Noutati Auto
Nissan 370Z Roadster - costa 46190euro ?n Rom?nia
Pentru a sărbători cum se cuvine cei 40 de ani de istorie ai modelului din seria Z şi ?n Rom?nia, Nissan lansează pe piaţa autohtonă varianta decapotabilă a modelului sportiv. 370Z Roadster vine cu o greutate mai mare cu 28 de kilograme dec?t cea a variantei Coupe dar şi cu un acoperiş rabatabil electric ?n doar 20 de secunde.
Propulsat de acelaşi motor V6 de 3.7 litri, cu tehnologie Variable Valve Event Lift, noul 370Z Roadster este capabil să livreze 328 de cai putere şi să se ?ncadreze ?n normele Euro 5. Mulţumită transmisiei manuale , roadsterul atinge 100 de km/h ?n 5.5 secunde şi promite o viteză maximă de 250 km/h.
Preţul cerut de Nissan rom?nilor, care vor să se bucure de noul cabriolet japonez, este de 46.190 de euro, valoare valabilă pentru cei care se mulţumesc cu cutia manuală de serie. Pentru cei care ?şi doresc ?nsă transmisia automată cu şapte rapoarte, preţul urcă la 48.690 de euro.
Pe piaţa din Rom?nia, roadsterul va fi disponibil ?ntr-o echipare unică, foarte bogată, la care se poate adăuga un pachet Premium,
ce include jante de 19" din aliaj şi un sistem de navigaţie.
Sursa
Pentru a sărbători cum se cuvine cei 40 de ani de istorie ai modelului din seria Z şi ?n Rom?nia, Nissan lansează pe piaţa autohtonă varianta decapotabilă a modelului sportiv. 370Z Roadster vine cu o greutate mai mare cu 28 de kilograme dec?t cea a variantei Coupe dar şi cu un acoperiş rabatabil electric ?n doar 20 de secunde.
Propulsat de acelaşi motor V6 de 3.7 litri, cu tehnologie Variable Valve Event Lift, noul 370Z Roadster este capabil să livreze 328 de cai putere şi să se ?ncadreze ?n normele Euro 5. Mulţumită transmisiei manuale , roadsterul atinge 100 de km/h ?n 5.5 secunde şi promite o viteză maximă de 250 km/h.
Preţul cerut de Nissan rom?nilor, care vor să se bucure de noul cabriolet japonez, este de 46.190 de euro, valoare valabilă pentru cei care se mulţumesc cu cutia manuală de serie. Pentru cei care ?şi doresc ?nsă transmisia automată cu şapte rapoarte, preţul urcă la 48.690 de euro.
Pe piaţa din Rom?nia, roadsterul va fi disponibil ?ntr-o echipare unică, foarte bogată, la care se poate adăuga un pachet Premium,
ce include jante de 19" din aliaj şi un sistem de navigaţie.
Sursa
QUOTE (Tanaka @ May 19 2010, 03:44 PM) Skoda Fabia RS
Skoda Fabia RS - costa 18.818euro ?n Rom?nia
Versiunea RS a noului Skoda Fabia facelift pleacă de la 18.818 euro cu TVA pe piaţa din Rom?nia.
Modelul ceh vine cu 180 de cai putere şi cutie automată DSG.
Lansat ?n primăvara acestui an, ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, faceliftul actualului Skoda Fabia a ajuns rapid şi la noi ?n ţară. Nu acelaşi lucru s-a ?nt?mplat şi cu versiunea de performanţă RS a modelului subcompact, care a mai avut nevoie de c?teva săptăm?ni pentru a poposi ?n Rom?nia.
Pentru a se putea bucura de motorul 1.4 TSI pe benzină, capabil să ofere 180 de cai putere, dar şi de transmisia automată DSG, publicul din Rom?nia va fi nevoit să plătească un preţ de 18818euro(TVA inclus).
Familiştii care ?şi doresc un break subcompact, cu ceva mai multă putere sub capotă, vor putea alege varianta
Fabia RS Combi, echipată cu acelaşi motor de 180 de cai putere şi cutie DSG. Preţul de pornire este fixat la 19894euro (TVA inclus).
Sursa
Skoda Fabia RS - costa 18.818euro ?n Rom?nia
Versiunea RS a noului Skoda Fabia facelift pleacă de la 18.818 euro cu TVA pe piaţa din Rom?nia.
Modelul ceh vine cu 180 de cai putere şi cutie automată DSG.
Lansat ?n primăvara acestui an, ?n cadrul Salonului Auto de la Geneva, faceliftul actualului Skoda Fabia a ajuns rapid şi la noi ?n ţară. Nu acelaşi lucru s-a ?nt?mplat şi cu versiunea de performanţă RS a modelului subcompact, care a mai avut nevoie de c?teva săptăm?ni pentru a poposi ?n Rom?nia.
Pentru a se putea bucura de motorul 1.4 TSI pe benzină, capabil să ofere 180 de cai putere, dar şi de transmisia automată DSG, publicul din Rom?nia va fi nevoit să plătească un preţ de 18818euro(TVA inclus).
Familiştii care ?şi doresc un break subcompact, cu ceva mai multă putere sub capotă, vor putea alege varianta
Fabia RS Combi, echipată cu acelaşi motor de 180 de cai putere şi cutie DSG. Preţul de pornire este fixat la 19894euro (TVA inclus).
Sursa
QUOTE (Tanaka @ Apr 9 2010, 05:12 PM) Volkswagen Touran - noua generatie
Volkswagen Touran - noi imagini oficiale
Volkswagen a publicat noi imagini oficiale cu noul Touran.
Prezentat oficial la Salonul Auto de la Leipzig, noul MPV va fi oferit cu motoare TSI pe benzina, dar si dieseluri TDI.
Astfel, VW Touran va fi pus in miscare de unitati precum TSI-ul de 1,2 litri care dezvolta 102 CP. Acesta este oferit si in versiunea BlueMotion, care dispune de sistemul Start &Stop si de tehnologia de recuperare a energiei la franare. Avand acest optiuni, modelul va consuma 5,9 litri la 100 km si promite un nivel al emisiilor de 139 g/km.
Tot pe benzina, producatorul propune unitatea TSI de 1,4 litri cu versiuni de putere de 140 CP si 170 CP.
Pe frontul diesel, VW Touran ofera propulsorul de 1,6 litri, cu versiunile 90 si 105 CP. Acesta este oferit la randul sau si in versiunea BlueMotion, cu un consum de numai 4,6 litri de carburant la 100 km. Aceste cifre indica o reducere de 27% comparativ cu generatia precedenta.
A mai fost confirmat si motorul TDI de 2,0 litri cu versiuni de putere de 140 CP si 170 CP.
Sursa
Volkswagen Touran - noi imagini oficiale
Volkswagen a publicat noi imagini oficiale cu noul Touran.
Prezentat oficial la Salonul Auto de la Leipzig, noul MPV va fi oferit cu motoare TSI pe benzina, dar si dieseluri TDI.
Astfel, VW Touran va fi pus in miscare de unitati precum TSI-ul de 1,2 litri care dezvolta 102 CP. Acesta este oferit si in versiunea BlueMotion, care dispune de sistemul Start &Stop si de tehnologia de recuperare a energiei la franare. Avand acest optiuni, modelul va consuma 5,9 litri la 100 km si promite un nivel al emisiilor de 139 g/km.
Tot pe benzina, producatorul propune unitatea TSI de 1,4 litri cu versiuni de putere de 140 CP si 170 CP.
Pe frontul diesel, VW Touran ofera propulsorul de 1,6 litri, cu versiunile 90 si 105 CP. Acesta este oferit la randul sau si in versiunea BlueMotion, cu un consum de numai 4,6 litri de carburant la 100 km. Aceste cifre indica o reducere de 27% comparativ cu generatia precedenta.
A mai fost confirmat si motorul TDI de 2,0 litri cu versiuni de putere de 140 CP si 170 CP.
Sursa
VW Polo Sedan sau Vento ? primele imagini reale
Versiunea sedan a lui VW Polo sau VW Vento aşa cum foarte probabil se va numi este prezentată ?n primele poze care ?nfăţişează modelul real.
VW Vento sau Polo sedan va fi versiunea mai practică a hatchbackului german, una care va fi destinat ?n principal pieţelor emergente. Germanii spun că pieţele vizate ?n special de această versiune vor fi India şi Rusia, dar şi alte ţări din Europa de Est şi unele din America Latină. Adres?ndu-se unor clienţi mai sensibili la raportul preţ/prestaţii, acest model va avea un caracter ceva mai pragmatic dec?t versiunea ?n două volume.
Partea frontală nu va diferi probabil semnificativ de cea a lui Polo, doar blocurile optice par să aibă fond fumuriu. Iar partea din spate este la fel un exemplu de simplitate, amintind de versiunile precedente Volkswagen Bora. Partea laterală, p?nă la montantul C este identică cu a versiunii ?n 5 uşi, ba chiar şi forma suprafeţei vitrate este păstrată fidel.
Despre motorizări, deocamdată se vorbeşte de propulsoarele 1.2 litri şi 1.4 litri care vor fi oferite pe piaţa indiană, dar sigur est europenii vor putea opta şi pentru Diesel. Preţul anunţat, de asemenea, pentru India este ?ntre 12.300 euro şi 15.700 euro. Lansarea oficială a acestui model se va face ?n luna iulie, iar cea comercială ?n luna septembrie.
Sursa
Versiunea sedan a lui VW Polo sau VW Vento aşa cum foarte probabil se va numi este prezentată ?n primele poze care ?nfăţişează modelul real.
VW Vento sau Polo sedan va fi versiunea mai practică a hatchbackului german, una care va fi destinat ?n principal pieţelor emergente. Germanii spun că pieţele vizate ?n special de această versiune vor fi India şi Rusia, dar şi alte ţări din Europa de Est şi unele din America Latină. Adres?ndu-se unor clienţi mai sensibili la raportul preţ/prestaţii, acest model va avea un caracter ceva mai pragmatic dec?t versiunea ?n două volume.
Partea frontală nu va diferi probabil semnificativ de cea a lui Polo, doar blocurile optice par să aibă fond fumuriu. Iar partea din spate este la fel un exemplu de simplitate, amintind de versiunile precedente Volkswagen Bora. Partea laterală, p?nă la montantul C este identică cu a versiunii ?n 5 uşi, ba chiar şi forma suprafeţei vitrate este păstrată fidel.
Despre motorizări, deocamdată se vorbeşte de propulsoarele 1.2 litri şi 1.4 litri care vor fi oferite pe piaţa indiană, dar sigur est europenii vor putea opta şi pentru Diesel. Preţul anunţat, de asemenea, pentru India este ?ntre 12.300 euro şi 15.700 euro. Lansarea oficială a acestui model se va face ?n luna iulie, iar cea comercială ?n luna septembrie.
Sursa
Noul Citroen C4 - primele detalii şi fotografii oficiale
Citroen a programat dezvăluirea ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Paris, ?nsă a decis acum să ofere publicului primele detalii şi fotografii cu noua generaţie Citroen C4, ce va concura direct cu Volkswagen Golf, Renault Megane, Focus şi Astra.
Noua generaţie Citroen C4 preia designul exterior al conceptului DS High Rider, prezentat ?n premieră la Salonul Auto de la Geneva, ?n martie. Asemănările sunt ?nsă doar la partea frontală, noul C4 adopt?nd aceeaşi ?faţă? ca şi conceptul DS HR.
Şi interiorul este aproape identic cu cel al conceptului de la Geneva, diferenţa fiind ?n principal la calitatea
materialelor şi a ?mbinărilor - C4 fiind mai clasic.
Noul C4 va oferi clienţilor dotări şi tehnologii noi, precum EGS (Electronic Gearbox System), asistenţă la pornirea din pantă, fr?nă de parcare automată, Lane Departure Warning System, faruri cu xenon, sistem de monitorizare a punctului mort, cruise control şi limitator de viteză şi un nou serviciu inovativ, numit eTouch (şoferul primeşte sfaturi de ?mbunătăţire a consumului de carburant).
Pe l?ngă unităţile clasice diesel şi pe benzină (cu aspiraţie normală şi turbo), clienţii europeni vor putea alege şi o versiune micro-hibridă, e-HDi (diesel electric), cu ultima generaţie a sistemului Start&Stop ce conduce la emisii de CO2 de doar 109 g/km la lansare şi 99 g/km la modelele viitoare. Pneurile Michelin Energy Saver sunt de asemenea ?n dotarea noului Citroen C4, pentru a minimiza consumul de carburant.
Noul Citroen C4, construit la uzina PSA din Franţa, va fi pus ?n v?nzare ?n majoritatea ţărilor europene după
debutul oficial de la Salonul Auto de la Paris, ?n septembrie.
Sursa
Citroen a programat dezvăluirea ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Paris, ?nsă a decis acum să ofere publicului primele detalii şi fotografii cu noua generaţie Citroen C4, ce va concura direct cu Volkswagen Golf, Renault Megane, Focus şi Astra.
Noua generaţie Citroen C4 preia designul exterior al conceptului DS High Rider, prezentat ?n premieră la Salonul Auto de la Geneva, ?n martie. Asemănările sunt ?nsă doar la partea frontală, noul C4 adopt?nd aceeaşi ?faţă? ca şi conceptul DS HR.
Şi interiorul este aproape identic cu cel al conceptului de la Geneva, diferenţa fiind ?n principal la calitatea
materialelor şi a ?mbinărilor - C4 fiind mai clasic.
Noul C4 va oferi clienţilor dotări şi tehnologii noi, precum EGS (Electronic Gearbox System), asistenţă la pornirea din pantă, fr?nă de parcare automată, Lane Departure Warning System, faruri cu xenon, sistem de monitorizare a punctului mort, cruise control şi limitator de viteză şi un nou serviciu inovativ, numit eTouch (şoferul primeşte sfaturi de ?mbunătăţire a consumului de carburant).
Pe l?ngă unităţile clasice diesel şi pe benzină (cu aspiraţie normală şi turbo), clienţii europeni vor putea alege şi o versiune micro-hibridă, e-HDi (diesel electric), cu ultima generaţie a sistemului Start&Stop ce conduce la emisii de CO2 de doar 109 g/km la lansare şi 99 g/km la modelele viitoare. Pneurile Michelin Energy Saver sunt de asemenea ?n dotarea noului Citroen C4, pentru a minimiza consumul de carburant.
Noul Citroen C4, construit la uzina PSA din Franţa, va fi pus ?n v?nzare ?n majoritatea ţărilor europene după
debutul oficial de la Salonul Auto de la Paris, ?n septembrie.
Sursa
Land Rover Freelander by Project Kahn
Casa de tuning Project Kahn a pregătit un kit de tuning pentru Land Rover Freelander, care caută să-i ofere mezinului britanic un look mai agresiv şi mai sobru.
Ideea de bază a fost aceea de a exploata la maxim trăsăturile masculine, drept pentru care partea frontală a fost cosmetizată intens prin introducerea unui nou spoiler, a unei extensii şi a unor ornamente cromate, care contrastează perfect cu culoarea caroseriei şi grila radiatorului revopsită.
Inserţiile cromate se regăsesc şi la nivelul m?nerului portierelor şi al oglinzilor laterale. Nu lipsesc pragurile laterale ?n culoarea caroseriei, jantele de 20 de insh din aliaj, barele longitudinale de culoare neagră şi semnalizatoarele vopsite ?n aceeaşi nuanţă.
La interior, materialele sunt ?nlocuite cu unele de calitate, iar tapiţeria este ?nlocuită cu una din piele, croită la comandă, cu cusături ?n formă de romb. Preţul pentru pachetul propus de Project Kahn este de 12.000 de euro.
Sursa
Casa de tuning Project Kahn a pregătit un kit de tuning pentru Land Rover Freelander, care caută să-i ofere mezinului britanic un look mai agresiv şi mai sobru.
Ideea de bază a fost aceea de a exploata la maxim trăsăturile masculine, drept pentru care partea frontală a fost cosmetizată intens prin introducerea unui nou spoiler, a unei extensii şi a unor ornamente cromate, care contrastează perfect cu culoarea caroseriei şi grila radiatorului revopsită.
Inserţiile cromate se regăsesc şi la nivelul m?nerului portierelor şi al oglinzilor laterale. Nu lipsesc pragurile laterale ?n culoarea caroseriei, jantele de 20 de insh din aliaj, barele longitudinale de culoare neagră şi semnalizatoarele vopsite ?n aceeaşi nuanţă.
La interior, materialele sunt ?nlocuite cu unele de calitate, iar tapiţeria este ?nlocuită cu una din piele, croită la comandă, cu cusături ?n formă de romb. Preţul pentru pachetul propus de Project Kahn este de 12.000 de euro.
Sursa
Noul Jaguar XJ - costa 77231 euro in Romania
Noua generatie Jaguar XJ va fi lansata in Romania in aproximativ doua saptamani si va avea un pret de pornire de 77.231 de euro, cu TVA inclus. Va putea fi aleasa varianta standard de lungime (SWB) sau cea cu ampatament mai lung (LWB).
In echiparea standard, noul XJ primeste acoperis panoramic din sticla, cutie de viteze automata cu sase trepte, sistem de protectie pentru pietoni Pedestrian Contact Sensing, panou virtual cu instrumente si volan reglabil electric.
In plus, proaspatul Jaguar XJ are parte de suspensii pneumatice, sistem de control activ al diferentialului si de o masa cu 150 kg mai mica fata de concurentii sai din acelasi segment, gratie caroseriei din aluminiu.
Rivalii limuzinei Jaguar XJ sunt Mercedes-Benz S Klasse, BMW Seria 7, Audi A8 si Lexus LS.
Sursa
Noua generatie Jaguar XJ va fi lansata in Romania in aproximativ doua saptamani si va avea un pret de pornire de 77.231 de euro, cu TVA inclus. Va putea fi aleasa varianta standard de lungime (SWB) sau cea cu ampatament mai lung (LWB).
In echiparea standard, noul XJ primeste acoperis panoramic din sticla, cutie de viteze automata cu sase trepte, sistem de protectie pentru pietoni Pedestrian Contact Sensing, panou virtual cu instrumente si volan reglabil electric.
In plus, proaspatul Jaguar XJ are parte de suspensii pneumatice, sistem de control activ al diferentialului si de o masa cu 150 kg mai mica fata de concurentii sai din acelasi segment, gratie caroseriei din aluminiu.
Rivalii limuzinei Jaguar XJ sunt Mercedes-Benz S Klasse, BMW Seria 7, Audi A8 si Lexus LS.
Sursa
Noul Volkswagen Lupo - primele detalii şi fotografii spion
Un prototip Volkswagen de clasă mini a fost surprins de fotografii spioni ?n timpul unor teste. Modelul ar putea fi noul city-car previzionat de conceptul Up! ce va fi lansat pe piaţă ?n 2011, sub numele, cel mai probabil, Lupo.
Up! va fi cel mai mic model Volkswagen, fiind lansat pe piaţă ?n variante hatchback cu 3 şi 5 uşi, iar gama de propulsoare va include şi un motor electric. Versiunea electrică E-Up! va oferi un motor de 60 kW cu 210 Nm. Gama de motorizări va include cu siguranţă unităţi de capacitate mică pe benzină şi diesel, precum motoarele 1.2 TDI şi 1.2 TSI.
Noul model Volkswagen Up! va debuta undeva ?n 2011. E-Up! va ajunge probabil pe piaţă ?n 2013.
Sursa
Un prototip Volkswagen de clasă mini a fost surprins de fotografii spioni ?n timpul unor teste. Modelul ar putea fi noul city-car previzionat de conceptul Up! ce va fi lansat pe piaţă ?n 2011, sub numele, cel mai probabil, Lupo.
Up! va fi cel mai mic model Volkswagen, fiind lansat pe piaţă ?n variante hatchback cu 3 şi 5 uşi, iar gama de propulsoare va include şi un motor electric. Versiunea electrică E-Up! va oferi un motor de 60 kW cu 210 Nm. Gama de motorizări va include cu siguranţă unităţi de capacitate mică pe benzină şi diesel, precum motoarele 1.2 TDI şi 1.2 TSI.
Noul model Volkswagen Up! va debuta undeva ?n 2011. E-Up! va ajunge probabil pe piaţă ?n 2013.
Sursa
Seat Ibiza SC Sport Limited
eat a dezvăluit versiunea Sport Limited a modelului Ibiza SC.
Deşi numele aduce cu un model performant, hatchabck-ul spaniol livrează doar 105 cai putere.
Seat ?ncearcă ?ncă o dată să sublinieze designul sportiv al micului Ibiza cu o versiune nouă, destinată publicului din Germania. G?ndită ?n principal ca o ediţie limitată de 300 de unităţi, Ibiza SC Sport Limited este doar o variantă coupe cosmetizată, care nu ascunde nimic spectaculos sub capotă, mai exact un motor de 1.6 litri şi 105 cai putere.
Exteriorul respiră sportivitate mulţumită caroseriei vopsite ?n portocaliul tradiţional Lamborghini şi jantelor de 17 inch, de culoare neagră. Pachetul estetic este completat de prize de aer noi, de praguri laterale, de eleronul poziţionat pe hayon şi de deflectorul posterior care ?nglobează două ţevi de evacuare, cu formă trapezoidală.
Pentru a putea contrasta cu nuanţa caroseriei, Seat a vopsit şi acoperişul şi carcasele oglinzilor ?n culoarea neagră, asemeni jantelor. Culoarea portocalie se transmite şi ?n interior, unde găsim inserţii ?n culoarea aprinsă la nivelul schimbătorului, gurilor de ventilaţie şi m?nerelor portierelor.
Lista de dotări a ediţiei limitate include scaune sportive, pedale din aluminiu, senzori de ploaie şi parcare cu spatele.
Sursa
eat a dezvăluit versiunea Sport Limited a modelului Ibiza SC.
Deşi numele aduce cu un model performant, hatchabck-ul spaniol livrează doar 105 cai putere.
Seat ?ncearcă ?ncă o dată să sublinieze designul sportiv al micului Ibiza cu o versiune nouă, destinată publicului din Germania. G?ndită ?n principal ca o ediţie limitată de 300 de unităţi, Ibiza SC Sport Limited este doar o variantă coupe cosmetizată, care nu ascunde nimic spectaculos sub capotă, mai exact un motor de 1.6 litri şi 105 cai putere.
Exteriorul respiră sportivitate mulţumită caroseriei vopsite ?n portocaliul tradiţional Lamborghini şi jantelor de 17 inch, de culoare neagră. Pachetul estetic este completat de prize de aer noi, de praguri laterale, de eleronul poziţionat pe hayon şi de deflectorul posterior care ?nglobează două ţevi de evacuare, cu formă trapezoidală.
Pentru a putea contrasta cu nuanţa caroseriei, Seat a vopsit şi acoperişul şi carcasele oglinzilor ?n culoarea neagră, asemeni jantelor. Culoarea portocalie se transmite şi ?n interior, unde găsim inserţii ?n culoarea aprinsă la nivelul schimbătorului, gurilor de ventilaţie şi m?nerelor portierelor.
Lista de dotări a ediţiei limitate include scaune sportive, pedale din aluminiu, senzori de ploaie şi parcare cu spatele.
Sursa
QUOTE VW Polo Sedan sau Vento ? primele imagini reale
VW Polo Sedan - urmasul lui Vento
Volkswagen Polo Sedan, sau Vento cum se va numi pe anumite pieţe, dar se pare că nu pe cele europene, este prezentat oficial de către Volkswagen Rusia.
Designul maşinii corespunde ?n mare parte cu cel al hatchbackului, foarte puţine detalii trădează faptul că acest model nu este cel ?n două volume. Cei foarte atenţi la detalii vor observa ?nsă faptul că grila are două lamele cromate, iar spoilerul are un desen uşor diferit, cu proiectoare rotunde şi o priză de aer tot cu lamele, ?n locul celei de tip fagure.
Spatele nu este vreun exerciţiu sofisticat, ci pare o interpretare ceva mai modernă a posteriorului lui Bora ?n care s-au integrat stopuri cu motivele lui Polo. Dar, per total, acest model este caracterizat stilistic de ceea ce mulţi clienţi VW apreciază şi doresc, echilibrul. Pentru că, pus l?ngă alte automobile echivalente precum Renault Symbol, Fiat Linea sau Dacia Logan, acest model este o apariţie mult mai matură şi chiar mai elegantă.
Ca şi dimensiuni acest model este ?nsă mult mai evoluat dec?t automobilul din care este derivat. Sedan-ul va avea un apatament de 2,55, metri ?n creştere cu 8 cm faţă de Polo. Surpriză sau nu, lungimea totală a lui Polo Sedan este de 4,38 metri, adică este mai lung dec?t un Logan cu aproape 9 centimetri.
Caracterul pragmatic este ?nsă destul de evident la interior, acolo unde plasticele nu mai par aşa minuţios finisate şi materialele textile nu arată foarte calitativ. Este doar o primă impresie formată din imaginile prezentate - care surprind sigur o versiune superioară de echipare - deci, p?nă nu le putem testa cu simţul tactil, este prematur să dăm verdicte.
Un detaliu foarte util de ştiut pentru cei care preferă berlina este volumul portbagajului, av?nd o capacitate de 460 litri. Deşi nu se apropie de cel al unui Logan, este arhisuficient.
Polo Sedan se pare că va fi lansat ?n Rusia cu un singur motor 1.6 de 105 CP. Motorul lui Polo Sedan este bogat ?n cuplu, oferind 153 Nm la 3.800 rpm. Două transmisii vor fi disponibile, una manuală cu 5 viteze şi una automată cu 6 rapoarte.
Deşi este o informaţie foarte puţin semnificativă pentru cei care ?şi cumpără un astfel de model pe h?rtie, Polo Sedan atinge 100 km/h ?n 10,5 secunde şi o viteză maximă de 190 km/h. Polo Sedan se laudă cu un consum de 6,5 %.
Nu ştim ?ncă ce dotări include nivelul de bază Trendline, dar vine cu un preţ de pornire de aprox. 10.486euro. Preţul este extrem de apropiat ?n versiunile de intrare, dar echilibrul se rupe pe măsură ce dotările se ?nmulţesc:
- 1.6i Comfortline 12.287 ?
- 1.6i Aut. Comfortline 13.450 ?
- 1.6i Highline 14.030 ?
- 1.6i Aut. Highline 15.195 ?
Acest model va fi produs exclusiv pentru Europa de Est la uzina Volkswagen din Kaluga şi nemţii vor să percuteze cu el programele de re?nnoire a parcurilor auto desfăşurate at?t ?n Rusia, c?t şi ?n ţările din jur.
Sursa
VW Polo Sedan - urmasul lui Vento
Volkswagen Polo Sedan, sau Vento cum se va numi pe anumite pieţe, dar se pare că nu pe cele europene, este prezentat oficial de către Volkswagen Rusia.
Designul maşinii corespunde ?n mare parte cu cel al hatchbackului, foarte puţine detalii trădează faptul că acest model nu este cel ?n două volume. Cei foarte atenţi la detalii vor observa ?nsă faptul că grila are două lamele cromate, iar spoilerul are un desen uşor diferit, cu proiectoare rotunde şi o priză de aer tot cu lamele, ?n locul celei de tip fagure.
Spatele nu este vreun exerciţiu sofisticat, ci pare o interpretare ceva mai modernă a posteriorului lui Bora ?n care s-au integrat stopuri cu motivele lui Polo. Dar, per total, acest model este caracterizat stilistic de ceea ce mulţi clienţi VW apreciază şi doresc, echilibrul. Pentru că, pus l?ngă alte automobile echivalente precum Renault Symbol, Fiat Linea sau Dacia Logan, acest model este o apariţie mult mai matură şi chiar mai elegantă.
Ca şi dimensiuni acest model este ?nsă mult mai evoluat dec?t automobilul din care este derivat. Sedan-ul va avea un apatament de 2,55, metri ?n creştere cu 8 cm faţă de Polo. Surpriză sau nu, lungimea totală a lui Polo Sedan este de 4,38 metri, adică este mai lung dec?t un Logan cu aproape 9 centimetri.
Caracterul pragmatic este ?nsă destul de evident la interior, acolo unde plasticele nu mai par aşa minuţios finisate şi materialele textile nu arată foarte calitativ. Este doar o primă impresie formată din imaginile prezentate - care surprind sigur o versiune superioară de echipare - deci, p?nă nu le putem testa cu simţul tactil, este prematur să dăm verdicte.
Un detaliu foarte util de ştiut pentru cei care preferă berlina este volumul portbagajului, av?nd o capacitate de 460 litri. Deşi nu se apropie de cel al unui Logan, este arhisuficient.
Polo Sedan se pare că va fi lansat ?n Rusia cu un singur motor 1.6 de 105 CP. Motorul lui Polo Sedan este bogat ?n cuplu, oferind 153 Nm la 3.800 rpm. Două transmisii vor fi disponibile, una manuală cu 5 viteze şi una automată cu 6 rapoarte.
Deşi este o informaţie foarte puţin semnificativă pentru cei care ?şi cumpără un astfel de model pe h?rtie, Polo Sedan atinge 100 km/h ?n 10,5 secunde şi o viteză maximă de 190 km/h. Polo Sedan se laudă cu un consum de 6,5 %.
Nu ştim ?ncă ce dotări include nivelul de bază Trendline, dar vine cu un preţ de pornire de aprox. 10.486euro. Preţul este extrem de apropiat ?n versiunile de intrare, dar echilibrul se rupe pe măsură ce dotările se ?nmulţesc:
- 1.6i Comfortline 12.287 ?
- 1.6i Aut. Comfortline 13.450 ?
- 1.6i Highline 14.030 ?
- 1.6i Aut. Highline 15.195 ?
Acest model va fi produs exclusiv pentru Europa de Est la uzina Volkswagen din Kaluga şi nemţii vor să percuteze cu el programele de re?nnoire a parcurilor auto desfăşurate at?t ?n Rusia, c?t şi ?n ţările din jur.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator