Noutati Auto
Noul Fiat Uno - concureaza Dacia/Renault Sandero
Fiat a lansat oficial noua generaţie a supermini-ului Uno ?n America de Sud. Producătorul a dezvăluit o galerie foto şi specificaţiile iniţiale ale noului vehicul, ce va fi pus ?n v?nzare ?n Brazilia ?ncep?nd cu această lună, concur?nd cu Sandero.
Măsur?nd 3,770 mm ?n lungime, 1,643 mm lăţime şi 1,490 mm ?nălţime, cu ampatamentul de 2,370 mm (capacitatea portbagajului este de 280 litri), noul Fiat Uno se ?ncadrează ?ntre Panda şi Punto EVO.
?n anumite aspecte, stilul exterior aduce puţin cu mai micul Panda, ?nsă dimensiunile sunt mai mari, av?nd detalii unice. Designul interior este mai simplu şi mai puţin stilat faţă de alte produse Fiat, cel puţin comparativ cu cele v?ndute pe pieţele europene. Noul Fiat Uno este disponibil şi ?ntr-o versiune pseudo-SUV, numită ?Way?, ce include o gardă la sol mai mare şi un aspect mai clasic.
?n funcţie de piaţă, noul Uno va fi oferit cu două noi motorizări flex-fuel, benzină şi biocarburanţi. Unitatea de 1.0 litri produce 75 sau 73 CP, ?n funcţie de carburant: benzină sau alcool. Motorul de 1.4 litri produce 85 c?nd funcţionează pe benzină şi 88 CP c?nd merge cu alcool. Ambele motoare sunt cuplate la cutii de viteze manuale cu cinci trepte iar tracţiunea este pe puntea faţă.
Noul Fiat Uno este disponibil clienţilor din Brazilia ?ncep?nd cu această lună. Conform unor surse, Fiat plănuieşte să producă şi să v?ndă noul Uno şi ?n Europa şi Rusia, ?nsă nu avem nicio confirmare din partea oficialilor francezi.
Fiat Uno este un concurent direct pentru Dacia Sandero, v?ndută ?n Brazilia sub marca Renault. Uno costă ?n Brazilia de la 11800 Euro ?n versiunea de bază, put?nd ajunge la un maxim de 13800 Euro pentru versiunea de top ?Way?. Sandero porneşte de la 12,900 Euro şi ajunge la 19900 Euro pentru versiunea Stepway.
Sursa
Fiat a lansat oficial noua generaţie a supermini-ului Uno ?n America de Sud. Producătorul a dezvăluit o galerie foto şi specificaţiile iniţiale ale noului vehicul, ce va fi pus ?n v?nzare ?n Brazilia ?ncep?nd cu această lună, concur?nd cu Sandero.
Măsur?nd 3,770 mm ?n lungime, 1,643 mm lăţime şi 1,490 mm ?nălţime, cu ampatamentul de 2,370 mm (capacitatea portbagajului este de 280 litri), noul Fiat Uno se ?ncadrează ?ntre Panda şi Punto EVO.
?n anumite aspecte, stilul exterior aduce puţin cu mai micul Panda, ?nsă dimensiunile sunt mai mari, av?nd detalii unice. Designul interior este mai simplu şi mai puţin stilat faţă de alte produse Fiat, cel puţin comparativ cu cele v?ndute pe pieţele europene. Noul Fiat Uno este disponibil şi ?ntr-o versiune pseudo-SUV, numită ?Way?, ce include o gardă la sol mai mare şi un aspect mai clasic.
?n funcţie de piaţă, noul Uno va fi oferit cu două noi motorizări flex-fuel, benzină şi biocarburanţi. Unitatea de 1.0 litri produce 75 sau 73 CP, ?n funcţie de carburant: benzină sau alcool. Motorul de 1.4 litri produce 85 c?nd funcţionează pe benzină şi 88 CP c?nd merge cu alcool. Ambele motoare sunt cuplate la cutii de viteze manuale cu cinci trepte iar tracţiunea este pe puntea faţă.
Noul Fiat Uno este disponibil clienţilor din Brazilia ?ncep?nd cu această lună. Conform unor surse, Fiat plănuieşte să producă şi să v?ndă noul Uno şi ?n Europa şi Rusia, ?nsă nu avem nicio confirmare din partea oficialilor francezi.
Fiat Uno este un concurent direct pentru Dacia Sandero, v?ndută ?n Brazilia sub marca Renault. Uno costă ?n Brazilia de la 11800 Euro ?n versiunea de bază, put?nd ajunge la un maxim de 13800 Euro pentru versiunea de top ?Way?. Sandero porneşte de la 12,900 Euro şi ajunge la 19900 Euro pentru versiunea Stepway.
Sursa
Mercedes ML Grand Edition
Mercedes incearca sa atraga de partea sa clientii care isi doresc un ML ceva mai personalizat. Asa a luat nastere seria speciala Grand Edition, care vine cu un look imbunatatit si un nivel de echipare bogat.
Dupa ce a debutat pe R-Klasse si SLK, seria speciala Grand Edition debuteaza si pe SUV-ul ML. Modelul
german va beneficia astfel de o echipare de serie mult mai bogata dar si de un aspect exterior individualizat.
Look-ul este imbunatatit de un finisaj alb al caroseriei, de blocuri optice pe fundal negru cu lumini LED, jante de 19 sau 20 de inch din aliaj, bare protectoare din aluminiu si grila frontala cromata si o capota redesenata. La interior, pasagerii se vor bucura de o tapiterie din piele, insertii din aluminiu, volan si pedaliera provenite de la divizia de performanta AMG.
Noul ML Grand Edition va fi disponibil impreuna cu toate versiunile de motorizare existenta in gama, pretul pentru seria speciala urmand sa fie mai mare cu 2670 de euro.
Sursa
Mercedes incearca sa atraga de partea sa clientii care isi doresc un ML ceva mai personalizat. Asa a luat nastere seria speciala Grand Edition, care vine cu un look imbunatatit si un nivel de echipare bogat.
Dupa ce a debutat pe R-Klasse si SLK, seria speciala Grand Edition debuteaza si pe SUV-ul ML. Modelul
german va beneficia astfel de o echipare de serie mult mai bogata dar si de un aspect exterior individualizat.
Look-ul este imbunatatit de un finisaj alb al caroseriei, de blocuri optice pe fundal negru cu lumini LED, jante de 19 sau 20 de inch din aliaj, bare protectoare din aluminiu si grila frontala cromata si o capota redesenata. La interior, pasagerii se vor bucura de o tapiterie din piele, insertii din aluminiu, volan si pedaliera provenite de la divizia de performanta AMG.
Noul ML Grand Edition va fi disponibil impreuna cu toate versiunile de motorizare existenta in gama, pretul pentru seria speciala urmand sa fie mai mare cu 2670 de euro.
Sursa
Audi RS7 - rivalul lui CLS 63 AMG, va dezvolta 580 CP
Viitorul Audi RS7 va dezvolta 580 CP si ar putea debuta la Salonul Auto de la Paris din 2011. Modelul lupta pe segmentul coupe-urilor cu patru usi de performanta si ii are ca adversari principali pe Mercedes-Benz CLS 63 AMG si Porsche Panamera.
In timp ce noul A7 este in ultimele faze ale procesului de dezvoltare, divizia Quattro Gmbh a celor de la Audi lucreaza din greu la viitorul RS7. Modelul va fi echipat cu un motor V10 bi-turbo ce va dezvolta in jur de 580 CP.
Exista posibilitatea ca A7 Sportback si versiunea de performanta a acestuia sa debuteze impreuna la Salonul Auto de la Paris din 2011, ceea ce ar aduce ambele modele pe strazi pana in vara anului viitor.
Audi A7 este realizat pe noua platforma de clasa medie a constructorului din Ingolstadt si lupta pe segmentul "inventat" de Mercedes-Benz CLS. Conationalii de la Mercedes lucreaza si ei la cea de-a doua generatie a lui CLS, care nu va prezenta schimbari dramatice in materie de design, dar va fi schimbat semnificativ in materie de motorizari, manevrabilitate si performante dinamice. Versiunea AMG a lui CLS va avea un rival pe cinste din "ograda" Audi, acesta urmand sa dezvolte circa 580 CP, o valoare impresionanta pentru un model cu patru usi.
Conceptul Sportback din imagine a fost prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Detroit din 2009. Inca de dinanintea momentului respectiv, fanii Audi asteptau un rival pentru CLS din parte constructorului lor preferat. Conceptul prezenta linii noi de design, unele dintre ele fiind materializate pe noul A8, cel mai elocvent exemplu fiind blocurile optice. Fanii BMW mai au de asteptat pana cand vor putea admira un coupe cu patru usi creat in Munchen, versiunea de productie a modelului inspirat din proaspat-prezentantul Gran Coupe Concept urmand sa debuteze undeva in anul 2012.
Sursa
Viitorul Audi RS7 va dezvolta 580 CP si ar putea debuta la Salonul Auto de la Paris din 2011. Modelul lupta pe segmentul coupe-urilor cu patru usi de performanta si ii are ca adversari principali pe Mercedes-Benz CLS 63 AMG si Porsche Panamera.
In timp ce noul A7 este in ultimele faze ale procesului de dezvoltare, divizia Quattro Gmbh a celor de la Audi lucreaza din greu la viitorul RS7. Modelul va fi echipat cu un motor V10 bi-turbo ce va dezvolta in jur de 580 CP.
Exista posibilitatea ca A7 Sportback si versiunea de performanta a acestuia sa debuteze impreuna la Salonul Auto de la Paris din 2011, ceea ce ar aduce ambele modele pe strazi pana in vara anului viitor.
Audi A7 este realizat pe noua platforma de clasa medie a constructorului din Ingolstadt si lupta pe segmentul "inventat" de Mercedes-Benz CLS. Conationalii de la Mercedes lucreaza si ei la cea de-a doua generatie a lui CLS, care nu va prezenta schimbari dramatice in materie de design, dar va fi schimbat semnificativ in materie de motorizari, manevrabilitate si performante dinamice. Versiunea AMG a lui CLS va avea un rival pe cinste din "ograda" Audi, acesta urmand sa dezvolte circa 580 CP, o valoare impresionanta pentru un model cu patru usi.
Conceptul Sportback din imagine a fost prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Detroit din 2009. Inca de dinanintea momentului respectiv, fanii Audi asteptau un rival pentru CLS din parte constructorului lor preferat. Conceptul prezenta linii noi de design, unele dintre ele fiind materializate pe noul A8, cel mai elocvent exemplu fiind blocurile optice. Fanii BMW mai au de asteptat pana cand vor putea admira un coupe cu patru usi creat in Munchen, versiunea de productie a modelului inspirat din proaspat-prezentantul Gran Coupe Concept urmand sa debuteze undeva in anul 2012.
Sursa
Audi A2 - se intoarce pe piata in 2012
Viitorul Audi A2 va prelua platforma si motorizarile lui A1 si va debuta pe piata in 2012. Modelul respectiv va fi oferit si in versiune electrica, urmand sa utilizeze un sistem similar cu cel prezent pe conceptul A1 e-tron.
Cea de-a doua generatie a lui Audi A2 va debuta pe piata in 2012. Modelul va imparti platforma cu noul A1 si va rivaliza noile modele de clasa mini ale competitorilor "traditionali" ai celor de la Audi, respectiv BMW si Mercedes-Benz.
Daimler a semnat un parteneriat cu Renault-Nissan pentru dezvoltarea viitoarelor modele de clasa mini si a motoarelor aferente acestor modele, in timp ce BMW pregateste lansarea unor noi modele electrice citadine ce vor apartine segmentului premium si vor avea zero emisii de carbon.
In prima faza, cei de la Audi ar putea dezvolta o versiune exclusiv electrica a lui A2 pentru a face acest model mult mai atragator pentru ecologisti. Ulterior, Audi va implementa si versiuni cu combustie interna ale lui A2, ce vor fi mai ieftine si vor prelua motorizari tot de la A1. Seful Audi, Rupert Stadler, a declarat ca vehiculele electrice sunt o prioritate pentru marca din Ingolstadt, iar sistemul prezentat pe Audi A1 e-tron este o posiblititate distincta pentru A2.
Conceptul Audi A1 e-tron prefigura un vehicul electric de clasa mini echipat cu un motor rotativ care avea rolul de generator electric. A1 e-tron este echipat cu un motor electric ce furnizeaza 61 CP, dar care poate oferi pana la 102 CP pentru perioade scurte de timp. Acest motor este alimentat de un set de baterii ce au o capacitate de 12 kWh si sunt amplasate sub bancheta din spate, alaturi de motorul rotativ al acestuia.
Sursa
Viitorul Audi A2 va prelua platforma si motorizarile lui A1 si va debuta pe piata in 2012. Modelul respectiv va fi oferit si in versiune electrica, urmand sa utilizeze un sistem similar cu cel prezent pe conceptul A1 e-tron.
Cea de-a doua generatie a lui Audi A2 va debuta pe piata in 2012. Modelul va imparti platforma cu noul A1 si va rivaliza noile modele de clasa mini ale competitorilor "traditionali" ai celor de la Audi, respectiv BMW si Mercedes-Benz.
Daimler a semnat un parteneriat cu Renault-Nissan pentru dezvoltarea viitoarelor modele de clasa mini si a motoarelor aferente acestor modele, in timp ce BMW pregateste lansarea unor noi modele electrice citadine ce vor apartine segmentului premium si vor avea zero emisii de carbon.
In prima faza, cei de la Audi ar putea dezvolta o versiune exclusiv electrica a lui A2 pentru a face acest model mult mai atragator pentru ecologisti. Ulterior, Audi va implementa si versiuni cu combustie interna ale lui A2, ce vor fi mai ieftine si vor prelua motorizari tot de la A1. Seful Audi, Rupert Stadler, a declarat ca vehiculele electrice sunt o prioritate pentru marca din Ingolstadt, iar sistemul prezentat pe Audi A1 e-tron este o posiblititate distincta pentru A2.
Conceptul Audi A1 e-tron prefigura un vehicul electric de clasa mini echipat cu un motor rotativ care avea rolul de generator electric. A1 e-tron este echipat cu un motor electric ce furnizeaza 61 CP, dar care poate oferi pana la 102 CP pentru perioade scurte de timp. Acest motor este alimentat de un set de baterii ce au o capacitate de 12 kWh si sunt amplasate sub bancheta din spate, alaturi de motorul rotativ al acestuia.
Sursa
Noul Porsche Cayenne - se lanseaza si in Romania
Noua generatie Porsche Cayenne va fi lansata oficial in Romania pe 12 mai
si va avea preturile cuprinse intre 59.920 euro si 121.914 euro (cu TVA inclus).
Pe langa cele 5 motorizari disponibile, in oferta este propusa si o versiune hibrida, ce include un motor pe benzina V6 ce dezvolta 333 CP si un motor electric de 47 CP.
Din categoria optionalelor scumpe ale celei de-a doua generatii Cayenne fac parte: franele cu discuri din ceramica (9000 de euro), tapiterie din piele in doua tonuri de culoare (5.154 euro) si sistemul audio Burmester High-End Sound (4.909 euro).
Din toata gama de produse Porsche, modelul Cayenne a fost cel mai bine primit de piata romaneasca, inregistrand 60% din volumul total de vanzari. Pentru noua generatie s-au primit deja 15 comenzi, urmand ca 13 dintre acestea sa fie onorate cu livrarea in aceasta luna.
Sursa
Noua generatie Porsche Cayenne va fi lansata oficial in Romania pe 12 mai
si va avea preturile cuprinse intre 59.920 euro si 121.914 euro (cu TVA inclus).
Pe langa cele 5 motorizari disponibile, in oferta este propusa si o versiune hibrida, ce include un motor pe benzina V6 ce dezvolta 333 CP si un motor electric de 47 CP.
Din categoria optionalelor scumpe ale celei de-a doua generatii Cayenne fac parte: franele cu discuri din ceramica (9000 de euro), tapiterie din piele in doua tonuri de culoare (5.154 euro) si sistemul audio Burmester High-End Sound (4.909 euro).
Din toata gama de produse Porsche, modelul Cayenne a fost cel mai bine primit de piata romaneasca, inregistrand 60% din volumul total de vanzari. Pentru noua generatie s-au primit deja 15 comenzi, urmand ca 13 dintre acestea sa fie onorate cu livrarea in aceasta luna.
Sursa
Lada F90 / R90
Lada nu a mai scos un model nou de la Kalina ?n 2004, care nici acela nu era un automobil făcut de la zero, fiind ?n mare parte primit ca zestre de la G.M.
Deocamdată Lada R90 sau F90 (versiunea comercială nesurprinsă ?n imagini) este ?n stadiul de proiect şi va apărea doar din 2012 . Din acest motiv, două versiuni de design sunt luate ?n considerare, una care pare o evoluţie a vechii imagini Dacia şi una care ?şi trage inspiraţia din actuala identitate a mărcii noastre naţionale. Deşi imaginile sunt de proastă calitate şi nu surprind ipostaze din toate unghiurile se poate observa că ?n partea din spate stopurile vor ?mbrăca de sus p?nă jos montanţii, o soluţie ? la breakurile Volvo.
Renault vrea să externalizeze actuala generaţie Logan ?n Rusia, ?n Rom?nia urm?nd să se producă viitoarea generaţie.
Sursa
Lada nu a mai scos un model nou de la Kalina ?n 2004, care nici acela nu era un automobil făcut de la zero, fiind ?n mare parte primit ca zestre de la G.M.
Deocamdată Lada R90 sau F90 (versiunea comercială nesurprinsă ?n imagini) este ?n stadiul de proiect şi va apărea doar din 2012 . Din acest motiv, două versiuni de design sunt luate ?n considerare, una care pare o evoluţie a vechii imagini Dacia şi una care ?şi trage inspiraţia din actuala identitate a mărcii noastre naţionale. Deşi imaginile sunt de proastă calitate şi nu surprind ipostaze din toate unghiurile se poate observa că ?n partea din spate stopurile vor ?mbrăca de sus p?nă jos montanţii, o soluţie ? la breakurile Volvo.
Renault vrea să externalizeze actuala generaţie Logan ?n Rusia, ?n Rom?nia urm?nd să se producă viitoarea generaţie.
Sursa
Mercedes-Benz Roadshow Star Experience
Mercedes-Benz Roadshow Star Experience ?Fascination Unlimited?, un eveniment Daimler AG destinat celor care doresc sa descopere performantele de exceptie ale autovehiculelor, se desfasoara pentru a treia oara in Romania intre 8-9 mai la Bucuresti (Tartasesti) si 20-21 mai, la Targu Mures - Sanpaul.
Super automobilul sport Mercedes-Benz SLS AMG, cea mai noua stea a constructorului german, lansat in Romania in luna aprilie 2010, este prezentat in cadrul roadshow-ului alaturi de alte modele fascinante din lumea Mercedes-Benz: SL 500, SLK 350, S 400 Hybrid, G 500, ML 63 AMG, E 500 Coupe, E 220 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet, E 200 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet si C 350.
Pe parcursul celor patru zile, caravana ofera invitatilor un program complet, in cadrul caruia au parte de sesiuni speciale de test drive si prezentari interactive sustinute de traineri profesionisti de la Mercedes-Benz.
Fiabilitatea si caracteristicile remarcabile ale celor mai noi staruri Mercedes-Benz sunt demonstrate pe parcursul a patru module de training: prezentarea interactiva, sustinuta de instructori, care dezvolta conceptul ?Fascination Unlimited?, detalii despre modelele participante si tehnologii precum BlueEFFICIENCY; test drive onroad, cu Mercedes-Benz G 500, ML 63 AMG, E Coupe si E Cabriolet, pe durata caruia instructorii explica soferilor tehnologii precum DISTRONIC PLUS, Asistent Mentinere Banda de Rulare sau Asistent pentru Unghiul Mort; test drive onroad - modul destinat condusului ecologic, prin intermediul modelelor Mercedes-Benz BlueEFFICIENCY: S Hybrid, C 200 CDI si C 200 CGI; parcurs test drive - cu modelele Mercedes-Benz SLS AMG, SL si SLK.
Prezent pentru prima oara in Romania in noiembrie 2008 in Poiana Brasov, Mercedes-Benz Roadshow Star Experience revine cu un nou model de exceptie: SLS AMG, un super automobil sport, care intruchipeaza un amestec desavarsit al fascinatiei auto si tehnologiei de varf.
Stilul, eleganta si dinamica superioara reprezinta caracteristicile imbinate de noul automobil care indeplineste pe deplin toate asteptarile siglei Mercedes, prin aspectul practic si siguranta optima. In esenta, noul "Gullwing" ofera sinteza ideala a inovatiilor dezvoltate de Mercedes-Benz si AMG. Noul model de la Mercedes-Benz si AMG reprezinta o propunere ispititoare cu pachetul sau tehnologic fara rival: caroseria din aluminiu, cu usi gullwing, motor AMG 6,3-litri V8, amplasat central catre puntea fata, care dezvolta o putere de varf de 420kW/ 571CP, cuplu de 650 Nm si lubrifiere cu carter sec, transmisie cu ambreiaj dublu, cu sapte trepte de viteza in configuratie transaxiala, suspensie sport cu brate de suspensie duble din aluminiu si o greutate a automobilului de 1620 kilograme, in baza standardului DIN ? aceasta combinatie superlativa garanteaza cea mai buna dinamica de conducere.
Distributia ideala a greutatii fata 47% / spate 53% si centrul de greutate coborat al autovehiculului reprezinta o dovada a conceptului fara compromisuri de automobil sport. SLS AMG accelereaza 0-100 km/h in 3,8 secunde, inainte de a ajunge la viteza de varf de 317 km/h (limitata electronic). Consumul de combustibil de 13,2 litri pe 100 kilometri (combinat) il face deosebit de competitiv. Mercedes-Benz SLS AMG este disponibil in Romania la un pret incepand cu 149.000euro (fara TVA).
Sursa
Mercedes-Benz Roadshow Star Experience ?Fascination Unlimited?, un eveniment Daimler AG destinat celor care doresc sa descopere performantele de exceptie ale autovehiculelor, se desfasoara pentru a treia oara in Romania intre 8-9 mai la Bucuresti (Tartasesti) si 20-21 mai, la Targu Mures - Sanpaul.
Super automobilul sport Mercedes-Benz SLS AMG, cea mai noua stea a constructorului german, lansat in Romania in luna aprilie 2010, este prezentat in cadrul roadshow-ului alaturi de alte modele fascinante din lumea Mercedes-Benz: SL 500, SLK 350, S 400 Hybrid, G 500, ML 63 AMG, E 500 Coupe, E 220 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet, E 200 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet si C 350.
Pe parcursul celor patru zile, caravana ofera invitatilor un program complet, in cadrul caruia au parte de sesiuni speciale de test drive si prezentari interactive sustinute de traineri profesionisti de la Mercedes-Benz.
Fiabilitatea si caracteristicile remarcabile ale celor mai noi staruri Mercedes-Benz sunt demonstrate pe parcursul a patru module de training: prezentarea interactiva, sustinuta de instructori, care dezvolta conceptul ?Fascination Unlimited?, detalii despre modelele participante si tehnologii precum BlueEFFICIENCY; test drive onroad, cu Mercedes-Benz G 500, ML 63 AMG, E Coupe si E Cabriolet, pe durata caruia instructorii explica soferilor tehnologii precum DISTRONIC PLUS, Asistent Mentinere Banda de Rulare sau Asistent pentru Unghiul Mort; test drive onroad - modul destinat condusului ecologic, prin intermediul modelelor Mercedes-Benz BlueEFFICIENCY: S Hybrid, C 200 CDI si C 200 CGI; parcurs test drive - cu modelele Mercedes-Benz SLS AMG, SL si SLK.
Prezent pentru prima oara in Romania in noiembrie 2008 in Poiana Brasov, Mercedes-Benz Roadshow Star Experience revine cu un nou model de exceptie: SLS AMG, un super automobil sport, care intruchipeaza un amestec desavarsit al fascinatiei auto si tehnologiei de varf.
Stilul, eleganta si dinamica superioara reprezinta caracteristicile imbinate de noul automobil care indeplineste pe deplin toate asteptarile siglei Mercedes, prin aspectul practic si siguranta optima. In esenta, noul "Gullwing" ofera sinteza ideala a inovatiilor dezvoltate de Mercedes-Benz si AMG. Noul model de la Mercedes-Benz si AMG reprezinta o propunere ispititoare cu pachetul sau tehnologic fara rival: caroseria din aluminiu, cu usi gullwing, motor AMG 6,3-litri V8, amplasat central catre puntea fata, care dezvolta o putere de varf de 420kW/ 571CP, cuplu de 650 Nm si lubrifiere cu carter sec, transmisie cu ambreiaj dublu, cu sapte trepte de viteza in configuratie transaxiala, suspensie sport cu brate de suspensie duble din aluminiu si o greutate a automobilului de 1620 kilograme, in baza standardului DIN ? aceasta combinatie superlativa garanteaza cea mai buna dinamica de conducere.
Distributia ideala a greutatii fata 47% / spate 53% si centrul de greutate coborat al autovehiculului reprezinta o dovada a conceptului fara compromisuri de automobil sport. SLS AMG accelereaza 0-100 km/h in 3,8 secunde, inainte de a ajunge la viteza de varf de 317 km/h (limitata electronic). Consumul de combustibil de 13,2 litri pe 100 kilometri (combinat) il face deosebit de competitiv. Mercedes-Benz SLS AMG este disponibil in Romania la un pret incepand cu 149.000euro (fara TVA).
Sursa
Ford C-Max Hybrid - va fi produs ?n Spania şi lansat ?n 2013
Uzina Ford din Spania va construi primul model hibrid al companiei pentru clienţii europeni, cu două derivate avansate tehnologic ale noului Ford C-MAX ce va fi lansat ?n 2013 - un vehicul full hybrid şi unul plug-in hybrid.
Uzina de la Valencia (Spania) a fost confirmată ?n 2009 ca singura sursă europeană pentru toate versiunile noului Ford C-MAX şi Grand C-MAX, ce vor fi lansate mai t?rziu ?n acest an. Ca parte a strategiei globale a companiei, uzina spaniolă va produce de asemenea şi versiunea cu şapte locuri a modelului C-MAX pentru export ?n America de Nord, ?ncep?nd a doua parte a anului 2011.
?Derivatele Hybrid Electric şi Plug-In Hybrid Electric ale noului Ford C-MAX sunt o veste minunată pentru uzina din Valencia şi pentru regiune, precum şi pentru clienţii Ford din toată Europa. Aceste noi modele avansate tehnologic sunt foarte importante pentru Ford ce doreşte să ofere un portofoliu de maşini cu propulsie alternativă ?n următorii ani?, a spus John Fleming, director şi CEO al Ford Europa.
?Uzina noastră de la Valencia aici ?n Spania va construi aceste noi modele hibrid C-MAX cu cinci locuri exclusiv pentru clienţii europeni, ce doresc un vehicul practic, eficient şi un cost redus, ?n timp ce exportul pentru America de Nord a noului Grand C-MAX cu motor pe benzină va ?ncepe ?n 2011, deschiz?nd o nouă eră pentru producţia de la uzină?, a mai spus Fleming.
Sursa
Uzina Ford din Spania va construi primul model hibrid al companiei pentru clienţii europeni, cu două derivate avansate tehnologic ale noului Ford C-MAX ce va fi lansat ?n 2013 - un vehicul full hybrid şi unul plug-in hybrid.
Uzina de la Valencia (Spania) a fost confirmată ?n 2009 ca singura sursă europeană pentru toate versiunile noului Ford C-MAX şi Grand C-MAX, ce vor fi lansate mai t?rziu ?n acest an. Ca parte a strategiei globale a companiei, uzina spaniolă va produce de asemenea şi versiunea cu şapte locuri a modelului C-MAX pentru export ?n America de Nord, ?ncep?nd a doua parte a anului 2011.
?Derivatele Hybrid Electric şi Plug-In Hybrid Electric ale noului Ford C-MAX sunt o veste minunată pentru uzina din Valencia şi pentru regiune, precum şi pentru clienţii Ford din toată Europa. Aceste noi modele avansate tehnologic sunt foarte importante pentru Ford ce doreşte să ofere un portofoliu de maşini cu propulsie alternativă ?n următorii ani?, a spus John Fleming, director şi CEO al Ford Europa.
?Uzina noastră de la Valencia aici ?n Spania va construi aceste noi modele hibrid C-MAX cu cinci locuri exclusiv pentru clienţii europeni, ce doresc un vehicul practic, eficient şi un cost redus, ?n timp ce exportul pentru America de Nord a noului Grand C-MAX cu motor pe benzină va ?ncepe ?n 2011, deschiz?nd o nouă eră pentru producţia de la uzină?, a mai spus Fleming.
Sursa
Mazda 6 facelift - a fost lansată oficial ?n Europa
?ncă de la lansarea versiunii curente, Mazda6 s-a bucurat de un real succes, p?nă la sf?rşitul anului 2009 fiind v?ndute 281.000 de unităţi la nivel global, dintre care 138.000 ?n Europa. ?n doar doi ani de la lansare, Mazda6 a c?ştigat 32 de premii printre care şi 13 trofee de ?Maşina anului?.
Mazda6 facelift dezvoltă punctele forte ale predecesorului său, cu accent pe sportivitate şi plăcerea de a conduce, eficienţa consumului de combustibil şi rafinamentul interiorului, cresc?nd totodată şi performanţele de siguranţă şi mediu.
La exterior, Mazda6 facelift integrează noua grilă frontală a gamei iar farurile şi lămpile au fost redesenate, pentru a accentua sportivitatea şi identitatea premium. Aspectul atletic este completat de liniile fluide atent demarcate care traversează noua grilă, aripile şi capota. ?n plus, au fost introduse jante noi de 17 şi 18 inch mai uşoare cu un kilogram faţă de versiunea anterioară şi cu aspect tridimensional. Gama de culori include zece nuanţe, dintre care două noi la nivelul ?ntregii linii Mazda - Clear Water Blue Metallic şi Midnight Bronze Mica şi cu alte două speciale pentru acest model - Graphite Mica şi Black Mica.
La interior accentul este pus pe rafinament şi confort. Calitatea este subliniată de noile materiale de bord şi de noi modele de tapiţerie. Comenzile sistemului de climatizare şi de sunet precum şi m?nerele portierelor au fost ?ncadrate de inele cromate iar o nouă nuanţă de negru este folosită la finisaje. ?n plus, pentru o funcţionalitate şi o manevrabilitate crescută poziţia comenzilor pe volan a fost revizuită, fiecare comandă av?nd o singură funcţie. Zgomotele resimţite ?n habitaclu au fost totodată reduse graţie noii suspensii ce oferă stabilitate şi manevrabilitate crescută.
Pentru Mazda6 facelift vor fi disponibile 6 motorizări. Noul propulsor de 2,0l DISI (injecţie directă cu aprindere prin sc?nteie) pe benzină generează 155 CP şi un cuplu de 195 Nm, este mai economic şi mai curat produc?nd cu 4,2% mai puţine emisii dec?t motorul de 2,0l pe care ?l ?nlocuieşte. Transmisia automată ?n 5 trepte a fost adaptată pentru noul motor pe benzină, facilit?nd o combinaţie optimă a consumului şi emisiile scăzute. Versiunile ?mbunătăţite ale motoarelor de 1,8l şi 2,5l completează linia pe benzină, ?n timp ce motorizarea MZR-CD 2,2l, turbo diesel este disponibilă ?n 3 trepte de putere ? de la 129 CP la 180 CP. Pentru variantele cu cele mai mari trepte de putere, turbina a fost micşorată gener?nd astfel mai multă putere la turaţii mai mici.
Toate motorizările respectă normele Euro 5. Un rol important ?n reducerea noxelor pentru motoarele pe benzină ?l are catalizatorul unic Mazda care ?nglobează sistemul single-nanotechnology, ce reduce cu p?nă la 72% cantitatea necesară de metal preţios. Astfel se limitează costurile de producţie şi consumul de resurse naturale. ?n ceea ce priveşte motoarele diesel reducerea emisiilor este asigurată de filtrul de particule care integrează un material ceramic cu o rezistenţă termică ridicată, acesta reduc?nd semnificativ timpul de regenerare.
Pentru a spori stabilitatea şi confortul, Mazda6 facelift prezintă un şasiu ?mbunătăţit şi noi elemente de siguranţă. Dotările standard de siguranţă pasivă includ şase airbag-uri, tetiere active şi pedalier deformabil, iar cele active cuprind sistemul ABS, distribuţia electronică a forţei de fr?nare (EBD), sistemele DSC şi TCS (controlul dinamic al stabilităţii respectiv sistemul de control al tracţiunii), ESS (sistem ce aprinde luminile de avarie la fr?nări bruşte), şi RVM (pentru monitorizarea părţii din spatele autovehiculului). ?n premieră a fost introdusă funcţia de asistenţă la urcare (HLA) ce va uşura plecarea din rampă. ?n momentul ?n care autovehiculul se află ?n rampă sistemul calculează gradul de ?nclinare prevenind prin fr?nare automată deplasarea ?n spate.
Nivele de echipare şi preţuri (DDP):
Motorizări pe benzină
Mazda6 FL sedan 1,8 TE 21.990 Euro
Mazda6 FL sedan 2,0 DISI TE 22.790 Euro
Mazda6 FL sedan 2,0 DISI TE Plus 25.090 Euro
Mazda6 FL sedan 2,5 GTA 26.490 Euro
Mazda6 FL hatchback 2,0 DISI TE 23.290 Euro
Mazda6 FL hatchback 2,0 DISI GTA 26.290 Euro
Mazda6 FL sport combi 2,0 DISI TE 24.090 Euro
Mazda6 FL sport combi 2,0 DISI TE Plus AT 27.790 Euro
Motorizări diesel
Mazda6 FL sedan CD129 TE 23.790 Euro
Mazda6 FL sedan CD163 GTA 26.990 Euro
Mazda6 FL sedan CD180 GTA Navi East 30.390 Euro
Mazda6 FL hatchback CD129 CE 21.890 Euro
Mazda6 FL hatchback CD129 TE Plus 26.590 Euro
Mazda6 FL hatchback CD180 GTA 28.190 Euro
Mazda6 FL sport combi CD129 TE 25.090 Euro
Mazda6 FL sport combi CD163 GTA 28.290 Euro
?ncă de la lansarea versiunii curente, Mazda6 s-a bucurat de un real succes, p?nă la sf?rşitul anului 2009 fiind v?ndute 281.000 de unităţi la nivel global, dintre care 138.000 ?n Europa. ?n doar doi ani de la lansare, Mazda6 a c?ştigat 32 de premii printre care şi 13 trofee de ?Maşina anului?.
Mazda6 facelift dezvoltă punctele forte ale predecesorului său, cu accent pe sportivitate şi plăcerea de a conduce, eficienţa consumului de combustibil şi rafinamentul interiorului, cresc?nd totodată şi performanţele de siguranţă şi mediu.
La exterior, Mazda6 facelift integrează noua grilă frontală a gamei iar farurile şi lămpile au fost redesenate, pentru a accentua sportivitatea şi identitatea premium. Aspectul atletic este completat de liniile fluide atent demarcate care traversează noua grilă, aripile şi capota. ?n plus, au fost introduse jante noi de 17 şi 18 inch mai uşoare cu un kilogram faţă de versiunea anterioară şi cu aspect tridimensional. Gama de culori include zece nuanţe, dintre care două noi la nivelul ?ntregii linii Mazda - Clear Water Blue Metallic şi Midnight Bronze Mica şi cu alte două speciale pentru acest model - Graphite Mica şi Black Mica.
La interior accentul este pus pe rafinament şi confort. Calitatea este subliniată de noile materiale de bord şi de noi modele de tapiţerie. Comenzile sistemului de climatizare şi de sunet precum şi m?nerele portierelor au fost ?ncadrate de inele cromate iar o nouă nuanţă de negru este folosită la finisaje. ?n plus, pentru o funcţionalitate şi o manevrabilitate crescută poziţia comenzilor pe volan a fost revizuită, fiecare comandă av?nd o singură funcţie. Zgomotele resimţite ?n habitaclu au fost totodată reduse graţie noii suspensii ce oferă stabilitate şi manevrabilitate crescută.
Pentru Mazda6 facelift vor fi disponibile 6 motorizări. Noul propulsor de 2,0l DISI (injecţie directă cu aprindere prin sc?nteie) pe benzină generează 155 CP şi un cuplu de 195 Nm, este mai economic şi mai curat produc?nd cu 4,2% mai puţine emisii dec?t motorul de 2,0l pe care ?l ?nlocuieşte. Transmisia automată ?n 5 trepte a fost adaptată pentru noul motor pe benzină, facilit?nd o combinaţie optimă a consumului şi emisiile scăzute. Versiunile ?mbunătăţite ale motoarelor de 1,8l şi 2,5l completează linia pe benzină, ?n timp ce motorizarea MZR-CD 2,2l, turbo diesel este disponibilă ?n 3 trepte de putere ? de la 129 CP la 180 CP. Pentru variantele cu cele mai mari trepte de putere, turbina a fost micşorată gener?nd astfel mai multă putere la turaţii mai mici.
Toate motorizările respectă normele Euro 5. Un rol important ?n reducerea noxelor pentru motoarele pe benzină ?l are catalizatorul unic Mazda care ?nglobează sistemul single-nanotechnology, ce reduce cu p?nă la 72% cantitatea necesară de metal preţios. Astfel se limitează costurile de producţie şi consumul de resurse naturale. ?n ceea ce priveşte motoarele diesel reducerea emisiilor este asigurată de filtrul de particule care integrează un material ceramic cu o rezistenţă termică ridicată, acesta reduc?nd semnificativ timpul de regenerare.
Pentru a spori stabilitatea şi confortul, Mazda6 facelift prezintă un şasiu ?mbunătăţit şi noi elemente de siguranţă. Dotările standard de siguranţă pasivă includ şase airbag-uri, tetiere active şi pedalier deformabil, iar cele active cuprind sistemul ABS, distribuţia electronică a forţei de fr?nare (EBD), sistemele DSC şi TCS (controlul dinamic al stabilităţii respectiv sistemul de control al tracţiunii), ESS (sistem ce aprinde luminile de avarie la fr?nări bruşte), şi RVM (pentru monitorizarea părţii din spatele autovehiculului). ?n premieră a fost introdusă funcţia de asistenţă la urcare (HLA) ce va uşura plecarea din rampă. ?n momentul ?n care autovehiculul se află ?n rampă sistemul calculează gradul de ?nclinare prevenind prin fr?nare automată deplasarea ?n spate.
Nivele de echipare şi preţuri (DDP):
Motorizări pe benzină
Mazda6 FL sedan 1,8 TE 21.990 Euro
Mazda6 FL sedan 2,0 DISI TE 22.790 Euro
Mazda6 FL sedan 2,0 DISI TE Plus 25.090 Euro
Mazda6 FL sedan 2,5 GTA 26.490 Euro
Mazda6 FL hatchback 2,0 DISI TE 23.290 Euro
Mazda6 FL hatchback 2,0 DISI GTA 26.290 Euro
Mazda6 FL sport combi 2,0 DISI TE 24.090 Euro
Mazda6 FL sport combi 2,0 DISI TE Plus AT 27.790 Euro
Motorizări diesel
Mazda6 FL sedan CD129 TE 23.790 Euro
Mazda6 FL sedan CD163 GTA 26.990 Euro
Mazda6 FL sedan CD180 GTA Navi East 30.390 Euro
Mazda6 FL hatchback CD129 CE 21.890 Euro
Mazda6 FL hatchback CD129 TE Plus 26.590 Euro
Mazda6 FL hatchback CD180 GTA 28.190 Euro
Mazda6 FL sport combi CD129 TE 25.090 Euro
Mazda6 FL sport combi CD163 GTA 28.290 Euro
Aston Martin V12 Vantage - va fi lansat şi ?n America
Ca răspuns la cererea fără precedent a clienţilor, Aston Martin a confirmat că modelul V12 Vantage - cel mai performant model sport al mărcii din istoria sa de 96 de ani - va fi lansat şi pe pieţele Nord şi Sud Americane.
Bazat pe modelul de succes V8 Vantage, Aston Martin V12 Vantage are un motor de 6.0 litri V12 ce produce o putere de 510 CP (380 kW) şi un cuplu maxim de 570 Nm. Acceleraţia de 0-100 km/h se realizează ?n 4,2 secunde, iar viteza maximă este de 305 km/h.
Lansat oficial ?n 2009, modelul V12 Vantage a devenit repede favoritul entuziaştilor şi a presei de specialitate, c?ştig?nd o serie de premii ?n toată lumea, şi av?nd un mare succes la v?nzări.
?Acesta este interpretarea supremă a performanţei ?n gama Vantage, combin?nd cel mai agil model al nostru cu cel mai puternic motor. Reprezintă esenţa experienţei condusului Aston Martin, dovedind performanţe spectaculoase ?ntr-un pachet exclusiv?, a declarat Dr Ulrich Bez, director executiv la Aston Martin.
Aston Martin V12 Vantage poate fi deja comandat de către clienţii din America de Nord şi America de Sud, iar primele livrări sunt aşteptate pentru trimestrul patru. Preţurile vor fi confirmate ?n săptăm?nile următoare.
Sursa
Ca răspuns la cererea fără precedent a clienţilor, Aston Martin a confirmat că modelul V12 Vantage - cel mai performant model sport al mărcii din istoria sa de 96 de ani - va fi lansat şi pe pieţele Nord şi Sud Americane.
Bazat pe modelul de succes V8 Vantage, Aston Martin V12 Vantage are un motor de 6.0 litri V12 ce produce o putere de 510 CP (380 kW) şi un cuplu maxim de 570 Nm. Acceleraţia de 0-100 km/h se realizează ?n 4,2 secunde, iar viteza maximă este de 305 km/h.
Lansat oficial ?n 2009, modelul V12 Vantage a devenit repede favoritul entuziaştilor şi a presei de specialitate, c?ştig?nd o serie de premii ?n toată lumea, şi av?nd un mare succes la v?nzări.
?Acesta este interpretarea supremă a performanţei ?n gama Vantage, combin?nd cel mai agil model al nostru cu cel mai puternic motor. Reprezintă esenţa experienţei condusului Aston Martin, dovedind performanţe spectaculoase ?ntr-un pachet exclusiv?, a declarat Dr Ulrich Bez, director executiv la Aston Martin.
Aston Martin V12 Vantage poate fi deja comandat de către clienţii din America de Nord şi America de Sud, iar primele livrări sunt aşteptate pentru trimestrul patru. Preţurile vor fi confirmate ?n săptăm?nile următoare.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator