Noutati Auto
QUOTE Toyota FT-86 Concept - la Tokyo Motorshow 2009
Subaru FT-86 - nu va avea tractiune integrala
Japonezii de la Subaru nu vor monta sistemul de tractiune integrala Symmmetrical All Wheel Drive pe noul 216A, coupe-ul dezvoltat impreuna cu cei de la Toyota.
Desi cei de la Subaru au testat o versiune cu tractiune integrala a coupe-ului dezvoltat alaturi de Toyota, modelul nu va fi disponibil cu acest sistem de tractiune integrala. Se pare ca japonezii de la Subaru au renuntat la acest model din cauza costurilor extrem de ridicate legate de implementarea unui sistem de tractiune integrala pe acest model. Astfel, acestia vor oferi modelul cu numele de cod 216A cu aceeasi platforma tehnica cu Toyota FT-86.
Desi platforma lui Subaru 216A va fi aproape identica cu cea a lui Toyota FT-86, modelul va avea un alt design exterior, iar diferentele sunt semnificative in partea frontala si la nivelul montantului A. Posteriorul acestui model a fost si el modificat pentru a se incadra in limbajul de design Subaru. Pentru moment, cei de la Subaru nu au dat detalii despre o eventuala versiune STI a lui 216A.
In cazul in care Subaru dezvolta o versiune de performanta a acestui model, exista posibilitatea ca aceasta sa nu primeasca celebrul sistem de tractiune integrala Symmetrical All Wheel Drive al acestora. Motivul acestei decizii sta in spatele costurilor, care au dus la o trecere in revista a intregului sistem de propulsie. Vestea buna pentru fanii Subaru este ca directorii companiei nu au luat o decizie finala in privinta acestui model.
Sursa
Subaru FT-86 - nu va avea tractiune integrala
Japonezii de la Subaru nu vor monta sistemul de tractiune integrala Symmmetrical All Wheel Drive pe noul 216A, coupe-ul dezvoltat impreuna cu cei de la Toyota.
Desi cei de la Subaru au testat o versiune cu tractiune integrala a coupe-ului dezvoltat alaturi de Toyota, modelul nu va fi disponibil cu acest sistem de tractiune integrala. Se pare ca japonezii de la Subaru au renuntat la acest model din cauza costurilor extrem de ridicate legate de implementarea unui sistem de tractiune integrala pe acest model. Astfel, acestia vor oferi modelul cu numele de cod 216A cu aceeasi platforma tehnica cu Toyota FT-86.
Desi platforma lui Subaru 216A va fi aproape identica cu cea a lui Toyota FT-86, modelul va avea un alt design exterior, iar diferentele sunt semnificative in partea frontala si la nivelul montantului A. Posteriorul acestui model a fost si el modificat pentru a se incadra in limbajul de design Subaru. Pentru moment, cei de la Subaru nu au dat detalii despre o eventuala versiune STI a lui 216A.
In cazul in care Subaru dezvolta o versiune de performanta a acestui model, exista posibilitatea ca aceasta sa nu primeasca celebrul sistem de tractiune integrala Symmetrical All Wheel Drive al acestora. Motivul acestei decizii sta in spatele costurilor, care au dus la o trecere in revista a intregului sistem de propulsie. Vestea buna pentru fanii Subaru este ca directorii companiei nu au luat o decizie finala in privinta acestui model.
Sursa
McLaren - a lansat noul MP4-12C
Noul supercar din Woking a debutat astazi pe piata in cadrul unei ceremonii fastuoase organizata la sediul constructorului britanic de supercar-uri.
Englezii de la McLaren Automotive s-au lansat oficial pe piata auto ca un producator independent si au prezentat primul lor produs dezvoltat integral in propriile ateliere. Seful McLaren Automotive, Ron Dennis, a prezentat noul MP4-12C in fata audientei in cinstea echipei de Formula 1 cu acelasi nume, care a castigat 25% din toate cursele care au avut loc in aceasta competitie. Totodata, englezii sunt primii care au creat un monopost de Formula 1 cu un sasiu din fibra de carbon.
Supercar-ul britanic are o masa de 1.300 de kilograme, cu doar 300 de kilograme mai mult decat McLaren F1. Modelul este echipat cu un V8 cu injectie directa care dezvolta 600 CP si un cuplu motor de 600 Nm, iar 500 Nm dintre acestia sunt oferiti intre 2.000 rpm si 8.000 rotatii pe minut. Motorul si transmisia acestui model sunt dezvoltate de cei de la McLaren fara ajutor din exterior, iar acest lucru i-a ajutat sa realizeze cea mai eficienta masina din clasa sa. Cuplul motor ridicat si plaja pe care este disponibil acesta i-au ajutat pe englezi sa ofere un sprint de la 0 la 200 km/h in mai putin de 10 secunde. In acelasi timp, modelul emite mai putin de 300 de grame de CO2 per kilometru.
Pretul orientativ al unui exemplar McLaren MP4-12C va fi de 180.000euro, ceea ce inseamna ca noul supercar din Woking este situat exact la acelasi nivel de pret cu rivalii sai din Maranello si Sant'Agata. Englezii vor construi doar 1.000 de exemplare ale acestui model, ceea ce va asigura exclusivitatea supercar-ului pe glob.
Sursa
Noul supercar din Woking a debutat astazi pe piata in cadrul unei ceremonii fastuoase organizata la sediul constructorului britanic de supercar-uri.
Englezii de la McLaren Automotive s-au lansat oficial pe piata auto ca un producator independent si au prezentat primul lor produs dezvoltat integral in propriile ateliere. Seful McLaren Automotive, Ron Dennis, a prezentat noul MP4-12C in fata audientei in cinstea echipei de Formula 1 cu acelasi nume, care a castigat 25% din toate cursele care au avut loc in aceasta competitie. Totodata, englezii sunt primii care au creat un monopost de Formula 1 cu un sasiu din fibra de carbon.
Supercar-ul britanic are o masa de 1.300 de kilograme, cu doar 300 de kilograme mai mult decat McLaren F1. Modelul este echipat cu un V8 cu injectie directa care dezvolta 600 CP si un cuplu motor de 600 Nm, iar 500 Nm dintre acestia sunt oferiti intre 2.000 rpm si 8.000 rotatii pe minut. Motorul si transmisia acestui model sunt dezvoltate de cei de la McLaren fara ajutor din exterior, iar acest lucru i-a ajutat sa realizeze cea mai eficienta masina din clasa sa. Cuplul motor ridicat si plaja pe care este disponibil acesta i-au ajutat pe englezi sa ofere un sprint de la 0 la 200 km/h in mai putin de 10 secunde. In acelasi timp, modelul emite mai putin de 300 de grame de CO2 per kilometru.
Pretul orientativ al unui exemplar McLaren MP4-12C va fi de 180.000euro, ceea ce inseamna ca noul supercar din Woking este situat exact la acelasi nivel de pret cu rivalii sai din Maranello si Sant'Agata. Englezii vor construi doar 1.000 de exemplare ale acestui model, ceea ce va asigura exclusivitatea supercar-ului pe glob.
Sursa
Volkswagen R - propria divizie de performanta
Volkswagen R este numele diviziei de performanta a constructorului german,
care se va ocupa de modificarea si personalizarea modelelor existente in gama.
Dupa dezvaluirea modelelor Scirocco R si Golf R, anuntarea oficiala a infiintarii unei divizii separate de performanta in cadrul Volkswagen era doar o chestiune de timp.
Constructorul german nu a mai prelungit asteptarea fanilor si a confirmat zvonurile: cele doua modele sportive inaugureaza divizia R Gmbh, responsabila de viitoarele versiuni de performanta ale modelelor Volkswagen si de pachetele sportive. Pe viitor, in interiorul atelierului de performanta vor lua nastere viitoarele pachete sportive R Line si viitoarele kituri personalizate Volkswagen Exclusive.
Noua infiintata R Gmbh va fi autonoma, la carma diviziei, in fotoliul de general manager mai exact, urmand sa se instaleze Ulrich Riestenpatt gt. Richteer. Acesta va conduce amplasamentul de la Warmenau, situat in apropiere de Wolfsburg, unde va activa o echipa compusa din 350 de oameni, special instruiti pentru programele de personalizare si modificare.
Richter a declarat, cu ocazia investirii, ca vehiculele ce vor lua nastere la Warmenau "vor contribui la emotionalizarea si cresterea brandului Volkswagen".
Nasterea diviziei Volkswagen R este rezultatul unei cresteri a cererii inregistrate pe segmentul vehiculelor de performanta si pe cel al modelelor personalizate. Pe viitor, constructorul german intentioneaza sa adauge liniei R o serie de modele noi, precum Polo, Jetta, Touareg si poate chiar Beetle.
Sursa
Volkswagen R este numele diviziei de performanta a constructorului german,
care se va ocupa de modificarea si personalizarea modelelor existente in gama.
Dupa dezvaluirea modelelor Scirocco R si Golf R, anuntarea oficiala a infiintarii unei divizii separate de performanta in cadrul Volkswagen era doar o chestiune de timp.
Constructorul german nu a mai prelungit asteptarea fanilor si a confirmat zvonurile: cele doua modele sportive inaugureaza divizia R Gmbh, responsabila de viitoarele versiuni de performanta ale modelelor Volkswagen si de pachetele sportive. Pe viitor, in interiorul atelierului de performanta vor lua nastere viitoarele pachete sportive R Line si viitoarele kituri personalizate Volkswagen Exclusive.
Noua infiintata R Gmbh va fi autonoma, la carma diviziei, in fotoliul de general manager mai exact, urmand sa se instaleze Ulrich Riestenpatt gt. Richteer. Acesta va conduce amplasamentul de la Warmenau, situat in apropiere de Wolfsburg, unde va activa o echipa compusa din 350 de oameni, special instruiti pentru programele de personalizare si modificare.
Richter a declarat, cu ocazia investirii, ca vehiculele ce vor lua nastere la Warmenau "vor contribui la emotionalizarea si cresterea brandului Volkswagen".
Nasterea diviziei Volkswagen R este rezultatul unei cresteri a cererii inregistrate pe segmentul vehiculelor de performanta si pe cel al modelelor personalizate. Pe viitor, constructorul german intentioneaza sa adauge liniei R o serie de modele noi, precum Polo, Jetta, Touareg si poate chiar Beetle.
Sursa
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Skoda Superb Combi - pret de pornire 18.300euro
Skoda Superb Combi va fi disponibila pe piata din Romania, incepand cu pretul de 18.300euro. Masina va avea sase versiuni de motorizare, cu trei variante de echipare si va fi lansata oficial in Romania in cursul acestei saptamani.
Clientii Superb Combi vor putea opta pentru variante de puteri cuprinse intre 105 CP si 260 CP, preturile de achizitie variind pana la suma de 32.500euro (TVA inclus).
Astfel, versiunea Combi a modelului va avea trei motorizari pe benzina si trei motorizari diesel, cu optiunea echiparilor Comfort, Ambition si Elegance.
Pentru gama pe benzina, producatorul auto ceh pune la dispozitie motorul de 1.4 litri TSI de 125 CP, propulsorul de 1.8 litri TFSI de 160 CP si unitatea de 3.6 litri V6 FSI de 260 CP.
In ceea ce priveste gama diesel, Skoda ofera unitatea de 1.9 TDI de 105 CP, motorul de 2.0 TDI de 140 CP si 2.0 TDI common rail de 170 CP.
Skoda Superb Combi masoara 4,838 metri lungime, 1,817 metri latime si 1,510 metri inaltime si are o capacitatea de incarcare standard a portbagajului de 633 litri.
Sursa
Skoda Superb Combi va fi disponibila pe piata din Romania, incepand cu pretul de 18.300euro. Masina va avea sase versiuni de motorizare, cu trei variante de echipare si va fi lansata oficial in Romania in cursul acestei saptamani.
Clientii Superb Combi vor putea opta pentru variante de puteri cuprinse intre 105 CP si 260 CP, preturile de achizitie variind pana la suma de 32.500euro (TVA inclus).
Astfel, versiunea Combi a modelului va avea trei motorizari pe benzina si trei motorizari diesel, cu optiunea echiparilor Comfort, Ambition si Elegance.
Pentru gama pe benzina, producatorul auto ceh pune la dispozitie motorul de 1.4 litri TSI de 125 CP, propulsorul de 1.8 litri TFSI de 160 CP si unitatea de 3.6 litri V6 FSI de 260 CP.
In ceea ce priveste gama diesel, Skoda ofera unitatea de 1.9 TDI de 105 CP, motorul de 2.0 TDI de 140 CP si 2.0 TDI common rail de 170 CP.
Skoda Superb Combi masoara 4,838 metri lungime, 1,817 metri latime si 1,510 metri inaltime si are o capacitatea de incarcare standard a portbagajului de 633 litri.
Sursa
Renault Logan si Sandero - se va produce si in Rusia
AvtoVAZ si partenerii sai Renault si Nissan planuiesc lansarea in productie a modelelor Renault Logan si Sandero, din 2014 si, de asemenea, a masinii dezvoltate special pentru fabricarea in Rusia sub marca Nissan, pe aceeasi platforma.
Partenerii au explicat deja ca linia de productie modernizata Avtovaz va fi implicata in productia a 360 de mii de masini pe an, sub marcile Renault, Nissan si Lada.
Ziarul Kommersant scria ca fabricarea Logan-ului si a lui Sandero, care acum sunt pe linia de productie a fabricii din Avtoframos (Moscova) va fi transferata la Togliatti, iar capacitatea uzinei "Avtoframos" va fi utilizata pentru producerea modelelor mai scumpe, cum ar fi Influence.
Cel mai mare producator auto rus - Avtovaz - va incepe, asadar, productia noilor generatii ale modelelor Logan si Sandero la principala fabrica a companiei, in Togliatti, din 2014, potrivit unui ziar rusesc care citeaza surse anonime.
In acelasi timp, Renault a inaugurat recent a doua linie de productie la fabrica din Avtoframos (Moscova), care va permite dublarea capacitatii de productie la 160.000 de unitati pe an. Pentru acest program de expansiune, Renault a investit un total de 150 de milioane de dolari.
Productia lui Renault Sandero a inceput deja la uzina de la Avtoframos, alaturi de Logan, dupa ce anul trecut acesta a fost cea mai bine vanduta masina straina pe piata auto din Rusia. Renault intentioneaza sa introduca si un al treilea model, SUV-ul Duster, la sfarsitul anului 2011.
Renault detine o participatie de 25 % la Avtovaz, o companie care a primit numeroase injectii de capital din partea statului rus.
Sursa
AvtoVAZ si partenerii sai Renault si Nissan planuiesc lansarea in productie a modelelor Renault Logan si Sandero, din 2014 si, de asemenea, a masinii dezvoltate special pentru fabricarea in Rusia sub marca Nissan, pe aceeasi platforma.
Partenerii au explicat deja ca linia de productie modernizata Avtovaz va fi implicata in productia a 360 de mii de masini pe an, sub marcile Renault, Nissan si Lada.
Ziarul Kommersant scria ca fabricarea Logan-ului si a lui Sandero, care acum sunt pe linia de productie a fabricii din Avtoframos (Moscova) va fi transferata la Togliatti, iar capacitatea uzinei "Avtoframos" va fi utilizata pentru producerea modelelor mai scumpe, cum ar fi Influence.
Cel mai mare producator auto rus - Avtovaz - va incepe, asadar, productia noilor generatii ale modelelor Logan si Sandero la principala fabrica a companiei, in Togliatti, din 2014, potrivit unui ziar rusesc care citeaza surse anonime.
In acelasi timp, Renault a inaugurat recent a doua linie de productie la fabrica din Avtoframos (Moscova), care va permite dublarea capacitatii de productie la 160.000 de unitati pe an. Pentru acest program de expansiune, Renault a investit un total de 150 de milioane de dolari.
Productia lui Renault Sandero a inceput deja la uzina de la Avtoframos, alaturi de Logan, dupa ce anul trecut acesta a fost cea mai bine vanduta masina straina pe piata auto din Rusia. Renault intentioneaza sa introduca si un al treilea model, SUV-ul Duster, la sfarsitul anului 2011.
Renault detine o participatie de 25 % la Avtovaz, o companie care a primit numeroase injectii de capital din partea statului rus.
Sursa
Ford Fiesta RS WRC
Ford a accelerat dezvoltarea noului model Fiesta, care ?şi va provoca adversarii ?n cadrul Campionatului Mondial de Raliuri FIA WRC 2011, ca urmare a confirmărilor privind regulamentul tehnic, furnizate de către comitetul administrativ motorsport.
Decizia referitoare la specificaţiile tehnice aplicate ?ncep?nd din sezonul viitor a fost una crucială pentru Ford Europa şi partenerul său M-Sport ?n demararea dezvoltării autovehiculului derivat din modelul de succes Fiesta de serie.
Consiliul FIA World Motor Sport (WMSC) a aprobat introducerea motorului de 1,6 litri supraalimentat, care poate proveni din motorizările de bază ale constructorilor sau poate fi dezvoltat special, ?n concordanţă cu noul regulament. Aceasta a reprezentat ultima decizie tehnică luată ?n urma anunţului de anul trecut, care preciza că noua categorie de autovehicule pentru 2011 va respecta regulamentul S2000.
Directorul Ford Europa pentru motorsport, Gerard Quinn, a ?nt?mpinat decizia WMSC. "Este vital pentru acest sport să dovedim o atenţie sporită faţă de mediu şi, de asemenea, să conştientizăm direcţia pe care maşinile noastre de zi cu zi o vor urma. Introducerea motorizării 1600cc turbo ?n cel mai scurt timp posibil face sens ?n concordanţă cu respectarea prevederilor tehnice S2000, care s-au dovedit at?t de eficiente," a declarat acesta.
Maşina Ford de campionat pentru anul 2011 se va numi Fiesta RS WRC şi va ?nlocui modelul dobor?tor de recorduri Focus RS World Rally Car. De la debutul său din 1999, Focus a c?ştigat 42 de raliuri mondiale, aduc?nd titlul constructorilor către Ford ?n anii 2006 şi 2007. Modelul a punctat ?ntr-o serie de 121 raliuri mondiale consecutive, un record dat?nd de la ?nceputul sezonului 2002.
Fiesta RS WRC va avea la bază modelul dezvoltat de către M-Sport, Fiesta S2000, lansată ?n 2009 şi care a dominat evenimentul de debut ? legendarul raliu de la Monte Carlo, ?n luna ianuarie a acestui an. Totuşi vor exista diferenţe semnificative ?ntre cele două maşini, nu numai ?n ceea ce priveşte noul motor de 1,6 litri, ci şi ?n materie de design.
Directorul Executiv pentru Design al Ford Europa, Martin Smith şi conducătorul echipei de Design Exterior, Stefan Lamm ? responsabili pentru aspectul de invidiat al celor mai noi modele Ford ? şi-au ?ndreptat deja atenţia către Fiesta RS WRC 2011.
"Fiesta este recunoscută de către public ca o maşina cu un aspect remarcabil. Modelul de raliuri se individualizează prin funcţionalitatea sa, iar echipa Ford va lucra ?mpreună cu M-Sport pentru a se asigura că acesta va arăta pe at?t de ?ndrăzneţ şi impresionant, pe c?t va excela ?n acţiune," a menţionat Smith.
Inginerii Ford şi M-Sport lucrează ?n str?nsă colaborare la dezvoltarea noului motor de 1,6 litri supraalimentat, alături de experţii francezi ?n tuning Pipo Moteur. Viitorul motor al modelului WRC va avea la bază tehnologia de serie Ford Duratec.
"Am demarat studiul cu c?teva luni ?n urmă, c?nd ?ncă aşteptam ca varianta de 1,6 litri supraalimentata sa primească aprobările necesare," a explicat Directorul echipei BP Ford Abu Dhabi şi al M-Sport, Malcolm Wilson.
"A durat destul de mult pentru ca decizia finală să fie luată, dar ?n condiţiile actuale echipa lucrează la capacitate maximă şi sunt ?ncrezător ca avem la dispoziţie suficient timp pentru a dezvolta, construi şi testa motorul la standardele ?nalte impuse pentru startul sezonului 2011," a adăugat Wilson.
"Ne aşteptăm să avem la dispoziţie prima unitate la sf?rşitul lunii iulie, iar acest lucru ne va permite să testăm modelul Fiesta RS WRC dotat cu motoul de 1,6 litri turbo la sf?rşitul lui august. ?n avans, echipa va testa Fiesta S2000 cu actualul motor turbo de 2,0 litri disponibil pe Focus RS WRC, pentru a dob?ndi cunoştinţele necesare referitoare la comportamentul noului model cu motor supraalimentat."
Fiesta este unul dintre modelele globale Ford Motor Company, dezvoltat sub iniţiativa ONE Ford şi mai mult de 680.000 de exemplare au fost comercializate la nivel mondial de la lansarea sa, ce a avut loc la sf?rşitul anului 2008.
Cu un design proaspăt şi ?ndrăzneţ, dinamică, comportament, precizie şi calitate de neegalat ?n clasă, Ford Fiesta reprezintă cel mai bine v?ndut model de clasa mică la nivel european, ocup?nd locul secund al celor mai căutate maşini europene. Fiesta este de asemenea cel mai bine v?ndut model al gamei Ford, iar p?nă la sf?rşitul anului 2010 va fi fabricat ?n Germania, Spania, Mexic, Thailanda şi China.
Fiesta urmează să intre spre comercializare şi ?n America de Nord.
Sursa
Ford a accelerat dezvoltarea noului model Fiesta, care ?şi va provoca adversarii ?n cadrul Campionatului Mondial de Raliuri FIA WRC 2011, ca urmare a confirmărilor privind regulamentul tehnic, furnizate de către comitetul administrativ motorsport.
Decizia referitoare la specificaţiile tehnice aplicate ?ncep?nd din sezonul viitor a fost una crucială pentru Ford Europa şi partenerul său M-Sport ?n demararea dezvoltării autovehiculului derivat din modelul de succes Fiesta de serie.
Consiliul FIA World Motor Sport (WMSC) a aprobat introducerea motorului de 1,6 litri supraalimentat, care poate proveni din motorizările de bază ale constructorilor sau poate fi dezvoltat special, ?n concordanţă cu noul regulament. Aceasta a reprezentat ultima decizie tehnică luată ?n urma anunţului de anul trecut, care preciza că noua categorie de autovehicule pentru 2011 va respecta regulamentul S2000.
Directorul Ford Europa pentru motorsport, Gerard Quinn, a ?nt?mpinat decizia WMSC. "Este vital pentru acest sport să dovedim o atenţie sporită faţă de mediu şi, de asemenea, să conştientizăm direcţia pe care maşinile noastre de zi cu zi o vor urma. Introducerea motorizării 1600cc turbo ?n cel mai scurt timp posibil face sens ?n concordanţă cu respectarea prevederilor tehnice S2000, care s-au dovedit at?t de eficiente," a declarat acesta.
Maşina Ford de campionat pentru anul 2011 se va numi Fiesta RS WRC şi va ?nlocui modelul dobor?tor de recorduri Focus RS World Rally Car. De la debutul său din 1999, Focus a c?ştigat 42 de raliuri mondiale, aduc?nd titlul constructorilor către Ford ?n anii 2006 şi 2007. Modelul a punctat ?ntr-o serie de 121 raliuri mondiale consecutive, un record dat?nd de la ?nceputul sezonului 2002.
Fiesta RS WRC va avea la bază modelul dezvoltat de către M-Sport, Fiesta S2000, lansată ?n 2009 şi care a dominat evenimentul de debut ? legendarul raliu de la Monte Carlo, ?n luna ianuarie a acestui an. Totuşi vor exista diferenţe semnificative ?ntre cele două maşini, nu numai ?n ceea ce priveşte noul motor de 1,6 litri, ci şi ?n materie de design.
Directorul Executiv pentru Design al Ford Europa, Martin Smith şi conducătorul echipei de Design Exterior, Stefan Lamm ? responsabili pentru aspectul de invidiat al celor mai noi modele Ford ? şi-au ?ndreptat deja atenţia către Fiesta RS WRC 2011.
"Fiesta este recunoscută de către public ca o maşina cu un aspect remarcabil. Modelul de raliuri se individualizează prin funcţionalitatea sa, iar echipa Ford va lucra ?mpreună cu M-Sport pentru a se asigura că acesta va arăta pe at?t de ?ndrăzneţ şi impresionant, pe c?t va excela ?n acţiune," a menţionat Smith.
Inginerii Ford şi M-Sport lucrează ?n str?nsă colaborare la dezvoltarea noului motor de 1,6 litri supraalimentat, alături de experţii francezi ?n tuning Pipo Moteur. Viitorul motor al modelului WRC va avea la bază tehnologia de serie Ford Duratec.
"Am demarat studiul cu c?teva luni ?n urmă, c?nd ?ncă aşteptam ca varianta de 1,6 litri supraalimentata sa primească aprobările necesare," a explicat Directorul echipei BP Ford Abu Dhabi şi al M-Sport, Malcolm Wilson.
"A durat destul de mult pentru ca decizia finală să fie luată, dar ?n condiţiile actuale echipa lucrează la capacitate maximă şi sunt ?ncrezător ca avem la dispoziţie suficient timp pentru a dezvolta, construi şi testa motorul la standardele ?nalte impuse pentru startul sezonului 2011," a adăugat Wilson.
"Ne aşteptăm să avem la dispoziţie prima unitate la sf?rşitul lunii iulie, iar acest lucru ne va permite să testăm modelul Fiesta RS WRC dotat cu motoul de 1,6 litri turbo la sf?rşitul lui august. ?n avans, echipa va testa Fiesta S2000 cu actualul motor turbo de 2,0 litri disponibil pe Focus RS WRC, pentru a dob?ndi cunoştinţele necesare referitoare la comportamentul noului model cu motor supraalimentat."
Fiesta este unul dintre modelele globale Ford Motor Company, dezvoltat sub iniţiativa ONE Ford şi mai mult de 680.000 de exemplare au fost comercializate la nivel mondial de la lansarea sa, ce a avut loc la sf?rşitul anului 2008.
Cu un design proaspăt şi ?ndrăzneţ, dinamică, comportament, precizie şi calitate de neegalat ?n clasă, Ford Fiesta reprezintă cel mai bine v?ndut model de clasa mică la nivel european, ocup?nd locul secund al celor mai căutate maşini europene. Fiesta este de asemenea cel mai bine v?ndut model al gamei Ford, iar p?nă la sf?rşitul anului 2010 va fi fabricat ?n Germania, Spania, Mexic, Thailanda şi China.
Fiesta urmează să intre spre comercializare şi ?n America de Nord.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator