Noutati Auto
Noul BMW Seria 5 - incepand de la 42.661euro (TVA inclus)
Noul BMW Seria 5 a fost lansat oficial in Romania, eveniment care a fost marcat, in mod placut, de Oliver Heimler, sef design interior pentru noua propunere bavareza.
Noul Seria 5 se reintoarce intr-un trecut nu mai putin glorios decat prezentul, facand trimitere la generatia produsa intre 1995 si 2004. Se poate remarca, la nivelul blocurilor optice, influenta fratelui mai mare, BMW Seria 7. In plus, masina este parca mai sportiva ca niciodata.
Nici tehnologiile implementate nu se lasa mai prejos, noua generatie bucurandu-se de atu-uri precum Dynamic Driving Control (disponibil optional; permite soferului sa regleze suspensia individual, in functie de stilul de condus si de conditiile de drum), Adaptive Drive, Integral Active Steering (Directie Integral Activa), Dynamic Damper Control (Control Dinamic al Amortizoarelor), Dynamic Drive Stability Control (Control Dinamic al Stabilitatii).
Mentionam, de asemenea, sistemele Parking Assistant (asistare la parcare), Surround View (vedere panoramica), Avertizare de coliziune cu actionare a franelor in combinatie cu Active Cruise Control (tempomat activ).
Pretul de pornire, si anume 42.661euro, cu TVA inclus, corespunde versiunii entry-level 523i, echipata cu un motor de 3.0 litri si 204 CP. Pentru un plus de putere, constructorul bavarez propune 528i de 258 de CP, 535i de 306 CP si varful de gama 550i, care dezvolta 407 CP. Acesta din urma are un tarif de 71.400 de euro cu toate taxele incluse.
Pe frontul diesel, Seria 5 este pus in miscare de o unitate de 3.0 litri si 204 CP. Oferta este completata de 530d cu ai sai 245 cai. Important: in vara va fi lansata versiunea mai economica, 520d, care dezvolta 184 CP.
Cel mai ieftin diesel disponibil pentru moment in Romania este 523d, care pleaca de la 45.375 de euro cu TVA inclus. Versiunea 530d porneste de la 50.099 euro cu TVA.
Noua generatie BMW Seria 5 are 5 ani garantie sau 100.000 de kilometri, finantarea fiind oferita, daca este cazul, prin sistemul BMW Financial Services.
Sursa
Noul BMW Seria 5 a fost lansat oficial in Romania, eveniment care a fost marcat, in mod placut, de Oliver Heimler, sef design interior pentru noua propunere bavareza.
Noul Seria 5 se reintoarce intr-un trecut nu mai putin glorios decat prezentul, facand trimitere la generatia produsa intre 1995 si 2004. Se poate remarca, la nivelul blocurilor optice, influenta fratelui mai mare, BMW Seria 7. In plus, masina este parca mai sportiva ca niciodata.
Nici tehnologiile implementate nu se lasa mai prejos, noua generatie bucurandu-se de atu-uri precum Dynamic Driving Control (disponibil optional; permite soferului sa regleze suspensia individual, in functie de stilul de condus si de conditiile de drum), Adaptive Drive, Integral Active Steering (Directie Integral Activa), Dynamic Damper Control (Control Dinamic al Amortizoarelor), Dynamic Drive Stability Control (Control Dinamic al Stabilitatii).
Mentionam, de asemenea, sistemele Parking Assistant (asistare la parcare), Surround View (vedere panoramica), Avertizare de coliziune cu actionare a franelor in combinatie cu Active Cruise Control (tempomat activ).
Pretul de pornire, si anume 42.661euro, cu TVA inclus, corespunde versiunii entry-level 523i, echipata cu un motor de 3.0 litri si 204 CP. Pentru un plus de putere, constructorul bavarez propune 528i de 258 de CP, 535i de 306 CP si varful de gama 550i, care dezvolta 407 CP. Acesta din urma are un tarif de 71.400 de euro cu toate taxele incluse.
Pe frontul diesel, Seria 5 este pus in miscare de o unitate de 3.0 litri si 204 CP. Oferta este completata de 530d cu ai sai 245 cai. Important: in vara va fi lansata versiunea mai economica, 520d, care dezvolta 184 CP.
Cel mai ieftin diesel disponibil pentru moment in Romania este 523d, care pleaca de la 45.375 de euro cu TVA inclus. Versiunea 530d porneste de la 50.099 euro cu TVA.
Noua generatie BMW Seria 5 are 5 ani garantie sau 100.000 de kilometri, finantarea fiind oferita, daca este cazul, prin sistemul BMW Financial Services.
Sursa
QUOTE (Tanaka @ Mar 30 2010, 04:17 PM) Infiniti QX56 - noua generatie debuteaza la New York
Design-ul noii generatii QX prezinta si unele elemente mai rafinate, cum ar fi stopurile ce utilizeaza tehnologia LED, dar aspectul general de offroader capabil si impozant a ramas nealterat.
Noul Infiniti QX va fi pus in miscare de un V8 de 5.6 litri ce dezvolta 400 de cai putere si 549 Nm, cuplat exclusiv la o cutie de viteze automata cu 7 trepte.
Sistemul de tractiune integrala All Mode AWD se vrea a fi la fel de usor de utilizat ca sistemul All Terrain de la Land Rover care ii cere soferului doar sa selecteze conditiile de drum prezente si adapteaza totul in functie de un program prestabilit, cu 4 moduri de functionare: asfalt, nisip, teren accidentat si zapada.
Habitaclul are un aspect luxos si o finisare ireprosabila, peisaj din care nu lipsesc tapiteria din piele, climatizarea automata, display-urile din tetiere si sistemul de navigatie prin satelit. Momentan nu exista informatii referitoare la data de lansare sau la preturile SUV-ului pe piata din Europa.
Sursa
Design-ul noii generatii QX prezinta si unele elemente mai rafinate, cum ar fi stopurile ce utilizeaza tehnologia LED, dar aspectul general de offroader capabil si impozant a ramas nealterat.
Noul Infiniti QX va fi pus in miscare de un V8 de 5.6 litri ce dezvolta 400 de cai putere si 549 Nm, cuplat exclusiv la o cutie de viteze automata cu 7 trepte.
Sistemul de tractiune integrala All Mode AWD se vrea a fi la fel de usor de utilizat ca sistemul All Terrain de la Land Rover care ii cere soferului doar sa selecteze conditiile de drum prezente si adapteaza totul in functie de un program prestabilit, cu 4 moduri de functionare: asfalt, nisip, teren accidentat si zapada.
Habitaclul are un aspect luxos si o finisare ireprosabila, peisaj din care nu lipsesc tapiteria din piele, climatizarea automata, display-urile din tetiere si sistemul de navigatie prin satelit. Momentan nu exista informatii referitoare la data de lansare sau la preturile SUV-ului pe piata din Europa.
Sursa
Volkswagen Phaeton - facelift
Volkswagen se va folosi de Salonul Auto de la Beijing pentru a expune in fata publicului chinez faceliftul operat pe limuzina Phaeton. Aceasta va prelua noua filosofie de design dar si noi motoare.
La mijlocul acestei luni, Volkswagen va expune in cadrul Salonului Auto de la Beijing un nou facelift operat in gama sa. De aceasta data este vorba despre nava amiral Phaeton, care vine sa se alature noii filosofii de design a constructorului german.
Revizuirea modelului vine la opt ani de la debutul modelului pe piata limuzinelor premium si are rolul de a face din Phaeton o berlina de lux, capabila sa afiseze stralucirea din primii ani de viata.
Modelul pentru productia caruia Volkswagen a construit o noua fabrica la Dresda, va adopta aspectul frontal regasit pe toate exemplarele constructorului german, cu o grila proeminenta, cu un spoiler discret si cu blocuri optice perfect aliniate conturului capotei. Nu vor lipsi nici luminile LED pentru rularea pe timp de zi, tehnologia urmand sa fie adoptata probabil si in cazul stopurilor.
Sub capota etalonului Volkswagen se vor afla noile motorizari introduse recent, in cadrul Salonului de la Leipzig, si pe SUV-ul Audi Q7. Ne referim aici la ambele versiuni pe benzina ale motorului V6 de 3.0 TFSI, care vin cu injectie directa si sistem de recuperare a energiei rezultate la franare.
Unitatea de baza ia locul vechiului V6 de 3.6 litri FSI si promite 272 de cai putere si 400 de Nm, in timp ce varianta mai puternica inlocuieste vechiul V8 de 4.2 litri FSI si garanteaza 333 de cai, alaturi de un cuplu de 440 Nm, resimtit intre 2900 si 5300 de rotatii.
Sursa
Volkswagen se va folosi de Salonul Auto de la Beijing pentru a expune in fata publicului chinez faceliftul operat pe limuzina Phaeton. Aceasta va prelua noua filosofie de design dar si noi motoare.
La mijlocul acestei luni, Volkswagen va expune in cadrul Salonului Auto de la Beijing un nou facelift operat in gama sa. De aceasta data este vorba despre nava amiral Phaeton, care vine sa se alature noii filosofii de design a constructorului german.
Revizuirea modelului vine la opt ani de la debutul modelului pe piata limuzinelor premium si are rolul de a face din Phaeton o berlina de lux, capabila sa afiseze stralucirea din primii ani de viata.
Modelul pentru productia caruia Volkswagen a construit o noua fabrica la Dresda, va adopta aspectul frontal regasit pe toate exemplarele constructorului german, cu o grila proeminenta, cu un spoiler discret si cu blocuri optice perfect aliniate conturului capotei. Nu vor lipsi nici luminile LED pentru rularea pe timp de zi, tehnologia urmand sa fie adoptata probabil si in cazul stopurilor.
Sub capota etalonului Volkswagen se vor afla noile motorizari introduse recent, in cadrul Salonului de la Leipzig, si pe SUV-ul Audi Q7. Ne referim aici la ambele versiuni pe benzina ale motorului V6 de 3.0 TFSI, care vin cu injectie directa si sistem de recuperare a energiei rezultate la franare.
Unitatea de baza ia locul vechiului V6 de 3.6 litri FSI si promite 272 de cai putere si 400 de Nm, in timp ce varianta mai puternica inlocuieste vechiul V8 de 4.2 litri FSI si garanteaza 333 de cai, alaturi de un cuplu de 440 Nm, resimtit intre 2900 si 5300 de rotatii.
Sursa
Ferrari 599 GTO - ajunge si in Romania
Ferrari GTO, cea mai rapida masina de strada construita vreodata de Ferrari, va ajunge si in Romania la pretul (neoficial) de 330.000 de euro.
Vor fi fabricate numai 599 de unitati, din care doua vor lua drumul spre Romania, insa nu se stie exact cand se va intampla acest lucru, dupa cum au declarat reprezentantii Forza Rossa. Probabil sunt asteptate mai intai comenzile.
Ferrari GTO este echipat cu un motor V12 de 6 cilindri capabil sa genereze 670 CP si are o greutate de 1.496 kg. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 3,35 secunde si poate atinge o viteza maxima de 335 km/h
Premierea mondiala a avut loc azi, la Modena.
Sursa
Ferrari GTO, cea mai rapida masina de strada construita vreodata de Ferrari, va ajunge si in Romania la pretul (neoficial) de 330.000 de euro.
Vor fi fabricate numai 599 de unitati, din care doua vor lua drumul spre Romania, insa nu se stie exact cand se va intampla acest lucru, dupa cum au declarat reprezentantii Forza Rossa. Probabil sunt asteptate mai intai comenzile.
Ferrari GTO este echipat cu un motor V12 de 6 cilindri capabil sa genereze 670 CP si are o greutate de 1.496 kg. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 3,35 secunde si poate atinge o viteza maxima de 335 km/h
Premierea mondiala a avut loc azi, la Modena.
Sursa
Honda CR-Z - noi imagini oficiale
Honda a oferit un pachet cu noi imagini oficiale ale modelului CR-Z. Coupe-ul a fost imortalizat din diferite unghiuri, dar si dupa un scenariu bine pus la punct.
Honda CR-Z imbina sistemul hibrid cu o cutie de viteze manuala cu sase viteze, permitand conducatorului auto sa foloseasca intreaga forta a vehiculului si in acelasi timp sa economiseasca benzina (5.0 l/100 km).. Combinand un motor eficient de 1.5 litri alimentat cu benzina si sistemul hibrid unic IMA creat de Honda, masina ofera astfel si un nivel scazut de emisii.
Puterea totala a lui Honda CR-Z, cu sistemul paralel hibrid IMA, este de 124 CP si un cuplu de 174 Nm. Cifrele de varf ale cuplului sunt identice cu cele ale motorului modelului Honda Civic de 1,8 litri, fiind atinse la o turatie de numai 1500 rpm ? nivel specific in general motoarelor supralimentate, dar avand cu 35 g/km mai putine emisii de CO2.
Honda CR-Z va ajunge in showroom-urile din Romania in luna iunie anul acesta, iar pretul de pornire va fi de aproximativ 20.000 de euro, fara taxe.
Sursa
Honda a oferit un pachet cu noi imagini oficiale ale modelului CR-Z. Coupe-ul a fost imortalizat din diferite unghiuri, dar si dupa un scenariu bine pus la punct.
Honda CR-Z imbina sistemul hibrid cu o cutie de viteze manuala cu sase viteze, permitand conducatorului auto sa foloseasca intreaga forta a vehiculului si in acelasi timp sa economiseasca benzina (5.0 l/100 km).. Combinand un motor eficient de 1.5 litri alimentat cu benzina si sistemul hibrid unic IMA creat de Honda, masina ofera astfel si un nivel scazut de emisii.
Puterea totala a lui Honda CR-Z, cu sistemul paralel hibrid IMA, este de 124 CP si un cuplu de 174 Nm. Cifrele de varf ale cuplului sunt identice cu cele ale motorului modelului Honda Civic de 1,8 litri, fiind atinse la o turatie de numai 1500 rpm ? nivel specific in general motoarelor supralimentate, dar avand cu 35 g/km mai putine emisii de CO2.
Honda CR-Z va ajunge in showroom-urile din Romania in luna iunie anul acesta, iar pretul de pornire va fi de aproximativ 20.000 de euro, fara taxe.
Sursa
Noul Opel Astra GSI - foto spion
Oficial, Opel ?ncă nu a dezvăluit faptul că noua generaţie Astra va oferi şi un competitor pentru Golf R. Chiar dacă noul Astra OPC se mai lasă aşteptat, ultimele fotografii spion arată că viitorul Astra GSI va oferi entuziaştilor o maşină mai sportivă.
Fotografiile surprinse pe străzile din Germania prezintă un model Opel Astra camuflat ?n partea frontală, unde se poate observa spoilerul cu un alt design dec?t cel standard, ceea ce-i va oferi un aspect mai agresiv. Versiunea GSI are ?n spate evacuare dublă şi interior ?n două tonuri de culoare, cu scaune sport.
Ultimul Astra OPC avea sub capotă un motor de 2.0 litri turbo ECOTEC de 240 CP, ?n timp ce versiunea mai cuminte, GSI dezvoltă 200 CP. Ne putem aşteptat aşadar ca noua generaţie Opel Astra GSI să ofere clienţilor ?n jur de 220 CP. Modelul este aşteptat ?n showroom-uri spre sf?rşitul acestui an.
Sursa
Oficial, Opel ?ncă nu a dezvăluit faptul că noua generaţie Astra va oferi şi un competitor pentru Golf R. Chiar dacă noul Astra OPC se mai lasă aşteptat, ultimele fotografii spion arată că viitorul Astra GSI va oferi entuziaştilor o maşină mai sportivă.
Fotografiile surprinse pe străzile din Germania prezintă un model Opel Astra camuflat ?n partea frontală, unde se poate observa spoilerul cu un alt design dec?t cel standard, ceea ce-i va oferi un aspect mai agresiv. Versiunea GSI are ?n spate evacuare dublă şi interior ?n două tonuri de culoare, cu scaune sport.
Ultimul Astra OPC avea sub capotă un motor de 2.0 litri turbo ECOTEC de 240 CP, ?n timp ce versiunea mai cuminte, GSI dezvoltă 200 CP. Ne putem aşteptat aşadar ca noua generaţie Opel Astra GSI să ofere clienţilor ?n jur de 220 CP. Modelul este aşteptat ?n showroom-uri spre sf?rşitul acestui an.
Sursa
Chevrolet Camaro Convertible - primele fotografii oficiale
General Motors a dezvăluit primele fotografii oficiale ale versiunii decapotabile a modelului Chevrolet Camaro.
Modelul este aşteptat pe piaţa din SUA ?n aprilie 2011.
?n afară de aceste două fotografii postate pe unul din conturile de socializare ale modelului Camaro, nu au fost specificate ale detalii, ?nsă se ştie că versiunea cu acoperiş soft-top a noului Chevrolet Camaro este programată să intre ?n producţia la uzina Oshawa din Canada, ?n primul trimestru a anului 2011. V?nzările noului Chevrolet Camaro Convertible vor ?ncepe ?n aprilie anul viitor.
Versiunea decapotabilă a noului Camaro va fi disponibilă clienţilor, ca fel ca modelul Coupe, ?n două versiuni de motorizare: cu un V6 de 3,6 litri şi cu un motor V8 de 6,2 litri.
Cu noul Camaro Convertible, Chevrolet urmăreşte să ofere clienţilor o alternativă viabilă la Mustang-ul celor de la Ford - rivalul tradiţional al modelului.
Modelul Chevrolet Camaro a fost declarat recent c?ştigător al prestigiosului premiu ?2010 World Car Design of the Year?.
Sursa
General Motors a dezvăluit primele fotografii oficiale ale versiunii decapotabile a modelului Chevrolet Camaro.
Modelul este aşteptat pe piaţa din SUA ?n aprilie 2011.
?n afară de aceste două fotografii postate pe unul din conturile de socializare ale modelului Camaro, nu au fost specificate ale detalii, ?nsă se ştie că versiunea cu acoperiş soft-top a noului Chevrolet Camaro este programată să intre ?n producţia la uzina Oshawa din Canada, ?n primul trimestru a anului 2011. V?nzările noului Chevrolet Camaro Convertible vor ?ncepe ?n aprilie anul viitor.
Versiunea decapotabilă a noului Camaro va fi disponibilă clienţilor, ca fel ca modelul Coupe, ?n două versiuni de motorizare: cu un V6 de 3,6 litri şi cu un motor V8 de 6,2 litri.
Cu noul Camaro Convertible, Chevrolet urmăreşte să ofere clienţilor o alternativă viabilă la Mustang-ul celor de la Ford - rivalul tradiţional al modelului.
Modelul Chevrolet Camaro a fost declarat recent c?ştigător al prestigiosului premiu ?2010 World Car Design of the Year?.
Sursa
Alfa Romeo Giulietta - intra pe piata europeana
Alfa Romeo Giulietta intra pe pietele majore, dar nu va ajunge, cel putin deocamdata, si in Statele Unite ale Americii.
In urma lansarii de luna trecuta de la Salonul Auto de la Geneva, Alfa a dat publicitatii detaliile si un set de fotografii ale noului model.
Alfa Romeo Giulietta intra in forta in segmentul ocupat de Ford Focus si Volkswagen Golf, fiind un competitor serios la adresa acestora.
Giulietta este cel de al doilea vehicul pe care Alfa il aduce pe piata pentru a inlocui indelung folositul model 147 harchback. Alaturi de Giuletta se afla, deja, MiTo. Impreuna, cele dou vehicule se alatura demersului firmei Alfa-Romeo de a schimba denumirile clasice, numerice, de pana acum ale modelelor sale.
Din punct de vedere stilistic, Giulietta este cel de al treilea model Alfa care se aliniaza noului curent stilistic al constructorului italian.
Interiorul masinii este oarecum inspirat din modelul 8C Competizione in special partea din jurul panoului de comanda. In ciuda formei spatelui, Giulietta dispune de mai mult spatiu interior si da o senzatie diferita fata de mult mai condensatul MiTo. In completare, spatiul se poate mari cu plafonul retractabil din sticla, care este insa optional.
Din punctul de vedere al dotarilor, Giulietta are tot ce poate oferi la ora actuala un producator important de autoturisme: sunet Bose, navigatie Tom Tom, Blue&Me, plus multe altele.
Tehnologia nu este insa limitata numai la ce este inclus in habitaclu. Odata cu lansarea, Alfa ofera Giulietta cu patru motorizari: doua pe benzina. de 1,4 litri turbo, cu patru cilindri in linie de 120 si 170 CP si doua turbo-diesel de 1,6, respectiv 2,0 litri care dispun de 105 si respectiv 170 CP. Cele patru echipari vor fi urmate de cea de a cincea, Quadrifoglio Verde, care va readuce pe caroserie si legendarul trifoi cu patru foi. Acesta va dispune de un motor de 1,8 litri, injectie directa, turbo, 235 CP, transmisie DSG.
Intre timp, cele patru motorizari deja disponibile au in completare o transmisie manuala cu sase trepte.
Alfa Romeo Giulietta este un model foarte interesant din punct de vedere al pozitionarii pe piata si a marketingului. Datorita formei si dimensiunilor, dar in special al dotarilor si performantelor, Giulietta se aliniaza la start cu Audi A3 si BMW Seria 1, adica modelele premium ale gamei. Dar privit prin prisma pretului, Giulietta se apropie mai degraba de gama din care fac parte Focus si Golf. Asadar, Alfa Romeo Giulietta va fi un competitor serios pentru ambele segmente.
Sursa
Alfa Romeo Giulietta intra pe pietele majore, dar nu va ajunge, cel putin deocamdata, si in Statele Unite ale Americii.
In urma lansarii de luna trecuta de la Salonul Auto de la Geneva, Alfa a dat publicitatii detaliile si un set de fotografii ale noului model.
Alfa Romeo Giulietta intra in forta in segmentul ocupat de Ford Focus si Volkswagen Golf, fiind un competitor serios la adresa acestora.
Giulietta este cel de al doilea vehicul pe care Alfa il aduce pe piata pentru a inlocui indelung folositul model 147 harchback. Alaturi de Giuletta se afla, deja, MiTo. Impreuna, cele dou vehicule se alatura demersului firmei Alfa-Romeo de a schimba denumirile clasice, numerice, de pana acum ale modelelor sale.
Din punct de vedere stilistic, Giulietta este cel de al treilea model Alfa care se aliniaza noului curent stilistic al constructorului italian.
Interiorul masinii este oarecum inspirat din modelul 8C Competizione in special partea din jurul panoului de comanda. In ciuda formei spatelui, Giulietta dispune de mai mult spatiu interior si da o senzatie diferita fata de mult mai condensatul MiTo. In completare, spatiul se poate mari cu plafonul retractabil din sticla, care este insa optional.
Din punctul de vedere al dotarilor, Giulietta are tot ce poate oferi la ora actuala un producator important de autoturisme: sunet Bose, navigatie Tom Tom, Blue&Me, plus multe altele.
Tehnologia nu este insa limitata numai la ce este inclus in habitaclu. Odata cu lansarea, Alfa ofera Giulietta cu patru motorizari: doua pe benzina. de 1,4 litri turbo, cu patru cilindri in linie de 120 si 170 CP si doua turbo-diesel de 1,6, respectiv 2,0 litri care dispun de 105 si respectiv 170 CP. Cele patru echipari vor fi urmate de cea de a cincea, Quadrifoglio Verde, care va readuce pe caroserie si legendarul trifoi cu patru foi. Acesta va dispune de un motor de 1,8 litri, injectie directa, turbo, 235 CP, transmisie DSG.
Intre timp, cele patru motorizari deja disponibile au in completare o transmisie manuala cu sase trepte.
Alfa Romeo Giulietta este un model foarte interesant din punct de vedere al pozitionarii pe piata si a marketingului. Datorita formei si dimensiunilor, dar in special al dotarilor si performantelor, Giulietta se aliniaza la start cu Audi A3 si BMW Seria 1, adica modelele premium ale gamei. Dar privit prin prisma pretului, Giulietta se apropie mai degraba de gama din care fac parte Focus si Golf. Asadar, Alfa Romeo Giulietta va fi un competitor serios pentru ambele segmente.
Sursa
Renault Laguna Coupe Monaco GP - primele imagini
Renault Laguna Coupe va beneficia de o editie exclusivista, botezata Monaco GP,
care se produce in doar 400exemplare si va costa 38.000euro.
Pachetul gandit de inginerii francezi a fost botezat Monaco GP, in cinstea locului unde va fi lansat, si vine cu o serie de imbunatatiri estetice, completate de o lista bogata de accesorii. Editia va fi una exclusivista, Renault planuind doar 400 de unitati, toate cu un pret de pornire de 38.000 de euro la nivel european.
Laguna Coupe Monaco GP vine cu un finisaj alb perlat al caroseriei, perfect ales pentru a putea contrasta cu acoperisul si jantele de 18 inch, de culoare neagra. Efectul contrastant se resimte si in interior, unde tapiteria din piele a fost cusuta cu ata alba, asemeni plasticului care inveleste consola centrala.
Soferii vor beneficia de o lista de optionale bogata, care include printre altele lumini bi-xenon, blocuri optice cu LED in partea posterioara, senzori de parcare, sistem de navigatie prin satelit, climatizare pe doua zone, sistem audio Bose cu 10 boxe, amplificator digital si conexiune USB.
Sub capota versiunii Monaco GP se vor afla o unitate diesel de 2.0 litri cu doua variante de putere, una de 150CP si una de 180CP, un V6 tot diesel de 235 CP de cai putere si o unitate pe benzina V6 de 3.5 litri si 240CP.
Sursa
Renault Laguna Coupe va beneficia de o editie exclusivista, botezata Monaco GP,
care se produce in doar 400exemplare si va costa 38.000euro.
Pachetul gandit de inginerii francezi a fost botezat Monaco GP, in cinstea locului unde va fi lansat, si vine cu o serie de imbunatatiri estetice, completate de o lista bogata de accesorii. Editia va fi una exclusivista, Renault planuind doar 400 de unitati, toate cu un pret de pornire de 38.000 de euro la nivel european.
Laguna Coupe Monaco GP vine cu un finisaj alb perlat al caroseriei, perfect ales pentru a putea contrasta cu acoperisul si jantele de 18 inch, de culoare neagra. Efectul contrastant se resimte si in interior, unde tapiteria din piele a fost cusuta cu ata alba, asemeni plasticului care inveleste consola centrala.
Soferii vor beneficia de o lista de optionale bogata, care include printre altele lumini bi-xenon, blocuri optice cu LED in partea posterioara, senzori de parcare, sistem de navigatie prin satelit, climatizare pe doua zone, sistem audio Bose cu 10 boxe, amplificator digital si conexiune USB.
Sub capota versiunii Monaco GP se vor afla o unitate diesel de 2.0 litri cu doua variante de putere, una de 150CP si una de 180CP, un V6 tot diesel de 235 CP de cai putere si o unitate pe benzina V6 de 3.5 litri si 240CP.
Sursa
Mercedes-Benz Shooting Break - premieră mondială la Salonul Auto din China
Mercedes-Benz a dezvăluit conceptul Shooting Break - continuarea designului ?nceput de conceptul Fascination, din septembrie 2008. Noul concept, ce-şi va face debutul ?n China, previzionează noua generaţie CLS, ce ar putea fi lansată ?n septembrie.
Noul concept Mercedes-Benz Shooting Break prezintă un design exterior emoţional, cu o capotă lungă şi plată, şi un acoperiş ce se continuă p?nă ?n spate. Designul frontal este complet nou, dar unele elemente amintesc de noul supercar SLS AMG: grila radiatorului, cu emblema de mari dimensiuni, flancată de farurile construite complet cu lumini LED, cu toate funcţiile dinamice uzuale. Profilul lateral are o notă superioară de dinamism graţie arcelor roţilor din spate supradimensionate. Aspectul de coupe este accentuat de linia cobor?tă a geamurilor din spate.
Interiorul este dominat de lemn natural şi materiale din piele. O facilitate ce atrage atenţia este consola centrală ce se prelungeşte p?nă la locurile din spate, subliniind aranjamentul cu patru locuri pentru cel mai ?nalt confort.
Conceptul Mercedes-Benz Shooting Break este propulsat de un nou motor ce previzionează noua generaţie de motoare ?n V. Unitatea V6 beneficiază de un aranjament al cilindrilor la 60 de grade şi o cilindree de 3,5 litri, cu injecţie directă de carburant şi sisteme de control ce optimizează arderea. Motorul cu şase cilindri dezvoltă 306 CP şi un cuplu maxim de 370 Nm, fiind ?n linie cu standardele BlueEFFICIENCY ale Mercedes-Benz care certifică un consum exemplar.
Sursa
Mercedes-Benz a dezvăluit conceptul Shooting Break - continuarea designului ?nceput de conceptul Fascination, din septembrie 2008. Noul concept, ce-şi va face debutul ?n China, previzionează noua generaţie CLS, ce ar putea fi lansată ?n septembrie.
Noul concept Mercedes-Benz Shooting Break prezintă un design exterior emoţional, cu o capotă lungă şi plată, şi un acoperiş ce se continuă p?nă ?n spate. Designul frontal este complet nou, dar unele elemente amintesc de noul supercar SLS AMG: grila radiatorului, cu emblema de mari dimensiuni, flancată de farurile construite complet cu lumini LED, cu toate funcţiile dinamice uzuale. Profilul lateral are o notă superioară de dinamism graţie arcelor roţilor din spate supradimensionate. Aspectul de coupe este accentuat de linia cobor?tă a geamurilor din spate.
Interiorul este dominat de lemn natural şi materiale din piele. O facilitate ce atrage atenţia este consola centrală ce se prelungeşte p?nă la locurile din spate, subliniind aranjamentul cu patru locuri pentru cel mai ?nalt confort.
Conceptul Mercedes-Benz Shooting Break este propulsat de un nou motor ce previzionează noua generaţie de motoare ?n V. Unitatea V6 beneficiază de un aranjament al cilindrilor la 60 de grade şi o cilindree de 3,5 litri, cu injecţie directă de carburant şi sisteme de control ce optimizează arderea. Motorul cu şase cilindri dezvoltă 306 CP şi un cuplu maxim de 370 Nm, fiind ?n linie cu standardele BlueEFFICIENCY ale Mercedes-Benz care certifică un consum exemplar.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator