Noutati Auto
Dacia - lansează ediţia limitată Black Line
Miercuri, 4 mai, Dacia va lansa ?n Rom?nia ediţia limitată Black Line, lansată iniţial ?n Franţa. Dacia Black Line aduce, pe l?ngă culoarea exterioară neagră, c?teva dotări suplimentare si un aer premium modelelor Logan, Logan MCV şi Sandero.
?Pentru cele care ştiu ce e Little Black Dress, pentru cei care ştiu să facă minimum două tipuri de nod la cravată, pentru cei care mizează pe negru ca simbol suprem al stilului şi al eleganţei şi, ?n general, pentru cei care sunt pe lista specială la petrecerile black tie. Adică pentru dumneavoastră?, se arată ?ntr-o invitaţie transmisă presei pentru evenimentul de lansare care va avea loc pe 4 mai, ?n Bucuresti.
Ediţia Black Line din Franţa (foto) se bazează pe echiparea Laureate, iar maşinile dispun, printre altele, pe l?ngă caracteristicile obişnuite precum geamuri faţă electrice, ?nchidere centralizată, direcţie asistată, etc., şi de vopsea metalică, mască neagră pentru faruri (la Sandero), tapiţerii noi av?nd cusături negre, vizibile, volan ?mbrăcat ?n piele, radio CD cu MP3 şi satelit de comandă pe volan.
Sursa
Miercuri, 4 mai, Dacia va lansa ?n Rom?nia ediţia limitată Black Line, lansată iniţial ?n Franţa. Dacia Black Line aduce, pe l?ngă culoarea exterioară neagră, c?teva dotări suplimentare si un aer premium modelelor Logan, Logan MCV şi Sandero.
?Pentru cele care ştiu ce e Little Black Dress, pentru cei care ştiu să facă minimum două tipuri de nod la cravată, pentru cei care mizează pe negru ca simbol suprem al stilului şi al eleganţei şi, ?n general, pentru cei care sunt pe lista specială la petrecerile black tie. Adică pentru dumneavoastră?, se arată ?ntr-o invitaţie transmisă presei pentru evenimentul de lansare care va avea loc pe 4 mai, ?n Bucuresti.
Ediţia Black Line din Franţa (foto) se bazează pe echiparea Laureate, iar maşinile dispun, printre altele, pe l?ngă caracteristicile obişnuite precum geamuri faţă electrice, ?nchidere centralizată, direcţie asistată, etc., şi de vopsea metalică, mască neagră pentru faruri (la Sandero), tapiţerii noi av?nd cusături negre, vizibile, volan ?mbrăcat ?n piele, radio CD cu MP3 şi satelit de comandă pe volan.
Sursa
Audi R8 GT
Mai multă putere, mai uşor, mai rapid: Audi prezintă o versiune limitată a sportivului R8 - Audi R8 GT. Motorul V10 de 5.2 litri dezvoltă acum 560 CP, iar greutatea maşinii a fost micşorată cu 100 kg. Astfel, de la 0-100 km/h R8 GT face doar 3,6 secunde!
Supercar-ul celor de la Audi, modelul R8 a fost un c?ştigător chiar de la ?nceput. Acest lucru s-a aplicat at?t versiunilor de serie, c?ştigător al premiului ?Cea mai performantă maşină a anului? ?n 2008 (versiunea standard R8), ?n 2010 (cu R8 V10), c?t şi versiunilor de curse, R8 LMS, ce a c?ştigat 23 de curse ?n primul sezon. Genele versiunii de curse au fost aduse ?n stradă, prin noul Audi R8 GT, ce va fi construit ?ntr-o ediţie limitată la doar 333 unităţi. Fiecare R8 GT va fi inscripţionat cu numărul său unic de producţie pe măciulia schimbătorului de viteze.
Noul Audi R8 GT a fost supus unui tratament intensiv de optimizare a greutăţii. Caroseria de aluminiu ASF (Audi Space Frame) c?ntăreşte doar 210 kg, iar cadrul motorului FSI de 5.2 litri este realizat de asemenea dintr-un material ultra-uşor, magneziu. Astfel, modelul de serie R8 5.2 FSI c?ntăreşte deja foarte puţin, doar 1.625 kg, cu tracţiune integrală quattro şi transmisia opţională R tronic. Inginerii germani au reuşit ?nsă ca la final, modelul R8 GT să ajungă la 1.525 kg, deci cu 100 kg mai puţin.
Motorul V10 a fost modificat pentru a oferi performanţe şi mai mari dec?t versiunea de serie. Unitatea de 5.2 litri FSI dezvoltă acum 412 kW (560 CP) şi 540 Nm la 6500 rpm, faţă de 520 CP şi respectiv 530 Nm c?t oferă versiunea standard. Astfel, R8 GT sprintează de la 0-100 km/h ?n 3,6 secunde şi de la 0-200 km/h ?n 10,8 secunde. Viteza maximă este de 320 km/h. Consumul mediu este de 13,7 litri/100 km.
Audi R8 GT va fi pus ?n v?nzare ?n Germania la un preţ de 193.000 Euro,
fiind construit ?ntr-o ediţie limitată la 333 unităţi.
Sursa
Mai multă putere, mai uşor, mai rapid: Audi prezintă o versiune limitată a sportivului R8 - Audi R8 GT. Motorul V10 de 5.2 litri dezvoltă acum 560 CP, iar greutatea maşinii a fost micşorată cu 100 kg. Astfel, de la 0-100 km/h R8 GT face doar 3,6 secunde!
Supercar-ul celor de la Audi, modelul R8 a fost un c?ştigător chiar de la ?nceput. Acest lucru s-a aplicat at?t versiunilor de serie, c?ştigător al premiului ?Cea mai performantă maşină a anului? ?n 2008 (versiunea standard R8), ?n 2010 (cu R8 V10), c?t şi versiunilor de curse, R8 LMS, ce a c?ştigat 23 de curse ?n primul sezon. Genele versiunii de curse au fost aduse ?n stradă, prin noul Audi R8 GT, ce va fi construit ?ntr-o ediţie limitată la doar 333 unităţi. Fiecare R8 GT va fi inscripţionat cu numărul său unic de producţie pe măciulia schimbătorului de viteze.
Noul Audi R8 GT a fost supus unui tratament intensiv de optimizare a greutăţii. Caroseria de aluminiu ASF (Audi Space Frame) c?ntăreşte doar 210 kg, iar cadrul motorului FSI de 5.2 litri este realizat de asemenea dintr-un material ultra-uşor, magneziu. Astfel, modelul de serie R8 5.2 FSI c?ntăreşte deja foarte puţin, doar 1.625 kg, cu tracţiune integrală quattro şi transmisia opţională R tronic. Inginerii germani au reuşit ?nsă ca la final, modelul R8 GT să ajungă la 1.525 kg, deci cu 100 kg mai puţin.
Motorul V10 a fost modificat pentru a oferi performanţe şi mai mari dec?t versiunea de serie. Unitatea de 5.2 litri FSI dezvoltă acum 412 kW (560 CP) şi 540 Nm la 6500 rpm, faţă de 520 CP şi respectiv 530 Nm c?t oferă versiunea standard. Astfel, R8 GT sprintează de la 0-100 km/h ?n 3,6 secunde şi de la 0-200 km/h ?n 10,8 secunde. Viteza maximă este de 320 km/h. Consumul mediu este de 13,7 litri/100 km.
Audi R8 GT va fi pus ?n v?nzare ?n Germania la un preţ de 193.000 Euro,
fiind construit ?ntr-o ediţie limitată la 333 unităţi.
Sursa
Dacia City - noul model de 5.000 de euro
Dacia pregăteşte lansarea unui nou model pe platforma Logan, ceva mai mic dec?t Sandero, cu patru locuri, numit Dacia City. Preţul noului model ar urma să nu depăşească 5.000 de euro.
"Ne g?ndim la un model de 3,5-3,6 metri lungime", a declarat Vincent Carr?, global marketing director pentru marca Dacia ?n cadrul grupului Renault.
Micul model Dacia City va avea patru locuri şi patru uşi, urm?nd să preia elemente de la modelele Logan şi platforma de la a doua generaţie Renault Clio. Partea din faţă a maşinii va semăna cu cea a Sandero.
Preţul redus al noului model se datorează designului. Rom?nii de la Dacia sunt maeştri ?n a refolosi componente pentru noi modele auto. Pentru Duster, 57% din piese au fost utilizate şi pentru modele anterioare.
Motorizarea Dacia City nu va fi una revoluţionară, urm?nd să folosească motorul pe benzină de 1,2 litri al Renault Twingo. Totodată, ar putea fi dezvoltată şi o variantă pe motorină.
Directorul delegat pentru operaţiuni al grupului Renault, Patrick Pelata, declara la ?nceputul lunii martie că gama Dacia ar putea ajunge la zece modele, iar procesul de devoltarea următoarei maşini a ?nceput deja. Pelata nu a exclus producţia unui model de clasă mică.
Sursa
Dacia pregăteşte lansarea unui nou model pe platforma Logan, ceva mai mic dec?t Sandero, cu patru locuri, numit Dacia City. Preţul noului model ar urma să nu depăşească 5.000 de euro.
"Ne g?ndim la un model de 3,5-3,6 metri lungime", a declarat Vincent Carr?, global marketing director pentru marca Dacia ?n cadrul grupului Renault.
Micul model Dacia City va avea patru locuri şi patru uşi, urm?nd să preia elemente de la modelele Logan şi platforma de la a doua generaţie Renault Clio. Partea din faţă a maşinii va semăna cu cea a Sandero.
Preţul redus al noului model se datorează designului. Rom?nii de la Dacia sunt maeştri ?n a refolosi componente pentru noi modele auto. Pentru Duster, 57% din piese au fost utilizate şi pentru modele anterioare.
Motorizarea Dacia City nu va fi una revoluţionară, urm?nd să folosească motorul pe benzină de 1,2 litri al Renault Twingo. Totodată, ar putea fi dezvoltată şi o variantă pe motorină.
Directorul delegat pentru operaţiuni al grupului Renault, Patrick Pelata, declara la ?nceputul lunii martie că gama Dacia ar putea ajunge la zece modele, iar procesul de devoltarea următoarei maşini a ?nceput deja. Pelata nu a exclus producţia unui model de clasă mică.
Sursa
Volkswagen Polo Sedan
Iată primele fotografii spion cu o nouă versiune de caroserie pentru Volkswagen Polo. Varianta Sedan a fost surprinsă ?n timpul unor teste ?n munţii Austriei, pe o vreme nu tocmai bună. Noul model va fi lansat ?n India (posibil şi ?n Europa).
Noi schiţe de design ale modelului Polo Sedan (sau Volkswagen Vento pe unele pieţe) au apărut pe internet. Practic versiunea sedan este identică modelului hatchback, av?nd ?n plus un portbagaj mai ?ncăpător. Printre alte modificări ar fi şi ampatamentul mărit cu aproximativ 50 mm ce va conduce la mai mult spaţiu interior pentru pasageri, ?n special pentru picioare şi cap.
Gama de motorizări va cuprinde cu siguranţă unităţile 1.2 TSI, 1.6 TDI şi motoarele cu aspiraţie normală pe benzină 1.2 şi 1.4 litri. Transmisiile vor fi asigurate de cutii manuale cu cinci şi şase trepte, precum şi automate DSG cu 7 trepte.
Noul Volkswagen Polo Sedan (Vento) va fi pus ?n v?nzare ?n India ?n luna iulie,
deci lansarea oficială a modelului va fi ?n cur?nd.
Sursa
Iată primele fotografii spion cu o nouă versiune de caroserie pentru Volkswagen Polo. Varianta Sedan a fost surprinsă ?n timpul unor teste ?n munţii Austriei, pe o vreme nu tocmai bună. Noul model va fi lansat ?n India (posibil şi ?n Europa).
Noi schiţe de design ale modelului Polo Sedan (sau Volkswagen Vento pe unele pieţe) au apărut pe internet. Practic versiunea sedan este identică modelului hatchback, av?nd ?n plus un portbagaj mai ?ncăpător. Printre alte modificări ar fi şi ampatamentul mărit cu aproximativ 50 mm ce va conduce la mai mult spaţiu interior pentru pasageri, ?n special pentru picioare şi cap.
Gama de motorizări va cuprinde cu siguranţă unităţile 1.2 TSI, 1.6 TDI şi motoarele cu aspiraţie normală pe benzină 1.2 şi 1.4 litri. Transmisiile vor fi asigurate de cutii manuale cu cinci şi şase trepte, precum şi automate DSG cu 7 trepte.
Noul Volkswagen Polo Sedan (Vento) va fi pus ?n v?nzare ?n India ?n luna iulie,
deci lansarea oficială a modelului va fi ?n cur?nd.
Sursa
Renault-Nissan - va lansa o maşină de 2.500 de dolari
Alianţa Renault-Nissan va lansa pe piaţa din India, ?ncep?nd cu anul 2012, o maşină "ultra low cost", de dimensiuni reduse. Dezvoltat ?n colaborare cu un partener local, vehiculul ce va costa aproximativ 2.500 dolari va concura direct cu Tata Nano.
Renault a convenit cu producătorul auto indian Bajaj ca maşina ULC (ultra low cost) să fie comercializată la un preţ de 2.500 de dolari, pentru a face concurenţă directă modelului Nano, construit de grupul Tata şi considerat cel mai ieftin automobil din lume.
Lansarea maşinii a fost programată iniţial pentru acest an. O posibilă cauză a am?nării ar fi ne?nţelegerile părţilor privind preţul automobilului, notează publicaţia indiană.
Anul trecut, directorul general executiv al grupului francez, Carlos Ghosn, a anunţat că designul, concepţia şi producţia automobilului vor fi asigurate de Bajaj, ?n timp ce alianţa se va ocupa de marketing şi comercializare.
Sursa
Alianţa Renault-Nissan va lansa pe piaţa din India, ?ncep?nd cu anul 2012, o maşină "ultra low cost", de dimensiuni reduse. Dezvoltat ?n colaborare cu un partener local, vehiculul ce va costa aproximativ 2.500 dolari va concura direct cu Tata Nano.
Renault a convenit cu producătorul auto indian Bajaj ca maşina ULC (ultra low cost) să fie comercializată la un preţ de 2.500 de dolari, pentru a face concurenţă directă modelului Nano, construit de grupul Tata şi considerat cel mai ieftin automobil din lume.
Lansarea maşinii a fost programată iniţial pentru acest an. O posibilă cauză a am?nării ar fi ne?nţelegerile părţilor privind preţul automobilului, notează publicaţia indiană.
Anul trecut, directorul general executiv al grupului francez, Carlos Ghosn, a anunţat că designul, concepţia şi producţia automobilului vor fi asigurate de Bajaj, ?n timp ce alianţa se va ocupa de marketing şi comercializare.
Sursa
Peugeot 108
Alaturi aveti o prina randare a viitorul Peugeot 108, succesorul lui 107. Modelul va fi dezvoltat printr-un joint-venture cu Toyota, prin intermediul acestui proiect urmand a fi lansate Aygo si Citroen C1, a doua generatie.
Noul 108 va confirma caracteristicile constructorului francez: compact, greutate redusa, eficienta, usor de condus, nivel scazut al emisiilor si al consumului de carburant.
Principalele schimbari vor avea loc la interior, pentru habitaclu fiind pregatit un upgrade din punct de vedere al calitatii materialelor utilizate. Noile Peugeot 108, Toyota Aygo si Citroen C1 vor fi lansate in 2013 si vor dispunde de o caroserie cu o lungime de 350 cm, declinata in trei si cinci usi.
Cele trei citadine vor fi puse in miscare de noul motor pe benzina de 1,0 litru, dezvoltat de grupul PSA Peugeot Citroen. Unitatea produce 75 CP.
Sursa
Alaturi aveti o prina randare a viitorul Peugeot 108, succesorul lui 107. Modelul va fi dezvoltat printr-un joint-venture cu Toyota, prin intermediul acestui proiect urmand a fi lansate Aygo si Citroen C1, a doua generatie.
Noul 108 va confirma caracteristicile constructorului francez: compact, greutate redusa, eficienta, usor de condus, nivel scazut al emisiilor si al consumului de carburant.
Principalele schimbari vor avea loc la interior, pentru habitaclu fiind pregatit un upgrade din punct de vedere al calitatii materialelor utilizate. Noile Peugeot 108, Toyota Aygo si Citroen C1 vor fi lansate in 2013 si vor dispunde de o caroserie cu o lungime de 350 cm, declinata in trei si cinci usi.
Cele trei citadine vor fi puse in miscare de noul motor pe benzina de 1,0 litru, dezvoltat de grupul PSA Peugeot Citroen. Unitatea produce 75 CP.
Sursa
Volkswagen Polo R - versiune sport de 210 CP
Cea mai sportiva versiune a Masinii Anului in Europa va fi lansata in cursul anului 2012. Polo R va avea 210 CP.
Volkswagen va scoate pe piata in 2012 o versiune R a lui Polo, model care pana acum a avut parte in zona superioara a plajei de puteri de cel mult o versiune GTI.
Scopul celor de la Volkswagen este de a popula si de a castiga o felie cat mai mare din segmentul hatch-urilor sportive subcompacte, care astazi iese in evidenta prin Clio RS, Mini JCW sau Citroen DS3R. In spatele denumirii R se va ascunde un model care va stoarce 210 CP dintr-un motor de 1.6 litri. Spre deosebire insa de fratele mai mare Golf R, Polo R nu va beneficia de un sistem
de tractiune integrala din cauza faptului ca platforma modelului german nu permite acest lucru.
Primul membru al noii linii de performanta Volkswagen, Golf R, a fost prezentat in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, in toamna anului trecut. Acesta este motorizat de un motor de 2.0 litri care dezvolta 270 CP.
Sursa
Cea mai sportiva versiune a Masinii Anului in Europa va fi lansata in cursul anului 2012. Polo R va avea 210 CP.
Volkswagen va scoate pe piata in 2012 o versiune R a lui Polo, model care pana acum a avut parte in zona superioara a plajei de puteri de cel mult o versiune GTI.
Scopul celor de la Volkswagen este de a popula si de a castiga o felie cat mai mare din segmentul hatch-urilor sportive subcompacte, care astazi iese in evidenta prin Clio RS, Mini JCW sau Citroen DS3R. In spatele denumirii R se va ascunde un model care va stoarce 210 CP dintr-un motor de 1.6 litri. Spre deosebire insa de fratele mai mare Golf R, Polo R nu va beneficia de un sistem
de tractiune integrala din cauza faptului ca platforma modelului german nu permite acest lucru.
Primul membru al noii linii de performanta Volkswagen, Golf R, a fost prezentat in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, in toamna anului trecut. Acesta este motorizat de un motor de 2.0 litri care dezvolta 270 CP.
Sursa
Mini Cooper S si Cooper S John Cooper Works - au primit tratamentul Nowack Motors
Nowack Motors a realizat trei pachete de modificari pentru Mini Cooper S: N210, N230 si N260. Primul pachet, N210 ofera 210 CP gratie unui nou soft pentru unitatea ECU si a unui filtru de aer free flow. Cel de-al doilea pachet vine cu un alt soft, un sistem de evacuare din otel inoxidabil si acelasi filtru de aer.
Cel mai performant kit, N260 face din Mini Cooper S o adevarata masina sport dedicata celor care isi doresc mai mult, arata comunicatul de presa. Acesta vine cu o axa cu came foarte performanta, o chiulasa optimizata, un sistem de evacuare sport din otel inoxidabil, un intercooler optimizat, o noua admisie si bineinteles un soft optimizat pentru unitatea ECU.
Masinile pot fi modificate la sediul Nowack Motors din Kamp-Lintfort, Germania, si sunt testate inainte si dupa conversie pe un dinamometru Dynojet. Principalul scop al inginerilor Nowack Motors a fost sa faca propulsorul sa livreze puterea liniar.
Pe langa modificarile aduse propulsorului, Nowack Motors ofera si o noua suspensie mai rigida si jante din aliaj usor incaltate cu pneuri ce au dimensiunile de 225/40 R18. Pentru habitaclu sunt oferite mai multe tipuri de tapiterii din piele si un sistem multimedia.
Sursa
Nowack Motors a realizat trei pachete de modificari pentru Mini Cooper S: N210, N230 si N260. Primul pachet, N210 ofera 210 CP gratie unui nou soft pentru unitatea ECU si a unui filtru de aer free flow. Cel de-al doilea pachet vine cu un alt soft, un sistem de evacuare din otel inoxidabil si acelasi filtru de aer.
Cel mai performant kit, N260 face din Mini Cooper S o adevarata masina sport dedicata celor care isi doresc mai mult, arata comunicatul de presa. Acesta vine cu o axa cu came foarte performanta, o chiulasa optimizata, un sistem de evacuare sport din otel inoxidabil, un intercooler optimizat, o noua admisie si bineinteles un soft optimizat pentru unitatea ECU.
Masinile pot fi modificate la sediul Nowack Motors din Kamp-Lintfort, Germania, si sunt testate inainte si dupa conversie pe un dinamometru Dynojet. Principalul scop al inginerilor Nowack Motors a fost sa faca propulsorul sa livreze puterea liniar.
Pe langa modificarile aduse propulsorului, Nowack Motors ofera si o noua suspensie mai rigida si jante din aliaj usor incaltate cu pneuri ce au dimensiunile de 225/40 R18. Pentru habitaclu sunt oferite mai multe tipuri de tapiterii din piele si un sistem multimedia.
Sursa
Renault Twingo Gordini RS - reinvie traditia franceza
Renault a dezvaluit astazi versiunea speciala Gordini a modelului sportiv Twingo RS, asteptata sa debuteze pe piata in luna martie a anului viitor. Modelul vine cu 133 de cai putere si o multime de personalizari.
Este vorba despre editia care readuce in actualitate numele Gordini, marcand debutul acestuia in gama modelelor Renault. Noul Twingo Gordini RS deschide drumul unui nou pachet de personalizare, care aminteste de trecutul sportiv al brandului francez.
Pentru a evoca traditia vechilor modele Gordini, Renault Twingo a adoptat o caroserie vopsita in culoarea albastru Malte cu finisaj metalic, completata de doua dungi albe. Contrastul albastru/alb continua si la nivelul spoilerului frontal. Nu lipsesc logo-urile Gordini care personlizeaza exteriorul si nici jantele de 17 inch din aluminiu, cu aspect sportiv, disponibile in culorile albastru si negru.
Spiritul Gordini este regasit si la interior, unde clientii se vor bucura de scaune Renault Sport cu o sustinere laterala pronuntata, de aceleasi embleme Gordini, piele albastra pentru portiere si manerul schimbatorului si o plansa de bord cu cusaturi distincte. Contrastul albastru/alb continua si la nivelul volanului si al intrumentelor de bord.
La toate acestea se adauga un acoperis panoramic cu trapa electrica, covorase si praguri personalizate Gordini, conexiune pentru iPod si MP3, geamuri fumurii, Bluetooth, climatizare automata si, cel mai important, un sistem ESP complet decuplabil.
Caracterul sportiv al noii versiuni este insuflat si de un sasiu sportiv, de un propulsorul de 1.6 litri care ofera 133 de cai putere, de un sunet aparte in momentul acceleratiei, precum si de o directie precisa si un sistem de franare performant.
Versiunea speciala va fi expusa vreme de doua luni, pana pe 10 ianuarie 2010, in cadrul showroom-ului Renault de pe Champs-Elysees, in Paris, vanzarile urmand sa fie demarate in luna martie a anului viitor. Preturile vor fi facute publice abia in momentul lansarii pe piata.
Sursa
Renault a dezvaluit astazi versiunea speciala Gordini a modelului sportiv Twingo RS, asteptata sa debuteze pe piata in luna martie a anului viitor. Modelul vine cu 133 de cai putere si o multime de personalizari.
Este vorba despre editia care readuce in actualitate numele Gordini, marcand debutul acestuia in gama modelelor Renault. Noul Twingo Gordini RS deschide drumul unui nou pachet de personalizare, care aminteste de trecutul sportiv al brandului francez.
Pentru a evoca traditia vechilor modele Gordini, Renault Twingo a adoptat o caroserie vopsita in culoarea albastru Malte cu finisaj metalic, completata de doua dungi albe. Contrastul albastru/alb continua si la nivelul spoilerului frontal. Nu lipsesc logo-urile Gordini care personlizeaza exteriorul si nici jantele de 17 inch din aluminiu, cu aspect sportiv, disponibile in culorile albastru si negru.
Spiritul Gordini este regasit si la interior, unde clientii se vor bucura de scaune Renault Sport cu o sustinere laterala pronuntata, de aceleasi embleme Gordini, piele albastra pentru portiere si manerul schimbatorului si o plansa de bord cu cusaturi distincte. Contrastul albastru/alb continua si la nivelul volanului si al intrumentelor de bord.
La toate acestea se adauga un acoperis panoramic cu trapa electrica, covorase si praguri personalizate Gordini, conexiune pentru iPod si MP3, geamuri fumurii, Bluetooth, climatizare automata si, cel mai important, un sistem ESP complet decuplabil.
Caracterul sportiv al noii versiuni este insuflat si de un sasiu sportiv, de un propulsorul de 1.6 litri care ofera 133 de cai putere, de un sunet aparte in momentul acceleratiei, precum si de o directie precisa si un sistem de franare performant.
Versiunea speciala va fi expusa vreme de doua luni, pana pe 10 ianuarie 2010, in cadrul showroom-ului Renault de pe Champs-Elysees, in Paris, vanzarile urmand sa fie demarate in luna martie a anului viitor. Preturile vor fi facute publice abia in momentul lansarii pe piata.
Sursa
Volvo - a lansat un motor diesel nou
Producatorul auto suedez Volvo a lansat un nou motor diesel de 2 litri cu 5 cilindri, care va echipa toate modelele gamei ce vor fi produse din anul 2011. Producatorul auto a revizuit, de asemenea, si unitatile de putere cu 6 cilindri pe benzina gasite sub capota lui XC60, XC70, V70 si S80.
Noul propulsor diesel cu 5 cilindri este, teoretic, la fel ca motorul diesel de 2.4 litri si a fost disponibil initial pe S60.
Acest motor va fi comercializat in trei variante diferite.
Motorul diesel de 2 litri este botezat D3 pentru XC60, XC70, V70, S80 si va dezvolta 163 CP si un cuplu de aproximativ 400 Nm.
Pe de alta parte, modelele C30, V50, S40 si C70 vor utiliza motorul de 2 litri in doua variante de putere: un D3 care va genera 150 CP si un cuplu maxim de 350 Nm si un D4 mai puternic - 177 CP, cu un cuplu maxim de 400 Nm.
Cele trei variante al noului turbodiesel de 2 litri, vor putea fi cuplate la o cutie de viteze cu sase trepte automata sau manuala.
Sursa
Producatorul auto suedez Volvo a lansat un nou motor diesel de 2 litri cu 5 cilindri, care va echipa toate modelele gamei ce vor fi produse din anul 2011. Producatorul auto a revizuit, de asemenea, si unitatile de putere cu 6 cilindri pe benzina gasite sub capota lui XC60, XC70, V70 si S80.
Noul propulsor diesel cu 5 cilindri este, teoretic, la fel ca motorul diesel de 2.4 litri si a fost disponibil initial pe S60.
Acest motor va fi comercializat in trei variante diferite.
Motorul diesel de 2 litri este botezat D3 pentru XC60, XC70, V70, S80 si va dezvolta 163 CP si un cuplu de aproximativ 400 Nm.
Pe de alta parte, modelele C30, V50, S40 si C70 vor utiliza motorul de 2 litri in doua variante de putere: un D3 care va genera 150 CP si un cuplu maxim de 350 Nm si un D4 mai puternic - 177 CP, cu un cuplu maxim de 400 Nm.
Cele trei variante al noului turbodiesel de 2 litri, vor putea fi cuplate la o cutie de viteze cu sase trepte automata sau manuala.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator