Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Ian 13, 2010 6:22 pm

Noul Audi A8 prezentat publicului la salonul Auto de la Detroit

Audi a lansat in cadrul evenimentului de la Detroit noul A8. Acesta a fost debutul public al noii limuzine, care a mai fost prezentata intr-un cadru privat, in Miami, in noiembrie anul trecut.

Audi A8 este arma cu care producatorul din Ingolstadt ataca in primul rand concurenti precum BMW Seria 7 si Mercedes-Benz S-Class, Lexus LS si Jaguar XJ fiind considerati "rivali secundari" de catre oficialii germani.

Pentru a face fata noilor cerinte, viitoarea generatie a luxosului sedan este intesata cu tehnologie de ultima ora, dintre care enumeram o noua versiune a sistemului MMI, sistemul de recuperare a energiei la franare, sistemul AWD imbunatatit, farurile cu LED-uri si sistemul de asistare la rulare pe timp de noapte (Night Vision).

In ceea ce priveste motorizarile, Audi pune la dispozitia clientilor sai o gama larga de propulsoare, care include un 3,0 TDI de 250 CP si 550 Nm si un 4,2 litri pe benzina, cu arhitectura V8, care dezvolta 373 CP si 445 Nm. Acesta din urma va fi oferit impreuna cu o cutie de viteze Tiptronic cu 8 rapoarte.

In ciuda dimensiunilor ceva mai generoase decat actuala generatie, noul Audi A8 pastreaza aceeasi greutate, fiind chiar mai usor decat principalii competitori si, asa cum il descriu germanii, "cel mai sportiv sedan din clasa sa".

In cursul acestui an urmeaza sa fie prezentate o versiune cu ampatament marit si una hibrid a noului Audi A8.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Ian 13, 2010 10:12 pm

Nissan Qashqai facelift - primele fotografii

Nissan va lansa in primavara acestui an primul facelift pentru Qashqai, crossoverul de succes al constructorului nipon.
Masina va fi lansata oficial de Nissan in primavara acestui an, restilizarea estetica si tehnica urmand sa atinga atat versiunea cu cinci locuri, cat si varianta mai lunga Qashqai+2.

Nissan a reusit sa isi impuna modelul pe piata incepand cu 2007 - anul lansarii lui Qashqai, crossoverul japonez reusind o performanta interesanta: 80% dintre clientii sai au fost noi pentru constructorul asiatic, acestia fiind adusi de crossover in universul fanilor Nissan. In aceste conditii, schimbarile estetice sunt radicale si isi propun, probabil, sa aduca si mai mult clienti in vizorul marcii. Pe langa o alura absolut noua, Qashqai isi schimba capota, spoilerul frontal, aripile, calandrul, proiectoarele si blocurile optice. In schimb, spatele ramane virtual neschimbat, stopurile fiind aceleasi pe care le regasim si pe versiunea actuala a lui Qashqai.

Pe langa schimbarile de forma, modelul japonez adopta si doua noi nuante exterioare: Rosu Magnetic si Gri Titanium. Acestea se adauga noii nuante Gri Perlat de la interior, aceasta contrastand cu negrul standard de pe plansa de bord si de pe panourile usilor.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Ian 13, 2010 10:45 pm

Kia Cadenza - ?nlocuitorul lui Opirus, va ajunge ?n Rom?nia anul acesta

Noul sedan de lux Kia Cadenza a fost prezentat oficial ?n Coreea sub numele "Kia K7". Acesta va ajunge pe piaţa rom?nească cel mai probabil ?n al doilea trimestru al acestui an, ?nlocuind modelul Opirus.



Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Ian 14, 2010 5:12 pm

Ford Transit Connect fabricat ?n Rom?nia - disponibil la vanzare

Primele modele Ford Transit Connect asamblate ?n Rom?nia au ajuns deja la dealerii din ţară şi sunt gata să fie cumpărate.

Chiar dacă uzina de la Craiova nu a ?nceput lucrul ?n forţă, limit?ndu-se la a fabrica un număr redus de modele Ford Transit Connect, o parte din aceasta au ajuns deja la dealerii din ţară. Mai exact patru din aceştia, au pe l?ngă exemplarele fabricate ?n Turcia, şi modele ce au venit direct de la Craiova, disponibile la acelaşi preţ.

14.164 euro costă modelul de bază, cu un motor de 1,8 litri şi 90 CP şi dotări precum aerul condiţionat şi ABS. Iar doritorii se pot adresa dealerilor din Brăila, Craiova, Iaşi şi Miercurea Ciuc.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Ian 14, 2010 11:35 pm

Fiat Bravo - modificări subtile pentru 2010

In 2010, Fiat Bravo vine pe piaţă cu o serie de modificări stilistice şi de dotări, menite să-l facă mai modern, elegant şi mai atrăgător pentru clienţi. Modelul va fi prezentat oficial la mijlocul lunii februarie, dar poate fi deja comandat.
?n exterior, Fiat Bravo a suferit un mic facelift, remarc?ndu-se grila frontală puţin modificată, vopsită ?n negru, av?nd şi inserţii metalice. Pe versiunea de v?rf, Emotion, grila este cromată. Toate versiunile de echipare beneficiază de m?nerele uşilor şi oglinzile exterioare vopsite ?n culoarea caroseriei, iar semnalizatoarele au sticlă transparentă. Gama de culori exterioare a fost extinsă cu ?ncă două nuanţe, una de gri şi una perlată.

Interiorul lui Fiat Bravo pentru 2010 variază substanţial pentru versiunile Active şi Dynamic. Consola centrală are acum aspect de carbon. Pe Dynamic materialele folosite au un nou design şi noi culori, precum auriul, ce conduce la un interior mai luminos şi extinde senzaţia de spaţiu.

Gama de motorizări a fost de asemenea ?mbunătăţită pentru 2010. Motorul 1.4 de 90 CP este acum conform cu normele Euro 5, av?nd 146 g CO2/km, iar versiunea cu LPG este disponibilă şi ?n varianta de echipare Emotion.

Fiat a mai menţionat că ?n ciuda ?mbunătăţirilor şi a dotărilor suplimentare, modelul Bravo 2010 va avea acelaşi preţ ca şi modelul 2009. Chiar dacă va fi prezentat oficial publicului la mijlocul lunii februarie, ?n cadrul unui eveniment de tip "porţi deschise", Fiat Bravo 2010 poate fi deja comandat de clienţi.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Ian 15, 2010 12:15 am

Chevrolet Cruze - primeşte trofeul AUTOBEST 2010

Chevrolet Cruze, prezent pe piaţa europeană din primăvară, a fost ales modelul "AUTOBEST 2010" de un juriu format din importanţi jurnalişti din domeniul auto, din Europa Centrală şi de Est, apreciind "excelentul raport calitate/preţ".
?n cadrul competiţiei AUTOBEST 2010 (Cel mai bun autovehicul al anului 2010), membrii din 15 ţări au plasat modelul Cruze pe primul loc ?n competiţia "best buy" (cea mai bună achiziţie), ?n faţa modelelor Hyundai i20, Skoda Yeti şi Volkswagen Polo.

Membrii juriului au acordat punctele pe baza a 13 criterii. Acestea au inclus designul şi caracteristicile tehnice precum manevrabilitatea, consumul, impactul asupra mediului şi volumul util, precum şi o serie de aspecte considerate deosebit de relevante pe pieţele ?n creştere din Europa Centrală şi de Est, de exemplu, o reţea de distribuţie amplă şi disponibilitatea pieselor şi accesoriilor.

Preşedintele AUTOBEST, Ilja Seliktar, a declarat ?n numele juriului: "Cruze reprezintă cea mai bună achiziţie ?n materie de autovehicule disponibile ?n regiune," adăug?nd că sedanul compact de la Chevrolet a fost "c?ştigătorul pe plan general, datorită excelentului raport dintre calitate şi preţ."

Wayne Brannon, Preşedinte şi Director Executiv al companiei Chevrolet Europe, a declarat: "?n Europa, v?nzările pentru noul Cruze ne-au depăşit cele mai optimiste prognoze. Maşina reprezintă tot ce ne-am dori de la un Chevrolet ?n ceea ce priveşte valoarea: aceasta combină atractivitatea cu ?nalte standarde de siguranţă şi fiabilitate, totul la preţuri foarte rezonabile."

La ?nceputul acestei luni, Euro NCAP a anunţat că noul Chevrolet Cruze a obţinut punctajul de 5 stele pentru siguranţă. Conform Euro NCAP, modelul Cruze a obţinut 79 de puncte din 100 posibile, ceea ce ?l face unul dintre cele mai sigure modele din categoria autoturisme. Cruze a primit 96 de procente pentru protecţia ocupanţilor adulţi, situ?ndu-se pe locul doi ?n acest an şi surclas?nd toate mărcile premium supuse testelor.

Cruze a primit maximum de 16 puncte la testul de impact frontal cu deviaţie remanentă şi 8 puncte la testul de impact lateral cu un obstacol deformabil aflat ?n mişcare. Modelul este primul autoturism care a primit punctaje maxime la ambele teste de c?nd Euro NCAP a ?nceput să realizeze evaluări pe baza testelor de impact, ?n 1997.


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Ian 15, 2010 1:06 am

BMW Z4 sDrive35is - aproape Z4 M!

BMW a prezentat primele informatii si fotografii cu ceea ce ar fi trebuit sa fie versiunea de top Z4 M.
BMW a hotarat insa ca modelul sa fie denumit, clasic, sDrive35is.
Fanii BMW care asteptau o versiune M a lui Z4 trebuie sa se multumeasca cu noul sDrive35si, varianta care va deveni cea mai puternica din gama roadsterului din Munchen. Impreuna cu un kit estetic si tehnic M si cu un motor cu 34 de cai putere mai tare decat cel al lui sDrive35i, noul Z4 sDrive35is reuseste insa sa se ridice la un nivel superior la toate capitolele in comparatie cu restul gamei.

Cea mai puternica si rapida versiune Z4 beneficiaza de aportul de putere al aceluiasi motor twin-turbo cu sase cilindri in linie de 3.0 litri de pe sDrive35i, acesta reusind de aceasta data - prin cateva modificari aparute mai ales la nivelul turbinelor - sa dezvolte 340 CP si 450 Nm, cu 34 de cai si cu 44 Nm mai mult decat in versiunea anterioara. In plus, pentru a nu duce lipsa de cuplu la nevoie, cel de la volan are la dispozitie 50 Nm aditionali care pot fi accesati prin functia speciala Overboost. Motorul BMW este cuplat cu o transmisie automata Sport cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj care isi schimba comportamentul in functie de modul de conducere selectat prin sistemul Dynamic Driving Control: Sport sau Sport+.

Fiecare turbina este legata de cate trei din cei sase cilindri. Cuplul maxim de 450 Nm este atins inca de la 1400 rpm si ramane constant pana la 4500 rpm. Ceva mai tarziu, la 5800 rpm, motorul atinge puterea maxima. Caracteristicile sportive ale motorului cu sase cilindri in linie subliniaza tendinta de downsize care atinge si marca bavareza, aceste cifre regasindu-se acum cativa ani intr-o liga superioara, dominata de unitatile V8.

Conform datelor oficiale BMW, Z4 sDrive35is ajunge de la 0 la 100 km/h in 4.8 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 250 km/h. Cu toate acestea, consumul si emisiile de CO2 se riodica la acelasi nivel cu al versiunii de 306 CP: 9.0 litri/100 km, respectiv 210 grame CO2/km. Aceste performante ecologice sunt atinse cu ajutorul turbinelor - produse dintr-un otel special care rezista la temperaturi de pana la 1000?C si nu are nevoie de carburant suplimentar pentru racire, si mai ales cu ajutorul tehnologiilor care poarta semnatura gamei EfficientDynamics, cum sunt Recupererea Energiei la Franare (Brake Energy Regeneration), servodirectia asistata electric si controlul inteligent al unitatilor auxiliare electrice.

Pe langa noul motor foarte performant, BMW Z4 sDrive35is vine in standard cu o serie de imbunatatiri aerodinamice si cu un kit de suspensii sportive, ambele semnate de divizia de performanta M. Astfel, designul exterior a fost modificat in comparatie cu versiunile anterioare ale modelului german prin adaugarea unor elemente de finisare aluminiu mat pentru spoilerul fata, printr-un difuzor posterior din doua piese care incadreaza tevile de esapament si prin jantele speciale de 18 inch din aliaj usor cu cinci spite. La interior, cea mai puternica versiune a celei mai noi generatii Z4 iese in evidenta prin volanul M imbracat in piele, prin scaunele sport, prin tapiteria antracit a plafonului, disponibila pana acum exclusiv pe versiunile BMW Individual, si prin cadranele cu fundal gri care sunt animate de sigla "sDrive35is".

Suspensia reglabila M coboara garda la sol a modelului cu 10 milimetri, aceasta modificare fiind garantul unei stabilitati mult mai ridicate in virajele abordate sportiv. Amortizoarele dispun de un reglaj dinamic permanent si proceseaza continuu datele furnizate de senzorii sistemului DSC. Timpul de reactie al sistemului este foarte scurt, acesta asigurand un raspuns imediat la orice modificare a suprafetei de rulare.

Sursa.

BMW Z4 sDrive 35is


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Ian 15, 2010 4:04 pm

Alfa Romeo Giulietta - va inlocui modelul 147

Alfa Giulietta este modelul ce va ?nlocui actualul Alfa 147, producătorul renunţ?nd ?n ultima clipă la numele Milano. Noul Alfa Giulietta va fi lansat pe piaţă ?n primăvara acestui an cu 4 motoare turbo, cu puteri ?ntre 105 şi 170 CP.

Sursa

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Dum Ian 17, 2010 2:35 pm


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Dum Ian 17, 2010 5:03 pm

Audi A1 - primele imagini oficiale

Misterul modelului Audi A1, mezinul şi cel mai puţin formal Audi, este spulberat definitiv de primele ipostaze cu automobilul real.

Audi A1, cel mai mic Audi şi singurul din gama A ?şi aşteaptă debutul oficial.

Este de ajuns să ne dăm seama de ?nfăţişarea sa şi de faptul că, deşi imaginile nu sunt obţinute tocmai pe căi oficiale, prezintă modelul real. Adică acelaşi care a fost surprins de paparazzi mondeni ?n compania lui Justin Timberlake ?n cadrul filmării campaniei publicitare.

Putem să spunem că estetic nu prezintă nicio surpriză faţă de ce ne aşteptam, are un design atractiv, grila migrează spre o formă diamant, ca şi la noul A8. Ca plasare ?n segment este destul de clar că Audi A1 mizează pe alte farmece dec?t MINI, rivalul său principal mult mai retro. La Geneva ?n martie acest model ?şi va face prezenţa ?n faţa publicului

Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori