Noutati Auto
Mercedes E-Klasse Limousine - sapte locuri, acelasi lux
Mercedes a dezvaluit astazi rodul colaborarii sale cu Binz, constructorul german specializat in executarea unor caroserii particulare. Mai exact, cei doi parteneri au pus la punct o varianta cu sapte locuri a actualului Mercedes E-Klasse, transformat peste noapte intr-o limuzina cu sase usi.
Berlina germana a crescut cu 1.11 metri, reusind sa totalizeze 5.98 metri in lungime, adica suficient pentru a garanta un spatiu generos celor sapte pasageri. Binz a cautat sa introduca un nou rand de scaune si de portiere, fara a afecta rigiditatea carsoseriei si a sasiului.
Noul E-Klasse Limousine beneficiaza de un interior reproiectat, care nu sufera insa la capitolul lux, pasagerii bucurandu-se de acelasi confort
interior. Binz pune la dispozitie aceeasi lista de optionale plusand cu mai multe niveluri de blindaj, pentru cei care vor sa se simta in siguranta. Mai mult decat atat, configuratia scaunelor poate fi modificata, pasagerii de pe locurile din spate avand posibilitatea de a sta fata in fata.
Limuzina va fi oferita impreuna cu versiunile pe benzina 350 CGI BlueEfficiency si E500, precum si alaturi de dieselul E250 BlueEfficiency.
Sursa
Mercedes a dezvaluit astazi rodul colaborarii sale cu Binz, constructorul german specializat in executarea unor caroserii particulare. Mai exact, cei doi parteneri au pus la punct o varianta cu sapte locuri a actualului Mercedes E-Klasse, transformat peste noapte intr-o limuzina cu sase usi.
Berlina germana a crescut cu 1.11 metri, reusind sa totalizeze 5.98 metri in lungime, adica suficient pentru a garanta un spatiu generos celor sapte pasageri. Binz a cautat sa introduca un nou rand de scaune si de portiere, fara a afecta rigiditatea carsoseriei si a sasiului.
Noul E-Klasse Limousine beneficiaza de un interior reproiectat, care nu sufera insa la capitolul lux, pasagerii bucurandu-se de acelasi confort
interior. Binz pune la dispozitie aceeasi lista de optionale plusand cu mai multe niveluri de blindaj, pentru cei care vor sa se simta in siguranta. Mai mult decat atat, configuratia scaunelor poate fi modificata, pasagerii de pe locurile din spate avand posibilitatea de a sta fata in fata.
Limuzina va fi oferita impreuna cu versiunile pe benzina 350 CGI BlueEfficiency si E500, precum si alaturi de dieselul E250 BlueEfficiency.
Sursa
Porsche Panamera - toate exemplarele vandute sunt rechemate in service
Porsche a anuntat astazi ca va initia un recall la nivel mondial pentru toate exemplarele Panamera vandute pana in lune aprilie. In discutie se afla 11.324 de masini, problema fiind legata de centurile de siguranta.
Conform comunicatului Porsche, centurile de siguranta ale scaunelor din fata ale lui Panamera ar putea sa se decupleze independent de vointa pasagerilor daca scaunele sunt asezate in cea mai apropiata pozitie de bord. Defectul vizeaza mecanismul de prindere a centurilor, acesta putand fi slabit si determinand desprinderea prea usoara a centurii din blocaj in momentul cuplarii sau decuplarii acesteia. "Sistemul
de pretensionare nu mai functioneaza astfel la parametri normali", se arata in comunicatul oficial Porsche.
Problema a fost observata in prima faza de Porsche Australia, biroul germanilor anuntand la mijlocul lunii aprilie un recall pentru toate cele 152 de exemplare Panamera vandute pana atunci in aceasta tara. Ieri a venit randul Statelor Unite sa recheme exemplarele Panamera vandute peste Ocean, iar astazi recall-ul s-a generalizat, acoperind toate exemplarele Panamera vandute de Porsche pana acum.
In Romania, recall-ul anuntat de Porsche pentru Panamera afecteaza 12 masini, posesorii acestora urmand sa fie chemati la service pentru reparatia gratuita a posibilelor defectiuni.
Sursa
Porsche a anuntat astazi ca va initia un recall la nivel mondial pentru toate exemplarele Panamera vandute pana in lune aprilie. In discutie se afla 11.324 de masini, problema fiind legata de centurile de siguranta.
Conform comunicatului Porsche, centurile de siguranta ale scaunelor din fata ale lui Panamera ar putea sa se decupleze independent de vointa pasagerilor daca scaunele sunt asezate in cea mai apropiata pozitie de bord. Defectul vizeaza mecanismul de prindere a centurilor, acesta putand fi slabit si determinand desprinderea prea usoara a centurii din blocaj in momentul cuplarii sau decuplarii acesteia. "Sistemul
de pretensionare nu mai functioneaza astfel la parametri normali", se arata in comunicatul oficial Porsche.
Problema a fost observata in prima faza de Porsche Australia, biroul germanilor anuntand la mijlocul lunii aprilie un recall pentru toate cele 152 de exemplare Panamera vandute pana atunci in aceasta tara. Ieri a venit randul Statelor Unite sa recheme exemplarele Panamera vandute peste Ocean, iar astazi recall-ul s-a generalizat, acoperind toate exemplarele Panamera vandute de Porsche pana acum.
In Romania, recall-ul anuntat de Porsche pentru Panamera afecteaza 12 masini, posesorii acestora urmand sa fie chemati la service pentru reparatia gratuita a posibilelor defectiuni.
Sursa
VW Tiguan si Tiguan Plus - modele facelift
Volkswagen isi va innoi estetic intreaga gama pana in vara anului 2011, toate modelele constructorului din Wolfsburg urmand sa primeasca partea frontala care a debutat pe piata odata cu lansarea lui Scirocco, acum doi ani.
Dupa ce Phaeton si Touran au primit recent facelifturi care le aseaza in linia inceputa de Scirocco, Golf, Polo, Sharan si Touareg, urmatorul model care va intra sub bisturiu va fi Passat, noua generatie a sedanului german de segment C urmand sa fie lansata pe piata in cursul acestei toamne,
la Salonul Auto
de la Paris. In fine, ultimele modele care completeaza refresh-ul general al germanilor vor fi Passat CC, Eos si Tiguan, ultimul urmand sa aiba parte de largire a gamei pentru a-i multumi pe clientii care isi doresc ceva mai mult spatiu de la modelul german.
Concret, lansarea noului Tiguan, care va veni la Salonul Auto de la Geneva din 2011, va fi completata de prezentarea unei versiuni Tiguan Plus. Desi denumirea ar putea sugera, la fel ca in cazul lui Golf Plus, o versiune mai inalta, Tiguan Plus va fi doar ceva mai lung, clientii modelului urmand sa opteze astfel fie pentru un al treilea rand de scaune, fie pentru un plus in compartimentul destinat bagajelor.
Sursa
Volkswagen isi va innoi estetic intreaga gama pana in vara anului 2011, toate modelele constructorului din Wolfsburg urmand sa primeasca partea frontala care a debutat pe piata odata cu lansarea lui Scirocco, acum doi ani.
Dupa ce Phaeton si Touran au primit recent facelifturi care le aseaza in linia inceputa de Scirocco, Golf, Polo, Sharan si Touareg, urmatorul model care va intra sub bisturiu va fi Passat, noua generatie a sedanului german de segment C urmand sa fie lansata pe piata in cursul acestei toamne,
la Salonul Auto
de la Paris. In fine, ultimele modele care completeaza refresh-ul general al germanilor vor fi Passat CC, Eos si Tiguan, ultimul urmand sa aiba parte de largire a gamei pentru a-i multumi pe clientii care isi doresc ceva mai mult spatiu de la modelul german.
Concret, lansarea noului Tiguan, care va veni la Salonul Auto de la Geneva din 2011, va fi completata de prezentarea unei versiuni Tiguan Plus. Desi denumirea ar putea sugera, la fel ca in cazul lui Golf Plus, o versiune mai inalta, Tiguan Plus va fi doar ceva mai lung, clientii modelului urmand sa opteze astfel fie pentru un al treilea rand de scaune, fie pentru un plus in compartimentul destinat bagajelor.
Sursa
Citro?n Metropolis Concept - primele imagini reale
Acestea sunt primele imagini reale al ultimului concept propus de francezii de la Citroen, Metropolis, prototip ce da o lectie multor constructori auto despre cum ar trebui sa arate o limuzina sportiva.
Atractiva propunere masoara 5,3 m in lungime, 2 m latime si numai 1,4 metri in inaltime. Caroseria Pearl Silk ascunde un tren de rulare hibrid, format dintr-o unitate de 2.0 litri V6 pe benzina, alaturi de un motor electric care ii creste puterea cu pana la 95 CP.
Motorul conventional produce 272 CP si un cuplu maxim de 375 Nm, insa combinate, motoarele livreaza o valoare totala de 460 CP.
Masina este echipata cu o transmisie automata in sapte trepte cu dublu ambreiaj si beneficiaza de tractiune integrala.
Sursa
Acestea sunt primele imagini reale al ultimului concept propus de francezii de la Citroen, Metropolis, prototip ce da o lectie multor constructori auto despre cum ar trebui sa arate o limuzina sportiva.
Atractiva propunere masoara 5,3 m in lungime, 2 m latime si numai 1,4 metri in inaltime. Caroseria Pearl Silk ascunde un tren de rulare hibrid, format dintr-o unitate de 2.0 litri V6 pe benzina, alaturi de un motor electric care ii creste puterea cu pana la 95 CP.
Motorul conventional produce 272 CP si un cuplu maxim de 375 Nm, insa combinate, motoarele livreaza o valoare totala de 460 CP.
Masina este echipata cu o transmisie automata in sapte trepte cu dublu ambreiaj si beneficiaza de tractiune integrala.
Sursa
Opel Ampera - produs primul exemplar pre-serie
Primul exemplar pre-serie Opel Ampera a fost produs vinerea trecuta la uzina General Motors din Michigan.
Acest exemplar semi-prototip va fi urmat in lunile viitoare de alte modele inrudite. Acestea fac parte dintr-un program de productie similar cu cel prin care a trecut si Chevrolet Volt.
Toate aceste prototipuri, care au rolul de a se apropia din ce in ce mai mult de versiunea de serie, nu vor fi scoase la vanzare. Acestea vor fi utilizate in scopul testarii.
Opel Ampera imparte caracteristicile tehnice cu Chevrolet Volt si, prin urmare, ne putem baza pe cei 60 km de autonomie electrica. Motorul cu aprindere interna, folosit pe post de generator la incarcarea bateriei urca autonomia la 500 km.
Ampera va fi comercializat in Europa incepand cu finele anului 2011.
Sursa
Primul exemplar pre-serie Opel Ampera a fost produs vinerea trecuta la uzina General Motors din Michigan.
Acest exemplar semi-prototip va fi urmat in lunile viitoare de alte modele inrudite. Acestea fac parte dintr-un program de productie similar cu cel prin care a trecut si Chevrolet Volt.
Toate aceste prototipuri, care au rolul de a se apropia din ce in ce mai mult de versiunea de serie, nu vor fi scoase la vanzare. Acestea vor fi utilizate in scopul testarii.
Opel Ampera imparte caracteristicile tehnice cu Chevrolet Volt si, prin urmare, ne putem baza pe cei 60 km de autonomie electrica. Motorul cu aprindere interna, folosit pe post de generator la incarcarea bateriei urca autonomia la 500 km.
Ampera va fi comercializat in Europa incepand cu finele anului 2011.
Sursa
Lada Niva facelift - designul ramane spartan, dar creste confortul
Lada a dezvaluit faceliftul propus pentru modelul sau off-road emblematic, si anume Niva. Aspectul exterior ramane aproape neschimbat insa confortul interior creste intr-o mica masura.
Lada a pregatit un facelift pentru Niva. Desi multi asociaza cuvantul cu o schimbare de "look", nu este si cazul rusilor, modelul off-road pastrand aspectul spartan, desenat in anii '70, in vechiul URSS.
Vazut ca unul dintre cele mai longevive modele de pe piata europeana, Niva nu primeste la exterior decat o serie de accesorii orientate strict spre functionalitate: lumini de semnalizare mai mari si o a treia lampa stop in partea posterioara.
Principalele modificari apar la interior, unde rusii au incercat sa imbunatateasca confortul
si bineinteles functionalitatea. Viitorii clienti ai off-road-erului vor primi un nou instrumentar de bord, o noua tapiterie pentru scaune, mult mai rezistenta, si oglinzi retrovizoare reglabile din interior.
La nivel mecanic, Niva a primit o suspensie mai putin rigida si un sistem de franare imbunatatit. Constructorul rus a confirmat cu aceasta ocazie si introducerea noului motor pe benzina de 1.7 litri si 82 de cai putere, care nu indeplineste insa momentan normele de poluare Euro 5.
Sursa
Lada a dezvaluit faceliftul propus pentru modelul sau off-road emblematic, si anume Niva. Aspectul exterior ramane aproape neschimbat insa confortul interior creste intr-o mica masura.
Lada a pregatit un facelift pentru Niva. Desi multi asociaza cuvantul cu o schimbare de "look", nu este si cazul rusilor, modelul off-road pastrand aspectul spartan, desenat in anii '70, in vechiul URSS.
Vazut ca unul dintre cele mai longevive modele de pe piata europeana, Niva nu primeste la exterior decat o serie de accesorii orientate strict spre functionalitate: lumini de semnalizare mai mari si o a treia lampa stop in partea posterioara.
Principalele modificari apar la interior, unde rusii au incercat sa imbunatateasca confortul
si bineinteles functionalitatea. Viitorii clienti ai off-road-erului vor primi un nou instrumentar de bord, o noua tapiterie pentru scaune, mult mai rezistenta, si oglinzi retrovizoare reglabile din interior.
La nivel mecanic, Niva a primit o suspensie mai putin rigida si un sistem de franare imbunatatit. Constructorul rus a confirmat cu aceasta ocazie si introducerea noului motor pe benzina de 1.7 litri si 82 de cai putere, care nu indeplineste insa momentan normele de poluare Euro 5.
Sursa
Ford Mondeo - primeste un motor pe benzina de 203 cai si 300 Nm
Ford a anuntat introducerea unui nou motor in gama lui Mondeo. Unitatea se va regasi pe versiunea 2.0 STCi si va oferi 203 cai putere si 300 de Nm.
Ford a anuntat oficial imbogatirea gamei modelului Mondeo cu un nou propulsor pe benzina, care ar urma sa se regaseasca pe versiunea 2.0 STCi turbo. Unitatea cu patru cilindri
va oferi clientilor o putere totala de 203 cai la 5500 de rotatii si un cuplu motor generos, de 300 de Nm, resimtit pe o plaja mare de turatii, intre 1750 si 4500 de rotatii. Noua unitate va fi asistata de noua transmisie automata cu dublu ambreiaj PowerShift.
Performantele modelului de clasa medie se imbunatatesc simtitor: acceleratia de la 0 la 100 de km/h se face in 7.9 secunde, 8.2 secunde in cazul variantei break, iar viteza maxima se opreste la 232 de km/h. Toate acestea cu un consum
in ciclu combinat de numai 7.7 litri/100 de kilometri.
Alaturi de noua unitate pe benzina, modelul de segment D va primi si motoare
diesel revizuite, unitatea 2.0 Duratorq TDCi urmand sa se supuna normelor de poluare Euro 5 in ambele variante de putere de 115 si 163 de cai. Ultima versiune va putea fi comandata de asemenea cu transmisia PowerShift.
Sursa
Ford a anuntat introducerea unui nou motor in gama lui Mondeo. Unitatea se va regasi pe versiunea 2.0 STCi si va oferi 203 cai putere si 300 de Nm.
Ford a anuntat oficial imbogatirea gamei modelului Mondeo cu un nou propulsor pe benzina, care ar urma sa se regaseasca pe versiunea 2.0 STCi turbo. Unitatea cu patru cilindri
va oferi clientilor o putere totala de 203 cai la 5500 de rotatii si un cuplu motor generos, de 300 de Nm, resimtit pe o plaja mare de turatii, intre 1750 si 4500 de rotatii. Noua unitate va fi asistata de noua transmisie automata cu dublu ambreiaj PowerShift.
Performantele modelului de clasa medie se imbunatatesc simtitor: acceleratia de la 0 la 100 de km/h se face in 7.9 secunde, 8.2 secunde in cazul variantei break, iar viteza maxima se opreste la 232 de km/h. Toate acestea cu un consum
in ciclu combinat de numai 7.7 litri/100 de kilometri.
Alaturi de noua unitate pe benzina, modelul de segment D va primi si motoare
diesel revizuite, unitatea 2.0 Duratorq TDCi urmand sa se supuna normelor de poluare Euro 5 in ambele variante de putere de 115 si 163 de cai. Ultima versiune va putea fi comandata de asemenea cu transmisia PowerShift.
Sursa
Noul Hyundai Elantra - ataca Fluence si Cruze
Hyundai a prezentat la Salonul Auto de la Busan (Coreea de Sud) noul Avante, model care in Europa este cunoscut sub denumirea Elantra. Noul model preia liniile de design inaugurate de Hyundai pe noul ix35 si le reduce
la scara, completand astfel tabloul unui sedan de segment compact interesant ca aparitie.
In momentul lansarii europene, care va avea loc la finalul anului in curs, noul Hyundai Elantra va dispune de un motor 100% nou prezent in gama coreenilor. Este vorba de unitatea de 1.6 litri pe benzina cu injectie directa care dezvolta 140 CP si 167 Nm. Desi puterea motorului a crescut cu 13% fata de varianta 1.6 prezenta anterior pe gama Hyundai, consumul si emisiile s-au redus cu 12%. Noul motor va putea fi cuplat atat cu o transmisie manuala, cat si cu una automata cu sase rapoarte prezenta deja pe ix35.
Hyundai nu a prezentat inca imagini ale interiorului noului sau model, insa constructorul sud-coreean afirma in comunicatul de presa care insoteste primele imagini ale noului model ca Elantra ofera "elemente avansate care nu sunt regasite pe celelalte modele din acest segment", printre care ilumnarea ambientala, scaune spate incalzite si un monitor TFT LCD color. Principalul adversar de piata al lui Renault Fluence si Chevrolet Cruze iese in evidenta la exterior printr-un limbaj de design pe care coreenii il denumesc "sculptura fluida" , profilul de coupe fiind completat de blocurile optice fata cu tehnologie HID (High Intensity Discharge) si de cele spate care beneficiaza de aportul unor lumini LED.
"Noul Hyundai Elantra subliniaza ambitiile Hyundai, beneficiind de cel mai bun design si de cele mai bune performante din segment. Suntem increzator ca vom redefini inca o data segmentul compact la nivel mondial", a declarat cu ocazia lansarii Steve Y. Yang, presedintele Hyundai Global Business Division.
Sursa
Hyundai a prezentat la Salonul Auto de la Busan (Coreea de Sud) noul Avante, model care in Europa este cunoscut sub denumirea Elantra. Noul model preia liniile de design inaugurate de Hyundai pe noul ix35 si le reduce
la scara, completand astfel tabloul unui sedan de segment compact interesant ca aparitie.
In momentul lansarii europene, care va avea loc la finalul anului in curs, noul Hyundai Elantra va dispune de un motor 100% nou prezent in gama coreenilor. Este vorba de unitatea de 1.6 litri pe benzina cu injectie directa care dezvolta 140 CP si 167 Nm. Desi puterea motorului a crescut cu 13% fata de varianta 1.6 prezenta anterior pe gama Hyundai, consumul si emisiile s-au redus cu 12%. Noul motor va putea fi cuplat atat cu o transmisie manuala, cat si cu una automata cu sase rapoarte prezenta deja pe ix35.
Hyundai nu a prezentat inca imagini ale interiorului noului sau model, insa constructorul sud-coreean afirma in comunicatul de presa care insoteste primele imagini ale noului model ca Elantra ofera "elemente avansate care nu sunt regasite pe celelalte modele din acest segment", printre care ilumnarea ambientala, scaune spate incalzite si un monitor TFT LCD color. Principalul adversar de piata al lui Renault Fluence si Chevrolet Cruze iese in evidenta la exterior printr-un limbaj de design pe care coreenii il denumesc "sculptura fluida" , profilul de coupe fiind completat de blocurile optice fata cu tehnologie HID (High Intensity Discharge) si de cele spate care beneficiaza de aportul unor lumini LED.
"Noul Hyundai Elantra subliniaza ambitiile Hyundai, beneficiind de cel mai bun design si de cele mai bune performante din segment. Suntem increzator ca vom redefini inca o data segmentul compact la nivel mondial", a declarat cu ocazia lansarii Steve Y. Yang, presedintele Hyundai Global Business Division.
Sursa
Toyota Corolla - facelift
Toyota introduce pe pietele europene un facelift pentru Corolla, sedanul urmand sa se bucure de un look imbunatatit si de o echipare mai bogata la interior.
Toyota a crezut de cuviinta ca actualul Corolla merita un facelift discret, care sa improspateze imaginea modelului
pe piata europeana. Constructorul japonez a modificat serios partea frontala si cea posterioara si a adus o serie de imbunatatiri interiorului.
La exterior, Corolla primeste un spoiler redesenat, blocuri optice frontale si posterioare restilizate si o grila mai proeminenta. In habitaclu, japonezii au modificat materialele, au inlocuit instrumentele de bord si au introdus un volan similar cu cel regasit pe versiunea 2010 a hatchback-ului Auris.
Lista de echipamente se va imbogati si ea prin introducerea unei conexiuni Bluetooth si a unei camere pentru mersul cu spatele. La exterior, clientii pot opta pentru o noua
gama de jante redesenate si pentru o paleta de culori cu opt nuante.
In functie de piata pe care se va vinde, Corolla facelift va fi disponibil impreuna cu motorizarile pe benzina de 1.3 litri VVTi de 101 cai putere, 1.6 16 valve si 132 de cai putere, 1.6 VVTi de 126 de cai putere, dar si alaturi de doua dieseluri D-4D, de 1.4 litri 90 de cai si 2.0 litri 126 de cai putere.
Sursa
Toyota introduce pe pietele europene un facelift pentru Corolla, sedanul urmand sa se bucure de un look imbunatatit si de o echipare mai bogata la interior.
Toyota a crezut de cuviinta ca actualul Corolla merita un facelift discret, care sa improspateze imaginea modelului
pe piata europeana. Constructorul japonez a modificat serios partea frontala si cea posterioara si a adus o serie de imbunatatiri interiorului.
La exterior, Corolla primeste un spoiler redesenat, blocuri optice frontale si posterioare restilizate si o grila mai proeminenta. In habitaclu, japonezii au modificat materialele, au inlocuit instrumentele de bord si au introdus un volan similar cu cel regasit pe versiunea 2010 a hatchback-ului Auris.
Lista de echipamente se va imbogati si ea prin introducerea unei conexiuni Bluetooth si a unei camere pentru mersul cu spatele. La exterior, clientii pot opta pentru o noua
gama de jante redesenate si pentru o paleta de culori cu opt nuante.
In functie de piata pe care se va vinde, Corolla facelift va fi disponibil impreuna cu motorizarile pe benzina de 1.3 litri VVTi de 101 cai putere, 1.6 16 valve si 132 de cai putere, 1.6 VVTi de 126 de cai putere, dar si alaturi de doua dieseluri D-4D, de 1.4 litri 90 de cai si 2.0 litri 126 de cai putere.
Sursa
Noul Megane RS si Laguna Coupe GT 4Control - disponibile in Romania
Renault a adus in Romania cel mai recent model din gama Renault Sport, Megane RS. Noul Megane RS dispune de un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, cu o putere de 250 CP, si este echipat cu tehnologiile RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 22.600euro (TVA inclus).
Laguna Coupe GT 4Control, cu patru roti motrice, va putea fi comandata la un pret de lansare de 26.100euro (TVA inclus) pentru motorizarea 2.0 dCi 180CP. In gama Laguna vor fi disponibile motoare certificate Euro 5.
Incepand cu luna mai, Renault va comercializa noua motorizare 2.0 16V 140 CP, asociata cutiei de viteze cu variatie continua ? CVT, pe modelele Fluence si Megane.
Fluence va fi disponibil la un pret incepand de 16.750euro (TVA inclus) (versiunea Dynamique), iar Megane va fi comercializat la preturi incepand de la 16.150euro (TVA inclus), pentru aceeasi versiune Dynamique.
Noul motor 2.0 16V 140 CP pe benzina dezvolta 140 CP la 6.000 rpm si are un cuplu de 195 Nm la 3.750 rpm. Acest motor este conectat la o transmisie cu variatie continua ? CVT (Continuously Variable Transmission), utilizata in cadrul Aliantei Renault-Nissan.
Romanii vor putea sa comande si noile vehicule Trafic si Kangoo Express Maxi. Noul Kangoo Express Maxi va fi disponibil de la un pret de lansare de 13.500euro (TVA inclus) iar noul Trafic va avea un pret de lansare de 17.990euro (TVA inclus).
Sursa
Renault a adus in Romania cel mai recent model din gama Renault Sport, Megane RS. Noul Megane RS dispune de un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, cu o putere de 250 CP, si este echipat cu tehnologiile RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 22.600euro (TVA inclus).
Laguna Coupe GT 4Control, cu patru roti motrice, va putea fi comandata la un pret de lansare de 26.100euro (TVA inclus) pentru motorizarea 2.0 dCi 180CP. In gama Laguna vor fi disponibile motoare certificate Euro 5.
Incepand cu luna mai, Renault va comercializa noua motorizare 2.0 16V 140 CP, asociata cutiei de viteze cu variatie continua ? CVT, pe modelele Fluence si Megane.
Fluence va fi disponibil la un pret incepand de 16.750euro (TVA inclus) (versiunea Dynamique), iar Megane va fi comercializat la preturi incepand de la 16.150euro (TVA inclus), pentru aceeasi versiune Dynamique.
Noul motor 2.0 16V 140 CP pe benzina dezvolta 140 CP la 6.000 rpm si are un cuplu de 195 Nm la 3.750 rpm. Acest motor este conectat la o transmisie cu variatie continua ? CVT (Continuously Variable Transmission), utilizata in cadrul Aliantei Renault-Nissan.
Romanii vor putea sa comande si noile vehicule Trafic si Kangoo Express Maxi. Noul Kangoo Express Maxi va fi disponibil de la un pret de lansare de 13.500euro (TVA inclus) iar noul Trafic va avea un pret de lansare de 17.990euro (TVA inclus).
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori