Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Vin Mar 26, 2010 6:51 pm

foarte frumoasa Honda CR-Z, dar se va fabrica doar hibrid ... pacat !

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Lun Mar 29, 2010 12:49 pm

Constructorul auto american Ford a semnat duminică după-amiază, la G?teborg, acordul de v?nzare a subsidiarei suedeze Volvo către compania chineză Geely, suma vehiculată fiind de 1,8 miliarde dolari, scrie NewsIn.

"Pot să confirm că un acord final de v?nzare a Volvo către Geely a fost semnat la 14:40 (15:40, ora Rom?niei)", a declarat pentru AFP purtătorul de cuv?nt al Volvo Automobile, Per-Aake Fr?berg.

Acordul, anunţat anterior de agenţia China Nouă, a fost semnat la sediul Volvo de directorul financiar al Ford, Lewis Booth, şi de preşedintele grupului Geely, Li Shufu.

Volvo Automobile, cel mai mare constructor auto suedez, a fost separat de grupul Volvo AB odată cu v?nzarea sa către Ford, ?n 1999, pentru 6,4 miliarde dolari, preţ de patru ori mai mare dec?t cel vehiculat acum pentru tranzacţie de mai multe publicaţii, ?ntre care Financial Times.

Tranzacţia reprezintă cea mai mare achiziţie chineză ?n sectorul auto din străinătate şi marchează debutul unei noi etape pentru Volvo, care se confruntă cu dificultăţi după mai mult de zece ani ?n cadrul grupului Ford.

?n ciuda reticenţelor iniţiale, sindicatele din Volvo Automobile - grup care are circa 22.000 de salariaţi pe plan mondial, din care 16.000 ?n Suedia - au acceptat s?mbătă v?nzarea companiei către Geely.

Sursa : www.romanialibera.ro

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Mar 29, 2010 7:32 pm

Porsche Romania - va deschide showroom Bentley si Lamborghini in 2011

Porsche Romania a anutat deschiderea showroom-ului Bentley si Lamborghini abia in 2011, dupa ce initial acesta trebuia sa fie inaugurat dupa lansarea oficiala a brandului Bentley in Romania, ce a avut loc in 2008.

Dupa ce prima incercare a esuat, deoarece s-a hotarat reducerea costurilor si schimbarea constructorului, iar la a doua au existat probleme din cauza normelor antiseism, acum motivul de amanare, justificat de altfel, il constituie criza economica ce a afectat puternic si piata auto.

Showroom-ul se afla momentan in constructie si se pare ca va fi deshis publicului in primavara anului viitor. Investitia este de patru milioane de euro si va avea dedicati 368 metri patrati pentru Bentley si 230 metri patrati pentru Lamborghini.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Mar 29, 2010 7:39 pm

MINI Cooper S - cu pachetul de lux Mayfair

O data cu sarbatorirea a 50 de ani, MINI a lansat pachetul de lux Mayfair pentru MINI Cooper S. Asadar, modelul MINI Cooper S 50 Mayfair marcheaza jumatate de secol de istorie MINI.

Printre optiunile pachetului Mayfair se numara: tapiterie de piele Toffy, vopsea metalizata Hot Chocolate, jante de 17 inch Infinite Stream Spoke Mayfair, climatizare, pachet interior cromat, volan imbracat in piele in doua tonuri de culoare, consola centrala cu vitezometrul amplasat central, in timp ce turometrul se afla in spatele volanului. De asemenea, butoanele pentru actionarea geamurilor electrice se afla la baza consolei centrale si nu pe portierele usilor. Un alt amanunt extrem de catchy il reprezinta cheia de contact. MINI ofera clientului posibilitate de a alege pentru o masina pana la trei chei programabile. Cheia programabila permite alegerea anumitor caracteristici ale masinii pentru fiecare utilizator in parte. De exemplu, se pot seta: postul de radio preferat si nivelul climatizarii. Dupa setare, masina va respecta alegerile utilizatorului cheii de contact respective.

In plus, pachetul Mayfair echipeaza masina cu un motor de 175 CP si ofera o functie inedita, care poate fi dealtfel dezactivata: in timpul stationarii, la scoaterea din viteza si luarea piciorului de pe ambreiaj, motorul se opreste; insa, de indata ce ambreiajul este apasat din nou, motorul porneste.

Pachetul Mayfair costa in Romania 5400 de euro, care se adauga, bineinteles, la pretul de pornire de 23.491 de euro al lui Cooper S, cu TVA inclus.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Mar 29, 2010 7:48 pm

Mercedes R-Klasse - modelul facelift

Mercedes a dezvaluit astazi faceliftul operat pe modelul R-Klasse. Monovolumul premium isi va face aparitia la standul Mercedes din cadrul Salonului Auto de la New York.

Mercedes se va folosi de Salonul Auto de la New York pentru a dezvalui publicului faceliftul modelului R-Klasse, sosit destul de tarziu dar gata sa schimbe radical fata monovolumului premium.

Faceliftul aduce modelului german o noua fata, cu o capota mai impunatoare, cu blocuri optice redesenate dupa noua filosofie de design a grupului, un spoiler revizuit si lumini LED. Cum era si normal, posteriorul a primit si el amprenta schimbarii, stopurile si spoilerul fiind complet redesenate.

Sub capota, Mercedes a preferat sa foloseasca aceeasi reteta ca si pana acum, alegand motoare puternice pe benzina si diesel. Vorbim mai exact de un V6 pe benzina, capabil sa ofere 268 de cai putere si de un diesel
de 3.0 litri si 210 cai putere, care promite o autonomie teoretica de 800 de kilometri.

R-Klasse este unul dintre cele mai contestate modele ale constructorului din Stuttgart, vanzarile sale fiind sub asteptari. Faceliftul operat acum incearca sa readuca in atentia publicului un model uitat si sa relanseze vanzarile.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 30, 2010 3:34 pm

QUOTE (Tanaka)GENEVA 2010 - Lista celor mai importante premiere

- Americanii de la Cadillac revin in 2010 la Geneva cu noul CTS-V Sport Wagon.

Cadillac CTS-V Sport Wagon - debutează la New York

General Motors a prezentat astăzi noul CTS-V Sport Wagon concept, ce previzionează al treilea model al seriei performante CTS-V. Noul CTS-V Sport Wagon combină performanţele şi luxul modelului Sport Sedan cu designul lui CTS Sport Wagon.

"CTS-V Sport Wagon este o extensie naturală at?t a serie V c?t şi a liniei CTS, oferind o maşină performantă fără compromis entuziaştilor ce doresc un spaţiu suplimentar precum maşinile wagon", a spus Don Butler, vicepreşedintele Cadillac. "Seria V Sport Wagon reprezintă ?ncă un exemplu al designului dramatic combinat cu puterea vehiculelor Cadillac".

Exteriorul este finisat ?n culoarea "Midnight Silver", văzută prima oară pe Cadillac Sixteen Concept, accentuată de finisarea jantelor ?n ?Liquid Silver?. Partea din spate, spoilerul şi lampa stop montată central sunt de asemenea unice la acest show-car.

?n interior, Cadillac CTS-V Sport Wagon are o tapiţerie din piele neagră cu accente Alcantara. Părţile superioare ale panoului de instrumente şi a panourilor uşilor sunt acoperite cu aceeaşi piele premium, cu inserţii din lemn.

Cadillac CTS-V Sport Wagon va intra ?n producţie spre sf?rşitul acestui an, cu v?nzări iniţiale ?n USA, urm?nd apoi să fie exportat ?n Europa şi Orientul Mijlociu. Noul model va completa astfel seria V de performanţă a Cadillac, formată din CTS Sedan şi Coupe.

Precum versiunea Sedan, noul CTS-V Sport Wagon este propulsat de motorul supercharged de 6,2 litri V8, ce dezvoltă 556 CP (415 kW) şi 747 Nm, cuplat la o cutie de viteze manuală cu şase trepte sau una automată, tot cu şase rapoarte.

Noul showcar CTS-V Sport Wagon va fi prezentat ?n premieră la Salonul Auto de la New York (2-11 aprilie 2010).
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 30, 2010 3:47 pm

Ford Focus RS500 - bestia nera de 350 CP

Uitati de cei 305 CP ai lui Focus RS! Noul RS500 devine de astazi cea mai puternica versiune Focus din istorie, cu 350 de cai si cu o imagine dementiala.
Ford a publicat astazi primele imagini si informatii legate de cea mai puternica versiune Focus: RS500. Noua editie speciala limitata la doar 500 de exemplare este conceputa cu plecare de la varianta "de baza" RS (305 CP) si ajunge, cu ajutorul unor retusuri tehnice realizate de tunerul britanic Mountune, la 350 CP (+15% fata de versiunea standard). Cuplul a fost si el imbunatatit usor, trecand de la 440 la 460 Nm.

Imbunatatirile cifrelor au avut nevoie de sprijin tehnic, astfel ca tunerii de la Mountune, care au lucrat sub atenta supraveghere a inginerilor Ford Europe, au inlcus in pachet un intercooler marit, o evacuare cu diametru ridicat si o noua pompa de benzina. Evident, unitatea de control a motorului a fost si ea recalibrata. Rezultatele se vad si pe sosea, acolo unde Focus RS500 ajunge de la 0 la 100 km/h in 5.6 secunde (fata de 5.9 in versiunea standard).

Dedesubturile modelului nu au trecut prin modificari atat de mari, modelul profitand de acelasi sistem de suspensii fata de tip RevoKnuckle (care are rolul de a limita miscarile libere ale volanului la acceleratii bruste) si de acelasi diferential cu alunecare limitata Quaife.

La nivel estetic, noul Focus RS500 iese in evidenta in fata gamei clasice RS prin folia in nuanta negru mat care acopera caroseria. Aceasta a fost dezvoltata de compania americana 3M special pentru aceasta versiune Focus, fiind aplicata manual dupa ce procesul de asamblare a fost realizat la uzina Ford din Saarlouis (Germania). Jantele argintii ale versiunii clasice RS au fost inlocuite cu unele negre cu acelasi design, iar etrierele au fost vopsite in rosu pentru a iesi clar in evidenta. Interiorul este deja superdotat, versiunea RS500 plecand de la varianta de echipare de top a lui RS. Practic, singurele elemente pe care clientii le pot alege aditional sunt monitorul touchscreen care "gazduieste" sistemul de navigatie cu DVD si scaunele din piele. In stardard, scaunele Recaro sunt acoperite cu o tapiterie speciala din material textil.

Modelul a fost testat de Ford printr-o echipa speciala de ingineri si pilot de curse care au realizat 500 de tururi fara intrerupere pe faimosul circuit
Nordschleife de la Nurburgring. Rezultatele din aceste teste i-au facut pe inginerii Ford sa anunte ca Focus RS500 este capabil sa coboare pana la 8 minute pe tur (lungimea totala a circuitului este de 20.7 kilometri), un timp care l-ar pozitiona pe RS500 pe prima pozitie in clasamentul timpilor inregistrati de un hot-hatch la Nurburgring. Deocamdata, prima pozitie este detinuta de Megane RS R26.R, care a reusit sa parcurga Nordschleife in 8 minute si 17 secunde.

Noul Ford Focus RS500 va fi lansat oficial in cadrul Salonului Auto de la Leipzig, in 9 aprilie. Se presupune ca cererea va fi atat de mare incat cei de la Ford vor fi nevoiti sa organizeze o tragere la sorti pentru doritori.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 30, 2010 4:04 pm

Chevrolet Cruze RS si Cruze Eco - versiuni noi pentru SUA

Chevrolet va lansa pe piata americana doua versiuni ale modelului Cruze. Este vorba despre una Eco, pentru cei obsedati de consum,
si una RS pentru cei care isi doresc un aspect sportiv.

Sedanul compact adopta doua pachete, diametral opuse ca idee de baza, dar bine orientate catre preferintele publicului larg.
Vorbim de un kit RS cu accente sportive, orientat catre clientii cu un apetit deosebit pentru modificarile estetice si de un kit Eco,
pentru cei care tin la consum.

Versiunea ecologica este pusa in miscare de un motor Ecotec pe benzina, de 1.4 litri si 138 de cai putere, capabil sa ofere putere suficienta dar si un consum redus, de numai 5.8 litri in mediul extraurban. Desi este o versiune orientata strict catre obtinerea unei autonomii cat mai mari, Cruze Eco reuseste sa accelereze de la 0 la 100 de km/h in 10 secunde, atunci cand se foloseste o cutie manuala.

Pentru a reduce coeficientul aerodinamic al versiunii, Chevrolet a instalat si un kit aerodinamic, care vine cu modificari subtile dar importante: o fanta care inchide grila frontala la viteze mari si o deschide la viteza mica pentru a permite racirea motorului, un eleron posterior, panouri instalate sub caroserie, o garda la sol coborata si jante de 17 inch din aluminiu, incaltate cu pneuri cu rezistenta scazuta la rulare.

De cealalta parte, Cruze RS adopta un bodykit menit sa amplifice trasaturile agresive. Acesta include o grila frontala noua, praguri laterale, o insertie in spoilerul spate si jante de 17 inch din aliaj usor. La interior, atentia a fost concentrata asupra afisajului, care primeste eccente cromate si din aluminiu.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 30, 2010 4:10 pm

Mazda MX-5 20th Anniversary - disponibil de la 20.990 ? in Romania

Seria speciala limitata MX-5 20th Anniversary poate fi comandata si in Romania. Mazda va produce doar 2000 de unitati inseriate.
Reprezentantii marcii Mazda in Romania au anuntat ca editia speciala limitata MX-5 20th Anniversary Edition este disponibila la comanda
si in Romania, preturile plecand de la 20.990 cu toate taxele incluse.

Versiunea aniversara Mazda MX-5 este bazata pe varianta Soft Top 1.8 Emotion, dezvoltand 126 CP si 167 Nm. Deosebirile apar insa inca de la exterior, acolo unde 20th Anniversary Edition este dotat cu o grila frontala si manere cromate, cromul regasindu-se, de asemenea, si la nivelul blocurilor optice frontale. Jantele de 17 inch din aluminiu si logo-ul care certifica apartenenta modelului la seria speciala completeaza elementele aditionale disponibile. In sfarsit, seria limitata MX-5 poate fi comandata impreuna cu trei nuante de caroserie - True Red, Crystal White Pearl si Aurora Blue - ultima fiind creata special pentru versiunea aniversara.

La interior, Mazda MX-5 20th Anniversary va dispune de piele pe volan, pe frana de mana si pe manerul schimbatorului de viteze, pedalele sport
fiind fabricate din aliaj. Interiorul va dispune, de asemenea, de o placuta aniversara inseriata care ii va arata tot timpul posesorului care este numarul de ordine al masinii pe care o conduce.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 30, 2010 4:17 pm

Infiniti QX56 - noua generatie debuteaza la New York

Omologul de lux al proaspatului Nissan Patrol, Infiniti QX56, se bucura de o noua generatie, ce va fi dezvaluita zilele urmatoare la salonul de la New York.
Editia de anul acesta a Salonului Auto de la New York abunda in premiere si reuneste toti marii jucatori de pe piata auto din SUA. Japonezii au pregatit noua generatie a SUV-ului QX56, un Nissan Patrol recarosat, destinat celor care vor sa plateasca pretul imaginii.

Modelul preia linia de design imbunatatita a constructorului japonez insa pastreaza look-ul impunator si oarecum hidos al vechii generatii. Blocurile optice sunt un element nou, asemeni grilei, insa profilului lateral pare decupat de la fratele de concern. Aceleasi similaritati pot fi observate si in interior, unde logo-ul Infiniti este singura diferenta notabila.

Dupa cum o sugereaza si indicativul numeric alaturat numelui, SUV-ul va fi animat de un motor V8 de 5.6 litri, cu injectie directa, capabil sa produca 400 de cai putere si un cuplu motor de 549 Nm. Motorul, regasit si pe Patrol, este completat de o transmisie automata cu sapte rapoarte, de o tractiune integrala electronica cu diferite moduri de selectie si de un sistem anti-rostogolire hidraulic.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori