Noutati Auto
Noul Fiat Doblo
Fiat a publicat noi imagini cu Fiat Doblo, versiunea actualizata care promite mai mult confort, in speciale datorita dimensiunilor care depasesc in lungime 2,7 metri.
Masina dispune de sapte locuri, iar portbagajul sau ofera de la 790 la 3.200 de litri capacitate.
Gama de motorizare a noului Doblo vine cu noutatile grupului italian: propulsoarele pe benzina ,3 litri si 1,4 litri Multijet, cu puteri de 90 si 95 de cai. La acestea se adauga unitatile Multijet de 1,6 litri cu 105 CP si cel de 2,0 litri,
care produce 135 CP.
Toate versiunile, cu exceptia celui de 1,3 litri, sunt Euro 5 si vin echipat standard cu sistemul Start &Stop.
Fiat a publicat noi imagini cu Fiat Doblo, versiunea actualizata care promite mai mult confort, in speciale datorita dimensiunilor care depasesc in lungime 2,7 metri.
Masina dispune de sapte locuri, iar portbagajul sau ofera de la 790 la 3.200 de litri capacitate.
Gama de motorizare a noului Doblo vine cu noutatile grupului italian: propulsoarele pe benzina ,3 litri si 1,4 litri Multijet, cu puteri de 90 si 95 de cai. La acestea se adauga unitatile Multijet de 1,6 litri cu 105 CP si cel de 2,0 litri,
care produce 135 CP.
Toate versiunile, cu exceptia celui de 1,3 litri, sunt Euro 5 si vin echipat standard cu sistemul Start &Stop.
QUOTE (Tanaka @ Jan 9 2010, 11:37 PM) Volkswagen Amarok
Volkswagen a dezvăluit, ?n avanpremieră, toate detaliile şi fotografiile noului Amarok, modelul pick-up anunţat ca vehicul de suport ?n Raliul Dakar. Noul pick-up Volkswagen Amarok va fi lansat pe piaţă ?n 2010.
Acest tip de VW chiar este vehicul de asistenta in raliul Dakar din Argentina/Chile . Chiar ma uitam ca nu-mi dadeam seama ce model este cand ma uitam la imaginile de la acest raliu.
Motorizarile mi se par ....cam jenant de slabe . Se putea mai mult
Volkswagen a dezvăluit, ?n avanpremieră, toate detaliile şi fotografiile noului Amarok, modelul pick-up anunţat ca vehicul de suport ?n Raliul Dakar. Noul pick-up Volkswagen Amarok va fi lansat pe piaţă ?n 2010.
Acest tip de VW chiar este vehicul de asistenta in raliul Dakar din Argentina/Chile . Chiar ma uitam ca nu-mi dadeam seama ce model este cand ma uitam la imaginile de la acest raliu.
Motorizarile mi se par ....cam jenant de slabe . Se putea mai mult
QUOTE (cristibna @ Jan 10 2010, 09:31 PM) Acest tip de VW chiar este vehicul de asistenta in raliul Dakar din Argentina/Chile
Volkswagen Amarok ajuta echipele din Dakar
Amarok, pick-up-ul Volkswagen, apare in Raliul Dakar 2010 ca masina de asistenta a Volkswagen Motorsport si ca masina oficiala a organizatorilor.
Cu cateva luni inainte de lansarea oficiala in Europa, pick-up-ul german participa la Raliul Dakar din America de Sud. 35 de exemplare Amarok isi arata puterea, fiabilitatea si performantele off-road, fiind puse la dispozitia organizatorilor si ca masini de asistenta pentru echipa Volkswagen.
"Suntem entuziasmati sa testam noul Amarok in cadrul acestei competitii, cea mai dura de acest gen din lume, inaintea lansarii oficiale", declara Stephan Schaller, director al Volkswagen Commercial Vehicles. Proiectat sa ia cu asalt off-road-ul, Amarok e dotat cu un diferential electronic (EDL) si Off-Road ABS, care reduce considerabil distanta de franare in conditii de off-road sau pe drumuri neasfaltate. La viteze sub 32 km/h se activeaza sistemul Hill Descent Assist care ajuta la coborare, in timp ce sistemul ESP Plus, care include Hill Hold Assist, previne coborarea cu spatele, tinand vehiculul pe loc pana cand soferul apasa acceleratia.
Raliul Dakar a inceput din Buenos Aires pe 1 ianuarie si a ajuns la mijlocul competitiei, Volkswagen aflandu-se in acest moment pe primele trei pozitii la categoria Masini si fiind aproape de a reedita performanta de anul trecut, cand germanii au castigat fara drept de apel in Chile si Argentina. Concurentii vor strabate Anzii pana la Antofagasta pe coasta Pacificului, in Chile, dupa care vor reveni in Buenos Aires, pe 17 ianuarie. Ruta include trecerea prin munti la altitudini mai mari de 4000 de metri, cat si traversarea celui mai uscat desert din lume, Atacama, atat masinile cat si echipele fiind supuse unor teste extreme. Desi nu concureaza, cei care conduc Amarok-urile sunt totusi supusi constat presiunii, fiind nevoiti sa tina ritmul concurentilor sau chiar sa-i depaseasca.
Volkswagen Amarok va fi disponibil ca double cab cu patru usi, urmand sa apara si versiunea cu doua usi single cab in 2011. Pick-up-ul german combina robustetea cu tehnologie inovativa, standarde inalte de securitate, consum excelent si standardele de confort, calitate si fiabilitate recunoscute ale brandului Volkswagen.
Volkswagen Amarok ajuta echipele din Dakar
Amarok, pick-up-ul Volkswagen, apare in Raliul Dakar 2010 ca masina de asistenta a Volkswagen Motorsport si ca masina oficiala a organizatorilor.
Cu cateva luni inainte de lansarea oficiala in Europa, pick-up-ul german participa la Raliul Dakar din America de Sud. 35 de exemplare Amarok isi arata puterea, fiabilitatea si performantele off-road, fiind puse la dispozitia organizatorilor si ca masini de asistenta pentru echipa Volkswagen.
"Suntem entuziasmati sa testam noul Amarok in cadrul acestei competitii, cea mai dura de acest gen din lume, inaintea lansarii oficiale", declara Stephan Schaller, director al Volkswagen Commercial Vehicles. Proiectat sa ia cu asalt off-road-ul, Amarok e dotat cu un diferential electronic (EDL) si Off-Road ABS, care reduce considerabil distanta de franare in conditii de off-road sau pe drumuri neasfaltate. La viteze sub 32 km/h se activeaza sistemul Hill Descent Assist care ajuta la coborare, in timp ce sistemul ESP Plus, care include Hill Hold Assist, previne coborarea cu spatele, tinand vehiculul pe loc pana cand soferul apasa acceleratia.
Raliul Dakar a inceput din Buenos Aires pe 1 ianuarie si a ajuns la mijlocul competitiei, Volkswagen aflandu-se in acest moment pe primele trei pozitii la categoria Masini si fiind aproape de a reedita performanta de anul trecut, cand germanii au castigat fara drept de apel in Chile si Argentina. Concurentii vor strabate Anzii pana la Antofagasta pe coasta Pacificului, in Chile, dupa care vor reveni in Buenos Aires, pe 17 ianuarie. Ruta include trecerea prin munti la altitudini mai mari de 4000 de metri, cat si traversarea celui mai uscat desert din lume, Atacama, atat masinile cat si echipele fiind supuse unor teste extreme. Desi nu concureaza, cei care conduc Amarok-urile sunt totusi supusi constat presiunii, fiind nevoiti sa tina ritmul concurentilor sau chiar sa-i depaseasca.
Volkswagen Amarok va fi disponibil ca double cab cu patru usi, urmand sa apara si versiunea cu doua usi single cab in 2011. Pick-up-ul german combina robustetea cu tehnologie inovativa, standarde inalte de securitate, consum excelent si standardele de confort, calitate si fiabilitate recunoscute ale brandului Volkswagen.
Noul Ford Focus 2011 - ?şi face debutul mondial la Detroit
Ford a dezvăluit că noua generaţie a modelului Focus ?şi va celebra premiera mondială la Salonul Auto de la Detroit. Cu un nou stil de design, noi tehnologii şi motoare ecologice, noul Ford Focus va fi lansat pe piaţă la ?nceputul lui 2011.
Noua generaţie Ford Focus ?şi face debutul mondial ?n cadrul Salonului Auto de la Detroit (11-24 ianuarie 2010), oferind clienţilor mai multă tehnologie şi facilităţi dec?t orice alt model din segmentul său, precum şi calitate, economie de carburant şi un nou standard al plăcerii condusului.
Construit at?t ?n versiune sedan cu patru uşi c?t şi hatchback cu cinci uşi, noul Ford Focus pentru 2011 va intra ?n producţie, simultan ?n Europa şi American de Nord, la sf?rşitul anului 2010, iar pe piaţă va ajunge la ?nceputul anului 2011.
Noul Ford Focus va fi aproape identic pe toate pieţele, 80% dintre componentele sale regăsindu-se pe toate versiunile.
?Noul Ford Focus este clar o demonstraţie că strategia ONE Ford va oferi clienţilor din toată lumea produse foarte bune", a spus Alan Mulally, preşedinte şi CEO al Ford.
Nou Focus va fi unul dintre cele 10 modele distincte ce vor fi construite pe noua platformă C, aşteptată să genereze v?nzări totale, ?n toată lumea, de peste 2 milioane de unităţi anual, ?ncep?nd cu 2012. Primul dintre acestea va fi noul Ford C-MAX, alături de fratele mai mare Grand C-MAX - dezvăluite la Salonul Auto de la Frankfurt 2009 - programate pentru lansarea pe piaţă ?n a doua jumătate a anului 2010.
Noul Ford Focus a fost dezvoltat de o echipă globală, condusă de centrul din Cologne, Germania, iar procesul de dezvoltare al motoarelor a fost condus de centrul tehnic din Dunton, Anglia. Vehiculul a fost creat fără compromisuri, pentru a satisface cerinţele tuturor clienţilor şi regulile impuse de legislaţia din diferite ţări.
Gama globală de motorizări a noului Ford Focus va include şi motoarele EcoBoost cu patru cilindri, turbo şi injecţie directă, alături de unităţile Duratorq TDCI, ce se remarcă printr-un consum redus ?ntre 10 şi 20% faţă de motoarele actuale.
Pentru Salonul Auto de la Detroit, Ford prezintă noul motor pe benzină de 2.0 litri Ti-VCT (Twin Independent Variable Camshaft Timing) ce oferă 20 CP ?n plus faţă de unitatea curentă 2.0 Duratec I-4, la un consum mai scăzut cu 10%. Pentru a maximiza performanţele şi eficientiza consumul, noul propulsor 2.0 DI Ti-CVT este echipat cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj şi şase trepte, Ford PowerShift.
Ford plănuieşte de asemenea construirea unui model complet electric ?n 2011 la complexul din Michigan, pentru a-l vinde ?n America de Nord. Acesta va fi primul model electric ?n segmentul maşinilor pentru pasageri.
Ford a dezvăluit că noua generaţie a modelului Focus ?şi va celebra premiera mondială la Salonul Auto de la Detroit. Cu un nou stil de design, noi tehnologii şi motoare ecologice, noul Ford Focus va fi lansat pe piaţă la ?nceputul lui 2011.
Noua generaţie Ford Focus ?şi face debutul mondial ?n cadrul Salonului Auto de la Detroit (11-24 ianuarie 2010), oferind clienţilor mai multă tehnologie şi facilităţi dec?t orice alt model din segmentul său, precum şi calitate, economie de carburant şi un nou standard al plăcerii condusului.
Construit at?t ?n versiune sedan cu patru uşi c?t şi hatchback cu cinci uşi, noul Ford Focus pentru 2011 va intra ?n producţie, simultan ?n Europa şi American de Nord, la sf?rşitul anului 2010, iar pe piaţă va ajunge la ?nceputul anului 2011.
Noul Ford Focus va fi aproape identic pe toate pieţele, 80% dintre componentele sale regăsindu-se pe toate versiunile.
?Noul Ford Focus este clar o demonstraţie că strategia ONE Ford va oferi clienţilor din toată lumea produse foarte bune", a spus Alan Mulally, preşedinte şi CEO al Ford.
Nou Focus va fi unul dintre cele 10 modele distincte ce vor fi construite pe noua platformă C, aşteptată să genereze v?nzări totale, ?n toată lumea, de peste 2 milioane de unităţi anual, ?ncep?nd cu 2012. Primul dintre acestea va fi noul Ford C-MAX, alături de fratele mai mare Grand C-MAX - dezvăluite la Salonul Auto de la Frankfurt 2009 - programate pentru lansarea pe piaţă ?n a doua jumătate a anului 2010.
Noul Ford Focus a fost dezvoltat de o echipă globală, condusă de centrul din Cologne, Germania, iar procesul de dezvoltare al motoarelor a fost condus de centrul tehnic din Dunton, Anglia. Vehiculul a fost creat fără compromisuri, pentru a satisface cerinţele tuturor clienţilor şi regulile impuse de legislaţia din diferite ţări.
Gama globală de motorizări a noului Ford Focus va include şi motoarele EcoBoost cu patru cilindri, turbo şi injecţie directă, alături de unităţile Duratorq TDCI, ce se remarcă printr-un consum redus ?ntre 10 şi 20% faţă de motoarele actuale.
Pentru Salonul Auto de la Detroit, Ford prezintă noul motor pe benzină de 2.0 litri Ti-VCT (Twin Independent Variable Camshaft Timing) ce oferă 20 CP ?n plus faţă de unitatea curentă 2.0 Duratec I-4, la un consum mai scăzut cu 10%. Pentru a maximiza performanţele şi eficientiza consumul, noul propulsor 2.0 DI Ti-CVT este echipat cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj şi şase trepte, Ford PowerShift.
Ford plănuieşte de asemenea construirea unui model complet electric ?n 2011 la complexul din Michigan, pentru a-l vinde ?n America de Nord. Acesta va fi primul model electric ?n segmentul maşinilor pentru pasageri.
Infiniti M - alternativa la tradiţie
Infiniti M va fi lansat si pe piata din Europa la sfarsitul acestui an. Modelul a debutat la inceputul lunii decembrie a anului anterior la Salonul Auto de la Los Angeles si rivalizeaza BMW Seria 5 si Mercedes-Benz E-Klasse.
Japonezii de la Infiniti au anuntat ca noul M va fi vandut si in Europa. Modelul este amplasat deasupra lui G37 in gama constructorului premium din Japonia. Gama de motorizari a lui Infiniti M include motoare V6 pe benzina, cat si o versiune diesel. Ulterior, Infiniti M va fi disponibil si intr-o versiune hibrida, echipata cu un motor otto in configuratie V6. Unitatea otto V6 de 3.7 litri al lui Infiniti M dezvolta 320 CP si 360 Nm si este cuplata la o transmisie automata cu sapte trepte.
Motorul este amplasat in fata, iar tractiunea este realizata exclusiv pe puntea spate. Directia activa bracheaza toate cele patru roti la actionarea volanului, iar noul M beneficiaza de un selector al modului de rulare Infiniti, care ofera optiunile Eco si Sport. Printre elementele deosebite ale acestui model putem enumera controlul activ al zgomotorului, sistemul de climatizare "Forest Air" si sistemul de interventie in unghiul mort.
Noua aparitie a producatorului japonez este primul model M care va fi disponibil pe toate cele 34 de piete pe care marca nipona este prezenta, inclusiv in Europa de Vest. Modelul se prezinta ca fiind o alternativa mai exclusivista la traditionalele modele rodubste din clasa medie superioara, cum ar fi BMW Seria 5 si Mercedes-Benz E-Klasse. Vanzarile lui Infiniti M in Europa vor debuta in septembrie 2010 atat pentru versiunile pe benzina echipate cu motor V6, cat si pentru versiunea V6 diesel.
Sistemul de interventie in unghiul mort este o premiera mondiala si reprezinta un mijloc activ de protectie in cazul in care soferul ignora avertizarile privind vehiculele aflate in unghiul mort si incearca sa schimbe directa astfel incat sa ajunga in calea celuilalt vehicul. Interventia vehiculului este executata automat si este sub forma unui reglaj al directiei, care este realizata prin franarea selectiva pe o parte a vehiculului pentru a crea un efect de schimbare a directiei, lucru care aduce masina pe banda initiala.
Pedala Eco de la Infiniti va fi disponibila in premiera pe noul M, aceasta fiind o modalitate de a reduce consumul de carburant. Mai exact, in cazul in care soferul aplica un stil de condus prea agresiv, acesta va simti ca pedala de acceleratie opune un nivel marit de rezistenta pentru a atrage atentia asupra consumului excesiv de carburant.
Constructorul nipon de automobile va anunta performantele si preturile noului M in decursul acestui an.
Infiniti M va fi lansat si pe piata din Europa la sfarsitul acestui an. Modelul a debutat la inceputul lunii decembrie a anului anterior la Salonul Auto de la Los Angeles si rivalizeaza BMW Seria 5 si Mercedes-Benz E-Klasse.
Japonezii de la Infiniti au anuntat ca noul M va fi vandut si in Europa. Modelul este amplasat deasupra lui G37 in gama constructorului premium din Japonia. Gama de motorizari a lui Infiniti M include motoare V6 pe benzina, cat si o versiune diesel. Ulterior, Infiniti M va fi disponibil si intr-o versiune hibrida, echipata cu un motor otto in configuratie V6. Unitatea otto V6 de 3.7 litri al lui Infiniti M dezvolta 320 CP si 360 Nm si este cuplata la o transmisie automata cu sapte trepte.
Motorul este amplasat in fata, iar tractiunea este realizata exclusiv pe puntea spate. Directia activa bracheaza toate cele patru roti la actionarea volanului, iar noul M beneficiaza de un selector al modului de rulare Infiniti, care ofera optiunile Eco si Sport. Printre elementele deosebite ale acestui model putem enumera controlul activ al zgomotorului, sistemul de climatizare "Forest Air" si sistemul de interventie in unghiul mort.
Noua aparitie a producatorului japonez este primul model M care va fi disponibil pe toate cele 34 de piete pe care marca nipona este prezenta, inclusiv in Europa de Vest. Modelul se prezinta ca fiind o alternativa mai exclusivista la traditionalele modele rodubste din clasa medie superioara, cum ar fi BMW Seria 5 si Mercedes-Benz E-Klasse. Vanzarile lui Infiniti M in Europa vor debuta in septembrie 2010 atat pentru versiunile pe benzina echipate cu motor V6, cat si pentru versiunea V6 diesel.
Sistemul de interventie in unghiul mort este o premiera mondiala si reprezinta un mijloc activ de protectie in cazul in care soferul ignora avertizarile privind vehiculele aflate in unghiul mort si incearca sa schimbe directa astfel incat sa ajunga in calea celuilalt vehicul. Interventia vehiculului este executata automat si este sub forma unui reglaj al directiei, care este realizata prin franarea selectiva pe o parte a vehiculului pentru a crea un efect de schimbare a directiei, lucru care aduce masina pe banda initiala.
Pedala Eco de la Infiniti va fi disponibila in premiera pe noul M, aceasta fiind o modalitate de a reduce consumul de carburant. Mai exact, in cazul in care soferul aplica un stil de condus prea agresiv, acesta va simti ca pedala de acceleratie opune un nivel marit de rezistenta pentru a atrage atentia asupra consumului excesiv de carburant.
Constructorul nipon de automobile va anunta performantele si preturile noului M in decursul acestui an.
Cadillac XTS Platinum - conceptul care ameninta BMW Seria 7
Cadillac a dezvaluit astazi conceptul XTS Platinum, care ar urma sa dea nastere in urmatorii ani unui model de clasa business, capabil sa concureze cu BMW Seria 7 si Mercedes S-Klasse.
Cadillac s-a folosit de cel mai important salon american pentru a expune publicului conceptul XTS Platinum, samanata din care va rodi primul sedan de lux destinat sa concureze cu mult mai titratii BMW Seria 7 si Mercedes S-Klasse.
Noul sedan de clasa business adopta dimensiuni generoase impachetate frumos intr-un design specific modelelor Cadillac, sobru si colturos. Vorbim asadar de blocuri optice verticale in partea frontala si cea posterioara, lumini LED, jante cu 11 spite si un diametru generos de 20 de inch precum si o multime de insertii din aluminiu finisat cu atentie.
La interior, Cadillac a imbinat elementele traditionale cu o serie de gadget-uri care abia incep sa isi faca simtita prezenta pe modelele auto. Interiorul, inspirat din natura, se individualizeaza prin accente contrastante, soferul bucurandu-se de o plansa de bord invelita in lemn si de insertii din aluminiu.
Pentru a conferi un caracter exclusivist, Cadillac a ales sa coasa manual pielea fina care inveleste scaunele si sa graveze cu laser logo-ul sau. Un element complet nou este inlocuirea afisajelor traditionale cu un instrumentar ce afiseaza informatiile pe un ecran O-LED. Atentia pentru detalii se remarca si in partea posterioara, unde pasagerii au acces la sistemul de entertainment al masinii.
Sub capota conceptului XTS Platinum americanii au strecurat un motor V6 pe benzina, cu injectie directa, de 3.6 litri, asistat in permanenta de un motor electric. Conglomeratul este astfel capabil sa ofere 350 de cai putere si 400 de Nm. Sursa de energie provine de la un set de baterii, ce poate fi incarcat chiar si de la o priza normala. Conceptul poate functiona in mod hibrid dar si in mod electric, mai ales in aglomerarile urbane.
Cadillac a dezvaluit astazi conceptul XTS Platinum, care ar urma sa dea nastere in urmatorii ani unui model de clasa business, capabil sa concureze cu BMW Seria 7 si Mercedes S-Klasse.
Cadillac s-a folosit de cel mai important salon american pentru a expune publicului conceptul XTS Platinum, samanata din care va rodi primul sedan de lux destinat sa concureze cu mult mai titratii BMW Seria 7 si Mercedes S-Klasse.
Noul sedan de clasa business adopta dimensiuni generoase impachetate frumos intr-un design specific modelelor Cadillac, sobru si colturos. Vorbim asadar de blocuri optice verticale in partea frontala si cea posterioara, lumini LED, jante cu 11 spite si un diametru generos de 20 de inch precum si o multime de insertii din aluminiu finisat cu atentie.
La interior, Cadillac a imbinat elementele traditionale cu o serie de gadget-uri care abia incep sa isi faca simtita prezenta pe modelele auto. Interiorul, inspirat din natura, se individualizeaza prin accente contrastante, soferul bucurandu-se de o plansa de bord invelita in lemn si de insertii din aluminiu.
Pentru a conferi un caracter exclusivist, Cadillac a ales sa coasa manual pielea fina care inveleste scaunele si sa graveze cu laser logo-ul sau. Un element complet nou este inlocuirea afisajelor traditionale cu un instrumentar ce afiseaza informatiile pe un ecran O-LED. Atentia pentru detalii se remarca si in partea posterioara, unde pasagerii au acces la sistemul de entertainment al masinii.
Sub capota conceptului XTS Platinum americanii au strecurat un motor V6 pe benzina, cu injectie directa, de 3.6 litri, asistat in permanenta de un motor electric. Conglomeratul este astfel capabil sa ofere 350 de cai putere si 400 de Nm. Sursa de energie provine de la un set de baterii, ce poate fi incarcat chiar si de la o priza normala. Conceptul poate functiona in mod hibrid dar si in mod electric, mai ales in aglomerarile urbane.
Honda CR-Z - debuteaza la Detroit
Constructorul japonez a dezvaluit astazi la Detroit versiunea de serie a coupe-ului hibrid CR-Z. Acesta beneficiaza de un sistem hibrid in paralel, care ii ofera 124 de cai si 174 de Nm.
Honda a dezvaluit in cadrul salonului Auto de la Detroit modelul pe care fanii l-au asteptat indelung: versiunea de serie a coupe-ului hibrid CR-Z. Modelul cu patru locuri combina avantajele unui propulsor hibrid cu o transmisie manuala cu sase trepte.
Designul coupe-ului nu s-a schimbat foarte mult, sportivitatea fiind subliniata de linia joasa a plafonului, de eleronul posterior, de profilul dinamic si de luminile LED, folosite pentru prima data pe un vehicul Honda de serie.
Sub capota se afla un sistem hibrid IMA, alcatuit dintr-un motor pe benzina cu patru cilindri, de 1.5 litri, asistat de un propulsor electric, care aduce un aport de 14 cai putere si un cuplu motor de 78 Nm. In aceste conditii, CR-Z totalizeaza 124 de cai putere si un cuplu motor de 178 Nm, resimtit inca de la 1500 de rotatii, adica aceleasi resurse de care fanii Honda s-au bucurat pe Civic-ul echipat cu motor pe benzina de 1.8 litri.
O noutate pentru sofer va fi insa sistemul de condus cu trei moduri, care modifica raspunsul acceleratiei, directiei si a timpului de functionare a motorului. Soferul poate oscila astfel intre un mod economic si unul mai sportiv.
Desi imparte unele componente cu Insight, CR-Z vine cu un sasiu propriu si o structura caracteristica. Comparativ cu Insight, CR-Z are un ampatament mai mic cu 115 mm si o lungime mai redusa cu 295 mm. In aceste conditii, si masa totala scade cu 44 de kilograme.
Versiunea europeana a coupe-ului hibrid CR-Z va debuta in luna martie la Salonul Auto de la Geneva, primele exemplare urmand sa apara pe strazile europene in vara acestui an.
Constructorul japonez a dezvaluit astazi la Detroit versiunea de serie a coupe-ului hibrid CR-Z. Acesta beneficiaza de un sistem hibrid in paralel, care ii ofera 124 de cai si 174 de Nm.
Honda a dezvaluit in cadrul salonului Auto de la Detroit modelul pe care fanii l-au asteptat indelung: versiunea de serie a coupe-ului hibrid CR-Z. Modelul cu patru locuri combina avantajele unui propulsor hibrid cu o transmisie manuala cu sase trepte.
Designul coupe-ului nu s-a schimbat foarte mult, sportivitatea fiind subliniata de linia joasa a plafonului, de eleronul posterior, de profilul dinamic si de luminile LED, folosite pentru prima data pe un vehicul Honda de serie.
Sub capota se afla un sistem hibrid IMA, alcatuit dintr-un motor pe benzina cu patru cilindri, de 1.5 litri, asistat de un propulsor electric, care aduce un aport de 14 cai putere si un cuplu motor de 78 Nm. In aceste conditii, CR-Z totalizeaza 124 de cai putere si un cuplu motor de 178 Nm, resimtit inca de la 1500 de rotatii, adica aceleasi resurse de care fanii Honda s-au bucurat pe Civic-ul echipat cu motor pe benzina de 1.8 litri.
O noutate pentru sofer va fi insa sistemul de condus cu trei moduri, care modifica raspunsul acceleratiei, directiei si a timpului de functionare a motorului. Soferul poate oscila astfel intre un mod economic si unul mai sportiv.
Desi imparte unele componente cu Insight, CR-Z vine cu un sasiu propriu si o structura caracteristica. Comparativ cu Insight, CR-Z are un ampatament mai mic cu 115 mm si o lungime mai redusa cu 295 mm. In aceste conditii, si masa totala scade cu 44 de kilograme.
Versiunea europeana a coupe-ului hibrid CR-Z va debuta in luna martie la Salonul Auto de la Geneva, primele exemplare urmand sa apara pe strazile europene in vara acestui an.
VW Jetta Coupe, anuntat de conceptul NCC
Volkswagen a prezentat primele imagini ale conceptului care va debuta la Salonul Auto de la Detroit. Acesta se numeste NCC si este un hibrid echipat cu un propulsor TSI de 150 CP si un motor electric de 20 CP.
Dupa cum stiti, Volkswagen va prezenta un concept care prefigureaza un coupe de clasa compacta la Salonul Auto de la Detroit. Modelul a fost denumit New Concept Coupe si utilizeaza aceeasi platforma cu Golf si Jetta. Desi este inca in versiune concept, modelul ar putea fi intitulat Jetta Coupe in cazul in care va intra pe piata. Potrivit unor surse, exemplarul care va debuta la Detroit ar putea fi o versiune de pre-productie a viitorului Jetta Coupe.
Volkswagen NCC este echipat cu un motor TSI de 1.4 litri, care ofera 150 CP si un cuplu motor de 220 Nm. Propulsorul este cuplat la o transmisie DSG cu sapte trepte, care este angrenata si la un motor electric de 27 CP. Motorul electric este alimentat de o baterie litiu-ion si are capacitatea de a propulsa masina fara ajutor din partea unitatii cu combustie interna, deci noul model va fi un full-hybrid. In momentul in care motorul TSI va fi oprit, acesta e decuplat complet de la transmisie pentru a reduce forta de frecare pe care o poate aplica asupra rotilor.
Desi emite doar 98 de grame de CO2 per kilometru, noul Volkswagen NCC va putea sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 8.6 secunde si are o viteza maxima de 227 km/h. Consumul scazut de carburant este unul dintre punctele forte ale acestui model, care ajunge la o medie de 4.2 litri la 100 de kilometri.
Exemplarul care debuteaza la Detroit va fi vopsit in nuanta Tungsten Silver Metallic si beneficiaza de un sistem de iluminare bi-xenon si de lumini de pozitie cu LED-uri. Lungimea acestui concept este de 4.540 milimetri, latimea este de 1.780 mmm, iar inaltimea lui NCC este de 1.410 milimetri. Interiorul lui VW NCC este finisat in nuante de gri si alb.
Volkswagen a prezentat primele imagini ale conceptului care va debuta la Salonul Auto de la Detroit. Acesta se numeste NCC si este un hibrid echipat cu un propulsor TSI de 150 CP si un motor electric de 20 CP.
Dupa cum stiti, Volkswagen va prezenta un concept care prefigureaza un coupe de clasa compacta la Salonul Auto de la Detroit. Modelul a fost denumit New Concept Coupe si utilizeaza aceeasi platforma cu Golf si Jetta. Desi este inca in versiune concept, modelul ar putea fi intitulat Jetta Coupe in cazul in care va intra pe piata. Potrivit unor surse, exemplarul care va debuta la Detroit ar putea fi o versiune de pre-productie a viitorului Jetta Coupe.
Volkswagen NCC este echipat cu un motor TSI de 1.4 litri, care ofera 150 CP si un cuplu motor de 220 Nm. Propulsorul este cuplat la o transmisie DSG cu sapte trepte, care este angrenata si la un motor electric de 27 CP. Motorul electric este alimentat de o baterie litiu-ion si are capacitatea de a propulsa masina fara ajutor din partea unitatii cu combustie interna, deci noul model va fi un full-hybrid. In momentul in care motorul TSI va fi oprit, acesta e decuplat complet de la transmisie pentru a reduce forta de frecare pe care o poate aplica asupra rotilor.
Desi emite doar 98 de grame de CO2 per kilometru, noul Volkswagen NCC va putea sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 8.6 secunde si are o viteza maxima de 227 km/h. Consumul scazut de carburant este unul dintre punctele forte ale acestui model, care ajunge la o medie de 4.2 litri la 100 de kilometri.
Exemplarul care debuteaza la Detroit va fi vopsit in nuanta Tungsten Silver Metallic si beneficiaza de un sistem de iluminare bi-xenon si de lumini de pozitie cu LED-uri. Lungimea acestui concept este de 4.540 milimetri, latimea este de 1.780 mmm, iar inaltimea lui NCC este de 1.410 milimetri. Interiorul lui VW NCC este finisat in nuante de gri si alb.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator