Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 31, 2010 3:09 pm

Mercedes CLS Estate - rival pentru BMW Seria 5 GT

Mercedes va dezvalui in cadrul Salonului Auto de la Beijing un concept care anticipeaza viitorul CLS break,
destinat sa rivalizeze cu BMW Seria 5 Gran Turismo.
Conceptul dezvaluit de Mercedes in cadrul Salonului Auto de la Geneva si botezat F800 Style se dovedeste a
fi o fila importanta din istoria constructorului german. Dupa ce s-a vorbit despre influentele pe care le va avea asupra viitoarelor modele din clasa mica sau compacta si de faptul ca anticipeaza noua generatie a modelului CLS, conceptul se pare ca va mai influenta inca un produs Mercedes.

De aceasta data este vorba despre un model complet nou, care va lua nastere ca un derivat al viitorului CLS, pentru a se bate cu actualul BMW Seria 5 Gran Turismo. Constructorul din Stuttgart va anticipa intentiile sale de a naste un CLS Estate inca de luna viitoare, cand Mercedes va expune un concept nou in cadrul Salonului Auto de la Beijing.

Extinderea gamei cu noi modele face parte din strategia Mercedes de a atrage in showroom-urile sale noi clienti care prefera vehiculele de nisa, cu un design atragator. Surse din interiorul companiei
germane sustin ca "regulile traditionale nu se mai aplica. Segmentele bine definite din trecut devin din ce in ce mai fragmentate."

Viitorul Mercedes Benz CLS Estate va impartasi aspectul frontal cu fratele sau sedan, insa nota distinctiva va fi data de profilul si posteriorul modelului.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 31, 2010 3:16 pm

QUOTE (Tanaka @ Jan 12 2010, 07:18 PM) Honda CR-Z - debuteaza la Detroit

QUOTE (Tanaka @ Mar 26 2010, 06:09 PM) Honda CR-Z - 10.000 de comenzi in prima luna

Honda CR-Z - in Romania, din luna iunie

Honda CR-Z ajunge in showroom-urile din Romania in luna iunie anul acesta, iar pretul de pornire va fi de aproximativ 20.000 de euro, fara taxe.

Honda CR-Z imbina sistemul hibrid cu o cutie de viteze manuala cu sase viteze, permitand conducatorului auto sa foloseascăa intreaga forta a vehiculului si in acelasi timp sa economiseasca benzina (5.0 l/100 km).. Combinand un motor eficient de 1.5 litri alimentat cu benzina si sistemul hibrid unic IMA creat de Honda, masina ofera astfel si un nivel scazut de emisii.

Honda CR-Z a fost dotat cu sistemul 3-Mode Drive, ce permite soferului sa aleaga intre cele trei moduri de conducere (NORM, ECON si SPORT), care modifica raspunsul acceleratiei, al directiei, timpul de oprire al motorului la stationare, controlul climei si nivelul de asistenta oferit de sistemul IMA. Legat de modurile de conducere, Honda CR-Z poate circula in modul NORM, lucru ce prevede un echilibru intre performanta, economie si emisii reduse.

In plus fata de functia Eco Assist, iluminarea indicatorului CR-Z este conectata la sistemul de condus cu 3 moduri. In modul NORM, vitezometrul are culoarea albastra, iar in momentul in care automobilul este condus economic, vitezometrul indica ?verde?. In modul ECON vitezometrul este de asemenea luminat albastru (stralucind verde cand se conduce economic) dar si verde (apare si pictograma reprezentata de o floare verde eco, alaturi). Cand vitezometrul este ?rosu? aceasta indica faptul ca CR-Z este condus in modul SPORT.

Lansarea versiunii europene a hibridului coupe Honda CR-Z a avut loc la editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Apr 01, 2010 9:23 am

Mitsubishi ASX - pret de la 15.990? (TVA inclus)

Noul Mitsubishi ASX vine in Romania, la un pret de pornire de 15.990 cu TVA inclus. Informatia vine ceva mai devreme fata de lansarea oficiala in Romania.

Crossoverul ASX reprezinta o interpretare de piata a prototipului Concept-cX, dezvaluit in 2007 la Salonul Auto de la Frankfurt, al carui succes a convins managementul MMC sa-l introduca in productia de serie.

Designerii Mitsubishi au optimizat forma generala a masinii, folosindu-se la maximum de ampatamentul mai lung cu 14,5 cm (2,67 metri fata de 2,525 metri) pentru a crea o silueta mai joasa si mai bine echilibrata. In aceeasi nota, acoperisul adopta o linie plonjata catre partea posterioara a vehiculului.

In partea frontala, se poate observa grila "Jet Fighter", prezenta si pe Lancer sau Outlander. Volumul portabagajului este de 416 litri.

In functie de piete si de specificatii, vor fi disponibile sistemele de siguranta active si pasive, cum ar fi: faruri cu xenon 160? Super-HiD "Wide Vision", Active Stability Control, Traction Control, Sistemul Hill Start Assist, ABS, Electronic Brake Distribution (EBD), Brake Assist, Sistemul Emergency Stop Signal, sapte airbag-uri (inclusiv unul pentru genunchiul soferului).

In continuarea strategiei de implementare a tehnologiilor "verzi", Mitsubishi ASX va marca debutul noii familii de motorizari diesel DOHC 16v cu 4 cilindri si injectie directa Common-Rail, care va respecta noile norme de poluare Euro 5.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 02, 2010 11:43 am

Volkswagen Polo - masina anului 2010 in lume

La Salonul Auto de la New York, Volkswagen Polo a fost declarat c?ştigător al titlului "2010 World Car of the Year".
Designul Anului a fost revendicat de Chevrolet Camaro. Audi R8 - este cea mai performantă iar tehnologia Bluemotion - a fost declarata cea mai ecologică.
Volkswagen Polo a fost ales dintr-o listă iniţială de 30 maşini, nominalizate ca eligibile de către cei 59 de membri ai juriului, reprezentanţi ai 25 de ţări din ?ntreaga lume. Fiecare membru al juriului a fost convocat de Comitetul World Car pentru experienţa sa, credibilitatea şi influenţa ?n mass-media.

Juriul a votat ?n ianuarie 2010 pentru a stabili o lista de 10 maşini finaliste. A doua rundă de vot a avut loc ?n februarie, c?nd juriul a acordat puncte celor 10 candidate bazate pe merit, valoare, siguranţă, protecţia mediului, importanţă şi atracţie emoţională. Maşina Anului ?n lume a fost aleasă din cele zece maşini finaliste.

Juriul Maşina Anului ?n lume a apreciat: "Concur?nd ?n cel mai competitiv segment de piaţă, noul Polo, generaţia a 5-a, este unul dintre performerii de top ai Volkswagen. Oferind cel mai bun pachet de dotări şi manevrabilitate din segment, acest super mini combină aspectul clasic, fiabilitatea şi calitatea. Polo este cu siguranţă cel mai clasic model Volkswagen de clasă mică construit vreodată. Este şi sigur; a obţinut cinci stele la Euro NCAP. Polo este pur şi simplu un supermini briliant".

Top 3 maşini ce au concurat ?n acest an pentru titlul de Maşina Anului 2010 ?n lume au fost Mercedes-Benz E-Class, Toyota Prius şi Volkswagen Polo.

C?ştigătorii din anii trecuţi au fost: Volkswagen Golf ?n 2009, Mazda2 ?n 2008, Lexus LS460 ?n 2007, BMW Seria 3 ?n 2006 şi Audi A6 ?n 2005.

Pe l?ngă marele titlu de Maşina Anului, juriul a mai acordat şi premiile:
- 2010 World Car Design of the Year: Chevrolet Camaro
- 2010 World Performance of the Year: Audi R8 V10
- 2010 World Green Car: Volkswagen Bluemotion (Golf, Passat, Polo)


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Apr 02, 2010 3:55 pm

QUOTE (Tanaka @ Mar 24 2010, 06:08 PM) Subaru Impreza WRX - kit de caroserie special
Subaru Impreza WRX STI sedan - din nou in actiune

Subaru a dezvaluit in cadrul Salonului Auto de la New York varianta
sedan a modelului de performanta Impreza WRX STI, capabila sa livreze tot 305 cai putere.
Salonul Auto de la New York a fost martorul lansarii unui model important, un model care dovedeste tuturor ca Subaru nu a uitat de traditie. Este vorba despre varianta sedan a modelului de performanta Impreza WRX STI, care vine sa reconfirme superioritatea japonezilor pe acest segment.

Noul derivat al gamei sportive
adopta acelasi look agresiv la care se adauga un spoiler supradimensionat, care a crescut cu 36 de centimetri pentru a aminti tuturor de succesul
vechii generatii. Sub capota se gaseste acelasi propulsor boxer cu patru cilindri, de 2.5 litri, capabil sa livreze un total de 305 cai putere si 501 Nm.

Noua caroserie a implicat insa o serie de modificari mecanice, pentru a pasatra intacte performantele modelului. Inginerii japonezi au modificat barele stabilizatoare de pe ambele punti, pentru a creste rigiditatea, au folosit numai materiale usoare pentru a pastra valorile masei si au inlocuit jantele de serie cu unele forjate care cantaresc doar opt kilograme.

Optional, clientii vor putea comanda si un set exclusivist produs de BBS, care cantareste cu doua kilograme mai putin. Reteta succesului este completata de un pachet de frane performante, marca Brembo.



Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Apr 03, 2010 3:47 pm

Alianta Daimler-Renault-Nissan

Negocierile care vor conduce la crearea unei noi mari aliante in industria auto, intre constructorii auto Daimler, Renault si Nissan, se apropie de sfarsit.

"Chiar daca detaliile sunt inca in negociere si discutiile ar putea fi intarziate, un acord ar putea fi incheiat saptamana viitoare", au afirmat sursele.

Scopul aliantei ar putea fi reducerea costurilor de dezvoltare si de productie pentru cei trei constructori auto.

Cele trei grupuri negociaza de cateva luni un eventual parteneriat, iar un acord ar putea include preluarea de participatii incrucisate simbolice, de ordinul a 3-5%, de catre Daimler si grupurile Renault si Nissan, ultimele doua deja aliate.

Se pare ca un prim punct al strategiilor viitoare il reprezinta proiectul "Project Edision", plan ce prevede dezvoltarea unei platforme comune, cu motor amplasat posterior si cu tractiune spate. Aceasta ar putea fi destinata unor viitoare cinci modele: Smart ForFour si Renault Twingo (produse in fabrica slovena Renault), Smart ForTwo si viitoarea Renault Izzy (produse in Franta, la uzina Smart) si o eventuala citadina marca Nissan.

Dieter Zetsche (Daimler) ar mai dori sa dezvolte un model Mercedes, lung de 3,5 metri, care sa rivalizeze cu viitoarea masina anuntata de conceptul BMW Megacity.

Si pe partea motorizarilor se pare exista planuri de convietuire intre cele trei branduri auto.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Apr 06, 2010 6:25 pm

Kia Magentis - in Europa din 2011

Kia Magentis/Optima, sedanul coreean prezentat la Salonul Auto de la New York,
in prezent in curs de desfasurare, va sosi si in Europa.
Masina, construita pe o platforma impresionanta, avand in vedere dimensiunile (4,84 m lungime), va rivaliza cu modele precum Citroen C5, Volkswagen Passat si Opel Insignia.

Noutatile nu se opresc aici, informatiille privind motorizarea iesind la iveala in ultimul moment. Kia Optima sau Magentis (denumirea europeana) va veni cu un motor pe benzina de 2,0 litri si un turbodiesel de 1,7 litri, cel putin pentru inceput.

Ambele motorizari vor fi disponibile cu transmisie manuala si automata.

Insa detaliul care face diferenta sta in posibilitatea introducerii unui turbo de 2,0 litri cu o putere de 275 CP.
Sursa


Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Apr 06, 2010 8:49 pm

Mie imi place .
Interiorul lasa de dorit , prin liniile acelea ...

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Mie Apr 07, 2010 8:55 am

Hmmmm! Nu arata chiar rau. Pe de alta parte arata ca un Mondeo cu bot de Octavia si interior de Saab vechi. Tot pretul va conta pana la urma. Nu cred ca o vor cumpara prea multi din alte ratiuni decat economice.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Apr 07, 2010 9:57 am

Mie mi se pare ca arata bine rau...

Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator