Noutati Auto
Infiniti FX V6 diesel - costa 57100euro in Romania
Prima versiune diesel Infiniti, disponibila pe SUV-ul FX, intra pe piata din Romania in luna iunie a acestui an. Pretul este acelasi cu cel al versiunii FX37 pe benzina.
Infiniti FX30d dispune de un motor diesel V6 turbo cu piezo-injectie care dezvolta 238 de cai putere si 550 Nm, cuplul fiind disponibil inca de la 1750 rpm. Cuplat la o cutie automata cu sapte trepte, motorul versiunii diesel a celui mai mare SUV din gama Infiniti reuseste o acceleratie 0-100 km/h in 8.3 secunde si o viteza maxima de 212 km/h. Consumul mediu mixt anuntat de producator este de 9 litri/100 km, in timp de emisiile de CO2 scad pana la 238 de grame/km.
Printre modificarile tehnice aditionale aduse de Infiniti modelului sau se numara si aparitia unor noi sisteme active de siguranta, care debuteaza pe gama FX. Este vorba de pachetele FCW (Forward Collision Warning) si LDP (lane Departure Prevention), acestea fiind dublate de sistemul RAS (Rear Active Steering), acesta din urma aflandu-se in fata debutului pe o alta versiune decat "nava-amiral" FX50.
Gama Infiniti FX30d va fi disponibila in patru versiuni diferite: GT, GT Premium, S si S Premium, fiecare urmand sa aiba corespondent in gama Infiniti FX37, motorul "echivalent" pe benzina. Cea mai puternica versiune a gamei modelului japonez, FX50S, va purta de acum denumirea comerciala FX50S Premium, pentru a se alinia la noile standarde.
Sursa
Prima versiune diesel Infiniti, disponibila pe SUV-ul FX, intra pe piata din Romania in luna iunie a acestui an. Pretul este acelasi cu cel al versiunii FX37 pe benzina.
Infiniti FX30d dispune de un motor diesel V6 turbo cu piezo-injectie care dezvolta 238 de cai putere si 550 Nm, cuplul fiind disponibil inca de la 1750 rpm. Cuplat la o cutie automata cu sapte trepte, motorul versiunii diesel a celui mai mare SUV din gama Infiniti reuseste o acceleratie 0-100 km/h in 8.3 secunde si o viteza maxima de 212 km/h. Consumul mediu mixt anuntat de producator este de 9 litri/100 km, in timp de emisiile de CO2 scad pana la 238 de grame/km.
Printre modificarile tehnice aditionale aduse de Infiniti modelului sau se numara si aparitia unor noi sisteme active de siguranta, care debuteaza pe gama FX. Este vorba de pachetele FCW (Forward Collision Warning) si LDP (lane Departure Prevention), acestea fiind dublate de sistemul RAS (Rear Active Steering), acesta din urma aflandu-se in fata debutului pe o alta versiune decat "nava-amiral" FX50.
Gama Infiniti FX30d va fi disponibila in patru versiuni diferite: GT, GT Premium, S si S Premium, fiecare urmand sa aiba corespondent in gama Infiniti FX37, motorul "echivalent" pe benzina. Cea mai puternica versiune a gamei modelului japonez, FX50S, va purta de acum denumirea comerciala FX50S Premium, pentru a se alinia la noile standarde.
Sursa
Porsche 911 GT2 RS - cel mai rapid model din istoria nemtilor
Porsche a publicat astazi primele informatii ale noului GT2 RS, derivat de performanta catalogat ca fiind cel mai puternic si mai rapid Porsche din istorie omologat pentru strada.
Ecuatia succesului incepe inca de sub capota, unde motorul boxer cu sase cilindri, de 3.6 litri, reuseste sa livreze o putere totala de 620CP, obtinuti prin instalarea a doua noi tubocompresoare. Resursele sunt transmise puntii spate prin intermediul unei cutii manuale cu sase rapoarte.
Pentru ca rezultatul ecuatiei sa fie insa unul cu adevarat impresionant, Porsche a supus modelul unui intens "proces de slabire", reusind sa scada masa totala cu 70 de kilograme, pana la un total de 1370 de kg. In aceste conditii, raportul cal putere pe kilogram este unul foarte promitator: 1 C.P / 2.2 kilograme.
Germanii sustin ca noul GT2 RS poate accelera de la 0 la 100 de km/h in 3.4 secunde, pana la o viteza maxima de 325 de km/h, suficient pentru ca noul Porsche sa scoata un timp de 7 minute si 18 secunde pe Nurburgring. Performantele celui "mai puternic si mai rapid Porsche omologat pentru sosea din istorie", asa cum a fost el catalogat de oficialii din Stuttgart, sunt completate si de o reducere a consumului mediu cu 5 procente.
Pentru a putea tine sub control resursele de sub capota, soferul are la dispozitie un set de frane din carbon ceramic (PCCB), patru jante de 19 inch cu pneuri de 245/35 ZR19 pe fata si 325/30 ZR19 pe spate, suspensii adaptive Porsche Adaptive Suspension Management, bare anti-ruliu si bineinteles un Porsche Stability Management recalibrat.
La exterior, noul GT2 RS se individualizeaza prin abundenta fibrei de carbon, prin bosajele largi, prin jantele din aliaj, prin logo-urile speciale si prin eleronul inaltat cu 10 mm. Interiorul a fost simplificat pentru a reduce simtitor masa si a fost finisat in culoarea rosie. Elemente ca scaunele de tip scoica si panourile usilor, construite din material usor, precum si schimbatorul si levierul franei de mana, finisate in alcantara de culoare rosie, dau o nota de originalitate habitaclului.
Porsche nu se vinde insa asa usor, noul GT2 RS urmand sa fie produs in doar 500 de unitati la nivel global, fiecare cu un pret de pornire estimat la 245.000 de dolari. Debutul noului model in fata publicului va avea loc in cadrul Salonului Auto de la Moscova, asteptat sa isi deschida portile in 25 august.
Sursa
Porsche a publicat astazi primele informatii ale noului GT2 RS, derivat de performanta catalogat ca fiind cel mai puternic si mai rapid Porsche din istorie omologat pentru strada.
Ecuatia succesului incepe inca de sub capota, unde motorul boxer cu sase cilindri, de 3.6 litri, reuseste sa livreze o putere totala de 620CP, obtinuti prin instalarea a doua noi tubocompresoare. Resursele sunt transmise puntii spate prin intermediul unei cutii manuale cu sase rapoarte.
Pentru ca rezultatul ecuatiei sa fie insa unul cu adevarat impresionant, Porsche a supus modelul unui intens "proces de slabire", reusind sa scada masa totala cu 70 de kilograme, pana la un total de 1370 de kg. In aceste conditii, raportul cal putere pe kilogram este unul foarte promitator: 1 C.P / 2.2 kilograme.
Germanii sustin ca noul GT2 RS poate accelera de la 0 la 100 de km/h in 3.4 secunde, pana la o viteza maxima de 325 de km/h, suficient pentru ca noul Porsche sa scoata un timp de 7 minute si 18 secunde pe Nurburgring. Performantele celui "mai puternic si mai rapid Porsche omologat pentru sosea din istorie", asa cum a fost el catalogat de oficialii din Stuttgart, sunt completate si de o reducere a consumului mediu cu 5 procente.
Pentru a putea tine sub control resursele de sub capota, soferul are la dispozitie un set de frane din carbon ceramic (PCCB), patru jante de 19 inch cu pneuri de 245/35 ZR19 pe fata si 325/30 ZR19 pe spate, suspensii adaptive Porsche Adaptive Suspension Management, bare anti-ruliu si bineinteles un Porsche Stability Management recalibrat.
La exterior, noul GT2 RS se individualizeaza prin abundenta fibrei de carbon, prin bosajele largi, prin jantele din aliaj, prin logo-urile speciale si prin eleronul inaltat cu 10 mm. Interiorul a fost simplificat pentru a reduce simtitor masa si a fost finisat in culoarea rosie. Elemente ca scaunele de tip scoica si panourile usilor, construite din material usor, precum si schimbatorul si levierul franei de mana, finisate in alcantara de culoare rosie, dau o nota de originalitate habitaclului.
Porsche nu se vinde insa asa usor, noul GT2 RS urmand sa fie produs in doar 500 de unitati la nivel global, fiecare cu un pret de pornire estimat la 245.000 de dolari. Debutul noului model in fata publicului va avea loc in cadrul Salonului Auto de la Moscova, asteptat sa isi deschida portile in 25 august.
Sursa
Jaguar XF si 3 modele Chevrolet - rechemate in service
Chevrolet a rechemat in service in Romania 3 modele cu probleme: SUV-ul Captiva, citadina Spark si modelul Cruze. In acelasi timp, Jaguar a rechemat in service XF-ul - 87 de masini pentru probleme la centurile de siguranta spate, 19 unitati din cauza unui posibil defect, care ?se manifesta prin functionarea necorespunzatoare a difuzorului instrumentelor de bord", iar alte 13 din cauza riscului de oprire a motorului in timpul rularii.
In cazul lui Chevrolet, trebuie sa ajunga in service: 837 de SUV-uri Captiva ce s-au vandut in ultimii 4 ani, cauza principala fiind riscul de decuplare in timpul rularii a cuplajului cardanic articulat al coloanei de directie de axul casetei de directie; 25 de unitati Spark, an de fabricatie 2009-2010, din cauza posibilitatii de blocare partiala a dispozitivului de fixare a centurii de siguranta fata;
sub 100 de masini Cruze, din care 58 pe benzina, care ar risca sa aiba pierderi de acid si 29 cu motor 1.8 DOHC, la care exista riscul detasarii furtunului conductei de alimentare cu combustibil de teava rampei de injectie. Actiunile de rechemare si de reparatie au inceput din lunile februarie, martie, respectiv aprilie si nu au termene limita.
Sursa
Chevrolet a rechemat in service in Romania 3 modele cu probleme: SUV-ul Captiva, citadina Spark si modelul Cruze. In acelasi timp, Jaguar a rechemat in service XF-ul - 87 de masini pentru probleme la centurile de siguranta spate, 19 unitati din cauza unui posibil defect, care ?se manifesta prin functionarea necorespunzatoare a difuzorului instrumentelor de bord", iar alte 13 din cauza riscului de oprire a motorului in timpul rularii.
In cazul lui Chevrolet, trebuie sa ajunga in service: 837 de SUV-uri Captiva ce s-au vandut in ultimii 4 ani, cauza principala fiind riscul de decuplare in timpul rularii a cuplajului cardanic articulat al coloanei de directie de axul casetei de directie; 25 de unitati Spark, an de fabricatie 2009-2010, din cauza posibilitatii de blocare partiala a dispozitivului de fixare a centurii de siguranta fata;
sub 100 de masini Cruze, din care 58 pe benzina, care ar risca sa aiba pierderi de acid si 29 cu motor 1.8 DOHC, la care exista riscul detasarii furtunului conductei de alimentare cu combustibil de teava rampei de injectie. Actiunile de rechemare si de reparatie au inceput din lunile februarie, martie, respectiv aprilie si nu au termene limita.
Sursa
Audi A1 - costa 16500euro ?n Rom?nia
Noul model de oraş al celor de la Audi intră pe piaţa din Rom?nia cu un preţ de 16.500 de euro pentru versiunea de bază, 1.2 TFSI de 85 CP.
Preţurile celui mai nou reprezentant intrat in curtea celor de la Audi, modelul de oraş A1, ?ncep de la 16.500 de euro cu TVA pentru versiunea 1.2 TFSI 85 CP ?n varianta de echipare Attraction.
A1 va fi disponibil la debutul modelului ?n Romania ?n trei versiuni de motorizare, doua pe benzină si una diesel, toate ridic?ndu-se la normele de poluare Euro 5. Este vorba de mai sus menţionatul TFSI de 1.2 litri, de unitatea TFSI de 1.4 litri şi 122 CP şi de motorul TDI de 1.6 litri care dezvoltă 105 CP.
Versiunile de echipare sunt doua (Ambition si Attraction), varianta de baza prezent?nd incă din standard elemente care mulţumesc fanii genului: şase airbag-uri, volan reglabil pe doua axe, EDS, ESP, ABS, EBD, ASR, geamuri electrice, ?nchidere centralizată, oglinzi reglabile electric, radio CD cu MP3, scaune faţă cu reglaj pe trei axe, aer condiţionat cu reglare manuală, Start&Stop, banchetă rabatabilă şi volan sport cu design cu trei spiţe.
Preturi/versiuni Audi A1 ?n Rom?nia
A1 1.2 TFSI 85 CP.........A1 1.4 TFSI 122 CP STronic........... A1 1.6 TDI 105 CP
....16.500 Euro......................20.550 Euro.............................19.550 Euro............Attraction
....18.099 Euro......................22.149 Euro............................ 21.149 Euro........... Ambition
PS: preturile includ TVA
Noul model de oraş al celor de la Audi intră pe piaţa din Rom?nia cu un preţ de 16.500 de euro pentru versiunea de bază, 1.2 TFSI de 85 CP.
Preţurile celui mai nou reprezentant intrat in curtea celor de la Audi, modelul de oraş A1, ?ncep de la 16.500 de euro cu TVA pentru versiunea 1.2 TFSI 85 CP ?n varianta de echipare Attraction.
A1 va fi disponibil la debutul modelului ?n Romania ?n trei versiuni de motorizare, doua pe benzină si una diesel, toate ridic?ndu-se la normele de poluare Euro 5. Este vorba de mai sus menţionatul TFSI de 1.2 litri, de unitatea TFSI de 1.4 litri şi 122 CP şi de motorul TDI de 1.6 litri care dezvoltă 105 CP.
Versiunile de echipare sunt doua (Ambition si Attraction), varianta de baza prezent?nd incă din standard elemente care mulţumesc fanii genului: şase airbag-uri, volan reglabil pe doua axe, EDS, ESP, ABS, EBD, ASR, geamuri electrice, ?nchidere centralizată, oglinzi reglabile electric, radio CD cu MP3, scaune faţă cu reglaj pe trei axe, aer condiţionat cu reglare manuală, Start&Stop, banchetă rabatabilă şi volan sport cu design cu trei spiţe.
Preturi/versiuni Audi A1 ?n Rom?nia
A1 1.2 TFSI 85 CP.........A1 1.4 TFSI 122 CP STronic........... A1 1.6 TDI 105 CP
....16.500 Euro......................20.550 Euro.............................19.550 Euro............Attraction
....18.099 Euro......................22.149 Euro............................ 21.149 Euro........... Ambition
PS: preturile includ TVA
Marussia F2 - primul lor SUV de lux
Constructorul rus Marussia, recunoscut pentru supercarurile sale, debutează mai nou şi pe segmentul SUV-urilor de lux, cu un 4x4 de 420 de cai, botezat F2.
Dezvăluit in cadrul unei conferinţe desfăşurate la Moscova, noul model construit in fosta republica sovietică este descris de creatorii săi, ca fiind un vehicul cu multiple intrebuinţări, capabil de trasee dificile, pe orice tip de vreme. In acelaşi comunicat de presă, emis de Marussia, se arată ca F2 poate fi folosit ca un vehicul de urgenţă, ca o unitate mobilă de comandă sau ca vehicul militar.
Cu toate acestea, SUV-ul rusesc oferă clienţilor săi posibilitatea de a opta pentru un habitaclu personalizat. Ingeniozitatea ruşilor apare insă atunci c?nd ne referim la deschiderea uşilor posterioare, mecanismul de glisare necesit?nd instalarea unui al patrulea r?nd de montanţi.
Sub capotă se află un motor V6 de 3.5 litri, de provenienţă Cosworth, capabil sa livreze un total de
420CP ambelor axe. Lista de dotări include, printre altele, sistem de navigaţie prin satelit, televizor,
Bluetooth şi chiar conexiune internet.
Sursa
Constructorul rus Marussia, recunoscut pentru supercarurile sale, debutează mai nou şi pe segmentul SUV-urilor de lux, cu un 4x4 de 420 de cai, botezat F2.
Dezvăluit in cadrul unei conferinţe desfăşurate la Moscova, noul model construit in fosta republica sovietică este descris de creatorii săi, ca fiind un vehicul cu multiple intrebuinţări, capabil de trasee dificile, pe orice tip de vreme. In acelaşi comunicat de presă, emis de Marussia, se arată ca F2 poate fi folosit ca un vehicul de urgenţă, ca o unitate mobilă de comandă sau ca vehicul militar.
Cu toate acestea, SUV-ul rusesc oferă clienţilor săi posibilitatea de a opta pentru un habitaclu personalizat. Ingeniozitatea ruşilor apare insă atunci c?nd ne referim la deschiderea uşilor posterioare, mecanismul de glisare necesit?nd instalarea unui al patrulea r?nd de montanţi.
Sub capotă se află un motor V6 de 3.5 litri, de provenienţă Cosworth, capabil sa livreze un total de
420CP ambelor axe. Lista de dotări include, printre altele, sistem de navigaţie prin satelit, televizor,
Bluetooth şi chiar conexiune internet.
Sursa
BRABUS SL 65 AMG Black Series
BRABUS a prezentat un Mercedes-Benz SL 65 AMG Black Series cu adevărat unic: motorul dezvoltă 800 CP şi 1.420 Nm, ce-i oferă o viteză maximă de peste 330 km/h, interiorul este exclusivist iar finisarea exterioară ?n negru mat.
Este posibil să faci cea mai puternică maşină de serie Mercedes din toate timpurile, SL 65 AMG Black Series, şi mai puternic, şi mai rapid şi mai exclusivist? BRABUS poate! Echipat cu pachetul de tuning T65 RS, ultra-performantul model oferă 800 CP/588 kW la 550 rpm şi un cuplu maxim de 1420 Nm la 2.100 rpm (limitat electronic la 1.100 Nm)!
Astfel, modelul cu două locuri accelerează de la 0-100 km/h ?n 3,6 secunde, 0-200 km/h ?n doar 9,8 secunde şi atinge o viteza maximă de peste 330 km/h (limitată electronic la 320 km/h).
Interiorul este ?mbrăcat ?ntr-o tapiţerie sportivă dar elegantă, creată din cea mai fină piele şi Alcantara. Printre alte opţiuni, BRABUS oferă şi posibilitatea vopsirii speciale, precum negru mat din aceste fotografii sau personalizarea cu specificaţii individuale ce vor face ca vehiculul să fie cu adevărat unic.
Toate componentele sunt disponibile pentru orice model Mercedes SL 65 AMG Black Series.
Sursa
BRABUS a prezentat un Mercedes-Benz SL 65 AMG Black Series cu adevărat unic: motorul dezvoltă 800 CP şi 1.420 Nm, ce-i oferă o viteză maximă de peste 330 km/h, interiorul este exclusivist iar finisarea exterioară ?n negru mat.
Este posibil să faci cea mai puternică maşină de serie Mercedes din toate timpurile, SL 65 AMG Black Series, şi mai puternic, şi mai rapid şi mai exclusivist? BRABUS poate! Echipat cu pachetul de tuning T65 RS, ultra-performantul model oferă 800 CP/588 kW la 550 rpm şi un cuplu maxim de 1420 Nm la 2.100 rpm (limitat electronic la 1.100 Nm)!
Astfel, modelul cu două locuri accelerează de la 0-100 km/h ?n 3,6 secunde, 0-200 km/h ?n doar 9,8 secunde şi atinge o viteza maximă de peste 330 km/h (limitată electronic la 320 km/h).
Interiorul este ?mbrăcat ?ntr-o tapiţerie sportivă dar elegantă, creată din cea mai fină piele şi Alcantara. Printre alte opţiuni, BRABUS oferă şi posibilitatea vopsirii speciale, precum negru mat din aceste fotografii sau personalizarea cu specificaţii individuale ce vor face ca vehiculul să fie cu adevărat unic.
Toate componentele sunt disponibile pentru orice model Mercedes SL 65 AMG Black Series.
Sursa
VW Golf Blue-e-motion
Volkswagen a publicat noi imagini oficiale cu versiunea electrica Golf, prototip ce anticipeaza modelul electric al celei de-a saptea generatii. Lansarea va avea loc in 2013, tot atunci fiind asteptate si sedanul Jetta si citadina Upp.
Golf Blue-e-motion este propulsat de un motor electric ce dezvolta 115 CP si 270 Nm, alimentat de baterii litiu de 26,5 kW/h, ce asigura o autonomie de aproximativ 150 km. Viteza maxima este de 140 km/h, iar sprintul 0-100 km/h este realizat in 11,8 secunde.
In 2011 vor fi construite 500 de astfel de exemplare pentru efectuarea de experimente la scara larga.
VW planuieste ca pana in 2018 sa devina lider pe segmentul autovehiculelor electrice, iar in 2020 sa ajunga la un milion de masini electrice produse. Nici hibridele nu vor fi neglijate. Dupa lansarea Touareg Hybrid, Volkswagen va pregati Jetta Hybrid pentru anul 2012, iar in 2013 vom puteam vedea in showroomuri Golf si Passat Hybrid.
Sursa
Volkswagen a publicat noi imagini oficiale cu versiunea electrica Golf, prototip ce anticipeaza modelul electric al celei de-a saptea generatii. Lansarea va avea loc in 2013, tot atunci fiind asteptate si sedanul Jetta si citadina Upp.
Golf Blue-e-motion este propulsat de un motor electric ce dezvolta 115 CP si 270 Nm, alimentat de baterii litiu de 26,5 kW/h, ce asigura o autonomie de aproximativ 150 km. Viteza maxima este de 140 km/h, iar sprintul 0-100 km/h este realizat in 11,8 secunde.
In 2011 vor fi construite 500 de astfel de exemplare pentru efectuarea de experimente la scara larga.
VW planuieste ca pana in 2018 sa devina lider pe segmentul autovehiculelor electrice, iar in 2020 sa ajunga la un milion de masini electrice produse. Nici hibridele nu vor fi neglijate. Dupa lansarea Touareg Hybrid, Volkswagen va pregati Jetta Hybrid pentru anul 2012, iar in 2013 vom puteam vedea in showroomuri Golf si Passat Hybrid.
Sursa
Volkswagen Rocktan - SUV bazat pe Suzuki SX-4
Volkswagen va exploata parteneriatul său cu Suzuki prin lansarea unui model bazat pe actualul SX-4. Botezat Rocktan, germanul se va lupta cu Nissan Juke si Toyota Urban Cruiser.
După ce a legat un parteneriat str?ns cu Suzuki şi a cumpărat un pachet de acţiuni de 19.9% in cadrul constructorului japonez, Volkswagen se g?ndeşte deja la cum să exploateze mai bine resursele niponilor. Potrivit unor surse neoficiale, conducerea germană ?şi doreşte un model nou ?n gamă, bazat pe Suzuki SX4. Acesta ar urma să fie botezat Rocktan şi să devină primul rezultat concret al joint-venture-ului creat ?ntre cele două părţi.
Noul membru al gamei Volkswagen va fi un SUV de oraş, poziţionat ?ntre actualele CrossPolo şi Tiguan. Teoretic, prin lansarea lui Rocktan, nemtii vor incerca să ofere un ?nlocuitor ceva mai individualist al vechiului CrossGolf. Mai mult dec?t at?t, modelul ii va permite constructorului din Wolfsburg să se bată cu modele japoneze noi, cum ar fi Toyota Urban Cruiser şi Nissan Juke, ultimul lansat in martie la Geneva.
Cum era de aşteptat, gama de motorizări a modelului german va ?mprumuta motorizări familiare
fanilor Volkswagen, printre care: 1.4 TSI, pentru cei care preferă benzina, şi 1.6, respectiv 2.0 TDI, pentru cei care favorizează dieselul.
Momentan nu există informaţii despre preţul de pornire, dar se aşteaptă ca Rocktan să coste sub 20000euro.
Data lansării nu a fost anunţată, consiliul de conducere urm?nd să ?şi dea acceptul pentru producţia de serie, ce va avea loc probabil ?n uzina maghiară din Esztergom.
Sursa
Volkswagen va exploata parteneriatul său cu Suzuki prin lansarea unui model bazat pe actualul SX-4. Botezat Rocktan, germanul se va lupta cu Nissan Juke si Toyota Urban Cruiser.
După ce a legat un parteneriat str?ns cu Suzuki şi a cumpărat un pachet de acţiuni de 19.9% in cadrul constructorului japonez, Volkswagen se g?ndeşte deja la cum să exploateze mai bine resursele niponilor. Potrivit unor surse neoficiale, conducerea germană ?şi doreşte un model nou ?n gamă, bazat pe Suzuki SX4. Acesta ar urma să fie botezat Rocktan şi să devină primul rezultat concret al joint-venture-ului creat ?ntre cele două părţi.
Noul membru al gamei Volkswagen va fi un SUV de oraş, poziţionat ?ntre actualele CrossPolo şi Tiguan. Teoretic, prin lansarea lui Rocktan, nemtii vor incerca să ofere un ?nlocuitor ceva mai individualist al vechiului CrossGolf. Mai mult dec?t at?t, modelul ii va permite constructorului din Wolfsburg să se bată cu modele japoneze noi, cum ar fi Toyota Urban Cruiser şi Nissan Juke, ultimul lansat in martie la Geneva.
Cum era de aşteptat, gama de motorizări a modelului german va ?mprumuta motorizări familiare
fanilor Volkswagen, printre care: 1.4 TSI, pentru cei care preferă benzina, şi 1.6, respectiv 2.0 TDI, pentru cei care favorizează dieselul.
Momentan nu există informaţii despre preţul de pornire, dar se aşteaptă ca Rocktan să coste sub 20000euro.
Data lansării nu a fost anunţată, consiliul de conducere urm?nd să ?şi dea acceptul pentru producţia de serie, ce va avea loc probabil ?n uzina maghiară din Esztergom.
Sursa
QUOTE (Tanaka @ Apr 14 2010, 04:54 PM) Honda CR-Z - noi imagini oficiale
Honda CR-Z - s-a lansat oficial in Romania
Pretul oficial pentru noul model Honda sport hibrid, primul de acest fel cu transmisie manuala este: Honda CR-Z varianta "Top" ? 20.980 EUR fara TVA.
Modelul Honda CR-Z este o masina noua, unica, ce combina avantajele unui autovehicul ecologic cu o propulsie hibrida, benzina-electric, transmisie manuala cu 6 trepte si caroserie eleganta de tip coupe.
Noul coupe sport hibrid Honda CR-Z va modifica perceptia curenta in ceea ce priveste masinile hibrid, fiind conceput pentru placerea de a conduce, echipat cu un sasiu si un motor de 1,5 litri raspunde rapid comenzilor soferului.
Atu-urile noului coupe sport hibrid Honda CR-Z sunt:
? Forma coupe 2+2 total noua, cu un design sportiv, aerodinamica,
? Ecartament lat, ampatament scurt pentru o manevrare agila si usoara
? Sistem unic de condus cu 3 moduri, raspuns al acceleratiei si asistenta IMA pentru nevoile soferului
? Motor i-VTEC de 1,5 litri cuplat la sistemul paralel hibrid IMA Honda cu emisii de 117g CO2/km si consum economic de combustibil de 5%
in modul combinat
? Prima masina hibrid din lume cu transmisie manuala cu 6 trepte
? Design interior conceput pentru placerea de a conduce, cu indicatoare de bord 3D
? Masinile de pe piata europeana vor fi echipate cu un sistem flexibil de locuri 2+2
Estimarile Honda Trading pentru 2010 sunt de 10 unitati, datorita alocarii limitate, ca urmare a cererii ridicate din Japonia.
Sursa
Honda CR-Z - s-a lansat oficial in Romania
Pretul oficial pentru noul model Honda sport hibrid, primul de acest fel cu transmisie manuala este: Honda CR-Z varianta "Top" ? 20.980 EUR fara TVA.
Modelul Honda CR-Z este o masina noua, unica, ce combina avantajele unui autovehicul ecologic cu o propulsie hibrida, benzina-electric, transmisie manuala cu 6 trepte si caroserie eleganta de tip coupe.
Noul coupe sport hibrid Honda CR-Z va modifica perceptia curenta in ceea ce priveste masinile hibrid, fiind conceput pentru placerea de a conduce, echipat cu un sasiu si un motor de 1,5 litri raspunde rapid comenzilor soferului.
Atu-urile noului coupe sport hibrid Honda CR-Z sunt:
? Forma coupe 2+2 total noua, cu un design sportiv, aerodinamica,
? Ecartament lat, ampatament scurt pentru o manevrare agila si usoara
? Sistem unic de condus cu 3 moduri, raspuns al acceleratiei si asistenta IMA pentru nevoile soferului
? Motor i-VTEC de 1,5 litri cuplat la sistemul paralel hibrid IMA Honda cu emisii de 117g CO2/km si consum economic de combustibil de 5%
in modul combinat
? Prima masina hibrid din lume cu transmisie manuala cu 6 trepte
? Design interior conceput pentru placerea de a conduce, cu indicatoare de bord 3D
? Masinile de pe piata europeana vor fi echipate cu un sistem flexibil de locuri 2+2
Estimarile Honda Trading pentru 2010 sunt de 10 unitati, datorita alocarii limitate, ca urmare a cererii ridicate din Japonia.
Sursa
Skoda Fabia RS
Skoda a prezentat detaliile tehnice al noului model Fabia RS. Aceasta este prima generatie care este disponibila si ca si model combi. Modelul hatchback are un pret de pornire de aproximativ 16000euro, iar cel combi de aprox 17000euro.
Ambele modele sunt dotate cu un propulsor de bi-turbo TSI de 1.4 litri. Acesta dezvolta o putere de 178 CP. Transmisia este o transmisie automata DSG cu sapte rapoarte. Pentru a oferi o senzatie de condus mai sportiva, Skoda a dotat volanul cu padele pentru schimbarea vitezelor. Accelerarea de la 0-100 km/h dureaza 7.3 secunde, iar viteza maxima este de 227 km/h.
Printre dotarile standard amintim: ESP, Hill Hold Control, XDS ( Diferential electronic), jante de 17", lumini de zi LED, geamuri ionizate si bodykit RS. Skoda a declarat ca potentialii clienti pot alege doua culori pentru plafon: negru sau alb si o varietate de culori pentru caroserie. La interior Skoda a dotat modelul Fabia RS cu scaune sport, volan in trei spite cu comenzi si padele, iar pentru cei care doresc sa-si conecteze diferitele gadget-uri, pot folosi sistemul MDI.
Sursa
Skoda a prezentat detaliile tehnice al noului model Fabia RS. Aceasta este prima generatie care este disponibila si ca si model combi. Modelul hatchback are un pret de pornire de aproximativ 16000euro, iar cel combi de aprox 17000euro.
Ambele modele sunt dotate cu un propulsor de bi-turbo TSI de 1.4 litri. Acesta dezvolta o putere de 178 CP. Transmisia este o transmisie automata DSG cu sapte rapoarte. Pentru a oferi o senzatie de condus mai sportiva, Skoda a dotat volanul cu padele pentru schimbarea vitezelor. Accelerarea de la 0-100 km/h dureaza 7.3 secunde, iar viteza maxima este de 227 km/h.
Printre dotarile standard amintim: ESP, Hill Hold Control, XDS ( Diferential electronic), jante de 17", lumini de zi LED, geamuri ionizate si bodykit RS. Skoda a declarat ca potentialii clienti pot alege doua culori pentru plafon: negru sau alb si o varietate de culori pentru caroserie. La interior Skoda a dotat modelul Fabia RS cu scaune sport, volan in trei spite cu comenzi si padele, iar pentru cei care doresc sa-si conecteze diferitele gadget-uri, pot folosi sistemul MDI.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator