Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Iun 28, 2010 10:24 pm

Superb. dar sigur nu va fii asa...

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Iun 29, 2010 7:13 pm

QUOTE (Tanaka)Chevrolet Cruze - primeşte trofeul AUTOBEST 2010

Chevrolet Cruze cu transmisie automată - costa 12090euro ?n Rom?nia

Prezentă ?n showroom-urile din Rom?nia la preţuri promoţionale de 14.388 de euro (inclusiv TVA), pentru modelul 1.8 litri, versiunea automată a noului Chevrolet Cruze pune şoferul ?n faţa unei experienţe maxime ?n materie de confort, eleganţă şi şofat.

Urcarea ?n pantă, fie ea cu ?nclinaţie semnificativă, nu este o problemă pentru Cruze, iar cutia automată nu reprezintă nici pe departe un impediment ?n transformarea unei simple călătorii ?ntr-o 'croazieră' pe pneuri.
?n comparaţie cu versiunea cu transmisie manuală a Chevrolet-ului Cruze, modelul hidramat ??nghite? destul de mult combustibil, iar consumul mixt atinge o valoare cuprinsă ?ntre 7,8 şi 8,1/100 km.

?ncadrată ?n clasa Euro IV de emisii, Chevrolet Cruze ?n versiunea de doi litri şi pe cutie automată răsp?ndeşte 177 de grame de CO2 la fiecare kilometru parcurs, o performanţă dacă ne g?ndim că hidramata de 1.8 litri a producătorului emite 184 g/km, deşi este inclusă ?n clasa Euro V.
Chevrolet Cruze LT 2.0 de 150 CP 6 AT permite comutarea cutiei automate de viteze pe cea manuală, ?nsă acest lucru reprezintă un mic impediment, deoarece schimbarea treptelor nu are loc ?n mod tradiţional, ci prin intermediul impulsurilor asupra schimbătorului. Acest fapt dă o notă artificială ce poate incomoda şoferul clasic, obişnuit cu mişcările normale ale manetei de viteze.

Pentru Rom?nia, Chevrolet a adus versiunea hidramată de 2.0 litri a gamei Cruze la un preţ 18.780 euro, cu TVA. ?n această perioadă grea pentru industria auto, constructorul american oferă un preţ promoţional de 16.768 euro, cu TVA, ?n care este inclusă şi garanţia de cinci ani.

Chevrolet Cruze LT 2.0 diesel hidramată atinge o viteză maximă de 205 km/h, iar acceleraţia de la 0 la 100 km se face ?n maxim 9,9 secunde. Nici capacitatea portabagajului nu este de neglijat, acesta fiind capabil că primească p?nă la 450 de litri, ?n timp ce rezervorul are 60 de litri.

?n cadrul programului de stimulare a parcului auto naţional 2010, Chevrolet Cruze se vinde la preţuri care pornesc de la 8.990 euro (TVA inclusă), cinci ani garanţie reală, fără limită de kilometri şi transferabilă.

Modelul Cruze are cinci stele EuroNCAP şi vine cu dotări standard variate: aer condiţionat, şase airbaguri, ABS+EBD, sistem de control al stabilităţii (ESC), sistem de control al tracţiunii (TCS), geamuri electrice faţă, oglinzi electrice cu ?ncălzire, radio CD cu MP3, ?nchidere centralizată cu telecomandă, etc.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Iun 29, 2010 7:20 pm

Aston Martin DB9 - facelift

?n cel mai important program de upgradeuri de la debutul său ?n 2003, gama Aston Martin DB9 a primit un pachet complet de ?mbunătăţiri stilistice, tehnice şi ale echipamentelor standard şi opţionale. Primele livrări sunt aşteptate ?n iulie.

Noul pachet de ?mbunătăţiri vine ?n completarea celor trei calităţi de bază. Modificările subtile ale stilului ?mprospătează aspectul lui DB9: un nou spoiler frontal, farurile cu un design uşor modificat, etrierele sistemului de fr?nare finisate ?n argintiu, jantele de 20? din aliaj uşor, iar ?n spate se remarcă stopurile cu sticlă clară.

Sub caroserie, sistemul pasiv de amortizare a fost ?nlocuit cu noul sistem adaptiv (ADS), ce oferă un confort ?mbunătăţit dar şi o manevrabilitate mai precisă atunci c?nd este solicitat modul Sport. Sistemul ADS este oferit ?n dotarea standard ?n gama Aston Martin DB9, at?t ?n versiunea Coupe c?t şi pentru Volante (convertible). Un nou sistem de monitorizare a presiunii din pneuri, un sistem bluetooth şi noua finisare Double Apex, alături de opţiunea Bang&Olufsen hi-fi completează specificaţiile noului Aston Martin DB9.

Noul Aston Martin DB9 este disponibil ?n variantă Coupe sau Volante (decapotabilă), cu transmisie manuală cu şase trepte ?n dotarea standard, sau opţional cu cea automată cu şase trepte ?Touchtronic 2?. Motorul său V12 de 6.0 litri dezvoltă 470 CP şi 600 Nm.

Producţia versiunii revizuite DB9 deja a ?nceput, iar primele livrări sunt aşteptate ?n iulie. Preţul de pornire este de aprox. 150000euro pentru DB9 Coupe şi 160000euro pentru versiunea DB9 Volante.
Sursa


Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Iun 29, 2010 7:59 pm

Deci Cruze'ul are botul criminal, dar spatele e atat de... mediocru...

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mar Iun 29, 2010 8:00 pm

nici chiar criminal, da' e ok. Si interiorul e acceptabil. In schimb, spatele e dezastruos, cum bine ai spus.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Iun 30, 2010 7:30 pm

BMW M5 Hans Nowack Edition

Nowack Motors, numărul 1 mondial ?n modificarea şi construcţia de motoare ultra-performante pe baza propulsoarelor BMW M (4, 6, 8 şi 10 cilindri) a dezvăluit o operă de artă unică ?n domeniul motoarelor cu aspiraţie normală. Modelul BMW M5 modificat de Nowack a fost botezat N635S 5.8 Hans Nowack Edition.

N635S 5.8 este un tribut adus de către Oliver Nowack tatălui său Hans, creatorul faimoaselor motoare de curse şi de stradă şi unul dintre inventatorii sistemului cunoscut acum sub denumirea ECU-Tuning.

Motorul modelului BMW M5 modificat de Nowack este cu siguranţă cel mai performant construit vreodată, pornind de la unitatea de bază de 5.0 litri V10, ce oferă ?n standard puterea maximă de 507 CP. Tehnicile mecanice clasice de tuning, folosirea celor mai avansate materiale, combinate cu remaparea individuală a sistemului ECU au mărit performanţele motorului. Fără a utiliza sisteme turbo, pentru că această opţiune nu a fost niciodată agreată de Nowack pentru a mări performanţele motoarelor V10. Mai mult, motoarele cu inducţie forţată nu oferă rafinamentul şi fiabilitatea unui motor perfect construit, cu aspiraţie normală.

Astfel, ?nlocuind toate componentele interne ale motorului cu componente ultra-performante, N635S 5.8 "Hans Nowack Edition" dezvoltă 528 kW/708 CP. Conform companiei, orice model de serie BMW M5/M6 (indiferent de numărul de km la bord) poate fi convertit la N635S 5.8 "Hans Nowack Edition", oferind după instalare şi 12 luni garanţie, fără limită de km.

Noua generaţie BMW M5 F10 va utiliza noul motor V8 de 4,4 litri twin-turbo, aflat ?n dotarea modelelor X5 M şi X6 M.
Sursa


Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Iun 30, 2010 9:12 pm

Ma, acum sa nu-mi sariti in cap, dar mie nu-mi place masina asta deloc.
Nu contest performantele, dar ca aspect e mult sub Lancer. Zic io.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mie Iun 30, 2010 9:21 pm

De gustibus non est disputandum. Dar la V10, aspirat, de 700 de cai nu prea mai conteaza asteptctul, parerea mea. Adica oricum ar arata puterea si performantele o ridica din multime si nimeni nu cred ca va spaune :"uite ce urata e asta"

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Iul 02, 2010 8:55 pm

Range Rover Evoque - un nou SUV compact premium

Land Rover a lansat ?n seara zilei de 1 iulie cel mai nou model din gama Range Rover. Este vorba de modelul Evoque, un SUV compact premium cu personalitate marcantă şi design dinamic.

Conceptul Land Rover LRX a devenit ?n sf?rşit model de serie. Numele noului model lansat de marca britanică este, ?n varianta de producţie, Evoque. Noul Range Rover Evoque devine unul dintre cele mai dinamice şi interesante apariţii din peisajul auto al anului 2010, marele său avantaj fiind faptul că a păstrat foarte multe dintre liniile lui LRX, conceptul din care s-a născut. Range Rover se aruncă astfel ?n lupta contra grupului Q5-X3-XC60-GLK cu un model care atrage cu adevărat şi care are toate şansele să devină un hit pe piaţa SUV-urilor compacte premium.

Land Rover avea nevoie de noul Evoque pentru ca gama producătorului britanic de modele de teren să aibă un punct de sprijin puternic ?n căutarea unei linii ceva mai prietenoase cu mediul. Cunoscute mai ales pentru apetitul lor ?n materie de consum de carburant, modelele semnate de Range Rover au un frate mai mic care reuşeşte să echilibreze balanţa care p?nă acum mergea ?nspre roşu. Astfel, versiunea 2x4 a lui Evoque va emite sub 130 de grame CO2/km, modelul britanic fiind primul din istoria constructorului din Albion care reuşeşte această performanţă.

Evoque este cel mai mic, cel mai ecologic şi cel mai uşor dintre toate modelele create de Land Rover p?nă astăzi şi este lansat pe piaţă, deloc surprinzător, exact ?n anul ?n care marca britanică ?mplineşte 40 de ani de existenţă.

Numele noului model care intră ?n gama premium Range Rover a fost ales astfel ?nc?t acesta să reprezinte o denumire cunoscută pe toate pieţele lumii şi să atingă corzile sensibile ale viitorilor clienţi. "Era important ca noul model să aibă un nume care să poată fi recunoscut oriunde ?n lume, care să treacă peste graniţele lingvistice şi culturale ale statelor. Vrem să creem un nume nou inovativ şi diferit. Un nume care implică elementul exclusivist şi care face apel la emoţie. Evoque este consmopolitan şi pluri-continental, sofisticat şi se potriveşte perfect cu eleganţa urbană a maşinii", a declarat Phil Popham, directorul Land Rover.

Noul Evoque va fi disponibil at?t ?n versiune cu tracţiune faţă, c?t şi cu tracţiune integrală, producătorul promiţ?nd caracteristici off-road care bat tot ?n segment. Din păcate pentru cei care aşteptau multe detalii din partea celor de la Land Rover, britanicii au fost foarte zg?rciţi la acest capitol, rezum?ndu-se să anunţe că noul model va fi prezentat pentru prima dată ?n faţa publicului la Salonul Auto de la Paris, care va avea loc ?n această toamnă. Noul Range Rover Evoque va intra pe pieţele lumii ?n vara anului viitor.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Iul 02, 2010 9:02 pm

BMW Seria 5 Sedan - cu pachet M

Primele imagini cu pachetul M Sport pentru versiunea Sedan a lui BMW Seria 5 F10 au apărut pe internet ?nainte de lansarea oficială a acestui pachet de opţionale. Pachetul conţine o nouă bară de protecţie faţă, o bară de protecţie spate cu difuzor de aer integrat, un set de praguri laterale şi două tipuri de jante opţionale. Ornamentele ţevilor de evacuare sunt vopsite ?ntr-o nuanţă ?nchisă de crom. Capacul portbagajului primeşte şi el un eleron discret, vopsit ?n nuanţa caroseriei, care seamănă foarte mult cu elementul din carbon oferit pentru M3 E92. Interiorul primeşte şi el c?teva modificări.

La nivelul interiorului, clienţii BMW primesc un volan sport M, plafonul este tapiţat ?n nuanţa antracit şi scaunele au lateralele ?mbrăcate ?n piele alcantara. BMW a lansat şi un nou tip de ornament, care are un tipar hexagonal şi imită aluminiul. Acest tip de ornament este standard pentru toate modelele Seria 5 echipate cu pachetul M Sport, cu excepţia lui 550i.

Pachetul M pentru BMW Seria 5 vine cu două opţiuni ?n materie de jante. Jantele de 18 inch au codul 350M, pe c?nd jantele mai mari, de 19 inch, au codul 351M. Ambele modele oferă un design interesant, deşi fiecare ?n parte aminteşte de un model de jantă găsit pe generaţia precedentă a lui Seria 5 care a fost ?modernizată?. Preţul pachetului M Sport pentru BMW Seria 5 nu a fost ?ncă anunţat.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori