Noutati Auto

Discutii despre alte modele de automobile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 23, 2010 7:00 pm

Dacia Logan hatchback - versiune pentru piata din India

Mahindra Renault vrea sa dezvolte o versiune mai scurta a lui Logan, pentru a face modelul mai atractiv pentru piata din India. Acesta are un portbagaj a carui marime a fost redusa drastic, pentru a reduce lungimea totala a modelului cu aproape 20 de centimetri. Scopul final al celor de la Mahindra este o lungime de mai putin de 4 metri a lui Renault Logan, pentru ca modelul sa fie eligibil pentru o reducere de 10% pe piata din India.

Cea de-a doua parte a acestei reduceri implica un motor de pana la 1.200 centimetri cubi in cazul unitatilor otto, sau un motor de pana la 1.500 centimetri cubi in cazul propulsoarelor diesel. Astfel, Mahindra Renault ar putea oferi in continuare motorizarea 1.5 dCi a lui Logan, in timp ce motorul de 1.2 litri ar putea fi preluat de pe Nissan Micra, in ciuda faptului ca Dacia produce un motor de 1.2 litri la Mioveni si il poate livra prin centrul CKD integrat chiar si pe piata din India. Unitatea otto de 1.2 litri produsa de Dacia dezvolta 75 CP la 5.500 rpm si un cuplu motor maxim de 108 Nm la 4.250 rpm. Viteza maxima a modelului respectiv este de 161 km/h, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 13.6 secunde.

Exista posibilitatea ca indienii de la Mahindra sa foloseasca motorul de provenienta Nissan deoarece acesta ar putea fi mai ieftin decat unitatea construita la Mioveni, dar aceste date nu au fost confirmate inca de oficialii parteneriatului Renault-Nissan-Mahindra. Logan a suferit o scadere dramatica a vanzarilor pe piata din India in defavoarea unor modele precum Maurit Suzuki Swift Dzire si Tata Indigo Manza. In ultimele doua luni ale acestui an, indienii de la Mahinda au vandut doar 250 de unitati Logan pe piata interna, in timp ce vindeau aproape 3.000 de unitati la debutul acestui model pe piata, in urma cu doi ani.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mar 23, 2010 7:07 pm

QUOTE (Tanaka link=topic=593.msg16438#msg16438 date=1265214345)AutoItalia aduce Abarth ?n Rom?nia

AutoItalia - deschide un nou showroom Infiniti

Autoitalia a deschis un nou showroom Infiniti in Bucuresti, in zona Piata Presei Libere, al 27-lea deschis in Europa. Desi inaugurarea a fost programata anul trecut, se pare ca anumite ?necorelari? au mai amanat actiunea pana acum.

Desfasurat pe o suprafata de 585 metri patrati, showroom-ul importatorului Infiniti etaleaza modelele G37 Sedan, G37 Coupe, G37 Cabrio, EX37 Coupe Crossover si gama de modele FX, la preturi cuprinse intre aproximativ 42.000 de euro si 82.000 de euro (modelul editie limitata FX).



In lunile ianuarie-februarie, importatorul marcii Infiniti a vandut numai zece unitati. In 2009, inmatricularile Infiniti au scazut fata de anul 2008 cu 62,7% (22 unitati).

AutoItalia Group este importatorul oficial al marcilor: Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Infiniti si SsangYong in Romania, precum si a motocicletelor Honda si vehiculelor originale de transport, Segway.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 24, 2010 10:03 am

QUOTE Dacia Duster - primul video de prezentare

QUOTE Dacia Duster - 13.040 de euro

Dacia Duster - va primi cutie de viteze automata

Dacia Duster va primi cutie de viteze automata, inclusiv pentru Romania, potrivit lui Fabrice Cambolive, directorul comercial Dacia Romania.
Si in acest moment Dacia produce masini cu transmisie automata la Mioveni, insa pentru tarile din Golful Persic.

Dacia Duster s-a lansat oficial in Romania la data de 18 martie, versiunea de top cu motor diesel de 1,5 litri si 110 cai putere ajungand la un pret de 15.600 de euro. Modelul este disponibil, in versiunile 4x2 si 4x4, cu o motorizare pe benzina - 1.6 16v 110 CP, precum si cu doua motoare diesel - 1,5 dCi de 85 CP si 1,5 dCi de 105 CP, prezente deja pe numeroase vehicule din gama Renault. De amintit aici ca cel mai ieftin model poate fi achizitionat cu 8.100 euro cu TVA inclus, plus 3 vouchere Rabla. Daca Tata a scos prima masina sub 5000 de euro, Dacia a reusit sa scoata primul SUV 4x4 la palierul de 10.000 de euro cu TVA inclus si desigur trei vouchere Rabla.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 24, 2010 4:25 pm

Dacia MPV - primele detalii

Dacia lucrează la următorul său model, construit pe platforma Logan - un model MPV (monovolum) ce ar putea fi lansat pe piaţă anul viitor. P?nă atunci ?nsă, fotografii spioni au reuşit să surprindă un prototip ?n teste, oferindu-ne astfel primele detalii.
Primele fotografii spion ne prezintă un prototip cu caroserie de Logan MCV, ?nsă dedesubt se află noul tren de rulare şi poate şi o nouă motorizare pentru modelul MPV pregătit de Dacia. Se poate observa cu uşurinţă că prototipul este mai lat dec?t modelul Logan MCV, cu adăugiri la aripi pentru a nu ieşi foarte mult ?n evidenţă acest lucru. Se mai observă că vehiculul din teste are un ampatament mai scurt dec?t modelul de serie MCV. De asemenea, prototipul are pe acoperiş nişte greutăţi suplimentare, pentru a testa comportamentul maşinii.

Oficiali din cadrul companiei au anunţat de ceva timp că Dacia va lansa două noi modele, iar procesul de dezvoltare al primului dintre ele deja a ?nceput. De asemenea, ?n c?ţiva ani, o nouă gamă de automobile va lua locul modelului Logan şi Sandero, ce va fi mult superioară din punct de vedere calitativ şi ca performanţe.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 24, 2010 4:35 pm

Maserati GranCabrio - pentru Fernando Alonso

Fernando Alondo, dublu campion mondial la Formula 1, pilot la echipa Scuderia Ferrari Marlboro, a intra ?n posesia noului său Maserati GranCabrio, comandat şi personalizat de către el. Modelul decapotabil are patru locuri şi un motor ce dezvoltă 440 CP.
Pilotul spaniol a ales pentru noul său model GranCabrio o culoare exterioară ?nchisă (Grigio Granito), ?n combinaţie cu tapiţeria din piele ?n două tonuri pentru interior (Pearl Beige şi Bordeaux).

GranCabrio reprezintă esenţa Maserati ?n materie de maşini decapotabile. Modelul este un Maserati ?n cel mai pur sens, graţie designului fără egal al lui Pininfarina. Fiecare detaliu este expresia pură a lucrului manual italian, dus la cel mai ?nalt nivel şi datorită motorului V8 de 4,7 litri ce dezvoltă 440 CP, fiind cuplat la o cutie de viteze automată ZF cu 6 trepte.

Fernando Alonso a fost impresionat şi de spaţiul interior generos pe care-l oferă modelul Maserati GranCabrio, suficient pentru patru pasageri adulţi. GranCabrio este de fapt şi primul model convertible cu patru locuri din istoria Maserati.

Maserati GranCabrio, ce şi-a făcut debutul ?n premieră mondială la Salonul Auto de la Frankfurt, ?n septembrie anul trecut, este disponibil din luna martie la toţi dealerii europeni.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 24, 2010 4:57 pm

QUOTE (Tanaka @ Jan 13 2010, 10:12 PM) Nissan Qashqai facelift - primele fotografii

Nissan Qashqai facelift - disponibil in Romania de la 16.990euro

Nissan Qashqai facelift si Qashqai+2 facelift sunt disponibile in Romania de la 16.990 de euro cu TVA, respectiv 18.990 de euro cu TVA inclus.
Nissan Qashqai facelift este disponibil la noi in tara cu un pret de pornire de 16.990 de euro. Modelul are un pret de pornire cu 2.000 de euro mai mic, ceea ce repozitioneaza intreaga gama Qashqai a producatorului nipon. Acest model este disponibil in Romania si in versiunea Qashqai+2, care ofera un ampatament mai lung si sapte locuri. Versiunea facelift a lui Qashqai+2 este disponibila in Romania de la un pret de 18.990 de euro cu TVA inclus si pretul este valabil pentru nivelul de echipare Visia.

Nissan Qashqai facelift vine cu un design mai sofisticat, care ii confera un plus de sportivitate si agresivitate. Trenul de rulare al acestui model are o punte fata McPHerson si o suspensie spate Multilink, toate acestea fiind adaptate pentru un compromis mai bun intre confort si tinuta de drum. Totodata, inginerii Nissan au imbunatatit insonorizarea habitaclului, pasajele rotilor fiind mai izolate de sunetele caracteristice rularii pe suprafete neregulate.

In comparatie cu versiunea lansata in 2007, care a obtinut rezultate bune in momentul debutului pe piata, facelift-ul aplicat acestui model este mai ieftin si toate cele trei variante de echipare prezinta echipamente in plus in comparatie cu prima generatie. Versiunea entry-level a acestui model este echipata cu ABS+EBD+AFU, airbag-uri frontale, laterale si cortina, precum si un sistem ISOFIX, tetiere fata active, aer conditionat, radioCD cu MP3, comenzi audio pe volan, Bluetooth, sistem cruise control cu limitator de viteza, computer de bord, geamuri electrice fata-spate, oglinzi electrice
incalzite si scaun sofer reglabil pe inaltime.

Tractiunea fata vine in standard si este disponibila pentru toate cele patru motorizari ? doua diesel-uri si doua propulsoare otto. Unitatile otto ofera 115, respectiv 140 CP, in timp ce motoarele diesel ofera 105, respectiv 150 CP. Sistemul de tractiune All Mode 4x4i este destinat exclusiv versiunilor 2.0 140 CP si 2.0 dCi 150 CP. Transmisia automata este disponibila pentru aceleasi motorizari alaturi de care poate fi achizitionat sistemul de tractiune integrala, singura diferenta fiind ca motorizarea diesel poate primi o cutie de viteze automata doar daca este aleasa alaturi de un sistem de tractiune integrala, in timp ce clientii Nissan care aleg un Qashqai cu motor pe benzina de 2.0 litri si 140 CP pot opta ori pentru sistemul cu tractiune fata, ori pentru versiunea cu tractiune integrala in cazul in care aleg transmisia automata CVT a producatorului nipon.

Clientii Nissan din Romania se vor putea informa despre Qashqai facelift si Qashqai+2 facelift in cadrul operatiunii "Porti deschise" derulata de concesionarii Nissan din tara noastra in weekendul 26-28 martie. In cadrul acestui eveniment, publicul va avea si ocazia de a testa noul crossover al japonezilor.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Mar 24, 2010 5:08 pm

Subaru Impreza WRX - kit de caroserie special

Versiunea americana a lui Subaru Impreza WRX a primit un kit de caroserie "umflat" si o serie de modificari care imbunatatesc tinuta de drum si manevrabilitatea.
Japonezii de la Subaru au prezentat o versiune speciala a lui Impreza WRX inainte de debutul de la Salonul Auto
de la New York. Modelul este inspirat de primul Impreza WRX STI si este disponibil atat in versiune sedan, cat si in versiune hatchback si are o caroserie "umflata", alaturi de un ecartament marit. Aspectul si manevrabilitatea acestui model au fost transformate semnificativ dupa aceste modificari.

Ecartamentul lui Subaru Impreza WRX a fost marit cu 38 de milimetri pentru un plus de stabilitate. Bucsile de la suspensie sunt mai ferme, iar anvelopele si jantele sunt diferite fata de cele care echipau pana acum Impreza WRX. Modelul este echipat standard cu un set de jante din aliaj de 17 inch, care au o latime de 8 inch, cu un inch mai mare decat modelul precedent. Anvelopele au fost schimbate si ele cu un set de 235/45 R17, in locul precedentelor 225/45 R17. Modificarile operate de cei de la Subaru includ un nou splitter fata, proiectoare fumurii si blocuri optice fumurii. Schimbarile aerodinamice au redus coeficientul de frecare al acestui model dar au marit masa totala cu 15 kilograme.

Noul model va fi disponibil la dealerii Subaru din America incepand cu aceasta vara. Atat versiunea cu patru usi cat si hatchback-ul sunt echipate cu un motor boxer cu patru cilindri de 2.5 litri care dezvolta 265 CP si este cuplat unei transmisii manuale cu 5 trepte. Modelul este echipat cu un sistem
Symmetrical All Wheel Drive echipat cu un diferential central cu vasco-cuplaj care distribuie cuplul motor nominal intre punti la un raport de 50:50.

"Noul aspect umflat al caroseriei marcheaza un nou pas major in evolutia continua a modelului WRX pentru a oferi pasionatilor de sofat un pachet de performanta cu tractiune integrala si mai atragator", a declarat Tom Doll vicepresedintele executiv al Subaru America.
Sursa



Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Mar 25, 2010 7:39 pm

QUOTE (Tanaka @ Feb 5 2010, 03:47 PM) Noul Renault Megane CC - poze si informatii oficiale

Noul Renault Megane CC - va porni de la 24.900euro

Preturile noului Renault Megane CC vor varia intre 24.900 si 32.600 de Euro, in functie de varianta aleasa: CC, Dynamique sau Privilege.

Noul model beneficiaza de cel mai mare plafon retractabil din sticla, element complet nou in gama Megane. Geamurile fumurii dau impresia unei structuri de sticla, contribuind la un aspect mai putin voluminos decat la cele traditionale. Megane CC este, de asemenea, primul model Renault care beneficiaza de transmisie cu dublu-ambreiaj, EDC (Efficient Dual Clutch).

Nivelul de echipare entry-level dispune de un propulsor pe benzina de 1,6 litri cere genereaza 110 CP, cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte. Gama de motorizari mai cuprinde: variantele pe benzina Tce 130 CP si 2.0 140 CP si Diesel ? de 110, 130,respectiv 160 CP.

Printre altele, dotarile standard al Renault Megane CC mai cuprind: climatizare automata dual-zone, stopuri cu LED, oglinzi laterala electrice cu functie de dezghetare, centura de siguranta in trei puncte.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Mar 26, 2010 3:46 pm

QUOTE (Tanaka @ Mar 12 2010, 04:10 PM) Bugatti Galibier 16C

Bugatti 16 C Galibier - ar putea intra in productie in 2013

In urma reactiei pozitive a publicului si a clientilor, productia lui Bugatti 16 C Galibier ar putea debuta chiar din 2013, dupa reutilarea fabricii din Molsheim.

Coupe-ul cu patru usi al producatorului din Molsheim ar putea intra in productie in 2013 in urma reactiilor pozitive aparute in urma prezentarii conceptului 16C Galibier la mai multe evenimente auto. Bugatti 16 C Galibier a debutat public la Salonul Auto de la Frankfurt in toamna anului 2009 si cei la Bugatti investigheaza posibilitatea producerii acestui model ca un inlocuitor al lui Veyron. Din moment ce productia hypercar-ului Veyron Grand Sport va fi oprita in 2012, cei de la Bugatti ar putea incepe fabricarea lui 16 C Galibier in anul urmator, dupa o reutilare a fabricii.

La fel ca in cazul lui Veyron, cei de la Bugatti vor construi modelul 16 C Galibier in serie limitata. In prima faza, se vehiculeaza un numar de 300 de unitati, care va fi evaluat in functie de pre-comenzi si interesul clientilor existenti. In momentul in care va fi produs, Bugatti 16 C Galibier va fi cel mai rapid model cu patru usi din lume. Spre deosebire de Veyron, Galibier nu va mai fi orientat spre dezvoltarea unei puteri nominale extrem de mare, motorul W16 urmand sa ofere doar 800 CP.

Un alt element diferit fata de Veyron ar fi utilizarea unei transmisii automate cu opt trepte si convertor de cuplu in defavoarea transmisiei DSG a lui Veyron. Mai mult decat atat, in locul celor 4 turbine folosite de Veyron, cei de la Bugatti ar putea utiliza doua compresoare mecanice. Pretul unui Bugatti 16C Galibier va fi situat in jurul valorii de 1 milion de euro, potrivit primelor estimari.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Mar 26, 2010 5:09 pm

QUOTE (Tanaka @ Jan 12 2010, 06:18 PM) Honda CR-Z - debuteaza la Detroit

Honda CR-Z - 10.000 de comenzi in prima luna

Coupe-ul japonez a totalizat in numai o luna de la punerea in vanzare pe piata din japonia un numar de 10.000 de comenzi. Oficialii estimasera doar 12.000 de modele vandute pe an.
Atunci cand s-a gandit la un coupe hibrid, Honda nu se astepta la un succes rasunator, ci doar la o arma impotriva rivalilor Toyota. Noul CR-Z s-a dovedit insa mai mult decat atat, devenind in prezent un real succes pe piata din Japonia.

Oficialii au confirmat startul bun inca de la jumatatea lunii, cand au emis un comunicat despre cele 7000 de comenzi inregistrate pentru coupe-ul hibrid. Lucrurile bune au continuat insa pentru constructorul asiatic, la aproape o luna de la lansarea oficiala pe piata japoneza, CR-Z reusind sa totalizeze 10.000 de comenzi.

Cifra depaseste cu mult estimarile initiale, japonezii propunandu-si un target de 10 ori mai mic pe luna. Asadar CR-Z reuseste sa depaseasca planurile initiale, care anuntau 12.000 de unitati vandute anual in Japonia. Ramane de vazut daca si targetul mondial fixat de asiatici va fi doborat (40.000-50.000 unitati pe an), odata cu lansarea modelului hibrid pe pietele din Europa si America de Nord.
Sursa


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte marci”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator