursul anului 2011.
Conform cotidianului francez Le Pays, care publică ?n premieră această informaţie, versiunea de serie a lui DS5 va fi prezentată la Geneva, ?n martie 2011. P?nă atunci, după prezentarea oficială a conceptului cu acelaşi nume, Citroen va asambla o serie de exemplare de preproducţie, acestea urm?nd să poată fi testate de inginerii Citroen ?ncep?nd cu luna decembrie a acestui an.
Noul DS5 va fi un crossover ?ntre un break, un monovolum şi un sedan de segment mediu, urm?nd ca designul său să fie unul complet nou pentru industria auto actuală.
Sursa
După ce a scos pe piaţă DS3 şi se pregăteşte să anunţe noul DS4, Citroen va aduce ?n cadrul Salonului Auto de la Paris, care va avea loc la toamnă, conceptul care va prefigura cel de-al treilea membru al liniei sale premium. Este vorba de DS5, model care este programat pentru lansare ?n versiunea de serie ?n cursul anului 2011.
Conform cotidianului francez Le Pays, care publică ?n premieră această informaţie, versiunea de serie a lui DS5 va fi prezentată la Geneva, ?n martie 2011. P?nă atunci, după prezentarea oficială a conceptului cu acelaşi nume, Citroen va asambla o serie de exemplare de preproducţie, acestea urm?nd să poată fi testate de inginerii Citroen ?ncep?nd cu luna decembrie a acestui an.
Noul DS5 va fi un crossover ?ntre un break, un monovolum şi un sedan de segment mediu, urm?nd ca designul său să fie unul complet nou pentru industria auto actuală.
Sursa
Bugatti Veyron 16.4 Super Sport - 1200 CP şi 415 km/h
Bugatti a dezvăluit ediţia limitată Super Sport a supercarului Veyron. V?rful gamei, Bugatti Veyron Super Sport este mai rapid, mai uşor şi bine?nţeles mai puternic dec?t "banalul" model standard, ?nregistr?nd şi un nou record mondial: 431 km/h.
Sub caroseria din fibră de carbon a noului Bugatti Veyron 16.4 Super Sport se află un motor turbo cu 16 cilindri, ce livrează 1.200 CP (199 CP mai mult dec?t modelul standard).
Pilotul oficial al Bugatti, Pierre Henri Raphanel, a ?nregistrat o viteză record de 427,933 km/h de la sud la nord şi 434,211 km/h ?n direcţia opusă a pistei. Din motive de siguranţă şi ?n special pentru protejarea pneurilor, modelul de producţie va fi limitat la 415 km/h. Mai trebuie menţionat şi faptul că modelul standard Bugatti Veyron, de 1001 CP, atinge o viteză maximă de 407 km/h.
Pentru a atinge aceste valori extreme, inginerii Bugatti au upgradat motorul de 8.0 litri W16 cu patru sisteme turbo şi un intercooler mai mari, printre altele, reuşind astfel majorarea puterii de la 1001 CP la 1.200 CP, şi a cuplului de la 1.200 Nm la 1.500 Nm.
Compania nu a dat publicităţii cifrele de acceleraţie, dar este de aşteptat ca noul Bugatti Veyron Super Sport să atingă 100 km/h ?n mai puţin de 2,2 secunde - valoare ?nregistrată de Veyron standard.
Noul Bugatti Veyron Super Sport are o nouă structură din fibră de carbon, ce-i reduce greutatea. Pe l?ngă finisarea exterioare ?n două tonuri (orange + negru), modelul de faţă include şi o serie de modificări ce-l diferenţiază de fratele mai mic. Acestea includ două conducte NACA integrate ?n acoperiş, ?n loc să fie deasupra motorului, partea din faţă a maşinii a fost redesenată cu prize de aer mai mari iar compartimentul motorului a fost de asemenea modificat. ?n spate spoilerul are un dublu difuzor şi o nouă aranjare a ţevilor de evacuare.
Bugatti a v?ndut p?nă acum 250 de modele Veyron şi 35 Grand Sport, dintre care 249 şi respectiv 22 au fost deja livrate. Noul Veyron Super Sport va ?ncepe să fie produs ?n toamnă, la Molsheim, alături de Veyron şi Veyron Grand Sport. Primele cinci modele Bugatti Veyron Super Sport - cunoscute ca World Record Edition - vor fi ?n aceeaşi configuraţie precum maşina ce a ?nregistrat noul record mondial de viteză. Şi ?ncă ceva. S-au v?ndut deja!
Mai multe detalii vor fi dezvăluite publicului la mijlocul lunii august, c?nd noul Veyron Super Sport ?şi va face debutul la Pebble Beach Concours, California.
Sursa
Bugatti a dezvăluit ediţia limitată Super Sport a supercarului Veyron. V?rful gamei, Bugatti Veyron Super Sport este mai rapid, mai uşor şi bine?nţeles mai puternic dec?t "banalul" model standard, ?nregistr?nd şi un nou record mondial: 431 km/h.
Sub caroseria din fibră de carbon a noului Bugatti Veyron 16.4 Super Sport se află un motor turbo cu 16 cilindri, ce livrează 1.200 CP (199 CP mai mult dec?t modelul standard).
Pilotul oficial al Bugatti, Pierre Henri Raphanel, a ?nregistrat o viteză record de 427,933 km/h de la sud la nord şi 434,211 km/h ?n direcţia opusă a pistei. Din motive de siguranţă şi ?n special pentru protejarea pneurilor, modelul de producţie va fi limitat la 415 km/h. Mai trebuie menţionat şi faptul că modelul standard Bugatti Veyron, de 1001 CP, atinge o viteză maximă de 407 km/h.
Pentru a atinge aceste valori extreme, inginerii Bugatti au upgradat motorul de 8.0 litri W16 cu patru sisteme turbo şi un intercooler mai mari, printre altele, reuşind astfel majorarea puterii de la 1001 CP la 1.200 CP, şi a cuplului de la 1.200 Nm la 1.500 Nm.
Compania nu a dat publicităţii cifrele de acceleraţie, dar este de aşteptat ca noul Bugatti Veyron Super Sport să atingă 100 km/h ?n mai puţin de 2,2 secunde - valoare ?nregistrată de Veyron standard.
Noul Bugatti Veyron Super Sport are o nouă structură din fibră de carbon, ce-i reduce greutatea. Pe l?ngă finisarea exterioare ?n două tonuri (orange + negru), modelul de faţă include şi o serie de modificări ce-l diferenţiază de fratele mai mic. Acestea includ două conducte NACA integrate ?n acoperiş, ?n loc să fie deasupra motorului, partea din faţă a maşinii a fost redesenată cu prize de aer mai mari iar compartimentul motorului a fost de asemenea modificat. ?n spate spoilerul are un dublu difuzor şi o nouă aranjare a ţevilor de evacuare.
Bugatti a v?ndut p?nă acum 250 de modele Veyron şi 35 Grand Sport, dintre care 249 şi respectiv 22 au fost deja livrate. Noul Veyron Super Sport va ?ncepe să fie produs ?n toamnă, la Molsheim, alături de Veyron şi Veyron Grand Sport. Primele cinci modele Bugatti Veyron Super Sport - cunoscute ca World Record Edition - vor fi ?n aceeaşi configuraţie precum maşina ce a ?nregistrat noul record mondial de viteză. Şi ?ncă ceva. S-au v?ndut deja!
Mai multe detalii vor fi dezvăluite publicului la mijlocul lunii august, c?nd noul Veyron Super Sport ?şi va face debutul la Pebble Beach Concours, California.
Sursa
Volvo V60 - versiunea break a modelului S60
?n ?ncercarea de a realiza cifre mai bune la v?nzări ?n segmentul wagon at?t de competitiv, noul Volvo V60 a fost lansat ca versiune cu cinci uşi a noului S60. Maşina este oferită cu opt motorizări iar Volvo vrea să v?ndă cel puţin 50.000 unităţi anual.
Noul Volvo V60 este disponibil cu patru motoare pe benzină cu patru cilindri, incluz?nd două unităţi de 1.6 litri ce produc 150 şi 180 CP, şi două unităţi de 2.0 litri cu 203 CP şi 240 CP. V?rful gamei este unitatea cu şase cilindri de 3.0 litri ce dezvoltă 304 CP şi 440 Nm. Acest motor puternic permite noului Volvo V60 o acceleraţie de la 0-100 km/h ?n 6,6 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Gama de motorizări diesel pentru noul break Volvo V60 include o unitate 1.6 litri cu patru cilindri ?n linie ce dezvoltă 115 CP şi 270 Nm. Motorul de 2.0 litri dezvoltă 163 CP şi 400 Nm, iar varianta de v?rf oferă 205 CP şi 420 Nm.
Printre dotările noului Volvo V60 enumerăm sistemul de evitare al coliziunilor la viteze sub 35 km/h, detectarea pietonilor, sistem de tracţiune integrală AWD, sistem avansat de fr?nare. Rabatarea scaunelor p?nă la obţinerea unei suprafeţe plane permite ?ncărcarea obiectelor lungi, iar capacitatea standard pentru bagaje este de 430 litri.
Sursa
?n ?ncercarea de a realiza cifre mai bune la v?nzări ?n segmentul wagon at?t de competitiv, noul Volvo V60 a fost lansat ca versiune cu cinci uşi a noului S60. Maşina este oferită cu opt motorizări iar Volvo vrea să v?ndă cel puţin 50.000 unităţi anual.
Noul Volvo V60 este disponibil cu patru motoare pe benzină cu patru cilindri, incluz?nd două unităţi de 1.6 litri ce produc 150 şi 180 CP, şi două unităţi de 2.0 litri cu 203 CP şi 240 CP. V?rful gamei este unitatea cu şase cilindri de 3.0 litri ce dezvoltă 304 CP şi 440 Nm. Acest motor puternic permite noului Volvo V60 o acceleraţie de la 0-100 km/h ?n 6,6 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Gama de motorizări diesel pentru noul break Volvo V60 include o unitate 1.6 litri cu patru cilindri ?n linie ce dezvoltă 115 CP şi 270 Nm. Motorul de 2.0 litri dezvoltă 163 CP şi 400 Nm, iar varianta de v?rf oferă 205 CP şi 420 Nm.
Printre dotările noului Volvo V60 enumerăm sistemul de evitare al coliziunilor la viteze sub 35 km/h, detectarea pietonilor, sistem de tracţiune integrală AWD, sistem avansat de fr?nare. Rabatarea scaunelor p?nă la obţinerea unei suprafeţe plane permite ?ncărcarea obiectelor lungi, iar capacitatea standard pentru bagaje este de 430 litri.
Sursa
Mercedes CL63 şi CL65 AMG - facelift
Faceliftul operat de Mercedes pe coupe-ul CL a afectat, cum era de aşteptat, şi versiunile de performanţă AMG. CL63 şi CL65 se aliniază noii linii de design.
După ce weekendul acesta a prezentat primele imagini ale faceliftului operat pe modelul CL, Mercedes revine cu informaţii despre versiunile de performanţă AMG ale coupe-ului. Disponibil ?n două variante super-potente, CL63 AMG şi CL 65 AMG, cel mai proaspăt produs Mercedes a fost supus modificărilor estetice suferite şi de varianta standard a modelului.
Varianta "entry-level" de performanţă este propulsată de noul motor V8 bi-turbo de 5.5 litri creat de AMG, capabil să livreze o putere totală de 544 de cai şi un cuplu de 800 Nm. La nivel estetic, versiunea vine cu jante de 19", semnate AMG, şi cu patru evacuări duble, pătrate.
Versiunea cea mai puternică a coupe-ului din Stuttgart răm?ne ?nsă CL65 AMG, care nu renunţă la unitatea V12 bi-turbo, de 6.0 litri, capabilă să trimită punţii spate un total de 620 de cai putere şi un cuplu motor impresionant, de 1000 Nm. Modelul se individualizează prin jantele AMG de 20" şi ţevile de eşapament ovale, patru la număr.
Sursa
Faceliftul operat de Mercedes pe coupe-ul CL a afectat, cum era de aşteptat, şi versiunile de performanţă AMG. CL63 şi CL65 se aliniază noii linii de design.
După ce weekendul acesta a prezentat primele imagini ale faceliftului operat pe modelul CL, Mercedes revine cu informaţii despre versiunile de performanţă AMG ale coupe-ului. Disponibil ?n două variante super-potente, CL63 AMG şi CL 65 AMG, cel mai proaspăt produs Mercedes a fost supus modificărilor estetice suferite şi de varianta standard a modelului.
Varianta "entry-level" de performanţă este propulsată de noul motor V8 bi-turbo de 5.5 litri creat de AMG, capabil să livreze o putere totală de 544 de cai şi un cuplu de 800 Nm. La nivel estetic, versiunea vine cu jante de 19", semnate AMG, şi cu patru evacuări duble, pătrate.
Versiunea cea mai puternică a coupe-ului din Stuttgart răm?ne ?nsă CL65 AMG, care nu renunţă la unitatea V12 bi-turbo, de 6.0 litri, capabilă să trimită punţii spate un total de 620 de cai putere şi un cuplu motor impresionant, de 1000 Nm. Modelul se individualizează prin jantele AMG de 20" şi ţevile de eşapament ovale, patru la număr.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator