Am o problema serioasa cu un Pajero Sport din 2005 (luat in 2005 dar in talon scrie 2006) si anume:
- am niste tzacanituri in masina de la alternator si de la vre-un releu. aparent bateriile sunt incarcate se aprind luminile pe bord dar nu vrea deloc sa porneasca.
Treaba e incurcata si suspectez MCar de cel putin neglijenta ca sa nu zic rea vointa.
Cand am cumparat masina am luat si o alarma Clifford cu pornire de motor. Domnii de la service nu au reusit in 3 ani sa o faca sa functioneze corect, adica sa porneasca din prima si sa astepte pana cand martorii de pe bord se sting (vb de martorul de injectie sau ce o fi la diesel ala ca o spirala), masina in general pleca la a 2-3a incercare. Alarma e facuta sa incerce de 3 ori apoi se opreste. I-am intrebat daca e normal si mi-au zis ca asta e ca asa merge alarma Clifford. In timp am observat ca la incercarile de pornire manuale masina pornea mai grea adica lua mai mult timp pana pornea cand intorceai cheia, chiar si 3-4 secunde. I-am intrebat daca nu sunt probleme au zis ca nu.
La un moment dat mi-a murit bateria de la alarma, caci nu mai piuia cand armam si dezarmam alarma (un "chirp" la deschidere 2 la inchidere cf manualului). E de inteles numai ca acum vre-o luna mi-au murit ambele baterii. le-am incarcat si alarma a inceput din nou sa piuie la inchis deschis, ca dupa vre-o saptamana sa taca.
Acum am bateriile aparent incarcate - cel putin aza zice redresorul cu care le-am incarcat data trecuta insa degeaba caci am doar niste tzacanituri pe la motor, cred ca e de la releu si alternator. In plus piuiturile alarmei au revenit. Masina se poate inchide si deschide din telecomanda deci ceva curent e prin ea.
Masina are 2 baterii care nu stiu daca sunt in serie paralel sau independente cert este ca nu mai porneste si am doar un tzacanit ca un releu care cupleaza decupleaza plus un altul in alternator sau ce dracu o fi piesa din coltul din dreapta sus cum esti cu fata la masina.
Ce pot face caci sa ma duc cu ea in service mi-e cam frica pentru ca o sa plec de acolo cu alte bube. Au reusit sa o strice in asa hal incat nici macar nu mai pot citi senzorii din masina cu calculatorul lor.
Problema Electica La Pajero Sport 2005/2006
E ceva curent sa mearga consumatori mici precum Inchiderea centralizata, DAR releele pentru demaror si demarorul in sine is cu totul si cu totul alta treaba, din perspectiva consumului de curent.
Proabil ai ceva consumator nasol sau chiar scurt. Daca ei l-au produs, e trist rau. Daca nici o diagnoza nu se mai poate face e clar ca is probleme grave de alimentare a ECU-urilor sau chiar o mica prajeala.
Mai ai garantie? Eventual mergi pe Expozitiei si incearca sa vorbesti cu Ovidiu. Sau macar sa tratezi la inceput cu ceva electrician/electronist la care nu ii tremura dejtele cand trebuie sa tina in mana un multimetru. Sa vada chestii de baza de genul:
- tensiunea in gol la fiecare din cele 2 baterii
- tensiunea in instalatie cu bateriile cuplate la masina DAR fara nici un consumator pornit, fara contact, fara becuri plafoniera, fara nimic
- tensiunea cand pui contact, fara demaror
- s.a.m.d
Binenteles, testele se fac cu niste baterii BUNE.
Daca observa caderi mari de tensiune in oricare din teste, trebusca e clara.Pana nu se lamuresc chestii dinastea de baza NU are rost sa se bage nimeni (MCAR, Gigu Traznetu', etc) la diagnoze pe laptop....
Proabil ai ceva consumator nasol sau chiar scurt. Daca ei l-au produs, e trist rau. Daca nici o diagnoza nu se mai poate face e clar ca is probleme grave de alimentare a ECU-urilor sau chiar o mica prajeala.
Mai ai garantie? Eventual mergi pe Expozitiei si incearca sa vorbesti cu Ovidiu. Sau macar sa tratezi la inceput cu ceva electrician/electronist la care nu ii tremura dejtele cand trebuie sa tina in mana un multimetru. Sa vada chestii de baza de genul:
- tensiunea in gol la fiecare din cele 2 baterii
- tensiunea in instalatie cu bateriile cuplate la masina DAR fara nici un consumator pornit, fara contact, fara becuri plafoniera, fara nimic
- tensiunea cand pui contact, fara demaror
- s.a.m.d
Binenteles, testele se fac cu niste baterii BUNE.
Daca observa caderi mari de tensiune in oricare din teste, trebusca e clara.Pana nu se lamuresc chestii dinastea de baza NU are rost sa se bage nimeni (MCAR, Gigu Traznetu', etc) la diagnoze pe laptop....
Deci, cum am spus. Back to basics. Trebuie inceput de acolo. Acuma nu stiu cate complicatenii are masina ta, dar probabil un demaror ar trebui sa mearga, chit ca ECU ar fi mort (prajit, probleme alimentare, etc, etc, etc).Prea multe sfaturi evit sa iti dau, sa nu o dau in balarii, ca manual de service de Pajero nu am. Si am stat destul cu ochiu in ala de Lancer. Desi "expertii" MCAR si RMB-Inter Auto trebuiau sa o faca.
Cauta serios pe cineva care sa iti inspire incredere ca e capabil sa ABORDEZE o problema, ca e capabil sa ANALIZEZE masina si sa descompuna totul in etape mici pentru a izola problema/problemele.
Cauta serios pe cineva care sa iti inspire incredere ca e capabil sa ABORDEZE o problema, ca e capabil sa ANALIZEZE masina si sa descompuna totul in etape mici pentru a izola problema/problemele.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori